minkäslaiset ne sit on :DD?
kauniit huulet
12
1101
Vastaukset
- Jaapur
Kauniit huulet ovat sellaiset, jotka sopivat kantajalleen. Yleensä ihmisillä on kauniiit huulet. Kauniimmaksi huulet tekee se, että niiden välistä tulee älykästä, hauskaa ja ystävällistä puhetta.
Rumat huulet ovat sellaiset botoxilla turvotetut nakkihuulet, jotka poikkeuksetta saavat kantajansa näyttämään hirviöltä.- hottis Sottis..
mua nauratti kun muutama ukko kehunut huulia..silmiäkin..jne.
Aamusiin laitan niihin huulipunaa ja huultenrajausta ja omat ovat.Huulten välistä tulee juuri tota kaikkee hymyjä, juttuja, naurua..se on osaltani mun työnikin.Mutta osa mun persoonaa.
Luonnollista persoonaa.
Huulihirviöt näyttää muuten kauheelta joiden suu täytetty botoksilla jollain..ilmeetön hymy..ei luontevaa ollenkaan.
- ...........
punaiset, hyvän muotoiset, ei liian turpeat muttei myöskään viirut... ja kuten joku jo asian ilmaisikin; rutkasti hymyä tai ainakin mukavaa juttua :)
- jup.....
naisellisen muhkeat, eivät ihonvärisiksi maalatut!
- pusupusi pojat
Mulla kans ns. pusuhuulet, joiden takia sain lähes huoranleiman kivikautisella ja puritaanisella 70-luvulla. Jo pitemmän aikaa olen huomannut, että huuleni ovat ns. kovaa kamaa jatosi sexyt edelleen.Näin se maailma ja muoti muuttuu eikä aina huonompaan suuntaan.
- Anonyymi
Lopullinen isku tulee kohta
- Anonyymi
Sitä vailla
- Anonyymi
Tee se nyt
Täyteläiset ja sellaiset pussailtavat.
- Anonyymi
BB aikoinaan. Rakastuin jo pikkupoikana.
https://aijaa.com/BzToNd - Anonyymi
Sellaiset joita näillä ei ole
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 581402
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586