paljo Nutriletillä viikossa?

ssoeoei

Paljo vois lähtä painoo tolla nutrilettin 5pvä:n kuurilla?

34

26038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mauku

      noh riippuu nestetasapainostasi, painostasi, iästäsi, liikunnastasi yms...

      Mutta n.0-7kg

      • ladax

        onko totta että nutriletillä saa painoa pois noin nopeasti? itse olen ymmärtänyt että kaikki laihdutustabletit ja valmisteet ovat ihan huuhaa hömpötystä...
        paljonko maksaa tuo kyseinen valmiste??P


      • Meitsi
        ladax kirjoitti:

        onko totta että nutriletillä saa painoa pois noin nopeasti? itse olen ymmärtänyt että kaikki laihdutustabletit ja valmisteet ovat ihan huuhaa hömpötystä...
        paljonko maksaa tuo kyseinen valmiste??P

        Apteekista saatavat hyvin pienikaloriset ruoankorvikkeet: Käytännössä paasto. Eli syöt 5 kertaa päivässä 100 kaloria sisältävän juoman, etkä mitään muuta. Eli koko ajan on hirveä nälkä, palelee, etkä jaksa juurikaan liikkua. Kyllähän se paino tietenkin lähtee (tottakai paino putoaa jos ei syö mitään!!), mutta hyvin todennäköisesti tulee kuurin jälkeen takaisin.

        Juuh, ja hinta taisi olla pari euroa/ annos. Jostain valmisteesta löytyi myös jotain about 300 kcal sisältäviä ruoka-annoksia, jotka maksaa 4-5 euroa/annos. (Perhana, voit tehdä saman verran kaloreita sisältävän ruoan itsekin kun katsot mitä ostat - ja taatusti saat maukkaampaa!)

        Nämä tuotteet on tarkoitettu käytettäväksi reilusti ylipainoisille (bmi yli 35) ja mieluummin lääkärin valvonnassa. Siinä on reilusti ylipainoisille ilmeisesti se ajatus että saadaan se pahin (tekee liikunnan liian vamma-alttiiksi ja vaikeaksi) ylipaino nopeasti pois, jotta sitten saadaan liikuntakin osaksi uutta terveellisempää elämää. Nutrilett-kuurin jälkeenhän aloitetaan ns normaali dieetti, Nutrilett-kuuri on vain alkupotku.

        En lähde sanomaan, onko tällainen alkupotku hyvä vai huono (oma mielipide on, että mieluumminkin huono - kuurin jälkeen on liian helppo repsahtaa) Mutta ainakaan tuotteet eivät sovi normaalipainoiselle eivätkä lievästi ylipainoiselle.

        Jos siis olet vielä siinä tilanteessa että pystyt normaalisti kävelemään ja liikkumaan, älä lähde tällaiselle pikadieetille. Siitä ei sinulle ole kuin harmia. Se paasto siinä alussa vaan hidastaa aineenvaihduntaasi, ja tekee laihtumisesta entistä vaikeampaa.

        Mainostelen aina välillä sitä, että itse laihduin 8 viikossa neljä kiloa ilman nälkäkuuria, pelkästään pienen ruokavaliomuutoksen ja liikunnan lisäämisen avulla. Alkuperäinen tavoite minulla oli 53 kiloa, nyt painan 56. Näytän vaan juuri nyt niin perhanan hyvältä, etten oikein tiedä veisikö lisälaihdutus minut pikemminkin liian laihaksi!! Nyt siis vaan pidän painoa yllä - eli syön periaatteessa samalla tavalla, mutta saan ottaa sen kahvipullan vähän useamminkin, jos mieli tekee.


      • tipi
        Meitsi kirjoitti:

        Apteekista saatavat hyvin pienikaloriset ruoankorvikkeet: Käytännössä paasto. Eli syöt 5 kertaa päivässä 100 kaloria sisältävän juoman, etkä mitään muuta. Eli koko ajan on hirveä nälkä, palelee, etkä jaksa juurikaan liikkua. Kyllähän se paino tietenkin lähtee (tottakai paino putoaa jos ei syö mitään!!), mutta hyvin todennäköisesti tulee kuurin jälkeen takaisin.

        Juuh, ja hinta taisi olla pari euroa/ annos. Jostain valmisteesta löytyi myös jotain about 300 kcal sisältäviä ruoka-annoksia, jotka maksaa 4-5 euroa/annos. (Perhana, voit tehdä saman verran kaloreita sisältävän ruoan itsekin kun katsot mitä ostat - ja taatusti saat maukkaampaa!)

        Nämä tuotteet on tarkoitettu käytettäväksi reilusti ylipainoisille (bmi yli 35) ja mieluummin lääkärin valvonnassa. Siinä on reilusti ylipainoisille ilmeisesti se ajatus että saadaan se pahin (tekee liikunnan liian vamma-alttiiksi ja vaikeaksi) ylipaino nopeasti pois, jotta sitten saadaan liikuntakin osaksi uutta terveellisempää elämää. Nutrilett-kuurin jälkeenhän aloitetaan ns normaali dieetti, Nutrilett-kuuri on vain alkupotku.

        En lähde sanomaan, onko tällainen alkupotku hyvä vai huono (oma mielipide on, että mieluumminkin huono - kuurin jälkeen on liian helppo repsahtaa) Mutta ainakaan tuotteet eivät sovi normaalipainoiselle eivätkä lievästi ylipainoiselle.

        Jos siis olet vielä siinä tilanteessa että pystyt normaalisti kävelemään ja liikkumaan, älä lähde tällaiselle pikadieetille. Siitä ei sinulle ole kuin harmia. Se paasto siinä alussa vaan hidastaa aineenvaihduntaasi, ja tekee laihtumisesta entistä vaikeampaa.

        Mainostelen aina välillä sitä, että itse laihduin 8 viikossa neljä kiloa ilman nälkäkuuria, pelkästään pienen ruokavaliomuutoksen ja liikunnan lisäämisen avulla. Alkuperäinen tavoite minulla oli 53 kiloa, nyt painan 56. Näytän vaan juuri nyt niin perhanan hyvältä, etten oikein tiedä veisikö lisälaihdutus minut pikemminkin liian laihaksi!! Nyt siis vaan pidän painoa yllä - eli syön periaatteessa samalla tavalla, mutta saan ottaa sen kahvipullan vähän useamminkin, jos mieli tekee.

        Olen itse laihduttanut n 10 kg /kk juuri Nutrilettia käyttäen. BMI:ni oli yli 30 ja halusin laihikselleni tehokkaan alun. Minulla on pelkästään hyvää sanottavaa kuurista. Ensimmäiset 3-4 päivää oli nälkä, mutta sen jälkeen keho meni paastoaineenvaihduntaan ja samalla myös nälkä hävisi. Minulla kuuri toimi hyvänä motivoijana, koska tuloksia tuli nopeasti ja se kannusti jatkamaan. Samalla vatsalaukku pieneni ja syön tällä hetkellä selvästi pienempiä annoksia. Syön siis tällä hetkellä "normaalisti", mutta lasken kaloreita. Paino tippuu, mutta ei niin nopeasti ja kyllähän tässä on tullut opeteltua uutta elämäntapaa.

        Eli eivät nuo Nutriletit ja toisaalta uuden elämäntavan opetteleminen ole välttämättä toisiaan poisulkevia vaihtoehtoja. Ne voivat täydentää toisiaan ja niitä voidaan käyttää vuorotellen. Mutta totta on, että lievästi ylipainoisten ei niihin kannata rahojansa laittaa!


      • Niek
        Meitsi kirjoitti:

        Apteekista saatavat hyvin pienikaloriset ruoankorvikkeet: Käytännössä paasto. Eli syöt 5 kertaa päivässä 100 kaloria sisältävän juoman, etkä mitään muuta. Eli koko ajan on hirveä nälkä, palelee, etkä jaksa juurikaan liikkua. Kyllähän se paino tietenkin lähtee (tottakai paino putoaa jos ei syö mitään!!), mutta hyvin todennäköisesti tulee kuurin jälkeen takaisin.

        Juuh, ja hinta taisi olla pari euroa/ annos. Jostain valmisteesta löytyi myös jotain about 300 kcal sisältäviä ruoka-annoksia, jotka maksaa 4-5 euroa/annos. (Perhana, voit tehdä saman verran kaloreita sisältävän ruoan itsekin kun katsot mitä ostat - ja taatusti saat maukkaampaa!)

        Nämä tuotteet on tarkoitettu käytettäväksi reilusti ylipainoisille (bmi yli 35) ja mieluummin lääkärin valvonnassa. Siinä on reilusti ylipainoisille ilmeisesti se ajatus että saadaan se pahin (tekee liikunnan liian vamma-alttiiksi ja vaikeaksi) ylipaino nopeasti pois, jotta sitten saadaan liikuntakin osaksi uutta terveellisempää elämää. Nutrilett-kuurin jälkeenhän aloitetaan ns normaali dieetti, Nutrilett-kuuri on vain alkupotku.

        En lähde sanomaan, onko tällainen alkupotku hyvä vai huono (oma mielipide on, että mieluumminkin huono - kuurin jälkeen on liian helppo repsahtaa) Mutta ainakaan tuotteet eivät sovi normaalipainoiselle eivätkä lievästi ylipainoiselle.

        Jos siis olet vielä siinä tilanteessa että pystyt normaalisti kävelemään ja liikkumaan, älä lähde tällaiselle pikadieetille. Siitä ei sinulle ole kuin harmia. Se paasto siinä alussa vaan hidastaa aineenvaihduntaasi, ja tekee laihtumisesta entistä vaikeampaa.

        Mainostelen aina välillä sitä, että itse laihduin 8 viikossa neljä kiloa ilman nälkäkuuria, pelkästään pienen ruokavaliomuutoksen ja liikunnan lisäämisen avulla. Alkuperäinen tavoite minulla oli 53 kiloa, nyt painan 56. Näytän vaan juuri nyt niin perhanan hyvältä, etten oikein tiedä veisikö lisälaihdutus minut pikemminkin liian laihaksi!! Nyt siis vaan pidän painoa yllä - eli syön periaatteessa samalla tavalla, mutta saan ottaa sen kahvipullan vähän useamminkin, jos mieli tekee.

        Oletkos Meitsi kokeillut Nutrilettiä? Minä pudotin silla muutama vuosi sitten 10 kg muutamassa viikossa. Ei palellut, ei ollut nälkä ja liikkuakkin jaksoin vallan vimmatusti.

        Joten siltä osin antamasi tieto on väärää!

        Eikä kilot myöskään tulleet takaisin, koska lopetettuani nutrauksen, jatkoin kevyellä ruokavaliolla ja pikkuhiljaa muutin ruokailuni muun perheen kanssa samaan vai muuttikohan muu perhe minun tottumuksiini.

        tietty, jos palaa epäterveellisiin ruokatapoihin takasin, nutrauksesta on pieni ilo.


      • Meitsi
        Niek kirjoitti:

        Oletkos Meitsi kokeillut Nutrilettiä? Minä pudotin silla muutama vuosi sitten 10 kg muutamassa viikossa. Ei palellut, ei ollut nälkä ja liikkuakkin jaksoin vallan vimmatusti.

        Joten siltä osin antamasi tieto on väärää!

        Eikä kilot myöskään tulleet takaisin, koska lopetettuani nutrauksen, jatkoin kevyellä ruokavaliolla ja pikkuhiljaa muutin ruokailuni muun perheen kanssa samaan vai muuttikohan muu perhe minun tottumuksiini.

        tietty, jos palaa epäterveellisiin ruokatapoihin takasin, nutrauksesta on pieni ilo.

        On kokeillut, 4 päivää. Paino lähti - okei, mutta silloin tapahtui sama kuin nyt tammikuussa kun söin liian vähän - treeneissä loppui veto, ja meinasin pudota spinning-pyörän päältä. Kun vetää oikeasti täysillä, ja se ravinto loppuu, niin nuppi yksinkertaisesti sumenee. Palelusta en ole 100% varma, mutta ainakin tammikuussa olin jatkuvasti kylmissäni.

        Ja minulla kun oli tavoitteena vaan pudottaa nopeesti se pari ylimääräistä, niin tavoite oli saavutettu jo sen muutaman päivän jälkeen (nesteinä). Joten sitten taas sama vanha meininki ja paino takaisin parissa viikossa.

        Onnittelen sinua jos pelkällä Nutrilettillä jaksoit. Paastolla kuulemaa kyllä tosiaan tapahtuu se, että nälän pitäisi mennä ohi. Mutta kun itse paastosin joskus 10 päivää, niin kyllä se vaan joka päivä yhtä rankkaa hommaa oli. Helvetillinen nälkä!!! Eikä se Nutrilett sen ihmeellisempää ollut.

        Sehän siinä just on, että kun alunalkaen painon pudotus nyt on perustunut hyvään ruokavalioon - niin ei tule edes houkutusta palata takaisin vanhaan. Nutrilett on vaan dieetti, jolla pudotetaan nopeasti painoa - eikä sellaista voi jatkaa. Se ruokailutottumusten muutos on edessä joka tapauksessa... Miksi ei sitten heti alkuun?

        Mutta hei, jos toimi niin toimi. Minulla toimi tämä "kutri"-tyyppinen meininki...


      • VP?
        ladax kirjoitti:

        onko totta että nutriletillä saa painoa pois noin nopeasti? itse olen ymmärtänyt että kaikki laihdutustabletit ja valmisteet ovat ihan huuhaa hömpötystä...
        paljonko maksaa tuo kyseinen valmiste??P

        ladax

        Olet kuullut aivan oikein.


      • Anonyymi
        Meitsi kirjoitti:

        Apteekista saatavat hyvin pienikaloriset ruoankorvikkeet: Käytännössä paasto. Eli syöt 5 kertaa päivässä 100 kaloria sisältävän juoman, etkä mitään muuta. Eli koko ajan on hirveä nälkä, palelee, etkä jaksa juurikaan liikkua. Kyllähän se paino tietenkin lähtee (tottakai paino putoaa jos ei syö mitään!!), mutta hyvin todennäköisesti tulee kuurin jälkeen takaisin.

        Juuh, ja hinta taisi olla pari euroa/ annos. Jostain valmisteesta löytyi myös jotain about 300 kcal sisältäviä ruoka-annoksia, jotka maksaa 4-5 euroa/annos. (Perhana, voit tehdä saman verran kaloreita sisältävän ruoan itsekin kun katsot mitä ostat - ja taatusti saat maukkaampaa!)

        Nämä tuotteet on tarkoitettu käytettäväksi reilusti ylipainoisille (bmi yli 35) ja mieluummin lääkärin valvonnassa. Siinä on reilusti ylipainoisille ilmeisesti se ajatus että saadaan se pahin (tekee liikunnan liian vamma-alttiiksi ja vaikeaksi) ylipaino nopeasti pois, jotta sitten saadaan liikuntakin osaksi uutta terveellisempää elämää. Nutrilett-kuurin jälkeenhän aloitetaan ns normaali dieetti, Nutrilett-kuuri on vain alkupotku.

        En lähde sanomaan, onko tällainen alkupotku hyvä vai huono (oma mielipide on, että mieluumminkin huono - kuurin jälkeen on liian helppo repsahtaa) Mutta ainakaan tuotteet eivät sovi normaalipainoiselle eivätkä lievästi ylipainoiselle.

        Jos siis olet vielä siinä tilanteessa että pystyt normaalisti kävelemään ja liikkumaan, älä lähde tällaiselle pikadieetille. Siitä ei sinulle ole kuin harmia. Se paasto siinä alussa vaan hidastaa aineenvaihduntaasi, ja tekee laihtumisesta entistä vaikeampaa.

        Mainostelen aina välillä sitä, että itse laihduin 8 viikossa neljä kiloa ilman nälkäkuuria, pelkästään pienen ruokavaliomuutoksen ja liikunnan lisäämisen avulla. Alkuperäinen tavoite minulla oli 53 kiloa, nyt painan 56. Näytän vaan juuri nyt niin perhanan hyvältä, etten oikein tiedä veisikö lisälaihdutus minut pikemminkin liian laihaksi!! Nyt siis vaan pidän painoa yllä - eli syön periaatteessa samalla tavalla, mutta saan ottaa sen kahvipullan vähän useamminkin, jos mieli tekee.

        Ihme palturia.Itse pudotin vuosi sityen 15kg Nutriletilla eikä kiloakaan ole tullut takaisin.Se on lääketieteellisesti toimiva tapa laihtua ja perustuu ketoosiin,ei mihinkään nälässä kitumiseen.


      • Anonyymi
        Meitsi kirjoitti:

        Apteekista saatavat hyvin pienikaloriset ruoankorvikkeet: Käytännössä paasto. Eli syöt 5 kertaa päivässä 100 kaloria sisältävän juoman, etkä mitään muuta. Eli koko ajan on hirveä nälkä, palelee, etkä jaksa juurikaan liikkua. Kyllähän se paino tietenkin lähtee (tottakai paino putoaa jos ei syö mitään!!), mutta hyvin todennäköisesti tulee kuurin jälkeen takaisin.

        Juuh, ja hinta taisi olla pari euroa/ annos. Jostain valmisteesta löytyi myös jotain about 300 kcal sisältäviä ruoka-annoksia, jotka maksaa 4-5 euroa/annos. (Perhana, voit tehdä saman verran kaloreita sisältävän ruoan itsekin kun katsot mitä ostat - ja taatusti saat maukkaampaa!)

        Nämä tuotteet on tarkoitettu käytettäväksi reilusti ylipainoisille (bmi yli 35) ja mieluummin lääkärin valvonnassa. Siinä on reilusti ylipainoisille ilmeisesti se ajatus että saadaan se pahin (tekee liikunnan liian vamma-alttiiksi ja vaikeaksi) ylipaino nopeasti pois, jotta sitten saadaan liikuntakin osaksi uutta terveellisempää elämää. Nutrilett-kuurin jälkeenhän aloitetaan ns normaali dieetti, Nutrilett-kuuri on vain alkupotku.

        En lähde sanomaan, onko tällainen alkupotku hyvä vai huono (oma mielipide on, että mieluumminkin huono - kuurin jälkeen on liian helppo repsahtaa) Mutta ainakaan tuotteet eivät sovi normaalipainoiselle eivätkä lievästi ylipainoiselle.

        Jos siis olet vielä siinä tilanteessa että pystyt normaalisti kävelemään ja liikkumaan, älä lähde tällaiselle pikadieetille. Siitä ei sinulle ole kuin harmia. Se paasto siinä alussa vaan hidastaa aineenvaihduntaasi, ja tekee laihtumisesta entistä vaikeampaa.

        Mainostelen aina välillä sitä, että itse laihduin 8 viikossa neljä kiloa ilman nälkäkuuria, pelkästään pienen ruokavaliomuutoksen ja liikunnan lisäämisen avulla. Alkuperäinen tavoite minulla oli 53 kiloa, nyt painan 56. Näytän vaan juuri nyt niin perhanan hyvältä, etten oikein tiedä veisikö lisälaihdutus minut pikemminkin liian laihaksi!! Nyt siis vaan pidän painoa yllä - eli syön periaatteessa samalla tavalla, mutta saan ottaa sen kahvipullan vähän useamminkin, jos mieli tekee.

        Ei kannata tietämättömän kommentoida.Nutriletilla laihdutus perustuu ketoosiin jolloin ei ole ollenkaan nälkä.Itselläni ei Nutriletilla ole nälkä edes ensimmäisenä päivänä,mutta tämänpn tosi yksilöllistä.Oloa helpottaa myös vissyvedet,moni kokee suolalisän hyvänä mutta nimenomaan tässä muodossa.Itse pudotin kaksi vuotta sitten 15kg Nutriletilla ja nyt pudotan seuraavat 15kg.Ja yhtään ei ole tullut takaisin.Tätä metodia käytetään myös sairaaloissa ennen lihavuusleikkausta.Eli ei ole mikään häpöhöpö-juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata tietämättömän kommentoida.Nutriletilla laihdutus perustuu ketoosiin jolloin ei ole ollenkaan nälkä.Itselläni ei Nutriletilla ole nälkä edes ensimmäisenä päivänä,mutta tämänpn tosi yksilöllistä.Oloa helpottaa myös vissyvedet,moni kokee suolalisän hyvänä mutta nimenomaan tässä muodossa.Itse pudotin kaksi vuotta sitten 15kg Nutriletilla ja nyt pudotan seuraavat 15kg.Ja yhtään ei ole tullut takaisin.Tätä metodia käytetään myös sairaaloissa ennen lihavuusleikkausta.Eli ei ole mikään häpöhöpö-juttu.

        Kuulemma nutrilettdieetin aikana mahalaukku pienenee, ja kuurin jälkeen vatsa tulee täyteen nopeammin kuin lihavana ollessa.

        https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/94520852-bb4c-4f6f-9d5b-5d55e1afeb90


      • Anonyymi

        Garcinia Laihdutuslääke - https://nplink.net/439rtinl
        Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.


    • Nutrilett

      Viidessä päivässä ehkä noin 3-5 kg, joista 1-3 kg tulee takaisin kuurin loputtua (nesteet). Suosittelen siis vähän pitempää kuin viiden päivän kuuria, esim. 1-2 viikkoa, silloin saat painoa vähän enemmän alas eikä toi parin kilon painon nousu kuurin loputtua harmita niin paljon. Mitä suurempi lähtöpaino sitä nopeammin putoaa. Mulla lähtee ekalla viikolla toi 4-5 kg ja sen jälkeen sitten noin 2 kg viikossa. Tsemppiä ja kysy vaan lisää jos haluat, mulla on Nutriletistä pitkä kokemus ja olen nyt 33 kiloa kevyempi kuin ennen Nutriletin löytämistä.

      • hubaba

        Ok, Mitä maksaa sellanen pakkaus ja monta pussia siinä on (juoma)? Mikä on parhaan makuinen vaihtoehto? Voiko sitä sekoittaa rasvattomaan maitoon?


      • Nutrilett
        hubaba kirjoitti:

        Ok, Mitä maksaa sellanen pakkaus ja monta pussia siinä on (juoma)? Mikä on parhaan makuinen vaihtoehto? Voiko sitä sekoittaa rasvattomaan maitoon?

        Nutrilett- pakkauksien hinnoista Suomessa en tiedä kun ostelen itse niitä täältä Ruotsista, täällä yks 25 pussin pakkaus on noin 240 kruunua. 25 pussin pakkaus riittää 5 päiväksi. Pienempiäkin pakkauksia on. Mielestäni sekä Nutriletissä että sen suomalaisessa vastineessa Nutrifastissa on ehdottomasti paras maku suklaa. Taitaa olla aika yleinenkin mielipide. Tosta maitoasiasta en oikein tiedä, luulisin että kyllä kai sitä ainakin satunnaisesti voi rasvattomaan maitoon sekottaa, vaihteluksi. Nutrilettiä saa Suomessa sekä apteekista että joistakin ruokakaupoista, Nutrifastia käsittääkseni vain apteekista. Kannattaa vertailla hintoja ja laskea kumpi tulee edullisemmaksi.


      • Aurinko
        Nutrilett kirjoitti:

        Nutrilett- pakkauksien hinnoista Suomessa en tiedä kun ostelen itse niitä täältä Ruotsista, täällä yks 25 pussin pakkaus on noin 240 kruunua. 25 pussin pakkaus riittää 5 päiväksi. Pienempiäkin pakkauksia on. Mielestäni sekä Nutriletissä että sen suomalaisessa vastineessa Nutrifastissa on ehdottomasti paras maku suklaa. Taitaa olla aika yleinenkin mielipide. Tosta maitoasiasta en oikein tiedä, luulisin että kyllä kai sitä ainakin satunnaisesti voi rasvattomaan maitoon sekottaa, vaihteluksi. Nutrilettiä saa Suomessa sekä apteekista että joistakin ruokakaupoista, Nutrifastia käsittääkseni vain apteekista. Kannattaa vertailla hintoja ja laskea kumpi tulee edullisemmaksi.

        ModiFastilla parsa ja kahvi ovat hyviä. DiettaMinin katkarapu ja kana ovat namia. Nutriletin suklaa on tosi hyvää.


    • Melkein laiha

      Nyt on kuuri päällä 5pv ongemana (tai oikeastaan 2 3) vain oli yksi välipäivä kun oli jo aikaa sitten sovittu ruokatreffit ystävien kanssa. 90,7 oli kun aloitin ja nyt viimeisenä päivänä aamapaino oli 87,7 (huomenna saadaan loppuraportti)

      Eka päivä meni niin, ettei edes huomannut mitään toisena oli vilu ja hedari johon auttaa todella runsas veden juonti ja perus burana. No, kolmas päivä oli sitten välipäivä ja vaaka nousi kilon verran, nyt taas pari päivää takana ja se yksi kilo on kadonnut. varmaan 4 kg kohdille menee painonpudotus. ( ja nestettä/vettä olen juonut kuin kameli joten ei ole kyse vain nesteen katoamisesta)

      Aamupala: pirtelö
      välipala: liemi (lähinnä pitää nälän kurissa ja antaa suoloja ja) ihan hyvää
      lounas: patukka (sitkeä pirulainen, mutta ihan ok makuinen, menee litra vettä jotta saa alas)
      välipala: liemi
      Päivällinen: maitoon tehty pasta (ihan OK makuinen)
      jälkiruoka (minulla iltapala) : veteen jauhosta tehty vanukas (ei paha mutta ei herkkukaan)

      noilla saa noin 800kcal päivässä joten ei ihan nolla diettii. Välipäivän jälkeen ei ole ollut mitää oireita uudesta aloituksesta, lievää nälkää lukuunottamatta.

      Kuurin jälkeen ajatus vain tarkimmin syömisiin. Tuo kuuri konkretisoi laihdutuspäätöksen joten se voi ehkä auttaa pysyvän ruokatapa muutoksen aikaansaannissa... tai sitten ei. Meitä on täällä aika monta erilaista yksilöä.

      Olen 40v mies, pituus 180cm ja alkupaino siis reilut 90kg joten en ole aivan toivoton tapaus. Päätin vaan pienentää pötsiä, jotta on kivempi olla.

    • järki käteen

      Hei.Aloitin "nutrauksen "kolme päivää sitten, eikä mitään sivuoireita ole ilmennyt. Olen noudattanut ohjelmaa sataprosenttisesti , paino on laskenut n,puoli kiloa. Aijon jatkaa vielä pari viikkoa. Tarkoitukseni on että oppisin syömään säännöllisesti ja pienempiä annoksia.Mitä hintaan tulee, tuntuuhan ne aika kalliilta mutta toisekseen menisihän raha muutenkin ruokakauppaan...että eiköhän se mene aika yksiin nuo hinnat,
      Olen 158 cm pitkä ja painan 77.9 kg , ikää on 60 ja rapiat .Olen asettanut tavotteeksi - 7kg kesään mennessä. Ei se onnistu pelkällä nutriletillä vaan pitää muuttaa ruokailutottumuksia sekä lisätä liikunnan osuutta.

    • ViC

      heeeip! olen kait puoli nutraaja/ seka nutraaja.. mutta aamulla juon nutrilett smoothien (fruity) tai fitfeelgood annoksen (suklaapähkinä) päivällä syön noin 170g lihaa (porsasta, kanaa, tonnikalaa,seitiä vähärasvaista siis.. ja possussakin vain 8,8g/100g rasvaa) välipalalla syön kuppi kuumaa (niitä kuppikeittoja) ja illalla puolikkaan kurkun tai fitfeelgood annoksen tai nutrilett smoothien. lisäksi otan monivita pillerin ja konjak "laihdutuspillereitä"

      lihaa syön siksi että saan proteiinejä pitääkseni lihakset kasassa ja nälän erittäin hyvin poissa.

      olen 24v nainen olen 170cm pitkä ja painan nyt 93,9 kg. alkupaino kun alotin oli 104,3kg teen seisomatyötä missä liikun askeleellisesti paljon ja muuten käyn koiran kanssa 1-5km päivässä riippuu päivästä. Tällä hetkellä en harrasta muuta liikuntaa, silloin kun aloitin tämän projektin kävin salilla. ( nyt jäi kun ei ollu koirani ison lääkärilaskun jälkeen rahaa salille) mutta ajattelin ostaa kotiini spinningpyörän ja kahvakuulan :)


      Miltäs kuullostaa? tuleeko musta enää kaunista nuorta naista?

      x)

      • ViC

        ja kerran viikossa pidän ns herkuttelupäivän. sillon teen yleensä tortilloja mihin paljon salaattia ja lihaa ja olen kova irtokarkki fani niin ostan niitä max 200g ja silloin juon zero limsaa (jaffaa tai kokista ) ja paino ei joka viikko edes lähde mutta 2 ja puolessa kuukaudessa toi mun "saavutus"


    • Nutraaja

      ViC sä oot saanut hienosti painon putoamaan. :) Jokainen ihminen on omalla tavallaan kaunis.

    • Hyväntuulinen

      Heips. Mulla nyt kuudes päivä menossa täysnutrauksella 5pss/päivä ja paino pudonnut 91,4 -> 87,3. Vettä juon kolme litraa tai enemmän per päivä. Iltaisin juon easy dietin ph-bufferin. Emäksisyys kuulemma edesauttaa painonpudotusta, samoin teelusikallinen öljyä/päivä. Tavoitteena pudottaa ainakin 20kg, mieluusti tämän vuoden puolella. Pari viikkoa täysnutrausta, sitten nutraus salaatti proteiinilisällä kolme viikkoa ja siitä eteenpäin varmaan 5:2 jossa paastopäivät nutraan. Blogi pullukkaprinsessa.blogspot.fi saa seurata :)

    • nutraaja

      Muutaman päivän tai edes kahden viikon kuurilla ei juuri ole vaikutuksia. Vain nesteet poistuu tuossa ajassa. 13.8.2016 tulen olleeksi neljä viikkoa täysnutrilla (5 pussia päivässä). Ei vaikeuksia. Satunnaisesti voi olla hiukan nälkä. Silloin pitää vaan juoda vettä. Paino on pudonnut neljän viikon aikana noin 8 kiloa. Lähtöpaino oli noin 104kg ja nyt se on noin 96kg. Pituus 173/mies. 40v. En liiku juurikaan. Tietokoneduuni.

      Aion jatkaa noin 2-3kk, ilman mitään lääkärin ohjauksia. Pusseista saa esitteiden mukaan kaikki ravinteet ja vitamiinit, joten nou hätä. Ja olo on muutoinkin aivan hyvä.

      • nixutin

        viikko takana pelkillä pusseilla (aamulla pirtelö ,päivällä keitto, illalla pirtelö ja vettä noin 3litraa vähintään josta 1/3 osa kivennäisvettä. viikossa painoa alas vajaa 7kg ja jatkuu pussikuuri vielä 11 viikkoa =). ekat päivät nälän tunnetta 5 päivän jälkeen ne on hävinnyt.Kylmiäväreitä tuli myöskin siinä 3-5 päivän kohdilla ,Päänsärkyä ei ole ollut.unen laatu parantunut väsymys hävinnyt.Voin suositella.


      • hpv13
        nixutin kirjoitti:

        viikko takana pelkillä pusseilla (aamulla pirtelö ,päivällä keitto, illalla pirtelö ja vettä noin 3litraa vähintään josta 1/3 osa kivennäisvettä. viikossa painoa alas vajaa 7kg ja jatkuu pussikuuri vielä 11 viikkoa =). ekat päivät nälän tunnetta 5 päivän jälkeen ne on hävinnyt.Kylmiäväreitä tuli myöskin siinä 3-5 päivän kohdilla ,Päänsärkyä ei ole ollut.unen laatu parantunut väsymys hävinnyt.Voin suositella.

        12 viikkoa nutrausta on sen verran pitkä aika että sitä ei suositella. Itse aloitan 4 viikon kuurin jahka ehdin.


    • Liianläskiennen

      Tää voi kuulostaa oudolta, mut oon 12 v ja iskä osti noita nutrilett pussei mulle ja mun mitat oli ennen 158/77kg eli liikaa ylipainoa. Söin niitä n. 2 viikkoa, ja join 3 litraa vettä päivässä, joten muutakin tippui kun nesteitä. Nyt mittani on 158/66kg eli vielä on pudotettavaa. Tähtään mittoihin 158/55kg. Kehtaan jo olla bikineillä, ärsyttävän isot reidet:(

      • Anonyymi

        Ei noin pienen ihmisen hyvänen aika kannata alkaa nutraamaan. Isäsi on ollut todella huono esimerkki.


    • Anonyymi

      Nutrilet kuurin jälkeen paino tulee tuplana takaisin ja nopeasti, sillä tuo nutraaminen sammuttaa aineenvaihdunnan, kun se on prosessoitua, teollista paskaa.

      • Anonyymi

        Pahinta on kerma , voi ja pekoni, ei laihdutusjauhe.


    • Anonyymi

      Aloitus on 19 vuotta vanha.Siinä ajassa kerkee tapahtuu paljon.

      • Anonyymi

        Hyvä, että osaa katsoa jokaisen aloitusten päivämäärät. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä? Vai onko autismin kirjon juttuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että osaa katsoa jokaisen aloitusten päivämäärät. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä? Vai onko autismin kirjon juttuja?

        Mä vaan yritin sanoa että 19 vuodessa kerkee tiputtaa painoa aika paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vaan yritin sanoa että 19 vuodessa kerkee tiputtaa painoa aika paljon.

        Laihduttajilla on yleensä kiire, aikaa on korkeintaan 3 viikkoa – 2 kk.

        19 vuodessa ehtisi laihduttaa 30 kiloa, jos joka päivä olisi 30 kcal:n energiavaje.


    • Anonyymi

      Vanha aloitus. Toivottavasti mitään nutriletpaskaa ei enää saa myydä.

    • Anonyymi

      Tämä on niin vanha aloitus, että eiköhän nykyään tieto pysyvästä painonhallinnasta ole lisääntynyt, eikä kukaan enää nutriletilla painoa pudota, kun sen tietää, mitä sitten tapahtuu, kun kuurin lopettaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe