Mun pitäis...

...kuulemma panostaa enemmän itteeni. Mitä toi niinku tarkottaa käytännössä? Miten te muut äijät panostatte itseenne? Pitääks mun tilata aika manikyyriin?

75

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin että...

Joskus niitä surullisia panostajia on poliisi joutunut piirittämään.

• ..vähän niinkin että yleisintä toi itsensä panostaminen taitaa olla muslimien keskuudessa. Montakos neitsyttä niille siitä luvattaankaan...

• riku...
        Richartti kirjoitti:

..vähän niinkin että yleisintä toi itsensä panostaminen taitaa olla muslimien keskuudessa. Montakos neitsyttä niille siitä luvattaankaan...

itäsuomeen, tapaat surullisia tasapainottomia elämään pettyneitä miehiä, sopivan tilaisuuden tullen mukamas dynypanokset kainalossa uhataan panna elämä risaiseksi, sen uskon nimi on epätoivo

• scale__

Mä panostan itteeni henkisesti uistelemalla, vetämällä silloin tällöin kevyet lärvit ja eikä pidä unohtaa seksiä. Fyysisesti panostan lenkkeilemällä, likunnalla ja laskettelemalla (tää on myös henkistä) talviaikaan.

Mun ei tartte ottaa mitään manikyyrejä, eikä mutakylpyjä.

Mä käsitän panostamisen itseen sellaiseksi toiminnaksi, joka on itestä kivaa ja mieluisaa.

• "Mä panostan itteeni henkisesti uistelemalla, vetämällä silloin tällöin kevyet lärvit ja unohtaa seksiä."

- Juu, toi kalastusharrastus on tarkoitus elvyttää kunhan "ehtis". Siinä hommassa kieltämättä sielu ja hermo lepää.

• 1) Fyysinen puoli pitää olla kunnossa riittävästi, vastapuoli määrittelee vaatimukset.

2) Kirjoituksiesi perusteella, mulle on tullut susta kuva kyynisestä ja henkisesti laiskasta tyypistä. Siis edelliset nimenomaan arjessa, ei täällä. Yhdistettynä noi rehellisyyteen saa aikaan meissä muissa hilpeyttä, mutta ei siinä sun toisessa puoliskossa, koska sille tulee tunne että myös hänelle nauretaan. Tää niin kuin rakenteellisena esimerkkinä, ilmeisesti puolisosi ei lue palstaa.

Palauta takaisin arkeen ne mallit, joiden avulla sait Rouva Richartin susta alunperin kiinnostumaan itsestäsi.

Menikö pahasti metsään?

• hohoho

"Rouva Richartti"

• baibaibeibi

on jo hyödynnetty? Rikun vanhemmilla on riittävä määrä metsää ja peltoa. Riku on riittävän pitkä ja riittävän hoikka. Riku rakensi talon. Riku saa poistua, hei, hei!!

• baibaibeibi kirjoitti:

on jo hyödynnetty? Rikun vanhemmilla on riittävä määrä metsää ja peltoa. Riku on riittävän pitkä ja riittävän hoikka. Riku rakensi talon. Riku saa poistua, hei, hei!!

en tunne tapausta tarpeeksi hyvin. Tulee vaan mieleen, että kaikki pystyy zemaan parisuhteessa ja tietää tasan tarkkaan mitä tulisi tehdä. Kukaan ei kuitenkaan ikinä tee mitään, koska odottaa että se toinen tekisi ekana/myös jotain. Vaikka käytännössähän aloitteeseen myös vastataan tai jos ei vastata, voi olla tarpeen vaihtaa maisemia.

• hohoho kirjoitti:

"Rouva Richartti"

Ei oo rouva ja siihenkin on syynsä, mutta siitä huolimatta toi rouva termi on näin palstalla hyväksyttävissä koska se kuitenkin kuvastaa jollain tapaa tätä meidän suhdetta...ei tätä suhdetta voi miksikaan seurusteluksi sanoa eikä tyttöystävä termi anna oikeaa kuvaa siitä naisesta jonka kanssa asun.

• Richartti kirjoitti:

Ei oo rouva ja siihenkin on syynsä, mutta siitä huolimatta toi rouva termi on näin palstalla hyväksyttävissä koska se kuitenkin kuvastaa jollain tapaa tätä meidän suhdetta...ei tätä suhdetta voi miksikaan seurusteluksi sanoa eikä tyttöystävä termi anna oikeaa kuvaa siitä naisesta jonka kanssa asun.

yksityiskohdista viis. Mitä oli mieltä itse asiasta?

• Einsten1 kirjoitti:

yksityiskohdista viis. Mitä oli mieltä itse asiasta?

Tiedän että hän kaipaa sitä nuoruusvuosien Richartti. Sitä vaan ei enää ole. Tämä elämä on tehnyt tehtävänsä. Ei ole enää niitä asioita jotka tekivät minusta sen mitä silloin olin.

• vänksy

oon kuullut jollekin sanottavan noin, niin lähinnä on tarkoitettu just jotain matkustelua sun muuta. Tai siis aina on ekana ehdotettu, et lähe jonnekin lomalle.

Mut, mitä jos vaikka lähtisit jonnekin lomalle?:)

• Maire Hymy

koskaan poistunu kotikylästäs?:)

• vänksyn psta
        Maire Hymy kirjoitti:

mut mun pilde on siltiki kelvannu mun miehille ja muitten mielipiteisten vällää.

• vänksy
        Maire Hymy kirjoitti:

Miks mennä merta edemmäs kalaan? :)

• Maire Hymy
        vänksy kirjoitti:

Miks mennä merta edemmäs kalaan? :)

Eli tarkoititkin lomareissulla "kalastusreissua" Thaimaahan tmv.

• vänksy
        Maire Hymy kirjoitti:

Eli tarkoititkin lomareissulla "kalastusreissua" Thaimaahan tmv.

Rikun tarvii "alentua" moiseen.

• Maire Hymy
        vänksy kirjoitti:

Rikun tarvii "alentua" moiseen.

eli riku voisi polkea naapurikylään polkemaan vai mitä tarkoitit merta edemmäs kalaan menemisellä?

• Maire Hymy kirjoitti:

eli riku voisi polkea naapurikylään polkemaan vai mitä tarkoitit merta edemmäs kalaan menemisellä?

Juuri noin. Ei tarvis lähtee pillun takia kovinkaan kauas... Varmaan sitä löytyis ihan tuosta lähimmästä baarista. En oo vaan vielä siinä pisteessä, että lähtisin...

• :)
        Richartti kirjoitti:

Juuri noin. Ei tarvis lähtee pillun takia kovinkaan kauas... Varmaan sitä löytyis ihan tuosta lähimmästä baarista. En oo vaan vielä siinä pisteessä, että lähtisin...

vaimosi saisi oikein mukavan syyn erota ilman, että suku motkottaisi HÄNELLE.

• :) kirjoitti:

vaimosi saisi oikein mukavan syyn erota ilman, että suku motkottaisi HÄNELLE.

Ehkä se sitä tilaisuutta odottaa...

• neuvoja.

hyvin totesi, niin lähde vittuun sieltä himastasi. Mitä sä siellä enää nujuat, kun putket on vedetty ja vesi juoksee, seinät on tapiseerattu ja parketit asennettu. Olet siellä vain turha tilan viejä.

• .

Kaikki tuntuu ajattelevan heti ensimmäisenä ulkonäköä. Mun mielestä tuo tarkottais sitä, että sun pitäis antaa enemmän aikaa itsellesi ja omille tarpeillesi, harrastuksillesi ja niille asioille, joista pidät. Huolehtia omasta henkisestä hyvinvoinnistasi ja ajatella enemmän itseäsi.

• nuorten

miesten keskuudessa ,eli aloita siitä.

sitten voisit hoylätä koko vartalosi kaljuksi, naiset ei tykkää karvasista miehistä.

• Jazuli

..ne karvat rupee palailemaan takasin nii niit on kahta kauheemmin sen höyläämisen tähen..=o)))

• Jazuli kirjoitti:

..ne karvat rupee palailemaan takasin nii niit on kahta kauheemmin sen höyläämisen tähen..=o)))

Mä en usko tuohon teoriaan. Varmaan vanhoilliset äidit pelotelleet muinoin tyttäriään tuolla...

Tuon väittämän mukaan mullakin pitäis kasvaa oikee parta.

• Jazuli
        Richartti kirjoitti:

Mä en usko tuohon teoriaan. Varmaan vanhoilliset äidit pelotelleet muinoin tyttäriään tuolla...

Tuon väittämän mukaan mullakin pitäis kasvaa oikee parta.

..se pätee..niiku alapääski..=o)

..*naamassa varmaa pikkasen "jäykempi karvotus"*..

;o)

• tuo ei pidä paikkaansa
        Jazuli kirjoitti:

muutenhan miehien joilla alkaa hiukset harvenemaan kannattais aina silloin tällöin höylätä itsensä paksutukkaisiksi.

• missään
        Jazuli kirjoitti:

..se pätee..niiku alapääski..=o)

..*naamassa varmaa pikkasen "jäykempi karvotus"*..

;o)

karvoissa. Höylääminen katkaisee karvan tyvestä, joten uusi kasvava karva vain tuntuu vahvemmalta. Ei niitä enempää kasva. Säännöllinen vahaaminen heikentää karvan kasvua ajan myötä, joten suosittelen vahaamista.

• Jazuli
        missään kirjoitti:

karvoissa. Höylääminen katkaisee karvan tyvestä, joten uusi kasvava karva vain tuntuu vahvemmalta. Ei niitä enempää kasva. Säännöllinen vahaaminen heikentää karvan kasvua ajan myötä, joten suosittelen vahaamista.

..kulmakarvojaki tulee enempi ko nyhtää niitä..=o)

..*iha tyhmää mä väitän että tulee*...enempi karvotusta..ko höylää..

• Jazuli
        tuo ei pidä paikkaansa kirjoitti:

muutenhan miehien joilla alkaa hiukset harvenemaan kannattais aina silloin tällöin höylätä itsensä paksutukkaisiksi.

...mullapa tulee..xo)))

..*kopottaa jalal lattiaan*...

yymm...

• Jazuli
        tuo ei pidä paikkaansa kirjoitti:

..vahventaa hiusta..nii sano parturikampaaja..=o))

• NimetöNainen

Karvat on ok. Olen nähnyt pari kertaa miehen, jolla oli säärikarvatkin ajeltu...yäk olihan se kaamean näköistä.

• Jazuli kirjoitti:

..vahventaa hiusta..nii sano parturikampaaja..=o))

....en oo vielä sellasta parturi tavannut joka suosittelis kasvattamaan pitkät hiukset tai ajamaan kaljuksi :)

• maniamania

on syvältä..

• syvältä,

se vaan on kumma et jonkin ihmisen olemus tai joku muu asia siinä ihmisessä häirii toisia niin paljon, et tarttee siitä alkaa sanomaan. Jos ihminen itse on tyytyväinen, ni mitä se muille kuuluu, jos sen tukka hapsottaa tai ei oo ottanu kesällä naamaansa ruskeaksi.

Jos taas se kommentti tulee sen jälkeen kun ihminen on ensin itse valittanu jostain omasta asiasta, se onkin ihan eri juttu.

• Kyllä mä suosittelisin sulle enemmän sisäiseen hyvinvointiin panostamista. Jotain salitreenia ja päälle joku harrastus mistä tykkäät, ja sitä pitäis voida tehdä kodin ulkopuolella. Ota ihan omaa aikaa enemmän, ja opettele sanomaan rouvalle ei. Nyt musta tuntuu että valta on rouvalla ja se tietää sen että olet kuin koiranpentu jaloissa odottamassa koska sut huomioidaan. Käännä homma toistepäin. Se tuskin voi pahemmaksi asioita pistää, mutta voi käydä niinkin että rouva säikähtää helpon elämän lipsumista käsistä ja alkaa arvostaan sua enemmän :)

• ...seitsemän eri versiota siitä miks meillä ei käydä kovinkaan kummoisia vääntöjä....eli miksi mä oon alistunut tuohon ohi mennen potkittavan koiranpennun rooliin.....niistä ei vaan ainutkaan ollut julkaisukelpoinen.

Hyvä heitto toi "koiranpentu". Sitä kelaillessa tajusin jotain ihan uutta...kiitti.

• Richartti kirjoitti:

...seitsemän eri versiota siitä miks meillä ei käydä kovinkaan kummoisia vääntöjä....eli miksi mä oon alistunut tuohon ohi mennen potkittavan koiranpennun rooliin.....niistä ei vaan ainutkaan ollut julkaisukelpoinen.

Hyvä heitto toi "koiranpentu". Sitä kelaillessa tajusin jotain ihan uutta...kiitti.

Jos musta on jotain hyötyä, mutta en mä tota ihan noin pahasti tarkoittanut miltä vaikuttaa, että älä suutu. Mä pidän susta enkä vittuile sulle, joten ei kannata negatiivisesti ottaa mun heittoja vaikka ne joskus hieman vaikeastitulkittavia olisikin. Sä voit ajatella etten vittuile, kun taas moni muu voi ajatella että vittuilen taatusti niille :)

Sitä sanotaan, että viisaampi antaa periksi niin vältytään turhilta riidoilta. Mutta täytyy olla kyllä myös tarpeeksi viisas ymmärtääkseen koska ei enää kannata antaa periksi ja olla se viisas. Sitä tupataan käyttään äkkiä hyväksi ja lopputulos on että se viisaampi ottaa takkiinsa lujaa eikä saa itelleen sitä mitä ansaitsee. Ei sinnepäinkään. Onko se viisasta..?? Mun mielestä ei pitkittyessään.

• Papu.Sparrow kirjoitti:

Jos musta on jotain hyötyä, mutta en mä tota ihan noin pahasti tarkoittanut miltä vaikuttaa, että älä suutu. Mä pidän susta enkä vittuile sulle, joten ei kannata negatiivisesti ottaa mun heittoja vaikka ne joskus hieman vaikeastitulkittavia olisikin. Sä voit ajatella etten vittuile, kun taas moni muu voi ajatella että vittuilen taatusti niille :)

Sitä sanotaan, että viisaampi antaa periksi niin vältytään turhilta riidoilta. Mutta täytyy olla kyllä myös tarpeeksi viisas ymmärtääkseen koska ei enää kannata antaa periksi ja olla se viisas. Sitä tupataan käyttään äkkiä hyväksi ja lopputulos on että se viisaampi ottaa takkiinsa lujaa eikä saa itelleen sitä mitä ansaitsee. Ei sinnepäinkään. Onko se viisasta..?? Mun mielestä ei pitkittyessään.

Lähinnä sen takia sensuuri iski ku tuli sellanen ajatus, että nyt "rouva" pelaa niin likaista peliä "alitajuisesti" että sitä ei pysty sanoon edes palstalla. Puistattaa ajatuskin.....Millä ne/te naiset nyt yleensäkin miestä "lyötte" siinä vaiheessa, kun jalkojen ristiminen ei enää tehoa....

• pois sun luota ja panostan tästä lähin enempi omaan hyvinvointiini - ei toimi jos parisuhde on kunnossa.

• piuju

koska richartti tekee aina kaiken väärin emäntänsä mielestä. Astianpesukoneen täytöstä nukkuma-ajan väärinajoittamiseen asti.

