Onko kenelläkään kokemusta/tietoa vakuutusmyyjän työstä??
Millaista kyseessä oleva työ on??
Millaisiin ansioihin voi päästä???
Palkkaus taitaa ainakin olla kiinteä provisio??
Nykyään vakuutusyhtiöt näyttävät mainostavan paljon tuollaisia vakuutusasiamiehen paikkoja joissa ei synny vakinaista työsuhdetta vaan toiminta on enemmänkin yrittäjäpohjaista
Onko sitten enää ollenkaan tarjolla ns. oikeita vakinaisia vakuutusmyyjän paikkoja??
Kertokaa kaikkea mahdollista mitä mieleen tulee!!
Vakuutusmyyjän/edustajan työ??
2
5913
Vastaukset
- vakuutusedustaja
Toimin 4 vuotta vakuutusedustajana Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa. Palkka on täysin tulospalkkausta eli pohjautuu provisioon bonukseen kohdekuukauden myynnistä. Suomessa vakuutusedustajat ovat kaikissa yhtiössä provisio/tulospalkkauksen alaisuudessa. Alussa on mahdollista saada nk. "koulutusrahaa" esimerkiksi If-vahinkoyhtiöltä ja Tapiola-konsernista, mutta sen rahan suuruus on hieman päivärahaa parempi. Noin 450€/kk- 600€/kk.
Menestymiseen tarvitaan todella kovaa työtä ja runsaasti asiakkaita, mutta jos on pitkäjänteisyyttä ja uskoa itseensä niin tienestit voivat olla kuten minulla 2600€ -4000€/kk, mutta tulot vaihtelevat myynnin ja kaupan mukaan. Eniten tienaa kotivakuutussopimuksilla ja rahastosopimuksilla, joiden kysyntä nykysuomessa on todella kovaa.
Vakuutusedustajan työ on palkitsevaa ja koskaan ei voi sanoa että yksitoikkoista, täytyy vain laittaa itsensä peliin täysillä, sillä vajaalla työpanoksella ei vakuutusedustajana tule toimeen
Palaan vielä sinun kysymykseesi edustajan ja asiamiehen työstä. Kaikki yhtiöt suosivat nykyään yrittäjäpohjaista vakuutusmyyntiä. - kalle
erikoiset periaateet vakuutusyhtiöllä,hain muutama vuosi tapiola yhtiöön,ja kun mulla ei ollut luottotiedot kunnossa niin jäi siitä kiini, ei työn teko pitäis olla jostain vanhoista asioista mihinkä itse ei pysty vaikuttamaan aina,mulla on edustajan virka nytkin eikä vaikuta mitkään luottotiedot,ja teen kaupaa joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816