Iskelmää

haavoittumaton89

Olisin kiinnostunu perustamaan iskelmäbändin tai liittymään johonki olemassa olevaan. Omia suosikkeja on mm. Yölintu, Topi Sorsakoski, Agents, Shadows ja osaanki soittaa kitaralla aika monen biisin sooloja jotenki, en oo kuitenkaan mikään pro. Oon soittanu kitaraa jostain 10- vuotiaasta lähtien välillä enemmän ja välillä taas vähemmän. Ois mukava löytää samanhenkisiä tyyppejä joiden kanssa soitella. Viestiä vaan tulemaan, jos on kiinnostusta.

11

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iskelmä jyrää!

      Minulla on itsellänikin tällä hetkellä menossa kaverin kanssa projekti, jossa haetaan soittajia iskelmä/pop yhtyeeseen.

      Soitatko pelkää kitaraa, vai meniskö myös joku muu soitin, kuten basso, koskettimet tai joku?
      Kato, kun just toi kaverini on kitaristi, niin ei oikeastaan etsittäis enää sellaista :D

      • haavoittumaton89

        No bassoa oon myös joskus soittanu vähän, että onnistuu sekin. Eihän se kauheesti kitarasta eroa, mutta oishan se myös hyvä, jos ois soolokitara ja komppikitara. Mitä ite soitat vai oisko susta laulamaan? Minkä ikäsiä muuten ootte ja missä asutte? Vastaile vaikka sähköpostiin suoraan: [email protected]


      • Laulaja/ sanoittaja...
        haavoittumaton89 kirjoitti:

        No bassoa oon myös joskus soittanu vähän, että onnistuu sekin. Eihän se kauheesti kitarasta eroa, mutta oishan se myös hyvä, jos ois soolokitara ja komppikitara. Mitä ite soitat vai oisko susta laulamaan? Minkä ikäsiä muuten ootte ja missä asutte? Vastaile vaikka sähköpostiin suoraan: [email protected]

        Jos etsit laulajaa/ sanottajaa niin täs olis yksi....
        ootko mistä päin? ja minkä ikäinen?


      • haavoittumaton89
        Laulaja/ sanoittaja... kirjoitti:

        Jos etsit laulajaa/ sanottajaa niin täs olis yksi....
        ootko mistä päin? ja minkä ikäinen?

        Oon 20v ja Oulusta.


      • haavoittumaton89
        Laulaja/ sanoittaja... kirjoitti:

        Jos etsit laulajaa/ sanottajaa niin täs olis yksi....
        ootko mistä päin? ja minkä ikäinen?

        Minkä ikänen ite oot ja mistä päin?


      • Laulaja/sanoittaja
        haavoittumaton89 kirjoitti:

        Minkä ikänen ite oot ja mistä päin?

        Ikää on 20, mutta tota välimatkaa on aika paljo...asun etelä- suomessa


      • haavoittumaton89
        Laulaja/sanoittaja kirjoitti:

        Ikää on 20, mutta tota välimatkaa on aika paljo...asun etelä- suomessa

        No sehän siinä on aina se huono puoli. Missä asti etelä-Suomessa asut?


      • Mörölli
        haavoittumaton89 kirjoitti:

        No sehän siinä on aina se huono puoli. Missä asti etelä-Suomessa asut?

        Olen 16 vuotias kosketinsoittaja oulun läheltä. (liian nuoriko?) Kuuntelen itse kaikenlaista musiikkia, ja olisi kiva soittaa kuitenkin jotain " ei niin nuoriso musiikkia" :-) Laitatko minulle viestiä tänne, ja anna vaikka s-postisi jos kiinnostuit...


      • Laulaja/sanoittaja
        haavoittumaton89 kirjoitti:

        No sehän siinä on aina se huono puoli. Missä asti etelä-Suomessa asut?

        Lahdessa...


      • haavoittumaton89
        Mörölli kirjoitti:

        Olen 16 vuotias kosketinsoittaja oulun läheltä. (liian nuoriko?) Kuuntelen itse kaikenlaista musiikkia, ja olisi kiva soittaa kuitenkin jotain " ei niin nuoriso musiikkia" :-) Laitatko minulle viestiä tänne, ja anna vaikka s-postisi jos kiinnostuit...

        Ei sille iälle oo niin väliä, jos vaan on kiinnostusta soittaa iskelmää. Sähköpostiosote on ylempänäki jo mainittu [email protected], laittelehan sinne vaan lisää viestiä.


      • haavoittumaton89
        Mörölli kirjoitti:

        Olen 16 vuotias kosketinsoittaja oulun läheltä. (liian nuoriko?) Kuuntelen itse kaikenlaista musiikkia, ja olisi kiva soittaa kuitenkin jotain " ei niin nuoriso musiikkia" :-) Laitatko minulle viestiä tänne, ja anna vaikka s-postisi jos kiinnostuit...

        Ekkö ookaan kiinnostunu ku et oo vielä laitannu viestiä?
        Ja muutki, jos on kiinnostusta, nii viestiä vaan tulemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe