Admata, miksi Hakomajaan ei pääse? Ruudulle tulee kysymys, jossa on valittava hakeeko ohjelman netistä vai tallentaako sen. En todellakaan aio tehdä kumpaakaan! Onko tämä hakkerin töitä?
Pääsettekö te muut sinne?
Onko Hakomajassa VIIRUS??
12
157
Vastaukset
- ota iisisti
onhan tämäkin puulaaki toisinaan suljettu
- vitocortizone
Älä tee yhtään mitään. Minäkin törmäsin samaan ilmiöön yrittäessäni mennä hakomajaan, enkä todellakaan tiedä mistä on kyse. Kyseessä voi olla turvallisuusriski, ainakin siltä se nenääni haiskahtaa. Kunhan Admata saa taas kaiken kuntoon niin ei ole enää hätää.
- päääääääääääääääää
apua, mä koitin avata sen...
- Hakomajalainen
Olet oikeassa, Vito, en avannut juuri tästä syystä kun voi päästää samalla troijan hevosen omaan koneeseensa. Hyvä että te muutkin kerroitte, että tiedän että vika on laajemminkin tunnistettu.
- sitting bull
Se on nyt varmaan se puimatantereen puhdistus menossa. Katoilee ihmisiä ja katoilee palstoja. Ugh, olen puhunut.
- taida olla
virus, vaan ilmeisesti hyökkäys sivustoa tai palvelinta vastaan kuten jo aiemminkin tapahtui - aivanhan tuolta joomlan koodin saa näkyviin sivulle "sopivasti" yrittäessään eli palvelutarjoaja tai -ylläpitäjä korjannee asian pikimiten ja mahdolliset hyökkääjätkin saadaan edesvastuuseen
- Mistä on kysymys
Tämmöistä siansaksaa näkyy nyt:
Warning: require_once(/home/hakomaja/public_html/configuration.php) [function.require-once]: failed to open stream: Permission denied in /home/hakomaja/public_html/includes/framework.php on line 46
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/hakomaja/public_html/configuration.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/hakomaja/public_html/includes/framework.php on line 46 Voisin ajatella hyökkäyksen lähteneen järjestöstä, jonka nimessä on kolme kovaa konsonanttia ;)
Tämä järjestö on kuin sadun iso paha susi, joka puhkuu ja puhaltaa hakomajaa nurin, kuin konsanaan kolmen pienen porsaan majaa..
;)Olin itsekin vakuuttunut, että Hakomaja olisi hakkeroitu ja sieltä olisi tarjolla haitallista koodia. Palautin välittömsti pari tuntia sitten sekä rakenteen, että tietokannan varmuuskopioistani. Ongelman edelleen mystisesti säilyessä (pitäisi olla mahdotonta varmuuskopion palautuksen jälkeen) otin yhteyttä webhotellin palveluntarjoajaan pyytäen heitä puuttumaan tilanteeseen. Sieltä tulikin looginen selitys asialle.
Viisi minuuttia sitten saamani vastaus:
"Tiliäsi ei ole hakkeroitu. Teimme viime yönnä palvelimelle erilaisia päivityksiä (monet näistä päivityksistä parantaa palveluntietoturvaa). Jokin meni kuitenkin pieleen ja PHP ei tällä hetkellä toimi oikein. Asiaa korjataan parhaillaan ja pitäisi olla tunnin sisällä korjattu.
Pahoittelemme virhettä."
SILTI: Missään tapauksessa mihinkään outojen ikkunoiden kyselyihin ei koskaan kannata vastata myönteisesti - EI AVATA EIKÄ TALLENTAA MITÄÄN.Webhotellin ylläpito on nyt saanut PHP:n kuntoon ja Hakomaja on jälleen normaalisti toiminnassa täysin kunnossa.
- vitocortizone
admata kirjoitti:
Webhotellin ylläpito on nyt saanut PHP:n kuntoon ja Hakomaja on jälleen normaalisti toiminnassa täysin kunnossa.
Itse saan nyt vain etusivun auki, foorumi ja chat eivät toimi edelleenkään :/
vitocortizone kirjoitti:
Itse saan nyt vain etusivun auki, foorumi ja chat eivät toimi edelleenkään :/
>>Itse saan nyt vain etusivun auki, foorumi ja chat eivät toimi edelleenkään :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594