minkäslaiset ne sit on :DD?
kauniit huulet
12
1012
Vastaukset
- Jaapur
Kauniit huulet ovat sellaiset, jotka sopivat kantajalleen. Yleensä ihmisillä on kauniiit huulet. Kauniimmaksi huulet tekee se, että niiden välistä tulee älykästä, hauskaa ja ystävällistä puhetta.
Rumat huulet ovat sellaiset botoxilla turvotetut nakkihuulet, jotka poikkeuksetta saavat kantajansa näyttämään hirviöltä.- hottis Sottis..
mua nauratti kun muutama ukko kehunut huulia..silmiäkin..jne.
Aamusiin laitan niihin huulipunaa ja huultenrajausta ja omat ovat.Huulten välistä tulee juuri tota kaikkee hymyjä, juttuja, naurua..se on osaltani mun työnikin.Mutta osa mun persoonaa.
Luonnollista persoonaa.
Huulihirviöt näyttää muuten kauheelta joiden suu täytetty botoksilla jollain..ilmeetön hymy..ei luontevaa ollenkaan.
- ...........
punaiset, hyvän muotoiset, ei liian turpeat muttei myöskään viirut... ja kuten joku jo asian ilmaisikin; rutkasti hymyä tai ainakin mukavaa juttua :)
- jup.....
naisellisen muhkeat, eivät ihonvärisiksi maalatut!
- pusupusi pojat
Mulla kans ns. pusuhuulet, joiden takia sain lähes huoranleiman kivikautisella ja puritaanisella 70-luvulla. Jo pitemmän aikaa olen huomannut, että huuleni ovat ns. kovaa kamaa jatosi sexyt edelleen.Näin se maailma ja muoti muuttuu eikä aina huonompaan suuntaan.
- Anonyymi
Lopullinen isku tulee kohta
- Anonyymi
Sitä vailla
- Anonyymi
Tee se nyt
Täyteläiset ja sellaiset pussailtavat.
- Anonyymi
BB aikoinaan. Rakastuin jo pikkupoikana.
https://aijaa.com/BzToNd - Anonyymi
Sellaiset joita näillä ei ole
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934427
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752644Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s731167Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341062- 61873
- 28843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46836Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja105813Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799