dermosil tuotteet

kysymys.

onko kellään kokemuksia dermosilin ihonhoitotuotteista? siis kasvojen? onko ne hyviä vai onko ne myrkkyjä iholle? olisivat niin houkuttelevan edullisia verrattuna esim. luontaiskosmetiikkaan.

6

8739

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useampaakin

tuotetta, eli kasvovoide E, monivitamiinivoide, kasvojen extra voide.Ovat tosi hyviä, eivät aiheuta reaktioita niin kuin moni luontaistuote on mulle aiheuttanut!Koklaa!!

• Maaliskuun Idus

Olen käyttänyt Dermoja jo viitisen vuotta, eikä tähän saakka ole tullut vastaan kuin pari tuotetta joista en ole pitänyt. Toinen oli joku shampoo joka teki tukasta kamalan takkukasan, toista en muista. Siis hinta-laatusuhteeltaan ihan hyvää peruskosmetiikkaa. Pidän myös tuotteiden miedoista tuoksuista.

• vattunaamio

oikein huvitti tuo "myrkkyjä iholle" ja dermosil samassa lauseessa. dermosilin tuotteethan ovat tarkoitettu lähinnä allergikoille ja herkkänahkaisille, ovat kymmenen kertaa hellävaraisempia kuin markettimyrkyt. itse olen tykästynyt dermosilin kasvojenpesuaineisiin ja kuorimavoiteisiin vaikken allerginen tai herkkäihoinen olekkaan, kun ovat kuitenkin niin tehokkaita.

• ...

Mutta ei niitä kannata silti vertailla kyllä esim. luonnonkosmetiikkaan, sillä ovat joka tapauksessa ns. tavallista kosmetiikkaa.

• _dermo_

Olen jonkun verran käyttänyt Dermosilin kasvojenhoitotuotteita, esim. e-vitamiinisarja on ollut tosi hyvä ja mukavan hellävarainen iholle. Joku pumppupullossa ollut face tai facial wash (ei e-vitamiinisarjaa vaan joku muu) ei ollut kovin hyvä iholleni, liian kuivattava ja "tujua" kamaa mulle. Mutta saattaahan se sopia jollekin jolla rasvaisempi iho.

• Anonyymi

Kokemusta tuotteista on. En ole ollut yhteenkään tuotteeseen ollut tyytyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      368
      1423
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      64
      952
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      880
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      64
      850
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      609
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      594
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      564
    Aihe