moikka kaikille. olisko kellään myynnissä yamaha rm1x konetta tai vastaavaa.hintaluokka 150-250e
Vastaukset 1
- -Jani-
Minulla olisi yksi ylimääräinen Yamaha RM1x. On lojunut vuoden täysin käyttämättä joten ehkä on aika luopua siitä vaikka pidänkin kyseisestä laitteesta.
Laite on hyvässä kunnossa. Kaikki potikat ja koskettimet toimivat, mutta kuten kaikissa RM1X laitteissa nuo "koskettimet" ei kyllä sovellu soittamiseen niiden painike tyypisen tuntuman vuoksi. Biittejä niillä pystyy rakentamaan, mutta kaikki kosketin osuudet kannattaa kyllä hoitaa vaikka jollain midi-keyboardilla. Laite on ollut kokoajan kotistudiossa eikä ole poistunut pöydältä kertaakaan.
Minulta löytyy:
- Yamaha RM1X
- alkuperäinen muuntaja
- netistä tulostettu ohjekirja.
Hinta: 250€
Jos kiinnostaa niin laita e-mailia: nospam82 (a) gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712283Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361852- 1001191
- 47945
- 89824
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26817- 29690
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142667Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588