Onko muita miehiä, jotka inhoavat?..

mies..

Muita miehiä, jotka inhoavat penkkiurheilua?

Siis
- Jalkapallo
- Jääkiekko
- Golffi
- Tennis
- Ralli (moottoriurheilu)
- Mäkihyppyt
- Hiihto
- Koripallo

Itse inhoan kaikkia noita, paitsi formuloita on tullut katseltua se tunnin kooste Maikkarilta, kiinnostaa vain siksi koska siellä on vielä suomalaisia jäljellä. Mutta ei kiinnosta niin paljoa, että MAXin hommaisin!

Minä EN TAJUA esim. siskoni miestä, kun se AINA katsoo Canal :lta jotain vitun mansesteria tai jotain paska jalkapalloa? Mitä vitun väliä on jollain jalkapallolla, eihän siellä ole edes suomalaisia mukana? Tai suomella omaa joukkoetta, joka voisi menestyä?

Eniten vitutti työpaikan porukan kanssa mennä katsomaan jotain jääkiekko matsia! Siellä ne ihmiset olivat kuin jotain lintuja rääkymässä kalliolla silmät tapilla!! KALA! KALA! KATO TUOLLA ON KALA!!! (KALA = jääkiekko) Aaaargh!! Mitään muuta en nähnyt! Arvatkaa kaksi kertaa menenkö uudestaan!

Eli tämmöistä, ennemmin katson leffoja kuin urheilua! Eri asia on, jos voi itse osallistua, pentuna kyllä tykkäsin pelata jalkapalloa ja jääkiekkoa! Mutta en ymmärrä sitä, että sitä vahataan suu vaahdossa telkkarista?

28

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfghjk-poi

      mutta en ole kovin kiinnostunutkaan. Listaltasi poimin lätkän, sitä katson mielelläni ja mua harmittaa että SM-liiga on mennyt maksukanaville. En kuitenkaan osta mitään kanavia sen takia.
      Muita saatan seurata joskus harvoin - pari kertaa vuodessa - satunnaisesti, ajantappamisen tarkoituksessa, mutta oikeeta kiinnostusta mulla ei ole.

    • Ygg

      lähinnä kamppailu-urheilua ja sitäkin aika harvoin. Jos Suomi joskus menestyy mm-tasolla lätkässä niin saatan katsoa myös finaalit, muuten urheilu ei jaksa kiinnostaa.

      • ap.

        Ai lätkässä? Eikös se suomi voittanut joskus 1995 sen lätkän maailman mestaruuden? Kadulla oli ihmisiä hirveästi?

        Mutta eipähän ole enää! Sekin vituttaa lätkän mm:ssä, koska suomi häviää aina kusi sukassa ruotsalaisille! Vitun uunot! Olen syntynyt ruotsissa ja asunut siellä suomalaisena 11 vuotiaaksi! En halua nähdä tätä paskaa, että suomi uunot häviää aina ruotsalaisille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Siksi en katso paska jääkiekkoa!


      • ap. kirjoitti:

        Ai lätkässä? Eikös se suomi voittanut joskus 1995 sen lätkän maailman mestaruuden? Kadulla oli ihmisiä hirveästi?

        Mutta eipähän ole enää! Sekin vituttaa lätkän mm:ssä, koska suomi häviää aina kusi sukassa ruotsalaisille! Vitun uunot! Olen syntynyt ruotsissa ja asunut siellä suomalaisena 11 vuotiaaksi! En halua nähdä tätä paskaa, että suomi uunot häviää aina ruotsalaisille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Siksi en katso paska jääkiekkoa!

        enemmän maailmankapin voittoja, mitä F1-maailmanmestaruuksia.

        Lisäksi, ei tarvitse seurata tunnin F1-koostetta, tulokset saa joko Maikkarin teksti-TV:stä tai Maikkarin nettisivuilta.


      • Anonyymi
        ap. kirjoitti:

        Ai lätkässä? Eikös se suomi voittanut joskus 1995 sen lätkän maailman mestaruuden? Kadulla oli ihmisiä hirveästi?

        Mutta eipähän ole enää! Sekin vituttaa lätkän mm:ssä, koska suomi häviää aina kusi sukassa ruotsalaisille! Vitun uunot! Olen syntynyt ruotsissa ja asunut siellä suomalaisena 11 vuotiaaksi! En halua nähdä tätä paskaa, että suomi uunot häviää aina ruotsalaisille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Siksi en katso paska jääkiekkoa!

        ÄÄHHÄHHÄÄÄ hurrilutkaaaaaaaa! 2011 otitte pataan 6-1 ja tiputettiin teidät puolivälierässä Slovakiassa jatkoaikamaalillaaaaa !!! Hurrii hurrii ruotsii ruotsii! jullihuaraaaaaaat!!!! jullihuara ruotsalainen!!! jullifk jullifk ruotsifk ruotsifk!!!! Menestysvuotenne ovat takana, nyt ruotsi tuhoutuu sisältä päin jos siellä ei tehdä radikaaleja toimenpiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄÄHHÄHHÄÄÄ hurrilutkaaaaaaaa! 2011 otitte pataan 6-1 ja tiputettiin teidät puolivälierässä Slovakiassa jatkoaikamaalillaaaaa !!! Hurrii hurrii ruotsii ruotsii! jullihuaraaaaaaat!!!! jullihuara ruotsalainen!!! jullifk jullifk ruotsifk ruotsifk!!!! Menestysvuotenne ovat takana, nyt ruotsi tuhoutuu sisältä päin jos siellä ei tehdä radikaaleja toimenpiteitä.

        Zlatan>Tre Kronor


    • MMies

      HOMO!

      HAHA. XD

    • Gotcha22

      Rekattu femakko vetelee puskista taas =DD

      ihme idiootteja...

    • ...

      Kerrankin järkevä mies! Naisena en myöskään tajua näiden lajien vouhotusta.

      • puupelo

        Mies on siis järkevä, jos hänkään ei tajua asiaa, jota sinä et tajua. Toisinsanoen, mitä vähemmän mies tajuaa, sitä järkevämpi hän on.


      • Anonyymi

        Vouhota sä persereikääsi. Kyllä niitä naisia siellä jääkiekkokatsomoissa on, elävät tunteella mukana. Sinä vain kiroat minirintojasi kotona.


    • DrakeM
    • ljvbeg

      Tuosta listasta vain lätkän loppupelit (SM, MM, Olympia jne.) tulee katsottua, jos Suomi on mukana. Formulat ei enää nappaa, kun en näe niitä suorana eikä tuloksien julkistamisen jälkeen mennyt kisa kiinnosta.

    • Väärä sana, täydellinen välinpitämättömyys sensijaan on parempi. Miestenlogiikka päihittää penkkiurheilun 100-0.

      Itse lajeja vastaan ei ole mitään, jotain jalkapalloa tai vastaavaa voisi ihan harrastepohjalta pelatakin. Pointti on olla itse mukana tekemässä, silloin siihen tulee jotain mieltäkin.

    • scale

      Itse pelaaminen on hauskaa, mutta penkkiurheilu on perseestä.

    • dazu

      Inhoavat luontoa, siis naisia, virtahepoja, männynkäpyjä, vuoria...

      Siis
      - Jalkapallo - Katson(maajoukkuepelejä).
      - Jääkiekko - Katson(maaottelut, NHL, KHL, CHL, SM-liigan pudotuspelit)
      - Golffi - En.
      - Tennis - En.
      - Ralli (moottoriurheilu) - F1 kisoja satunnaisesti.
      - Mäkihyppyt - Satunnaisesti.
      - Hiihto - Satunnaisesti.
      - Koripallo - No hell.

      • Anonyymi

        Koris: katson korisliiga, ACB, Bundesliiga, Euroliiga, NBA ja kaikki maajoukkue/EM, MM, Olympialakisat, Championsleague ja EuroCup
        Futis: Mestarienliigaa, Europpaliigaa, Conference liigaa, Bundesliigaa , Valioliigaa, La Liigaa ja kaikki maajoukkue/EM, MM, Olympialaiset ja eri Cuppeja

        Jääkiekko: Liiga pleijareita, Mestis pleijareita, NHL finaaleja ja joskus MM-kisoja jos ei ole muuta ja Olympialaisia missä toivottavasti joskus edes parhaita

        Säbää en seuraa yhtään niin tylsä laji ku 2 maassa vaan pelataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koris: katson korisliiga, ACB, Bundesliiga, Euroliiga, NBA ja kaikki maajoukkue/EM, MM, Olympialakisat, Championsleague ja EuroCup
        Futis: Mestarienliigaa, Europpaliigaa, Conference liigaa, Bundesliigaa , Valioliigaa, La Liigaa ja kaikki maajoukkue/EM, MM, Olympialaiset ja eri Cuppeja

        Jääkiekko: Liiga pleijareita, Mestis pleijareita, NHL finaaleja ja joskus MM-kisoja jos ei ole muuta ja Olympialaisia missä toivottavasti joskus edes parhaita

        Säbää en seuraa yhtään niin tylsä laji ku 2 maassa vaan pelataan

        Ja tietty koriksessa divari ja futiksessa joskus veikkausliigaa


    • Penkkiurheilu on naurettavaa... Ja penkkiurheilijat huvittavia... X)

      Ymmärrän jos itse reenaa ko lajia, ni sit toki se seuraaminenkin käy järkeen. Mut jos itse vaan istuu siellä kotisohvalla vatsansa vieressä kaljaa kittaamassa ja mesoo jostain stanan kiekosta tai pallosta, ni en kyllä sellasta ihmistä arvosta kovinkaan korkeelle..

      PS. formulatkin on arsesta.

    • ymmärtää ::

      .

      että on oikeesti urheilukahjoja olemassa kun kerran käkikellomiehiäkin on olemassa

      .

    • yli kaiken

      Pahinta ajanhaaskausta katsoa penkkiurheilua työporukan kanssa. En mene enää koskaan.

      Ennemmin lähden itse lenkille tai teen jotain hyödyllistä.

      • urheiljaa ::

        .

        vaatii miljoonien urheilu- ym hallien rakentamista itsellleen, vois kyl kysyä onko silloin kunnan resurssit oikein kohdistettu näinä tiukkenevina aikoina

        .


    • Itse pelaan sulistaa, mutta en seuraa

      Katson formulat netistä ja Suomen maajoukkueen jääkiekkopelit.

      Lisäksi seuraan tyttären estekisat ja satunnaisesti myös muita estekisoja, siis hevosurheilua.

      Muun urheilun seuraaminen ei kiinnosta vähääkään.

    • urheilua liikaa lehdissä ja tiedotusvälineissä

      En usko että kaikki pitävät niin urheilusta vaikka sitä tuijottavatkin ... tekevät siten kun eivät muuten näyttäsi vaimon silmissä mieheltä...(.ehkä).Toisille se taas on tullut Jumalaksi , jota palvotaan... Ravit nyt menettelee jos on itsekin pelennut...muuten ei tule niitäkää katottua

    • ponipainotteinen naisratsastaja

      Olen kouluratsastaja harrastetasolla ja tykkään etsiä pilkunviilausvirheitä estekisoista..Kun hevoset hyppäävät,pistää silmiin välillä että ne yrittävät paeta esteiden välistä suuntaan jos toiseen.Hätiköidysti esteratsastajat käyttävät ohjia hirveän näkyvästi ja paljon.Koulupainotteisena teen esteitä kuin koulukiemuroita: hyppy on kuin huolella suunniteltu liikekompura.Valmistelen asettamalla kulmissa jne..Sitten suoralla hevosella kohti määränpäätä,estettä,eikä mitään sattumanvaraista vauhdissa liitelyä jossa tavallaan hypättäisiin vaan hevosen mukaansatempaisevasta vauhdista.Tällaista teen itselleni,tulee harmaita hiuksia varmaan ennenaikaisesti..Nyt villityksenä issikkavaellukset,suunnitteilla talveksi pari.

    • Anonyymi

      Aloittaja on kunnon pallinaama. Urheilu on elämän suola, niin seurattuna kuin itse harrastettunakin! Törmäsin juuri Twitchin livessä läskiperse-chattailijaan, joka solvasi suunnilleen kaikkia maailman yleisimpiä urheilulajeja. Haistakoon pitkän paskan, tunteita herättävää urheilua on aina mielekästä katsoa. Ykköslaji kaikista on tietenkin JÄÄKIEKKO, lätkä jyrääääää! Moottoriurheilu ei ole urheilua, vaikka siinä rautaista kuntoa vaaditaankin. Jalkapallo on viihdyttävää vain silloin, kun siinä hyökätään kunnolla ja tulee paljon maaleja. Tarkka puolustaminen ja laukausten puuttuminen toimii yhtä tehokkaana unilääkkeenä kuin vaalikeskustelu.

      • Anonyymi

        Basketball and football hold My Beer!
        Jääkiekko on pieni näihin kahteen ylijumaliin verrattuna!
        Vois mennä ulkomaalaisten kanssa nauraa jääkiekosta ku futis ja koris owns ballsports


    • Anonyymi

      Futiksessa ja koriksessa huipulle pääseminen on vähän eri asia kuin 8-10 maan jääkiekossa saati 2-4 säbässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe