Exän kuvat

Nainen.

Pitäisikö huolestua, kun löysin lipastosta avomieheni valokuva-albumin, jossa oli kuvia hänestä ja eksästään halailemassa yms? Kuvat on otettu yli kymmenen vuotta sitten, jolloin seurustelivat. Kenestäkään muusta eksästä ei tietääkseni ole samanlaisia kuvia. Jotenkin vaan satuttaa, koska olen itse kaikki kuvat tuhonnut omista eksistäni. He ovat vieläkin yhteyksissä silloin tällöin ja mieheni on tämän eksänsä lapsen kummisetä.

Tämä ahdistaa vähän väliä ja suhde voi siksi toisinaan todella huonosti.

26

2427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Miehelläsi on histroria, ja niin kauan kun tuo on historiaa sulla ei ole syytä olla mustis.

• Ne ihanat nuoruuden kuvat, aah..

Jos olet itse halunnut hävittää omasta historiastasi muistuttavat kuvat yms. ei se voi olla pakollista myös muille. Kaikilla meillä on oma historia ja on hienoa, että on kuvia menneiltä ajoilta. Niitä on mukava katsella ihan vain muistoina, ilman mitään kaipausta tms. Aika aikaa kutakin. Onhan se mahtavaa katsoa omaa siloposkista kuvaa, vaikka siinä nyt sattuisi joku vanha heilakin olemaan!

• Jätetty(n)

Itse kannan kaikkien 3 exäni kuvia kukkarossa, he olivat ja ovat yhä minulle rakkaita, muistoissa.
      Kaikilla meillä on oma elämämme.

• Tosimies on erimies

"Itse kannan kaikkien 3 exäni kuvia kukkarossa"

Kyllä minä ymmärrän exien kuvat valokuva-albumeissa, mutta kukkarossa kantaminen menee jo omasta mielestäni liian pitkälle.

• Jätetty (n)
        Tosimies on erimies kirjoitti:

"Itse kannan kaikkien 3 exäni kuvia kukkarossa"

Kyllä minä ymmärrän exien kuvat valokuva-albumeissa, mutta kukkarossa kantaminen menee jo omasta mielestäni liian pitkälle.

Jotkut varatut kantaa kumeja lomapakossa, minusta se on pahempi juttu.

Exien kuvat eivät ole ns. tarrakuvia vaan ovat piilossa muovitaskussa.

En näe siinä mitään pahaa, enkä niitä joka päivä todellakaan katsele.

Minusta se ei ole pettämistä..enkä ole ikinä pettänyt.

• Jätetty (n)
        Jätetty (n) kirjoitti:

En tarkoita, että kannan kaikkia kuvia joissa he ovat vaan jokaisesta on yksi, eli 3 kuvaa yhteensä :)

Ja kyllä niitä myös albumeista löytyy tosin digikuva aikaan niitä löytyy myös netistä...

• Lintisupre
        Jätetty (n) kirjoitti:

En tarkoita, että kannan kaikkia kuvia joissa he ovat vaan jokaisesta on yksi, eli 3 kuvaa yhteensä :)

Ja kyllä niitä myös albumeista löytyy tosin digikuva aikaan niitä löytyy myös netistä...

En mä mitn vaan ne muut en petä vaan ne muut jne....

• Tosimies on erimies
        Jätetty (n) kirjoitti:

minua ei kiinnosta joutua minkään rivin jatkoksi poikaystävä numeroksi vitoseksi.

Sellaisen fiiliksen tuollainen kohtelu antaa.

• jätetty (n)
        Lintisupre kirjoitti:

En mä mitn vaan ne muut en petä vaan ne muut jne....

Taidat olla vielä aika lapsi..on olemassa myös ihmisiä, jotka ovat uskollisia.

Sinä et näemmä niihin kuulu, kun itse olet petturi.

• kuvia kasapäin

Mullakin on eksän kuvia kasapäin. Olimme kuitenkin useita vuosia yhdessä ja niiltä ajoilta on monia ihania muistoja. En eksääni ottaisi takaisin mistään hinnasta, mutta joskus musta on ihana katsoa kuvia, joissa olen nuori ja niiiin rakastunut ja huoleton. Eksääni pidin pitkään yhteyksiä silloin tällöin, mutta nyt yhteydenpito on jäänyt, sillä hänen uusin tyttöystävänsä on minulle hieman mustis ja en halua heidän suhdettaan hankaloittaa (tosin tuskin pahasti pystyisinkään).

Ei eroamisen tarvitse tarkoittaa 100 % loppua. Tällä tarkoitan sitä, että tuhotaan valokuvat ja muistot ja ei pidetä mitään yhteyksiä. Se, ettei enää rakasta/parisuhde ei toimi, niin ei sen tarvitse tarkoittaa, että leikitään, ettei mitään olisi koskaan ollutkaan. Toki näinkin kannattaa toimia joissakin äärimmäisissä tapauksissa.

Kuten sanoin niin itse en eksääni haluaisi takaisin, mutta silti välitän hänestä yhä. En rakasta, mutta välitän. Hän on hieno ihminen ja jos joku mulle muuta väittäisi, niin häntä puolustaisin. Tosin koska en häntä enää rakasta, niin en aina oikein jaksa hänen seuraansa kauhean pitkään kaikesta kunnioituksesta huolimatta. =) Nykyinen mieheni on ymmärtänyt tilanteen ja "suhteeni" eksään tosi hienosti ja pariin otteeseen aikoinani bileissäni oli paikalla sekä eksäni että nykyiseni.

Kannattaa keskustella tällaisista asioista nätisti parisuhteessa. Nätillä keskustelulla tarkoitan keskustelua ilman syytöksiä.

Valokuvia enemmän laittaisin painoa sille, että miten miehesi suhde eksäänsä noin niin kuin muutoin on. Pitävätkö he paljon yhteyksiä? Pyrkivätkö he etsimään kahdenkeskistä aikaa? Miltä miehesi näyttää eksänsä seurassa?

En sano tätä pahalla, mutta jos olet kovasti mustasukkainen pelkkien valokuvien perusteella, niin sinun kannattaisi miettiä omaa suhtautumistasi hyvin hyvin vakavasti. Varo, ettet muutu liian mustasukkaiseksi ja tuhoa sillä tavalla hyvää suhdetta.

• Nainen.

Hei eivät juurikaan pidä yhteyttä, mitä nyt soittelevat silloin tällöin ja tapaavat vielä harvemmin. Olen kerran nähnyt heidät toistensa seurassa ja se oli tämän kummitytön synttäreillä. Ei heidän kohtaamisessan mitään outoa ollut. Minua ei tosin yleensä pyydetä mukaan heidän tapaamisiinsa ja mies perustelee tätä sillä etten halua kuitenkaan nähdä kyseistä naista. Saisin tulla kuitenkin kai mukaan, kun kerran kysyin, että eikö minua kaivata sinne. Exän mies on usein paikalla.

Mieheni on kerran minulle kännissä suutuspäissään huutanut, ettei ole koskaan rakastanut kuin tätä exää. Tappelimme silloin toisesta miehen exästä joka yritti tahallaan tulla väliimme. Silloin sattui ja siksi mietinkin että rakastaako hän tätä eksää vieläkin. Tosin siihen aikaan ei edes seurusteltu. Tapailimme vielä, eikä mies ollut silloin vielä sanonut että haluaako seurustella kanssani, saati sanonut rakastavansa minua.

Eilen oli meidän seurustelumme vuosipäviämme ja sanoin hänelle, että uskon hänen rakastavan vain minua ja etten usko että hän olisi niin hullu, että olisi muuttanut kanssani avoliittoon jos välittäisi jostain muusta. Hän sanoi sen olevan totta. Hän on sanonut myös että ei ole koskaan edes harkinnut menevänsä kenenkään kanssa naimisiin ja on miettinyt toden teolla minun kihlaamistani ja yhteisen talon ostamista. Parin kuukauden päästä vanhempiemme olisi tarkoitus tavata täällä meidän yhteisessä kodissamme ja se on miehellenikin ensimäinen kerta, vaikka on ollut aikaisemmin todella pitkissä suhteissa ja avoliitossa.

Kai hän sitten on minun kanssani tosissaan ja rakastaa vain minua.

• kuvastin...

"Tämä ahdistaa vähän väliä ja suhde voi siksi toisinaan todella huonosti."

Tiedäthän itsekin, että vika ei ole miehessä eikä eksän valokuvissa? Jos suhde voi tuommoisesta huonosti, niin kurkista peiliin ja kysy siellä luuraavalta tytöltä, miksi tämä on niin epävarma, että vanhat valokuvat ahdistavat "vähän väliä" ja suhde voi "toisinaan todella huonosti".

• ex vaan

No mulla on albumit pullollaan ex-miehen kuvia, häistä, matkoilta, elämästämme...enkä aio niitä hävittää. Miksi hävittäisin? Sehän on ollut mun elämää...mihin se minun elämä katoaisi...miksi siis hävittäisin kuvat. Puhelimen päälläkin hän koreilee (että lapsen ei tarttisi muistaa numeroa kun on isukin kuva puhelimessa josta painaa).

• dggfdgdf

no voi kamalaa.. ite oon huolissani kun miehestä ei tunnu olevan mitään kuvia oikein.. pelkään että joku exä on käynyt niitä hävittämässä. poikakaveri kun yleensä säästää kaikki rakkauskirjeetkin ympäri taloa ja niihin saattaa törmäillä missä tahansa. Sais pitää niitä jossain omassa paikassaan ettei tuu kiusausta lukea.. vaikka eipähän meillä taida mitään salaisuuksia siksi ollakkaan kun se on tuommonen.

Mua ahistaa lähinnä se kun muutin asumaan uudelle paikkakunnalle(eli poikaystävän luokse) ja tiedän että niitä naisia tulee vähän väliä kylillä vastaan ovelasti hymyillen. :D mutta omalle päällenihän en voi mitään kun se keksii ottaa nokkiinsa tommosesta

• Diidoo

"Mieheni on kerran minulle kännissä suutuspäissään huutanut, ettei ole koskaan rakastanut kuin tätä exää." Ymmärrän, että tuo on jäänyt vaivaamaan. Mutta sehän oli ihan suhteenne alussa, nyt tilanne on varmaan toisin. Jos avomiehesi ja tämän ex-tyttöystävän suhteesta on jo 10 vuotta niin tuskin on mitään syytä olla huoleen. Hän rakastaa varmasti sinua, eikä halua entistä takaisin. Ehkä olet muutoinkin jotenkin epävarma miehen tunteista, tuskin kai ex ja varsinkaan pelkät valokuvat sinua huolettaa? Jos mies pitäisi entiseen jatkuvasti yhteyttä ja suhde vaikuttaisi epäilyttävältä niin se olisi jo eri asia. Tai jos hän pitäisi entisen kuvaa esillä hyllyssä (sellaistakin tapahtuu). Itse joskus uskoin poikaystäväni rakastavan edelleen ex-tyttöystäväänsä. Ja he palasivatkin yhteen kun erosimme. Eli olin oikeassa... (tosin he erosivat sitten taas). Mutta sen kyllä näki kaikessa ja heidän erosta oli lyhyt aika. Hän ei ollut edes kertonut vanhemmilleen, että ei ole enää hänen kanssaan! Ja poikaystäväni (siis ex nykyään) näytti joskus tämän entisen kuvaa mulle. Ja kehui kuinka kaunis tämä on. Törppö...

Jos mies ei kuvia jatkuvasti kaiholla katsele niin anna olla. Ehkä hän ei ole saanut aikaiseksi hävittää niitä tai haluaa säilyttää muistona (sen kummemmin kaipaamatta entistä). Itse en viitsisi esim. matkakuvia heittää pois. Ja ex on edelleen olemassa vaikka kuvia ei olisi. Ja ainakaan avomiehelläsi ei ole entisen kanssa lapsia.

• kannattaa kokeilla

Siivoile vähän laatikoita, laita samalla se albumi toiseen paikkaan ja huolestu vasta, jos mies alkaa muutaman tunnin sisällä sitä kaivata.

• toivotonta12213

Jos ne exän kuvat on alaston kuvia? Miten siihen pitäisi suhtautua?

• näin kävi
        toivotonta12213 kirjoitti:

Jos ne exän kuvat on alaston kuvia? Miten siihen pitäisi suhtautua?

Mieheni jutteli kerran ex-tyttyöystävänsä kanssa puhelimessa kun tämä soitti. Sen jälkeen hän kävi varastossa hakemassa vanhoja valokuvia ja karsi sieltä nämä tyttöystävän kuvat. Ne olivat alastonkuvia. Hän säilyttyi niitä sen jälkeen yöpöytänsä laatikossa.

Ne valokuvat eivät siis olleet mitään puolivahingossa jemmaan jääneitä, sillä hän ihan vaivautui kaivamaan ne esiin ja laittamaan tarkkaan tallelle. Meille tuli asiasta iso perheriita, mies väitti minua vainoharhaiseksi hulluksi sillä "nehän ovat vain valokuvia". Mutta minusta noin ei käyttäydytä, jos kerran ollaan vakavassa parisuhteessa. Ei hänellä mitään vipinää ko. exän kanssa enää sen jälkeen ollut, tai mistä minä tiedän.

Mies on nyt ex, sillä tuo röyhkeä ja itsekäs linja jatkui. Juu, kuvat on kuvia, mutta exäni ei tasan tarkkaan olisi itse sietänyt, jos olisin säilyttänyt yöpöytäni laatikossa kuvia omasta exästäni kalu pystyssä.... Miehillä on usein tapana olla omalla kohdallaan paljon suvaitsevaisempia, kuin naisensa kohdalla.

Nykyinen mies ei iki maailmassa haluaisi loukata meidän suhdettamme exän alastonkuvilla. Joku raja pitää olla.

• hmm..

Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole, että säilyttää valokuvia exästään. Mullakin on paljon valokuvia exästä, jonka kanssa monta vuotta seurustelin. Enkä mä niitä suostuis heittämään pois, vaikka en häntä olekaan enää moneen vuoteen rakastanut. Mua ei myöskään häiritse nykyisen avopuolison valokuvat entisistään millään tavalla mutta vähän saman tapainen ongelma meilläkin on. Kun aloin seurustelemaan nyk. avopuolison kanssa, hän oli eronnut edellisestään vasta muutamaa kuukautta aiemmin. Mulle selvisi vasta useamman kuukauden seurustelun jälkeen, kuinka paljon he oikeastaan exänsä kanssa olivat tekemisissä. He soittelivat/näkivät viikottain ja välillä useamminkin, kävivät yhdessä kaupoilla, joskus tekivät myös lyhyitä päivän reissuja yhdessä, puhuivat keskenään kaikki salaisimmatkin asiansa jne ja mun seurustelukumppani oli välillä jopa mustis exästään. Siinä kohdassa aloin ihan tosissani miettiä, että missä nyt oikein mennään. Mun seurustelukumppani vakuutti heidän olevan vain ystäviä ja suuttuikin mulle, kun sanoin, että mua vähän häiritsee..

Ollaan nyt oltu pari vuotta yhdessä ja tilanne on muuttunut siten, että kyseinen ex ei enää ole niin paljon mukana kuvioissa. Jotenkin tuo meidän seurustelun alkuaika ärsyttää mua vieläkin taustalla. Oli tavallaan todella vaikea rakentaa kunnon luottamusta ja pohjaa suhteelle, jossa toinen oli vielä kiinni exässään. Tuosta syystä oon aina itse halunnut käsitellä vanhat asiat ja tunteet ennen siirtymistä uuteen suhteeseen. En ole halunnut pilata mahdollista uutta suhdetta olemalla kiinni vielä vanhassa. Mä kuitenkin rakastan avopuolisoni tosi paljon, joten toivon, että jonain päivänä mun luottamus on lujempaa.

• past is future

Siis...mitä? Olet tuhonut kaikki kuvat existäsi. Kuinka sairasta tuo oikeasti on. Tai, miksi täytyy erota noin?

Olen itse päinvastoin, säästänyt mieheni kuvat existään, sillä nämähän ovat osa hänen menneisyyttään, eli osa hänen tarinaansa. Miksi ihmeessä kuvat sitten pitäisi hävittää??!! Sitäpaitsi saattaahan tyttö olla hänen ensirakkautensa. Jokainen paremmalla itsetunnolla varustettu käsittää ja uskaltaa myöntää, että ensirakkaus on se, mitä ei kukaan halua unohtaa.

Ton sun avauksesi oli pakko olla vaan täky, mihin valitettavasti upposin. Eihän kukaan oikeasti voi olla noin skitso.....eihän?

• KuvatOnKuvia

Meikäläinen ei ymmärrä ihmisiä joiden mielestä kuvat existä (=menneisyydestä) pitäisi hävittää. Ehkä sitten olisi hieman eri asia jos se exä olisi tehnyt jotain todella kamalaa tms.. Mutta eipä se kuvien tuhoaminen sitä menneisyyttä kuitenkaan hävitä, ihan yhtä lailla ne asiat on tapahtuneet ja ne ihmiset olleet tärkeitä aikoinaan.

Tuntuu että nyt digiaikana paperikuvista on tullut jotain kummia mörköjä. Itselleni kaikki kuvat ovat tärkeitä koska valokuvaus on mulle todella rakas harrastus. Ajatus omien kuvamuistojen tuhoamisesta on kammottava.

Ja alkuperäiseen kysymykseen sanoisin siis, että ei todellakaan tarvitse huolestua. Sanoisin, että varsinkin kun kyseessä on mies, hän ei todennäköisesti edes muista/tiedosta koko albumin olemassaoloa. Itse bongasin poikaystävän tietokoneelta peräti oikein alastonkuviakin hänen exästään ja kyllähän sen selityksen jo arvasi etukäteen; ei kuulemma muistanut sellaisia siellä olevankaan ja roskakoriin lensivät oitis.. Tiedä häntä sitte mutta en mä muutenkaan tollasista asioista niin välitä.. ;)

• erkki ja erkin exä

Pitää huolestua ja HETI! Tod. näk. pussailee salaa kuvia suihkussa ja katsohan vaan niin nukkuu kuva tyynyn alla. Viettää joka ilta kun olet poissa kunnon kuvaorgiat kynttilänvalossa aromaattisia öljyjä sniffaillen ja exänsä kuvaa sivellen....

Voi elämä.......

• sanna1

Minunki miehellä on laatikossa ex-kuvia,naista on kuvattu joka kulmasta,edestä ja takaa,minihameissa ja saunatakeissa,koska tämä nainen oli miehen elämän nainen,ja aina vain haikailee hänen peräänsä,ja laittoi tässä kerran synttärilahjaksi rahaa ex,vaikka minun kanssani ollut pian 4v,ja minusta tasan yksi kuva tällä miehellä. Ei minua kuvata ja kerätä kuvia muistoksi.!! Ja nyt aivan hiljan oli tarkistanut missä päin ex asuu, en tiedä pitääkö yhteyttä ex naiseen,kyllä mua harmittaa tämä kaikki ja eipä sitä tiedä,mitä tulevaisuus tuo tullessaan,voi olla et minä lähden. Minulla ittellä on kuvia ex miehistä,mutta en minä niitä kattele,ne vain ovat kaapissa. Ei minun tarvi haikailla ex perään. Mutta kaikilla meillä oma tapamme. En tiedä kannaattaako sinun huolestua siitä,käske laittaa ne varastoon,pois näkyvistä,katso mitä sanoo sinulle. Minun miehen ex kuvat on laatikossa,lukkojen takana,mutta olen nähnyt ne,siinä mielessä olen tyytyväinen et olen paljon nuorempi kun tämä ex nainen. =)

• Mumpsis

Itse löysin pari viikkoa sitten poikaystäväni (tulevan avomieheni) koneelta kuvia hänen exästään. Tuntui todella pahalta katsoa niitä suutelukuvia ja kuinka onnelliselta mieheni näyttää pitäessään exää kainalossaan. Tiedän että mies rakastaa minua, mutta silti tuntuu pahalta ajatella että hänellä on kuvia entisestään. Varsinkin kun tämä on paljon kauniimpi ja hoikempi kuin minä. Joo tiedän, minulla on paska itsetunto.
        Itsekkin olen hävittänyt kaikki kuvat exästäni enkä ole häneen missään yhteydessä, joka tosin johtuu siitä että erosimme tosi pahoissa riidoissa. Moikkaisin jos hän tulisi kadulla vastaan, mutta juttelemaan minua ei kiinnostaisi jäädä.
        Ensin ajattelin ettei mies muista kyseisiä kuvia, itsekkin nimittäin löysin eksästäni kuvia monta kuukautta eropn jälkeen. Mutta pari iltaa sitten huvikseni kysyin että mitä tuossa kansiossa on. Mies sanoi ettei kerro, mutta kuitenki avasi kansion. Alikansioita hän ei avannut sanoen, että niissä ei ole mitään mielenkiintoista. Jos hän ei olisi muistanut, niin hän olisi itsekkin halunnut katsoa; "Empä kyllä muista, katsotaampas"-tyyliin.
        Pitäisikö sanoa miehelle että löysin kuvat ja että ne loukkaavat minua? Tähän liittyy vielä sekin ongelma, että olen "luvatta" tutkinut mieheni kansioita tämän ollessa muualla.

• nonino
        Mumpsis kirjoitti:

Itse löysin pari viikkoa sitten poikaystäväni (tulevan avomieheni) koneelta kuvia hänen exästään. Tuntui todella pahalta katsoa niitä suutelukuvia ja kuinka onnelliselta mieheni näyttää pitäessään exää kainalossaan. Tiedän että mies rakastaa minua, mutta silti tuntuu pahalta ajatella että hänellä on kuvia entisestään. Varsinkin kun tämä on paljon kauniimpi ja hoikempi kuin minä. Joo tiedän, minulla on paska itsetunto.
        Itsekkin olen hävittänyt kaikki kuvat exästäni enkä ole häneen missään yhteydessä, joka tosin johtuu siitä että erosimme tosi pahoissa riidoissa. Moikkaisin jos hän tulisi kadulla vastaan, mutta juttelemaan minua ei kiinnostaisi jäädä.
        Ensin ajattelin ettei mies muista kyseisiä kuvia, itsekkin nimittäin löysin eksästäni kuvia monta kuukautta eropn jälkeen. Mutta pari iltaa sitten huvikseni kysyin että mitä tuossa kansiossa on. Mies sanoi ettei kerro, mutta kuitenki avasi kansion. Alikansioita hän ei avannut sanoen, että niissä ei ole mitään mielenkiintoista. Jos hän ei olisi muistanut, niin hän olisi itsekkin halunnut katsoa; "Empä kyllä muista, katsotaampas"-tyyliin.
        Pitäisikö sanoa miehelle että löysin kuvat ja että ne loukkaavat minua? Tähän liittyy vielä sekin ongelma, että olen "luvatta" tutkinut mieheni kansioita tämän ollessa muualla.

mun exälläni on puhelimessaan alastonkuvia musta, ja tietokoneella ja laatikoissa muita kuvia. alastonkuvia ruinasi lisää viimeksi tänään. erosta on yli puolitoista vuotta ja hänellä on ollut uusi tyttöystäväkin jo yli puoli vuotta. en tiedä tietääkö tyttö kuvista, ainakin miehen tekstiviestit on lukenut.
        mulla on kuvia ainakin kolmesta eri exästä. toinen on poikani isä ja useissa kuvissa pojan vauva-ajoilta, enkä kuvia todellakaan rupeaisi hävittämään, hävittäisin miehen joka sellasita vaatisi. sitten on joitakin kuvia tästä exästä jolla on myös mun kuviani. joku ylppärikuva, kuvia juhlista missä olimme yhdessä. ne ovat vielä vanhampieni luona, ja siellä saavatkin olla. joitakin bilekuvia löytyy myös yhdestä kesäromanssista, sylissä, vieressä, pussaamassa. niitä oli kamera täynnä mutta suurimman osan poistin kun avomieheni ei oikein tykännyt. kuvat ovat edelleen vanhalla koneellani, enkä niitäkään poista. näytän meinaan pirun hyvältä kuvissa :D
        kun olin muuttanut nykyisen mieheni kanssa yhteen, purkaessani hänen tavaroitaan yhteisessä kodissamme löysin kuvia jostakin tytöstä ja rakkausrunoja. siinä loppui mun huumori, tavarat levis lattialle ja mies kotiin tullessa ihmetteli miksi olen niin vihainen ja tavarat levällään. kerroin mitä löysin ja lähdin ovet paukkuen. illalla tullessani takaisin olin jo aivan valmis eroon, mies oli aivan paniikissa ja sanoi etteivät ne merkitse mitään ja pyysi heittämään roskiin. siinä tulikin keskustelu että miksi ei itse ole hävittänyt niitä... sovimme, mies heitti kaikki roskiin. mun kotonahan ei muiden naisten kuvia säilytellä!

• on

yhdestä eksästäni ja minusta yhteisiä kuvia jotka nykyinen avomieheni on kyllä nähnyt. Se aika minkä eksäni kanssa olin oli kuitenki osa elämääni ja haluan säilyttää joitain kivoja pieniä muistoja niistäkin hetkistä, mutta en silti mitenkään haikaile eksäni perään. Eikä nykyinen avomieheni ole onneksi mitenkään mustasukkainen kuvista tms. Asiasta nykyiseni on kerran kysynyt että miksi pidän niitä tallessa ja kerroin - homma selvä.

En siis näe itse ainakaan mitään syytä sinulla olla mustasukkainen. Toki jos ahdistaa niin ota ja puhu ja kysy.

(en tiedä joko samankaltainen kommentti jätetty kun en jaksanut koko keskustelua lukea läpi, anteeksi siitä :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe