ja niiden viralliset merkitykset.
:) "iloinen hymy"
;) "iskee silmää"
:( "surullinen"
;( "itkee"
:f "ihmettelee"
:x "pusu"
:s "hilpeä"
:g "pettynyt"
:s) "pohtiva"
:L "litistynyt"
:p "kipeä" (ai jaa...olen aina luullut, että tämä tämä tarkoittaisi "näyttää kieltään")
(y) "peukku ylös"
@-)- "kukka"
;-) (herra Ratikkakuski käyttää usein tätä hymiötä, mutta en tiedä mitä hän sillä tarkoittaa)
:r "empivä"
(g) "huutaa"
:/ (eos)
(w) "sekaisin"
>:( (jostain syystä pidän tästä hymiöstä, mutta en tiedä mitä se tarkoittaa enkä koskaan käytä sitä)
:d "oikein iloinen"
(k) "näyttää kieltä"
(h) "ninja" (?)
o:) "enkeli"
(6) "piru"
:B "punastunut"
(n) "peukku alas"
:h "härnäävä" (oma keksintö)
(s) "sydän"
zzzzzzzz "nukkuu"
(.) (.) (no niin...voin vain aavistella mitä tämä tarkoittaa)
:u "uninen"
(n) "nuotti"
http://www.youtube.com/watch?v=Phe2_CUYC4&feature=related
"No, ehkä nämä merkit elävöittävät tekstiä, mutta niitä ei kannata käyttää liioitellen"
MarttyyriMallari-TTt
Hymiöt
18
658
Vastaukset
No niin, yritetään uudelleen;
http://www.youtube.com/watch?v=Phe2_CUYCS4&feature=related
"Mihin on kadonnut esikatselutoiminto?"
MarttyyriMallari-TTt- En.kerro
puuttuu tämä:
:D *nauraa*- En.kerro
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ajattelinkin, että joku unohtui...
"Kiitos"
MarttyyriMallari-TTttämä:
XD *naurattaa vielä enemmän*
Eipä kestä kiitellä...hymiöt on miun erityisalaa ;) En.kerro kirjoitti:
tämä:
XD *naurattaa vielä enemmän*
Eipä kestä kiitellä...hymiöt on miun erityisalaa ;)tee sitten samasta aiheesta aloitus.
"Veikkaan, että saat enemmän lukijoita :)"
MarttyyriMallari-TTt- En.kerro
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
tee sitten samasta aiheesta aloitus.
"Veikkaan, että saat enemmän lukijoita :)"
MarttyyriMallari-TTtAloitukset ei ole miun erityisalaa :)
- vili.
mikset haasta riitaa enää?
Hähä! :Dtee itse samasta aiheesta tutkielma, niin nähdään miten käy. Veikaan, että siitä tulisi tylsempi kuin tästä...
"Kirjoitan hyvin pirullisesti, mutta vasta sen jälkeen kun joku haastaa riitaa"
MarttyyriMallari-TTt
- Jazuli
..elä sitte käytä niit turhaa..=o)
mistä syystä käytät niitä (hymiöitä) niin paljon?
"Pärjäät ilmankin :)"
MarttyyriMallari-TTt- Jazuli
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mistä syystä käytät niitä (hymiöitä) niin paljon?
"Pärjäät ilmankin :)"
MarttyyriMallari-TTt..sinä " merkkejä..taikka ( sulkeita )... =o)
..*en pärjää*.. Jazuli kirjoitti:
..sinä " merkkejä..taikka ( sulkeita )... =o)
..*en pärjää*..mutta onhan sinulla valttina tuo omatakeinen murre, jota käytät kirjoittaessasi.
"Olet ehkä karjalainen? :)"
MarttyyriMallari-TTt- Jazuli
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mutta onhan sinulla valttina tuo omatakeinen murre, jota käytät kirjoittaessasi.
"Olet ehkä karjalainen? :)"
MarttyyriMallari-TTt..ehta päijät-hämäläinen mä oon..=o)..mävaan tykkään käyttää niitä hymiöitä..mun naama on muutenkin aina ilmeikäs oikiastikki jutellessa..ja nuo kuvaa mun tunnetilaa kirjottaessa.. =oI..vakava..totinen..=o)..hyväntuulinen hyvää tarkottava...taikka =o)))))..ratkiriemukasta huikiaa..
=o)
..saatan mie >:o(...tehhä noinki sillo mua keljuttaa..ja tallosin jonku varpaat jos saisin mahollisuuen..;o)
..nytte mulla on pikkasen kelju olo..tekisi mieli joko oikiasti alkaa pahallepäälle ja rähjätä taikka sitte ruveta surulliseksi..ja kuuntelemaa surullista muzakkiakii..nii..kumpaa tekisin..?? - En.kerro
Jazuli kirjoitti:
..ehta päijät-hämäläinen mä oon..=o)..mävaan tykkään käyttää niitä hymiöitä..mun naama on muutenkin aina ilmeikäs oikiastikki jutellessa..ja nuo kuvaa mun tunnetilaa kirjottaessa.. =oI..vakava..totinen..=o)..hyväntuulinen hyvää tarkottava...taikka =o)))))..ratkiriemukasta huikiaa..
=o)
..saatan mie >:o(...tehhä noinki sillo mua keljuttaa..ja tallosin jonku varpaat jos saisin mahollisuuen..;o)
..nytte mulla on pikkasen kelju olo..tekisi mieli joko oikiasti alkaa pahallepäälle ja rähjätä taikka sitte ruveta surulliseksi..ja kuuntelemaa surullista muzakkiakii..nii..kumpaa tekisin..??ainut joka on pahalla päällä... Nyt vois olla sellaiset häjyt irvistykset enemmän paikallaan kuin mitkään hymiöt.. Grr!! Mie voisin vaikka rähjätä just nyt...keljuttaa niin paljon! >:(
- Jazuli
En.kerro kirjoitti:
ainut joka on pahalla päällä... Nyt vois olla sellaiset häjyt irvistykset enemmän paikallaan kuin mitkään hymiöt.. Grr!! Mie voisin vaikka rähjätä just nyt...keljuttaa niin paljon! >:(
..kaikki kasaantunu pahamieli ja nää stressit rupeaa nytte purkaantumaa..ja hormoonit ei varmaankaa yhtää siin kohis helpota..=oI
..voisin mennä tonne ulos huutaan *fuck you all go so fucking far away from me*...sitte helpottas..taikka repisin säkkiä vähän aikaa..=o) - En.kerro
Jazuli kirjoitti:
..kaikki kasaantunu pahamieli ja nää stressit rupeaa nytte purkaantumaa..ja hormoonit ei varmaankaa yhtää siin kohis helpota..=oI
..voisin mennä tonne ulos huutaan *fuck you all go so fucking far away from me*...sitte helpottas..taikka repisin säkkiä vähän aikaa..=o)tulla mukaan :)
Jazuli kirjoitti:
..ehta päijät-hämäläinen mä oon..=o)..mävaan tykkään käyttää niitä hymiöitä..mun naama on muutenkin aina ilmeikäs oikiastikki jutellessa..ja nuo kuvaa mun tunnetilaa kirjottaessa.. =oI..vakava..totinen..=o)..hyväntuulinen hyvää tarkottava...taikka =o)))))..ratkiriemukasta huikiaa..
=o)
..saatan mie >:o(...tehhä noinki sillo mua keljuttaa..ja tallosin jonku varpaat jos saisin mahollisuuen..;o)
..nytte mulla on pikkasen kelju olo..tekisi mieli joko oikiasti alkaa pahallepäälle ja rähjätä taikka sitte ruveta surulliseksi..ja kuuntelemaa surullista muzakkiakii..nii..kumpaa tekisin..??tehdä oikein piruilevan aloituksen?
"Taidat olla liian kiltti siihen hommaan :)"
MarttyyriMallari-TTt- Jazuli
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
tehdä oikein piruilevan aloituksen?
"Taidat olla liian kiltti siihen hommaan :)"
MarttyyriMallari-TTt..en mie siit sen ilosemmaksi tuu jos mie muita piikittelen..taikka muille piruilen jokka ei oo mitekäpäi syyllisii mun kehnoo mielialaan..=oI
..tuo mul piisas ko kerroin et semmoselt tuntuu..must tääl on iha riittämii ilkeily alotuksii muuteski..mistä neki kertoo..??..nii..mua ne ei helpota jos mullon kelju mieli..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
