Mikähän ihme hiuksiani mahtaa vaivata! Ovat yhtäkkiä parin viikon sisällä ikäänkuin muuttaneet rakennettaan, tuntuvat hyvin hyvin kuivilta ja ohuilta, hiukset ei ole varsinaisesti ohentuneet kun en ole mitään hiusten tippumista huomannut, mutta normaalisti ne tuntuvat siis paksuhkoilta, terveiltä ja jämäkiltä, nyt ne tuntuu siltä kuin niihin olisi laitettu useita värinpoistoja peräkkäin tai jotain yhtä hiuksia rasittavaa, ja ne olisivat ohentuneet huomattavasti. Ne eivät kiillä ja ovat kuin ohuen ohutta heinää! Olen syönyt Priorineja kolmisen kuukautta ja sinkkikapseleita kuukauden, luulisi että tukka olisi päin vastoin hyvässä kunnossa, mutta ei! Osaako kukaan neuvoa mistä tällainen voi johtua, en ole tukkaa värjäillytkään tai mitenkään muutenkaan käsitellyt erilailla kuin ennen, ja olen siis parikymppinen nuori nainen.
Tukan yhtäkkinen huonontuminen??
apua....
1141
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Noissa pilleri valmisteissa menee vähintään 6kk että tulos edes jotenkin vähäisesti näkyy,vuoden päästä tilanne on jo toinen ja varmasti näkyy.
Pika parannusta ei lisäravinteilla saa aikaan,se vaati pitkän ajan.
Jos käytät fööniä niin jätät vähäksi aikaa käyttämättä sitä että tukka saisi kuivua luonnollisesti.
Kipin kapin hyvään hius alan liikkeeseen ja pyydät ammattilaista neuvomaan kunnon hoito tuotteet hiukseen.