Rakastunut vaimon pikkusIskoon

Gammal träskalle

Olen aivan rakastunut vaimon pikkusiskoon. Vaimoani rakastan kyllä vielä enemmän. Vaimon sisko ei (onneksi?) ole kiinnostunut olemaan muuta muin kaveri. Nähdäänkin aika harvoin. Olen melkein 50 ja siskokin pian 40. Onko jollekin käynyt samoin?

8

4981

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Vain miehet voivat näköjään rakastaa kahta. :/

    • murjottu

      lankoni oli "rakastunut" minuun elimme 60-luvun loppua ja 70-luvun alkua.
      Lanko sanoi sisarelleni useamman kerran jos ei olisi tavannut siskoani ja aviossa tämän kanssa hän piirittäisi minua niin kauan että saisi minut.

      Tuo hiersi siskoani, minulle kertoi vasta vuosien päästä.
      Heidän avioliittonsa loppui, sisko joutui työttömäksi sairastui mieleltään.
      Asuin 280 km päässä enkä tavannut siskoa enkä lankoani. Olin avioliitossa ja äiti.

      Mielestäni lankoni ei todella rakastanut koskaan siskoani minua tai edes itseään. Lopulta hän lähti erään naisen "matkaan" sisko ymmärsi etten minä ollut syy enkä seuraus, mutta emme tapaa enää siskon kanssa

    • lirpslärps

      Sitöä se vaan on,housuissas oleva ykssilimänen mato se vaan vetelee viimeisiään...ja sulla on viidenkympin villitys.
      JKohta pili on pelkkää kusemista varten...voivoi mies rukka...kovat ajat koittaa...

    • duracelpupupwer

      tuneg duracel paristoja sen perseeseen :D

    • milla moralisti ;)

      Olen kokenut vähän vastaavan tunteen miehen puoleista sukulaista kohtaan, mutta kannattaako asiaan suhtautua vakavasti? Aikuinen ihminen on jo sen verran elämässään kokenut, että osaa arvottaa mikä on tärkeää ja mikä ei.

      Nauti siis tunteestasi, pidä sitä mukavana pikku salaisuutenasi, salli se itsellesi tulla ja salli sen myös mennä.

      Et tee mitään väärin ihastumalla toiseen naiseen, vaan viisaasti hyödynnettynä sekin tunne-energia voi olla piristystä omassa parisuhteessasi. Jokaikinen ihminen ihastuu aina johonkin ja ainakin minä nautin niistä hetkistä. Ei se miestäni saa näyttämään huonommalta tai vähemmän haluttavalta, vaan hänellä on oma vankka paikkansa sydämessäni ja niin kauan aikaa kuin jaksan ihastua tiedän myös olevani tunne-elämältäni hengissä.

      Heitit myös vastuun vaimosi siskolle toteamalla "Vaimon sisko ei (onneksi?) ole kiinnostunut olemaan muuta muin kaveri." Haloo, et kai sinä nyt oikeasti, aikuinen mies, osaa hallita tilanteita ja ajaudut jonkun naisen syliin jonkun pikkuihastumisen vuoksi. Siis jos kyseinen sisko olisikin kiinnostunut sinusta, niin ottaisitteko riskin antamalla periksi kenties nopeasti kuolevalle ihastuksellenne?

      • Gammal träskalle

        Olen kyllä samaa mieltä siinä että tämähän vain piristää elämän harmaata arkea. En ole suunnitellut mitään vaimonvaihto-operaatioita. Rakastan ja ihailen vaimoani yli kaiken eikä mikään tämmöinen muuta sitä asiaa.

        Minustakaan tässä ihastumisessa ei ole mitään väärää. Paras on pitää asia omana tietonaan ja nauttia tunteesta. Kun sanoin että sisko ei onneksi halua olla muuta kuin kaveri, tarkoitin juuri sitä että näin ei ole vaaraa että asiasta aiheutuisi ongelmia.

        Kerran minulle kävi ns. "lomaromanssin" yhteydessä niin että nainen alkoi soitella perään. Tilanne oli aika hankala. Siitä onneksi selvittiin koska vaimoni on niin fiksu että ymmärsi mistä on kyse. Parisuhteemme on pikemminkin vahvistunut tällaisissa karikoissa.

        Muutenkin olen sitä mieltä että iskelmälaulun kertosäe "kaiken takana on nainen" sisältää enemmän visautta kuin äkkiseltään luulisikaan. Ainakin minun kohdallani on näin.

        Kiitos taivaan isä (tai kuka lienetkään) kaikista ihanista naisista! (Olen muuten tässä vanhemmiten ruvennut epäilemään että sinulla oli pilkettä silmäkulmassa kuin teit naisesta sellaisen kuin teit.) Kiitos teillekin kaikki fiksut ja ihanat naiset! Kiitos milla!


      • kuvottavaa
        Gammal träskalle kirjoitti:

        Olen kyllä samaa mieltä siinä että tämähän vain piristää elämän harmaata arkea. En ole suunnitellut mitään vaimonvaihto-operaatioita. Rakastan ja ihailen vaimoani yli kaiken eikä mikään tämmöinen muuta sitä asiaa.

        Minustakaan tässä ihastumisessa ei ole mitään väärää. Paras on pitää asia omana tietonaan ja nauttia tunteesta. Kun sanoin että sisko ei onneksi halua olla muuta kuin kaveri, tarkoitin juuri sitä että näin ei ole vaaraa että asiasta aiheutuisi ongelmia.

        Kerran minulle kävi ns. "lomaromanssin" yhteydessä niin että nainen alkoi soitella perään. Tilanne oli aika hankala. Siitä onneksi selvittiin koska vaimoni on niin fiksu että ymmärsi mistä on kyse. Parisuhteemme on pikemminkin vahvistunut tällaisissa karikoissa.

        Muutenkin olen sitä mieltä että iskelmälaulun kertosäe "kaiken takana on nainen" sisältää enemmän visautta kuin äkkiseltään luulisikaan. Ainakin minun kohdallani on näin.

        Kiitos taivaan isä (tai kuka lienetkään) kaikista ihanista naisista! (Olen muuten tässä vanhemmiten ruvennut epäilemään että sinulla oli pilkettä silmäkulmassa kuin teit naisesta sellaisen kuin teit.) Kiitos teillekin kaikki fiksut ja ihanat naiset! Kiitos milla!

        kyllä muistuu mieleen tosta jutusta samanlainen tarina, joka vieläkin elää. siskon ukko ollut vuosia ihastunut minuun, vaimon siskoon. mä pitkään ihmettelin miks sisko mulle mulkoili, kunnes siskon ukko vuosien päästä tunnusti, et ei voi edes olla kaveria, kun ihastus ottaa aina ylivallan kun pitempään on mun kans tekemisissä. itse olen eronnut seitsämän vuotta sitten, lapset kun saan isoks, rupeen katteleen itelleni kaverin. totta kait mä olen mielenkiintoinen pakkaus, vapaa nainen ja vielä ihan siistin näköinen, omillaan toimeen tuleva jne. koittakaa nyt helvetti ottaa järki kätteen jätkät, toi touhu ahistaa tosissaan paljon, oksettaa oikeen kun aattelen että siskon ukko, hyi helvetti. jätkät on sikoja, ei siitä pääse mihinkään. tekis mieli sanoo siskolle, mut ei viitti. sit se ihmetteleen että miten Mä en tule toimeen sen ukon kans, just joo..


    • Samassa jamassa

      Aluksi kannattaa erottaa rakastaminen ja ihastuminen. Jos todellakin rakastat, älä nyt missään tapauksessa mene ja töksäytä sitä tietoa suoraan päin naamaa, vaan tunnustele ja seuraa tapahtumia (jokamies on pelimies).
      Toiseksi, ihmiset eivät ole mitään joutsenia, vaan tämä nykypäivän yksiaviollisuus on kristillistä huuhaata. En nyt lähtisi vaimon siskoa ujuttamaan mihinkään kolmisuhteeseen, mutta en sitä sinulta kielläkkään. Tähänkin sama neuvo, kuin ensimmäiseen.
      Kolmanneksi tulee muistaa, että rakkaimpiaan ei tule missään olosuhteissa satuttaa!!! Tähän neuvoksi, että jos peli EI kulje, niin lopeta se hyvään aikaan ja unohda koko tapaus - vaikka väkisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe