Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

rintsikoista

65 DD

Tarvitsisin hieman apua asiaan perehtyneiltä,
nimittäin tarvitsisin rintaliivit koka 65DD/E, onko mun ihan pakko teettää? Koko 70D menettelee, mutta on rintojen alta hieman liian löysät... tätäkin kokoa löytyy harvoista malleista ja yleensä vielä saa maksaakin mukavasti...

25

9108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 65E

      Kerrankin joku jolla on sama koko ja ongelma. :) Mulla myös toi 65E ja olen jo melkein vaipunut epätoivoon. Kyseistä kokoa ei ole sitten missään. Kerran löysin yhestä nettikaupasta rintsikat kokoa 65E, mutta hinta tais olla lähemmäs 100 euroo, enkä muutenkaan oikein luota tohon netti-shoppailuun. Olen käyttänyt tähän asti kans kokoa 70D, mutta ongelmana tuo ympärysmitan löysyys ja kupin pienuus. :( Olisi kiva kerrankin saada oikean kokoiset kannattimet!

    • 70D

      Minun kokoni on taas 70D ja niitäkään en ole löytänyt kuin erityisliikkeistä. Jossain tavakaupoissa joskus näkyy kokoa 80D, mutta sehän on auttamatta liian iso ympärys..

      Onko jollain kaupalla mallistoissa, tietääkö joku..? Olen kiitollinen vinkeistä..

      • 65E

        Itse olen ostanut omat 70deet pääasiassa stokkalta. Myös lindexist oon yhdet löytänyt, ei kovin laadukkaat tosin, mut ei nyt huonotkaan. Myös funky ladystä löytyy. Koska 70D:tä ei noist "halpis" kaupoista yleensä löydä, joutuu niistä melkein poikkeuksetta maksamaan ~50e.


      • 65E

        Ps. Eihän tota 80D:tä voi edes verrata 70D:n. Niiden kuppikokojen suuruuksien erotkin on jo isot. 80D:n kuppi = 75DD/E
        70D:n kuppi = 75C


      • 70D
        65E kirjoitti:

        Ps. Eihän tota 80D:tä voi edes verrata 70D:n. Niiden kuppikokojen suuruuksien erotkin on jo isot. 80D:n kuppi = 75DD/E
        70D:n kuppi = 75C

        ..ole sama kuppi 75C ja 70D! Selvästi pienempi kuppi 75C:ssä, usko vaan, olen kokeillut monet..


      • 65E
        70D kirjoitti:

        ..ole sama kuppi 75C ja 70D! Selvästi pienempi kuppi 75C:ssä, usko vaan, olen kokeillut monet..

        70D vastaa kuppikooltaan 75C:tä, 80B:tä ja jopa 85A:ta, usko pois vaan! Katsos kun toi kuppikoko muuttuu ympärysmitan mukaan, mitä suurempi ympärysmitta sitä suurempi on kuppi ja toisin päin.


      • onnekas
        65E kirjoitti:

        70D vastaa kuppikooltaan 75C:tä, 80B:tä ja jopa 85A:ta, usko pois vaan! Katsos kun toi kuppikoko muuttuu ympärysmitan mukaan, mitä suurempi ympärysmitta sitä suurempi on kuppi ja toisin päin.

        onneksi ei ole noita ongelmia,kun koko on 75E!)joka muuten vastaa kokoa 70F tai 65FF/G)
        painoa tällähetkellä 48kg;)Painatteko te jotain 30kg


      • kupeista
        70D kirjoitti:

        ..ole sama kuppi 75C ja 70D! Selvästi pienempi kuppi 75C:ssä, usko vaan, olen kokeillut monet..

        Asiaan saattaa vaikuttaa se että kuppi on eri muotoinen sillä se on suunniteltu "kapeammalle" ihmiselle, joten kupin muoto on erilainen ja kupit sijaitsevat ikäänkuin keskemmällä rintakehää, jos 75 kokoa oleva sovittaa niitä, mutta kupin tilavuus on jokatapauksessa kuitenkin sama 70D~75C. Ehkä rintasi ei niihin kuppeihin istu (eipä tietenkään, jos se ei ole kokosi...)


      • Ride

        rintaliiviliikeiden (esim. patricia) ale koreista. Ite löysin tampereelta kyseisestä liikkeestä 70D koon rintsikoita kahet sopivat, hintaa yhteensä 25e :)


    • 70 D,E

      Lisätietoja hyvin istuvista ja naisellisista Ranskalaisista rintaliiveistä saat, kun lähetät yhteystietosi osoitteeseen [email protected]
      Tietoa löytyy niin pienikokoisille kuin isokokoisillekin naisille.

      • lotta

        Halpoja rintaliivejä näissä kokoluokissa (70D/dd-75e/f)on ainakin Kapphall xltn-mallistossa sekä svemark-merkkiset(kirjoitusasusta en ole varma)Anttiloista ja Lindexsiltä


    • emilia

      hesassa arkadiankadulla wiipurin erikoiskorsettiliikkeessä. sieltä löytyy jos jonkin kokoisia rintsikoita joihin voidaan tehdä paikan päällä muutoksia (myyjät siis esim. vaihtavat kaaritukia, ompelevat kupit lähemmäksi toisiaan yms yms) itse joudun muuttamaan omia rintsikoitani aina siellä (koko 80h). uskoisin että pieniäkin kokoja löytyy ja jos ei löydy niin muutetaan. palvelu on hyvää, asiantuntevaa ja auttavaa.
      ja hei yksi ihan pieni vinkki teille kaikille halpojen rintsikoitten etsijöille. ostakaa kahdet hyvät mieluummin kuin viidet huonot. ne hyvät pysyvät oikealla käytöllä ja pesulla hyvinä todella paljon pidempään kuin nuo esim. lindexistä ostetut. valitettavasti laadusta saa maksaa, mutta hyvissä rintsikoissa kaikki on sitten laatua, niin kangas, ompeleet, kokomitoitukset että hakaset, kaarituet ja olkaimetkin..

      • tuokin

        Totta tuo, mutta eipä taida kahdet liivit riittää. Tarvitaan ainakin kolmet, myös eri tarpeisiin, eli muunneltavilla olkaimilla, ihonväriset tiettyjen toppien alle (joita ei sitten muulloin haluakaan käyttää). Ja kun vielä urheilee paljon tarvitsee ainakin kahdet urheiluliivit (kolmet pitäisi olla, jotta saisi pestyä ne joka urheilukerran jälkeen) ja kun kallidenkaan urheiluliivien elinikä on hyvin lyhyt (hiki "syö" elastaanin) niin kallista tulee opiskelijan kukkarolle... ja vielä kun koko on se 65E...


    • piritta_79

      ... Sama on probleema täälläkin! En ole löytänyt mistään, joten parit olen teettänyt ja osia liiveistäni olen ommellut ympärysmitaltaan pienemmiksi. Näistä jälkimmäinen on ainakin edullisempi vaihtoehto.

      • Dara

        Minä olin epätoivoinen jo kun etsin 70c:n liivejä, mutta eikös tämä vain syvene. Lihoin syksyllä pari kiloa ja se kostautui heti. Siirryin 70d:n, jonka jälkeen alkoi vaatia jo kunnon tukea, joten pitäisi olla tuo 65. Eli koko meni heti 65dd:n, joka tosin usein on liian pieni. Eli 65F:ää täytynee alkaa tästä lähin metsästämään.

        Ja käytössä tämä klassinen opiskelijabudjetti, jonka johdosta tällä hetkellä yhdet edes auttavasti sopivat liivit (se 70d)... Puhutaan sitä vain parienkin hyvien liivien ostamisesta kun kuussa on käytössä se 180e vuokran jälkeen....


      • 65E
        Dara kirjoitti:

        Minä olin epätoivoinen jo kun etsin 70c:n liivejä, mutta eikös tämä vain syvene. Lihoin syksyllä pari kiloa ja se kostautui heti. Siirryin 70d:n, jonka jälkeen alkoi vaatia jo kunnon tukea, joten pitäisi olla tuo 65. Eli koko meni heti 65dd:n, joka tosin usein on liian pieni. Eli 65F:ää täytynee alkaa tästä lähin metsästämään.

        Ja käytössä tämä klassinen opiskelijabudjetti, jonka johdosta tällä hetkellä yhdet edes auttavasti sopivat liivit (se 70d)... Puhutaan sitä vain parienkin hyvien liivien ostamisesta kun kuussa on käytössä se 180e vuokran jälkeen....

        Change merkki valmistaa ainaki 65 ympäryskokoa. Sellosta löytyy ainaki liike ja funky lady myy niitä. Ja LaSenzassa koko 70 vastaa kokoa 65 eli niistä vaan ettimään. hinta on kyllä helposti siinä 50euron paikkeilla enkä kyllä ite oo noistakaan onnistunu löytämään hyvin istuvia mutta parempaa onnea teille.


      • IdaStef
        65E kirjoitti:

        Change merkki valmistaa ainaki 65 ympäryskokoa. Sellosta löytyy ainaki liike ja funky lady myy niitä. Ja LaSenzassa koko 70 vastaa kokoa 65 eli niistä vaan ettimään. hinta on kyllä helposti siinä 50euron paikkeilla enkä kyllä ite oo noistakaan onnistunu löytämään hyvin istuvia mutta parempaa onnea teille.

        Kyllä, Change liikkeet myyvät 65 D, DD ja E:tä, joskus heillä on jopa 60. Erittäin hyvää palvelua, auttavoivat minua ja ensimmäistä kertaa elämässäni käytän nyt oikeankokoisia rintsikoita. 70C --> 65E

        Tässä linkki heidän sivuille, myymälöitä näyttää löytyvän koko Suomessa, itse olen käynyt Helsingissä.
        http://www.change.com/fi/myymaelaet/

        Myös Patricia myy joitain 65 ymp.mittaisia rintaliivejä. En ole niitä ostanut, olen ollut tyytyväinen Change:iin.


    • 65 DD

      Sokoksella on todella monessa mallistoss 65 DD. Tiedän tämän, koska itse omista tämän koon rinnat. Myyjän mukaan kyllä tehdään, on vaan niin yleinen koko että loppuu nopeasti. Suosittelen, että menet kassalla ja varaat itsellesi seuraavasta satsista liivit. Niin minäkin teen, ei ostopakkoa silti.

    • hoikka neiti

      Eipäole ollut ainakaan Turun Sokokksessa koko 65DD tai joo, oli Calvin Kleinillä, mutta sitä ei lasketa.. Kuppi nimittäin oli oikeasti about koko B-C, hyvin pursui yli tissit.. Changella on ollut suht hyvin tarjontaa ja hinnatkin ovat sopivat, tosin monesti heiltäkin koko 65DD on loppu. Nyt löysin itselleni eräästä pikkuliikkeestä täydellisesti istuvat rintaliivit! Hintaaa olikin sitten 80e.. ja olisin halunnut push upit.. noo, mutta nää on hyvät esim t-paidan alle, ei näy saumat :)

      Tuntuu siltä, ettei push uppeja valmisteta ikinä koossa 65DD/E, koska "ehän kukaan E kuppinen halua korostaa rintojaa" todellisuudessa tämä kokohan on aika pieni :) Toivotaan, että näitäkin rintaliivejä tulisi enemmän markkinoille :)

    • Hyvät liivit

      Tiedän ongelman! Itse olin aivan innoissani kun nuo Elle McPherssonin liivit tulivat myyntiin! Ihania malleja ja värejä ja kokojakin löytyy- ei yhtään mummomaisia! Myös Calvin Kleinilta löytyy nykyisin 65 ympärystä ainakin Sokokselta. Ovat kyllä hintavampia, mutta olen myös todennut että ovat todella laadukkaita. Olen joskus ostanut noista ruotsalais- ketjuista myös, mutta eivät kestä kauaa ja siksi olen todennut että on parempi panostaa ja ostaa yhdet kunnon liivit, kuin monet halvat ja huonot.

      PS.Pakko kehaista myös ihan supereita shockabsorberin urheiluliivejä! Mielettettömän tukevia! Eivätkä tee "törötissejä" :) Kiva plussa siinä.

    • isotissinenämmä!-

      Omat tissini on 65J kokoset. Eli melkoisesti pursuaa joka kolosta.. rintaliivini ovat kaikki maksaneet YLI 100e...

    • mullakitissit

      Mulla on kans ihan sama ongelma ollut aina! Tarvisin 65E, mut aina on ollu pakko ostaa 70D, ku kaupat ei tunne yhtää pienempiä ympäryksiä, saati sitten isompia kuppeja! Ite ostan yleensä täältä: www.mimosette.fi, siä koot alkaa 65:stä muistaakseni, ja kyllä sinne voi jotain kokoo ehdottaakki, jos ei oo. Esim. sinä "isotissinenämmä!-", kannattaa aina ehdottaa omaa kokoaan, jos ei valikoimasta löydy! Mun kaveri teki sillai.

      • iesus2

        Mä en jotenkin jaksa näitä yrittäjien omia mainoksia...
        Mielenkiintoista miten kuukauden vanhalla verkkokaupalla tuntuu olevan joka keskustelussa asiakkaita, jotka "aina" ostaa sieltä...
        VINKKI: Tänne voi laittaa ihan maksetun bannerinkin, jos asiakkaita haluaa kalastella.


    • 65 EE/65 F

      Laittakaa palautetta kauppojen (Sepplä, H&M, Lindex, KappAhll yms.) sähköposteihin Ei tähän tule muutosta ellei heillä ole riittävää painetta hankkia oikean kokoisia rintaliivejä asiakkailleen. Helsingin Sokoksella minulle tyrkytetään väkisin 70 D/70 DD rintaliivejä ja väitetään että ne ovat "rinnakkais koko" 65 EE ja 65 F:lle. Vaan eipä ole! Tavara ei mahdu. Olen ryhtynyt toteamaan että 60 FF on minun rinnakkaiskoko löytyykö sitä.

      Palautetta antamalla on muutosta saatu aikaan ennenkin. Ei muutakun aktiivisesti meiliä ja suusanallisesti palautetta kun vierailette myymälöissä. Myös valmistajille voi lähettää sähköpostia.

      Suosittelen ostosmatkailua maihin joissa on pienikokoisia naisia ja harrastetaan runsaasti plastiikkakirurgiaa.

      Eniten ottaa päähän nämä nettifirmat, jotka eivät vaivaudu ilmoittamaan kotisivuillaan heti mitä kokoja valmistavat. Heidän mallistojaan on tullut kahlattua läpi etsien kaikista maleista sopivaa kokoa. Turhauttavaa käyttää aikaa moiseen.

    • big_boobs

      Ellei ihmiset ole jo huomanneet niin nyt Changella (www.change.com) on myös verkkokauppa. Tilasin juuri itse rintsikat kokoa 65F ja 70F. Sivustolla oleva rintaliiviopas ehdotti tuota kokoa 65F. Olen viimeksi käyttänyt kokoa 70E, jota löytyy ainakin Espritiltä (www.esprit.fi).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe