Audi-mies on tosimies :D

katarzyna

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Audin myyntijohtaja Auton ominaisuudet löytyvät naisesta/1135248967600

Ja tämä artikkeli julkaistiin media- ja markkinointivaikuttajille suunnatussa naistenlehden erikoisnumerossa. :'D

Saattaa tulla herra myyntijohtajalle hivenen kuumat paikat kun johtoryhmässä kerrataan miten Audin brändin edustajana julkisuudessa esiinnytään ja miten ei. xD

307

11954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joe The Scrap

      Mikä urpo, äijän nimikin on kuin hullunkurisista pelikorteista autofirman johtaja Kiesi ja näitä saatanan urpoja on maailma täynnä, kuvitelkaa vaan mitä ne puhuu saunailloissa ja kabineteissa "poikien kesken" kun ne julkisestikin puhuu tällaisia.Tulee mieleen Mikko Perkoilan kappale "Meidän mies", näitä "meidän miehiä" on Suomikin täynnä, hallituksesta alkaen.

      • moikkeli,,,

        mojovat naurut,hyvä komentti;)apua!


      • bmwmies

        Sinähän sen Audin omistajana tiedät.


      • bmwmies

        Sinähän sen Audin omistajana tiedät.


      • nauru pidentää ikää

        ...nimikin kuin hullunkurisista pelikorteista autofirman johtaja Kiesi...


      • 666 ja BMW

        Itse uuden BMW:n nimenomaan omistavana tiedän, että kateellisia
        piisaa; kajalit ja muut kommentit kuuluvat siihen kategoriaan.

        IHAN RAUTALANGASTA:

        0000, sinulla ei ole varaa Audiin, Bemusta puhumattakaan.

        Keksi siis parempaa tekemistä kuin autokateus.

        Olet ilmeisesti Persaukinen, joten käytä energiasi muuuhun, vai mitä.


      • auditon
        666 ja BMW kirjoitti:

        Itse uuden BMW:n nimenomaan omistavana tiedän, että kateellisia
        piisaa; kajalit ja muut kommentit kuuluvat siihen kategoriaan.

        IHAN RAUTALANGASTA:

        0000, sinulla ei ole varaa Audiin, Bemusta puhumattakaan.

        Keksi siis parempaa tekemistä kuin autokateus.

        Olet ilmeisesti Persaukinen, joten käytä energiasi muuuhun, vai mitä.

        Velipoika osti juuri audin, hinta 150€ eikä mitään vikaa!


      • Joe The Scrap fani

        Onpas topakka asiantuntija kansalainen siellä asialla,oikein hallituksenkin veti tähän huipputärkeään keskusteluun.Taitaa olla seuraava mieluinen Pääministeri sinulle Juntta Urputtaja tai Maria Kuseksiva-Rikhartson..son..ta.


      • ---
        666 ja BMW kirjoitti:

        Itse uuden BMW:n nimenomaan omistavana tiedän, että kateellisia
        piisaa; kajalit ja muut kommentit kuuluvat siihen kategoriaan.

        IHAN RAUTALANGASTA:

        0000, sinulla ei ole varaa Audiin, Bemusta puhumattakaan.

        Keksi siis parempaa tekemistä kuin autokateus.

        Olet ilmeisesti Persaukinen, joten käytä energiasi muuuhun, vai mitä.

        BMW=pippelin jatke


      • ENTINEN Audisti

        No, on vain hyvä, että Esko Kiesi porukkoineen tuli kaapista ulos. Puki sanoiksi sen, mikä on näkynyt
        ko. porukan asenteissa jo kauan.


      • potkut sovinistille

        EN AIO OSTAA AUDIA MERKISTÄ AINA TULLUT TUOLLAISET ÄÄLIÖT MIELEEN....TÄMÄ VAIN VAHVISTI PÄÄTÖSTÄNI; BMW tai VOLVO SIINÄ SEURAAVAT VAIHTOEHDOT!!!!


      • ERITARPEISIIN?

        Johan oli moka jos sattuu olemaan naimisissa niin vaimon olisi aika lähteä, tuohan oli julkinen tunnustus!


      • BEUGEOT 470

        Nolla-Kiesi tunnusti. Menikö nyt korot ja silitysraudat sekaisin? Montako niitä nyt on ja mihin tarkoitukseen? Siis niitä naisia!


      • VAIMO SILITTÄÄ

        Kyllä on tyhmä johtaja, ei voi muuta sanoa!


      • onko ongelmia kotona?
        VAIMO SILITTÄÄ kirjoitti:

        Kyllä on tyhmä johtaja, ei voi muuta sanoa!

        ei 2000- luvulla sano tällaista.Potkut persuksille ainut oikea ratkaisu.EI OSTA IKINÄ AUDI-MERKKISTÄ AUTOA.


      • sopusuo.
        bmwmies kirjoitti:

        Sinähän sen Audin omistajana tiedät.

        audi miehet voi olla naisten miehiä mutta gorsa miehet on poika miehiä.


      • VW

        Nyt kaikki itseään arvostavat naiset voivat laittaa audit pannaan ja miksei samalla kaikki audi miehetkin. Onneksi on muitakin automerkkejä.


      • Cauna Lahti

        "Mistä näitä AUDI-miehiä oikein tulee" Onpa toimittajalta oivallinen kosto ja kuinka helppo oli saada noinkin hyvässä asemassa oleva henkilö puhumaan itsensä suohon ja menettämään statuksensa


      • juuson
        VW kirjoitti:

        Nyt kaikki itseään arvostavat naiset voivat laittaa audit pannaan ja miksei samalla kaikki audi miehetkin. Onneksi on muitakin automerkkejä.

        Ei tämä Kiesin höpinä huononna Audia automerkkinä mitenkään. Minä ainakin ostan Audin jos huvittaa.


      • t

        Tulee ihan mieleen taannoinen Ford-juttu..."asiakas on mulkku"


      • auuuudiiiii
        potkut sovinistille kirjoitti:

        EN AIO OSTAA AUDIA MERKISTÄ AINA TULLUT TUOLLAISET ÄÄLIÖT MIELEEN....TÄMÄ VAIN VAHVISTI PÄÄTÖSTÄNI; BMW tai VOLVO SIINÄ SEURAAVAT VAIHTOEHDOT!!!!

        Ajele sä reppana vain bussilla, ei avustuksilla ole bemarikauppaan mitään asiaa, äläkä intoo tuollaisesta, tottahan kiesi puhui, joskus se voi vaan vähän sattua.
        Päätös: Seuraava autoni on AUDI


      • Audeilla ajetaan
        VW kirjoitti:

        Nyt kaikki itseään arvostavat naiset voivat laittaa audit pannaan ja miksei samalla kaikki audi miehetkin. Onneksi on muitakin automerkkejä.

        Audilla ajava nainen on jo nyt yhtä harvinainen näky kuin flamingo Suomalaisella pellolla. Ei tuo mitään muuta, päinvastoin miehet ostaa enemmän.


      • ILMAINEN SEURUSTELUOPAS

      • Eikö Suomessa saa puhua totta. Heti kun naisita kommentoidaan, niin jo on joku vitun intofeministi varpaillaan. Miten on toisin päin. Miehet painaa asian willasella. Naisilla ei näemmä ole huumorintajua pätkääkään. Pitänee yleistää, niinkuin naisetkin tekevät. Miehet on sikoja...


      • mummo 63
        VAIMO SILITTÄÄ kirjoitti:

        Kyllä on tyhmä johtaja, ei voi muuta sanoa!

        kyllä nuin tyhmien mielipitetten sanojalle ei voi muuta sanoa kuin että pölijä mikä pölijä,antaisin kyllä lähtöpassit tuollaiselle työntekijälle hetipaikalla,eihän varmastikkaan automerkin vika ole että on nuin pölijä työntekijä.


      • juusmi
        Raffer kirjoitti:

        Eikö Suomessa saa puhua totta. Heti kun naisita kommentoidaan, niin jo on joku vitun intofeministi varpaillaan. Miten on toisin päin. Miehet painaa asian willasella. Naisilla ei näemmä ole huumorintajua pätkääkään. Pitänee yleistää, niinkuin naisetkin tekevät. Miehet on sikoja...

        jos tommosen takia tarvii jonkun erota niin kyä on tikkkapipoista porukkaa...sitäpaitsi ei suomessa ole oikeaa tasa arvoa eikä voi ollakkaan!.menköön sitten naiset sotaan ja annetaan miehille huoltajuus kiistassa aina lapset automaattisesti ja puhutaan sitten vasta tasa arvosta uudestaa.tää on noitten sekopäisten ämmien juttuja jotka halus taas näyttää.että ei tämmöinen vetele..


      • JAuksk
        juusmi kirjoitti:

        jos tommosen takia tarvii jonkun erota niin kyä on tikkkapipoista porukkaa...sitäpaitsi ei suomessa ole oikeaa tasa arvoa eikä voi ollakkaan!.menköön sitten naiset sotaan ja annetaan miehille huoltajuus kiistassa aina lapset automaattisesti ja puhutaan sitten vasta tasa arvosta uudestaa.tää on noitten sekopäisten ämmien juttuja jotka halus taas näyttää.että ei tämmöinen vetele..

        sillä tasa-arvohan on pelkkä hokema
        ei oo, ei tuu, eikä tarvikkaan...
        Mies on mies ja nainen nainen, eikä näitä saa "samalle viivalle"
        kaikki asiat huomioiden, ei sitten millään !


      • VAIMO SILITTÄÄ kirjoitti:

        Kyllä on tyhmä johtaja, ei voi muuta sanoa!

        Niin oli kun erosi, uskalsi kuitenkin sanoa niin kuin asia on.


      • Eikä mikä vaan ford!
        sopusuo. kirjoitti:

        audi miehet voi olla naisten miehiä mutta gorsa miehet on poika miehiä.

        Eikö se näin mee: " Fittu, Fiina ja Foortti".


      • Ykänä

        Hän on tosimies, ja tietää mitävarten naiset on luotu. Oikea tosimies, ja todellinen naitenmies. Toista on noi haisevat feministit.


      • tiia...
        ILMAINEN SEURUSTELUOPAS kirjoitti:

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,1666.0.html

        tässä asiassa mennään aika äärilaidasta toiseen ja suhteellisuudentaju katoaa. Vaikka nainen olenkin ymmärrän että yhteiskunnassa miehiin kohdistuvaa henkistä/fyysistä väkivaltaa tai pilkkaa ja arvostelua ei käsitellä samalla tavalla kuin naisiin kohdistuvaa, eikä se ole oikein. Tämä ilmiö on olemassa luultavasti siksi että pitkään historiassa aina viime vuosisadalle asti naisten yhteiskunnallinen asema ole ollut kovin vahva, monissa maissa se ei ole sitä vieläkään. Samasta syystä tällaisia ilmiöitä on myös suhteissa eri rotuisten ihmisten välillä, se mitä voit huoletta sanoa valkoisista ei ole sama mitä voit sanoa mustista.

        Ymmärrän hyvin että monet miehet haluaisivat toiseksi osapuolekseen sen kiltin pikkuvaimon joka tekee elämän kaikin puolin mukavaksi eikä kyseenalaista miehen paikkaa perheen päänä, iso osa perinteisestä miehisestä itsetunnosta perustuu valtaan ja asemaan yhteiskunnassa/perheessä (tietenkään kaikki miehetkään eivät ole samanlaisia). Mukavaa elämäähän sellainen on ja jos olisin mies, saattaisin itsekin ajatella niin. Ja myönnän että maailmassa on paljon naisia joille tuollainen perinteinen rooli sopii ja ovat onnellisia kun saavat elää sillä tavalla, se on heille luonnollista. Siinä elämäntyylissä ei mielestäni ole mitään pahaa jos molemmat ovat tyytyväisiä.

        Ongelmia sen sijaan tulee jos tieten tahtoen väheksyy toista sukupuolta yleistäen ettei tällä ole muuta arvoa maailmassa kuin se ahdas rooli johon tämä väkisin tungetaan, ettei tämä ole kykenevä mihinkään muuhun vain sukupuolensa vuoksi. Tämä pätee mielestäni molempiin sukupuoliin -miehen pitää olla sellainen ja nainen tällainen -et ole mies tai nainen jos et vastaa jotain tiettyä stereotypiaa. Jos ihminen joutuu elämään elämänsä päätarkoituksena muokkautua toisten odotusten kaltaiseksi eikä kukaan kysy mitä hän itse haluaisi olla on se hyvin surullinen elämä, tämän voivat varmasti kaikki kiihkofemisnisteistä machoihin asti myöntää jos ajattelevat tuollaista tilannetta omalle kohdalleen.

        Yleensäkin tasa-arvo keskusteluissa minua ärsyttää se että monet käsittävät sen omien etujensa ajamisena ja toisten rajoittamisena(kumpikaan sukupuoli ei ole synnitön tämän asian suhteen).Myönnän että on tiettyjä asioita joiden suhteen nainen ja mies eivät koskaan voi olla aivan samalla viivalla. Mutta sitä en hyväksy että esim. miehen kyky toimia lasten kasvattajana tai naisen toimiminen esim. jossakin perinteisesti miehisessä ammatissa kyseenalaistetaan automaattisesti vain sen mukaan mitä jalkovälistä löytyy.Tämä ei tietenkään tarkoita sitä kaikki naiset sopisivat/haluaisivat trukkikuskeiksi (Hanna Pakarinen taisi muuten olla) tai yritysjohtajiksi tai että kaikki miehet haluaisivat/sopisivat sairaan- tai lastenhoitajiksi. Mutta totaalinen kyvyttömyys hyväksyä sitä että kaikki kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia, se on henkistä köyhyyttä pahimmasta päästä.

        Itse olen pyrkinyt omassa parisuhteessani olemaan miehelleni hyvä, en halua nalkuttaa turhasta, vaatia mahdottomia. Kenenkään ei pitäisi sellaista tehdä, ei miehen eikä naisen.Toisaalta en halua olla tahdoton nukkekaan eikä mieheni minua sellaisena pidäkään, enkä minä häntä. Ja jos mieheni kotitöissäkin minua auttaa ollessani väsynyt raskaan työpäivän jälkeen, se ei hänen miehisyyttään tippaakaan vähennä vaan on osoitus siitä että hän rakastaa minua ja haluaa tehdä oman arkeni hieman helpommaksi.Sen vuoksi rakastan häntä vielä 10 kertaa enemmän.

        Ja ps. audi on auto siinä missä muutkin, oli tj:n elämänfilosifia mikä tahansa.


      • :))
        skorpar kirjoitti:

        Niin oli kun erosi, uskalsi kuitenkin sanoa niin kuin asia on.

        Nöyrtyi kuitenkin ja pyysi anteeksi :)


      • Kannatan pikkuvaimoja
        tiia... kirjoitti:

        tässä asiassa mennään aika äärilaidasta toiseen ja suhteellisuudentaju katoaa. Vaikka nainen olenkin ymmärrän että yhteiskunnassa miehiin kohdistuvaa henkistä/fyysistä väkivaltaa tai pilkkaa ja arvostelua ei käsitellä samalla tavalla kuin naisiin kohdistuvaa, eikä se ole oikein. Tämä ilmiö on olemassa luultavasti siksi että pitkään historiassa aina viime vuosisadalle asti naisten yhteiskunnallinen asema ole ollut kovin vahva, monissa maissa se ei ole sitä vieläkään. Samasta syystä tällaisia ilmiöitä on myös suhteissa eri rotuisten ihmisten välillä, se mitä voit huoletta sanoa valkoisista ei ole sama mitä voit sanoa mustista.

        Ymmärrän hyvin että monet miehet haluaisivat toiseksi osapuolekseen sen kiltin pikkuvaimon joka tekee elämän kaikin puolin mukavaksi eikä kyseenalaista miehen paikkaa perheen päänä, iso osa perinteisestä miehisestä itsetunnosta perustuu valtaan ja asemaan yhteiskunnassa/perheessä (tietenkään kaikki miehetkään eivät ole samanlaisia). Mukavaa elämäähän sellainen on ja jos olisin mies, saattaisin itsekin ajatella niin. Ja myönnän että maailmassa on paljon naisia joille tuollainen perinteinen rooli sopii ja ovat onnellisia kun saavat elää sillä tavalla, se on heille luonnollista. Siinä elämäntyylissä ei mielestäni ole mitään pahaa jos molemmat ovat tyytyväisiä.

        Ongelmia sen sijaan tulee jos tieten tahtoen väheksyy toista sukupuolta yleistäen ettei tällä ole muuta arvoa maailmassa kuin se ahdas rooli johon tämä väkisin tungetaan, ettei tämä ole kykenevä mihinkään muuhun vain sukupuolensa vuoksi. Tämä pätee mielestäni molempiin sukupuoliin -miehen pitää olla sellainen ja nainen tällainen -et ole mies tai nainen jos et vastaa jotain tiettyä stereotypiaa. Jos ihminen joutuu elämään elämänsä päätarkoituksena muokkautua toisten odotusten kaltaiseksi eikä kukaan kysy mitä hän itse haluaisi olla on se hyvin surullinen elämä, tämän voivat varmasti kaikki kiihkofemisnisteistä machoihin asti myöntää jos ajattelevat tuollaista tilannetta omalle kohdalleen.

        Yleensäkin tasa-arvo keskusteluissa minua ärsyttää se että monet käsittävät sen omien etujensa ajamisena ja toisten rajoittamisena(kumpikaan sukupuoli ei ole synnitön tämän asian suhteen).Myönnän että on tiettyjä asioita joiden suhteen nainen ja mies eivät koskaan voi olla aivan samalla viivalla. Mutta sitä en hyväksy että esim. miehen kyky toimia lasten kasvattajana tai naisen toimiminen esim. jossakin perinteisesti miehisessä ammatissa kyseenalaistetaan automaattisesti vain sen mukaan mitä jalkovälistä löytyy.Tämä ei tietenkään tarkoita sitä kaikki naiset sopisivat/haluaisivat trukkikuskeiksi (Hanna Pakarinen taisi muuten olla) tai yritysjohtajiksi tai että kaikki miehet haluaisivat/sopisivat sairaan- tai lastenhoitajiksi. Mutta totaalinen kyvyttömyys hyväksyä sitä että kaikki kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia, se on henkistä köyhyyttä pahimmasta päästä.

        Itse olen pyrkinyt omassa parisuhteessani olemaan miehelleni hyvä, en halua nalkuttaa turhasta, vaatia mahdottomia. Kenenkään ei pitäisi sellaista tehdä, ei miehen eikä naisen.Toisaalta en halua olla tahdoton nukkekaan eikä mieheni minua sellaisena pidäkään, enkä minä häntä. Ja jos mieheni kotitöissäkin minua auttaa ollessani väsynyt raskaan työpäivän jälkeen, se ei hänen miehisyyttään tippaakaan vähennä vaan on osoitus siitä että hän rakastaa minua ja haluaa tehdä oman arkeni hieman helpommaksi.Sen vuoksi rakastan häntä vielä 10 kertaa enemmän.

        Ja ps. audi on auto siinä missä muutkin, oli tj:n elämänfilosifia mikä tahansa.

        Lue toi miesten laatima seurusteluopas, niin opit sinäkin kiltiksi pikkuvaimoksi ja pidät mölyt mahassasi.


      • ESKORTTI_MIES
        moikkeli,,, kirjoitti:

        mojovat naurut,hyvä komentti;)apua!

        SOVINISTISIKA?


      • Tiivivaavi
        ESKORTTI_MIES kirjoitti:

        SOVINISTISIKA?

        LEPAKKO!


      • Tiivivaavi
        ESKORTTI_MIES kirjoitti:

        SOVINISTISIKA?

        LEPAKKO!


      • Pim olet upea
        tiia... kirjoitti:

        tässä asiassa mennään aika äärilaidasta toiseen ja suhteellisuudentaju katoaa. Vaikka nainen olenkin ymmärrän että yhteiskunnassa miehiin kohdistuvaa henkistä/fyysistä väkivaltaa tai pilkkaa ja arvostelua ei käsitellä samalla tavalla kuin naisiin kohdistuvaa, eikä se ole oikein. Tämä ilmiö on olemassa luultavasti siksi että pitkään historiassa aina viime vuosisadalle asti naisten yhteiskunnallinen asema ole ollut kovin vahva, monissa maissa se ei ole sitä vieläkään. Samasta syystä tällaisia ilmiöitä on myös suhteissa eri rotuisten ihmisten välillä, se mitä voit huoletta sanoa valkoisista ei ole sama mitä voit sanoa mustista.

        Ymmärrän hyvin että monet miehet haluaisivat toiseksi osapuolekseen sen kiltin pikkuvaimon joka tekee elämän kaikin puolin mukavaksi eikä kyseenalaista miehen paikkaa perheen päänä, iso osa perinteisestä miehisestä itsetunnosta perustuu valtaan ja asemaan yhteiskunnassa/perheessä (tietenkään kaikki miehetkään eivät ole samanlaisia). Mukavaa elämäähän sellainen on ja jos olisin mies, saattaisin itsekin ajatella niin. Ja myönnän että maailmassa on paljon naisia joille tuollainen perinteinen rooli sopii ja ovat onnellisia kun saavat elää sillä tavalla, se on heille luonnollista. Siinä elämäntyylissä ei mielestäni ole mitään pahaa jos molemmat ovat tyytyväisiä.

        Ongelmia sen sijaan tulee jos tieten tahtoen väheksyy toista sukupuolta yleistäen ettei tällä ole muuta arvoa maailmassa kuin se ahdas rooli johon tämä väkisin tungetaan, ettei tämä ole kykenevä mihinkään muuhun vain sukupuolensa vuoksi. Tämä pätee mielestäni molempiin sukupuoliin -miehen pitää olla sellainen ja nainen tällainen -et ole mies tai nainen jos et vastaa jotain tiettyä stereotypiaa. Jos ihminen joutuu elämään elämänsä päätarkoituksena muokkautua toisten odotusten kaltaiseksi eikä kukaan kysy mitä hän itse haluaisi olla on se hyvin surullinen elämä, tämän voivat varmasti kaikki kiihkofemisnisteistä machoihin asti myöntää jos ajattelevat tuollaista tilannetta omalle kohdalleen.

        Yleensäkin tasa-arvo keskusteluissa minua ärsyttää se että monet käsittävät sen omien etujensa ajamisena ja toisten rajoittamisena(kumpikaan sukupuoli ei ole synnitön tämän asian suhteen).Myönnän että on tiettyjä asioita joiden suhteen nainen ja mies eivät koskaan voi olla aivan samalla viivalla. Mutta sitä en hyväksy että esim. miehen kyky toimia lasten kasvattajana tai naisen toimiminen esim. jossakin perinteisesti miehisessä ammatissa kyseenalaistetaan automaattisesti vain sen mukaan mitä jalkovälistä löytyy.Tämä ei tietenkään tarkoita sitä kaikki naiset sopisivat/haluaisivat trukkikuskeiksi (Hanna Pakarinen taisi muuten olla) tai yritysjohtajiksi tai että kaikki miehet haluaisivat/sopisivat sairaan- tai lastenhoitajiksi. Mutta totaalinen kyvyttömyys hyväksyä sitä että kaikki kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia, se on henkistä köyhyyttä pahimmasta päästä.

        Itse olen pyrkinyt omassa parisuhteessani olemaan miehelleni hyvä, en halua nalkuttaa turhasta, vaatia mahdottomia. Kenenkään ei pitäisi sellaista tehdä, ei miehen eikä naisen.Toisaalta en halua olla tahdoton nukkekaan eikä mieheni minua sellaisena pidäkään, enkä minä häntä. Ja jos mieheni kotitöissäkin minua auttaa ollessani väsynyt raskaan työpäivän jälkeen, se ei hänen miehisyyttään tippaakaan vähennä vaan on osoitus siitä että hän rakastaa minua ja haluaa tehdä oman arkeni hieman helpommaksi.Sen vuoksi rakastan häntä vielä 10 kertaa enemmän.

        Ja ps. audi on auto siinä missä muutkin, oli tj:n elämänfilosifia mikä tahansa.

        Noin fiksun naisen minäkin haluaisin. Miehesi on onnenpekka.


      • --------
        tiia... kirjoitti:

        tässä asiassa mennään aika äärilaidasta toiseen ja suhteellisuudentaju katoaa. Vaikka nainen olenkin ymmärrän että yhteiskunnassa miehiin kohdistuvaa henkistä/fyysistä väkivaltaa tai pilkkaa ja arvostelua ei käsitellä samalla tavalla kuin naisiin kohdistuvaa, eikä se ole oikein. Tämä ilmiö on olemassa luultavasti siksi että pitkään historiassa aina viime vuosisadalle asti naisten yhteiskunnallinen asema ole ollut kovin vahva, monissa maissa se ei ole sitä vieläkään. Samasta syystä tällaisia ilmiöitä on myös suhteissa eri rotuisten ihmisten välillä, se mitä voit huoletta sanoa valkoisista ei ole sama mitä voit sanoa mustista.

        Ymmärrän hyvin että monet miehet haluaisivat toiseksi osapuolekseen sen kiltin pikkuvaimon joka tekee elämän kaikin puolin mukavaksi eikä kyseenalaista miehen paikkaa perheen päänä, iso osa perinteisestä miehisestä itsetunnosta perustuu valtaan ja asemaan yhteiskunnassa/perheessä (tietenkään kaikki miehetkään eivät ole samanlaisia). Mukavaa elämäähän sellainen on ja jos olisin mies, saattaisin itsekin ajatella niin. Ja myönnän että maailmassa on paljon naisia joille tuollainen perinteinen rooli sopii ja ovat onnellisia kun saavat elää sillä tavalla, se on heille luonnollista. Siinä elämäntyylissä ei mielestäni ole mitään pahaa jos molemmat ovat tyytyväisiä.

        Ongelmia sen sijaan tulee jos tieten tahtoen väheksyy toista sukupuolta yleistäen ettei tällä ole muuta arvoa maailmassa kuin se ahdas rooli johon tämä väkisin tungetaan, ettei tämä ole kykenevä mihinkään muuhun vain sukupuolensa vuoksi. Tämä pätee mielestäni molempiin sukupuoliin -miehen pitää olla sellainen ja nainen tällainen -et ole mies tai nainen jos et vastaa jotain tiettyä stereotypiaa. Jos ihminen joutuu elämään elämänsä päätarkoituksena muokkautua toisten odotusten kaltaiseksi eikä kukaan kysy mitä hän itse haluaisi olla on se hyvin surullinen elämä, tämän voivat varmasti kaikki kiihkofemisnisteistä machoihin asti myöntää jos ajattelevat tuollaista tilannetta omalle kohdalleen.

        Yleensäkin tasa-arvo keskusteluissa minua ärsyttää se että monet käsittävät sen omien etujensa ajamisena ja toisten rajoittamisena(kumpikaan sukupuoli ei ole synnitön tämän asian suhteen).Myönnän että on tiettyjä asioita joiden suhteen nainen ja mies eivät koskaan voi olla aivan samalla viivalla. Mutta sitä en hyväksy että esim. miehen kyky toimia lasten kasvattajana tai naisen toimiminen esim. jossakin perinteisesti miehisessä ammatissa kyseenalaistetaan automaattisesti vain sen mukaan mitä jalkovälistä löytyy.Tämä ei tietenkään tarkoita sitä kaikki naiset sopisivat/haluaisivat trukkikuskeiksi (Hanna Pakarinen taisi muuten olla) tai yritysjohtajiksi tai että kaikki miehet haluaisivat/sopisivat sairaan- tai lastenhoitajiksi. Mutta totaalinen kyvyttömyys hyväksyä sitä että kaikki kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia, se on henkistä köyhyyttä pahimmasta päästä.

        Itse olen pyrkinyt omassa parisuhteessani olemaan miehelleni hyvä, en halua nalkuttaa turhasta, vaatia mahdottomia. Kenenkään ei pitäisi sellaista tehdä, ei miehen eikä naisen.Toisaalta en halua olla tahdoton nukkekaan eikä mieheni minua sellaisena pidäkään, enkä minä häntä. Ja jos mieheni kotitöissäkin minua auttaa ollessani väsynyt raskaan työpäivän jälkeen, se ei hänen miehisyyttään tippaakaan vähennä vaan on osoitus siitä että hän rakastaa minua ja haluaa tehdä oman arkeni hieman helpommaksi.Sen vuoksi rakastan häntä vielä 10 kertaa enemmän.

        Ja ps. audi on auto siinä missä muutkin, oli tj:n elämänfilosifia mikä tahansa.

        Hienoa luettavaa.


      • on autoja, saksalaisia autoja ja sitten mersu
        potkut sovinistille kirjoitti:

        EN AIO OSTAA AUDIA MERKISTÄ AINA TULLUT TUOLLAISET ÄÄLIÖT MIELEEN....TÄMÄ VAIN VAHVISTI PÄÄTÖSTÄNI; BMW tai VOLVO SIINÄ SEURAAVAT VAIHTOEHDOT!!!!

        Mielestäni Audi on fiksun miehen/naisen merkki kun taas noita pää täynnä kusta kaahaavia bemari ja V70 kamikaze kuskeja tuntuu tiellä riittävän. Teit varmasti oikean valinnan itesellesi! Onnea!


      • svenssoni
        onko ongelmia kotona? kirjoitti:

        ei 2000- luvulla sano tällaista.Potkut persuksille ainut oikea ratkaisu.EI OSTA IKINÄ AUDI-MERKKISTÄ AUTOA.

        pelle


      • bemarististi
        auditon kirjoitti:

        Velipoika osti juuri audin, hinta 150€ eikä mitään vikaa!

        Ja mä ostin bemarin ,hinta 100 euroa


    • pjotrmahmou

      Saavat feministit puhtia :0)

    • audimiestosimies

      Washing
      Ironing
      Fucking
      Etc.

      • Jos sulla ois huumorintajua, mä nauraisin

        Toi sun vastaukses menee samaan kategoriaan kuin 'tosimiesten' arvoitus: "Miksi kodinkoneet ja naisten hääpuvut ovat valkoisia?" Niin rajoittunutta, niin rajoittunutta.


      • saa puolison

        joka on samalla tasolla itsensä kanssa. Tämä kertonee tarpeeksi sinusta.


    • vielä audilla

      Ei tuossa mielipiteessä ole mitään ihmeellistä. Autoala on tunnettu siitä, että siellä johtotehtäviin pääsevät kaikenlaiset juntit, joilla äly eikä koulutus riitä ajatteluun, kun ajelut, ajolelut ja niiden ajattelu vievät kaiken ajat. Ihan sama, mistä autoliikkeestä on kyse. Samaa porukkaa ne ovat tupaten täynnä.

    • suuresti huvittunut:)

      "Arvostan naista, joka silittää paitani", Hienoa! Mies arvostaa naisen tekemisiä. Niinhän naisenkin pitäisi
      arvostaa miestä joka rakentaa talon naiselleen. Vaan eipä aina arvosta...

      Selvennykseksi: olen mies, jonka vaimon ei tarvinnut aikanaan silittää paitojani, tai edes pestä niitä.
      Osasin ihan itsekin.

      Femakoilla repee perseet:D (hauskaa!)

      • niinpä_niin

        "naisenkin pitäisi arvostaa miestä joka rakentaa talon naiselleen."
        Jaa, tokkopa mies sitä pelkästään naiselleen rakentaa.


      • revi siitä
        niinpä_niin kirjoitti:

        "naisenkin pitäisi arvostaa miestä joka rakentaa talon naiselleen."
        Jaa, tokkopa mies sitä pelkästään naiselleen rakentaa.

        mies sitä yksin rakenna.tarvitsee hänen käyttää sähkö- ja putkimiehiä useampikin, joten ei yksi mies naista onnelliseksi tee.:D


      • en minä vain

        Ei siihen mikään feministi tarvi olla, että tuollaisesta jutusta pultit saa. Seitsemän sentin koroissa 20 vuotta miestä nuorempi nainen silittämässä ja siivoamassa tällaiselle miehelle!!!


      • Tosifemma minäkin

        Audi-miehen silityskommentti oli ihan asiaa. Ei siitä mitään porua olisikaan noussut ilman niitä muita, älyttömiä heittoja. Minäkin arvostan miestä, joka osallistuu kotitöihin, ei kai tämä nyt sen kummallisempi asia ole.


      • Tiedoksi vaan
        revi siitä kirjoitti:

        mies sitä yksin rakenna.tarvitsee hänen käyttää sähkö- ja putkimiehiä useampikin, joten ei yksi mies naista onnelliseksi tee.:D

        Käyttää talonrakentamiseen myös vaimonsa palkkarahat, mutta olevinaan on sen itse rakentanut. Tai vaimon rahat menee muuhun perheen elättämiseen. Naiset kun eivät ole niin pikkumaisia että pitää pitää suurta ääntä mitä on perheeseen hankkinut.


      • huomattu on
        Tiedoksi vaan kirjoitti:

        Käyttää talonrakentamiseen myös vaimonsa palkkarahat, mutta olevinaan on sen itse rakentanut. Tai vaimon rahat menee muuhun perheen elättämiseen. Naiset kun eivät ole niin pikkumaisia että pitää pitää suurta ääntä mitä on perheeseen hankkinut.

        autokin hankitaan "perheen käyttöön" ja yleensä sankari-isukki itse sillä ajelee työpaikalleen, nainen saa kuskata lapset polkupyörällä/vanhalla kauppakassilla hoitoon...


      • dhdzejj
        huomattu on kirjoitti:

        autokin hankitaan "perheen käyttöön" ja yleensä sankari-isukki itse sillä ajelee työpaikalleen, nainen saa kuskata lapset polkupyörällä/vanhalla kauppakassilla hoitoon...

        Jopas on ahdasmielistä yleistämistä! Onko pakko aina joka paikas katkeruuttanne itkeä jos teidän kumppani/ex ei mielytä.


    • jatke

      eikös ole sellainen sanonta että ne ton merkkiset auton ja on siinä muutama muukin merkki on kyrvän jatkeita

      • femakkokokoo

        se isompi vehje on MIEHILLÄ jotka ajavat jotain muuta merkkiä kuin Audia tai bemaria!

        Ja silittämättä siisti, ainakin meillä!

        En silitä enkä siivoa, ukko ostaa ne palvelut!


      • BMW/AUDI woman
        femakkokokoo kirjoitti:

        se isompi vehje on MIEHILLÄ jotka ajavat jotain muuta merkkiä kuin Audia tai bemaria!

        Ja silittämättä siisti, ainakin meillä!

        En silitä enkä siivoa, ukko ostaa ne palvelut!

        Itte ostettiin ukon kanssa tuossa kesän aikana bmw ja audi, eikä se mulkun koko siitä ole pienentynyt :D Meillä ei ole ainakaan tuollaista "jakoa" perheessä että naisen homma on hellan ja silitysraudan välissä.. Kyllä mää oon rakennus hommissa ja auton korjaushommissa, sun muissa ns. mies voittoisella alalla ollu töitä tekemässä, enkä oo yhtään huonommaksi jääny. Ja oon kuule saanu isonki miehen itkemään, kun ei alkanut kotitöistä puolia hoitamaan. :D


      • KIESI FANI :)
        femakkokokoo kirjoitti:

        se isompi vehje on MIEHILLÄ jotka ajavat jotain muuta merkkiä kuin Audia tai bemaria!

        Ja silittämättä siisti, ainakin meillä!

        En silitä enkä siivoa, ukko ostaa ne palvelut!

        Kiesistä Tuli mun idoli samantien! Mulla silitetään paidat kotona...Ja viikataankin...Nainen on tehty pitämään miestä hyvänä...Ja hoitamaan kotiaskareet..Pyykinpesun ynnämuun :) Sinun ukkosi on LAPANEN sieltä parhaasta päästä, Ku ei saa AKKAANSA ruotuun...Sinut pitäisi laittaa pariksi kuukaudeksi IRAKIIN, Niin oppisit arvostamaan suomalaista miestä, PIIKA :)


      • Vaka vanha.....no, 42 vasta

        taitaakin kohdallasi ollakin kyse tästä peeniskateudesta.........itselläsi kun ei ole sitä pientäkään niin ei siinä sitten audi auta eikä mikään muukaan joten osta vaan corolla.

        TOYOTA...........enemmän munaa kuin naisessa!


      • arvosta
        KIESI FANI :) kirjoitti:

        Kiesistä Tuli mun idoli samantien! Mulla silitetään paidat kotona...Ja viikataankin...Nainen on tehty pitämään miestä hyvänä...Ja hoitamaan kotiaskareet..Pyykinpesun ynnämuun :) Sinun ukkosi on LAPANEN sieltä parhaasta päästä, Ku ei saa AKKAANSA ruotuun...Sinut pitäisi laittaa pariksi kuukaudeksi IRAKIIN, Niin oppisit arvostamaan suomalaista miestä, PIIKA :)

        suomalaista miestä. Ylipainoisia, uusavuttomia äitihahmoa tarvitsevia ja vielä köyhiäkin.


      • come to papa
        arvosta kirjoitti:

        suomalaista miestä. Ylipainoisia, uusavuttomia äitihahmoa tarvitsevia ja vielä köyhiäkin.

        suomalaista naista, Ylipainoisia, uusavuttomia ja isähahmoa tarvitsevia ja vielä köyhiäkin.


      • kuin..
        come to papa kirjoitti:

        suomalaista naista, Ylipainoisia, uusavuttomia ja isähahmoa tarvitsevia ja vielä köyhiäkin.

        suomalaiset miehet ;)


    • ********
      • juuh!!

        pahapahapaha!! ;D lähettäkää tää pätkä sille ukkelille...! ;D


    • ...............

      ...........miten suurin osa miehistä ajattelee asioista! Miehen puheessa on paljon asiaa ja hatunnosto hänelle koska on miestä puhua asiosta ääneen kun niin moni mies vaikenee maassa missä miehuus on alistettu naisten käsityksille tasa-arvosta.

      • Arvoisa Nainen

        Todella valitettavaa jos suuri osa miehistä ajattelee noin. Me olemme kuitenkin tulleet alas puista jo aika monta (miljoonaa) vuotta sitten. Alkeellista ja vastenmielistä machoilua, ei todellakaan naisen arvostamista. Kaukana siitä. Harva nainen tuolllaista haluaa vaikka olisi kymmenen audia, taloa ym.mammonaa. Sillä ei ole mitään merkitystä jos päänsisältö on tuota tasoa.


      • Puusta pudonnut (jaloilleen)
        Arvoisa Nainen kirjoitti:

        Todella valitettavaa jos suuri osa miehistä ajattelee noin. Me olemme kuitenkin tulleet alas puista jo aika monta (miljoonaa) vuotta sitten. Alkeellista ja vastenmielistä machoilua, ei todellakaan naisen arvostamista. Kaukana siitä. Harva nainen tuolllaista haluaa vaikka olisi kymmenen audia, taloa ym.mammonaa. Sillä ei ole mitään merkitystä jos päänsisältö on tuota tasoa.

        "Kiesin kokemusten mukaan nainen on halutessaan "aika kylmä otus: hän pystyy manipuloimaan ja olemaan ilkeä paljon helpommin kuin mies". Kiesille on iän myötä naisessa tullut yhä tärkeämmäksi itse naiseus."

        "Tarvitsen naista yhä enemmän sellaisiin asioihin, joihin nainen on tarkoitettu, kuten pitämään miestä hyvänä ja olemaan haluttava. Nykyään minulle on hyvin tärkeää, että minulla ja naisellani on paljon yhteistä, esimerkiksi samantasoinen koulutus ja arvomaailma. Arvostan myös suuresti sitä, että nainen silittää paitani, tässä eleessä on paljon symboliikkaa. Kun nainen kieltäytyy silittämästä tai siivoamasta, voisi karrikoidusti sanoa, että suhde vetelee viimeisiään."

        Mikä tässä mättää? Ei mikään! :) Mieti vähän. Mieti mitä kaikkea naiset haluavat miehestä!
        Onko mieheltä kielletty oikeus olla mies??? Silittäjääkö miehestä haet???


      • jones53

        Juuri näin. Kerrankin joku mies avaa suunsa ja sanoo mitä ajattelee ja lopuksi hänet sitten ristiinnaulitaan. Suomalainen nainen sanoo: puhu, puhu, mies. Sitten kun mies puhuu vastataan hänelle: 1) Älä ole lapsellinen, tai 2) Hänet riputetaan ristille. Tämmöistä se on naisten mielestä tasa-arvo! palmer


      • _pumpuli_

      • kummasteleva nainen
        Puusta pudonnut (jaloilleen) kirjoitti:

        "Kiesin kokemusten mukaan nainen on halutessaan "aika kylmä otus: hän pystyy manipuloimaan ja olemaan ilkeä paljon helpommin kuin mies". Kiesille on iän myötä naisessa tullut yhä tärkeämmäksi itse naiseus."

        "Tarvitsen naista yhä enemmän sellaisiin asioihin, joihin nainen on tarkoitettu, kuten pitämään miestä hyvänä ja olemaan haluttava. Nykyään minulle on hyvin tärkeää, että minulla ja naisellani on paljon yhteistä, esimerkiksi samantasoinen koulutus ja arvomaailma. Arvostan myös suuresti sitä, että nainen silittää paitani, tässä eleessä on paljon symboliikkaa. Kun nainen kieltäytyy silittämästä tai siivoamasta, voisi karrikoidusti sanoa, että suhde vetelee viimeisiään."

        Mikä tässä mättää? Ei mikään! :) Mieti vähän. Mieti mitä kaikkea naiset haluavat miehestä!
        Onko mieheltä kielletty oikeus olla mies??? Silittäjääkö miehestä haet???

        Olen keski-ikäinen nainen ja allekirjoitan Kiesin sanat lähes täysin. Olen suhtautumisessani miehiin samoilla linjoilla.

        Tarvitsen miestä yhä enemmän asioihin joihin mies on luotu, pitämään naista hyvänä ja olemaan haluttava. Oikeastaan muuhun miestä en TARVITSE, kaikki muu hoituu joko itse tehden tai ammattilaista käyttäen.
        Arvostan hyvin paljon sitä että mies huolehtii esim autoni huollosta. Kun hän ei enää pyytämättä vaihda esim renkaita autooni, katson että suhde on aikansa elänyt ja vetelee viimeisiään.
        Miestä voi ihan hyvin myös verrata autoon:
        Suurin osa miehistä on taloudellisia, käytännöllisiä perheautoja jotka eivät sen suuremmin herätä intohimoja.
        Näyttävä urheiluauto tyyppinen on harvinaisempi, kaunis katsella mutta kallis ylläpitää ja sen epäkäytännöllisyyteenkin kyllästyy muutaman ajokerran jälkeen.
        Paras on (Nissan Navara tyyppinen) maasturi, ei ihan joka naisen auto mutta suorituskyvyssä ja kestävyydessä ensiluokkainen, turvallinen ja vie sinut lähes minne tahansa...

        Miksi tämmöisistä lausunnoista nyt pitää herne vetää nenään, hiukan huumorintajua peliin.


    • ...

      Eiku Aso on ainoa tosimies. Valitettavasti vain omasta mielestään.

    • pee-elo

      Audisti=Autisti

      • Auditar111

        oi fuck, miten katkeraa porukkaa. Ja joka jätkä noista ajaa tod.näk. jollain tonnikalapurkilla made in china...ja sit ottavat tollaset kirjoitukset oikeen hengenasiakseen, että kylläpä kun minä nyt tuohon kirjoitan, että AUDIPELLET ON HOMOJA! nim.merkillä; Taneli85 ja corolla rulettaa!
        voi kristus saatana!
        Ja että joku autonmerkki on jonkin jatke, voevoe.....toiset vain haluaa tyyliä ja laatua, ja toiset ajaa bussilla tai ladalla..tai toytotalla ....vituttaahan sen kun sitä kodinkonehusqvarnaa siinä parkissa poljet käyntiin, ja vieressä seisoo ..no vaikka ... Audi.
        pojat, tämä on vain valintojen maailma...toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä. Ja toisilla on mielipiteitä ja toisille kaikki on aivan samaa. SIMPPELIÄ!


      • Gimma
        Auditar111 kirjoitti:

        oi fuck, miten katkeraa porukkaa. Ja joka jätkä noista ajaa tod.näk. jollain tonnikalapurkilla made in china...ja sit ottavat tollaset kirjoitukset oikeen hengenasiakseen, että kylläpä kun minä nyt tuohon kirjoitan, että AUDIPELLET ON HOMOJA! nim.merkillä; Taneli85 ja corolla rulettaa!
        voi kristus saatana!
        Ja että joku autonmerkki on jonkin jatke, voevoe.....toiset vain haluaa tyyliä ja laatua, ja toiset ajaa bussilla tai ladalla..tai toytotalla ....vituttaahan sen kun sitä kodinkonehusqvarnaa siinä parkissa poljet käyntiin, ja vieressä seisoo ..no vaikka ... Audi.
        pojat, tämä on vain valintojen maailma...toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä. Ja toisilla on mielipiteitä ja toisille kaikki on aivan samaa. SIMPPELIÄ!

        Älähän nyt noin pulttia ota. Täällähän aina provosoidaan vähän yli.

        Tosin, ei mulle tule seuraavana autona enää Audia, eikä muuten Volvoakaan, siinä kun on koiraan merkki logona!

        Pitää varmaan siirtyä Bemarin leiriin, viimeksi kun kävin niiden liikkeessä, siellä oli herkkusen näköiset nuoret miehet palvelemassa tällaista keski-ikäistä täti-ihmistä - olihan se hauskaa. Niin että hyvät naiset, paljon autoliikkeitä vuosien varrella kolunneena, Bemarilla on palvelualtteimmat myyjät, jos kukkaro kestää niin käykää ihmeessä kokeilemassa, autotkaan ei ole hassumpia :)


      • Joe The Scrap
        Auditar111 kirjoitti:

        oi fuck, miten katkeraa porukkaa. Ja joka jätkä noista ajaa tod.näk. jollain tonnikalapurkilla made in china...ja sit ottavat tollaset kirjoitukset oikeen hengenasiakseen, että kylläpä kun minä nyt tuohon kirjoitan, että AUDIPELLET ON HOMOJA! nim.merkillä; Taneli85 ja corolla rulettaa!
        voi kristus saatana!
        Ja että joku autonmerkki on jonkin jatke, voevoe.....toiset vain haluaa tyyliä ja laatua, ja toiset ajaa bussilla tai ladalla..tai toytotalla ....vituttaahan sen kun sitä kodinkonehusqvarnaa siinä parkissa poljet käyntiin, ja vieressä seisoo ..no vaikka ... Audi.
        pojat, tämä on vain valintojen maailma...toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä. Ja toisilla on mielipiteitä ja toisille kaikki on aivan samaa. SIMPPELIÄ!

        Legendalla ; )


      • the Avensis
        Auditar111 kirjoitti:

        oi fuck, miten katkeraa porukkaa. Ja joka jätkä noista ajaa tod.näk. jollain tonnikalapurkilla made in china...ja sit ottavat tollaset kirjoitukset oikeen hengenasiakseen, että kylläpä kun minä nyt tuohon kirjoitan, että AUDIPELLET ON HOMOJA! nim.merkillä; Taneli85 ja corolla rulettaa!
        voi kristus saatana!
        Ja että joku autonmerkki on jonkin jatke, voevoe.....toiset vain haluaa tyyliä ja laatua, ja toiset ajaa bussilla tai ladalla..tai toytotalla ....vituttaahan sen kun sitä kodinkonehusqvarnaa siinä parkissa poljet käyntiin, ja vieressä seisoo ..no vaikka ... Audi.
        pojat, tämä on vain valintojen maailma...toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä. Ja toisilla on mielipiteitä ja toisille kaikki on aivan samaa. SIMPPELIÄ!

        oot varmaan hieno mies kun ajat sillä saksanpaskallas ohituskaistaa, lueppas poika vähän muutakin autoista kun hintalappua ja tuu sitten tänne vuodattamaan kuinka ylivertaisella autolla ajelet. laadusta ei ainakaan kannata paljoa huudella, onhan se audi komia peli siellä korjaamon pihalla ja paskaakos sillä on väliä kun silloinhan voit rahamiehenä ajella taksilla. silloin sentään pääset oikean auton kyytiin, mietippä siellä taksissa istuessasi minkä takia ammattiautoilijat ei sillä sun peniksenkehittimelläs paljoa ajele.. ja ihan loppukaneetiks, siks teitäpidetään homoina kun ajatte niinkun ämmät..


      • Teukka-Salama
        Auditar111 kirjoitti:

        oi fuck, miten katkeraa porukkaa. Ja joka jätkä noista ajaa tod.näk. jollain tonnikalapurkilla made in china...ja sit ottavat tollaset kirjoitukset oikeen hengenasiakseen, että kylläpä kun minä nyt tuohon kirjoitan, että AUDIPELLET ON HOMOJA! nim.merkillä; Taneli85 ja corolla rulettaa!
        voi kristus saatana!
        Ja että joku autonmerkki on jonkin jatke, voevoe.....toiset vain haluaa tyyliä ja laatua, ja toiset ajaa bussilla tai ladalla..tai toytotalla ....vituttaahan sen kun sitä kodinkonehusqvarnaa siinä parkissa poljet käyntiin, ja vieressä seisoo ..no vaikka ... Audi.
        pojat, tämä on vain valintojen maailma...toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä. Ja toisilla on mielipiteitä ja toisille kaikki on aivan samaa. SIMPPELIÄ!

        Katkeruus ja hengenasiat ovat suurta ja niin Suomalaista.
        Siitä ei pääse irti vaikka ajaisi millä.

        Kuitenkin tyylitajua ja pelisilmää ei voi osta kodin Anttilasta hintaan 9.95€,
        ja kuten tapaus kiesi osoitti oikein hyvin on se kalliimmissakin kaupoissa liian kallis lisävaruste hankittavaksi.
        Onhan toki surkuteltavaa että Kiesillä karkas lapasesta ja selvästi omia mielipiteitään, jotka jostain on oppinut, ja joita pitää itsestään selvinä asioina.
        Joten kysyn mistä nämä on opittu?
        Ihan vaan etten saman koulun penkille vahingossa ilmoittaudu.

        Mutta hei ei mitään niin pahaa ettei jotain hyvääkin:

        Taas on vientiä takametsien Robinille joka sekahaulla pokkaa hymyilee.

        Terveisin Teukka-Salama


    • Hauskuuttaja

      olipa niin tai näin,silti niitä on niin kiva kyykyttää!!!-Mesemies-

      • vitunspede

        Onkohan Esko Kiesi vapaamuurari?


      • &(&&8

        Autoilla pullistelu sopii lähinnä enään pohjoisen kaupunkeihin.Ympäristötietoisuus ja ruuhkat taas ovat etelän immeisillä päällimmäisenä mielessä.Toista oli ehkä silloin 60-70 luvulla ,kun naiset luonnollisesti tungeksivat niihin harvoihin autoihin mitä silloin oli kun suurin osa nuorista miehistä oli mopon sarvissa.


      • ...
        vitunspede kirjoitti:

        Onkohan Esko Kiesi vapaamuurari?

        rappareita ne kai on kaikki. Tyhmiä ja itsekeskeisiä torvia. Peukalot keskellä kämmentä.


    • saisko A4 nelkun tilavampana

      Audimies on aika-ajoin totinen mies ;)

      Kyllä se tuntuu hyvältä ja näyttää hyvältä, mutta Toyotan- tai oikeastaan Lexuksen- laittaisin, jos haluaisin turvallisesti körötellä paikasta A paikkaan B. No näyttää se Lexus ihan hyvältäkin.

      Tietyistä huolista huolimatta seuraavakin lienee Audi.

    • ...

      Eipä tainnut Kiesi muistaa, että naiselta puuttuu kyky nauraa itselleen tai ottaa vastaan minkäänlaista kritiikkiä. Valitettavasti hän joutuu maksamaan unohduksestaan kalliimman kautta, kun katkeroituneet feministit tuhoavat kyseisen herran uran. On jokseenkin surkuhupaisaa törmätä päivittäin otsikoihin, joissa mollataan ja syytellään miehiä ilman, että siitä koituu kirjoittajalle minkäänlaisia seurauksia. Tämän nykypäivän valikoivan tasa-arvon aikana miehiä kohtaan aiheutettu henkinen tai fyysinen väkivalta on komediaa, kun taas naisia kohtaan se on pahimman luokan rikos. Todella hienoa elää tällaisessa yhteiskunnassa miehenä...

