Sain sukulaiselta vehnätyynyn (käytettynä) ja käyttöohjeet olivat hukkuneet.Kuinka ja missä lämpötilassa uuni/mikro? ja mitenkäs se kylmähoito? Kiitos vastauksista etukäteen! =)
Vehnätyyny..
6
8803
Vastaukset
- sirpa saarinen
mikrossa riittää pari minuuttiä täysillä tehoilla, uunista en tiedä.. itse olen laittanut vehnätyynyni paistinpannulle, siinä sitä sitten olen käännellyt että lämmittyy tasaisesti. tyynyn väri muuttui siitä hiukan joten jos se on tärkeää niin en suosittele.
- Anonyymi
Vehnätyynyistä on Suomessa syttynyt paljon tulipaloja. Sitä ei saa kuumentaa 2 min enempää mikrossa vesilasin kanssa ja paistinpannuhomma on hölmölästä.
Tyyny voi syttyä tuleen vielä lämpöhoidon jälkeenkin. Vanha tyyny pitää heittää pois sillä kuivunut vehnä, kaura tai riisi syttyvät helposti.
ole tiennytkään että niitä on vehnälläkin täytettyjä. Mikroon, täydellä teholla 2-3 minuuttia. Pakkasessa pidän kun haluan kylmäksi.
Ja EI, ei tosiaankaan millekään paistinpannulle, tosin taisi olla vitsi koko juttu- *********^^^^^^^^
Minulla on vehnätyyny, ja itsekkin pidän sitä mikrossa täydellä teholla n.2min , ja kylmähoitoa kun haluan, niin pakastimessa n.tunti-1½ .
- kaurainen
*********^^^^^^^^ kirjoitti:
Minulla on vehnätyyny, ja itsekkin pidän sitä mikrossa täydellä teholla n.2min , ja kylmähoitoa kun haluan, niin pakastimessa n.tunti-1½ .
näitä tyynyjä useita, ja aina kauratyynyjä, tuossa näyttää olevan jtkn:
http://www.netflinkki.fi/epages/SSP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/15082006-399181/Categories/4
Googlaamalla löytyi pari osumaa venhätyynylle, sen sijaan kauratyynylle lukemattomia osumia... - vehnäinenkaura
kaurainen kirjoitti:
näitä tyynyjä useita, ja aina kauratyynyjä, tuossa näyttää olevan jtkn:
http://www.netflinkki.fi/epages/SSP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/15082006-399181/Categories/4
Googlaamalla löytyi pari osumaa venhätyynylle, sen sijaan kauratyynylle lukemattomia osumia.....nyt ole ihan sama miksikä sitä sanotaan =DDD ..oli sitten kaura tai vehnä täytteinen..ihan sama.
Minulla nimittäin on kummankinlainen..sekä vehnä- että kauratyyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275