Vuorot 1:1. Ei valittamista, onneksi en lukenut it-inssiksi, vaikka sitäkin harkitsin.
Palkka 162 000e/v
9
14082
Vastaukset
- merikapu
Milläs laivalla oot? et ainakaan suomen lipun alla etkä kyllä karibiallakaan ehkä jollain öljytankkerilla tienaa noin paljon jos ajaa pitkää ja vaaarallista matkaa.. kerrohan missäpäin seilailet ja onko työ kivaa? itse kävin vuoden kotkassa koulua ja päätin lopettaaa työllisyysnäkymien vuoksi.
- :))))
veikkaan, että noin paljon tienaavalla kapulla ei ole mitään intressejä tulla s24:lle kirjoittamaan moista juttua...
- Huumekauppias
et sillai. onneksi en lukenut merikapteeniksi, vaikka sitäkin kännissä harkitsin.
- Osama Bin L.
Duunia 24 tuntia vuorokaudessa ja työolot ei ole kovin häävit, täällä Afganistanin ja Pakistanin rajalla on aika tylsää, Inhat Jenkkikoirat vain jahtaavat, mutta liksa on hjuva. Onneksi en ruvennut merikapteeniksi, vaan ihan kunnon kansainväliseksi terroristiJOHTAJAKSI!!
- Osama Bin Laden
Tää on kivaa, ei tartte pihistellä, eikä tehdä töitä.
- kapteeni
Ei kukaan merikapteeni saa missään noin paljoa! Normaali palkka on noin 40-80 000 e/vuosi. Toi 80 euroa on jo paljon ja tuskin sulla on edes merikapteenin kirjaa jos olet meinannut it-insiksi lukea. Olet varmaan joku teini wanna be kapteeni. Mulla isä ja veli kapuja ja sanon ettei se ole helppoo eikä kivaa työtä.
- gdzrh
ei saa ostettua edes merikapteenin kirjaa
- Raskaan-kivenkantaja
Itse toimin kivenkantajana, palkka ei ehkä aivan yhtä hyvä kuin teillä, mutta kun teen 10h päivässä ja saan 3,80€ tunti, nii kyllä sillä elää. Mun mielestä on kiva kantaa kiviä, eikä tarvitse salilla käydä tekemässä muuta kuin vähän juoksemassa matolla. Kortti oli kyllä kallis, mutta muutkin käy salilla, niin piti minunkin sitten kortti hankkia. Kannatta kaikkien harkita alaa, itse asun Rovaniemellä yksiössä (14m^2), eli rahaa jää vuokran, laskujen ja ruoan lisäksi reilut 50€/kk muuhunkin. Jos joku kiinnostu, ottakaa mun pomoon yhteyttä: [email protected]
- opittiin
Raskaan-kivenkantaja kirjoitti:
Itse toimin kivenkantajana, palkka ei ehkä aivan yhtä hyvä kuin teillä, mutta kun teen 10h päivässä ja saan 3,80€ tunti, nii kyllä sillä elää. Mun mielestä on kiva kantaa kiviä, eikä tarvitse salilla käydä tekemässä muuta kuin vähän juoksemassa matolla. Kortti oli kyllä kallis, mutta muutkin käy salilla, niin piti minunkin sitten kortti hankkia. Kannatta kaikkien harkita alaa, itse asun Rovaniemellä yksiössä (14m^2), eli rahaa jää vuokran, laskujen ja ruoan lisäksi reilut 50€/kk muuhunkin. Jos joku kiinnostu, ottakaa mun pomoon yhteyttä: [email protected]
kirjoittamaan myös yhdyssanat oikein, kannattaa kokeilla. mikset muuta taloyhtiöön jolla kuntosali ei tarvitse ostaa mitään kortteja! ihme sakkia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195