      • Ymmärtävä

        Hyvin sanottu! Ja kaikki totta! Ja totta myös se, että nainen pystyy manipuloimaan ja olemaan ilkeä. Mutta siitähän ei saa puhua. On se jännää miten iso osa naisista (ei kaikki!) on ottanut ovelalla tavalla vallan tässä maassa. Tähän tapaus Kiesiin liittyvä keskustelukin sen taas niin selkeästi paljastaa. En toki kaikkia Kiesin ajatuksia allekirjoita ja itsemurhahan on ajatuksiaan tuoda tuolla tavalla esille. Itse pienissä ympyröissäni teen parhaani vastuuntuntoisena perheenisänä, hankin elannon ja yritän olla kaikin puolin ihana aviopuoliso, reilu isä, ahkera työläinen, hyvä poika, vielä praempi vävy, ymmärtävä ystävä, sosiaalinen vaimon ystävien ystävä jne. Palautteena ei juurikaan kiitosta, mutta vertailua ystävättärien elämään sitäkin enemmän.


      • .
        Ymmärtävä kirjoitti:

        Hyvin sanottu! Ja kaikki totta! Ja totta myös se, että nainen pystyy manipuloimaan ja olemaan ilkeä. Mutta siitähän ei saa puhua. On se jännää miten iso osa naisista (ei kaikki!) on ottanut ovelalla tavalla vallan tässä maassa. Tähän tapaus Kiesiin liittyvä keskustelukin sen taas niin selkeästi paljastaa. En toki kaikkia Kiesin ajatuksia allekirjoita ja itsemurhahan on ajatuksiaan tuoda tuolla tavalla esille. Itse pienissä ympyröissäni teen parhaani vastuuntuntoisena perheenisänä, hankin elannon ja yritän olla kaikin puolin ihana aviopuoliso, reilu isä, ahkera työläinen, hyvä poika, vielä praempi vävy, ymmärtävä ystävä, sosiaalinen vaimon ystävien ystävä jne. Palautteena ei juurikaan kiitosta, mutta vertailua ystävättärien elämään sitäkin enemmän.

        Et sinä itsekään kunnioita ihmistä joka kaikkien edessä matelee. Hanki vähän selkärankaa, niin vaimokin arvostaa sinua enemmän.


      • paljonnähnyt

        Naiset saavat tässä yhteiskunnassa käyttää miehiä kohtaan tässä maassa niin paljon henkistä ja fyysistä väkivaltaa kuin mahdollista ilman että heitä kukaan siitä syyttää. Juuri tulleen Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen tutkimuksen mukaan pojat kokevat tytöiltä enemmän väkivaltaa kuin toisinpäin. Eikä henkisen väkivallan määrää edes laskettu, kun "henkiset mustelmathan" eivät näy.

        Raivoisia feministien käymä Kiesiä kohtaan sai nyt taas uhrinsa niin kuin Kanervankin tapauksessa. Itseasiassa tiedän muutaman feministin kokoontuneen jo juomaan kuohuviiniä Kiesin -tapauksen johdosta. Siellä ne onnittelevat toisiaan.

        Kysykään perheväkivaltaa nähneiltä poliiseilta kuinka monta kertaa nainen on viety miehen pahoinpitelyn takia putkaan? Miehiä taas viedään putkaan jos pelkästä verbaalisesta hyökkäyksestä, kun poliisit näkevät itsesäälissä ja kyynelissä rypevän naisen - niin otos on selvä: mies, ikuinen pahantekijä ja kaikkeen syypää putkaan.


    • mikä audi?

      Voi...saako nyt itkeä. Myyntijohtaja? Missä lie koulunsa käynyt kun myy tärkeimmän, eli itsensä noin halvalla.

      Omissa likkakavereissa 3 menestyvää, ITSENÄISTÄ uranaista, jotka ajaa audia. Näinköhän vihdoin saan naisten päät käännytettyä toiselle merkille. Ei ainakaan kovin vaikeaa luulis olevan.

      NOLOA, ja eniten tän seksistin piikalle.

      • käsittääkseni Audi on ollut hyvin toimeentulevien naisten suosiossa - tähän asti. Ihan käsittämätön moka noinkin vastuullisessa asemassa olevalta mieheltä. Ja kun kyse ei ole vain jostain yksittäisestä suusta livahtaneesta sammakosta, vaan setä suoltaa samaa shaibaa ilmeisesti koko haastattelun alusta loppuun.

        Toki Esko Kiesillä on oikeus mielipiteisiinsä, mutta häntä ei haastateltu juttuun taviksena, "Kiesin Ekinä", vaan nimenomaan työasemansa vuoksi. On ollut toimittajalla pokassa pitelemistä kun on Kiesiä haastatellut, huh! Ja Audin / VV-Auton brändi/markkinointi/viestintäihmiset itkevät nyt katkeria kyyneleitä kun Kiesi pääsi heidän valvovien silmiensä alta omin lupineen haastattelua antamaan.


      • Joe The Scrap
        katarzyna kirjoitti:

        käsittääkseni Audi on ollut hyvin toimeentulevien naisten suosiossa - tähän asti. Ihan käsittämätön moka noinkin vastuullisessa asemassa olevalta mieheltä. Ja kun kyse ei ole vain jostain yksittäisestä suusta livahtaneesta sammakosta, vaan setä suoltaa samaa shaibaa ilmeisesti koko haastattelun alusta loppuun.

        Toki Esko Kiesillä on oikeus mielipiteisiinsä, mutta häntä ei haastateltu juttuun taviksena, "Kiesin Ekinä", vaan nimenomaan työasemansa vuoksi. On ollut toimittajalla pokassa pitelemistä kun on Kiesiä haastatellut, huh! Ja Audin / VV-Auton brändi/markkinointi/viestintäihmiset itkevät nyt katkeria kyyneleitä kun Kiesi pääsi heidän valvovien silmiensä alta omin lupineen haastattelua antamaan.

        Another day in the office: " missähän se Kiesin Esko tänää luuraa, oletteko nähnyt?"..."see... tais just lähteä johonkin PR-tilaisuuteen"..." "ei saatana...AAAARGHHH".


      • Mies on Mies!
        katarzyna kirjoitti:

        käsittääkseni Audi on ollut hyvin toimeentulevien naisten suosiossa - tähän asti. Ihan käsittämätön moka noinkin vastuullisessa asemassa olevalta mieheltä. Ja kun kyse ei ole vain jostain yksittäisestä suusta livahtaneesta sammakosta, vaan setä suoltaa samaa shaibaa ilmeisesti koko haastattelun alusta loppuun.

        Toki Esko Kiesillä on oikeus mielipiteisiinsä, mutta häntä ei haastateltu juttuun taviksena, "Kiesin Ekinä", vaan nimenomaan työasemansa vuoksi. On ollut toimittajalla pokassa pitelemistä kun on Kiesiä haastatellut, huh! Ja Audin / VV-Auton brändi/markkinointi/viestintäihmiset itkevät nyt katkeria kyyneleitä kun Kiesi pääsi heidän valvovien silmiensä alta omin lupineen haastattelua antamaan.

        Sä olet kyllä ihan saatanan tosikko, ja varmaan todella rasittava, huumorintajuton nainen.
        Jos äijä sanoo mistä pitää (ja meistä 90% pitää, loput on tissin/paidansilittelijöitä), niin siinäkö
        on jotain karrrmeaa? Femakkolinja on rasittavinta ja epäseksikkäintä mitä olla voi.
        Se vain jätti kertomatta mitä miehet antaa naisille, ei sen kummempaa.
        Onneksi en ole sinun miehesi, mikäli sulla nyt oikeasti edes miestä on, epäilen.


      • Mies on Mies! kirjoitti:

        Sä olet kyllä ihan saatanan tosikko, ja varmaan todella rasittava, huumorintajuton nainen.
        Jos äijä sanoo mistä pitää (ja meistä 90% pitää, loput on tissin/paidansilittelijöitä), niin siinäkö
        on jotain karrrmeaa? Femakkolinja on rasittavinta ja epäseksikkäintä mitä olla voi.
        Se vain jätti kertomatta mitä miehet antaa naisille, ei sen kummempaa.
        Onneksi en ole sinun miehesi, mikäli sulla nyt oikeasti edes miestä on, epäilen.

        Mua ei ihan oikeasti vois vähempää kiinnostaa mitä mieltä joku Eki on naisista ja autoista. :) Tottahan Kiesi saa olla ihan mitä mieltä huvittaa, mutta työnantajan näkökulmasta, maineenhallinnan näkökulmasta toi oli -ihan oikeasti- jotain aivan karrrrrmean kamalan typerää. Oikea malliesimerkki johtajien viestintäkoulutukseen miten PR-asioita EI hoideta. Jos noi kommentit olis olleet jossain perusmiesten autolehdessä, koko juttu ois saattanut menna ohi ihan huomaamatta ja kaikki olisivat olleet tyytyväisiä. Mutta kun Kiesi laukoi totuuksiaan naistenlehdessä, erikoisnumeroissa joka oli suunnattu erityisesti media- ja markkinointialan vaikuttajille, ei tosiaan voi keksiä miten haastateltava olis voinut brändinsä edustamista pahemmin mokata. Tilaisuus puffata hyvää merkkiä potentiaaliselle asiakaskunnalle oli ihan loistava, mutta kun ei niin ei.


      • Sama taas
        katarzyna kirjoitti:

        Mua ei ihan oikeasti vois vähempää kiinnostaa mitä mieltä joku Eki on naisista ja autoista. :) Tottahan Kiesi saa olla ihan mitä mieltä huvittaa, mutta työnantajan näkökulmasta, maineenhallinnan näkökulmasta toi oli -ihan oikeasti- jotain aivan karrrrrmean kamalan typerää. Oikea malliesimerkki johtajien viestintäkoulutukseen miten PR-asioita EI hoideta. Jos noi kommentit olis olleet jossain perusmiesten autolehdessä, koko juttu ois saattanut menna ohi ihan huomaamatta ja kaikki olisivat olleet tyytyväisiä. Mutta kun Kiesi laukoi totuuksiaan naistenlehdessä, erikoisnumeroissa joka oli suunnattu erityisesti media- ja markkinointialan vaikuttajille, ei tosiaan voi keksiä miten haastateltava olis voinut brändinsä edustamista pahemmin mokata. Tilaisuus puffata hyvää merkkiä potentiaaliselle asiakaskunnalle oli ihan loistava, mutta kun ei niin ei.

        Brändit ja viestintä-asiat. Sinua v-ttaa kun mies laukoo totuuksia.
        Millaisia miesten pitäsisi sun maailmassa olla? Jotain femakkoja?


      • sldkfjsldjfn
        Mies on Mies! kirjoitti:

        Sä olet kyllä ihan saatanan tosikko, ja varmaan todella rasittava, huumorintajuton nainen.
        Jos äijä sanoo mistä pitää (ja meistä 90% pitää, loput on tissin/paidansilittelijöitä), niin siinäkö
        on jotain karrrmeaa? Femakkolinja on rasittavinta ja epäseksikkäintä mitä olla voi.
        Se vain jätti kertomatta mitä miehet antaa naisille, ei sen kummempaa.
        Onneksi en ole sinun miehesi, mikäli sulla nyt oikeasti edes miestä on, epäilen.

        Siis oliko se nyt huumoria vai ovatko miehet 90-prosenttisesti tuota mieltä?

        Veikkaan että tuossa ei ollut huumorin pilkahdustakaan. Miehet oikeasti ajattelevat, että naista pitää vaihtaa uuteen tietyin väliajoin, samoin kuin autoa (se naisen iän laskukaava oli jotain aivan käsittämätöntä). Ja että piikominen on rakkauden merkki. Sääliksi käy Kiesin (mahdollista) vaimoa, tosin ei siinä hommassa onneksi montaa vuotta joudu riutumaan.


      • saajapuoli
        Mies on Mies! kirjoitti:

        Sä olet kyllä ihan saatanan tosikko, ja varmaan todella rasittava, huumorintajuton nainen.
        Jos äijä sanoo mistä pitää (ja meistä 90% pitää, loput on tissin/paidansilittelijöitä), niin siinäkö
        on jotain karrrmeaa? Femakkolinja on rasittavinta ja epäseksikkäintä mitä olla voi.
        Se vain jätti kertomatta mitä miehet antaa naisille, ei sen kummempaa.
        Onneksi en ole sinun miehesi, mikäli sulla nyt oikeasti edes miestä on, epäilen.

        Heh-eh...
        Iso mies itkee....


      • Tsahra
        Mies on Mies! kirjoitti:

        Sä olet kyllä ihan saatanan tosikko, ja varmaan todella rasittava, huumorintajuton nainen.
        Jos äijä sanoo mistä pitää (ja meistä 90% pitää, loput on tissin/paidansilittelijöitä), niin siinäkö
        on jotain karrrmeaa? Femakkolinja on rasittavinta ja epäseksikkäintä mitä olla voi.
        Se vain jätti kertomatta mitä miehet antaa naisille, ei sen kummempaa.
        Onneksi en ole sinun miehesi, mikäli sulla nyt oikeasti edes miestä on, epäilen.

        Moderni yhteiskunta on rakentunut siten, että se tarvitsee sekä naisten että miesten lahjakkuuspotentiaalin toimiakseen hyvin. Me kaikki haluamme, että systeemi toimii, joten ei ole viisasta kertoa suoraan, mitä ajattelee. Miehet eivät tiedä, mitä iso osa naisista _oikeasti_ miehistä haluaa, koska naiset ovat niin fiksuja, etteivät kerro. Jos miehelle kertoo, millainen hänen todella toivoisi olevan, se johtaa impotenssiin, psyykkiseen kastraatioon.

        Nainen haluaisi, että mies kykenisi elättämään hänet ja lapset, jotta nainen voisi keskittyä hoitamaan lapsia, kotia ja puutarhaa ja opiskelemaan itseään sivistävia asioita. Lasten kasvatus ja perheestä huolehtiminen kun vievät kaikki mehut ihmisestä. Kun lapset ovat riittävän isoja, nainen haluaisi, että miehellä olisi riittävästi rahaa tukea naista työelämään siirtymisessä, ammattitaidon päivittämisessä ja esim. oman yrityksen perustamisessa. Nyt mies ei Suomessa pääsääntöisesti pysty elämättään perhettään, mutta haluaa silti olla herra talossa, mikä on omituista. Miehen pitäisi myös pitää huolta itsestään, hiuksistaan, vartalostaan ja seksuaalisesta kyvykkyydestään. Naisen näkökulmassa seksuaalisessa toiminnassa yhdyntä ei ole pääasia vaan se, että nainen tulee tyydytetyksi ja yhdyntä on vain yksi toimintavaihtoehto monien joukossa. Lukekaa vanhoja Hite-raportteja, jos asia ei muuten aukea.

        Nainen toivoisi myös, että mies kehittäisi fyysisten ominaisuuksiensa lisäksi myös henkisiä ominaisuuksia. Hänen tulisi olla ympäristötietoinen ja kyetä rakentavaan arvokeskusteluun. Hänen pitäisi myös pystyä ohjaamaan omaa elämäänsä ja uraansa määrätietoisella tavalla. Ylipäätään nainen haluaisi, että mies olisi MIES, ei henkinen pikkupoika, ei äidin kulta, ei työelämän ressukka, ei päihteistä ja irtosuhteista lohtua hakeva addikti.

        Kaikki naiset tietävät myös, että koolla on todella paljon väliä, pidemmillä miehillä on yleensä isompi ja nuoret miehet ovat seksikkäämiä ja jaksavat paremmin. Mutta näistä asioista ei kohteliaisuussyistä puhuta.


      • aapuaa...
        Mies on Mies! kirjoitti:

        Sä olet kyllä ihan saatanan tosikko, ja varmaan todella rasittava, huumorintajuton nainen.
        Jos äijä sanoo mistä pitää (ja meistä 90% pitää, loput on tissin/paidansilittelijöitä), niin siinäkö
        on jotain karrrmeaa? Femakkolinja on rasittavinta ja epäseksikkäintä mitä olla voi.
        Se vain jätti kertomatta mitä miehet antaa naisille, ei sen kummempaa.
        Onneksi en ole sinun miehesi, mikäli sulla nyt oikeasti edes miestä on, epäilen.

        Minkähän näköinen on tämän Kiesin vaimo? Kiva leimautua isännän oman kuvauksen perusteella korkkareissa kotona paitoja silitteleväksi tunteelliseksi pikku rouvaksi, josta ei ainakaan johtajaksi ole vaikka korkeasti kuitenkin täytyisi olla korkeasti koulutettu että herran vaimoksi ylennetään.... Vai mahtaako Kiesillä olla vaimoa, enää tämän jälkeen?? Voi lapsi raukkoja.


      • MiesMies
        Tsahra kirjoitti:

        Moderni yhteiskunta on rakentunut siten, että se tarvitsee sekä naisten että miesten lahjakkuuspotentiaalin toimiakseen hyvin. Me kaikki haluamme, että systeemi toimii, joten ei ole viisasta kertoa suoraan, mitä ajattelee. Miehet eivät tiedä, mitä iso osa naisista _oikeasti_ miehistä haluaa, koska naiset ovat niin fiksuja, etteivät kerro. Jos miehelle kertoo, millainen hänen todella toivoisi olevan, se johtaa impotenssiin, psyykkiseen kastraatioon.

        Nainen haluaisi, että mies kykenisi elättämään hänet ja lapset, jotta nainen voisi keskittyä hoitamaan lapsia, kotia ja puutarhaa ja opiskelemaan itseään sivistävia asioita. Lasten kasvatus ja perheestä huolehtiminen kun vievät kaikki mehut ihmisestä. Kun lapset ovat riittävän isoja, nainen haluaisi, että miehellä olisi riittävästi rahaa tukea naista työelämään siirtymisessä, ammattitaidon päivittämisessä ja esim. oman yrityksen perustamisessa. Nyt mies ei Suomessa pääsääntöisesti pysty elämättään perhettään, mutta haluaa silti olla herra talossa, mikä on omituista. Miehen pitäisi myös pitää huolta itsestään, hiuksistaan, vartalostaan ja seksuaalisesta kyvykkyydestään. Naisen näkökulmassa seksuaalisessa toiminnassa yhdyntä ei ole pääasia vaan se, että nainen tulee tyydytetyksi ja yhdyntä on vain yksi toimintavaihtoehto monien joukossa. Lukekaa vanhoja Hite-raportteja, jos asia ei muuten aukea.

        Nainen toivoisi myös, että mies kehittäisi fyysisten ominaisuuksiensa lisäksi myös henkisiä ominaisuuksia. Hänen tulisi olla ympäristötietoinen ja kyetä rakentavaan arvokeskusteluun. Hänen pitäisi myös pystyä ohjaamaan omaa elämäänsä ja uraansa määrätietoisella tavalla. Ylipäätään nainen haluaisi, että mies olisi MIES, ei henkinen pikkupoika, ei äidin kulta, ei työelämän ressukka, ei päihteistä ja irtosuhteista lohtua hakeva addikti.

        Kaikki naiset tietävät myös, että koolla on todella paljon väliä, pidemmillä miehillä on yleensä isompi ja nuoret miehet ovat seksikkäämiä ja jaksavat paremmin. Mutta näistä asioista ei kohteliaisuussyistä puhuta.

        Tässä sulle faktaa elämästäni: kaksi toisen miehen ja yhden oman lapsen kasvattaneena miehenä tiedän
        mistä puhuin. Vuorotyössä molemmat, joten hommaa riitti. Että se niistä "mehuista" jotka hupenee. Tiedän
        kyllä asian, ja luultavasti paremmin kuin sinä. Hygienia on kondiksessa, paremmin kuin monella naisella. (täs-
        täkin kokemuksia:) Kun pääsin laiskasta vaimostani eroon, olen alkanut nauttimaan elämästä, naisista etc.
        Kukaan nainen ei ole valittanut mistään sen jälkeen, päinvastoin. Kukaan ei ole pitänyt pikkupoikana.
        Seksi on todellakin kelvannut, kaikissa muodoissaan. Kyllä siinäkin saa mies tehdä suurimman osan. Naiset
        ovat yllättävän passiivisia siinäkin asiassa. Nimim. kokemusta omaava.
        Sinun "rakentavat arvokeskustelusi" (saanko nauraa! :D ), ne käytiin jo 20v. sitten ja huonolla menestyksellä.
        Nainen kun ei sietänyt miehensä realisitista maailmankuvaa, eroja miehen ja naisen välillä. Naiset rakentavat
        maailmankuvansa "oman maun mukaan", mutta rakentakoot. Miehenä pysyn silti.
        Kymmenien naisten kanssa olleena, voin vain nauraa. Onneksi kuitenkin suurin osa naisitakin nauraa

        Ps. olen kaikkea muuta kuin joku imelä bisnes-mies, teen töitä psyykkisesti sairaiden kanssa.:)
        Ja ne 7cm korot ja se silittäminen, ne olivat luultavasti vain symbolisesti esiin tuotuja toiveita.
        Itse olen paitani silittänyt, mikäli sitäkään paljon nykyään edes tarvitsee tehdä nykyaikaisilla materiaaleilla.:))
        Joskus on kiva kun nainen näkee vaivaa seksin eteen (vaikka korkkareilla). Muuten niistä niin väliä.
        tuollaiselle femakko-asenteelle. Siitä ei ole kuin haittaa. Usko pois.


      • veministi-veera
        aapuaa... kirjoitti:

        Minkähän näköinen on tämän Kiesin vaimo? Kiva leimautua isännän oman kuvauksen perusteella korkkareissa kotona paitoja silitteleväksi tunteelliseksi pikku rouvaksi, josta ei ainakaan johtajaksi ole vaikka korkeasti kuitenkin täytyisi olla korkeasti koulutettu että herran vaimoksi ylennetään.... Vai mahtaako Kiesillä olla vaimoa, enää tämän jälkeen?? Voi lapsi raukkoja.

        Tämä käsitys minulla. Ja jakaa miehensä arvot, eihän ne muuten yhdessä olis.


      • Tarkkana!
        katarzyna kirjoitti:

        käsittääkseni Audi on ollut hyvin toimeentulevien naisten suosiossa - tähän asti. Ihan käsittämätön moka noinkin vastuullisessa asemassa olevalta mieheltä. Ja kun kyse ei ole vain jostain yksittäisestä suusta livahtaneesta sammakosta, vaan setä suoltaa samaa shaibaa ilmeisesti koko haastattelun alusta loppuun.

        Toki Esko Kiesillä on oikeus mielipiteisiinsä, mutta häntä ei haastateltu juttuun taviksena, "Kiesin Ekinä", vaan nimenomaan työasemansa vuoksi. On ollut toimittajalla pokassa pitelemistä kun on Kiesiä haastatellut, huh! Ja Audin / VV-Auton brändi/markkinointi/viestintäihmiset itkevät nyt katkeria kyyneleitä kun Kiesi pääsi heidän valvovien silmiensä alta omin lupineen haastattelua antamaan.

        Tosiaan. Kiesi ei ehkä ymmärtänyt antavansa haastattelua joka todella julkaistaisiin. Tai sitten hän on pahasti pihalla tämän yhteiskunnan suhteen, kun ääneen herkutteli ajatuksella piikkikorkoisesta paidansilittäjästä.

        Keskon Timo Karake puhui muutama vuosi sitten yleisestä "handicapista", joka naiseuteen työelämässä liittyy. Siitä nousi aikamoinen haloo, josta olisi luullut joka jätkän ottavan opikseen. En usko tapaus Kiesin johtavan mihinkään konkreettiseen (potkut, Audin markkinaosuuden kutistuminen tms.), mutta mieleen tämä jää.


      • kokopkoo
        Mies on Mies! kirjoitti:

        Sä olet kyllä ihan saatanan tosikko, ja varmaan todella rasittava, huumorintajuton nainen.
        Jos äijä sanoo mistä pitää (ja meistä 90% pitää, loput on tissin/paidansilittelijöitä), niin siinäkö
        on jotain karrrmeaa? Femakkolinja on rasittavinta ja epäseksikkäintä mitä olla voi.
        Se vain jätti kertomatta mitä miehet antaa naisille, ei sen kummempaa.
        Onneksi en ole sinun miehesi, mikäli sulla nyt oikeasti edes miestä on, epäilen.

        heiluttelit ja kuseskelit nurkkiin kun pääsit valvovan silimän alta oikei ulkomaille?


      • Käyrä kurkku
        Sama taas kirjoitti:

        Brändit ja viestintä-asiat. Sinua v-ttaa kun mies laukoo totuuksia.
        Millaisia miesten pitäsisi sun maailmassa olla? Jotain femakkoja?

        Mitä jää jäljelle,kun kaikki hallituksen tai eduskunnan ja myös tämä audi mies riisutaan kalsareilleen ?
        vastaus: surkeita reppanoita


      • Urpo ämmä tunnistettu
        Tsahra kirjoitti:

        Moderni yhteiskunta on rakentunut siten, että se tarvitsee sekä naisten että miesten lahjakkuuspotentiaalin toimiakseen hyvin. Me kaikki haluamme, että systeemi toimii, joten ei ole viisasta kertoa suoraan, mitä ajattelee. Miehet eivät tiedä, mitä iso osa naisista _oikeasti_ miehistä haluaa, koska naiset ovat niin fiksuja, etteivät kerro. Jos miehelle kertoo, millainen hänen todella toivoisi olevan, se johtaa impotenssiin, psyykkiseen kastraatioon.

        Nainen haluaisi, että mies kykenisi elättämään hänet ja lapset, jotta nainen voisi keskittyä hoitamaan lapsia, kotia ja puutarhaa ja opiskelemaan itseään sivistävia asioita. Lasten kasvatus ja perheestä huolehtiminen kun vievät kaikki mehut ihmisestä. Kun lapset ovat riittävän isoja, nainen haluaisi, että miehellä olisi riittävästi rahaa tukea naista työelämään siirtymisessä, ammattitaidon päivittämisessä ja esim. oman yrityksen perustamisessa. Nyt mies ei Suomessa pääsääntöisesti pysty elämättään perhettään, mutta haluaa silti olla herra talossa, mikä on omituista. Miehen pitäisi myös pitää huolta itsestään, hiuksistaan, vartalostaan ja seksuaalisesta kyvykkyydestään. Naisen näkökulmassa seksuaalisessa toiminnassa yhdyntä ei ole pääasia vaan se, että nainen tulee tyydytetyksi ja yhdyntä on vain yksi toimintavaihtoehto monien joukossa. Lukekaa vanhoja Hite-raportteja, jos asia ei muuten aukea.

        Nainen toivoisi myös, että mies kehittäisi fyysisten ominaisuuksiensa lisäksi myös henkisiä ominaisuuksia. Hänen tulisi olla ympäristötietoinen ja kyetä rakentavaan arvokeskusteluun. Hänen pitäisi myös pystyä ohjaamaan omaa elämäänsä ja uraansa määrätietoisella tavalla. Ylipäätään nainen haluaisi, että mies olisi MIES, ei henkinen pikkupoika, ei äidin kulta, ei työelämän ressukka, ei päihteistä ja irtosuhteista lohtua hakeva addikti.

        Kaikki naiset tietävät myös, että koolla on todella paljon väliä, pidemmillä miehillä on yleensä isompi ja nuoret miehet ovat seksikkäämiä ja jaksavat paremmin. Mutta näistä asioista ei kohteliaisuussyistä puhuta.

        Veikkaanpa ettet kyllä tolla asenteella tule ikinä yhteenkään mieheen olemaan tyytyväinen. Mun kysymys sulle kuuluu että miksi kukaan tollanen puolijumalainen mies (joita Suomessa on ehkä alle 50) kelpuuttaisi tollasen täysin todellisuudesta irtaantuneen sekopää-ämmän jolla ei näyttäis olevan tulevalle miehelle muuta tarjottavaa kuin pitkä vaatimuslista ja vittuilua "tasa-arvosta" siihen päälle?

        Taitaa olla niin ettet itse tiedä mistä puhut. "Naisena eläminen kun on nykyään niin vaikeeta" vaikka jokaisesta tuutista tulee sellasta feministipaskaa että heikompaa miestä itkettää, ja siitähän vasta näillä ilkkuvilla ämmillä riemu repeääkin. Fakta on että juuri sinun kaltaiset, kuvottavat naiset on niitä vitunkantotelineitä äijille siihen saakka kunnes joku oikeasti henkisesti tasapainoinen nainen löytyy loppuelämän mittaiseen parisuhteeseen.

        Toivotan sulle paskaa loppuelämää ja huonoa tuuria miesmarkkinoilla. Noilla ajatuksillas olet sen todellakin ansainnu.


      • hui kamalaa

        mikä kauhea ruikutus alkoi kun joku kertoi totuuden


      • Opelisti
        katarzyna kirjoitti:

        käsittääkseni Audi on ollut hyvin toimeentulevien naisten suosiossa - tähän asti. Ihan käsittämätön moka noinkin vastuullisessa asemassa olevalta mieheltä. Ja kun kyse ei ole vain jostain yksittäisestä suusta livahtaneesta sammakosta, vaan setä suoltaa samaa shaibaa ilmeisesti koko haastattelun alusta loppuun.

        Toki Esko Kiesillä on oikeus mielipiteisiinsä, mutta häntä ei haastateltu juttuun taviksena, "Kiesin Ekinä", vaan nimenomaan työasemansa vuoksi. On ollut toimittajalla pokassa pitelemistä kun on Kiesiä haastatellut, huh! Ja Audin / VV-Auton brändi/markkinointi/viestintäihmiset itkevät nyt katkeria kyyneleitä kun Kiesi pääsi heidän valvovien silmiensä alta omin lupineen haastattelua antamaan.

        Eihän tässä koko jutussa ole miehen ikiomista mielipiteistä kysymys, vaan siitä mitä hän sanoo AUDIN MYYNTIJOHTAJANA.

        Nyt hän sanoi tavalla, joka osoittaa, että Audi on palkannut myyntijohtajan, jonka puheet tekevät ko. autosta "sovinistipirssin" - auton, jolla ajaminen ei enää leimaa kuljettajaansa kohtuullisen varakkaaksi keskiluokan mieheksi, vaan sovinistisiaksi.

        Audin oveen voisi siis iskeä tarran: Vain sovinisti ajaa Audilla.

        Eli se joka on palkannut Kiesin on ollut aika tyhmä rekrytoija. Mitä tehdä myyntipäälliköllä, joka ei ymmärrä ajan henkeä, oli se oikea tai väärä. Myyntijohtajan työ on markkinointia, ja silloin on ymmärrettävä miten ihmiset, miehet ja naiset tänä päivänä ajattelevat.

        Mutta okei, Audi haluaa, että sitä ostavat vain keskiluokkaiset sovinistit, joilla menee huonosti naissuhteissa.


      • :-o
        Tsahra kirjoitti:

        Moderni yhteiskunta on rakentunut siten, että se tarvitsee sekä naisten että miesten lahjakkuuspotentiaalin toimiakseen hyvin. Me kaikki haluamme, että systeemi toimii, joten ei ole viisasta kertoa suoraan, mitä ajattelee. Miehet eivät tiedä, mitä iso osa naisista _oikeasti_ miehistä haluaa, koska naiset ovat niin fiksuja, etteivät kerro. Jos miehelle kertoo, millainen hänen todella toivoisi olevan, se johtaa impotenssiin, psyykkiseen kastraatioon.

        Nainen haluaisi, että mies kykenisi elättämään hänet ja lapset, jotta nainen voisi keskittyä hoitamaan lapsia, kotia ja puutarhaa ja opiskelemaan itseään sivistävia asioita. Lasten kasvatus ja perheestä huolehtiminen kun vievät kaikki mehut ihmisestä. Kun lapset ovat riittävän isoja, nainen haluaisi, että miehellä olisi riittävästi rahaa tukea naista työelämään siirtymisessä, ammattitaidon päivittämisessä ja esim. oman yrityksen perustamisessa. Nyt mies ei Suomessa pääsääntöisesti pysty elämättään perhettään, mutta haluaa silti olla herra talossa, mikä on omituista. Miehen pitäisi myös pitää huolta itsestään, hiuksistaan, vartalostaan ja seksuaalisesta kyvykkyydestään. Naisen näkökulmassa seksuaalisessa toiminnassa yhdyntä ei ole pääasia vaan se, että nainen tulee tyydytetyksi ja yhdyntä on vain yksi toimintavaihtoehto monien joukossa. Lukekaa vanhoja Hite-raportteja, jos asia ei muuten aukea.

        Nainen toivoisi myös, että mies kehittäisi fyysisten ominaisuuksiensa lisäksi myös henkisiä ominaisuuksia. Hänen tulisi olla ympäristötietoinen ja kyetä rakentavaan arvokeskusteluun. Hänen pitäisi myös pystyä ohjaamaan omaa elämäänsä ja uraansa määrätietoisella tavalla. Ylipäätään nainen haluaisi, että mies olisi MIES, ei henkinen pikkupoika, ei äidin kulta, ei työelämän ressukka, ei päihteistä ja irtosuhteista lohtua hakeva addikti.

        Kaikki naiset tietävät myös, että koolla on todella paljon väliä, pidemmillä miehillä on yleensä isompi ja nuoret miehet ovat seksikkäämiä ja jaksavat paremmin. Mutta näistä asioista ei kohteliaisuussyistä puhuta.

        Miettiny miks Ruottissa ja Venäjällä on paremmannäköset lyylit. Saakos siitä puhua?


      • ovat...
        MiesMies kirjoitti:

        Tässä sulle faktaa elämästäni: kaksi toisen miehen ja yhden oman lapsen kasvattaneena miehenä tiedän
        mistä puhuin. Vuorotyössä molemmat, joten hommaa riitti. Että se niistä "mehuista" jotka hupenee. Tiedän
        kyllä asian, ja luultavasti paremmin kuin sinä. Hygienia on kondiksessa, paremmin kuin monella naisella. (täs-
        täkin kokemuksia:) Kun pääsin laiskasta vaimostani eroon, olen alkanut nauttimaan elämästä, naisista etc.
        Kukaan nainen ei ole valittanut mistään sen jälkeen, päinvastoin. Kukaan ei ole pitänyt pikkupoikana.
        Seksi on todellakin kelvannut, kaikissa muodoissaan. Kyllä siinäkin saa mies tehdä suurimman osan. Naiset
        ovat yllättävän passiivisia siinäkin asiassa. Nimim. kokemusta omaava.
        Sinun "rakentavat arvokeskustelusi" (saanko nauraa! :D ), ne käytiin jo 20v. sitten ja huonolla menestyksellä.
        Nainen kun ei sietänyt miehensä realisitista maailmankuvaa, eroja miehen ja naisen välillä. Naiset rakentavat
        maailmankuvansa "oman maun mukaan", mutta rakentakoot. Miehenä pysyn silti.
        Kymmenien naisten kanssa olleena, voin vain nauraa. Onneksi kuitenkin suurin osa naisitakin nauraa

        Ps. olen kaikkea muuta kuin joku imelä bisnes-mies, teen töitä psyykkisesti sairaiden kanssa.:)
        Ja ne 7cm korot ja se silittäminen, ne olivat luultavasti vain symbolisesti esiin tuotuja toiveita.
        Itse olen paitani silittänyt, mikäli sitäkään paljon nykyään edes tarvitsee tehdä nykyaikaisilla materiaaleilla.:))
        Joskus on kiva kun nainen näkee vaivaa seksin eteen (vaikka korkkareilla). Muuten niistä niin väliä.
        tuollaiselle femakko-asenteelle. Siitä ei ole kuin haittaa. Usko pois.

        kiimaisia ja villejä, jos mies on haluttava.

        Jos nainen on haluton tai yllätyksetön sängyssä, se johtuu siitä että se ajattelee uusia verhoja ja odottaa että homma on pian ohi. Todellinen kiima näytetään sitten sen lihaksikkaan ja nuoren puutarhurin kanssa.


      • .
        veministi-veera kirjoitti:

        Tämä käsitys minulla. Ja jakaa miehensä arvot, eihän ne muuten yhdessä olis.

        No just. Äijän vähättelevä kommentti naisten johtajan kyvyistä, oli siis nimenomaan omaa eukkoa kohtaan suunnattu loukkaus!


      • Sama....
        ovat... kirjoitti:

        kiimaisia ja villejä, jos mies on haluttava.

        Jos nainen on haluton tai yllätyksetön sängyssä, se johtuu siitä että se ajattelee uusia verhoja ja odottaa että homma on pian ohi. Todellinen kiima näytetään sitten sen lihaksikkaan ja nuoren puutarhurin kanssa.

        Mutta se villeys on jäänyt muutamaan niistä kymmenistä..:)
        Suomalainen nainen on yhtä elävä kuin rautakanki.


      • Nainen audin kyydissä
        Urpo ämmä tunnistettu kirjoitti:

        Veikkaanpa ettet kyllä tolla asenteella tule ikinä yhteenkään mieheen olemaan tyytyväinen. Mun kysymys sulle kuuluu että miksi kukaan tollanen puolijumalainen mies (joita Suomessa on ehkä alle 50) kelpuuttaisi tollasen täysin todellisuudesta irtaantuneen sekopää-ämmän jolla ei näyttäis olevan tulevalle miehelle muuta tarjottavaa kuin pitkä vaatimuslista ja vittuilua "tasa-arvosta" siihen päälle?

        Taitaa olla niin ettet itse tiedä mistä puhut. "Naisena eläminen kun on nykyään niin vaikeeta" vaikka jokaisesta tuutista tulee sellasta feministipaskaa että heikompaa miestä itkettää, ja siitähän vasta näillä ilkkuvilla ämmillä riemu repeääkin. Fakta on että juuri sinun kaltaiset, kuvottavat naiset on niitä vitunkantotelineitä äijille siihen saakka kunnes joku oikeasti henkisesti tasapainoinen nainen löytyy loppuelämän mittaiseen parisuhteeseen.

        Toivotan sulle paskaa loppuelämää ja huonoa tuuria miesmarkkinoilla. Noilla ajatuksillas olet sen todellakin ansainnu.

        Eli eivät useimmat naiset halua tai vaadi, vaan haluaisivat, mikä tarkoittaa melkein samaa kuin toivoa. Aikuiset ihmiset yleensä ymmärtävät, että kaikkea haluamaansa ei aina saa, mutta toiveita voi silti olla. En ole se naisten toiveita kuvaillut henkilö, mutta olen hyvin pitkälti samaa mieltä, että naisilla on kuvatun kaltaisia haaveita miesten suhteen. Itse en ole vaatinut mitään mieheltä, mutta olen silti valinnut itseäni 8 vuotta nuoremman hyvän näköisen miehen, joka on kahden vuosikymenen aikana edennyt hyvätuloiseksi päällikkötason menestyjäksi. Sain myös mahdollisuuden opiskella aikuisiässä toisen ammatin, eikä minun ole tarvinnut edes lapsia tehdä. Audiakin mies ajelee, mutta ei hän ole vanhanaikainen sovinisti. En minäkään ole feministi, mutten missään tapauksessa mieheni palvelijakaan.


      • Visti
        Sama taas kirjoitti:

        Brändit ja viestintä-asiat. Sinua v-ttaa kun mies laukoo totuuksia.
        Millaisia miesten pitäsisi sun maailmassa olla? Jotain femakkoja?

        Älykkäänä huuorintajuisena ja elämääkokeneena, sano jotakin! Mielenkiinnolla odotellen kommenttia.
        Lahden Ankkurissa ihmettelevä "lokki Joonatan"


    • Nais(audi?)autoilija

      Ainakaan fiksut naiset ei Audeja osta näiden törkypuheiden jälkeen. Ja eivät suosittelle miehilleenkään. Naisilla on perheissä paljon valtaa autonostopäätöksissä. Kokemusta on. Eiköhän jää jokunen Audi ostamatta. Onnea vaan herra Kiesille. Teit meille palveluksen, monia muitakin merkkejä on. Jos autoa ylipäätään tarvitsee.

      • nainen12454865467676

        Miten auton ostaminen ja tasa-arvokysymykset nyt liittyvätkään toisiinsa..??? Ketä kiinnostaa, mitä YKSI äijä on selittänyt. Ihan kuin yksittäisiltä naisilta ei tulisi joskus ihan yhtä kärkeviä kommentteja harvasen päivä... Ja nimimerkki "Nykypäivän tasa-arvoa", osuit naulan kantaan. Miksi naiset eivät voisi HIPPASEN RELATA? Huh huh ja nalkun nalkun. TSIISUS! Terveisin nainen (varmastikin säälittävä luopio feministien mielestä)


      • ihmettelijä täss

        Hehh, nyt sitten toiset herkkähipiäiset meuhkaavat että eivät osta Audia tämän takia?
        Senkö perusteella valitaan auto mitä joku yksittäinen heppu sanoo tai on mieltä?


      • Auditar111

        sanoisin, että ainakaan fiksut naiset ei tollaisista mielipiteistä edes välitä. Ajan audilla nyt ja jatkossa. Minulle on aivan sama mitä siitä kukin ajattelee, nyt tai jatkossa. Se nyt vain sattui olemaan Audin myyntijohtaja, tai mikä lie titteliltään olikaan. WHO CARE ?!


      • Kiesi ulos

        Miksi ostaa auto, sellaiselta jonka tietää aliarvostavan naisia, kertoo haastattelussaan niin...samoin ajattelee siis miehistäkin.Pakko, että saa itse olla ns johtaja.
        Ihmettelen jos vielä ensi viikolla on?!


    • Vielä mies

      Kerrankin joku"äijä" puhuu mitä ajattelee!Tämä lapsellinen tasa-arvo paska on mennytkin jo liian pitkälle,miehiltä on viety munat!

    • werew

      Ajalevat audilla, järkyttäviä muotoilultaan ja aina jättävät parkkipaikalle öljyä.

      • !!!

        kateellinen.. Sinua hintti-iivaria vaan vituttaa kun et paremapaa pirssiä pysty hankkimaan itsellesi ja poikaystävällesi..


    • Kalakuinkala

      Terveisiä vaan Keskolle, VV-auton johtaja taisi syödä joskus meidänkin ruokapöydässämme, vaan ei enää.

      Onneksi teillä siellä pikkukaupungissanne on halpaa ruokaa, halpoja matkojaja tavallisen tyhmät kaverit!

    • !!!

      elämään täysillä koska niillä on mahdollisuus elää miehen rakastettuna, eikä vaan varalta kuin vanhapiika. Naisia verrataan miesten todelliseen rakkauteen autoon, on suurin kunnianosoitus mitä naiselle voi tulla.

      Tuosta mielipiteestä tykkäävät miehet, naiset ja Audin nousevat myyntiluvut.

      Joku hintti-iivari näkyi närkästyvän. Mutta se vaan johtuu siitä että Audin pomo ei tunnustanut rakkauttaan hinttimiehiin, mikä TIETYSTI ON ERITTÄIN OIKEIN.
      Kuka saatana nyt alkaa hintti-iivareita nuoleskelmaan, hyi helvetti.

    • entinen naisasiakas

      Moka on todella paha.

      • Naiset päättää

        Millä kiesillä ajaa =) Hyvä kiesi antaa hyvän kyydin ja toimii aina kun on tarvis. Lisälämmittimiä saattaa tarvita talvella. Perän öljyvuotoja täytyy tarkkailla aina kiesissä. Saattaa tuhria alustaa jos seisoo paikallaan hetken. Oikeasta napista kun säätää, niin kiesi puhaltaa sopivaa ilmaa reisille. Hyvä kiesi on oiva kapine nykynaiselle. Oikestaan paras kiesi naiselle on sellainen tuttu ja turvallinen, jonka käyntiäänestä jo kuulee onko mitään vikaa. Hyvä kiesi ei juuri huuda eikä ole sivuääniä. Hyvän kiesin ylimääräiset äänet oppii käyttäjä tuntemaan nopeasti. Jos kiesistä kuuluu pahoja sivuääniä, niin kiesi kannattaa vaihtaa. Vanhan kiesin korjaaminen vikojen ilmaannuttua on yleensä aika hankalaa ja kallista. Jotkut sivuäänet ei edes ole korjattavissa. Nykyään vaihdetaankin paljon uutta tilalle.


      • Auditar123

        just, mietinkin kuka sanoo ekana et pitää äijälle antaa mielipiteensä takia potkut...ai jumalauta...järki käteen lyylit ja herrat !


    • Olly

      Tyypillinen esimerkki lainauksesta, joka on täysin irroitettu asiayhteydestä. Itsekin pidän naisesta, jonka kanssa voin harrastaa yhteisiä asioita, ja jonka kanssa arvomaailmani on samantapainen.

      • ...

        vaihtaa aina tarvittaessa, että iän määritelmä pysyy vakiona...


    • Parempi,

      Ei Audi ole yhtään sen parempi auto kuin muutkaan.Pitkälti sama auto kuin Skoda.Yliarvostettu merkki joka on vikoja täynnä.

      • odii

        Koko kohulla maahantuoja yrittää tehdä Audista "miesten autoa", koska merkillä on puppeli-imago, sitä pidetään homojen autona.


    • hyvä,
      • jessiina2

        Onneks jää varmaan kohta eläkkeelle..


      • jessiina2
        jessiina2 kirjoitti:

        Onneks jää varmaan kohta eläkkeelle..

        Eihän automyyjän tarvitse olla kummosestikaan koulutettu kunhan on supliikki. Mitä voi johtajasta olettaa... noussut automyyyjästä isommalle pallille. Joillekin auto on munan jatke ja status.


      • Jorma Teräs

        Kyllä "melko" tosikko pitää olla, joka tuon ottaa tosissaan. Sopivan naisen iän laskukaavat ja kaikki, ja koko komeus vielä naistenlehdessä :D

        Hauska vitsi ja oivallinen mediatemppu niin Annalta kuin Audiltakin. Pöly laskeutuu aikanaan ja jäljelle jää vain tunnettuuden kasvu.


    • oli ihan oikeassa

      mitä tulee naisiin ja johtajuuteen, mutta täysi idiootti kun meni sanomaan asian julkisuudessa. Mikähän on kyseisen tyypin ÄO.. Kaikkea ei pidä mennä laukomaan julkisesti.

    • ei leluja

      Auton on palveltava koko perhettä, mistä mies ei monestikaan käsitä mitään, vaikka on ne lapset alulle laittanut. Ja niinpä naiset päättää, mikä auto hankitaan. Tai näin ainakin omassa tuttavapiirisssä.

      Montahan farkkuaudia jää nyt odottaamaan autoliikkeiden pihalle. Kyllä myyjät kiittää kun johto näin
      "jeesaa" heitä töissään. Aivan kuin autokauppa ei olisi muutenkin jo vaikeuksissa.

    • haloo?

      En Audia muutenkaan ostaisi, mutta jos olisin ostamassa, en jättäisi sitä ostamasta jonkun yhden äijän puheiden takia. Eri asia, jos Audin mainoksessa moisia lukisi. Sen sijaan, jos olisin töissä kyseisessä firmassa, niin ei tuntuisi kyllä naisena hyvältä.

      Olihan kommentit aika ihmeellisiä ja voisi todellakin miettiä mitä suustaan päästää. Onhan näitä urpoja johtoasemissa vaikka kuinka, mutta suurinosa tajuaa pitää suunsa kiinni eikä ainakaan lehtihaastattelussa ihan suoraan hölmöjä ajatuksiaan lauo. Mutta eipä tuo jää sen enempää mieltäni vaivaamaan, enkä todellakaan aio mihinkään adressiin nimeäni pistämään.

      Olen kyllä sivusta seuranneena pitkään ihmetellyt miten helposti kaikenmaailman tyypit pääsee esimies/johtoasemiin vaikka heillä ei ole pienintäkään hajua, varsinkaan henkilöstöjohtamisesta. Kaikista ei vaan ole johtajaksi. Suhteilla ainakin pääsee aika pitkälle. Ja jos tyrit pahasti, aina pääset uuteen paikkaan pomoksi...

    • Jorma Teräs

      Kyllä "melko" tosikko pitää olla, joka tuon ottaa tosissaan. Sopivan naisen iän laskukaavat ja kaikki, ja koko komeus vielä naistenlehdessä :D

      Hauska vitsi ja oivallinen mediatemppu niin Annalta kuin Audiltakin. Pöly laskeutuu aikanaan ja jäljelle jää vain tunnettuuden kasvu.

      • Naimisissa oleva uranainen

        En oikeasti käsitä miten ihmiset voi olla niin tosikkoja, että viitsivät vaahdota tällaisen takia! Olen itse nainen ja osaan olla joskus myös aika feministi, mutta eihän tällaista tekstiä voi ottaa tosissaan. Ja vaikka olisikin tosiaan Kiesin henkilökohtaisia mielipiteitä, niin entäs sitten? Niiden julkisuuteen tuominen voi korkeintaan hankaloittaa herran yksityiselämää ja kumppanin löytämistä. Kyllähän kaikki naiset tietävät, että näinkin ajattelevia miehiä löytyy, mutta ei niitä tarvitse kumppanikseen huolia! Se taas on vain näiden kyseisten miesten menetys.


    • Tozimies

      Audi-miehestä tuli kertaheitolla Tozimiehen idoli.

    • aito oikea nainen

      Säälittävä ja idiootti ukko mutta ei liikuta mua, ja olen nainen. En muuta olemustani tai käyttäytymistäni, tai edes mieti sitä, hänen mielipiteidensä mukaan sillä hän on mulle täysin yhdentekevä ihminen. Tiedän kyllä muutenkin olevani nainen, ja sen tietävät muutkin, ihan ilman korkkareita ja miehen paidan silittämistä. Osaan jopa itse koota huonekalunikin. ;)

      • Hauska juttu

        Hyvä kikka audikauppiaalta. Kyllä nyt pulinaa piisaa...:)
        Ja aivan sama mitä puhutaan, kunhan puhutaan...

        Terveisn

        M. Nykänen, markkinamies


    • A4

      Hmm, tulipa sopivaan aikaan täytynee kysäistä saisiko kenkäkaapin ja silityslaudan vakiona A6:n. Tietysti on olellista että hanskalokerosta löytyy oikeanlaisella kaapelilla varustettu silitysrauta?

      Eihän näiden puheiden jälkeen nainen voi ajaa audilla ilman ko varuteita vaikka olisi blondikin? Katu-uskottavuus rotunaisena mureneisi saveen.

      Täytynee siirtyä BMW:n tai Mersun puolelle...

      Muutoin kyllä naisen kriteerit täyttyvät mutta silityksen olellisuutta täytyy ko automerkin kyllä korostaa tulevaisuudessa lisävarustein, jotka mieluimmin ovat vakiona sillä navi ja bluetooth handsfree ovat kyllä enemmän käytössä mutta nehän voi siirtää valittavien listalle:).

    • hinta ei takaa laatua

      Eipä uskois että enää tänä päivänä joutuu lukemaan tuollaista paskaa mistään. Voi vaan kuvitella kuinka tuon äijäpahan läheiset häpeää, jos nyt tuollaisella ihmisellä läheisiä naissuhteita voi edes olla.

      Näin juuri Audin merkkinä näen, joten tulihan vaan lisävahvistus brändiin. Munattomien, itsetehoisten pikkupoikien lelu, ei muuta. Voi olla varma miten kakoen ja säälivästi moni katsoo audimiestä tämän jälkeen.

      • noh noh noh

        Mullahan on Skoda ja sehän se vasta on kyrvänjatke se. Senhän jo näkee joka tytteli logosta. Mutta jos ihmiset hyvät, rupeatte yhden miehen jutuista lokeroimaan, että kaikki on samaa tasoa niin silloin ette paljasta kuin sen oman .....ne.


    • molemmat silittää

      Vain insinööri voi olla noin HOLÖMÖ. Muka hyvää mainosta...kenelle. Ei ukolle itselleen, eikä brändilleen. Edustaa hyvin juuri sitä oksettavaa autokauppias-linjaa, mitä meistä naisista jokainen on varmasti saanut tuta. Onneksi nuo vanhat ukot ja vanhat asenteet jää pian eläkkeelle.

      Miehen audihaaveet jäi nyt tähän.

    • Herraxxxx

      Miksi ei vaikka tollainen:

      www.unelma-auto.com

    • meitsi tässä

      Kiesi vaan sanoo mitä monet, kaikki miehet salassa myös ajattelevat.
      Eihän tuossa ole mitään "uutta" sinäänsä.

      • salassa.......

        Kuka sinun ajatuksiasi valvoo?


      • yxi2
        salassa....... kirjoitti:

        Kuka sinun ajatuksiasi valvoo?

        Minulla oli kerran miesystävänä sellainen. Hänelle oli erittäin tärkeää koulutus. Halveksi mielestään
        "alempiaarvoisia", eli vähemmän koulutettuja.
        Mies oli myös tunnevammainen joten seurustelu lopahti. Tuollaiset mielipiteet mitä tuo audimies
        latelee suustaan ovat aika yleisiä vieläkin ja se perustuu siihen vanhanaikaiseen olettamukseen että naiset ovat vähempiarvoisia kuin miehet. Sehän kertoo vain miehen henkisestä tasosta. Ei naista ole luotu sen kummemmin palvelemaan miestä kuin mies naista. Molemmat täydentävät toisiaan.
        Jos on hyvä suhde se on antamista sekä saamista molemmin puolin.

        Seitsemän sentin korot käyvät ehkä joillekin kokkareille eivät yleiseen käyttöön. Audimies voisi kokeilla huvin vuoksi kyseisillä korkkareilla kävelyä yhden päivän milta mahtaisi tuntua?


      • Mies.

        Täysin totta, näinhän se vain on. Minun vaimoni silittää kyllä paitani ja myöskin alkkarini, jos itse yrittäisin sitä tehdä, niin hän taatusti loukkaantuisi.

        Nainen on nainen ja mies on mies, sehän kuitenkin on se totuus.


    • YETSKA

      jos nokalla on devil eyenit...!!!

    • Aika paska itsetunto saa olla jos tosta vetää hernepurkin nenäänsä.

      On se vaa niin kaaaauheeaaaaa.

      Uutisankkuri (en muista nimeä mutta aamulla mtv3:lla) sano ettei häntä haittaa, yhden miehen mielipide ja samoin sanoi radiojuontaja myös ettei häntä liikuta yhden miehen mielipide. Näillä naisilla ei ainakaan ole paska itsetunto kun ei tarvii barrikaadeille lähteä yhden miehen mielipiteistä.

      • naista et saa

        Tuskin itsetuntokysymys. Jos joku nyt yleistäisi miehistä yhtä alentavaan sävyyn ja vertaisi näitä vaikka rikkinäiseen kodinkoneeseen, ja samaan hengenvetoon lisäisi, että mies on tarkoitettu suvun jatkoon ja tuottamaan vain mielihyvää naisille ja tekemään heille rahaa, kyllä varmasti moni mieskin älähtäisi. Siis ei eläkeikäinen mies.

        Alistettu ja karkeasti yleistäen 60-luvlla tai aikaisemmin syntynyt nainen ei näe tässä jutussa mitään noloa. Naisen tehtävä on silittää ja näyttää hyvältä. Kukapa ei tuosta lausumasta innostu.

        Pinnallisen papparaisen pinnallisia fantasioita. Ota auto, kun et nyt naista saa.


      • naista et saa kirjoitti:

        Tuskin itsetuntokysymys. Jos joku nyt yleistäisi miehistä yhtä alentavaan sävyyn ja vertaisi näitä vaikka rikkinäiseen kodinkoneeseen, ja samaan hengenvetoon lisäisi, että mies on tarkoitettu suvun jatkoon ja tuottamaan vain mielihyvää naisille ja tekemään heille rahaa, kyllä varmasti moni mieskin älähtäisi. Siis ei eläkeikäinen mies.

        Alistettu ja karkeasti yleistäen 60-luvlla tai aikaisemmin syntynyt nainen ei näe tässä jutussa mitään noloa. Naisen tehtävä on silittää ja näyttää hyvältä. Kukapa ei tuosta lausumasta innostu.

        Pinnallisen papparaisen pinnallisia fantasioita. Ota auto, kun et nyt naista saa.

        Miehille kun sanot noin niin ei siitä seuraa mitään ihmeellistä, ihan lehdissäkin voidaan miehiä nälviä ja siitä lähinnä puhutaan jossain s24 palstalla ei muualla. Miehen pitää muutenkin hyväksyä vain se, että häntä haukutaan ja vähän nälvitään, mies joka puuttuu tälläiseen on munaton luuseri joka ei ole mies eikä mikään kun ei tuollaista kestä.
        Sanot yhdenkin eriävän mielipiteen naisista niin feministijärjestöt on ristiinnaulitsemassa sua keskellä manskua.

        Ei tästä ole kauaa kun se joku femakko piti radioohjelman ylellä missä hän suoraan haukkui miehiä koko sen ohjelman ajan (44min) nälvien ja vähätellen miehiä ja miehisyyttä samalla ylistäen naisia. Mitään ei seurannut kun se oli kuulemma "huumoria" ihan kuten tonkin miehen teksti voi olla kieli poskessa heitettyä "läppää".


      • GFGHFHFHF

        PITÄIS SIITÄKIN NOSTAA MOINEN ÄLÄMÖLÖ.
        AI NIIN KUN FEMINISTI TEKEE RADIO-OHJELMAN JONKA NIMI ON TULTA MUNILLE, EI SE MITENKÄÄN VOI OLLA MIEHIÄ LOUKKAAVAA,SE ON VAAN TASA-ARVOA :(


      • DGFGGGG
        beefcake kirjoitti:

        Miehille kun sanot noin niin ei siitä seuraa mitään ihmeellistä, ihan lehdissäkin voidaan miehiä nälviä ja siitä lähinnä puhutaan jossain s24 palstalla ei muualla. Miehen pitää muutenkin hyväksyä vain se, että häntä haukutaan ja vähän nälvitään, mies joka puuttuu tälläiseen on munaton luuseri joka ei ole mies eikä mikään kun ei tuollaista kestä.
        Sanot yhdenkin eriävän mielipiteen naisista niin feministijärjestöt on ristiinnaulitsemassa sua keskellä manskua.

        Ei tästä ole kauaa kun se joku femakko piti radioohjelman ylellä missä hän suoraan haukkui miehiä koko sen ohjelman ajan (44min) nälvien ja vähätellen miehiä ja miehisyyttä samalla ylistäen naisia. Mitään ei seurannut kun se oli kuulemma "huumoria" ihan kuten tonkin miehen teksti voi olla kieli poskessa heitettyä "läppää".

        TAVALLA KUIN HEKIN,SE ON AINUT KEINO SAADA NE PASKAT HILJAISIKSI.


      • GFGHFHFHF kirjoitti:

        PITÄIS SIITÄKIN NOSTAA MOINEN ÄLÄMÖLÖ.
        AI NIIN KUN FEMINISTI TEKEE RADIO-OHJELMAN JONKA NIMI ON TULTA MUNILLE, EI SE MITENKÄÄN VOI OLLA MIEHIÄ LOUKKAAVAA,SE ON VAAN TASA-ARVOA :(

        Tää maailman ja varsinkin länsimaisen maailman säälittävä munattomuus ja kaksinaismoralisuus.
        Miehiä saa haukkua ja nälviä, naisia ei saa.
        Valkoihoisia saa haukkua, tummaihoisia ei saa.
        Kristittyjä saa haukkua, muslimeita ei saa.
        Näin esimerkkeinä.

        Nää osoittaa vaan meidän yhteiskunnan luoman paskan itsetunnon missä vain toista asiaa saa kritisoida ja toista ei, varsinkin niin jos se toinen osapuoli on joskus ollut huonommassa asemassa ja nykyään vähän paremmassa niin tätä huonommassa asemassa ollutta ei millään tavalla saa kritisoida tai olet heti joku rasisti tai sovinisti tai muuta paskaa.

        Tuli tossa juuri mieleen kun radiosta kuulin mainoksen, olisikohan ollut soneran mainos missä pikkupoika kysyy isältään ensiksi "milloin toi sun ääni alko madaltua" isä vastaa "no siinä 18v iässä", poika kysyy uudestaan "koskas toi sun parta alko kasvamaan" isä vastaa "no siinä samoihin aikoihin". Lopussa sitten laitetaan loppukevennys pilkaten miehiä pojan kysyessä "no koskas toi sun tukka alko sitten lähteä?", eli miehille aika arkaakin aihetta voidaan tosta vaan nauraa eikä siitä kukaan mitään välitä, tai ainakaan mies ei saa siitä mitenkään suuttua tai on vain munaton luuseri.

        Mieti vastaava mainos, mutta tytär ja äiti versiona. Tytär kysyy "koska äiti noi sun rinnat alko kasvamaan" äiti sanoo "murrosiässä siinä 12v aikoihin", tytär kysyy "koskas sulla alkoi toi sun ääni madaltua" äiti sanoo "siinä murrosiässä myös". Sitte loppukevennys "koskas toi sun perse alkoi levitä?", mieti millainen halo ja huuto tuosta alkaisi vaikka ideana on täysin sama, eli vanhuuden myötä tapahtuma ulkonäöllinen muutos kuin toi miestenkin hiustenkin lähteminen.


      • JHGHGHJJ
        beefcake kirjoitti:

        Tää maailman ja varsinkin länsimaisen maailman säälittävä munattomuus ja kaksinaismoralisuus.
        Miehiä saa haukkua ja nälviä, naisia ei saa.
        Valkoihoisia saa haukkua, tummaihoisia ei saa.
        Kristittyjä saa haukkua, muslimeita ei saa.
        Näin esimerkkeinä.

        Nää osoittaa vaan meidän yhteiskunnan luoman paskan itsetunnon missä vain toista asiaa saa kritisoida ja toista ei, varsinkin niin jos se toinen osapuoli on joskus ollut huonommassa asemassa ja nykyään vähän paremmassa niin tätä huonommassa asemassa ollutta ei millään tavalla saa kritisoida tai olet heti joku rasisti tai sovinisti tai muuta paskaa.

        Tuli tossa juuri mieleen kun radiosta kuulin mainoksen, olisikohan ollut soneran mainos missä pikkupoika kysyy isältään ensiksi "milloin toi sun ääni alko madaltua" isä vastaa "no siinä 18v iässä", poika kysyy uudestaan "koskas toi sun parta alko kasvamaan" isä vastaa "no siinä samoihin aikoihin". Lopussa sitten laitetaan loppukevennys pilkaten miehiä pojan kysyessä "no koskas toi sun tukka alko sitten lähteä?", eli miehille aika arkaakin aihetta voidaan tosta vaan nauraa eikä siitä kukaan mitään välitä, tai ainakaan mies ei saa siitä mitenkään suuttua tai on vain munaton luuseri.

        Mieti vastaava mainos, mutta tytär ja äiti versiona. Tytär kysyy "koska äiti noi sun rinnat alko kasvamaan" äiti sanoo "murrosiässä siinä 12v aikoihin", tytär kysyy "koskas sulla alkoi toi sun ääni madaltua" äiti sanoo "siinä murrosiässä myös". Sitte loppukevennys "koskas toi sun perse alkoi levitä?", mieti millainen halo ja huuto tuosta alkaisi vaikka ideana on täysin sama, eli vanhuuden myötä tapahtuma ulkonäöllinen muutos kuin toi miestenkin hiustenkin lähteminen.

        JA OIKUKKAITA OLIOITA, MUT VAIN SEN TAKIA ETTÄ MIEHET OVAT ANTANEET SIIHEN MAHDOLLISUUDEN.

        NYT OLIS AIKA RIISTÄÄ SE


      • öö605

        Oot urpo jos noin ajattelet...
        Ite jos et saa snakarilta palvelua heti, sua vituttaa ja et ikinä enää mee sille snakarille...paitti jos se on ainoa sillä alueella.


      • mmmmmiii
        beefcake kirjoitti:

        Tää maailman ja varsinkin länsimaisen maailman säälittävä munattomuus ja kaksinaismoralisuus.
        Miehiä saa haukkua ja nälviä, naisia ei saa.
        Valkoihoisia saa haukkua, tummaihoisia ei saa.
        Kristittyjä saa haukkua, muslimeita ei saa.
        Näin esimerkkeinä.

        Nää osoittaa vaan meidän yhteiskunnan luoman paskan itsetunnon missä vain toista asiaa saa kritisoida ja toista ei, varsinkin niin jos se toinen osapuoli on joskus ollut huonommassa asemassa ja nykyään vähän paremmassa niin tätä huonommassa asemassa ollutta ei millään tavalla saa kritisoida tai olet heti joku rasisti tai sovinisti tai muuta paskaa.

        Tuli tossa juuri mieleen kun radiosta kuulin mainoksen, olisikohan ollut soneran mainos missä pikkupoika kysyy isältään ensiksi "milloin toi sun ääni alko madaltua" isä vastaa "no siinä 18v iässä", poika kysyy uudestaan "koskas toi sun parta alko kasvamaan" isä vastaa "no siinä samoihin aikoihin". Lopussa sitten laitetaan loppukevennys pilkaten miehiä pojan kysyessä "no koskas toi sun tukka alko sitten lähteä?", eli miehille aika arkaakin aihetta voidaan tosta vaan nauraa eikä siitä kukaan mitään välitä, tai ainakaan mies ei saa siitä mitenkään suuttua tai on vain munaton luuseri.

        Mieti vastaava mainos, mutta tytär ja äiti versiona. Tytär kysyy "koska äiti noi sun rinnat alko kasvamaan" äiti sanoo "murrosiässä siinä 12v aikoihin", tytär kysyy "koskas sulla alkoi toi sun ääni madaltua" äiti sanoo "siinä murrosiässä myös". Sitte loppukevennys "koskas toi sun perse alkoi levitä?", mieti millainen halo ja huuto tuosta alkaisi vaikka ideana on täysin sama, eli vanhuuden myötä tapahtuma ulkonäöllinen muutos kuin toi miestenkin hiustenkin lähteminen.

        Just näin.
        Noilta femakoilta puuttuu vaan huumorintaju, eikä niillä ole edes sitä pikkumunaa mikä meiltä jokaiselta
        mieheltä kuulemma löytyy.


      • Aaaaasiaaaaa
        beefcake kirjoitti:

        Tää maailman ja varsinkin länsimaisen maailman säälittävä munattomuus ja kaksinaismoralisuus.
        Miehiä saa haukkua ja nälviä, naisia ei saa.
        Valkoihoisia saa haukkua, tummaihoisia ei saa.
        Kristittyjä saa haukkua, muslimeita ei saa.
        Näin esimerkkeinä.

        Nää osoittaa vaan meidän yhteiskunnan luoman paskan itsetunnon missä vain toista asiaa saa kritisoida ja toista ei, varsinkin niin jos se toinen osapuoli on joskus ollut huonommassa asemassa ja nykyään vähän paremmassa niin tätä huonommassa asemassa ollutta ei millään tavalla saa kritisoida tai olet heti joku rasisti tai sovinisti tai muuta paskaa.

        Tuli tossa juuri mieleen kun radiosta kuulin mainoksen, olisikohan ollut soneran mainos missä pikkupoika kysyy isältään ensiksi "milloin toi sun ääni alko madaltua" isä vastaa "no siinä 18v iässä", poika kysyy uudestaan "koskas toi sun parta alko kasvamaan" isä vastaa "no siinä samoihin aikoihin". Lopussa sitten laitetaan loppukevennys pilkaten miehiä pojan kysyessä "no koskas toi sun tukka alko sitten lähteä?", eli miehille aika arkaakin aihetta voidaan tosta vaan nauraa eikä siitä kukaan mitään välitä, tai ainakaan mies ei saa siitä mitenkään suuttua tai on vain munaton luuseri.

        Mieti vastaava mainos, mutta tytär ja äiti versiona. Tytär kysyy "koska äiti noi sun rinnat alko kasvamaan" äiti sanoo "murrosiässä siinä 12v aikoihin", tytär kysyy "koskas sulla alkoi toi sun ääni madaltua" äiti sanoo "siinä murrosiässä myös". Sitte loppukevennys "koskas toi sun perse alkoi levitä?", mieti millainen halo ja huuto tuosta alkaisi vaikka ideana on täysin sama, eli vanhuuden myötä tapahtuma ulkonäöllinen muutos kuin toi miestenkin hiustenkin lähteminen.

        Aasiiiiiaaaaaa


      • sldkfjsldjfn
        beefcake kirjoitti:

        Tää maailman ja varsinkin länsimaisen maailman säälittävä munattomuus ja kaksinaismoralisuus.
        Miehiä saa haukkua ja nälviä, naisia ei saa.
        Valkoihoisia saa haukkua, tummaihoisia ei saa.
        Kristittyjä saa haukkua, muslimeita ei saa.
        Näin esimerkkeinä.

        Nää osoittaa vaan meidän yhteiskunnan luoman paskan itsetunnon missä vain toista asiaa saa kritisoida ja toista ei, varsinkin niin jos se toinen osapuoli on joskus ollut huonommassa asemassa ja nykyään vähän paremmassa niin tätä huonommassa asemassa ollutta ei millään tavalla saa kritisoida tai olet heti joku rasisti tai sovinisti tai muuta paskaa.

        Tuli tossa juuri mieleen kun radiosta kuulin mainoksen, olisikohan ollut soneran mainos missä pikkupoika kysyy isältään ensiksi "milloin toi sun ääni alko madaltua" isä vastaa "no siinä 18v iässä", poika kysyy uudestaan "koskas toi sun parta alko kasvamaan" isä vastaa "no siinä samoihin aikoihin". Lopussa sitten laitetaan loppukevennys pilkaten miehiä pojan kysyessä "no koskas toi sun tukka alko sitten lähteä?", eli miehille aika arkaakin aihetta voidaan tosta vaan nauraa eikä siitä kukaan mitään välitä, tai ainakaan mies ei saa siitä mitenkään suuttua tai on vain munaton luuseri.

        Mieti vastaava mainos, mutta tytär ja äiti versiona. Tytär kysyy "koska äiti noi sun rinnat alko kasvamaan" äiti sanoo "murrosiässä siinä 12v aikoihin", tytär kysyy "koskas sulla alkoi toi sun ääni madaltua" äiti sanoo "siinä murrosiässä myös". Sitte loppukevennys "koskas toi sun perse alkoi levitä?", mieti millainen halo ja huuto tuosta alkaisi vaikka ideana on täysin sama, eli vanhuuden myötä tapahtuma ulkonäöllinen muutos kuin toi miestenkin hiustenkin lähteminen.

        Mua taas ihmetyttää se, että kun naissukupolta loukataan ja naiset nostavat siitä äläkän, niin tulee tuollaisia valittajia että "ei mekään valiteta mistään". Siis jos teitä loukkaa se kaljusta puhuminen niin hittolainen, samanlaista keskustelua asiasta kuin mitä tästäkin! Me ei voida sitä teidän puolesta tehdä, koska ei tiedetä mitkä asiat teitä loukkaa! Ja luonnollisinta onkin puolustaa omaa asiaansa, vaikea se on joka ikisen ihmisen kannalla yhtäkkiä olla, se tarkoittaa kohta myös että on kaikkia vastaan.

        Valitat maailman munattomuudesta mutta ohjeesi siihen tuntuu olevan: "kukaan ei saa tehdä epäkohdille mitään koska minäkään en tee".


      • HämeMies
        beefcake kirjoitti:

        Tää maailman ja varsinkin länsimaisen maailman säälittävä munattomuus ja kaksinaismoralisuus.
        Miehiä saa haukkua ja nälviä, naisia ei saa.
        Valkoihoisia saa haukkua, tummaihoisia ei saa.
        Kristittyjä saa haukkua, muslimeita ei saa.
        Näin esimerkkeinä.

        Nää osoittaa vaan meidän yhteiskunnan luoman paskan itsetunnon missä vain toista asiaa saa kritisoida ja toista ei, varsinkin niin jos se toinen osapuoli on joskus ollut huonommassa asemassa ja nykyään vähän paremmassa niin tätä huonommassa asemassa ollutta ei millään tavalla saa kritisoida tai olet heti joku rasisti tai sovinisti tai muuta paskaa.

        Tuli tossa juuri mieleen kun radiosta kuulin mainoksen, olisikohan ollut soneran mainos missä pikkupoika kysyy isältään ensiksi "milloin toi sun ääni alko madaltua" isä vastaa "no siinä 18v iässä", poika kysyy uudestaan "koskas toi sun parta alko kasvamaan" isä vastaa "no siinä samoihin aikoihin". Lopussa sitten laitetaan loppukevennys pilkaten miehiä pojan kysyessä "no koskas toi sun tukka alko sitten lähteä?", eli miehille aika arkaakin aihetta voidaan tosta vaan nauraa eikä siitä kukaan mitään välitä, tai ainakaan mies ei saa siitä mitenkään suuttua tai on vain munaton luuseri.

        Mieti vastaava mainos, mutta tytär ja äiti versiona. Tytär kysyy "koska äiti noi sun rinnat alko kasvamaan" äiti sanoo "murrosiässä siinä 12v aikoihin", tytär kysyy "koskas sulla alkoi toi sun ääni madaltua" äiti sanoo "siinä murrosiässä myös". Sitte loppukevennys "koskas toi sun perse alkoi levitä?", mieti millainen halo ja huuto tuosta alkaisi vaikka ideana on täysin sama, eli vanhuuden myötä tapahtuma ulkonäöllinen muutos kuin toi miestenkin hiustenkin lähteminen.

        Aivan totta turiset! Saman olen pistänyt merkille. En ole sovinisti, enkä ole samaa mieltä Kiesin kanssa. Maailman paras kumppani löytyy rinnalta. MUTTA kyllä alkanut ihmetyttää tuon jatkuva ukkojen mollaaminen, meillä nainenkin ihmettelee samaa.

        Itsellä hyvin muistissa tuo Tulta munille- paskan jauhaminen ja kyllä ihmetytti. Yleisradio kun lähettää sellaista kuraa niin ei voi muuta kuin irtisanoa tv-lupa. Sitten kun joku ukko jauhaa paskaa(ala-arvoista omastakin mielestä) naisista niin johan on helvetti irti. Pitäisi alkaa miehenä vain enemmän ja enemmän ottamaan kantaa kun tuntuu, että miestä mollataan. Joku ÄIJÄ sentään tuon tulta munille-jutun poliisille vei eli tutkintapyyntö. Luultavasti sille tielle jäi se pyyntö. Tarvii todella alkaa pitämään kiinni tasa-arvosta!


      • hapsi
        Aaaaasiaaaaa kirjoitti:

        Aasiiiiiaaaaaa

        Tuli 35 vuotta siten vaihdettua ammattia miestenmaailmaan linja-autonkuljettajaksi en koskaan katunut .Sitä ennen olin naisvaltaisella alalla,se oli tosi taistelua ,vanhat naiset tapelivat niin että pöly lensi .Miehet olivat aluksi että olisit pysynyt sillä nyrkin ja hellan välissä,ja mies matkustaja tulivat empien autoon kun oli nainen ratissa. Eipä tänäpäivänä matkustaja taida edes huomata että kumpi on ratissa. Ei muuta voi sanoa kun tässä eläke päiviä nauttii että miehet oli tosi hyviä työ kaveria!


    • sovinistit pullakerhoon

      Siis Kiesi 59-vuotias, kertoo varmasti jotain. Oma isäni samaa ikäluokkaa, eli muinaisjäännös sotalapsi, joka oppi siihen että nainen tekee. Nuo ukot jää kohta eläkkeelle ja tasa-arvoisempi työyhteisö siitä vaan petraantuu.

      Luulenpa, että moni nuorempi audikauppias saa nyt ottaa syyttä vittuilua tästä osakseen. Ja niinhän se etenee, jos työ ei pelitä, syy on usein johdossa. niin tälläkin kertaa.

    • Audinainen45

      Oli Audi TT melkein tilaus vaille valmis ostettavaksi, mutta eihän sillä enää ilkeä edes ajaa, joten kauppaan jää. Kiitos hyvin ajoitetusta mielipiteestäsi!

      • tt kas

        Olit tt:tä ostamassa vain rahat puuttu.
        Pienestä jäi kiinni.


      • tässä vaan minä

        jos väität että jätät TT:n ostamatta yhden yksityishenkilön mielipiteiden takia
        niin minä sanon; bull shit!

        Sä ikinä mitään Audi ollutkaan ostamassa surkimus


      • Jaana 28

        noin helvetin huono itsetunto? Minä ainakin ilkeän naisena ajaa Audilla vastakin :)


    • BEUGEOT 470

      Siis nyt nähtiin NOLLA työssä tosissaan. Siis ei Audia ikinä!

    • auditon mies

      En ymmärrä naisia jotka tosta nyt suuttuvat.
      Miehet saavat kuulla moista vähän väljä, jodenkin muotinaisten suusta, millainen urpo suomalainen mies on :)
      Vuosi Saudeissa tekisi jokaiselle tasaarvosta vouhottavalle naaralle hyvää, oppisivat olemaan :oD
      Kyllä suomalaismiehet saisivat alkaa olemaan miehiä eikä hiiriä.

    • AUTOINSINÖÖRI,

      AUDI ON HUONO AUTO.YLIHINNOITELTU AUTO.AUDI ON SAMA KUIN SKODA.

    • Taunus-77
      • ghfh

        vai onko tämä jo aikaisemmin tehty????


      • auditon mies

        heh, pari virhettä jääny, muuten hyvä.
        Joo tää ei olisi nostattanu myrskyä vesilasissa.
        Useimmilla suomalaisnaisilla tuntuu olevan huono itsetunto.


      • biili diili
        ghfh kirjoitti:

        vai onko tämä jo aikaisemmin tehty????

        nyt vasta luin audi jutun:)


      • Hipocrate

        Alfan markkinointipäällikköhän olisi saanut tästä hyvästä ylennyksen!


    • Joojojojo

      Se on vaan sääli, että Audi on ollut perinteisesti naisten auto.

      ...Ei olisi uskonut *myynti*johtajan tekevän tämän tason mokaa. On varmaan vaimokin ylpeä...

      • Akkamaiset miehet ja miehekkäät naiset

        Minkähän takia täällä takerrutaan jonkun automyyjän sanomisiin? Eihän niillä ole mitään merkitystä millekään tai kenellekään, paitsi tietysti feministisesti ajattelevien naisten ja naismaisten miesten keskuudessa. Puheet ovat VAIN puheita.

        Puheiden sijaan voisitte kiinnittää huomiota audikuskien liikennekäyttäytymiseen. Siinä, jos missä on puheen aihetta. Helvetin huonot ajotavat noilla audikuskeilla tuolla liikenteessä.


    • Miramella

      Tää oli kyllä vuoden markkinointiteko mun mielestä! Näin viestinnän ammattilaisena sanoisin, että suuremman luokan moka. Ei siinä mitään, että herralla on mielipide, saa olla, mutta voisi tietysti katsoa, missä sanoo ja mitä. Hänhän siis edustaa työnatajaansa, ei itseään. Ois pikkanen viestintäkoulutuksen paikka tässä. Johtajillehan on näitä kursseja, joissa opetellaan mediataitoja.

      Ja mielipiteestänsä sen verran, että sen voi jättää ihan omaan arvoonsa. Tässä maailmassa on niin paljon mielipiteitä kuin tyyppejäkin, joten ei hetkauta. Mä tunnen monta johtamisessa oikein taidokasta naista ja miestä, ei ole sukupuolesta kiinni. Ja naisen tehtävä on mun mielestä elää tasa-painoinen ja onnellinen elämä oman valintansa mukaan, ei miehen miellyttäminen tai palvelu. Mutta kukin eläköön, miten lystää.

      Ja se audi on vaan hienolla kuorella oleva skoda. Sama moottorikin :)

      • persuli

        sä olla tosissasi, audimies ei olla, ymmärtääkö?


      • persuli kirjoitti:

        sä olla tosissasi, audimies ei olla, ymmärtääkö?

        ..Audi-miehelle kerrottaisiin myös, että jos (markkinoinnissa tai viestinnässä) vastaanottaja tulkitsee viestin väärin, vika ei ole vastaanottajassa vaan viestin lähettäjässä. :)


      • spa1
        persuli kirjoitti:

        sä olla tosissasi, audimies ei olla, ymmärtääkö?

        siis tosimies laukoo tuollaisia kuin Kiesi ja pötkii pakoon kuin jänishousu.toivottavasti Kiesi saa tyytyä omaan käteensä jatkossa.


      • Miramella
        persuli kirjoitti:

        sä olla tosissasi, audimies ei olla, ymmärtääkö?

        Jos Audimies ei ole tosissaan töissään..järkevää pitää semmoista töissä :) Kyllähän mäkin voin täällä olla mitä mieltä vaan, mutta töissä en.


      • persuli
        Miramella kirjoitti:

        Jos Audimies ei ole tosissaan töissään..järkevää pitää semmoista töissä :) Kyllähän mäkin voin täällä olla mitä mieltä vaan, mutta töissä en.

        ollako audimies töissä annassa? mä lukea lehdestä että annan päätoimittaja emma koivula sanoa että "Erikoisnumeron tarkoituksena oli toimia pienen piirin hauskana juttuna, mutta se kääntyikin uutiseksi. Luulen, että saimme tästä hyvän tasa-arvokeskustelun aikaan".

        ymmärtääkö mine nyt jotenkin väärin emma koivula ja tämä juttu?


      • Miramella
        persuli kirjoitti:

        ollako audimies töissä annassa? mä lukea lehdestä että annan päätoimittaja emma koivula sanoa että "Erikoisnumeron tarkoituksena oli toimia pienen piirin hauskana juttuna, mutta se kääntyikin uutiseksi. Luulen, että saimme tästä hyvän tasa-arvokeskustelun aikaan".

        ymmärtääkö mine nyt jotenkin väärin emma koivula ja tämä juttu?

        Ymmärsit sikäli väärin, että kohderyhmä oli viestinnän ja markkinoinnin ammattilaiset. Siis ammattailaiset, joissa on monta naista, jotka voisivat ostaa Audin ja ovat johtotehtävissä. Viestinnän kannalta tärkeintä on väline, kohderyhmä ja ketä edustat eli mitä viestität. Tässä meni vähän kaikki perseelleen.


      • persuli
        Miramella kirjoitti:

        Ymmärsit sikäli väärin, että kohderyhmä oli viestinnän ja markkinoinnin ammattilaiset. Siis ammattailaiset, joissa on monta naista, jotka voisivat ostaa Audin ja ovat johtotehtävissä. Viestinnän kannalta tärkeintä on väline, kohderyhmä ja ketä edustat eli mitä viestität. Tässä meni vähän kaikki perseelleen.

        eikö hauska juttu tarkoittaa vitsi? minä luulla että tämä olla vitsi. sehän oli julkaistu vielä naisten lehti joka minusta alleviivaa vitsi.


      • Miramella
        persuli kirjoitti:

        eikö hauska juttu tarkoittaa vitsi? minä luulla että tämä olla vitsi. sehän oli julkaistu vielä naisten lehti joka minusta alleviivaa vitsi.

        Asia oli sisäpiirivitsi, mutta se ei ole sitä enää. Vitsi on vitsi, kun se naurattaa. Kun viesti ei mene perille, syy on lähettäjän, joka arvioi väärin kohderyhmän. Tässä on siis arviointivirhe, kuten jo alussa sanoin. Mä otin tän ihan huumorilla, mutta kun on niin, että monikaan ei ota, jolloin vitsi ei toimi. Voi myös miettiä, missä menee hyvän maun vitsin ja typerän vitsin erot. Onko juttu luetettu Audin viestinnässä, tuskin, olisi kannattanut.


      • persuli
        Miramella kirjoitti:

        Asia oli sisäpiirivitsi, mutta se ei ole sitä enää. Vitsi on vitsi, kun se naurattaa. Kun viesti ei mene perille, syy on lähettäjän, joka arvioi väärin kohderyhmän. Tässä on siis arviointivirhe, kuten jo alussa sanoin. Mä otin tän ihan huumorilla, mutta kun on niin, että monikaan ei ota, jolloin vitsi ei toimi. Voi myös miettiä, missä menee hyvän maun vitsin ja typerän vitsin erot. Onko juttu luetettu Audin viestinnässä, tuskin, olisi kannattanut.

        ainakin minä ja emma koivula nauraaa mutta minä tietää että ihmiset olla hyvin tyhmä ja huono huumoritaju ja paha. sama kuin kuin se hevi-ari, joka sanoa joku vitsi ja sitä haluaa ymmärtää kaikki väärin. mutta anna lehti ja audi saada mainosta ja kun mennyt pari kuukautta niin kukaan ei muista enää tämä asia.


      • sldkfjsldjfn
        persuli kirjoitti:

        ainakin minä ja emma koivula nauraaa mutta minä tietää että ihmiset olla hyvin tyhmä ja huono huumoritaju ja paha. sama kuin kuin se hevi-ari, joka sanoa joku vitsi ja sitä haluaa ymmärtää kaikki väärin. mutta anna lehti ja audi saada mainosta ja kun mennyt pari kuukautta niin kukaan ei muista enää tämä asia.

        Jos asia on niin ilmiselvä vitsi, niin miksi useimmat miehet täällä huoahtavat helpotuksesta että "vihdoinkin joku sanoo sen ääneen mitä kaikki miehet oikeasti ajattelevat"?

        Ehkä mulla sitten on huono huumoritaju mutta en pidä sitä hauskana että sanotaan mielipiteitä jotka loukkaavat toisia, joista suurin osa on samaa mieltä ja sanotaan että tää oli vitsi. Että joo, onhan tää ihan yleinen ongelma että naisia vähätellään työelämässä ja kotona pitää passata miestä. Ja se on niille ihan oikein. Heh heh, osta Audi.


    • Päällikkö (VTM) -nainen

      On tainnut Esko tipahtaa pahasti kieseistä. Ei taida olla Eskolla olla myöskään kieseissään kaikki pultit paikoillaan, kun päästelee julkisesti moisia kommentteja. Sama mitä muiden eskojen kanssa kännipäissään isottelee, vaan ei käy potentiaalisille naisasiakkaille tuollainen alentuva äänensävy. On mahtanut toimittajalla olla naurussaan pitelemistä. :D

      Mikähän mahtaa Eskolla olla oma koulutus? Merkonomi jopa ehkä? Aika heikkoa on myyjäaines Audi-puodissa.
      Miesmyyjät ovat usein alentuvia, jolloin on joskus ollut pakko kerrata näille ylimielisille eskoille asiakaspalvelutyön alkeita.

      • Stand-up komiikkaa

        No on jumalauta noussut melkoinen haloo yhden miehen täysin yhdentekevistä sanomisista. Niitä juttuja kuulee joka päivä ja joka paikassa, mutta ei niistä kukaan vedä pellollista herneitä nenäänsä. Lehdet ja nettipalstat näkyvät nostaneen aiheen lähes kolmanteen maailmansotaan verrattavaksi uutiseksi.

        Ei perkele, pikkusielut, vetäkää hieman henkeä ja ottakaa järki käyttöön. Silloin tajuatte aiheeseen kätkeytyvän koomisuuden.


      • Hernepelto sul on housuissas
        Stand-up komiikkaa kirjoitti:

        No on jumalauta noussut melkoinen haloo yhden miehen täysin yhdentekevistä sanomisista. Niitä juttuja kuulee joka päivä ja joka paikassa, mutta ei niistä kukaan vedä pellollista herneitä nenäänsä. Lehdet ja nettipalstat näkyvät nostaneen aiheen lähes kolmanteen maailmansotaan verrattavaksi uutiseksi.

        Ei perkele, pikkusielut, vetäkää hieman henkeä ja ottakaa järki käyttöön. Silloin tajuatte aiheeseen kätkeytyvän koomisuuden.

        juttua ollenkaan?


      • Kyltsy-täti
        Stand-up komiikkaa kirjoitti:

        No on jumalauta noussut melkoinen haloo yhden miehen täysin yhdentekevistä sanomisista. Niitä juttuja kuulee joka päivä ja joka paikassa, mutta ei niistä kukaan vedä pellollista herneitä nenäänsä. Lehdet ja nettipalstat näkyvät nostaneen aiheen lähes kolmanteen maailmansotaan verrattavaksi uutiseksi.

        Ei perkele, pikkusielut, vetäkää hieman henkeä ja ottakaa järki käyttöön. Silloin tajuatte aiheeseen kätkeytyvän koomisuuden.

        Kiesin kommentit olivat se korsi, joka katkaisi kamelin selän. Kuten itse sanoit, "Niitä juttuja kuulee joka päivä ja joka paikassa" (viitannet ilmeisesti Kiesi-tyylisiin kommentteihin). Kun näitä juttuja latelee henkilö, joka kuuluu johtaportaaseen yrityksessä, jonka keskeisiä periaatteita ovat tasa-arvo ja syrjimättömyys, se herättää väistämättä jonkinlaista keskustelua. Luuletko, että Kiesi jättää mielipiteensä naisista kotiin töihin lähtiessään ja ettei hänen asenteensa heijastu mitenkään esim. naisalaisiin?


    • bb,b,

      Oma mies on vinkunut seuraavaksi autoksi audia tai bemaria, käytettynä kuitenkin.
      Ja se on kyllä varma että tähän taloon ei yhtään audia tule. Eli ens vuonna kun olis autoa tarkoitus vaihtaa, niin bemarilla mennään.

      Harvon jaksan hermostua tai ottaa kantaa kenenkään mielipiteisiin, mutta tällä kertaa hermostuin.
      On se jännä että ton tason johtajalla on muka mielestään varaa laukoa tollasta paskaa.

      • jakpe

        Toivottavasti miehesi ottaa sinusta eron, kun olet tuollainen määräilevä narttu. Audi on hyvä auto, siihen tosiasiaan ei vaikuta yhtään mitä merkin myyntipäällikkö puhuu lehdissä.


      • fdgjkghk
        jakpe kirjoitti:

        Toivottavasti miehesi ottaa sinusta eron, kun olet tuollainen määräilevä narttu. Audi on hyvä auto, siihen tosiasiaan ei vaikuta yhtään mitä merkin myyntipäällikkö puhuu lehdissä.

        ookona ite vähän idiootti?
        Luulis että ton tason johtajalla ei ole varaa heitellä ton tason kommentteja, ja samalla esiintyä audin suurena myyntijohtajana.

        Kyllä se on bemari joka tähän taloon tulee.


      • totuusaudista

        Ihan oikein päätetty.
        Jos tuon tason asiakaspalvelussa oleva ei ymmärrä mitä puhuu, niin huonossa on alemmatkin portaat.
        Audia en hanki ikinä...minäkään


    • Miramella

      Heh! Sain postiini Soprano Oyj:ltä kyselyn sähköpostiini aiheesta.

      "Hyvä vastaanottaja,

      Yhtyneiden Kuvalehtien perinteikäs Anna-lehti teetti media- ja markkinointivaikuttajille räätälöidyn erikoisnumeron, joka on päällisin puolin kuin tavallinen Anna. Audin myyntijohtaja Esko Kiesi esittelee erikoisnumerossa avoimesti mielipiteitään.

      Kiesin mielipiteistä on aiheutunut mediamylläkkä, joka on nostanut pintaan monenlaisia tunteita ja keskustelua. Haluamme selvittää, mitä kohusta todella ollaan mieltä.

      Pyydämme ystävällisesti, että käyttäisit noin kymmenen minuuttia aikaasi ja antaisit meille arvokasta tietoa liittyen mediamylläkkään, maineeseen ja sen hallintaan sekä mielipiteiden vaikutusarvoon."

      Johan pomppas! Minäpä vastaan :)

    • epäluuloinen

      Audimieheltä löytyykin ihannenainen vaikka harva sitä on uskonut. Tietohan on mullistava ja positiivinen.

    • Antaa miehen puhua,totta se on

      Minä naisena en todellakaan ymmärrä mitä pahaa näissä tämän miehen mielipiteissä oli,hän vain toi esiin tosiasiat omalla tyylillään ja siinä kaikki.Hän sanoi että pairan silittäminen on synbolinen,NIIN ON.Kun minä silitän mieheni paitaa on se osa rakkauteni osoittamista hänelle ja myös kaikki muu huolehtiminen.Se on täysin totta että meillä naisilla on erilaisia ominaisuuksia kuin miehillä mutta ei se tee meistä huononpia vaan MIES tarvitsee niitä meiltä :)ja minä tarvitsen myös miestä ja niitä hänen ominaisuuksia.
      Joo ja kukapa mies ei tykkäisi naisesta korkokengistä vaikka sitten kotioloissa rakastaisikin naista jolla lätyskä kengät,kuten meillä on.

      PS:Audi on hyvä auto

      • Joutavaa..

        Surkeaa juttua noilla tuon ikäisillä viagravetoisilla ukoilla. Useimmilla miehillä kuitenkin stondaa tuossakin iässä ilman seitsemän sentin korkoja. Niin en kyllä oikein perehtynyt, että pitikö ne korkokengät olla sen ukon jalassa, että ylettyy vai sillä naisella, jota kuolaa. Samantekevää, pienet on äijän murheet . Pitäisi kai se juttu lukea, että tietäsi mistä on kyse . Mutta ei tuo tässä maailmassa paljon töyssytä kyytiä, tuo juttu.


      • Kotityöhelvetti

        Yksi roolitettu siis ilmoittautui. Entä, jos joku päivä et pystykään/ halua silittää. Otatko kiinni sitten muina päivinä? Tiskaatko ja leivot sitten kun olet taas terve, vapaa, halukas? Mitä miehesi tekee tällä välin? Äläkä yleistä niitä ominaisuuksia....hyvin harva enää suostuu kotityöorjaksi oman työn ohella.

        Audi on todellakin tyhjäpäiden auto.


      • äitiii...tuu ikkunaan...tuo kaljaa

        sitten vielä ihmettelet kun se juoksee vieraissa...kukapa sitä äitinsä kanssa...silleen...paree vaan kun saa puhtaat ja silitetyt paidat...


      • TOSIMIESJNHGJ

        ei merkillä väliä ku mennään kovin tee se mitä pystyt ite tekemään käsillä ja aja niinku mennään mossella.


    • vetypitoiset tötteröt

      Milk Barissa kommentoitiin tänä aamuna ko. miehen lausuntoja naisen asemasta ja mielipiteet silittämisvelvoitteesta yms.Itse teen aika suuria kompromisseja naiseuteeni,sillä esim. jatkuva korkkareiden käyttö veisi minulta jalat.Menis särkytilaan.Biletysasua en laittaisi päälle töihin,vaan suosin aina rintsikoita myöten perusvalkoista linjaa.Silittämisentaidosta on tosin iloa itselleenkin!

    • MMedeija

      Juttu oli sitäpaitsi aika hauska. Kaikkea tarvitse vakavasti ottaa.
      Jos antaa jonkun provon vaikuttaa itseensä niin missä se ongelma on? Ei provon lähettäjässä vaan provosoituvassa itsessään.
      Itse ajan mersua ja löytäisin siitä monta yhtäläisyyttä miehiin.
      Pääasia on että pääsen sillä turvallisesti ja nopeasti paikasta A paikkaan B.

    • audimies.

      En ymmärrä koko kohua. Suomihan on vapaa maa ja ymmärtääkseni ihmisillä on oikeus mielipiteisiin. Ei kaikkien miesten tarvitse pitää päärynävartaloisista ja pahantuulisista naisista, vaan saahan sitä avoimesti pitää pitkäsäärisistä ja naisellisista naisista.

      Samoin tiedän monia, jotka arvostaa perinteisiä miehen ja naisen malleja. Uskon lisäksi, että Kiesi pitää naisista enemmän, kuin moni uskookaan. Hänellä vain sattuu olemaan hyvä maku, joka tuntuu joistakin olevan niin hirveän epäreilua.

      Audi on rehellisen ja valionaisista pitävän miehen auto! Se tästä kohusta opittiin

      • JIPPIAIJEEEEEEEEEEEEEEE

        TÄMÄKIN JUTTU SEN VAAN TODISTAA, ETTÄ NAISET OVAT TOSIKKOMAISIA JUNTTEJA JA FEMINISTIT YHTEISKUNNAN POHJASAKKAA.

        VAIN TODELLA TYHMÄT ÄMMÄT VOIVAT OTTAA TÄSTÄ JUTUSTA ITSEENSÄ JA NIITÄHÄN ON SUOMESSA NOIN 50% NAISVÄESTÖSTÄ!!!


      • Audiwoman

        Aion pysytellä Audissa jatkossakin!
        Myynti-johtaja saanee asiaan kuuluvat nuhteet ja luultavimmin kommentteja tältäkin foorumilta korvat punottaen lukee.
        Mitä silitykseen tulee, osaan edelleen sen myös, vaan teetän kuitenkin toisella ; )


      • Hahaah naiset!
        Audiwoman kirjoitti:

        Aion pysytellä Audissa jatkossakin!
        Myynti-johtaja saanee asiaan kuuluvat nuhteet ja luultavimmin kommentteja tältäkin foorumilta korvat punottaen lukee.
        Mitä silitykseen tulee, osaan edelleen sen myös, vaan teetän kuitenkin toisella ; )

        Oikeaa!
        Oikeaa tekstiä Audi mieheltä naisista.
        Voi vaan kuvitella kun nämä leveäperseiset työttömät yh:t ovat tänään kokoontuneet hiekkalaatikon luo kaakattamaan Audi miehen sanomisista.
        Ihan oikein! Totuus tuli naisista julki, ja sekös aiheutti kaakatuksen, kot, kot, kot, kot!!!!


      • vihdoinkin totuus
        Audiwoman kirjoitti:

        Aion pysytellä Audissa jatkossakin!
        Myynti-johtaja saanee asiaan kuuluvat nuhteet ja luultavimmin kommentteja tältäkin foorumilta korvat punottaen lukee.
        Mitä silitykseen tulee, osaan edelleen sen myös, vaan teetän kuitenkin toisella ; )

        Naurattaa kyllä, kun tällä palstalla monet ( selvästikin naiset) sanoo, etten varmasti osta koskaan Audia. Ihan kuin he olisivat koskaan muutenkaan ostaneet, saatikka heillä olisi ollut siihen varaa.

        Ja mainosmiehen näkökulmasta. Ei ole olemassa huonoa julkisuutta. Audi on varmasti saanut tästä kohusta niin paljon julkisuutta, ettei siihen riitä normaalioloissa vuoden markkinointimenot.

        Ja se tulee luultavasti lisäämään Audin myyntiä. Pahimmat haukkujat tällä palstalla ja kuten aina mielipidekyselyissä, on sellaisia, jotka eivät muutenkaan olisi kuuluneet Audin asiakaskuntaan. Kun taas Kiesiä suoraselkäisenä pitäneet saattavat päätyä Audiin tämän vuoksi.

        Bemari on munan jatke, tämän jälkeen Audikin, ja sehän tunnetusti myy. Ärsyttää lisäksi sellaiset naiset, jotka koittavat karsia kaiken luonnollisen miehisyyden pois miessukupolvelta. Se ei ole luonnollista ja sen tietää kaikki Suomen miehet, jotka joutuvat koko ajan varomaan, mitä suustansa päästävät, etteivät vihaiset feministinaisasiantutkijadobermannit käy kimppuun!

        Hyvä Kiesi, asetu seuraavaksi ehdolle eduskuntaa, jos saat potkut. Luulen, että saat aika paljon kannatusta, kun olet niitä harvoja suomalaisia miehiä, joilla on munaa sanoa mitä ajattelee, pelkäämättä yleisön ja median ( joka suureksi osaksi koostuu naisista) lynkkaamista.


      • buuuaaahaa
        vihdoinkin totuus kirjoitti:

        Naurattaa kyllä, kun tällä palstalla monet ( selvästikin naiset) sanoo, etten varmasti osta koskaan Audia. Ihan kuin he olisivat koskaan muutenkaan ostaneet, saatikka heillä olisi ollut siihen varaa.

        Ja mainosmiehen näkökulmasta. Ei ole olemassa huonoa julkisuutta. Audi on varmasti saanut tästä kohusta niin paljon julkisuutta, ettei siihen riitä normaalioloissa vuoden markkinointimenot.

        Ja se tulee luultavasti lisäämään Audin myyntiä. Pahimmat haukkujat tällä palstalla ja kuten aina mielipidekyselyissä, on sellaisia, jotka eivät muutenkaan olisi kuuluneet Audin asiakaskuntaan. Kun taas Kiesiä suoraselkäisenä pitäneet saattavat päätyä Audiin tämän vuoksi.

        Bemari on munan jatke, tämän jälkeen Audikin, ja sehän tunnetusti myy. Ärsyttää lisäksi sellaiset naiset, jotka koittavat karsia kaiken luonnollisen miehisyyden pois miessukupolvelta. Se ei ole luonnollista ja sen tietää kaikki Suomen miehet, jotka joutuvat koko ajan varomaan, mitä suustansa päästävät, etteivät vihaiset feministinaisasiantutkijadobermannit käy kimppuun!

        Hyvä Kiesi, asetu seuraavaksi ehdolle eduskuntaa, jos saat potkut. Luulen, että saat aika paljon kannatusta, kun olet niitä harvoja suomalaisia miehiä, joilla on munaa sanoa mitä ajattelee, pelkäämättä yleisön ja median ( joka suureksi osaksi koostuu naisista) lynkkaamista.

        Pikkukikkelöiset näitä ostaa:"Bemari on munan jatke, tämän jälkeen Audikin, ja sehän tunnetusti myy"
        Helevetin hyvää mainosta pikkunakkisille...


      • iopp
        buuuaaahaa kirjoitti:

        Pikkukikkelöiset näitä ostaa:"Bemari on munan jatke, tämän jälkeen Audikin, ja sehän tunnetusti myy"
        Helevetin hyvää mainosta pikkunakkisille...

        http://www.youtube.com/watch?v=WBUUojWif9o
        ettei ois kuiteskin...jokin muu


      • kulminoituu
        vihdoinkin totuus kirjoitti:

        Naurattaa kyllä, kun tällä palstalla monet ( selvästikin naiset) sanoo, etten varmasti osta koskaan Audia. Ihan kuin he olisivat koskaan muutenkaan ostaneet, saatikka heillä olisi ollut siihen varaa.

        Ja mainosmiehen näkökulmasta. Ei ole olemassa huonoa julkisuutta. Audi on varmasti saanut tästä kohusta niin paljon julkisuutta, ettei siihen riitä normaalioloissa vuoden markkinointimenot.

        Ja se tulee luultavasti lisäämään Audin myyntiä. Pahimmat haukkujat tällä palstalla ja kuten aina mielipidekyselyissä, on sellaisia, jotka eivät muutenkaan olisi kuuluneet Audin asiakaskuntaan. Kun taas Kiesiä suoraselkäisenä pitäneet saattavat päätyä Audiin tämän vuoksi.

        Bemari on munan jatke, tämän jälkeen Audikin, ja sehän tunnetusti myy. Ärsyttää lisäksi sellaiset naiset, jotka koittavat karsia kaiken luonnollisen miehisyyden pois miessukupolvelta. Se ei ole luonnollista ja sen tietää kaikki Suomen miehet, jotka joutuvat koko ajan varomaan, mitä suustansa päästävät, etteivät vihaiset feministinaisasiantutkijadobermannit käy kimppuun!

        Hyvä Kiesi, asetu seuraavaksi ehdolle eduskuntaa, jos saat potkut. Luulen, että saat aika paljon kannatusta, kun olet niitä harvoja suomalaisia miehiä, joilla on munaa sanoa mitä ajattelee, pelkäämättä yleisön ja median ( joka suureksi osaksi koostuu naisista) lynkkaamista.

        Eli ne kaikki papparaiset ja reppanat, jotka yrittää ottaa miehisyyttään isottelemalla kuin murkkuikäiset apinat. Ne, niitä audeja ostaa. Täällä se tiedetään, kun kaksi sarjan pelleä istuu talossa.
        Kannettiin likkojen kanssa jo firman silityslauta toisen "AUTISTIN" kiesin viereen. Huomenna täytyy varmaan tuoda pumpattava apukuski korkokengissä..heh..eh.

        Siinä voi audi jäädä kotitalliin odottamaan suvaitsevampia aikoja. Naista sillä ei saa, piikoja ja maksettuja korkeintaan.


      • siis...
        JIPPIAIJEEEEEEEEEEEEEEE kirjoitti:

        TÄMÄKIN JUTTU SEN VAAN TODISTAA, ETTÄ NAISET OVAT TOSIKKOMAISIA JUNTTEJA JA FEMINISTIT YHTEISKUNNAN POHJASAKKAA.

        VAIN TODELLA TYHMÄT ÄMMÄT VOIVAT OTTAA TÄSTÄ JUTUSTA ITSEENSÄ JA NIITÄHÄN ON SUOMESSA NOIN 50% NAISVÄESTÖSTÄ!!!

        homo. Miltä tuntuu myöntää se?


      • jorme
        siis... kirjoitti:

        homo. Miltä tuntuu myöntää se?

        miltä tuntuu myöntää se jos ajaa audilla


    • Huoltopäällikkö, ammattimies

      Tosiasiassahan homma on just näin liikenteessä naiset on vaan tien tukkeena. Osui asian ytimeen, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Varmasti äijä vaan vittuuntunut, kun kaiken maailman naistenlehdet haastattelee ja suurimmalla osalla näiden lehtien lukijoista on vaan ¨autona¨ ranskalaiset kauppakassit. Ei paljoo hätkäytä meikäläistä näin lama aikana ajan Audilla, kun ei ollut varaa parempaan.

    • Audi on kalliskin ominaisuuksiinsa nähden

      Taitaa olla naisten aika lopettaa Audin ostaminen kauppakassiksi ja kieltää miestäänkin Audia ajamasta piparin menettämisen uhalla. Sen sitten näkee naamasta, kun Audi-mies lakkaa saamasta. Pahimmat öykkäripuheet taitavat muuten tulla "miehiltä", jotka ovat juuttuneet murrosiän esipuberteettivaiheeseen ja joilla itse asiassa on heikko ellei olematon miesidentiteetti niin, että eivät kykene kohtaamaan naista tasaveroisena kumppanina.

    • niiiiiiiiin.

      Luin just tänään iltasanimista ton jutun. On se kumma kun johtotason miehet voi ladella tommosia juttuja joutumatta vastuuseen. Mitä jos olisi vedellyt vastaavia juttuja jonkun etnisyyden perusteella? Sovinismi kukoistaa edelleen Suomessa ja noita äijiä piisaa.

    • öhöhö

      Kova mainos ruudun alareunassa:
      "Miesinfo
      Asiaa erektiohäiriöstä, miehen terveydestä ja parisuhteesta. Lue!
      www.miesinfo.fi"

      Niinpä. :D

      • Liianhyvä

        Hei kaikki suomalaiset naiset!
        Laittakaahan taas tuulipuku päälle!


    • Zoenna

      herra myyntijohtajaa voisi verrata. No äijä on kyllä jo reippaasti nuoruuden kukoistuksen ohittanut.No audihan on tunnetusti kestävä auto ja ei ruostu helposti. Miten lienee korroosio iskenyt herra myyntijohtajaan ja löytyykö miten varaosia?

    • Audi-mann sagt jahwol!
    • onko ihmekään?

      Onko ihmekään kun äijien asenteet ovat tuollaisia, harva vain niitä menee ääneen julkisanomaan, mutta noinkin nuija mies on silti edennyt johtoasemaan, miten on mahdollista? Miten kukaan, jonka pitäisi edistää myyntiä voi mennä sanomaan jotain noin idioottimaista ja vielä edetä johtajaksi? Kyllä se nuijuus on täytynyt näkyä muissakin asioissa.

      Suomessa on Euroopan koulutetuimpia naisia, kuitenkin johtajia on alle EU:n keskitason, samoin naisten palkat ovat alle EU:n keskitason verrattuna miesten palkkoihin.

    • jospa1

      Nyt alkaa Audikauppa käydä!

    • 2 pyörää riittää

      Miehen halu hallita naista on syynä autoilun suosioon, onhan se kiva kun auto tottelee alla. Nainen ei välttämättä tottele. Autohan on tunnetusti peniksen jatke.
      En lue näitä palstoja mutta tän Kiesin kommentit meni yli mun hilseen: inhoan autoja, nähtävästi Audit pääsee vihalistani kärkisijalle. saastuttavat peltilehmät joutaa suohon. Tilalle modernit raideratkaisut.
      Kengissäni saa olla korkoa, mutta ei 7 senttiä. Haluan päästä eteen päin enkä köpötellä kömpelön näköisenä paikallani.

    • hävettää::

      .

      että oku voisi yhdistää näihin kiesi-idiootteihin jotenkin saatana

      .

    • TOSINAARAS

      Mitäs tuosta, huumoria kai kaikki kestää? Ja toisaalta, kyllä minä olisin valmis silittämään ja siivoamaan tosimiehelle! Jos toinen hankkii niin paljon että voin rauhassa viettää päivät kotona, niin kyllä palvelukin silloin pelaa; pillua, putsausta ja puunausta tarjolla milloin vaan! Ja jopa silloinkin vaikka käyn itse töissä. Miesten työt ja naisten työt on mielestäni OK. Sitä paitsi korkkareissa tuntee itsensä seksikkääksi!

      • Tämmöstä kommenttia jo etsinkin, ja olen varma ettet ole ainoa näin ajatteleva.

        Feministikin haluaa että miehellä on omat mielipiteet, ja rohkeutta tuoda ne esille, eikä vaan kumarella joka suuntaan. Enemmän ja lisää tussua se audimies Kiesi näillä kommenteillaan saa. Tietty 'koirat haukkuu ja karavaani kulkee.' Vaimokin saattaa olla ylpeä miehestään, vaikkei miehensä syliin muita naisia haluaisikaan päästää.


      • mullatosineioomitäänautooeikärahaa=P

        hih, tää on paras vastaus koskaan. Oikeesti kaikki miehet haluais just sun kaltaisen naisen. Huumorintajuisen naisen, joka ei pelkää olla nainen. Suurin osa miehistä on vaan poljettu jo niin maanrakoon että ne jopa itse luulee tarvitsevansa jonkun Rosa Meriläisen tai Anne Moilasen kertomaan miten niiden pitää elää. Olkaa naiset naisia ja miehet miehiä =D

        Se että kunnioittaa naisia ei silti tarkoita että sitä pitää suorittaa joku itsekastraatio ja tuntea syyllisyyttä lihanhimostaan.


    • pepsotentti

      audimiehellä/-miehillä huonot hampaat, mauton kultainen jokajätkän kaulaketju, joku sponsoripikeepaita, tukka paennu ohimoilta, harmaantunut ja ei varmaan ees seiso ilman potenssilääkettä.

      • Makelta asiaa

        kauhea poru nousee taas kun mies sanoo jotain seksististä ja naisia mollaavaa. Kuitenkin päivittäin saa lukea lehti- ja nettijuttuja, jossa miestä haukutaan monin eri tavoin ja sanoin. Tästä ei kuitenkaan nouse mitään porua. Se taitaa vaan kertoa suomen yhteiskunnasta sen verran että naiset ovat ottamassa "valtaa" ja alistamassa mediaa naisten suuntaan. Kyllä sitä kauheasti markkinoidaan tasa-arvoa, mutta ainoastaan puhutaan naisten ongelmista. Koska on oikeasti noussut kohu jostain asiasta jossa miehiä mollataan ihan täydellä teholla? Ei koskaan sanon minä. Naiset voisivat oikeasti nyt miettiä mitä se tasa-arvo oikeasti tarkoittaa. Tällä hetkellä se tuntuu tarkoittavan miehen alistamista ja miehisten piirteiden hukkaamista (piirteillä en tarkoita sovinismia).


    • pepsotentti

      audimiehellä/-miehillä huonot hampaat, mauton kultainen jokajätkän kaulaketju, joku sponsoripikeepaita, tukka paennu ohimoilta, harmaantunut ja ei varmaan ees seiso ilman potenssilääkettä.

      • ÄKKYTT

        Tänäpäivänä naiset vain äkkiä kasaavat kimpsunsa ja lähtevät,jollei mies osaa tai tahdo tehdä yksinkertaisia kodin askareita.haikailee varmaankin 70-lukua jolloin naisen kulkeminen oli miehen viitseliäisyydestä ja huomavaisuudesta kiinni.Naisten ajokortti oli tietenkin tuhlausta ja autoon ei kukaan muu saanut koskea.
        Voisi myös tarkistaa ensin naisten osuuden merkin työsuhde osuudesta.


    • sähkö ongelmat ikuisesti !!!"

      Vikoja oli ihan älyttömästi..tässä järkevin syy olla ostamatta kyseistä merkkiä !

    • audisteille

      Päätettiin just likkakavereiden kans lähteä ens vkonloppuna aurdi-tourille vähän kettuilemaan audimyyjille. Kyselemään hiukan lisävarusteita autoon, silitysrautaa ja meikkipalettia....he..
      Tästä jutusta nimittäin voi vääntää ja pitkään. Perjantaiks ollaan varattu pumpattava tytsä, joka puetaan silitysliinaan ja korkkareihin. Hilautetaan sitten daami yhden duunin "autistin" audiin apukuskin paikalle.

      Nyt vaan tytöt liikkeelle jakamaan kiusaa laajalti audipiireihin.. Täähän kun oli huumoria, niin kuin joku tuossa totesi. Katsotaan kuinka pitkään huumori kantaa ;)

      • aaaatu

        Lievästi urpoa toimintaa? Todnäk. myyjä kahtoo teitä kiesin ohjeiden mukaan huomaten, et lokaripullistukset lievästi liian isot renkaisiin nähden.


      • jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

        Ihanaa että joillakin ei pipo kiristä, vaan pistävät samalla mitalla takaisin, huumorin pilke silmäkulmassa ;-)


      • ?????????

        Ja tämä kaikki on naapurin, joka omistaa audin tai paikallisen tai lähimmän audimyyjän VIKA. Niinkö?
        Ho Ho. Nyt jäitä pöksyyn.


    • Tosimies pohjanmaalta

      Lisäisin vielä siihen paitojen silittämiseen sen, että on hyvä jos nainen on korkeasti koulutettu,
      silloin hänellä on jotain ajattelemista silittäessä miehensä paitoja :-)

    • audimania

      Kiesi vain heijastelee saksalaisten pomojensa ja kollegojensa arvomaailmaa. siellähän nuo asenteet ovat aivan tätä päivää.

    • tuossa on?
      kuka tulkitsee mitenkin ja jos mies kertoo toiweistaan niin heti leimataan sowinistiksi :=)
      ja niin tietenkin nainen on aina oikeessa :=)
      toiwottawasti audin myynti kohenee tämän jutun myötä :=)
      waikkakin naiset ei warmaan osta ko autoa tjn
      kiesin pitäis saada palkankorotus kun toi julkisuutta audille :=)

      • hohhoijaa...

        kitisee ja nalkuttaa taas, kun ei muutakaan voi, että miehet huomais


    • lamborghini

      Saa kait tyyppi mielipiteensä sanoa ja mitä sitten, saahan muutkin. Paikallinenkin politiikka automarkkinoillakin on sellaista että en menis lähellekkään kyseisen merkin liikettä. Eipä se palvelu paljoa parane kyllä vaihtamallakaan :D

    • lamborghini

      Saa kait tyyppi mielipiteensä sanoa ja mitä sitten, saahan muutkin. Paikallinenkin politiikka automarkkinoillakin on sellaista että en menis lähellekkään kyseisen merkin liikettä. Eipä se palvelu paljoa parane kyllä vaihtamallakaan :D

    • lamborghini

      Saa kait tyyppi mielipiteensä sanoa ja mitä sitten, saahan muutkin. Paikallinenkin politiikka automarkkinoillakin on sellaista että en menis lähellekkään kyseisen merkin liikettä. Eipä se palvelu paljoa parane kyllä vaihtamallakaan :D

    • lamborghini

      Saa kait tyyppi mielipiteensä sanoa ja mitä sitten, saahan muutkin. Paikallinenkin politiikka automarkkinoillakin on sellaista että en menis lähellekkään kyseisen merkin liikettä. Eipä se palvelu paljoa parane kyllä vaihtamallakaan :D

    • Entinen Audilla ajeleva...

      En olisi voinut kuvitella, että vielä löytyy suomen maasta noin tyhmiä äijiä. Vieläpä noin vastuulliselta pallilta, mutta kun kuulin, että oli diplomi-insinööri, en ihmetellyt yhtään. Nyt meni auto vaihtoon, Audilla en enää ajele, toisaalta, oli jo aika vaihtaakkin, toivottavasti myös vaihtuu uusi pomo Kiesin tilalle. Kiitti, nyt riitti Audit.

      • ekir

        Vaihdat siis autoa jonkun liikkeen myyntijohtajan vuoksi? Mitä Audilla on tekemistä tuon miehen kanssa, paitsi että mies on siellä töissä. Ei tuo äijä omista Audia, tai edes liikettä missä on töissä. Jos Nokian kaupungissa on uuno tekninenjohtaja joka laittaa paskaa ihmisten juomaveteen, lopetat veden juomisen?

        voi v.....


      • Lunaria
        ekir kirjoitti:

        Vaihdat siis autoa jonkun liikkeen myyntijohtajan vuoksi? Mitä Audilla on tekemistä tuon miehen kanssa, paitsi että mies on siellä töissä. Ei tuo äijä omista Audia, tai edes liikettä missä on töissä. Jos Nokian kaupungissa on uuno tekninenjohtaja joka laittaa paskaa ihmisten juomaveteen, lopetat veden juomisen?

        voi v.....

        En minä tän takia olis audia ostamatta, ei se autoa pahenna tai paranna mitä yksi urpo suustaan päästelee.
        Mutta. Naisia ei ole tarkoitettu "pitämään miehiä hyvänä ja näyttämään haluttavilta". Hyvänä pitäminen toki kuuluu parisuhteeseen, molemmin puolin. Ja joskus on kivaa laittautua.. Mutta ei se naiseuden tarkoitus ole. Ja jos herra Kiesi hakee kotipiikaa paitojansa silittämään, niin mitäpä se naisraukka korkealla koulutuksella tekee.. Silittää osaa tyhmempikin. Ja tyhmä akka saa ollakin, jos tuollaisen pukuun puetun junttieinarin sisäköksi rupeaa.

        Muutama tupauuno täälläkin hehkutellut, että kerrankin joku tosimies sanoi mitä kaikki miehet ajattelee.. Ei muuten pidä paikkaansa. Kaikki miehet eivät ajattele noin. Niillä ihan oikeasti tosimiehillä kestää itsetunto katsoa naista kumppanina, tasaveroisena, rakastettuna. Eikä vain kotipiikana ja pillutelineenä. Huonosta itsetunnosta kertoo tuollainen vuosikymmenten takainen asenne.

        Ja ei, ne miehet joista puhun, eivät ole nössöjä eivätkä tossun alla, minen ainakaan sellaista edes huolisi. Mulla ei ole mitään halua alistaa tai lytistää eikä yrittää muuttaa tai hallita miestä. Kunnioitan miestä, kumppanina, parina, ihmisenä. Ja odotan yhtäläistä arvostusta myös vastapuolelta. Jos se on jonkun sankarin mielestä "tiukkapipoista femakkoasennetta", niin se on sitten iso voi voi.


    • esimerkki

      rumasta, naisellisen näköisestä miehestä, joka tuntee 200 seksiasentoa, muttei yhtäkään naista.

      • kaukopantteri

        mutta niinhän se menee että vittuuks ihmettelet se on vaa yks pää onko se auto vai nainen ni sen pitää toimii... ihmettele vaa me ollaan menty jo ohi! vedetäänkö 5 pytystä hukkaportti... siin on naisen elämä.. kiitos audi. eli sama pää onko se audi vai nainen ni sen pitää toimii!!!


    • Lady Elina

      Ainahan se on ollut tiedossa, kun miesten potenssi laskee niin siitä syytetään naisia.

      Kiesi parka on jo liki 6-kymppinen ja andropaussi on alkanut, ja miehisyys hiipunut. Sitä täytyy sitten peitellä hinnalla millä hyvänsä kuten just solvaamalla luomakunnan korkeinta luomusta (maanpäällä).

      Mutta kylläpä oli harvinaisen tyhmää vetää työnantaja moiseen soppaan mukaan...

      • Nainen 37

        Aivan!

        Audin uusi mainosslogan olkoon tästälähin:
        Audi Viagra=alfauros


      • Kyllästynyt noihin

        Voiko köyhempää kommenttia enää heittää??? Koita nyt keksiä jotain parempaa.
        Nää ikuiset naisten "viimeiset vittuilun aiheet" - kun muuta ei keksitä alkaa oikeesti
        kyllästyttää.
        Ps. muuten aika h-tin fressin ja hyväkuntoisen näköinen äijä!:) Jota sinä tuskin olet
        kuuskymppisenä, perse paisuneena, rinnat riipuksissa.


      • ...

        piparia pariin viikkoon...


    • lenita

      Naiset saa haukkua miestä, vaan miehet ei välitä koska on hyvä itsetunto, mutta jos kerrot mielipiteesi naisista, niin nämä huumorintajuttomat alkaa heti pillittää. Siksi ymmärrän että jotkut kääntyy homoksi.

      • Voi voi

        Ikean täti kertoo, että naiset osaavat koota himmeleitä paremmin kuin miehet. Ryanairilla otetaan käyttöön vessamaksut. jne.
        Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta mistä on kysymy. H..vetin hyvää mainontaa ja markkinointia. Sisällöllä ei ole väliä, kunhan merkki on esillä jokaisen huulilla. Mediaa viedään kuin pässiä narussa. Jokaisessa lehdessä on sivun kokoinen ilmainen audimainos. Paljonko tämä ilmainen mainoskamppanja maksaisi oikeasti. Joku närkästyy kauheasti, joku voi jopa jättää ostamatta, mutta kaikilla jää nimi takaraivoon ja vielä useampi menee koeajolle.
        Eikös se ole niin, että hyvännäköinen ihminen on haluttava ja ihmisen tärkein tehtävä on suvun jatkaminen. Eikä sitä muutama sovinisti tai femakko miksikään muuta.


    • BeetleBee

      Kyllä meillä toimistolla meinas mennä pullakahvit väärään kurkkuun kun tätä luettiin. Jokainen markkinoinnin kanssa tekemisissä oleva ei voi käsittää miehen markkinointistategiaa. Ei todellakaan pidä paikkansa, että tämä toisi jotain lisää audi-myyjille, enemmänkin saavat ottaa vastaan mitä typerämpiä kuittailuja seuraavat puoli vuotta. Ja naiset, jotka suurimmilta osin on mukana autonostossa, ei varmasti tuohon sovinistin leimaamaan brändiin enää lankea.

      Että voi johto taas sössiä noin työn kentällä. Toivottavasti siirtävät papparaisen jo eläkeputkeen, niin voi harjoittaa trans-piirteitään vähän enemmän salassa.

      • audimieheltä!?

        Hei - ihan oikeasti! Jokaikinen mies alleviivaa Kiesin jutut - naisen tulee huolehtia niin itsestään kuin kodistaan ja miehestään jne. Naiset ovat tunteellisempia kuin miehet - tai ainakin osaavat näyttää itsestään sen puolen. Ovatko naiset huonompia johtoasemassa? Miehen logiikkaa - naiset johtavat koko elämänsä ajan perhettään. Logistiikassa ja ajanjärjestelyissä naiset ovat aina olleet ylivoimaisia - ja miehetkin tietävät sen. Biologinen tosiasia vain on se, että miehillä nyt vaan on enemmän sitä lihasvoimaa.
        Naisetkin tietävät audimiehen jutut tosiksi - suurta rakkauden osoitusta on silittää mihen paidat, vaikka varmasti osaisi itsekin. Minä ainakin nostan hattua Kiesin puheille enkä varmasti boikotoi Audia - voisinpa sano että päinvastoin. On kutakuinkin piristävää lukea kerrankin sitä todellista miehen puhetta eikä ikuisesti kuulla sitä naisten vaatimaa hymistelyä naiseudesta miehen näkökulmasta, joka ei varmasti pidä paikkaansa.
        Ja huomio - olen 53-vuotias nainen johtoasemassa omassa firmassa- ansioni ovat erinomaiset, olen äiti, olen mummo ja olen aviovaimo. Ja silitän mieheni paitoja - ihan rakkaudesta. Korkokengille annan kyllä piupaut - sääreni ovat hyvännäköiset ilman niitäkin.


      • se siitä
        audimieheltä!? kirjoitti:

        Hei - ihan oikeasti! Jokaikinen mies alleviivaa Kiesin jutut - naisen tulee huolehtia niin itsestään kuin kodistaan ja miehestään jne. Naiset ovat tunteellisempia kuin miehet - tai ainakin osaavat näyttää itsestään sen puolen. Ovatko naiset huonompia johtoasemassa? Miehen logiikkaa - naiset johtavat koko elämänsä ajan perhettään. Logistiikassa ja ajanjärjestelyissä naiset ovat aina olleet ylivoimaisia - ja miehetkin tietävät sen. Biologinen tosiasia vain on se, että miehillä nyt vaan on enemmän sitä lihasvoimaa.
        Naisetkin tietävät audimiehen jutut tosiksi - suurta rakkauden osoitusta on silittää mihen paidat, vaikka varmasti osaisi itsekin. Minä ainakin nostan hattua Kiesin puheille enkä varmasti boikotoi Audia - voisinpa sano että päinvastoin. On kutakuinkin piristävää lukea kerrankin sitä todellista miehen puhetta eikä ikuisesti kuulla sitä naisten vaatimaa hymistelyä naiseudesta miehen näkökulmasta, joka ei varmasti pidä paikkaansa.
        Ja huomio - olen 53-vuotias nainen johtoasemassa omassa firmassa- ansioni ovat erinomaiset, olen äiti, olen mummo ja olen aviovaimo. Ja silitän mieheni paitoja - ihan rakkaudesta. Korkokengille annan kyllä piupaut - sääreni ovat hyvännäköiset ilman niitäkin.

        paidat,lyhensin housunlahkeet,leikkasin kynnet,hieroin kipeitä lihaksia,paijasin päätä,niin...mikään ei riittänyt Mersu miehelle.
        Ainoastaan sain olla mukana auton maksamisessa.


      • vanhat arvot
        audimieheltä!? kirjoitti:

        Hei - ihan oikeasti! Jokaikinen mies alleviivaa Kiesin jutut - naisen tulee huolehtia niin itsestään kuin kodistaan ja miehestään jne. Naiset ovat tunteellisempia kuin miehet - tai ainakin osaavat näyttää itsestään sen puolen. Ovatko naiset huonompia johtoasemassa? Miehen logiikkaa - naiset johtavat koko elämänsä ajan perhettään. Logistiikassa ja ajanjärjestelyissä naiset ovat aina olleet ylivoimaisia - ja miehetkin tietävät sen. Biologinen tosiasia vain on se, että miehillä nyt vaan on enemmän sitä lihasvoimaa.
        Naisetkin tietävät audimiehen jutut tosiksi - suurta rakkauden osoitusta on silittää mihen paidat, vaikka varmasti osaisi itsekin. Minä ainakin nostan hattua Kiesin puheille enkä varmasti boikotoi Audia - voisinpa sano että päinvastoin. On kutakuinkin piristävää lukea kerrankin sitä todellista miehen puhetta eikä ikuisesti kuulla sitä naisten vaatimaa hymistelyä naiseudesta miehen näkökulmasta, joka ei varmasti pidä paikkaansa.
        Ja huomio - olen 53-vuotias nainen johtoasemassa omassa firmassa- ansioni ovat erinomaiset, olen äiti, olen mummo ja olen aviovaimo. Ja silitän mieheni paitoja - ihan rakkaudesta. Korkokengille annan kyllä piupaut - sääreni ovat hyvännäköiset ilman niitäkin.

        Kuulut juuri oikeaan aivopestyyn ikäryhmään kommentoidaksesi noin. Epäilen vahvasti tuota johtoasemaa, ellei siivouspäällikkö ole sitä?


    • Tarke66

      mikä oli reaktionne silloin kun muslimit suuttuivat tanskalaisille? Olivatko mielestänne turhan nirppanokkaisia ja herkkiä sarjakuvasta? Mitä mieltä olitte kun tanskalaisia tuotteita ryhdyttiin boikotoimaan? Tehtiinkö kärpäsestä härkänen? Mitä te itse teette ny? Tuomitsette YHDEN henkilön mielipiteen vuoksi kymmeniä tuhansia henkilöitä: kaikki Audin työntekijät, alihankkijat, omistajat ym. ym.!!
      Ja minkä vuoksi? Yhden ihmisen mielipiteen vuoksi!!

      Ei ole väliä mitä sanotaan vaan kuinka se ymmärretään.........yleensä väärin. Ja kun tarpeeksi moni ymmärtää väärin niin joukossa tyhmyys tiivistyy.

    • Nainen ratin takaa

      Minulle on ainakin selvä, Audia ei ole tarkoitettu minun ajettavaksi, parempi siis alkaa miettiä auton vaihtoa autoon, joka on tarkoitettukin minun ajettavaksi. Olisi se myyjä aikoinaan kertoa, ettei Audia ole suunniteltu naiselle tai minun maksettavaksi, rahani kun ei ole saman arvoinen kun ”rikkaitten” tai koska olen vain naine. Myönnän kyllä ostopäätökseen vaikutti TUNNE ja MIELIKUVA hyvästä ja miellyttävästä suhtautumisesta minuun ASIAKKAANA ja auton ajettavuudesta.

      Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. Jos kerran jakaa Kiesin mielipiteen osoittaa tukensa ajamalla ja ostamalla Audin.

      Tässähän on muille automerkeille hieno tilaisuus kertoa miten toivottavia asiakkaista naiset ovat ja miksei myös ne ei "rikkaat", kuvittelisi tänä päivän autoliikkeille kelpaavat kaikki asiakkaat jotka ovat valmiita ostamaan rahalla auton, vaikka sitten sillä rahoituksella.

      Myyntivihje muille merkeille, Ake:sta saa tiedon niistä naisista joilla Audi on, potentiaalisia asiakkaita siis ja näillä naisilla saattaa olla suurikin kiinnostus vaihtaa autonsa toiseen merkkiin. Koska olen nainen, ostopäätökseeni vaikuttaa TUNNE siitä kuinka saan palvelua vaikka olenkin ”vain nainen”. B-luokan asiakas kun EN HALUA olla. Tunnustan siis suoraan, seuraavan auton ostopäätökseen TULEE vaikuttamaan miten firma suhtautuu juuri minuun, koska olen nainen. Muistutan suurin osa asiakkaista ostaa sen auton tunteen perusteella, myös miehet. Autossa siis mielikuvat autosta ovat merkittävät.

      Tämän selvemmin ei Audi voi ilmaista omaa kantaansa, kyseessähän on heidän myyntijohtaja, joka todellisuudessa siis luo Audin markkinointistrategian. Fakta on myyntijohtaja oma näkemys luo pohjan mihin yritys vie omaa käytännön toimintaa. Yrityksen johdon visio ja näkemys on AINA pohja mihin yritys perustaa omat arvonsa. Kiitänkin Kiesiä suorasta puheesta, mutta harmittelen etten tiennyt sitä ennakkoon ennen nykyisen auton hankintaa.

      Automerkki ja sen valintahan kertoo omalla tavalla ihmisen arvoista ja arvostuksesta, joten uuden Audin ostaja osoittaa minulle tiettyjen arvojen allekirjoitusta.

      Mikään ei voi estää ketään kertomasta omaa mielipidettä, mutta jokaisella on myös oikeus miettiä mistä se auton jatkossa ostaa. Meidän talouteen Audi siis ei ole edes vaihtoehto jatkossa.

      Kiesihän kertoi naisen olevan kuten Audi, ailahteleva omalla huonolla logiikalla toimivia ja epäpäteviä vähäänkään vaativampaan hommaan. Koska ainakin minä luulin Audin juuri edustavan loogista ja luotettavaa ammattitekniikkaa ( tunteella siis ) ja sen kelpaavan myös niihin vaativiin tilanteisiin huomaan tehneeni virhearvioinnin. Kait Audin oma myyntijohtaja tuntee auton ominaisuudet hyvin, vertaamalla Audia naiseen josta hänellä on ala-arvoinen mielikuva täyttyy siis hänellä olla myös Audista vastaava.

      ” Nainen on niin fyysisesti, psyykkiseltään kuin tunne-elämältään aivan erilainen kun mies. Tämän vuoksi naiset pärjäävät huonommin myös johtaja-asetelmissa : he käyttävät tunteita väärissä tilanteissa”

      Kiesin näkemyksen Audista saa kun naisen tilalle siis vaihtaa Audin tilalle.

      • ja upposi

        Puhui todella kaikin puolin itsensä pussiin ja toi esiin sen totuuden mikä aika monilla oli jo merkistä Audi tiedossa. Turhan imagon auto. Itsetehoisten, pienten miesten auto. Kiesi sopii todella hyvin myyntijohtajaksi tälle brändille.


      • tiivivaavi

        ” Nainen on niin fyysisesti, psyykkiseltään kuin tunne-elämältään aivan erilainen kun mies. Tämän vuoksi naiset pärjäävät huonommin myös johtaja-asetelmissa : he käyttävät tunteita väärissä tilanteissa”

        Eikö tuo väite aivan selkeästi käy ilmi tässäkin kohussa.......varsinkin juuri psyykkiseltä puolelta. Naiset ovat ottaneet itseensä tässä jutusta ja työntäneet herneitä nenään siinä määrin että ostoskeskusten vihannestiskeiltä ei herneitä löydy.
        Pystyykö nainen olemaan objektiivinen yrityksen johdossa jos ottaa lehtikirjoitukset noin henkilökohtaisesti ja tekee yritystä koskevia päätöksiähenkilökohtaisen suuttumuksen perusteella?

        Ilmeisesti voi päätellä että vihaat Audia joten vihaat saksalaisia automerkkejä, joten.............jos vihaat Hitleriä, vihaat saksalaisia?


    • että semmosta

      Mikä häly moisesta noussut!

      Kautta aikain naisiin on suhtauduttu aliarvioidusti,ei tuo lausahdua uutta ole
      Totuus tekee ehkä kipeää mutta miehet ovat suurimmaksi osaksi juuri tuota mieltä.
      Naisen on oltava näyttävä edustusesine,seksikäs ja upea pakkaus.

      Elämää se vain on.
      Kuinka moni nainen itse tahtoo olla ruma,lihava ja kuvottava?
      Tuskin kukaan

      • Audi A6

        Kyse on, että herran oma asema jäi häneltä hiffaamatta. Hän esiintyi Audin markkinointijohtajan roolissa, yksityishenkilönä esiintyvä EI käytä omaa titteliä esitellessään itsensä. On täysin eri puhua Herra Kiesi kuin Audin markkinointijohtaja Kiesi.

        ” Nainen on niin fyysisesti, psyykkiseltään kuin tunne-elämältään aivan erilainen kun mies. Tämän vuoksi naiset pärjäävät huonommin myös johtaja-asetelmissa : he käyttävät tunteita väärissä tilanteissa”

        Kiesin näkemyksen Audista saa kun naisen tilalle siis vaihtaa Audin tilalle.

        Tämäkö on sinusta sitä oikeaa ja hyvää markkinointijohtajan ammattitaitoa kun hän esiintyy Audin edustajana.

        Tai (suora lainaus Ilta-sanomat tänään ) Hän on puhunnut naisvaltaiselle porukalle ja sanoi, Audi on tarkoitettu vain rikkaille, opettajien on turha vaivautua. Siis Suomessahan ei ole kuin muutama hassu rikas, loput kuuluu sitten sen alapuolelle. Jos hänen tulot 2007 oli 119 000 € ei hän edes itse kuulu rikkaisiin, korkeintaan keskituloisiin, pari nollaa nuiden lukujen perään ja lähestytään sitä rikkaan rajaa. Kansainvälisesti Suomessa ei taida olla yhtään rikasta.....

        Hänen asemansa tuo tiettyä vastuuta kun esiinnytään julkisuudessa brändin yhteydessä ( riippumatta onko nainen vai mies )

        Hän on entinen Audin markkinointijohtaja oman virheen johdosta, joko yritys hyväksyi tai sitten häntä kehotettiin miettimään keinoa pelastaa Audin maine ( = ero vai erottaminen ) Kilpailu pitää huolta, huonoon markkinointiin ei ole varaa jolloin asian vähättely olisi kun vähäteltäisiin naisia asiakkaina. Yllättävän monessa autokaupassa se naisenkin näkemys näkyy ja tuntuu. Markkinointi johtajalla on ASEMAN perusteella tietämys mitä hallaa huono läppä väärässä seurassa ja lehdessä aiheuttaa.


    • Janne-1979
      • Älytöntä

        Ihan oikeasti, miten tälläisestä jutusta voidaan saada aikaan näin suuri uutisointi. Eikö asioita enää osata ottaa huumorilla ja pilke silmäkulmassa?? Itse sain lähinnä hyvät naurut juttua lukiessani!
        T. NAINEN 25 v. (ps. ostaisi audin, jos olisi varaa) =)


    • Jonnon Kurma

      MInun mielestä saa yksi kunnon sovinisti tullakin esiin tähän niin muutoin homokylläiseen mediatykitykseen.
      Nykyisin tuntuu olevan enemmän kunnia olla pikkusormi koukussa hihittävä homppelifiguuri kuin aito perinteinen mies. Kaikki miehet eivät ajattele naisista kuten "Audi-mies" , mutta hänelle se sallittakoon. Tai ainakin minä sallin.

    • UFB-
    • KESKISORMELLA!

      OLISI HETI PYYTÄNYT JULKISESTI ANTEEKSI SUOMEN NAISILTA, OLISI EHKÄ TYÖPAIKKA SÄILYNYT.

    • jazzy55

      Älkäähän nyt kansalaiset riehaantuko! Suomessamme tapahtuu paljon pahempia asioita eikä niihin kukaan välitä ottaa kantaa edes näilläkään keskustelu palstoilla. Esimerkiksi meiltä on tällä hetkellä katoamassa teolliset työpaikat ulkomaille halvempien kustannustekijöiden maihin. Siis ei syytä huoleen autokauppa on tulevaisuudessa taantuman kourissa. Suomalaisilla ei ole varaa ostaa uusia menopelejä.
      Ne joilla on rahaa nyt ja tulevaisuudessakin hankkivat sellaisen kiesin minkä haluavat. Oli se sitten Audi, Volvo, VW, Mersu tai joku muu. Ostopäätökseen ei varmastikaan kovin suuresti vaikuta kenenkään herra Kiesin mielipiteet, mielipiteet naisesta. Tumpelo on se mies, joka ei osaa paitaansa silittää. Anna lehteäkään ei ole kenenkään pakko tilata sen saa myös irtonumerona, kuten Audiakaan ei ole kenenkään pakko ostaa.
      Onko Audi nyt sitten se autojen auto? Audihan on vanha DKW. Alunperin kyseessä oli höyrykone josta yritettiin saada auton käyttölaite, mutta yritys epäonnistui. DKW muutti nimensä Auto Unioniksi fuusioitten myötä ja nykyisellään sen omistaa Volkswagen. Kyseessä on kaikesta huolimatta nykynormien mukaan auto eikä höyrykone.
      Kiesin lausuma on varmaankin hänelle tyypillistä huumoria. Mies tuntuu olevan jonkin asteinen Einstein.
      Mutta jos Kiesin mielipide oli tarkoitettu vakavasti otettavaksi jutuksi niin... eipä voi muuta kuin ihmetellä. Ei nainen ole herkkä. Hän pelaa taitavasti tässä suhteitten pelissä. Nainen on kiero ja ovela. Pomona hän on erittäin manipuloiva ja yhtä sydämetön kuin mies. Nainen ei tunne sääliä ei toista naista, eikä miestä kohtaan, kun on omasta tuolista kyse, työpaikka kohtaisesti.
      Kiesi myyköön kiesejä ja Annan toimittajat tehköön edelleenkin juttujaan. Suomessa riittää juttuja ja osaa vanhoja voi kaivaa uudelleenkin esiin varsinkin jos kyseessä on päättäjien meihin kansalaisiin kohdistuneet selvät väärinkäytökset ja lain vastaiset menettelyt.

    • Näin on

      Anna ja Kesko kuriin

      Aina joku puhuu typeriä naisista, kuten AudiKiesi, mutta miksi naistenlehti julkaisee lapsellisia höpinöitä? Jätetään lehti hyllyyn ja Keskokonsernin tavarat Keskon kauppoihin. Kyllä uudistuvat pikaisesti jutut, arvot ja asenteet. Naiset ovat suuri markkinavoima - halutessaan.

    • Audi alla

      Toivottavasti Audi-mies seisoo loppuuna sti sanojensa takana. Suomen miesten (jätän puudelit ja neidit ulkopuolelle) moraalinen enemmistö allekirjoittaa joka teesin.

      Nykyisin naiset ovat sanamanlainen tabu kuin Neuvostoliitto 70-luvulla.

      • äimänkäki kuitenkin

        Olin tässä juuri vaihtamassa työpaikkaa miesvaltaiselta alalata toiselle miesvaltaiselle alalle. Tämä "tarina" auttoi ratkaisussa. Vaihtamalla ei olosuhteet liikennepuolella parane. Kansa- ja peruskoulupohjalta ei voine odottaa suurempaa sivistystä ?

        Tiettu "dee kaa weellä" löytyy vähintäin 7 sentin korot. Sitä se kyllä on kaivannutkin :)


    • rahvas kansalainen

      Kiesi ei laukonut ainoastaan naisista. Myös rahvas sai kyytiä. Elikkä suurin osa suomen työssäkäyvistä kunnon kansalaisista. Ne, jotka eivät tienaa reilusti yli 100 000 € /vuosi. Se on rahvasta ja heidän kanssaan Kiesi paran on täytynyt istua samassa lentokoneessa. Kamalaa. Ja tämä rahvas saa vielä äänestääkin eikä Kiesi saa käyttää enempää kuin yhden äänen, vaikka rahaa olisi.
      Sananvapaudesta sen verran, että ei se tosiaankaan ole täysin vapaata, kuten jotkut täällä olettavat. Omia mielipiteitään ei voi laukoa lehtien palstoilla ulkomaalaisistakaan, koska leimataan rasistiksi ja haastetaan vielä ehkäpä oikeuteen vastaamaan. Niin pitäsi Kiesllekin käydä. Kohdistihan se omituiset käsityksensä suureen osaan Suomen kansasta. Nainen on esine kuten auto. Kamalaa, jos on vielä rahvasta.
      Mitä sitten ulkonäkölausuntoihin tulee eli Kiesi haluaa naisensa näyttävän hyvältä kuten itsensäkin, niin tekisi sitten ukkopaha jotain itselleen. Onhan hänellä rahaa, sijoittaisi sitä vähän ulkoiseen olemukseensa. Voisi mennä tuloillaan ulkomaille oikein kunnon plastiikkakirurgille. Nuorennusta ja ulkonäköä vähän kuin vaikkapa George Clooneyllä.
      Lisäksi Kiesi mainitsi lehdessä, että hänen naisystävänsä on juuri oikean ikäinen. Naisen tulee olla puolet miehen iästä 7 vuotta. HEH, HEH... Taitaa siis vaihtaa naista usein tai sitten ei noissa hänen hommissaan tarvita matikkapäätä. Nyt naisystävä on siis noin 37 v (60/2 7) ja ikäeroa 23 v. Kymmenen vuoden kuluttua tilanne olisi 70/2 7 = 42 vuotias nainen ja ikäeroa 28 vuotta. Mahtaapa kauhistua, kun tämän seikan huomaa!!! Naiset vanhenevat omituista tahtia, aina yhtäkkiä liian vanhoja.

    • rotikkaa venaava

      Mun mielestä pitää olla Jaguar. Ja sit mä vaadin, että mies on ravintolakokikis opiskellut. Ei siis tee sitä työkseen, vaan hallitsee homman, jotta voi laittaa ihania gourmet-aterioita töistä tultuaan. Työnä sais olla joku missä tienaa hyvin, muuten ei väliä. Ikä saa olla vaikka ekaksi samanikänen ja sit myöhemmin nuorempi, joteski tolleen. Ja tukan pitää olla tumma, mielellään joku sellanen otsakiehkura ois kiva olemassa. Ilman korkokenkiä pituus min. 180 cm ja tietysti hauista tätyy olla. Joteski vois verrata kiltin puoleiseen rottweileriin. Hännän pitää heilua aina, kun mä tuun lähelle. Mun toiveet täytyy olla number one mun rotikkakullalle. Ja noin joteski.

      • ei pahalla, mutta tahallaan

        .....Samaan syssyyn Susanna Penttilä napauttaa....

        – Kyllä naurattaa, kun näkee yli 50-vuotiaan miehen ajamassa jotain ylimakeaa avo-Porschea, Susanna kuittaa.

        - Jos mies sanoisi noin, niin kohta olis taas jutun juurta....aivan sama,

        kyllä mailmaan ääntä ja ajatuksia mahtuu, ei saa olla vaan niin ahdasmielinen ja antaa myös toisten

        sanomisille ymmärrystä, vaikka se ei aina oikeelta tuntuiskaan. Voihan se tietenkin olla pelkkää

        markkinointiakin.

        Kiesi eläkeputkeen (tai eduskuntaan), vuoden kuluttua kukaan enää muista kyseistä juttua, ja

        audi saanut ilmaista mainostilaa prkleesti...pari asiakasta, olkoon sit vaikka 10, on kaikonnut, ni kuitenkin

        on jokaista vanhaa asiakasta kohden löytyy varmasti myös 1 uusi. Ehkä ei, mutta kuitenkin......

        Mainos näkyy, pyörät pyörii ja bisnes ja jutut jatkuu.

        Joo, ja kyllä, olen mies ja en aja audilla ja naimisissakin olen, enkä vain pankin kanssa.

        No silti.....ilman varjoja ei ole valoa.


      • Joe The Scrap
        ei pahalla, mutta tahallaan kirjoitti:

        .....Samaan syssyyn Susanna Penttilä napauttaa....

        – Kyllä naurattaa, kun näkee yli 50-vuotiaan miehen ajamassa jotain ylimakeaa avo-Porschea, Susanna kuittaa.

        - Jos mies sanoisi noin, niin kohta olis taas jutun juurta....aivan sama,

        kyllä mailmaan ääntä ja ajatuksia mahtuu, ei saa olla vaan niin ahdasmielinen ja antaa myös toisten

        sanomisille ymmärrystä, vaikka se ei aina oikeelta tuntuiskaan. Voihan se tietenkin olla pelkkää

        markkinointiakin.

        Kiesi eläkeputkeen (tai eduskuntaan), vuoden kuluttua kukaan enää muista kyseistä juttua, ja

        audi saanut ilmaista mainostilaa prkleesti...pari asiakasta, olkoon sit vaikka 10, on kaikonnut, ni kuitenkin

        on jokaista vanhaa asiakasta kohden löytyy varmasti myös 1 uusi. Ehkä ei, mutta kuitenkin......

        Mainos näkyy, pyörät pyörii ja bisnes ja jutut jatkuu.

        Joo, ja kyllä, olen mies ja en aja audilla ja naimisissakin olen, enkä vain pankin kanssa.

        No silti.....ilman varjoja ei ole valoa.

        Juuri näiden stereotypioiden takia näihin asioihin täytyykin puuttua, eli tuo fraulein Penttilän kommentti on mitalin kääntöpuoli, voihan avo-Porschella ajeleva yli 50-vuotias mies ajella Porchella kun se on niin hieno auto vain siitä syystä kun sillä on kiva ajella kun se on niin hieno auto vai onko Penttilän fetissi avo-Porchella ajeleva 20-vuotias "könsikäs", joka ajelee avo-Porchella tehdäkseen vaikutuksen samaan aikaan jalkakäytävällä mahdollisesti kävelevään freulein Penttilään?.


    • ohom
      • Joe The Scrap

        Niin, onko siis täällä joidekin kirjoittavien miesten mielestä naisista halveksuvaa läppää heittävä mies tosimies, ei minusta ainakaan.Minusta tosimiestä voi verrata pyöreän pöydän ritari Lancelotiin, puolustaa heikompiaan eikä tarvitse mistään äijien "verkostoitumisesta" turvaa vaan elää tyylillään vaikka yksinään.Tietysti joku voi tämänkin kääntää "käänteis-rasismiksi" eli että pitäisin naisia heikompina mutta näin ei kohdaltani kuitenkaan ole, Lancelot puolusti sekä naisia, lapsia että miehiä, jopa vahvempiaan.Homppeli-osastosta vielä, itse melkein vannoin etten katso "Brokeback Mountain"-elokuvaa mutta katsoin kuitenkin ja Heth Ledgerin esittämästä homomiehen roolista löytyi sellaista "tosimiehisyyttä" mistä nämä HK:n sinisen purijat eivät edes uskalla uneksia. No kyseessä on tietysti elokuva mutta olen satavarma että vastaavia kavereita löytyy ...niin juuri, tosielämästä, näyttelijöiltä aika miehekäs roolisuoritus.Lopuksi kysynkin "tosimiehiltä", uskallatteko toteuttaa unelmianne YKSIN, ilman kavereidenne hyväksyntää tai tukea, enkä nyt välttämättä puhu homoilusta.


      • Tasamaan hiihtäjä

        aikaa omistautua tukemaan alppiurheilua, jonka hyväksi hän on tehnyt erittäin paljon. Kalle Palanser kertoo iltapäivälehdessä tästä toiminnasta. Kiesi siis on sponsori ja mesenaatti. Toivottavasti ei ole pannut kaikkea omaisuuttaan likoon.


      • Milady de Winter
        Joe The Scrap kirjoitti:

        Niin, onko siis täällä joidekin kirjoittavien miesten mielestä naisista halveksuvaa läppää heittävä mies tosimies, ei minusta ainakaan.Minusta tosimiestä voi verrata pyöreän pöydän ritari Lancelotiin, puolustaa heikompiaan eikä tarvitse mistään äijien "verkostoitumisesta" turvaa vaan elää tyylillään vaikka yksinään.Tietysti joku voi tämänkin kääntää "käänteis-rasismiksi" eli että pitäisin naisia heikompina mutta näin ei kohdaltani kuitenkaan ole, Lancelot puolusti sekä naisia, lapsia että miehiä, jopa vahvempiaan.Homppeli-osastosta vielä, itse melkein vannoin etten katso "Brokeback Mountain"-elokuvaa mutta katsoin kuitenkin ja Heth Ledgerin esittämästä homomiehen roolista löytyi sellaista "tosimiehisyyttä" mistä nämä HK:n sinisen purijat eivät edes uskalla uneksia. No kyseessä on tietysti elokuva mutta olen satavarma että vastaavia kavereita löytyy ...niin juuri, tosielämästä, näyttelijöiltä aika miehekäs roolisuoritus.Lopuksi kysynkin "tosimiehiltä", uskallatteko toteuttaa unelmianne YKSIN, ilman kavereidenne hyväksyntää tai tukea, enkä nyt välttämättä puhu homoilusta.

        Terve! Kirjoituksesi meni aivan naulan kantaan. Minua on vituttanut ja vituttaa sellaiset ihmiset, jotka ovat ns. laumasieluja. Tällaisia ihmisiä on ollut elämässäni niin naisissa kuin miehissäkin. Viihdyn paljon enemmän omissa oloissani kuin ihmisten parissa. En ole katsonut tuota "Brokeback Mountainia", mutta katson sen koska eräs heteromies sitä minulle suositteli. Minua vituttaa myös kaikki tyhjän päiväiset narisijat, jotka valittavat näillä keskustelupalstoilla. Mitä naisiin ja miehiin tulee, niin itse tunnen olevani ns. kolmatta sukupuolta. Muutamaa poikkeusyksilöä lukuunottamatta olen pettynyt kumpaankin sukupuoleen. Arvostan sellaisia miehiä ja naisia, jotka ovat tuoneet minulle lohtua elokuvien, kirjojen, sarjakuvien jne välityksellä...


    • Kaikki, ainakin melkein kaikki Suomen Audit on haettu Saksasta, kun miesten tili ei kestä sitä mitä vaimojen vaatimukset ovat.


      Lue Sinäkin Audimies tämä, ja muistele, kuinka se neljän nollan kapine teille tuli.
      Isänmaan ystävä menee kauppaan ja ostaa auton sieltä, ei Rintajoupin käytettyjä, vaan sieltä, missä merkkiautoja myydään.
      Uusia, takuupiilejä ja työllistetäänpä välillä niitä automyyjiäkin, joukossa on tosi monta fiksua henkilöä, sinä öljykorkin paikanetsijä, MOI!, ja kysy mammalta
      Mutta rahalla, ei luotolla.

    • Mies1985

      Kieltämättä hölmöä mutta jos joku nainen sanoisi samaa miehistä, siitä kiinnostuisi vain jokunen miesaktivisti ja kolumnisti.

      Niinpä ei nähdä esim.presidentin eroavan seksististen lausuntojen takia.

    • Miesten puolesta

      Heti kin Kiesistä tulee Johtaja ja Wallin saa potku ministerinpaikalta

    • Femakkopirulainen2

      mutta kyseessä ei kuitenkaan ollut yksityishenkilönä annettu lausunto, vaan Audin edustajana annettu lausunto. Jokainen markkinoinnin ammattilainen (kuten minä) ymmärtää, että potkut oli oikea vaihtoehto edes jonkunlaisen myönteisen markkinointikuvan säilyttämiseksi. Olisi ollut kyllä aika erikoista jos puolta asiakaskuntaa solvannut edustaja olisi saanut jatkaa virassaan.
      Jumalauta, myyntijohtaja ja tuollainen lausunto, aivan järkyttävä moka! :D Herää kysymys mikä on hänen koulutuksensa ja milloin on ollut viimeisin koulutuspäivä ;)
      Tuntuu että nämä ketjun miehet on unohtaneet mikä tässä on oikesti pointtina. Pointti on audin myyntijohtaja ja audin myyntiluvut..raha ratkaisee! Ei kukaan myyjänä voi morkata asiakkaitaan ja säilyttää työpaikkaansa, ihan sama ketä olisi morkannut, olivat sitten miehiä tai naisia ja aivan sama missä on töissä. Meneekö nyt jakeluun?

      • Gorilla

        Suomessa nainen saa sanoa miehistä aivan mitä tahansa, se on raikasta, rohkeata ja hauskaa jne. Mies ei voi sanoa enää mitään. Se on tasa-arvoa poijaat...


      • se sanoa,
        Gorilla kirjoitti:

        Suomessa nainen saa sanoa miehistä aivan mitä tahansa, se on raikasta, rohkeata ja hauskaa jne. Mies ei voi sanoa enää mitään. Se on tasa-arvoa poijaat...

        eihän sitä kukaan estänyt. Audi ei vain tainnut pitää sitä hyvänä markkinoinnin keinona.


      • SS

      • Joe The Scrap

      • ...
        Gorilla kirjoitti:

        Suomessa nainen saa sanoa miehistä aivan mitä tahansa, se on raikasta, rohkeata ja hauskaa jne. Mies ei voi sanoa enää mitään. Se on tasa-arvoa poijaat...

        Siis missä firmassa naismyyjät saavat haukkua miespuolisia asiakkaita, ilman että heidät hyllytetään?
        Eivät edes kosmetiikkaosaston myyjät saa niin tehdä, sillä rokkijätkät käyttävät nykyään kynsilakkaa ja kajalia. Kyllä se täti varmasti siirretään vähintään vaatimattomampiin tehtäviin, joka karkottaa nämä miespuoliset asiakkaat kynsilakkahyllyiltä.


      • hohhoijakkaa sentään
        ... kirjoitti:

        Siis missä firmassa naismyyjät saavat haukkua miespuolisia asiakkaita, ilman että heidät hyllytetään?
        Eivät edes kosmetiikkaosaston myyjät saa niin tehdä, sillä rokkijätkät käyttävät nykyään kynsilakkaa ja kajalia. Kyllä se täti varmasti siirretään vähintään vaatimattomampiin tehtäviin, joka karkottaa nämä miespuoliset asiakkaat kynsilakkahyllyiltä.

        Nää miehet täällä on taas pistäneet kitinän päälle naurettavasta asiasta. Ei varmaan paljon naurattaisi jos miehiä arvosteltaisiin/haukuttaisiin vaikka vauvan tarvike/vaateliikkeessä jne.
        Miehetkin voivat käyttää järkeään ja jättää sen "feministit kiusaa"-kortin tällä kertaa käyttämättä! Kyse oli pelkästään huonosta johtamisesta ja puutteellisesta markkinoinnin hallinnasta!


    • Anonyymi

      willeeee hyi meetooo

    • Anonyymi

      pillux

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      4120
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      171
      2533
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2329
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      155
      2315
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      429
      1604
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      152
      1408
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1307
    8. 79
      1271
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1268
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      58
      1195
    Aihe