Kuules e.W.

Mitä sinulle kuuluu?

32

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinähän alat pikkuhiljaa oppia. ;-)

      • Miten niin.
        *on hämmästelevinään*


    • ...

      Pröööööööt!

    • mutta,

      Mä en ole mikään e.W, vaikka tähän ketjuun vastaankin ( ja tämän asiaintilan perustelen paitsi sillä FAKTALLA, etten koskaan ole omannut foorumille YHTÄKÄÄN rekisteröityä nimimerkkiä, myös sillä, mitä voi tämän viestin nimimerkkikentästä nähdä, eli että käytän nimimerkkiä "mutta,"), mutta sen voin sanoa, että sä nimimerkki buddy-love vaikutat MINUSTA epärehelliseltä ja usein tavallaan jotenkin myös pahansuovalta. Vääntelet sanottuja miten sattuu ja pidänkin lähinnä ainakin sosiaaalisina idiootteina ihmisiä, jotka sua symppaavat. Kukaan tuntematon ja järkevä rekisteröitrynyt ei esimerkiksi käy kenenkään anonyymin kimppuun siten, kuin sinä olet mun kimppuuni aikoinaan käynyt. Eri asia varmaan olisi, jos mut tuntisit, mutta kaiken järjen mukaanhan sinä et tunne, eikö niin, ( kuten ei muuten tunne kukaan muukaan
      täyspäinen palstakävijä, kun eihän mulla edes rekisteröityä nimimerkkiä ole).

      Piste.

      • dayum

        hän trimmaa hymyään, hän on haamu, hän on henki, ja tietoinen niin tyylistään...

        Muistuttaisin siitä kultaisesta säännöstä, että palstalla personoituu välittömästi Joksikin Tietyksi kun erehtyy käyttämään kahdesti samaa nimimerkkiä. Sen jälkeen on myöhäistä enää kapinoida.


      • Miksi ihmeessä sinä hermostut, jos et kerran ole e.W? Kunhan tässä hämmästelen...


      • muttta,
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinä hermostut, jos et kerran ole e.W? Kunhan tässä hämmästelen...

        Suosittelisin sinua käsittämään ainakin sen faktan, että kaltaiseni anonyymi ei leimaannu nimimerkkien perusteella yhtään miksikään. Voit toki lukea viestini uudelleen, jollet sen sisältöä ensimmäisellä lukukerrallasi ymmärtänyt ja lisäksi voin sanoa sinulle senkin, että kaltaiselleni anonyymille on kestämätön(!) tilanne olla jatkuvasti julkisen huomion kohteena sinun minulle kohdistamallasi tavalla OTTAEN HUOMIOON, etten omaa rekisteröityä nimimerkkiä ilmeisen sisäsiittoiseen ja sisäänpäin kääntyneeseen miehen logiikka-palstayhteisöönne. Sinun asemassasi jos olisin, puhuttelisin minä tuntemattomia ihmisiä ainoastaan kirjoittamiensa tekstien sisällön perusteella.


      • Miksi ihmeessä ja kummassa koet tarpeelliseksi vastata tähän ketjuun?

        Siis sinähän et käsittääkseni ole omasta mielestäsi e.W.


      • mutta,
        dayum kirjoitti:

        hän trimmaa hymyään, hän on haamu, hän on henki, ja tietoinen niin tyylistään...

        Muistuttaisin siitä kultaisesta säännöstä, että palstalla personoituu välittömästi Joksikin Tietyksi kun erehtyy käyttämään kahdesti samaa nimimerkkiä. Sen jälkeen on myöhäistä enää kapinoida.

        No mä olen sen läksyn tässä varmasti oppinut: enää ja jatkossa en yhtään kenenkään tulkinnan älykkyydestä oleta sellaista, että itselleni näillä S24:n kaltaisilla palstoilla olisi järkevän keskustelemiseen liittyvän tunnistettavuuden perusteella mitenkään fiksua käyttää jotakin yhtä ja samaa nimimerkkiä ainakaan viestiketjusta toiseen toistuvasti. Ja mua kuvottaa, että nyt mut tietysti näiden tähän ketjuun antamieni vastausteni perusteella yhdistetään nimimerkkkin "e.W". Sitä nimimerkkiä on käyttänyt tajuttoman moni ja ainakin suuri osa varmaankin aikoinaan siksi, että näkivät itselleen suureksikin huvitukseksi pilkata juuri mua ja just sillä, että tampsat kuvittelee kaikkien rekisteröitymätöntä nimimerkkiä käyttävien kirjoittajien olevan suurin piirtein yks ja sama tai että he ( ne tampsat) kuvittelevat kaiken rekisteröitymättömistä kirjoittajista sanotun olevan totta... Itse käytän vaihtelevia nimimerkkejä, enkä yhtä samaa. Ja rekisteröityä nimimerkkiä mulla ei ole ( en koskaan ole ollut kiinnostunut siitä, että minkälaisten ihmisten kanssa näillä palstoilla keskustelen, koska ainoastaan tekstien perusteella olen sananvaihtoja käynyt).


      • suloisesti kirjoittava tuntematon, mutta ehkä hyvin viehkeäkin neito olet sellaisista kirjoittajista, joilla ei tällaisella palstalla oikeastaan edes ole jaksamista, tai intressejä olla jotenkin vastaan jotakuta kirjoittajaa?


      • muttta, kirjoitti:

        Suosittelisin sinua käsittämään ainakin sen faktan, että kaltaiseni anonyymi ei leimaannu nimimerkkien perusteella yhtään miksikään. Voit toki lukea viestini uudelleen, jollet sen sisältöä ensimmäisellä lukukerrallasi ymmärtänyt ja lisäksi voin sanoa sinulle senkin, että kaltaiselleni anonyymille on kestämätön(!) tilanne olla jatkuvasti julkisen huomion kohteena sinun minulle kohdistamallasi tavalla OTTAEN HUOMIOON, etten omaa rekisteröityä nimimerkkiä ilmeisen sisäsiittoiseen ja sisäänpäin kääntyneeseen miehen logiikka-palstayhteisöönne. Sinun asemassasi jos olisin, puhuttelisin minä tuntemattomia ihmisiä ainoastaan kirjoittamiensa tekstien sisällön perusteella.

        Minulle tuli tekstisi perusteella mieleen Eewari. Minkäs minä sille voin.


      • mutta,
        buddy-love kirjoitti:

        Miksi ihmeessä ja kummassa koet tarpeelliseksi vastata tähän ketjuun?

        Siis sinähän et käsittääkseni ole omasta mielestäsi e.W.

        Eiköhän viestiketjuihin saa vastata kuka vain? Joo en mielestäni todellakaan omasta mielestäni ole joku "e.W" sillä FAKTOIHIN perustuvalla näkemyksellä, että viimeeksi n. vuosi sitten jonkin aikaa käytin - minä anonyymi, viestieni nikkikentässä kyseistä nimimerkkiä. Luovuin sen nimimerkin käytöstä sitten siksi, että mua häiriköitiin ja viestiketjuihin osaa ottamistani sotkettiiin rankasti. Mikään rekisteröitynyt kävijä en koskaan ole ollut.

        Et kai sä nyt siihen viittaa, että joku mielisairas(?!!) tietourkkija tms. muu keskustelupalstakäijöiden kyttääjä olisi minuun tunnistettavasti ja minulle kiusaa tehdäkseen luonut vaikka profiilin tälle foorumille; eikai nyt sentään niin? Haloo ainakin siinä tapauksessa mä vetäisin asiasta aika kovat korvaukset, koska mä olen käynyt tällä keskustelupalstalla ja foorumilla vain keskustellakseni. Mitä toi sairas suhtautumises muhun tossa on? Ja miks säkin esimerkiksi jatkuvasti näyt ns. tonkivan kirjoittajia? Mä en esimerkiksi tietotekniikasta mitenkään erityisiä ymmärrä, mutta vähän on pistänyt silmiin jotkut sun jutut...Ja esimerkiksi mua kohtaan sun asenteesi on ollut aika kummallisen oudon epätyypillinen(!) koko ajan....


      • UMJ
        mutta, kirjoitti:

        Eiköhän viestiketjuihin saa vastata kuka vain? Joo en mielestäni todellakaan omasta mielestäni ole joku "e.W" sillä FAKTOIHIN perustuvalla näkemyksellä, että viimeeksi n. vuosi sitten jonkin aikaa käytin - minä anonyymi, viestieni nikkikentässä kyseistä nimimerkkiä. Luovuin sen nimimerkin käytöstä sitten siksi, että mua häiriköitiin ja viestiketjuihin osaa ottamistani sotkettiiin rankasti. Mikään rekisteröitynyt kävijä en koskaan ole ollut.

        Et kai sä nyt siihen viittaa, että joku mielisairas(?!!) tietourkkija tms. muu keskustelupalstakäijöiden kyttääjä olisi minuun tunnistettavasti ja minulle kiusaa tehdäkseen luonut vaikka profiilin tälle foorumille; eikai nyt sentään niin? Haloo ainakin siinä tapauksessa mä vetäisin asiasta aika kovat korvaukset, koska mä olen käynyt tällä keskustelupalstalla ja foorumilla vain keskustellakseni. Mitä toi sairas suhtautumises muhun tossa on? Ja miks säkin esimerkiksi jatkuvasti näyt ns. tonkivan kirjoittajia? Mä en esimerkiksi tietotekniikasta mitenkään erityisiä ymmärrä, mutta vähän on pistänyt silmiin jotkut sun jutut...Ja esimerkiksi mua kohtaan sun asenteesi on ollut aika kummallisen oudon epätyypillinen(!) koko ajan....

        Meneekö tällä kertaa läpi, tuleeko uusi ennätys?

        Mitä odotat?


      • dayum
        mutta, kirjoitti:

        No mä olen sen läksyn tässä varmasti oppinut: enää ja jatkossa en yhtään kenenkään tulkinnan älykkyydestä oleta sellaista, että itselleni näillä S24:n kaltaisilla palstoilla olisi järkevän keskustelemiseen liittyvän tunnistettavuuden perusteella mitenkään fiksua käyttää jotakin yhtä ja samaa nimimerkkiä ainakaan viestiketjusta toiseen toistuvasti. Ja mua kuvottaa, että nyt mut tietysti näiden tähän ketjuun antamieni vastausteni perusteella yhdistetään nimimerkkkin "e.W". Sitä nimimerkkiä on käyttänyt tajuttoman moni ja ainakin suuri osa varmaankin aikoinaan siksi, että näkivät itselleen suureksikin huvitukseksi pilkata juuri mua ja just sillä, että tampsat kuvittelee kaikkien rekisteröitymätöntä nimimerkkiä käyttävien kirjoittajien olevan suurin piirtein yks ja sama tai että he ( ne tampsat) kuvittelevat kaiken rekisteröitymättömistä kirjoittajista sanotun olevan totta... Itse käytän vaihtelevia nimimerkkejä, enkä yhtä samaa. Ja rekisteröityä nimimerkkiä mulla ei ole ( en koskaan ole ollut kiinnostunut siitä, että minkälaisten ihmisten kanssa näillä palstoilla keskustelen, koska ainoastaan tekstien perusteella olen sananvaihtoja käynyt).

        kerran aiemmin laittaneeni tämän tulevan ajatelman ilmoille, minkä Lauri Tähkä yhdessä haastattelussa muotoili:

        Lukijoitakaan ei pitäisi aliarvioida (vaikka tilanne miltä näyttäisikin. toim. huom.).


      • mutta,
        dayum kirjoitti:

        kerran aiemmin laittaneeni tämän tulevan ajatelman ilmoille, minkä Lauri Tähkä yhdessä haastattelussa muotoili:

        Lukijoitakaan ei pitäisi aliarvioida (vaikka tilanne miltä näyttäisikin. toim. huom.).

        Jaa no viittaamaasi Lauriin en mitään osaa sanoa, mutta tällä keskustelupalstalla minä ainakin aliarvioin ja aiheesta ( btw ja sinuakaan en muuten tunne): muistaen mm. sen, ettei aikoinaan ollut juurikaan montaakaan täyspäistä palstakirjoittajaa palstalla, jotka olivat kyseenalaistaneet kimppuuni aiheetta hyökänneiden JA MINULLE KOKONAISUUDESSAAN tuntemattomien, sairaalloista henkisesti väkivaltaista paskaa suoltaneiden käytöksen minua kohtaan, kyllä aliarvioin nyt ja täst' edes heidän em. kyseisten edes normaalia ymmärrystään, josken tokikaan kaikkia ajatuksiani sanallisesti julki toisi. On nimittäin niin, että melkein mikään(!!!) ei minun mielestäni ole sairaampaa ja törkeämpää käytöstä, kuin kollektiivisesti JULKISESTI sellaisen vakkarimmin keskustelupalstalla käyvän tuntemattoman anonyymin keskustelupalstakirjoittajan kimppuun yhdessä joukolla käyminen, joka ei yhteisöstä ketään tunne(!!), joka ei kenenkään kanssa koskaan ole esimerkiksi yksityissananvaihtoa käynyt ja joka täten tulkitse KAIKEN AINOASTAAN palstalta havaittujen tekstien perusteella...


      • Nimim.erkki

        Nimim. buddy-love kysyy aloituksessaan, mitä nimimerkille e.W. kuuluu. Tällöin sinä, joka mitä ilmeisemmin et ole nimimerkki e.W., koska käytät nimimerkkiä "mutta," ryntäät keskusteluun todistelemaan, kuinka et ole nimim. e.W. ja syytät buddy-lovea sinun kimppuusi käymisestä melko tylyin sanoin. Sinä et nimimerkkiä säännöllisesti vaihtavana olisi minkään julkisen huomion kohteena, ellet itse olisi tullut tähän ketjuun räyhäämään. Olisit antanut nimimerkkiä e.W. käyttävän vastata hänelle osoitettuun kysymykseen, tai jos tällaista henkilöä ei ole, kuulumisten vaihdon tyrehtyä omaan mahdottomuuteensa. Toisin sanoen, mikä ihme sinua nimimerkki "mutta," risoo tässä aloituksessa, joka koskee täysin toista nimimerkkiä?


      • mutta,
        Nimim.erkki kirjoitti:

        Nimim. buddy-love kysyy aloituksessaan, mitä nimimerkille e.W. kuuluu. Tällöin sinä, joka mitä ilmeisemmin et ole nimimerkki e.W., koska käytät nimimerkkiä "mutta," ryntäät keskusteluun todistelemaan, kuinka et ole nimim. e.W. ja syytät buddy-lovea sinun kimppuusi käymisestä melko tylyin sanoin. Sinä et nimimerkkiä säännöllisesti vaihtavana olisi minkään julkisen huomion kohteena, ellet itse olisi tullut tähän ketjuun räyhäämään. Olisit antanut nimimerkkiä e.W. käyttävän vastata hänelle osoitettuun kysymykseen, tai jos tällaista henkilöä ei ole, kuulumisten vaihdon tyrehtyä omaan mahdottomuuteensa. Toisin sanoen, mikä ihme sinua nimimerkki "mutta," risoo tässä aloituksessa, joka koskee täysin toista nimimerkkiä?

        Ai että mikä risoo MINUA!!!??

        No lähinnä se muunmuassa alkoi tässä ketjussa risoa, että kun tähänkin aloitukseen kommentoin, tultiin minusta väittämään omituisia ( vrt. esim. nimimerkki Ratikkakuskin kummallinen kommentti tästä ketjusta). Ja sitten sekin yleisesti ottaen risoo kanssa, ettei mun anonyymin juuri koskaan anneta tällä keskustelupalstalla olla rauhassa, viittailematta nimimerkkeihin, jotka jotkut muut sadistit ovat ILMEISIMMINKIN minulle kiusaksi tällä palstalla nimiinsä rekisteröineet, vaikkeivat kyseiset p*skiaiset sitten näy paljoa edes käyttäneen/käyttävän niitä rekisteröimiään nimimerkkejä palstalla...Niin minähän katsos olin aikoinaan idiootti ja naivi palstakävijä, mikä em. ilmeni sitten siinä, että minä tampio käytin esim. samaakin keksimääni nimimerkkiä viestiketjusta toiseen ymmärtämättä silloin ollenkaan sitä, että sekopäät, häiriköt ja kiusantekijäthän sellaisen perusteella persoonaan takertuvat.

        En mä ole mikään "e.W", enkä käytä sellaista ninmimerkkiä. Joku muuhan sen näkyi rekisteröineenkin ( ts. ainakin itse olen nähnyt sellaisen sinisen nikin tällä palstalla). Kuitenkin asia on niin, että lähinnä minua tolla em. nimimerkillä oudosti ja JATKUVASTI tällä palstalla piinataan, joten onks se v*ttu ihme, jos minä tällaiseen aloitukseen minäkin sitten kommentoin?

        Ja mä en ole esimerkiksi "räyhännyt" tässä yhtään mitään (kuten sinä ilmeisimminkin yrität väittää), vaan suhtautunut aivan saamieni vastineiden luonteen perusteella. Voisko tolle suoltamallesi muhun tuntemattomaan kohdistuvalle saastapilkkaamiselle siis joskus saada jonkun stopin, olisiko mahdollista?


      • Oopust
        muttta, kirjoitti:

        Suosittelisin sinua käsittämään ainakin sen faktan, että kaltaiseni anonyymi ei leimaannu nimimerkkien perusteella yhtään miksikään. Voit toki lukea viestini uudelleen, jollet sen sisältöä ensimmäisellä lukukerrallasi ymmärtänyt ja lisäksi voin sanoa sinulle senkin, että kaltaiselleni anonyymille on kestämätön(!) tilanne olla jatkuvasti julkisen huomion kohteena sinun minulle kohdistamallasi tavalla OTTAEN HUOMIOON, etten omaa rekisteröityä nimimerkkiä ilmeisen sisäsiittoiseen ja sisäänpäin kääntyneeseen miehen logiikka-palstayhteisöönne. Sinun asemassasi jos olisin, puhuttelisin minä tuntemattomia ihmisiä ainoastaan kirjoittamiensa tekstien sisällön perusteella.

        Ainaki sää vaikuta naiselt. Mitä helvettii sää tääl huseeraat? Tää on miähe lokiikka. Kyl sää ole just sellate tyyppi mikä panee munt ihmettelemä. Sul on kyl iha helvetillisii onkelmi. Siihe ei tarvit sykolokii eik mittä tutkimustka. Sää ole nii helveti tarkast rohviloinu ittes tääl. Mää en ole koskka törmänny missä olosuhteis noi helveti heilahtanesse tyyppi.


      • Nimim.erkki
        mutta, kirjoitti:

        Ai että mikä risoo MINUA!!!??

        No lähinnä se muunmuassa alkoi tässä ketjussa risoa, että kun tähänkin aloitukseen kommentoin, tultiin minusta väittämään omituisia ( vrt. esim. nimimerkki Ratikkakuskin kummallinen kommentti tästä ketjusta). Ja sitten sekin yleisesti ottaen risoo kanssa, ettei mun anonyymin juuri koskaan anneta tällä keskustelupalstalla olla rauhassa, viittailematta nimimerkkeihin, jotka jotkut muut sadistit ovat ILMEISIMMINKIN minulle kiusaksi tällä palstalla nimiinsä rekisteröineet, vaikkeivat kyseiset p*skiaiset sitten näy paljoa edes käyttäneen/käyttävän niitä rekisteröimiään nimimerkkejä palstalla...Niin minähän katsos olin aikoinaan idiootti ja naivi palstakävijä, mikä em. ilmeni sitten siinä, että minä tampio käytin esim. samaakin keksimääni nimimerkkiä viestiketjusta toiseen ymmärtämättä silloin ollenkaan sitä, että sekopäät, häiriköt ja kiusantekijäthän sellaisen perusteella persoonaan takertuvat.

        En mä ole mikään "e.W", enkä käytä sellaista ninmimerkkiä. Joku muuhan sen näkyi rekisteröineenkin ( ts. ainakin itse olen nähnyt sellaisen sinisen nikin tällä palstalla). Kuitenkin asia on niin, että lähinnä minua tolla em. nimimerkillä oudosti ja JATKUVASTI tällä palstalla piinataan, joten onks se v*ttu ihme, jos minä tällaiseen aloitukseen minäkin sitten kommentoin?

        Ja mä en ole esimerkiksi "räyhännyt" tässä yhtään mitään (kuten sinä ilmeisimminkin yrität väittää), vaan suhtautunut aivan saamieni vastineiden luonteen perusteella. Voisko tolle suoltamallesi muhun tuntemattomaan kohdistuvalle saastapilkkaamiselle siis joskus saada jonkun stopin, olisiko mahdollista?

        Sinä et ole e.W., et käytä sellaista nimimerkkiä, joku muu kuin sinä on REKISTERÖINYT nimimerkin e.W. itselleen etkä sinä missään nimessä halua tulla yhdistetyksi kyseiseen nimimerkkiin.

        "Kuitenkin asia on niin, että lähinnä minua tolla em. nimimerkillä oudosti ja JATKUVASTI tällä palstalla piinataan, joten onks se v*ttu ihme, jos minä tällaiseen aloitukseen minäkin sitten kommentoin?"

        Edellä mainitsemieni seikkojen perusteella on todellakin v*ttu ihme, että kommentoit tällaiseen aloitukseen. Jos minä en haluaisi tulla yhdistetyksi tiettyyn nimimerkkiin, pysyisin kaukana keskustelusta, jossa kysellään kyseisen nimimerkin kuulumisia. Ylipäätään ignoraisin kaikki minulle suoraankin osoitetut viittaukset kyseiseen nimimerkkiin, koska hullujen puheet on parempi jättää omaan arvoonsa, ellei nyt erityisesti halua heitä kannustaa hulluun toimintaan.

        Edelleen: olisit antanut nimimerkkiä e.W. käyttävän vastata hänelle osoitettuun kysymykseen, tai jos tällaista henkilöä ei ole, kuulumisten vaihdon TYREHTYÄ omaan mahdottomuuteensa. Nythän sinä aivan oma-aloitteisesti sekoitit itsesi nimimerkki e.W:hen. Ja jatkat sitä innosta puhkuen.


      • mutta,
        Oopust kirjoitti:

        Ainaki sää vaikuta naiselt. Mitä helvettii sää tääl huseeraat? Tää on miähe lokiikka. Kyl sää ole just sellate tyyppi mikä panee munt ihmettelemä. Sul on kyl iha helvetillisii onkelmi. Siihe ei tarvit sykolokii eik mittä tutkimustka. Sää ole nii helveti tarkast rohviloinu ittes tääl. Mää en ole koskka törmänny missä olosuhteis noi helveti heilahtanesse tyyppi.

        No sinä varmaan tyhmyyttäsi oletkin "heilahtanut". Et käsitä varmastikaan esimerkiksi sitä, että joku voi (epäonnekseen ja hankilöhuomiota hakemattakin) kirjoittaa niin hyvin, että herättää kaiken maailman kummallisten seuranhakijoidenkin huomion? En mä koskaan ole kokenut esimerkiksi sellaisia emotionaalisia "tiloja", kuin jotkut eukot tällä palstalla esim.: että tyhjästäkin tullaan vaikka väkivallallakin uhkailemaan ( spookyyy...)... Mut hei vinkki: tällä palstalla just niitä ja sellaisia kummajaisia näytään ihailevan, joten siks tää on just ihmistieteellisenkin extremeä kamaa tää palsta, vaikkei tässä tietysti mitään ihmistiedettä harjoita.;)

        Melkoisen tällin olet säkin päähäsi saanut! Koetahan toipua pyörrytyksestäsi...;( Järtsyä, että joku on noin "erikoinen", että tulee tuntemattomalle mulle laukomaanm tollasia...Aattelit purkautua patoutumistasi, vai miten?


      • Nimim.erkki kirjoitti:

        Sinä et ole e.W., et käytä sellaista nimimerkkiä, joku muu kuin sinä on REKISTERÖINYT nimimerkin e.W. itselleen etkä sinä missään nimessä halua tulla yhdistetyksi kyseiseen nimimerkkiin.

        "Kuitenkin asia on niin, että lähinnä minua tolla em. nimimerkillä oudosti ja JATKUVASTI tällä palstalla piinataan, joten onks se v*ttu ihme, jos minä tällaiseen aloitukseen minäkin sitten kommentoin?"

        Edellä mainitsemieni seikkojen perusteella on todellakin v*ttu ihme, että kommentoit tällaiseen aloitukseen. Jos minä en haluaisi tulla yhdistetyksi tiettyyn nimimerkkiin, pysyisin kaukana keskustelusta, jossa kysellään kyseisen nimimerkin kuulumisia. Ylipäätään ignoraisin kaikki minulle suoraankin osoitetut viittaukset kyseiseen nimimerkkiin, koska hullujen puheet on parempi jättää omaan arvoonsa, ellei nyt erityisesti halua heitä kannustaa hulluun toimintaan.

        Edelleen: olisit antanut nimimerkkiä e.W. käyttävän vastata hänelle osoitettuun kysymykseen, tai jos tällaista henkilöä ei ole, kuulumisten vaihdon TYREHTYÄ omaan mahdottomuuteensa. Nythän sinä aivan oma-aloitteisesti sekoitit itsesi nimimerkki e.W:hen. Ja jatkat sitä innosta puhkuen.

        Aika tulehtunutta meininkiä taas.

        Minä olen kysynyt tuota samaa asiaa jo monta kertaa, muttei Eewari halua vastata vaan kirjoittaa tuon saman mantran kuin hare krishnat konsanaan. ;-)


      • Oopust
        mutta, kirjoitti:

        No sinä varmaan tyhmyyttäsi oletkin "heilahtanut". Et käsitä varmastikaan esimerkiksi sitä, että joku voi (epäonnekseen ja hankilöhuomiota hakemattakin) kirjoittaa niin hyvin, että herättää kaiken maailman kummallisten seuranhakijoidenkin huomion? En mä koskaan ole kokenut esimerkiksi sellaisia emotionaalisia "tiloja", kuin jotkut eukot tällä palstalla esim.: että tyhjästäkin tullaan vaikka väkivallallakin uhkailemaan ( spookyyy...)... Mut hei vinkki: tällä palstalla just niitä ja sellaisia kummajaisia näytään ihailevan, joten siks tää on just ihmistieteellisenkin extremeä kamaa tää palsta, vaikkei tässä tietysti mitään ihmistiedettä harjoita.;)

        Melkoisen tällin olet säkin päähäsi saanut! Koetahan toipua pyörrytyksestäsi...;( Järtsyä, että joku on noin "erikoinen", että tulee tuntemattomalle mulle laukomaanm tollasia...Aattelit purkautua patoutumistasi, vai miten?

        olen niimppal mahrottoma hämmästyny.

        Mul oli sellate nolo et rähjä levy, niinko vinyyli. Sää et välttämät iha tarkka muist semmotti mut ei se mittä, sää voit kyssy joltai vanhemmalt. Siin oli iha hauskassi sanotuksi, vaikkei neet mittä eriomast suamme ollu eik se musiikkika ollu muut ko iha sellast tavallist. No se joka tapaukses meni jostai syyst rikki tai siihe tuli naarmu.
        Se kappale sit kuulus et Katson ulos ikkunastain, näen nurmik, naks, katson ulos ikkunastain näen nurmik, naks, katson ulos.... kyl sää varmaste älykkään ihmisen ymmärsi mitä siin tapahtus. Jos et ni kysy sitä silt vanhemmalt ihmiselt samal. Ko noot seedeet sanoo vaa et kakakakakakakakakakakakaka.

        No kuiteski, mää tykkäsi siit levyst mut munt ottaa kyl simppusse ko mul tulee se miälle sun kirjotuksist. Ko niist puuttuu vaa se naks, ni sää olisi just ko sellate rikkinäine vinyylilevy.

        Mut ol sää rauhas vaa, ew, kyl sää joskus voit pääst sen naarmu yli.


      • mutta,
        Nimim.erkki kirjoitti:

        Sinä et ole e.W., et käytä sellaista nimimerkkiä, joku muu kuin sinä on REKISTERÖINYT nimimerkin e.W. itselleen etkä sinä missään nimessä halua tulla yhdistetyksi kyseiseen nimimerkkiin.

        "Kuitenkin asia on niin, että lähinnä minua tolla em. nimimerkillä oudosti ja JATKUVASTI tällä palstalla piinataan, joten onks se v*ttu ihme, jos minä tällaiseen aloitukseen minäkin sitten kommentoin?"

        Edellä mainitsemieni seikkojen perusteella on todellakin v*ttu ihme, että kommentoit tällaiseen aloitukseen. Jos minä en haluaisi tulla yhdistetyksi tiettyyn nimimerkkiin, pysyisin kaukana keskustelusta, jossa kysellään kyseisen nimimerkin kuulumisia. Ylipäätään ignoraisin kaikki minulle suoraankin osoitetut viittaukset kyseiseen nimimerkkiin, koska hullujen puheet on parempi jättää omaan arvoonsa, ellei nyt erityisesti halua heitä kannustaa hulluun toimintaan.

        Edelleen: olisit antanut nimimerkkiä e.W. käyttävän vastata hänelle osoitettuun kysymykseen, tai jos tällaista henkilöä ei ole, kuulumisten vaihdon TYREHTYÄ omaan mahdottomuuteensa. Nythän sinä aivan oma-aloitteisesti sekoitit itsesi nimimerkki e.W:hen. Ja jatkat sitä innosta puhkuen.

        Kirjoitit:

        "Edellä mainitsemieni seikkojen perusteella on todellakin v*ttu ihme, että kommentoit tällaiseen aloitukseen. Jos minä en haluaisi tulla yhdistetyksi tiettyyn nimimerkkiin, pysyisin kaukana keskustelusta, jossa kysellään kyseisen nimimerkin kuulumisia. Ylipäätään ignoraisin kaikki minulle suoraankin osoitetut viittaukset kyseiseen nimimerkkiin, koska hullujen puheet on parempi jättää omaan arvoonsa, ellei nyt erityisesti halua heitä kannustaa hulluun toimintaan."

        Valitettavasti en kuitenkaan tällä palstalla oma-aloitteisesti kerrassaan koskaan ole voinut pysytellä poissa keskusteluista, joissa viitataan esimerkiksi nimimerkkiin "e.W" tai se oksettava kummallinen "eewari", koska n. oman arvioni mukaan n. ainakin kuudessa osaa ottamassani keskustelusta kymmenestä minua koko ajan tullaan omiin sanomisiini liittymättä puhuttelemaan noilla em. nimimerkeillä, tai sitten minua muuten yritetään sotkea niihin - aivan tavanomaisten palstakannanotttojeni perusteella ja itseni kyseisiä nimimerkkejä käyttämättä. Koen sen ( em. mainitun) käytöksen törkeäksi kiusaamiseksi ja stalkeroinniksi minua kohtaan... En pidä siitä, että typerysten muutenkin näemmä vajajaista aivotoimintaa jotkut sairaalla tapaa juuri minua kiusaavat yrittävät johdatella esimerkiksi siten, että itse ensin ronkkivat ja uudelleen muokkailevat & uudelleen postailevat MINUN alunperin jo tälle palatalle kirjoittamiani viestejä toivomattani, tai että he itse kirjoittavat saastaa, mikä varmaankin sitten on idareille heidän ajatusmaailmansa perusteella tulkittavissa siten, että myös minulla muka olisi tekemistä sen kaiken kanssa ( ja kun ei ole).

        Niin kun mä olen ymmärtänyt tai ymmärtäisin, että kaltaisteni anonyymien kohdalla ei nimimerkkikenttään takerruta....Ei ainakaan pitäisi. En kuulu tähän keskusteluyhteisöön henkilökontaktien perusteella millään tavalla, enkä sellaisia ole foorumilta koskaan hakenut. Mä olen ilmeisestikin ainoastaan yksi, jota jotkut ilmeiset friikit ei tajua kohdella arvioinnin kanssa.


      • Nimim.erkki
        mutta, kirjoitti:

        Kirjoitit:

        "Edellä mainitsemieni seikkojen perusteella on todellakin v*ttu ihme, että kommentoit tällaiseen aloitukseen. Jos minä en haluaisi tulla yhdistetyksi tiettyyn nimimerkkiin, pysyisin kaukana keskustelusta, jossa kysellään kyseisen nimimerkin kuulumisia. Ylipäätään ignoraisin kaikki minulle suoraankin osoitetut viittaukset kyseiseen nimimerkkiin, koska hullujen puheet on parempi jättää omaan arvoonsa, ellei nyt erityisesti halua heitä kannustaa hulluun toimintaan."

        Valitettavasti en kuitenkaan tällä palstalla oma-aloitteisesti kerrassaan koskaan ole voinut pysytellä poissa keskusteluista, joissa viitataan esimerkiksi nimimerkkiin "e.W" tai se oksettava kummallinen "eewari", koska n. oman arvioni mukaan n. ainakin kuudessa osaa ottamassani keskustelusta kymmenestä minua koko ajan tullaan omiin sanomisiini liittymättä puhuttelemaan noilla em. nimimerkeillä, tai sitten minua muuten yritetään sotkea niihin - aivan tavanomaisten palstakannanotttojeni perusteella ja itseni kyseisiä nimimerkkejä käyttämättä. Koen sen ( em. mainitun) käytöksen törkeäksi kiusaamiseksi ja stalkeroinniksi minua kohtaan... En pidä siitä, että typerysten muutenkin näemmä vajajaista aivotoimintaa jotkut sairaalla tapaa juuri minua kiusaavat yrittävät johdatella esimerkiksi siten, että itse ensin ronkkivat ja uudelleen muokkailevat & uudelleen postailevat MINUN alunperin jo tälle palatalle kirjoittamiani viestejä toivomattani, tai että he itse kirjoittavat saastaa, mikä varmaankin sitten on idareille heidän ajatusmaailmansa perusteella tulkittavissa siten, että myös minulla muka olisi tekemistä sen kaiken kanssa ( ja kun ei ole).

        Niin kun mä olen ymmärtänyt tai ymmärtäisin, että kaltaisteni anonyymien kohdalla ei nimimerkkikenttään takerruta....Ei ainakaan pitäisi. En kuulu tähän keskusteluyhteisöön henkilökontaktien perusteella millään tavalla, enkä sellaisia ole foorumilta koskaan hakenut. Mä olen ilmeisestikin ainoastaan yksi, jota jotkut ilmeiset friikit ei tajua kohdella arvioinnin kanssa.

        Kuka sinut pakotti kommentoimaan TÄHÄN aloitukseen? Tässä olisi nimittäin mielestäni ollut aivan täydellinen mahdollisuus pysyä oma-aloitteisesti irti keskustelusta.

        "En pidä siitä, että typerysten muutenkin näemmä vajajaista aivotoimintaa jotkut sairaalla tapaa juuri minua kiusaavat yrittävät johdatella esimerkiksi siten, että itse ensin ronkkivat ja uudelleen muokkailevat & uudelleen postailevat MINUN alunperin jo tälle palatalle kirjoittamiani viestejä toivomattani, tai että he itse kirjoittavat saastaa, mikä varmaankin sitten on idareille heidän ajatusmaailmansa perusteella tulkittavissa siten, että myös minulla muka olisi tekemistä sen kaiken kanssa ( ja kun ei ole)."

        On pakko ihmetellä, että kun kaikesta huolimatta mitä ilmeisemmin haluat palstailla, miksi ihmeessä et rekisteröi itsellesi nimimerkkiä? Tällöin kukaan ei voisi suoltaa asiattomuuksia sinun käyttämälläsi nimimerkillä. Jos sinun rekisteröityneenä kirjoittamaasi tekstiä kopioitaisiin muokattuna väärissä yhteyksissä eri nimimerkillä, olisi myös päivänselvää, ettet itse olisi kyseisen toiminnan takana. Nimenomaan sitä vartenhan tällä foorumilla on olemassa rekisteröitymismahdollisuus: väärinkäytöksien estämiseksi. Nimimerkittömyys kun todistettavasti ei ole tilannettasi parantanut.


      • mutta,
        Nimim.erkki kirjoitti:

        Kuka sinut pakotti kommentoimaan TÄHÄN aloitukseen? Tässä olisi nimittäin mielestäni ollut aivan täydellinen mahdollisuus pysyä oma-aloitteisesti irti keskustelusta.

        "En pidä siitä, että typerysten muutenkin näemmä vajajaista aivotoimintaa jotkut sairaalla tapaa juuri minua kiusaavat yrittävät johdatella esimerkiksi siten, että itse ensin ronkkivat ja uudelleen muokkailevat & uudelleen postailevat MINUN alunperin jo tälle palatalle kirjoittamiani viestejä toivomattani, tai että he itse kirjoittavat saastaa, mikä varmaankin sitten on idareille heidän ajatusmaailmansa perusteella tulkittavissa siten, että myös minulla muka olisi tekemistä sen kaiken kanssa ( ja kun ei ole)."

        On pakko ihmetellä, että kun kaikesta huolimatta mitä ilmeisemmin haluat palstailla, miksi ihmeessä et rekisteröi itsellesi nimimerkkiä? Tällöin kukaan ei voisi suoltaa asiattomuuksia sinun käyttämälläsi nimimerkillä. Jos sinun rekisteröityneenä kirjoittamaasi tekstiä kopioitaisiin muokattuna väärissä yhteyksissä eri nimimerkillä, olisi myös päivänselvää, ettet itse olisi kyseisen toiminnan takana. Nimenomaan sitä vartenhan tällä foorumilla on olemassa rekisteröitymismahdollisuus: väärinkäytöksien estämiseksi. Nimimerkittömyys kun todistettavasti ei ole tilannettasi parantanut.

        Kirjoitit:

        "Kuka sinut pakotti kommentoimaan TÄHÄN aloitukseen? Tässä olisi nimittäin mielestäni ollut aivan täydellinen mahdollisuus pysyä oma-aloitteisesti irti keskustelusta."

        Niin no eihän minua tietysti "pakottanut" yhtään kukaan kommentoimaan. Suoraan sanottuna otin osaa tähän kyseiseen ketjuun kuitenkin vain siksi, että halusin ns. testata, että kuinka normaalisti mun annetaan ketjussa keskustella ja antaa siihen mielipiteeni...Normaalia käytöstä keskustelupalstalla on mielestäni se, että kaltaiseni anonyymit saavat keskustella keskusteluketjuissa ilman teksteissä sanottuun liittymätöntä ylimääräistä huomiota - ja minä ilmeisestikään en saa ( en näemmä melkein missään tämän palstan keskusteluissa...) tehdä niin, joskin kiitos esimerkiksi sinulle Nimim.erkki asiallisesta keskustelemisen tavasta kanssani tässä.

        Tuo ketjun aloittaja buddy-love taas käyttäytyy musta mun hänen tuntemattoman silmiin todella oudolla tavalla: mun silmiini ( ja esimerkiksi tällä viikolla mä olen käynyt tällä palstalla aika paljon oltuani kipeänä, joten tiedän mistä puhun) tällä palstalla ei esimerkiksi käy säännöllisesti ts. usein havaittavasti mitään _rekisteröidyllä_ nimimerkillä e.W-kirjoittavaa palstakävijää (joskin joku kylläkin käsittääkseni sen nimimerkin joskus on rekisteröinyt; olen havainnut kyseisen tällä palstalla, ja kyseisessä muodossaan on em. nimimerkki oman näkemykseni mukaan omittu ja apinoitu alunperin minulta REKISTERÖITYÄ NIMIMERKKIÄ OMAAMATTOMALTA, joka sitä KAUAN sitten TÄLLÄ palstalla hetken aikaa käytin)... Esimerkiksi tällä viikolla en mä ainakaan ole nähnyt palstalla mitään yhtä samaa TUNNISTETTAVAA = rekisteröidyllä nimimerkillä e.W-kirjoittavaa... Tietääkö nimimerkki buddy-love siis mahdollisesti jotakin siitä asiasta, että KUKA se e.W - nimimerkin nimiinsä rekisteröinyt on ja että ketkä minua ahdistelevat? Itsestäänselvää nyt kuitenkin on se, että minua anonyymia jotenkin ahdistellaan tällä palstalla käydessäni ( ja tämä on musta päivänselvästi pääteltävissä siitä, että minkälaisia ns. "edellytyksiä" useat arvon palstavakkarit minun anonyymin anonyymille keskustelemiselleni keskustelupalstalla jatkuvasti luovat... Ja minä tosiaankaan en omaa rekisteröityä nimimerkkiä foorumille, enkä ole sellaista koskaan omannut.)

        Ja sitten tästä mulle palstalla esitetystä ns. ikuisuuskysymyksestä, eli rekisteröidyn nimimerkin hankkimisestakin kyselit... Kirjoitit:

        "On pakko ihmetellä, että kun kaikesta huolimatta mitä ilmeisemmin haluat palstailla, miksi ihmeessä et rekisteröi itsellesi nimimerkkiä? Tällöin kukaan ei voisi suoltaa asiattomuuksia sinun käyttämälläsi nimimerkillä. Jos sinun rekisteröityneenä kirjoittamaasi tekstiä kopioitaisiin muokattuna väärissä yhteyksissä eri nimimerkillä, olisi myös päivänselvää, ettet itse olisi kyseisen toiminnan takana. Nimenomaan sitä vartenhan tällä foorumilla on olemassa rekisteröitymismahdollisuus: väärinkäytöksien estämiseksi. Nimimerkittömyys kun todistettavasti ei ole tilannettasi parantanut"

        On varmaan vähän surullista vastata näin, mutta tämän palstan palstakokemusteni perusteella en tunne mitään mielenkiintoa rekisteröitymiseen. Pidän jostakin kummallisesta syystä juuri tästä Miehen Logiikka-palstasta moninaisine vaihtelevine ihmissuhdeaiheineen, mutta hyvin harvasta tämän palstan ainakaan pitkäaikaisvakiokävijästä voisin rehellisesti palstakäynnin kokemusteni perusteella sanoa pitäväni. En luota heihin, ts. en luota sellaisiin ts. useat heistä ovat mielestäni epäluotettavan oloisia. Valehtelevat esimerkiksi siten, että saattavat jotkut heistä yhtäkkiä keksiä päästään "draamoja", joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa ja sotkevat sellaisiiin sitten havaintojeni perusteella minun kaltaisiani heille tuntemattomiakin. Ja jotkut rekisteröidyt nimimerkit ylipäätään ovat hyvin epäaidon oloisia - en usko, että sellaiset kirjoittavat kuvatakseen rehellisesti omaa ajatusmaailmaansa tai että heissä välttämättä on mitään muutakaan aitoa. Lisäksi tällä palstalla näytetään mielestäni käyvän hyvinkin paljon omituisia yksityisiltä näyttäviä välien selvittelyjä - sellaisia, että niistä tulee tunnetta, ikäänkuin jotkut tahallaankin laittaisivat niitä tällaisille palstoille (motiiveistaan en sitten tiedä).... Minä ainakaan en halua tulla sotketuksi sellaisiin. Jo palstalla vastaanottamani pitkäaikainen ja vastenmielinen ahdistelu ( jonka tavoista tai suorittajista en edes mitään palstan ulkopuolista tiedä ja joka aiheuttaa mulle syvääkin ahdistusta) on ollut ihan tarpeeksi... Tietysti on palstakirjoittajien joukossa joskus fiksujakin, eli tietysti ei voi kaikkia syyllistää.

        Sanoisinko, että tällaiset palstat tekevät aika kyyniseksikin - ikävää ja hyvin surullista kyllä.


      • Nimim.erkki
        mutta, kirjoitti:

        Kirjoitit:

        "Kuka sinut pakotti kommentoimaan TÄHÄN aloitukseen? Tässä olisi nimittäin mielestäni ollut aivan täydellinen mahdollisuus pysyä oma-aloitteisesti irti keskustelusta."

        Niin no eihän minua tietysti "pakottanut" yhtään kukaan kommentoimaan. Suoraan sanottuna otin osaa tähän kyseiseen ketjuun kuitenkin vain siksi, että halusin ns. testata, että kuinka normaalisti mun annetaan ketjussa keskustella ja antaa siihen mielipiteeni...Normaalia käytöstä keskustelupalstalla on mielestäni se, että kaltaiseni anonyymit saavat keskustella keskusteluketjuissa ilman teksteissä sanottuun liittymätöntä ylimääräistä huomiota - ja minä ilmeisestikään en saa ( en näemmä melkein missään tämän palstan keskusteluissa...) tehdä niin, joskin kiitos esimerkiksi sinulle Nimim.erkki asiallisesta keskustelemisen tavasta kanssani tässä.

        Tuo ketjun aloittaja buddy-love taas käyttäytyy musta mun hänen tuntemattoman silmiin todella oudolla tavalla: mun silmiini ( ja esimerkiksi tällä viikolla mä olen käynyt tällä palstalla aika paljon oltuani kipeänä, joten tiedän mistä puhun) tällä palstalla ei esimerkiksi käy säännöllisesti ts. usein havaittavasti mitään _rekisteröidyllä_ nimimerkillä e.W-kirjoittavaa palstakävijää (joskin joku kylläkin käsittääkseni sen nimimerkin joskus on rekisteröinyt; olen havainnut kyseisen tällä palstalla, ja kyseisessä muodossaan on em. nimimerkki oman näkemykseni mukaan omittu ja apinoitu alunperin minulta REKISTERÖITYÄ NIMIMERKKIÄ OMAAMATTOMALTA, joka sitä KAUAN sitten TÄLLÄ palstalla hetken aikaa käytin)... Esimerkiksi tällä viikolla en mä ainakaan ole nähnyt palstalla mitään yhtä samaa TUNNISTETTAVAA = rekisteröidyllä nimimerkillä e.W-kirjoittavaa... Tietääkö nimimerkki buddy-love siis mahdollisesti jotakin siitä asiasta, että KUKA se e.W - nimimerkin nimiinsä rekisteröinyt on ja että ketkä minua ahdistelevat? Itsestäänselvää nyt kuitenkin on se, että minua anonyymia jotenkin ahdistellaan tällä palstalla käydessäni ( ja tämä on musta päivänselvästi pääteltävissä siitä, että minkälaisia ns. "edellytyksiä" useat arvon palstavakkarit minun anonyymin anonyymille keskustelemiselleni keskustelupalstalla jatkuvasti luovat... Ja minä tosiaankaan en omaa rekisteröityä nimimerkkiä foorumille, enkä ole sellaista koskaan omannut.)

        Ja sitten tästä mulle palstalla esitetystä ns. ikuisuuskysymyksestä, eli rekisteröidyn nimimerkin hankkimisestakin kyselit... Kirjoitit:

        "On pakko ihmetellä, että kun kaikesta huolimatta mitä ilmeisemmin haluat palstailla, miksi ihmeessä et rekisteröi itsellesi nimimerkkiä? Tällöin kukaan ei voisi suoltaa asiattomuuksia sinun käyttämälläsi nimimerkillä. Jos sinun rekisteröityneenä kirjoittamaasi tekstiä kopioitaisiin muokattuna väärissä yhteyksissä eri nimimerkillä, olisi myös päivänselvää, ettet itse olisi kyseisen toiminnan takana. Nimenomaan sitä vartenhan tällä foorumilla on olemassa rekisteröitymismahdollisuus: väärinkäytöksien estämiseksi. Nimimerkittömyys kun todistettavasti ei ole tilannettasi parantanut"

        On varmaan vähän surullista vastata näin, mutta tämän palstan palstakokemusteni perusteella en tunne mitään mielenkiintoa rekisteröitymiseen. Pidän jostakin kummallisesta syystä juuri tästä Miehen Logiikka-palstasta moninaisine vaihtelevine ihmissuhdeaiheineen, mutta hyvin harvasta tämän palstan ainakaan pitkäaikaisvakiokävijästä voisin rehellisesti palstakäynnin kokemusteni perusteella sanoa pitäväni. En luota heihin, ts. en luota sellaisiin ts. useat heistä ovat mielestäni epäluotettavan oloisia. Valehtelevat esimerkiksi siten, että saattavat jotkut heistä yhtäkkiä keksiä päästään "draamoja", joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa ja sotkevat sellaisiiin sitten havaintojeni perusteella minun kaltaisiani heille tuntemattomiakin. Ja jotkut rekisteröidyt nimimerkit ylipäätään ovat hyvin epäaidon oloisia - en usko, että sellaiset kirjoittavat kuvatakseen rehellisesti omaa ajatusmaailmaansa tai että heissä välttämättä on mitään muutakaan aitoa. Lisäksi tällä palstalla näytetään mielestäni käyvän hyvinkin paljon omituisia yksityisiltä näyttäviä välien selvittelyjä - sellaisia, että niistä tulee tunnetta, ikäänkuin jotkut tahallaankin laittaisivat niitä tällaisille palstoille (motiiveistaan en sitten tiedä).... Minä ainakaan en halua tulla sotketuksi sellaisiin. Jo palstalla vastaanottamani pitkäaikainen ja vastenmielinen ahdistelu ( jonka tavoista tai suorittajista en edes mitään palstan ulkopuolista tiedä ja joka aiheuttaa mulle syvääkin ahdistusta) on ollut ihan tarpeeksi... Tietysti on palstakirjoittajien joukossa joskus fiksujakin, eli tietysti ei voi kaikkia syyllistää.

        Sanoisinko, että tällaiset palstat tekevät aika kyyniseksikin - ikävää ja hyvin surullista kyllä.

        "On varmaan vähän surullista vastata näin, mutta tämän palstan palstakokemusteni perusteella en tunne mitään mielenkiintoa rekisteröitymiseen."

        Eivätkö palstakokemuksesi olleet juuri sitä, että käyttämäsi nimimerkki on omittu ja sen takaa heitelty ketjuihin asiattomia kommentteja? Nimimerkin rekisteröiminen estäisi kyseisen toiminnan ja myöskin arvuuttelun, kuka minkäkin kommentin takana milloinkin on. Jatkuva nimimerkin vaihtaminen ei mitä ilmeisemmin ole tuonut tilanteeseesi mitään helpotusta. Järjellä ajateltuna mielenkiinto nimimerkin rekisteröimiseen pitäisi siis tuolla perusteella olla täysi sata.

        "Lisäksi tällä palstalla näytetään mielestäni käyvän hyvinkin paljon omituisia yksityisiltä näyttäviä välien selvittelyjä - sellaisia, että niistä tulee tunnetta, ikäänkuin jotkut tahallaankin laittaisivat niitä tällaisille palstoille (motiiveistaan en sitten tiedä).... Minä ainakaan en halua tulla sotketuksi sellaisiin"

        Sitäkään en ymmärrä, miksi ihmeessä joidenkin vakiokirjoittajien oletettu epäaitous tai keskinäiset draamat vaikuttaisivat sinun keskustelumahdollisuuksiisi tai rekisteröitymiseesi. Rekisteröityneellä nimimerkillä on yhtälaiset mahdollisuudet kuin rekisteröitymättömällä valita itse keskustelut, joihin haluaa osallistua tai päättää olla osallistumatta lainkaan. Jos/kun joku kirjoittaja jatkuvasti käy sanasotaa tai ajatutuu välienselvittelyihin palstalla, ei voi muuta kuin päätellä, että hän itse tahtoo niin tehdä. Tällaisessa virtuaalisessa ympäristössä kun on "tosielämää" huomattavasti paremmat mahdollisuudet jättää nenille hyppijät täysin huomiotta. Harva jaksaa kovin kauaa yksin riitaa viritellä, mutta eipä kiusanhenkiesi ole tarvinnutkaan: Sinä näyt tarttuvan syöttiin joka ikinen kerta. Olet käynyt sotaasi täällä varmaankin kauemmin kuin vuoden verran. Taistelutekniikkasi ei ilmiselvästi toimi, kun kiusaajasi roikkuvat yhä perässäsi. Mikset kokeilisi välillä toista taktiikkaa eli antaisi typerien huuteluiden jäädä omaan arvoonsa sen sijaan, että aina aloitat raivokkaan purnauksen? Tykkäätkö liikaa tappelemisesta?

        Eli kerrataanpa: Nimimerkki e.W. ei ole sinun rekisteröimäsi. Sinä käytät aivan eri nimimerkkejä. Buddy-love kysyi nimimerkki e.W.:n kuulumisia. Sinä et kyseinen nimimerkki ole. Jos halusit testata omia keskustelumahdollisuuksiasi tulematta yhdistetyksi nimimerkkiin e.W., miksi et tehnyt sitä keskustelussa, jossa käsitellään aivan muita aiheita? Niitä nimittäin löytyy.

        BTW...

        "joskin kiitos esimerkiksi sinulle Nimim.erkki asiallisesta keskustelemisen tavasta kanssani tässä."

        Pari viestiä sitten keskusteluni oli sinun mukaasi tuntemattomaan kohdistuvaa saastapilkkaamista.


      • Nimim.erkki kirjoitti:

        "On varmaan vähän surullista vastata näin, mutta tämän palstan palstakokemusteni perusteella en tunne mitään mielenkiintoa rekisteröitymiseen."

        Eivätkö palstakokemuksesi olleet juuri sitä, että käyttämäsi nimimerkki on omittu ja sen takaa heitelty ketjuihin asiattomia kommentteja? Nimimerkin rekisteröiminen estäisi kyseisen toiminnan ja myöskin arvuuttelun, kuka minkäkin kommentin takana milloinkin on. Jatkuva nimimerkin vaihtaminen ei mitä ilmeisemmin ole tuonut tilanteeseesi mitään helpotusta. Järjellä ajateltuna mielenkiinto nimimerkin rekisteröimiseen pitäisi siis tuolla perusteella olla täysi sata.

        "Lisäksi tällä palstalla näytetään mielestäni käyvän hyvinkin paljon omituisia yksityisiltä näyttäviä välien selvittelyjä - sellaisia, että niistä tulee tunnetta, ikäänkuin jotkut tahallaankin laittaisivat niitä tällaisille palstoille (motiiveistaan en sitten tiedä).... Minä ainakaan en halua tulla sotketuksi sellaisiin"

        Sitäkään en ymmärrä, miksi ihmeessä joidenkin vakiokirjoittajien oletettu epäaitous tai keskinäiset draamat vaikuttaisivat sinun keskustelumahdollisuuksiisi tai rekisteröitymiseesi. Rekisteröityneellä nimimerkillä on yhtälaiset mahdollisuudet kuin rekisteröitymättömällä valita itse keskustelut, joihin haluaa osallistua tai päättää olla osallistumatta lainkaan. Jos/kun joku kirjoittaja jatkuvasti käy sanasotaa tai ajatutuu välienselvittelyihin palstalla, ei voi muuta kuin päätellä, että hän itse tahtoo niin tehdä. Tällaisessa virtuaalisessa ympäristössä kun on "tosielämää" huomattavasti paremmat mahdollisuudet jättää nenille hyppijät täysin huomiotta. Harva jaksaa kovin kauaa yksin riitaa viritellä, mutta eipä kiusanhenkiesi ole tarvinnutkaan: Sinä näyt tarttuvan syöttiin joka ikinen kerta. Olet käynyt sotaasi täällä varmaankin kauemmin kuin vuoden verran. Taistelutekniikkasi ei ilmiselvästi toimi, kun kiusaajasi roikkuvat yhä perässäsi. Mikset kokeilisi välillä toista taktiikkaa eli antaisi typerien huuteluiden jäädä omaan arvoonsa sen sijaan, että aina aloitat raivokkaan purnauksen? Tykkäätkö liikaa tappelemisesta?

        Eli kerrataanpa: Nimimerkki e.W. ei ole sinun rekisteröimäsi. Sinä käytät aivan eri nimimerkkejä. Buddy-love kysyi nimimerkki e.W.:n kuulumisia. Sinä et kyseinen nimimerkki ole. Jos halusit testata omia keskustelumahdollisuuksiasi tulematta yhdistetyksi nimimerkkiin e.W., miksi et tehnyt sitä keskustelussa, jossa käsitellään aivan muita aiheita? Niitä nimittäin löytyy.

        BTW...

        "joskin kiitos esimerkiksi sinulle Nimim.erkki asiallisesta keskustelemisen tavasta kanssani tässä."

        Pari viestiä sitten keskusteluni oli sinun mukaasi tuntemattomaan kohdistuvaa saastapilkkaamista.

        Tuo kaikki on kerrottu Eewarille jo vuosia sitten. Mutta jos on huomionarkkari ja omaa kylliksi urhimieltä, niin kyllähän sen tietää, mitä siitä seuraa.


      • Oopust
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Tuo kaikki on kerrottu Eewarille jo vuosia sitten. Mutta jos on huomionarkkari ja omaa kylliksi urhimieltä, niin kyllähän sen tietää, mitä siitä seuraa.

        sen vastauksis hyvä, et se voi tallentta neet koneel ja heittä ain sillo tällö mihe tahans ketjusse. Ei pitkä pääl tartte kirjotta niin pirustaas otta vaa jonku vanha siält ja kopsa sen ketjusse. Kaik tunnistava sen mut ko neet kaik ova niin samallaissi ni ei kukka muist et just sen on koskka nähny.

        Tai ny se on lisänny sen ...minunlaiseni (järkevän)... tai sitte...minunlaiseni (älykkään) tai jottai sellast mitä mää en ole nähny enne. Et kehityst tapahttu.


      • Oopust kirjoitti:

        sen vastauksis hyvä, et se voi tallentta neet koneel ja heittä ain sillo tällö mihe tahans ketjusse. Ei pitkä pääl tartte kirjotta niin pirustaas otta vaa jonku vanha siält ja kopsa sen ketjusse. Kaik tunnistava sen mut ko neet kaik ova niin samallaissi ni ei kukka muist et just sen on koskka nähny.

        Tai ny se on lisänny sen ...minunlaiseni (järkevän)... tai sitte...minunlaiseni (älykkään) tai jottai sellast mitä mää en ole nähny enne. Et kehityst tapahttu.

        Kiinnitin tuohon samaan huomiota jo ajat sitten. Hykerryttävän hauskaa asiassa tietysti on, että siinä valkiovärssyssä aina ensin kritisoidaan "ihan vaan hyvällä" kirjoittaja, sitten kielellinen ulkoasu ja aihe. Sitten se 4500 merkin selvitys, ettei Eewari ole Eewari ja lopuksi napakka vastaus itse aiheeseen. Tosin täytyy antaa pisteet omapeeräisyydestä. Kukaan muu ei ole vielä samaa itsetehostuksen keinoa keksinytkään. Ei se Eewari taidakaan olla niin hullu tai tyhmä kuin antaa ymmärtää. ;-)


      • Oopust
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kiinnitin tuohon samaan huomiota jo ajat sitten. Hykerryttävän hauskaa asiassa tietysti on, että siinä valkiovärssyssä aina ensin kritisoidaan "ihan vaan hyvällä" kirjoittaja, sitten kielellinen ulkoasu ja aihe. Sitten se 4500 merkin selvitys, ettei Eewari ole Eewari ja lopuksi napakka vastaus itse aiheeseen. Tosin täytyy antaa pisteet omapeeräisyydestä. Kukaan muu ei ole vielä samaa itsetehostuksen keinoa keksinytkään. Ei se Eewari taidakaan olla niin hullu tai tyhmä kuin antaa ymmärtää. ;-)

        se on vaa pahastaas aliarvioitu tääl. Mää luule et pittäis vaa alkka komppaama ja kehuma sitä.

        Joku sanos kerra et kaunist naist pittä sanno älykkääks ja älykäst kauniiks. Voi ol et eewari on ruma mut älykäs mut tääl ei voi alkka sanno sitä kauniiks ko ainaka mää en ol tiätääksen sitä nähny. Jote täytty sit kai alkka ylistämä sen älykkyyt.

        Mahtaak sil ol siäl tiatsikal vastaukse viäl kansioitu, niinko "buddyl", "horol", "ratikal" ja kenel muul sit viäl ja tiätty "puskil".


      • Ratikkakuski
        Oopust kirjoitti:

        se on vaa pahastaas aliarvioitu tääl. Mää luule et pittäis vaa alkka komppaama ja kehuma sitä.

        Joku sanos kerra et kaunist naist pittä sanno älykkääks ja älykäst kauniiks. Voi ol et eewari on ruma mut älykäs mut tääl ei voi alkka sanno sitä kauniiks ko ainaka mää en ol tiätääksen sitä nähny. Jote täytty sit kai alkka ylistämä sen älykkyyt.

        Mahtaak sil ol siäl tiatsikal vastaukse viäl kansioitu, niinko "buddyl", "horol", "ratikal" ja kenel muul sit viäl ja tiätty "puskil".

        Täytyy varmaan kysyä, jahka se taas ilmestyy maisemiin. Tosin se ei ole ennenkään vastannut ns. "kiusallisiin" kysymyksiin.


      • Puskaryssä
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kiinnitin tuohon samaan huomiota jo ajat sitten. Hykerryttävän hauskaa asiassa tietysti on, että siinä valkiovärssyssä aina ensin kritisoidaan "ihan vaan hyvällä" kirjoittaja, sitten kielellinen ulkoasu ja aihe. Sitten se 4500 merkin selvitys, ettei Eewari ole Eewari ja lopuksi napakka vastaus itse aiheeseen. Tosin täytyy antaa pisteet omapeeräisyydestä. Kukaan muu ei ole vielä samaa itsetehostuksen keinoa keksinytkään. Ei se Eewari taidakaan olla niin hullu tai tyhmä kuin antaa ymmärtää. ;-)

        että minunlaiseni tuntemattoman, anonyymin, palstan ulkopuolisen, vakkarikirjoittajia hlökohtaisesti tuntemattoman jne.

        Mä olen aina kuvitellut, että me kaikki ollaan anonyymejä, kun nimimerkeillä kirjoitetaan. Oli ne nimimerkit sitten rekisteröityjä tai ei. Tuntemattomuudesta en sitten tiedä... Eewari pitäisi kuitenkin tuntea niin hyvin, että tietäisi sen olevan kaunis, älykäs, sivistynyt jne., vaikka ei rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoitakaan tai ole koskaan kirjoittanut eivätkä kyseiset ominaisuudet ole kirjoituksista pääteltävissä. Eewari pyytää aina muita puhuttelemaan häntä vain kirjoittamiensa tekstien perusteella, eikä tajua, että niin juuri tehdäänkin. Se vaan on turha odottaa itselle mitään päänsilitystä, jos tosiaan lähes joka vastauksessaan arvostelee ensin muut kirjoittajat ja heidän kirjoituksensa, haukkuu aiheet ja sitten antaa niihin "napakan, asiallisen vastauksen". Eewarin "hohhoijaa, onpas sulla tyhmä ja lapsellinen aihe, ja muistatko, kun olit kerran mun kanssa eri mieltä viime vuonna, oon kyl siitä vieläkin katkera mut vastaan nyt kuitenkin armosta, vaikka oot niin huono kirjoittaja, ettei kysymys oikein aukea" -kommenteissa hauskaa on myös tapa kokea esim. gallupkysymykset henkilökohtaisina loukkauksina:

        "4. Kummalla menee peilin edessä kauemmin aikaa johonkin lähtiessänne, sinulla vai miehelläsi?"

        - Tähän en vastaa, koska yksityissuhteideni laita ei todellakaan kuulu sinulle tuntemattomalle. Sen voin kuitenkin sanoa, että mitään nettisuhteita en koskaan ole harrastanut - koko kaveripiirini kaikkinensa on livestä käsin syntynyt ja sitä kautta tapaillaan.:)"
        (oiskos tossa tuohtumisen syy kuitenkin se, ettei Eewarilla ole miestä...)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe