Olisin kiinnostunu perustamaan iskelmäbändin tai liittymään johonki olemassa olevaan. Omia suosikkeja on mm. Yölintu, Topi Sorsakoski, Agents, Shadows ja osaanki soittaa kitaralla aika monen biisin sooloja jotenki, en oo kuitenkaan mikään pro. Oon soittanu kitaraa jostain 10- vuotiaasta lähtien välillä enemmän ja välillä taas vähemmän. Ois mukava löytää samanhenkisiä tyyppejä joiden kanssa soitella. Viestiä vaan tulemaan, jos on kiinnostusta.
Iskelmää
11
289
Vastaukset
- Iskelmä jyrää!
Minulla on itsellänikin tällä hetkellä menossa kaverin kanssa projekti, jossa haetaan soittajia iskelmä/pop yhtyeeseen.
Soitatko pelkää kitaraa, vai meniskö myös joku muu soitin, kuten basso, koskettimet tai joku?
Kato, kun just toi kaverini on kitaristi, niin ei oikeastaan etsittäis enää sellaista :D- haavoittumaton89
No bassoa oon myös joskus soittanu vähän, että onnistuu sekin. Eihän se kauheesti kitarasta eroa, mutta oishan se myös hyvä, jos ois soolokitara ja komppikitara. Mitä ite soitat vai oisko susta laulamaan? Minkä ikäsiä muuten ootte ja missä asutte? Vastaile vaikka sähköpostiin suoraan: [email protected]
- Laulaja/ sanoittaja...
haavoittumaton89 kirjoitti:
No bassoa oon myös joskus soittanu vähän, että onnistuu sekin. Eihän se kauheesti kitarasta eroa, mutta oishan se myös hyvä, jos ois soolokitara ja komppikitara. Mitä ite soitat vai oisko susta laulamaan? Minkä ikäsiä muuten ootte ja missä asutte? Vastaile vaikka sähköpostiin suoraan: [email protected]
Jos etsit laulajaa/ sanottajaa niin täs olis yksi....
ootko mistä päin? ja minkä ikäinen? - haavoittumaton89
Laulaja/ sanoittaja... kirjoitti:
ootko mistä päin? ja minkä ikäinen?Oon 20v ja Oulusta.
- haavoittumaton89
Laulaja/ sanoittaja... kirjoitti:
ootko mistä päin? ja minkä ikäinen?Minkä ikänen ite oot ja mistä päin?
- Laulaja/sanoittaja
Minkä ikänen ite oot ja mistä päin?
Ikää on 20, mutta tota välimatkaa on aika paljo...asun etelä- suomessa
- haavoittumaton89
Laulaja/sanoittaja kirjoitti:
Ikää on 20, mutta tota välimatkaa on aika paljo...asun etelä- suomessa
No sehän siinä on aina se huono puoli. Missä asti etelä-Suomessa asut?
- Mörölli
Olen 16 vuotias kosketinsoittaja oulun läheltä. (liian nuoriko?) Kuuntelen itse kaikenlaista musiikkia, ja olisi kiva soittaa kuitenkin jotain " ei niin nuoriso musiikkia" :-) Laitatko minulle viestiä tänne, ja anna vaikka s-postisi jos kiinnostuit...
- Laulaja/sanoittaja
Lahdessa...
- haavoittumaton89
Mörölli kirjoitti:
Olen 16 vuotias kosketinsoittaja oulun läheltä. (liian nuoriko?) Kuuntelen itse kaikenlaista musiikkia, ja olisi kiva soittaa kuitenkin jotain " ei niin nuoriso musiikkia" :-) Laitatko minulle viestiä tänne, ja anna vaikka s-postisi jos kiinnostuit...
Ei sille iälle oo niin väliä, jos vaan on kiinnostusta soittaa iskelmää. Sähköpostiosote on ylempänäki jo mainittu [email protected], laittelehan sinne vaan lisää viestiä.
- haavoittumaton89
Mörölli kirjoitti:
Ekkö ookaan kiinnostunu ku et oo vielä laitannu viestiä?
Ja muutki, jos on kiinnostusta, nii viestiä vaan tulemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389