Hiusten nopea kasvu!!

Apua kaipaava!

Haluaisin pitkät hiukset, mutta hiukseni kasvaa liian hitaasti. Olisiko kenelläkään mitään vinkkejä hiusten kasvun nopeuttamiseen. Olen kuullut jostakin shamppoosta mikä auttaa hiuksia kasvamaan nopeammin. Olisiko kenelläkään tietoa mitä shamppoo on kyseessä, ja onko se oikeasti toimiva. Pikaisia vinkkejä jos löytyy!!! KIITOS :)

21

4700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dqwq

      Ei niihin oikeataan mikään tehoa. Joskus söin piimax c biotiinia. En nyt osaa sanoa tepsikö. kait se jotenkin tuuheutti ja jotain. Voit kokeilla sitä. Maksaa jonkun 6 euroa apteekeista ja luontaistuotekaupasta. En tosin ole käyttänyt sitä pitkän aikaa. Sitä pitäisi käyttää pidemmän aikaa, että huomaa eron. Kynnet ainakin vahvistu.

      Mutta jos et ajattele hiuksiesi kasvua, niin huomaatkin parin kk päästä, että nehän on pidemmät :)
      Tai osta pidennykset tai jotain.

      • ei koskaan enää kampaajalle

        BitotiiniForte (eläimille tarkotettu) sisältää huomattavasti enemmän biotiinia ku ihmisten biotiinivalmisteet, sen avulla moni on saanu hiuksensa kasvamaan 1,5-2,5 senttiä kuussa, eli lähinnä oma kasvunopeus on nopeutunu puolella-yhdellä sentillä.

        Mut en sit tie oisko joidenkin kohdalla tukka kasvanu ohuempana kuitenkin, eli kaikkien ravintoaineiden saantiin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota, eikä roskaruokaa. Joillekin valmisten on aiheuttanu finnejä, etupäässä tilapäisesti.
        Joillekin se ei oo pahemmin tehonnu, mut guuglaa ja kattele käyttäjäkokemuksia.

        Piimaata C söin ite aikoinani, lähinnä se vahvisti kynsiäni jotka on muutenkin luonnostaan vahvat eli kynsistä tuli todella liian paksut tiikerinkynnet, piti lopettaa sen syönti.


    • pitkiss

      Ei sellaista ihmekeinoa ole jolla sais nopeammin kasvamaan.Jos jossain niin väitetään niin se on huijausta.
      Osta klipsi pidennykset ja käytä niitä kunnes omasi on sopivan mittaiset. Eli aamulla päähän illalla pois.Ei missään tapauksessa yöllä päässä ja pidä välipäiviä että pää saa levätä.
      Pidä huolta omista hiuksista,eli käytä latvahoitoja jne.ettei tarvii kuin hiukan tasoitella tarpeen mukaan. Tuollaisilla luontaistuoteilla tietty saa lujuutta hiukseen,mutta eihän se jo kasvanutta hiusta auta mitenkään. Älä missään tapauksessa rasita hiuksia vetyperoksidilla,permiksillä tai muulla vastaavalla. Leiki hiuslisäkkeiden kanssa jonkin aikaa ja unohda hiusten kasvu.Kohta huomaat että hiukset ovatkin kasvaneet paljon kun et mieti liikaa.

      • kiit`

        Kiitos vastuksest. Mistä tälläsiä klipsi pidennyksiä saa, ja mitä ne mahtaa maksaa? :)


      • pitkiss
        kiit` kirjoitti:

        Kiitos vastuksest. Mistä tälläsiä klipsi pidennyksiä saa, ja mitä ne mahtaa maksaa? :)

        Eli ne on sen nimiset kuin Clip-on ja niitä saa tilattua netistä eri paikoista. Hinta riippuu ihan pituudesta ja onko aitoa hiusta vai ei. Itse tilasin synteettistä tekohiusta ja en kyllä erottais että onko aitoa vai ei,jos en tietäis. Tekohius on paljon halvempaa,mutta sitä ei voi värjätä.Jotkut kestää esim kiharruksen jne.

        Aitohiuksesta olen lukenut netistä paljon ja kokemuksia on laidasta laitaan. Kannattaa hiukan surffailla netissä ja tutkia mikä olisi sulle paras vaihtoehto.

        Koska itselläni oli jo ennestään aika pitkät hiukset,niin olisi omalla kohdalla tullut tosi kalliiksi tilata pitkät aitohiukset.Tarkoitukseni ei ole joka päivä käyttää. Joten paikasta josta katsoin hiuksia niin tilasin hiusnauhaa ja klipsejä ja ompelin itse. Tämä siksi että en löytänyt tekohiusta sopivan mittasena valmiilla klip-oneilla.Ainoa ongelma oli hiusten lyhennyt sopivan mittaisiksi kun oli yli pitkät.Jos ei tarvii leikellä yhtään niin olis tosi hyvä,joten kannattaa valita oikean mittaiset.

        Tosi helppo käyttää ja tukan laittoon menee mulla max.10min. Ja hyvin on pysynyt koko päivän.

        Tossa linkki eri sivuille.

        http://www.eniro.fi/query?partnerid=s24&what=web_local&search_word=clip-on


      • kiit`
        pitkiss kirjoitti:

        Eli ne on sen nimiset kuin Clip-on ja niitä saa tilattua netistä eri paikoista. Hinta riippuu ihan pituudesta ja onko aitoa hiusta vai ei. Itse tilasin synteettistä tekohiusta ja en kyllä erottais että onko aitoa vai ei,jos en tietäis. Tekohius on paljon halvempaa,mutta sitä ei voi värjätä.Jotkut kestää esim kiharruksen jne.

        Aitohiuksesta olen lukenut netistä paljon ja kokemuksia on laidasta laitaan. Kannattaa hiukan surffailla netissä ja tutkia mikä olisi sulle paras vaihtoehto.

        Koska itselläni oli jo ennestään aika pitkät hiukset,niin olisi omalla kohdalla tullut tosi kalliiksi tilata pitkät aitohiukset.Tarkoitukseni ei ole joka päivä käyttää. Joten paikasta josta katsoin hiuksia niin tilasin hiusnauhaa ja klipsejä ja ompelin itse. Tämä siksi että en löytänyt tekohiusta sopivan mittasena valmiilla klip-oneilla.Ainoa ongelma oli hiusten lyhennyt sopivan mittaisiksi kun oli yli pitkät.Jos ei tarvii leikellä yhtään niin olis tosi hyvä,joten kannattaa valita oikean mittaiset.

        Tosi helppo käyttää ja tukan laittoon menee mulla max.10min. Ja hyvin on pysynyt koko päivän.

        Tossa linkki eri sivuille.

        http://www.eniro.fi/query?partnerid=s24&what=web_local&search_word=clip-on

        Olisin vielä tiedustellut, että kuika hyvin ne pysyy päässä, vaikka esim. urheillessa. Vai voiko niitä käyttää silloin. Ja kärsiikö omat hiukset niistä paljon?? Entä voiko niitä kastella? Siis onko sinulla itselläsi tekohiusta? Ja mistä tilasit omasi? :DD Kiitos vielä että olet jaksannut vastailla!! :D


      • pitkiss
        kiit` kirjoitti:

        Olisin vielä tiedustellut, että kuika hyvin ne pysyy päässä, vaikka esim. urheillessa. Vai voiko niitä käyttää silloin. Ja kärsiikö omat hiukset niistä paljon?? Entä voiko niitä kastella? Siis onko sinulla itselläsi tekohiusta? Ja mistä tilasit omasi? :DD Kiitos vielä että olet jaksannut vastailla!! :D

        Kyllä pysyy urheillessa,mutta itse pitäisin kyllä ponnarilla ettei mee ihan sekaisin turhaan.Lisäksi klipsit voivat vilkkua oman tukan alta jos oikein sekasin menee.
        Kastella voi ja pestäkkin voi varovasti.Mutta pesu irtonaisina pesuvadissa missä on shampoovettä. Kantsii lukee ohjeita netistä koska mulla ei ole vielä kokemusta tuosta pesemisestä sen enempää. Nää tekokuidut ei rasvotu niinkuin omat hiukset,joten ei ole tarvinnut pestä vielä.

        Mulla ei oo omat hiukset ainakaan kärsinyt yhtään,mutta en pidä niitä päivittäin. Vain silloin tällöin kun haluan vaihtelua.Irti ei ole mulla ikinä lähtenyt,mutta jotkut netissä valittelee liukumista. Jos kiinnittää oikein,niin ei mulla ainakaan liu vaikka kuinka kiskoisi.Harjata voi,kunhan ei päänahasta asti. Itsellä kun on tosi pitkät lisäkkeet,niin teen niin että pidän ponnarimaisesti kädellä kiinni ja harjaan normaalilla piikkiharjalla.Sitten vielä pehmeällä harjalla ihan päältä,kun se vaan siloittelee pinnan eikä takerru klipseihin.

        Tilasin Dreamhairilta hiusnauhana....Heillä oli valmiit versiot vain aitona hiuksena. Jouduin hiusnauhan laittamaan kaksin kerroin,ja pari iltaa meni klipsejä kiinnittäessä.Muistaakseni sivuilla oli myös hyvä keskustelupalsta,josta kannattaa mennä katsoo muiden kokemuksia.Suurin osa kokemuksista clip-oneista taitaa olla aidosta hiuksesta,koska niitä heillä myydään.


      • time goes on

        No se kohta ei oo niinkään kohta jos haluaa kunnolla pitkät hiukset esim polkkatukasta rintaliivien yläosaan tai vyötärölle, hiukset kun kasvaa luonnostaan esim talvella noin sentin kuussa, joillakin harvemmilla selkeesti puoltoista.

        Jos on leikkauttanu ihan lyhyen poikatukan niin siitä kyllä saa kevääseen mennessä kivan polkkatukan mutta pitkien hiusten kasvaminen täyteen mittaansa- siihen menee pari vuotta, sori.


      • coffeebear
        pitkiss kirjoitti:

        Kyllä pysyy urheillessa,mutta itse pitäisin kyllä ponnarilla ettei mee ihan sekaisin turhaan.Lisäksi klipsit voivat vilkkua oman tukan alta jos oikein sekasin menee.
        Kastella voi ja pestäkkin voi varovasti.Mutta pesu irtonaisina pesuvadissa missä on shampoovettä. Kantsii lukee ohjeita netistä koska mulla ei ole vielä kokemusta tuosta pesemisestä sen enempää. Nää tekokuidut ei rasvotu niinkuin omat hiukset,joten ei ole tarvinnut pestä vielä.

        Mulla ei oo omat hiukset ainakaan kärsinyt yhtään,mutta en pidä niitä päivittäin. Vain silloin tällöin kun haluan vaihtelua.Irti ei ole mulla ikinä lähtenyt,mutta jotkut netissä valittelee liukumista. Jos kiinnittää oikein,niin ei mulla ainakaan liu vaikka kuinka kiskoisi.Harjata voi,kunhan ei päänahasta asti. Itsellä kun on tosi pitkät lisäkkeet,niin teen niin että pidän ponnarimaisesti kädellä kiinni ja harjaan normaalilla piikkiharjalla.Sitten vielä pehmeällä harjalla ihan päältä,kun se vaan siloittelee pinnan eikä takerru klipseihin.

        Tilasin Dreamhairilta hiusnauhana....Heillä oli valmiit versiot vain aitona hiuksena. Jouduin hiusnauhan laittamaan kaksin kerroin,ja pari iltaa meni klipsejä kiinnittäessä.Muistaakseni sivuilla oli myös hyvä keskustelupalsta,josta kannattaa mennä katsoo muiden kokemuksia.Suurin osa kokemuksista clip-oneista taitaa olla aidosta hiuksesta,koska niitä heillä myydään.

        Itselläni on myös Clip-onit, Cybershopista tilasin aitoa hiusta.

        Toiminut hyvin, tällä hetkellä kolmas kuukausi menossa. Pesin tukan ennen käyttöönottoa muutaman kerran niin sai blondin kuidun värjättyäkin niin että väri tarttui :) Olen ollut todella tyytyväinen näihin klipsuihin..

        dreamhairista olen kuullut paljon melko huonoa palautetta. Hyvä, että joku sentään sieltä on hyvillä mielin tilaillut :)


      • cecilia44
        coffeebear kirjoitti:

        Itselläni on myös Clip-onit, Cybershopista tilasin aitoa hiusta.

