Migreeni.
Haluaako joku riidellä?
Ärr
28
114
Vastaukset
- homo
voltti.
Vaan ihan normaali epätyypillinen migreeni (joka kuulemma on tyypillisempi kuin se tyypillinen).
- Neurologi
buddy-love kirjoitti:
Vaan ihan normaali epätyypillinen migreeni (joka kuulemma on tyypillisempi kuin se tyypillinen).
Oletko nainen? Nuori? Esiintyykö suvussa?
- Neurologi
buddy-love kirjoitti:
Ja tämä on sitä.
kuvailla tuntemuksia ja aistimuksia.
Neurologi kirjoitti:
kuvailla tuntemuksia ja aistimuksia.
Tavallista: toinen puoli kipeä. Valo sattuu. Äänet sattuvat. Hajut sattuvat.
- Neurologi
buddy-love kirjoitti:
Tavallista: toinen puoli kipeä. Valo sattuu. Äänet sattuvat. Hajut sattuvat.
Näkyykö revontulia?
Neurologi kirjoitti:
Näkyykö revontulia?
Koska tämä on se epätyypillinen (tutkimusten mukaan näköhäiriöt ovat kuitenkin oikeasti oletettua harvinaisempia).
Sumatriptaani toimii hyvin, mutta jäi resepti uusimatta.- Neurologi
buddy-love kirjoitti:
Koska tämä on se epätyypillinen (tutkimusten mukaan näköhäiriöt ovat kuitenkin oikeasti oletettua harvinaisempia).
Sumatriptaani toimii hyvin, mutta jäi resepti uusimatta.Kyllä tuohon on apu saatava.
Neurologi kirjoitti:
Kyllä tuohon on apu saatava.
Näitä on ollut ennenkin ja kestän hyvin kipua.
- NNNN,
Laita jalat kuumaan pesuvatiin niinku jalkakylpy, vai onko sulla niitä hyviä uusia migreenipillereitä?
- sua ei olla potkaistu
yöllä ja yritetty lyödä nyrkillä naamaan.
perkele toinen olkapääkin kipeytynyt, liekkö poke kääntänyt kättä selän taakse.
vitun virolaiset :(- törkeyksiä
buddy-love kirjoitti:
Järkevät ihmiset eivät joudu tuolaisiin tilanteisiin.
naisille
- valtakadun varrella
buddy-love kirjoitti:
Niin muka on käynyt.
puoli kaksi yöllä
Ei sinulla mitään migreeniä voi olla, jos tänne kuitenkin kärsit kirjoittaa.
buddy-love kirjoitti:
Nukuin liian pitkään ja tuli siitä.
Toinen puoli päästä pelaa ja sillä voi kirjoittaa.Kohta nenäksi kasvaa kuin Pinocciolla konsanaan.
Ratikkakuski kirjoitti:
Kohta nenäksi kasvaa kuin Pinocciolla konsanaan.
Todistan tilani ärtyneisyydelläni.
Ja se theonille annettu rakentava palaute johtui viimeksi myös migreenistä.buddy-love kirjoitti:
Ja se theonille annettu rakentava palaute johtui viimeksi myös migreenistä.Minä jo ihmettelinkin, mitä pahaa itsensä kunnossapitämisessä on. Kuulosti suorastaan kateelliselta. ;-)
- .
buddy-love kirjoitti:
Ja se theonille annettu rakentava palaute johtui viimeksi myös migreenistä.Sinulla Buranaa ota heti 2kpl 400mg.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä jo ihmettelinkin, mitä pahaa itsensä kunnossapitämisessä on. Kuulosti suorastaan kateelliselta. ;-)
Toivotteli minut miinanraivaajaksi Afganistaniin. Itse tilasi ja saa lisää jos välttämättä haluaa.
. kirjoitti:
Sinulla Buranaa ota heti 2kpl 400mg.
Ja paljon teetä.
Kohta menen torkuille ja sitten se yleensä on ohi.buddy-love kirjoitti:
Toivotteli minut miinanraivaajaksi Afganistaniin. Itse tilasi ja saa lisää jos välttämättä haluaa.
Minulta on livahtanut moinen kommentti ohi silmien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564