etsin sopivaa palstaa itselleni.
Yhden viestin ehdin 50 palstalle kirjoittaa, kun kysyttiin, monesko nikki minulla on.
Onko tuo aivan normaalia käytöstä näillä palstoilla, vai olisiko ollut poikkeus?
Miten täällä suhtaudutaan uusiin kirjoittajiin, joskushan kaikki ovat ensimmäistä kertaa
asialla, ei jokaisella voi olla toinen tai kymmenes nimimerkki otettuna?
Uutena palstojen käyttäjänä
33
288
Vastaukset
normaalia tuo on,kun uusi nikki näkyy.Tulee luulo,että joku on puhdistamassa mainettaan..´
Täällä kuiteski on aika hyvin otettu uudet vastaan,joten tervetuloo vaan mun puolestani..Eikä muutes kenestäkään urposta kannata välittää..:)- MirreLiina
sitten on normaalia, itse vain hämmästyin kovin, kun täysin tuntematon ihminen
heittää tuollaisen epäilevän kysymyksen.
Onko joillakin niin huono maine, että nimimerkki pitää sen takia vaihtaa.
Kiitos toivotuksestasi, katselen ja kuuntelen, luen ja ihmettelen, huomannenko, kuka on urpo ja kuka ei. - MirreLiina
MirreLiina kirjoitti:
Kiitos toivotuksestasi, katselen ja kuuntelen, luen ja ihmettelen, huomannenko, kuka on urpo ja kuka ei.kun sama viesti tuli kahteen kertaan, anteeksi.
- Meriläinen
MirreLiina kirjoitti:
kun sama viesti tuli kahteen kertaan, anteeksi.
Sie sentään saat uusia avauksia tehä. Tää palstauudistus on tehny jotain mulle kun en voi rekattuna tehdä avauksia.
Eikä noista kaikista kannata välittää, pidät vaan hauskaa täällä ja annat piupaut noille jupisijoille.
Ihan kiva täällä on kirjoitella kun ei ota kaikkea niin vakavasti.
Monille varmaan nämä palstat on ainoa paikka missä voi päteä, oma elämä on silloin pielessä.
Ja toisaalta täällä on usein sellaista huumoriakin joka voi vaikuttaa kettuilulta, niitä pitää lukea rivien välistä.
mulla on tapana laittaa tutuille nikeille vaikka minkälaista tekstiä ja samoin saan kyllä takaisinkin.
Kyllä täällä oppii....luulisin, pelaamaan. - MirreLiina
Meriläinen kirjoitti:
Sie sentään saat uusia avauksia tehä. Tää palstauudistus on tehny jotain mulle kun en voi rekattuna tehdä avauksia.
Eikä noista kaikista kannata välittää, pidät vaan hauskaa täällä ja annat piupaut noille jupisijoille.
Monille varmaan nämä palstat on ainoa paikka missä voi päteä, oma elämä on silloin pielessä.
Ja toisaalta täällä on usein sellaista huumoriakin joka voi vaikuttaa kettuilulta, niitä pitää lukea rivien välistä.
mulla on tapana laittaa tutuille nikeille vaikka minkälaista tekstiä ja samoin saan kyllä takaisinkin.
Kyllä täällä oppii....luulisin, pelaamaan.ehkä se ei olekaan minun vikani, no opetellaan pelaamaan.
- MirreLiina
Meriläinen kirjoitti:
Kyllä täällä oppii....luulisin, pelaamaan.ehkä se ei olekaan minun vikani, no opetellaan pelaamaan.
MirreLiina kirjoitti:
Kiitos toivotuksestasi, katselen ja kuuntelen, luen ja ihmettelen, huomannenko, kuka on urpo ja kuka ei.viesteistä kannata välittää..:) Täällä ainaski on suurin osa tosi mukavaa porukkaa.On suuri pelko,että jäät sinäkin koukkuun..;)
- Yhteenlaskun.tulos
MirreLiina kirjoitti:
ehkä se ei olekaan minun vikani, no opetellaan pelaamaan.
välttämättä sinun vikasi vaan tämä palvelukin tuntuu olevan toveittain ylirasittunut. Tuohon samaan aikaan laitoin minäkin yhden viestin sisään ja se tuli tuplana. Ylhäältä voi sitten lukea että samoihin aikoihin oli kirjautunut sisään kymmenisen tuhatta uutta käyttäjää. Syy taisi olla siinä.
- Yhteenlaskun.tulos
on vain joidenkin tapa tervehtiä uutta tulijaa. Ollaan niin tiukasti sisäpiirin väkeä että kuvitellaan ettei muita oikeastaan olekaan.
Mutta ei siitä kannata välittää. Asia asiana ja nikki nikkinä.- MirreLiina
varmasti oikea asenne, eihän tämä elämää suurempaa toimintaa ole.
- Utelias Keltainen
monesko nikki sulla on menossa? Kuinka löysit juuri tänne?
- MirreLiina
tuleeko näitä viestejä kaksittain.
Miksi haluat tietää sen, monesko nikki minulla on, vaikuttaako se suhtautumiseesi jollakin tavalla?
Uskotko jos kerron, että ensimmäinen, vai oletko tyytyväinen, mikäli sanon kahdeskymmenes?
Etsivä löytää.
uuteen nikkiin näyttäisi olevan ainakin kahdenlaista. On sellaisia jotka epäilevät jatkuvasti jokaista nikkiä uusiokirjoittajaksi, tai monella nikillä kirjoittajaksi ja heittelevät juuri tuonkaltaisia kommentteja josta kerrot. Sitten on kirjoittajia jotka eivät viitsi miettiä tuollaisia asioita vaan keskittyvät enemmän avausten ja jutteluiden aiheisiin kuin kirjoittajiin.:) Itse kuulun jälkimmäiseen käyttäytymismalliin. Minulle on yhdentekevää onko uudella nikillä tullut kirjoittaja uusi vai uusio. Jokainen meistä tänne on joskus tullut ensimmäisen kerran. Itsekin oiln alkuaikoina joidenkin mielestä kuka milloinkin, ja muistan kyllä miten se ihmetytti ja ärsyttikin, pääasiassa kuitenkin huvitti.
Jos taas joku haluaa esiintyä uutena vaikka ei sitä olisikaan,niin sehän on hänen valintansa.
Jos joskus huomaan tuttuutta jossakin uudessa kirjoittajassa, pidän ajatukset ominani, mitäpä se minulle kuuluu.
Omasta puolestani toivotan sinut tervetulleeksi palstalle :)- MirreLiina
se on totta, kaikkia ei voi miellyttää kuitenkaan.
Kiitos sullekin.
Minulta ei muistaakseni aikojen alussa kukaan kysynyt monesko nikki menossa. Ehkä toisaalla on toiset tavat.
- Yxitypy
käytöstä.
Minullakin on kuulema monta nikkiä, ja kuulema huutelen puskista, ja mitä kaikkea vielä.
Mutta ei kannata lannistua moisesta, joten mukaan vaan.
On täällä paljon hyviäkin tyyppejä :=))- MirreLiina
viestejä, jossain on vikaa, mutta jospa se korjaantuu ajastaan.
Epäluuloisia siis riittää, mutta tärkeintä on, että itse tietää mitä tekee.
Varmasti on hyviä tyyppejä, olen huomannut jo useita. - Ystävätär
oot kyllä ystävistä ylin... niin ja paras :DDDD
- osaa laskeakin nuo nikkinsäkin oikein
Ystävätär kirjoitti:
oot kyllä ystävistä ylin... niin ja paras :DDDD
paras ja ainoa?
- äimälänkäkenä
ihmettelen, varsinnii ku osasit tulla het tänne kertoon viäryyksistä ;)
- niih ja
miten äimälänkäki kukkuupi? muuttaneeko etelään?
aevan ensin 5 kyppissiin ja sieltä tänne, tiiän ainaskiin yhen tätin joka aainaah on ihan uus persoona, sitä oli kiva seurailla kun esiinty vaikka mistä tietämättömänä, tietokonettakaan ei "osannu" käyttää vaan tarvihti miehiltä viattomasti neuvoja. menikönnä ne miehet oikeasti retkuun, niih
juu alloittajaa en tarkoittanunna rehelline ihmine, vanhoi muisteloi vuan
- tulos17
lässyti lässyti lässyti lällää
- summa on neljä
vanha palstatoveri:DDDD
- uudet sydeemit
älä välitä Millalle(kin) käy aina noin ;)
- MirreLiina
etenkin nämä rekisteröimättömien viimeiset vastaukset.
Helppoa on heitellä tekstiä, kun ei siitä vastuuta tarvitse ottaa.
Työssäni hoidan psykiatrisia potilaita, joten kokemusta on monenlaisista häiriöistä ihmisen mielessä.
Näillä palstoilla harvoin rekisteröidyt sortuvat ilkeilyyn, elleivät tee sitä ilman nimimerkkiään.
Ehkä pysähdyn tähän, ehkä matka jatkuu muille palstoille.
Kiitos kuitenkin vastauksista!- QuietPlace
että vastaanottoplastalla kuin palstalla on parempi, jollei aloita selittämällä miten ilkeitä kaikki on.
Jokainenkirjoittaa tyylillään, mutta myönnä pois, aloitus olis voinut olla pirteämpi.
Ja palstojen asioita ei ole suotavaa viedä toisille palstoille...ne ei edes monesti kiinnosta seuraavan palstan ihmisiä.. - juu niinpä niin
Ja varsinkin nämä "nikilliset" ovat päävoitto useista nikeistään ja puskahuudoistaan. "eihän sitä nikillään" voi heittää ihan mitä tahansa tai joutuu hankkimaan uuden nimimerkin ja käymään läpi näytelmän uudesta kirjoittajasta uusine rooleineen jotta kukaan ei tunnistaisi. reppanat alkavat vaan pikkuhiljaa mennä aina vain entistä enemmän sekaisin kun menee nua roolit sekaisin toisessa proffiilissa on aviomies ja monta lasta ja toisessa ollaankin sinkkuja. Näytelmäkerho rules.
Nikin kanssa sitten vaan ollaan puhtaita pulmusia ja niiiin viattomia herttileijaa.
jotta tervetuloa vaan kyllä nämä hoitoa kaipailevat vaan onko siittä enää mitään apua? - MirreLiina
QuietPlace kirjoitti:
että vastaanottoplastalla kuin palstalla on parempi, jollei aloita selittämällä miten ilkeitä kaikki on.
Jokainenkirjoittaa tyylillään, mutta myönnä pois, aloitus olis voinut olla pirteämpi.
Ja palstojen asioita ei ole suotavaa viedä toisille palstoille...ne ei edes monesti kiinnosta seuraavan palstan ihmisiä..kuinka ilkeitä kaikki ovat?
Totesin vain mitä on tapahtunut ja kommentoin saamiani vastauksia.
Toisten palstojen asioita en tokikaan ole selvitellyt, ilmoitin aloituksessa vain missä oli kyseisen vastauksen saanut ja kysyin miten täällä toimitaan.
Eikö tällä palstalla saa tehdä muita kuin pirteitä aloituksia?
Sitten olen mitä todennäköisemmin väärässä paikassa.
Vai osuiko joku kohta kirjoituksessani sinun tapauksessasi kohdalleen? - QuietPlace
MirreLiina kirjoitti:
kuinka ilkeitä kaikki ovat?
Totesin vain mitä on tapahtunut ja kommentoin saamiani vastauksia.
Toisten palstojen asioita en tokikaan ole selvitellyt, ilmoitin aloituksessa vain missä oli kyseisen vastauksen saanut ja kysyin miten täällä toimitaan.
Eikö tällä palstalla saa tehdä muita kuin pirteitä aloituksia?
Sitten olen mitä todennäköisemmin väärässä paikassa.
Vai osuiko joku kohta kirjoituksessani sinun tapauksessasi kohdalleen?"etsin sopivaa palstaa itselleni.
Yhden viestin ehdin 50 palstalle kirjoittaa, kun kysyttiin, monesko nikki minulla on.
Onko tuo aivan normaalia käytöstä näillä palstoilla, vai olisiko ollut poikkeus?
Miten täällä suhtaudutaan uusiin kirjoittajiin, joskushan kaikki ovat ensimmäistä kertaa
asialla, ei jokaisella voi olla toinen tai kymmenes nimimerkki otettuna? "
No, sen oletko väärässä vai oikeassa paikassa, päätät vain sinä itse?
Minusta jotenkin oma kirjoituksesi kuvastaa loukkaantumista?
Sillä jollet loukkaantunut, mikset jäänyt 50? - MirreLiina
QuietPlace kirjoitti:
"etsin sopivaa palstaa itselleni.
asialla, ei jokaisella voi olla toinen tai kymmenes nimimerkki otettuna? "
No, sen oletko väärässä vai oikeassa paikassa, päätät vain sinä itse?
Minusta jotenkin oma kirjoituksesi kuvastaa loukkaantumista?
Sillä jollet loukkaantunut, mikset jäänyt 50?kirjoittelet myös 50 palstalla, enkä ole missään kohtaa kirjoittanut, etten voisi
sinne itsekin mennä.
Tuo ensimmäinen viestini siellä, johon heti tuli kysymys nimimerkkien määrästä,
innosti kysymään miten esim. tällä palstalla on tilanne.
Mistähän tässä voisi olla loukkaantunut?
- mää mää
sinä sit olet uusi, kun niin sanot, mutta mihin katosit?
- MirreLiina
käytävä, päivällä kirjoitin norMixille.
En aio kaikkea vapaa-aikaani palstoilla viettää, joskus pistäydyn kurkistamassa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939