Hymiöt

ja niiden viralliset merkitykset.

:) "iloinen hymy"

;) "iskee silmää"

:( "surullinen"

;( "itkee"

:f "ihmettelee"

:x "pusu"

:s "hilpeä"

:g "pettynyt"

:s) "pohtiva"

:L "litistynyt"

:p "kipeä" (ai jaa...olen aina luullut, että tämä tämä tarkoittaisi "näyttää kieltään")

(y) "peukku ylös"

@-)- "kukka"

;-) (herra Ratikkakuski käyttää usein tätä hymiötä, mutta en tiedä mitä hän sillä tarkoittaa)

:r "empivä"

(g) "huutaa"

:/ (eos)

(w) "sekaisin"

>:( (jostain syystä pidän tästä hymiöstä, mutta en tiedä mitä se tarkoittaa enkä koskaan käytä sitä)

:d "oikein iloinen"

(k) "näyttää kieltä"

(h) "ninja" (?)

o:) "enkeli"

(6) "piru"

:B "punastunut"

(n) "peukku alas"

:h "härnäävä" (oma keksintö)

(s) "sydän"

zzzzzzzz "nukkuu"

(.) (.) (no niin...voin vain aavistella mitä tämä tarkoittaa)

:u "uninen"

(n) "nuotti"


http://www.youtube.com/watch?v=Phe2_CUYC4&feature=related




"No, ehkä nämä merkit elävöittävät tekstiä, mutta niitä ei kannata käyttää liioitellen"



MarttyyriMallari-TTt

18

658

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En.kerro

      puuttuu tämä:

      :D *nauraa*

      • ajattelinkin, että joku unohtui...


        "Kiitos"


        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ajattelinkin, että joku unohtui...


        "Kiitos"


        MarttyyriMallari-TTt

        tämä:

        XD *naurattaa vielä enemmän*

        Eipä kestä kiitellä...hymiöt on miun erityisalaa ;)


      • En.kerro kirjoitti:

        tämä:

        XD *naurattaa vielä enemmän*

        Eipä kestä kiitellä...hymiöt on miun erityisalaa ;)

        tee sitten samasta aiheesta aloitus.


        "Veikkaan, että saat enemmän lukijoita :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tee sitten samasta aiheesta aloitus.


        "Veikkaan, että saat enemmän lukijoita :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        Aloitukset ei ole miun erityisalaa :)


    • vili.

      mikset haasta riitaa enää?

      Hähä! :D

      • tee itse samasta aiheesta tutkielma, niin nähdään miten käy. Veikaan, että siitä tulisi tylsempi kuin tästä...


        "Kirjoitan hyvin pirullisesti, mutta vasta sen jälkeen kun joku haastaa riitaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Jazuli

      ..elä sitte käytä niit turhaa..=o)

      • mistä syystä käytät niitä (hymiöitä) niin paljon?


        "Pärjäät ilmankin :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mistä syystä käytät niitä (hymiöitä) niin paljon?


        "Pärjäät ilmankin :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        ..sinä " merkkejä..taikka ( sulkeita )... =o)

        ..*en pärjää*..


      • Jazuli kirjoitti:

        ..sinä " merkkejä..taikka ( sulkeita )... =o)

        ..*en pärjää*..

        mutta onhan sinulla valttina tuo omatakeinen murre, jota käytät kirjoittaessasi.


        "Olet ehkä karjalainen? :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta onhan sinulla valttina tuo omatakeinen murre, jota käytät kirjoittaessasi.


        "Olet ehkä karjalainen? :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        ..ehta päijät-hämäläinen mä oon..=o)..mävaan tykkään käyttää niitä hymiöitä..mun naama on muutenkin aina ilmeikäs oikiastikki jutellessa..ja nuo kuvaa mun tunnetilaa kirjottaessa.. =oI..vakava..totinen..=o)..hyväntuulinen hyvää tarkottava...taikka =o)))))..ratkiriemukasta huikiaa..

        =o)

        ..saatan mie >:o(...tehhä noinki sillo mua keljuttaa..ja tallosin jonku varpaat jos saisin mahollisuuen..;o)

        ..nytte mulla on pikkasen kelju olo..tekisi mieli joko oikiasti alkaa pahallepäälle ja rähjätä taikka sitte ruveta surulliseksi..ja kuuntelemaa surullista muzakkiakii..nii..kumpaa tekisin..??


      • En.kerro
        Jazuli kirjoitti:

        ..ehta päijät-hämäläinen mä oon..=o)..mävaan tykkään käyttää niitä hymiöitä..mun naama on muutenkin aina ilmeikäs oikiastikki jutellessa..ja nuo kuvaa mun tunnetilaa kirjottaessa.. =oI..vakava..totinen..=o)..hyväntuulinen hyvää tarkottava...taikka =o)))))..ratkiriemukasta huikiaa..

        =o)

        ..saatan mie >:o(...tehhä noinki sillo mua keljuttaa..ja tallosin jonku varpaat jos saisin mahollisuuen..;o)

        ..nytte mulla on pikkasen kelju olo..tekisi mieli joko oikiasti alkaa pahallepäälle ja rähjätä taikka sitte ruveta surulliseksi..ja kuuntelemaa surullista muzakkiakii..nii..kumpaa tekisin..??

        ainut joka on pahalla päällä... Nyt vois olla sellaiset häjyt irvistykset enemmän paikallaan kuin mitkään hymiöt.. Grr!! Mie voisin vaikka rähjätä just nyt...keljuttaa niin paljon! >:(


      • Jazuli
        En.kerro kirjoitti:

        ainut joka on pahalla päällä... Nyt vois olla sellaiset häjyt irvistykset enemmän paikallaan kuin mitkään hymiöt.. Grr!! Mie voisin vaikka rähjätä just nyt...keljuttaa niin paljon! >:(

        ..kaikki kasaantunu pahamieli ja nää stressit rupeaa nytte purkaantumaa..ja hormoonit ei varmaankaa yhtää siin kohis helpota..=oI

        ..voisin mennä tonne ulos huutaan *fuck you all go so fucking far away from me*...sitte helpottas..taikka repisin säkkiä vähän aikaa..=o)


      • En.kerro
        Jazuli kirjoitti:

        ..kaikki kasaantunu pahamieli ja nää stressit rupeaa nytte purkaantumaa..ja hormoonit ei varmaankaa yhtää siin kohis helpota..=oI

        ..voisin mennä tonne ulos huutaan *fuck you all go so fucking far away from me*...sitte helpottas..taikka repisin säkkiä vähän aikaa..=o)

        tulla mukaan :)


      • Jazuli kirjoitti:

        ..ehta päijät-hämäläinen mä oon..=o)..mävaan tykkään käyttää niitä hymiöitä..mun naama on muutenkin aina ilmeikäs oikiastikki jutellessa..ja nuo kuvaa mun tunnetilaa kirjottaessa.. =oI..vakava..totinen..=o)..hyväntuulinen hyvää tarkottava...taikka =o)))))..ratkiriemukasta huikiaa..

        =o)

        ..saatan mie >:o(...tehhä noinki sillo mua keljuttaa..ja tallosin jonku varpaat jos saisin mahollisuuen..;o)

        ..nytte mulla on pikkasen kelju olo..tekisi mieli joko oikiasti alkaa pahallepäälle ja rähjätä taikka sitte ruveta surulliseksi..ja kuuntelemaa surullista muzakkiakii..nii..kumpaa tekisin..??

        tehdä oikein piruilevan aloituksen?


        "Taidat olla liian kiltti siihen hommaan :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tehdä oikein piruilevan aloituksen?


        "Taidat olla liian kiltti siihen hommaan :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        ..en mie siit sen ilosemmaksi tuu jos mie muita piikittelen..taikka muille piruilen jokka ei oo mitekäpäi syyllisii mun kehnoo mielialaan..=oI

        ..tuo mul piisas ko kerroin et semmoselt tuntuu..must tääl on iha riittämii ilkeily alotuksii muuteski..mistä neki kertoo..??..nii..mua ne ei helpota jos mullon kelju mieli..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe