Heräsin just päikkäreiltä.
Huamenta!
18
369
Vastaukset
- vänksy
olihan sulla varmasti paituli päälläs nukkuessasi, vai pelkkä teeppari?
- lopponen
Joko sut on lypsetty?
- vänksy
lopponen kirjoitti:
Joko sut on lypsetty?
on kyl valitettavasti jääneet väliin jo pidemmältä ajalta. Taitaa olla tän lehmän hoito hiukan retuperällä :(
- lopponen
vänksy kirjoitti:
on kyl valitettavasti jääneet väliin jo pidemmältä ajalta. Taitaa olla tän lehmän hoito hiukan retuperällä :(
Onko tullu traumoja?
- et sillee
Täällä ollaan saunanlämmityspuuhissa...
- lopponen
Saunaan määkin oon menos...
Etteivät kyseessä olleet päikkäliinit.
- vänksy
he-hee :D
- Kielitoimisto
vänksy kirjoitti:
he-hee :D
Reps
- vänksy
Kielitoimisto kirjoitti:
Reps
Hehhee :DD
- ltq
Kuis sää ny simmottis nukuit päiväl. Saaksää ny yäl sitte nukuttus yhtää?
- Kielitoimisto
Kiitos raportoinnista. Kiinnitä jatkossa huomiota kirjalliseen ilmaisuusi.
- vänksy
"nokkaunet" muuten tulee? Ja miksi sekin on lyhennetty nokosiksi?
- Kielitoimisto
vänksy kirjoitti:
"nokkaunet" muuten tulee? Ja miksi sekin on lyhennetty nokosiksi?
Sana periytyy toimistotyöntekijöiden tavasta nukahtaa pyötänsä ääreen iltapäivisin siten, että nokka kolahtaa nukahtaessa pöytään.
- vänksy
Kielitoimisto kirjoitti:
Sana periytyy toimistotyöntekijöiden tavasta nukahtaa pyötänsä ääreen iltapäivisin siten, että nokka kolahtaa nukahtaessa pöytään.
tuo ei siis liity mitenkään? Sihteerilintu? Onks sillä jotain tekemistä minkään kanssa?
- päikkärit
ole vauvojen hommia?
- Kielitoimisto
vauvelien?
- vänksy
Kielitoimisto kirjoitti:
vauvelien?
vaaviliinien...
tai vauvaliinien...
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201