• piuju kirjoitti:

koska richartti tekee aina kaiken väärin emäntänsä mielestä. Astianpesukoneen täytöstä nukkuma-ajan väärinajoittamiseen asti.

...varmaan kehittynyt tuossa tiskikoneen täyttämisessä. Ei oo enää kovin usein tullut moitteita. Nukkumisen ajoitus tulee kyllä olemaan ongelma hamaan tappiin asti.

• sä et ole kapitalismin standarteja täyttävä ihminen... Eli voit ottaa käytännössä tuollaisen kehoituksen kehuna.

• =)

sittenpä et ole lukenut rikun ylemmyyttä tihkuvia lausuntoja siitä, kuinka hän ei ole ollut koskaan työtön ja kuinka hän opiskeli itsensä johtajaksi, kun ei viitsinyt paskaduunia tehdä.

• syntynyt:::
        =) kirjoitti:

sittenpä et ole lukenut rikun ylemmyyttä tihkuvia lausuntoja siitä, kuinka hän ei ole ollut koskaan työtön ja kuinka hän opiskeli itsensä johtajaksi, kun ei viitsinyt paskaduunia tehdä.

.

ja heittelee näitä paskaheittoja tänne palstalle

• =) kirjoitti:

...miks sä et oo opiskellut "johtajaksi"?

Oon mä ollut työtön....intin jälkeen vedin lonkkaa pari kuukautta, ennen kuin menin töihin. Sit muuten...kyllä sunkin elämä vielä iloks muuttuu kunhan mulla nää nykyiset duunit loppuu. Mä ilmoittelen sitten ku voit skoolata mun työttömyydelle.

• syntynyt::: kirjoitti:

.

ja heittelee näitä paskaheittoja tänne palstalle

...väärässä kuin arvaatkaan.

• =) kirjoitti:

Pahimmat kapitalistit ovat niin rahanhimoisia, että menevät töihin ennen, kuin opiskelevat. Duunarit ovat kaikkein pahimpia epäterveessä kapitalismissa.

• au-liskot

postiivinen näkökulma.

Voit halutessasi lisätä neuvostovaikutelmaa käyttämällä pelkkiä jäljitelmäverkkareita ja paikkauttamalla etuhampaat kullalla tai elohopealla.

• oo manikyyrimiehiä. Harrasta jotain. Tee omia juttuja. Se on itseensä panosatmista parhaimmillaan.

• naisen näkökulma

-Käy suihkussa joka päivä ja viimeistään ennen kuin olet lähdössä ulos
      -PESE HAMPAAT ennen ulos lähtöä
      -Aja parta
      -Käy parturissa
      -Osta tyylikkäitä vaatteita, ettei aina samat kuteet päällä
      -Osta uudet kengät
      -Katso kokonaisuutta: mätsääkö kuteet toisiinsa

ps.laita vaikka jotain kivan tuoksusta hajuvettä ;)

Ja tadaa, siistitty kokonaisuus on valmis!

• Meinaan ku oltiin sillä hetkellä just rätti&meikki-kaupassa.... Mun mielestä noi asiat vaan on vähän toissijaisia esim. vakuutusmaksuihin, ruokaostoksiin yms. verrattuna. Ehkä sitten taas jonain päivänä ku kuukauden tili riittää yli 3 viikoksi.

• au-liskot

mehän sanottiin :D

• au-liskot
        Richartti kirjoitti:

Meinaan ku oltiin sillä hetkellä just rätti&meikki-kaupassa.... Mun mielestä noi asiat vaan on vähän toissijaisia esim. vakuutusmaksuihin, ruokaostoksiin yms. verrattuna. Ehkä sitten taas jonain päivänä ku kuukauden tili riittää yli 3 viikoksi.

se ei maksa mitään

• Perushygienia on varmaan ihan ok. Parturissa käyntien ja parran ajon väliä tietty vois tihentää...mutta vaatteisiin ja johonkin vitun hajusteisiin upotan rahaa vasta kun tilistä jää jotain yli.

• au-liskot kirjoitti:

se ei maksa mitään

...mut tähän asti oon tyytynyt sheivaan vähän munakarvoja, paria rintakarvaa ja paria kymmentä partakarvaa..... Tuskin se kuitenkaan noita kulmakarvoja tarkoitti. Ei niitäkään nyt niin paljoa ole.

• au-liskot
        Richartti kirjoitti:

...mut tähän asti oon tyytynyt sheivaan vähän munakarvoja, paria rintakarvaa ja paria kymmentä partakarvaa..... Tuskin se kuitenkaan noita kulmakarvoja tarkoitti. Ei niitäkään nyt niin paljoa ole.

ajeletko sinäkin munakarvojasi?

Luulimme että riläksit teki sen vain koemielessä.

• au-liskot kirjoitti:

ajeletko sinäkin munakarvojasi?

Luulimme että riläksit teki sen vain koemielessä.

Totta munassa mä viilaan ja höylään niitä....tosin pari viikkkoa sitten paljastui, että se on ihan turhaa. Muija ei huomaa mitää. Kysyin, niin se sanoi että ei kiinnitä huomiota sellaisiin asioihin.....arvaa kohensiko kauheesti mielialaa....vittu. Kohta postaa teille kuvan siitä karvotuksesta, jos edes teitä kiinnostais.. :)

• Komppaan. En oo vieläkään uskaltanut kattoo mitä ne Jean Paul Gaurtierit makso....

• au-liskot
        Richartti kirjoitti:

Totta munassa mä viilaan ja höylään niitä....tosin pari viikkkoa sitten paljastui, että se on ihan turhaa. Muija ei huomaa mitää. Kysyin, niin se sanoi että ei kiinnitä huomiota sellaisiin asioihin.....arvaa kohensiko kauheesti mielialaa....vittu. Kohta postaa teille kuvan siitä karvotuksesta, jos edes teitä kiinnostais.. :)

höylää niitä kaikkia? Ja eikö sinulla kasva karva reisissä? Miltä sitten näyttää jos vaan munien ympäriltä ottaa pois? Muualla kasvaa karvat ja alkkareiden kohdalla ei? Kyllä me oikeastaan halutaankin nähdä kuva.

Eikö kannattaisi tehdä toisinpäin: antaa sortsirajan sisäpuolelle kasvaa niin paljon kuin mahdollista ja sitten höylätä sortsien ulkopuolelta. Sinulla olisi housut ikään kuin valmiina aina. Voisit olla jopa uimarannalla ne päällä.

• au-liskot
        Richartti kirjoitti:

Komppaan. En oo vieläkään uskaltanut kattoo mitä ne Jean Paul Gaurtierit makso....

tervaa

• au-liskot kirjoitti:

höylää niitä kaikkia? Ja eikö sinulla kasva karva reisissä? Miltä sitten näyttää jos vaan munien ympäriltä ottaa pois? Muualla kasvaa karvat ja alkkareiden kohdalla ei? Kyllä me oikeastaan halutaankin nähdä kuva.

Eikö kannattaisi tehdä toisinpäin: antaa sortsirajan sisäpuolelle kasvaa niin paljon kuin mahdollista ja sitten höylätä sortsien ulkopuolelta. Sinulla olisi housut ikään kuin valmiina aina. Voisit olla jopa uimarannalla ne päällä.

...misään karvoja kasva. Reisissäki muutama hassu karva sojottaa... Pahoille ei parta kasva ja ku on tarpeeks paha niin ei kasva karvat muuallekaan.

• au-liskot

käyttää pesukoneessa huuhteluaineena. Halpaa, kätevää.

• au-liskot
        Richartti kirjoitti:

...misään karvoja kasva. Reisissäki muutama hassu karva sojottaa... Pahoille ei parta kasva ja ku on tarpeeks paha niin ei kasva karvat muuallekaan.

sitten niitä karvoja nyhdät jos sulla ei edes ole sellaisia?

• au-liskot kirjoitti:

Sepä se...kaikkee se epätoivoisuus teettää. Jos ei voi olla karvanen "tosi uros", niin sit pitää yrittää olla posliini poikanen ;)

• au-liskot kirjoitti:

...kyllähän tässä iässä luontaisen munakarvotuksen kuuluis ylettyä navasta polviin. Ei mulla vaan kasva :(

• au-liskot
        Richartti kirjoitti:

Sepä se...kaikkee se epätoivoisuus teettää. Jos ei voi olla karvanen "tosi uros", niin sit pitää yrittää olla posliini poikanen ;)

miten saat ajeltua munakarvasi ilman että munat hajoavat käsiin?

• au-liskot

korvan taakse

vaimo yllättyy

• au-liskot kirjoitti:

miten saat ajeltua munakarvasi ilman että munat hajoavat käsiin?

...siinäpä se.

• au-liskot

ja sinähän yllätyit, that's the point.

Mene nyt hakemaan se terva niin päästään johonkin tulokseenkin tässä tuunausprosessissa.

• au-liskot
        Richartti kirjoitti:

...siinäpä se.

on surullinen asia :(

• rusalkaa

Luin tämän keskustelun kokonaan. Olet vaikuttanut hyvältä tyypiltä koko sen ajan, kun olemme tunteneet toisemme täällä palstalla. Silti välittyy jokin surumielinen tyytymättömyys kaikkeen.

Oletko koskaan haaveillut tekeväsi jotain, mutta sinulla ei ole ollut siihen aikaa, voimia tai rahaa tms. Nuo ovat vain tekosyitä. Saatat olla sellainen ihminen ettet oikein edes tunnista tai kuule omia unelmiasi tai haaveitasi. Sellainen kertoo vain siitä, että et osaa arvostaa itseäsi riittävästi. Siirrät omat tarpeesi sivuun ja teet sen mitä miehen tulee tehdä. Silloin elämä menee suorittamiseksi. Ehkä ajattelet, että näin sinun on kuulunutkin toimia ja olet pärjännyt hyvin. Todellisuudessa olet unohtanut jotakin sellaista, mikä on sinulle itsellesi tärkeää.

Itse sain palautetta nykyisestä valinnastani tuttavalta. Sanoi, että sitä alkaa olla jo siinä iässä, että niitä unelmia pitää alkaa oikeasti toteuttaa, muuten ne jäävät unelmiksi. Nii-in. Sitten kun ryhtyy toimeen ja toteuttaa jotain kauan mielessä pyöriteltyä asiaa, huomaa miten sitä onkaan kaivannut ja toivonut...alkaa voimaan paremmin...jopa hyvin. Eikä tarvitse tehdä mitään koko elämän kannalta ravisuttavia siirtoja. Tarvitsee vain panostaa itseensä. Siis tehdä jotain sellaista, että voi paremmin.

Sinä sen parhaiten tiedät.

• au-liskot

sanovat noin silloin kun ne haluavat että

- laihdutat
      - aloitat sauvakävelyn
      - verryttelet olohuoneen lattialla hinttimäisessä topissa
      - luet akkojen kyökkipsykologiakirjoja ja sanot että haluat kehittää tunne-elämääsi
      - valkaiset hampaasi
      - lopetat tupakin polton
      - kaljaa voit juoda, mutta älä sano sitä kaljaksi. Se on olutta, ja muista mainostaa sen hyvinkäynyttä tsekkiläistä alkuperää

Sori. Otamme osaa. Jos haluat iskeä takaisin, unohdu tuijottamaan naisesi tukkaa ja sano että tota, tuleeko Dallas taas teeveestä vai mistä moinen

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      6150
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4671
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      56
      3320
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      227
      2897
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      34
      2510
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2390
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      23
      2109
    8. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1757
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1590
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      189