        Toiminut hyvin, tällä hetkellä kolmas kuukausi menossa. Pesin tukan ennen käyttöönottoa muutaman kerran niin sai blondin kuidun värjättyäkin niin että väri tarttui :) Olen ollut todella tyytyväinen näihin klipsuihin..

        dreamhairista olen kuullut paljon melko huonoa palautetta. Hyvä, että joku sentään sieltä on hyvillä mielin tilaillut :)

        Mulla kans Cyberistä tilatut tommoset blondit :
        http://www.cybershop.fi/category/257/aidot-hiuskuidut

        olin kans tosi ilonen! Alkuun oli hieman rasittavaa laittaa ne klipsut päähän, mut nyt oon oppinut ja tulee jo selkärangasta, heheh..


      • tuleva_kampaaja
        kiit` kirjoitti:

        Kiitos vastuksest. Mistä tälläsiä klipsi pidennyksiä saa, ja mitä ne mahtaa maksaa? :)

        klipsipidennyksiä saa kampaamo tukuista ja tilattua esim netistä . Klipsit yleensä maksavat vähiten kaikista pidennyksistä. En ole itse ikinä ostanut sellaisia mutta luulen että ne maksavat jotain 100e vähän riippuu . On olemassa myös teippi-ja sinettipienyyksiä ja ne ovatkin jo kalliimmat.

        Klipsit saa ja kannattaa irroittaa päivittäin , mutta teippejä ei irroitella kuin 2-5 kuukauden välein, jolloin teipit vaihdetaan . Sinettipidennykset on aika vieras asia minulle mutta on nekin samaa hintaluokkaa kuin teippipidennykset .... luulen ! :)


    • pitkät ukka

      Eräs tuttavani söi piimaksia ja laukkasi parturissam yötäänsä,suosittelin samaista tuotetta eräälle naiselle joka kärsi hiusten hitaasta kasvusta,hänelle siitä oli apua,hiukset kasvoivat tosi pitkiksi ja vahvoiksi,piimaa pitää syödä useampi kuukausi.

      • All Star

        Ma soin ennen semmoista tuotetta kuin Aptus Biorion, joka on elaimille tarkoitettu turkin kasvuun ja tuuheuteen :D se on lahes vastaava kuin ihmisillekin tarkoitetut tuotteet, siina on vain vahan "tujumapaa" kamaa. Itelleni ei siita tullut haittavaikutuksia, ja hiuksetkin kasvoivat n.2cm kuussa kun normaalisti mulla kasvaa 1cm. Kynnet kanssa kasvoivat ennatys vauhtia.

        Talla hetkella mulla on kaytossa semmoinen shampoo kuin Shampoo de chile( chili shampoo). En asu Suomessa (sen taki ei a-pisteita, sorry) ja luulempa ettei suomessa tuota myydakaan. Ehka netista sita voi tilata, mutta suoraan sanoen en pahemmin usko sen tehokkuuteen. Toki on olemassa eri versioita tuosta, itellani lahes sita halvinta. :D

        Hiustenpidennys klipseja myos kaytan, mutta oon sita mielta, etteivat ne nayta kovin aidoilta. Olenkin miettinyt ihan oikeita paahan kiinnitettavia hiustenpidennyksia.. moni sanoo etta sinetti hiustenpidennykset tekevat todella huonoa hiuksille, kun ne ottaa pois. Sitten olisi kanssa olemassa letitys vaihtoehto. Eli hiustenpidennykset laitettaisiin pikkuleteilla kiinni paanahkaan.
        Olisiki kenellakaan jotain suositeltavaa kiinnitys vaihtoehtoa, joka olisi mahdollisimman terveellinen omille hiuksille?


      • äaghaöngäajaäj
        All Star kirjoitti:

        Ma soin ennen semmoista tuotetta kuin Aptus Biorion, joka on elaimille tarkoitettu turkin kasvuun ja tuuheuteen :D se on lahes vastaava kuin ihmisillekin tarkoitetut tuotteet, siina on vain vahan "tujumapaa" kamaa. Itelleni ei siita tullut haittavaikutuksia, ja hiuksetkin kasvoivat n.2cm kuussa kun normaalisti mulla kasvaa 1cm. Kynnet kanssa kasvoivat ennatys vauhtia.

        Talla hetkella mulla on kaytossa semmoinen shampoo kuin Shampoo de chile( chili shampoo). En asu Suomessa (sen taki ei a-pisteita, sorry) ja luulempa ettei suomessa tuota myydakaan. Ehka netista sita voi tilata, mutta suoraan sanoen en pahemmin usko sen tehokkuuteen. Toki on olemassa eri versioita tuosta, itellani lahes sita halvinta. :D

        Hiustenpidennys klipseja myos kaytan, mutta oon sita mielta, etteivat ne nayta kovin aidoilta. Olenkin miettinyt ihan oikeita paahan kiinnitettavia hiustenpidennyksia.. moni sanoo etta sinetti hiustenpidennykset tekevat todella huonoa hiuksille, kun ne ottaa pois. Sitten olisi kanssa olemassa letitys vaihtoehto. Eli hiustenpidennykset laitettaisiin pikkuleteilla kiinni paanahkaan.
        Olisiki kenellakaan jotain suositeltavaa kiinnitys vaihtoehtoa, joka olisi mahdollisimman terveellinen omille hiuksille?

        Hiuspuikot (hair sticks) on hiuksille varmaan kaikkein hellävaraisin kiinnittämistapa. Niitä saa helpoimmin nettikaupoista. Googlaa myös Flexi-8.


      • emmmijulia
        All Star kirjoitti:

        Ma soin ennen semmoista tuotetta kuin Aptus Biorion, joka on elaimille tarkoitettu turkin kasvuun ja tuuheuteen :D se on lahes vastaava kuin ihmisillekin tarkoitetut tuotteet, siina on vain vahan "tujumapaa" kamaa. Itelleni ei siita tullut haittavaikutuksia, ja hiuksetkin kasvoivat n.2cm kuussa kun normaalisti mulla kasvaa 1cm. Kynnet kanssa kasvoivat ennatys vauhtia.

        Talla hetkella mulla on kaytossa semmoinen shampoo kuin Shampoo de chile( chili shampoo). En asu Suomessa (sen taki ei a-pisteita, sorry) ja luulempa ettei suomessa tuota myydakaan. Ehka netista sita voi tilata, mutta suoraan sanoen en pahemmin usko sen tehokkuuteen. Toki on olemassa eri versioita tuosta, itellani lahes sita halvinta. :D

        Hiustenpidennys klipseja myos kaytan, mutta oon sita mielta, etteivat ne nayta kovin aidoilta. Olenkin miettinyt ihan oikeita paahan kiinnitettavia hiustenpidennyksia.. moni sanoo etta sinetti hiustenpidennykset tekevat todella huonoa hiuksille, kun ne ottaa pois. Sitten olisi kanssa olemassa letitys vaihtoehto. Eli hiustenpidennykset laitettaisiin pikkuleteilla kiinni paanahkaan.
        Olisiki kenellakaan jotain suositeltavaa kiinnitys vaihtoehtoa, joka olisi mahdollisimman terveellinen omille hiuksille?

        siitä abtus biorionista: miten annostelit sitä? 1 tabletti 10 kiloa kohden vai 1 tbl päivässä vai miten? :)


    • jolehtola

      Hellävarainen tapa on letitys n. 2cm ja siihen kuminauhe (cyber shopista). Omaa hiusta ettiin 1 osa ja 2 osaa kuitua tai aitohiusta. Hyvin pysyy ja ei vehingoitu. Tarvii vaan sorminäppäryyttä. Näin laittanut ite 4 vuotta aitoa ja kuitua, kerralla päässä 100 tai 200 lettiä riippuen laiskuudesta. Ja helppo purkaa.
      JO 2=?

      • jolehtola

        Ehdottomasti cyber shopin kumpparit, muut ei kestä ja katkee. Voi pestä ym kumppareiden kans, ja mitä pienempiä lettejä tekee sitä käytännöllisempi. Ite voi hyvin tehä jos on vessan kaapissa kääntyvät ovet et näkee taakse.


    • longhair653443

      Onko sinulla aina kasvaneet hiukset "liian" hitaasti? Jos on, se on hiustesi normaali (geeneissä määrätty) kasvuvauhti, mitä et voi valitettavasti nopeuttaa muuten kuin jos sinulla on puutos jostain vitamiinista yms.

      Ota käyttöön pirkan B-vitamiinivalmiste sekä monivitamiinivalmiste (kalliimmista on turha maksaa). Itse käytän XZ:n hiustenhoito tuotteita ja ne ovat mielestäni parhaita. Toki on eroja, jotkut tuotteet sopivat toisten hiuksille paremmin kuin toiset. Ja aina kannattaa käyttää täysin silikonittomia hiustenhoitotuotteita (XZ, Tresemme Naturals, Erittäin hieno suomalaine... jne.)

      Ja tärkeintähän pitkissä hiuksissa ei ole pituus vaan kunto. Jos saisitkin pitkät hiukset, mitä iloa niistä on jos ne ovat huonossa kunnossa ja latvat katkeilevat? Tällaisia hiuksia näkee valitettavan usein, joten muistathan hoitaa niitä oikein!

      Noin 2-3 vuotta sitten minulla oli TAJUTTOMAN huonokuntoiset hiukset, vaikken tehnyt niille mitään lämpökäsittelyjä yms. UNOHDA tupeeraus, föönaus, suoristus, värjäys. Kaikki. Onnistuin pilaamaan hiukseni värjäyskierteellä ja tulokset ovat vieläkin näkyvissä hiuksissani, vaikka näiden kunto onkin parantunut huomattavasti.

      Anna hiusten kuivua suihkun jälkeen itsestään, äläkä harjaa / kampaa niitä ennen kuin ne ovat täysin kuivat. Harjatessa selvittele mahdolliset takut rauhallisesti ja ajan kanssa. Aloita hiusten harjaus aina latvoista ja siirry vähitellen ylöspäin. Tämä on erityisen tärkeää jos on pitkät hiukset. Hiukset katkeilevat ja haaroittuvat jos ne harjataan kovakouraisesti ja repimällä.

      Syö monipuolisesti ja terveellisesti - tätä toitotetaan joka hiustenkasvatusketjussa, mutta satun tuntemaan myös ihmisiä, joilla on upean kuntoiset hiukset - paksut ja pitkät, eikä heidän ruokavalionsa sen kummoinen ole kuin muidenkaan.

      Maltti on valttia! Pitkien hiuksien kasvatus saattaa kestää vuosia, niin kuin yleensä kestääkin, riippuen siitä mikä on lähtötilanteesi. Älä käy kampaajalla! Siellä leikataan AINA liikaa eikä kasvatus edisty. Osta itsellesi esim. kampaamosta hiustenleikkaukseen tarkoitetut sakset, tasoita niillä latvoja 1-2 cm kerran vuodessa, max. 2 kertaa.

      Ja niinhän sitä sanotaan että hiuksia pitäisi käsitellä kuin haurainta, hienointa antiikkisilkkiä! : )

      Tsemppiä kasvatukseen!

    • kokeiluja3

      Hiusten kasvuun voi vaikuttaa sisäisesti ja ulkoisesti. Luin jostain että hapan-emäs-tasapainolla elimistössä on merkittävä vaikutus. Yleensä kehomme ovat happamia koska suurin osa kaikesta tavallisesta ravinnosta on hapanta (maitotuotteet, leipä, liha jne.) mutta jos ottaa runsaasti mukaan emäksisiä (kasvikset, pinaatti, parsa, heraproteiini jne) niin sillä on vaikutusta hiuksiin koska elimistö ei silloin korvaa tätä epätasapainoa lihaksista, hiuksista jne....

      Lisäksi pii, biotiini, omega-öljyt, keitetty kananmuna, b-vitamiinit jne on tosi hyviä.
      Sitten yksi juttu jota oon testannut, tiedättekö varsinaisesti hiustenlähtöön tarkoitetun minoksidiilin? apteekista saa , se saa hiukset kasvutilaan,itsellä ei hiustenlähtöä mutta kokeilin sitä. No se kuivatti ihoa joten en oikein pitänyt siitä.Sitten löysin toisen tuotteen joka kosteuttaa,nisim päänahan hoitogeeli,hiustenlähtöön myös tarkoitettu. Sitten yhdistin näitä,kaadoin vaan tuon ensin mainitun toiseen ja niin alkoi vaikuttaa.

      tuolta hiustenlähdön puolelta löytyy itseasiassa aika hyviä vinkkejä tähän kasvuongelmaan myös, tutkikaa netistä.

    • Anonyymi

      Markkinamiesten keksintöä eli humpuukia ne on kaikki. Hiukset kasvaa minkä kasvaa. Ei sillä ole väliä mitä laittaa suuhunsa tai hieroo päähänsä. Tärkeintä on olla leikkaamatta hiuksia, jos niihin pituutta mielii.

      t. Maroolofi-83

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe