ja niiden viralliset merkitykset.
:) "iloinen hymy"
;) "iskee silmää"
:( "surullinen"
;( "itkee"
:f "ihmettelee"
:x "pusu"
:s "hilpeä"
:g "pettynyt"
:s) "pohtiva"
:L "litistynyt"
:p "kipeä" (ai jaa...olen aina luullut, että tämä tämä tarkoittaisi "näyttää kieltään")
(y) "peukku ylös"
@-)- "kukka"
;-) (herra Ratikkakuski käyttää usein tätä hymiötä, mutta en tiedä mitä hän sillä tarkoittaa)
:r "empivä"
(g) "huutaa"
:/ (eos)
(w) "sekaisin"
>:( (jostain syystä pidän tästä hymiöstä, mutta en tiedä mitä se tarkoittaa enkä koskaan käytä sitä)
:d "oikein iloinen"
(k) "näyttää kieltä"
(h) "ninja" (?)
o:) "enkeli"
(6) "piru"
:B "punastunut"
(n) "peukku alas"
:h "härnäävä" (oma keksintö)
(s) "sydän"
zzzzzzzz "nukkuu"
(.) (.) (no niin...voin vain aavistella mitä tämä tarkoittaa)
:u "uninen"
(n) "nuotti"
http://www.youtube.com/watch?v=Phe2_CUYC4&feature=related
"No, ehkä nämä merkit elävöittävät tekstiä, mutta niitä ei kannata käyttää liioitellen"
MarttyyriMallari-TTt
Hymiöt
18
486
Vastaukset
No niin, yritetään uudelleen;
http://www.youtube.com/watch?v=Phe2_CUYCS4&feature=related
"Mihin on kadonnut esikatselutoiminto?"
MarttyyriMallari-TTt- En.kerro
puuttuu tämä:
:D *nauraa*- En.kerro
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ajattelinkin, että joku unohtui...
"Kiitos"
MarttyyriMallari-TTttämä:
XD *naurattaa vielä enemmän*
Eipä kestä kiitellä...hymiöt on miun erityisalaa ;) En.kerro kirjoitti:
tämä:
XD *naurattaa vielä enemmän*
Eipä kestä kiitellä...hymiöt on miun erityisalaa ;)tee sitten samasta aiheesta aloitus.
"Veikkaan, että saat enemmän lukijoita :)"
MarttyyriMallari-TTt- En.kerro
tee sitten samasta aiheesta aloitus.
"Veikkaan, että saat enemmän lukijoita :)"
MarttyyriMallari-TTtAloitukset ei ole miun erityisalaa :)
- vili.
mikset haasta riitaa enää?
Hähä! :Dtee itse samasta aiheesta tutkielma, niin nähdään miten käy. Veikaan, että siitä tulisi tylsempi kuin tästä...
"Kirjoitan hyvin pirullisesti, mutta vasta sen jälkeen kun joku haastaa riitaa"
MarttyyriMallari-TTt
- Jazuli
..elä sitte käytä niit turhaa..=o)
mistä syystä käytät niitä (hymiöitä) niin paljon?
"Pärjäät ilmankin :)"
MarttyyriMallari-TTt- Jazuli
mistä syystä käytät niitä (hymiöitä) niin paljon?
"Pärjäät ilmankin :)"
MarttyyriMallari-TTt..sinä " merkkejä..taikka ( sulkeita )... =o)
..*en pärjää*.. Jazuli kirjoitti:
..sinä " merkkejä..taikka ( sulkeita )... =o)
..*en pärjää*..mutta onhan sinulla valttina tuo omatakeinen murre, jota käytät kirjoittaessasi.
"Olet ehkä karjalainen? :)"
mutta onhan sinulla valttina tuo omatakeinen murre, jota käytät kirjoittaessasi.
"Olet ehkä karjalainen? :)"
MarttyyriMallari-TTt..ehta päijät-hämäläinen mä oon..=o)..mävaan tykkään käyttää niitä hymiöitä..mun naama on muutenkin aina ilmeikäs oikiastikki jutellessa..ja nuo kuvaa mun tunnetilaa kirjottaessa.. =oI..vakava..totinen..=o)..hyväntuulinen hyvää tarkottava...taikka =o)))))..ratkiriemukasta huikiaa..
=o)
..saatan mie >:o(...tehhä noinki sillo mua keljuttaa..ja tallosin jonku varpaat jos saisin mahollisuuen..;o)
..nytte mulla on pikkasen kelju olo..tekisi mieli joko oikiasti alkaa pahallepäälle ja rähjätä taikka sitte ruveta surulliseksi..ja kuuntelemaa surullista muzakkiakii..nii..kumpaa tekisin..?? - En.kerro
Jazuli kirjoitti:
..ehta päijät-hämäläinen mä oon..=o)..mävaan tykkään käyttää niitä hymiöitä..mun naama on muutenkin aina ilmeikäs oikiastikki jutellessa..ja nuo kuvaa mun tunnetilaa kirjottaessa.. =oI..vakava..totinen..=o)..hyväntuulinen hyvää tarkottava...taikka =o)))))..ratkiriemukasta huikiaa..
=o)
..saatan mie >:o(...tehhä noinki sillo mua keljuttaa..ja tallosin jonku varpaat jos saisin mahollisuuen..;o)
..nytte mulla on pikkasen kelju olo..tekisi mieli joko oikiasti alkaa pahallepäälle ja rähjätä taikka sitte ruveta surulliseksi..ja kuuntelemaa surullista muzakkiakii..nii..kumpaa tekisin..??ainut joka on pahalla päällä... Nyt vois olla sellaiset häjyt irvistykset enemmän paikallaan kuin mitkään hymiöt.. Grr!! Mie voisin vaikka rähjätä just nyt...keljuttaa niin paljon! >:(
- Jazuli
En.kerro kirjoitti:
ainut joka on pahalla päällä... Nyt vois olla sellaiset häjyt irvistykset enemmän paikallaan kuin mitkään hymiöt.. Grr!! Mie voisin vaikka rähjätä just nyt...keljuttaa niin paljon! >:(
..kaikki kasaantunu pahamieli ja nää stressit rupeaa nytte purkaantumaa..ja hormoonit ei varmaankaa yhtää siin kohis helpota..=oI
..voisin mennä tonne ulos huutaan *fuck you all go so fucking far away from me*...sitte helpottas..taikka repisin säkkiä vähän aikaa..=o) - En.kerro
Jazuli kirjoitti:
..kaikki kasaantunu pahamieli ja nää stressit rupeaa nytte purkaantumaa..ja hormoonit ei varmaankaa yhtää siin kohis helpota..=oI
..voisin mennä tonne ulos huutaan *fuck you all go so fucking far away from me*...sitte helpottas..taikka repisin säkkiä vähän aikaa..=o)tulla mukaan :)
Jazuli kirjoitti:
..ehta päijät-hämäläinen mä oon..=o)..mävaan tykkään käyttää niitä hymiöitä..mun naama on muutenkin aina ilmeikäs oikiastikki jutellessa..ja nuo kuvaa mun tunnetilaa kirjottaessa.. =oI..vakava..totinen..=o)..hyväntuulinen hyvää tarkottava...taikka =o)))))..ratkiriemukasta huikiaa..
=o)
..nytte mulla on pikkasen kelju olo..tekisi mieli joko oikiasti alkaa pahallepäälle ja rähjätä taikka sitte ruveta surulliseksi..ja kuuntelemaa surullista muzakkiakii..nii..kumpaa tekisin..??tehdä oikein piruilevan aloituksen?
"Taidat olla liian kiltti siihen hommaan :)"
tehdä oikein piruilevan aloituksen?
"Taidat olla liian kiltti siihen hommaan :)"
MarttyyriMallari-TTt..en mie siit sen ilosemmaksi tuu jos mie muita piikittelen..taikka muille piruilen jokka ei oo mitekäpäi syyllisii mun kehnoo mielialaan..=oI
..tuo mul piisas ko kerroin et semmoselt tuntuu..must tääl on iha riittämii ilkeily alotuksii muuteski..mistä neki kertoo..??..nii..mua ne ei helpota jos mullon kelju mieli..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010430Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523575Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543331- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2112255- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252043Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221466Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386