Onkohan syksyn saapasmarkkinoilla polveen saakka tai ylikin ulottuvia matalakantaisia saappaita, jotka menisivät paksupohkeisellekin (42 cm)? Ainakin Vagabondilla näyttäisi olevan nättejä malleja, mutta riittääkö ympärys?
Pitkät saappaat paksupohkeiselle?
5
1371
Vastaukset
- yksi paksu- ja pitkäjalkainen
Aleksi 13 myymälässä oli ainakin yksi pari, joka meni mullakin ylös asti kiinni, ei ollut polven yli mutta mulla melkein polveen asti, sääreni pituus on n. 50 cm lattiasta polvitaipeeseen.
Sulla on hiukan soukempi sääri, sulle voi löytyä vielä useampikin, koska koetin siellä myös yksi Tamaris-merkkisiä, jotka ei menneet kiinni, mutta ei jääny uupumaan kuin korkeintaan 1,5 cm.
Onko Aleksi 13 -liikkeitä lähistöllä? - Ei niin siro sääri
pohkeelle saattais löytyä sellasesta Suomalaisesta verkkokaupasta kun Tallfits, jos vaan on riittävän iso jalka 40. Kannattaa ainakin tsekata!
- - S.S -
Itse ostin täältä ja olen paksupohkeinen. menee koska kootkin ovat ok. ei muutakuin ostamaan : http://www.joyboots.fi valikoimaa on laidasta laitaan.
- LB
En sellaisia tuolla havainnut. Saappaan kokonumero ei vielä kerro, meneekö se tuhtipohkeiselle.
- Espritillä myös
Duobootsilla voi valita saappaan varren ympäryksen, mutta en oikeesti uskaltaisi lähteä tilaamaan sovittamatta, koska täälläkin kaupoissa on niin monenlaista lestiä. Ei varren sopiva ympärysmitta takaa että kenkä on muuten sopiva.
Vielä kommentti paksupohkeisista, olen se, joka vastasi ekana, Aleksi 13 suosittelin.
Löysin Anttilasta Espritin todella pitkät, just polveen asti ulottuvat saappaat, jotka meni mullakin kiinni. En silti ostanut, kun olin just ostanut matalavartisemmat hiukan buutsityyliset saappaat. Kahdet samalla viikolla on kyllä liikaa, vaikka olis kuinka hyviä. Mieheni kyllä ihmetteli, miksen ostanu, kun tiesi, että olin sellaisia jo pitkään etsiny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584