minkäslaiset ne sit on :DD?
kauniit huulet
12
1092
Vastaukset
- Jaapur
Kauniit huulet ovat sellaiset, jotka sopivat kantajalleen. Yleensä ihmisillä on kauniiit huulet. Kauniimmaksi huulet tekee se, että niiden välistä tulee älykästä, hauskaa ja ystävällistä puhetta.
Rumat huulet ovat sellaiset botoxilla turvotetut nakkihuulet, jotka poikkeuksetta saavat kantajansa näyttämään hirviöltä.- hottis Sottis..
mua nauratti kun muutama ukko kehunut huulia..silmiäkin..jne.
Aamusiin laitan niihin huulipunaa ja huultenrajausta ja omat ovat.Huulten välistä tulee juuri tota kaikkee hymyjä, juttuja, naurua..se on osaltani mun työnikin.Mutta osa mun persoonaa.
Luonnollista persoonaa.
Huulihirviöt näyttää muuten kauheelta joiden suu täytetty botoksilla jollain..ilmeetön hymy..ei luontevaa ollenkaan.
- ...........
punaiset, hyvän muotoiset, ei liian turpeat muttei myöskään viirut... ja kuten joku jo asian ilmaisikin; rutkasti hymyä tai ainakin mukavaa juttua :)
- jup.....
naisellisen muhkeat, eivät ihonvärisiksi maalatut!
- pusupusi pojat
Mulla kans ns. pusuhuulet, joiden takia sain lähes huoranleiman kivikautisella ja puritaanisella 70-luvulla. Jo pitemmän aikaa olen huomannut, että huuleni ovat ns. kovaa kamaa jatosi sexyt edelleen.Näin se maailma ja muoti muuttuu eikä aina huonompaan suuntaan.
- Anonyymi
Lopullinen isku tulee kohta
- Anonyymi
Sitä vailla
- Anonyymi
Tee se nyt
Täyteläiset ja sellaiset pussailtavat.
- Anonyymi
BB aikoinaan. Rakastuin jo pikkupoikana.
https://aijaa.com/BzToNd - Anonyymi
Sellaiset joita näillä ei ole
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 496021
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2635927Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?895736Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k364890Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494729Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2164065Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43751- 1473572
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!313175Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253127