onko kellään kokemuksia dermosilin ihonhoitotuotteista? siis kasvojen? onko ne hyviä vai onko ne myrkkyjä iholle? olisivat niin houkuttelevan edullisia verrattuna esim. luontaiskosmetiikkaan.
dermosil tuotteet
6
8297
Vastaukset
- useampaakin
tuotetta, eli kasvovoide E, monivitamiinivoide, kasvojen extra voide.Ovat tosi hyviä, eivät aiheuta reaktioita niin kuin moni luontaistuote on mulle aiheuttanut!Koklaa!!
- Maaliskuun Idus
Olen käyttänyt Dermoja jo viitisen vuotta, eikä tähän saakka ole tullut vastaan kuin pari tuotetta joista en ole pitänyt. Toinen oli joku shampoo joka teki tukasta kamalan takkukasan, toista en muista. Siis hinta-laatusuhteeltaan ihan hyvää peruskosmetiikkaa. Pidän myös tuotteiden miedoista tuoksuista.
- vattunaamio
oikein huvitti tuo "myrkkyjä iholle" ja dermosil samassa lauseessa. dermosilin tuotteethan ovat tarkoitettu lähinnä allergikoille ja herkkänahkaisille, ovat kymmenen kertaa hellävaraisempia kuin markettimyrkyt. itse olen tykästynyt dermosilin kasvojenpesuaineisiin ja kuorimavoiteisiin vaikken allerginen tai herkkäihoinen olekkaan, kun ovat kuitenkin niin tehokkaita.
- ...
Mutta ei niitä kannata silti vertailla kyllä esim. luonnonkosmetiikkaan, sillä ovat joka tapauksessa ns. tavallista kosmetiikkaa.
- _dermo_
Olen jonkun verran käyttänyt Dermosilin kasvojenhoitotuotteita, esim. e-vitamiinisarja on ollut tosi hyvä ja mukavan hellävarainen iholle. Joku pumppupullossa ollut face tai facial wash (ei e-vitamiinisarjaa vaan joku muu) ei ollut kovin hyvä iholleni, liian kuivattava ja "tujua" kamaa mulle. Mutta saattaahan se sopia jollekin jolla rasvaisempi iho.
- Anonyymi
Kokemusta tuotteista on. En ole ollut yhteenkään tuotteeseen ollut tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832