kilotonni?
Paljonko
9
307
Vastaukset
- 43t32t23
q4324325r32
- kyseessä
onkin vähän harhaanjohtavasti energiayksikkö, eli tuhannen trotyylitonnin räjähtäessä syntyvä energia.
- enempi
kuin kilohaili.
- scale
eli kilotonni on 1000 tonnia ja jos sä meinaat, että paljonko on kilotonnin räjähdysvoima, niin se on ymmärtääkseni1000 tonnia trotyyliä.
- minä tässä
ihmettelenkin että tuhat tonnia on miljoona kiloa. Eli vaikka miljoona maitopurkkia. No sitten siis se ensimmäinen ydinpommi oli voimaltaan n. 22 kilotonnia, eli 22 miljoonaa kiloa TNT:tä vastaava räjähdemäärä, vai? Meinaan että näin tuossa historia kuvia kun räjäyttelivät ydinpommin verran trotyylia jossain autiosaaren rannalla, ja ei se kasa kyllä mielestäni näyttänyt 22 MILJOONAA kiloa painavalta.
- varmasti :::
minä tässä kirjoitti:
ihmettelenkin että tuhat tonnia on miljoona kiloa. Eli vaikka miljoona maitopurkkia. No sitten siis se ensimmäinen ydinpommi oli voimaltaan n. 22 kilotonnia, eli 22 miljoonaa kiloa TNT:tä vastaava räjähdemäärä, vai? Meinaan että näin tuossa historia kuvia kun räjäyttelivät ydinpommin verran trotyylia jossain autiosaaren rannalla, ja ei se kasa kyllä mielestäni näyttänyt 22 MILJOONAA kiloa painavalta.
.
ainakin 500 miljuunaa kilua - au-liskot
onkohan hyvä, että me saatiin tietää tästä?
- enemmän:::
.
kuin kymppitonni - kirpela
tuhat tonnia, oikeammin yksi gigagramma (109 g). Yleensä kilotonnilla mitataan ydinaseiden räjähdysvoimaa. Kilotonnin voima on tuhannen trotyylitonnin räjähtäessä syntyvä energia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315686- 363771
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122658
- 292192
- 122137
- 1631896
- 161454
- 1051362
- 1371174