Poliisi tutkii Jehovan todistajia

-RaM-

Espoon poliisi on ryhtynyt tutkimaan Jehovan todistajien toimintaa. Muutamilla vanhimmilla niin Espoossa kuin Tikkurilassakin lienee nyt odotettavissa kutsu poliisin kuulusteluun.

40

1427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoista. Uskallatko yhtään valottaa mistä syystä poliisi-setä on ottanut jehovantodistajat syyniin? Erottamisestasi kenties?

• toopeliini

> Uskallatko yhtään valottaa ...<

Eli siis oletat, että Ram:illa on asioita, joista ei välttämättä uskalla keskustella.

Tiedoksi siis. Kaikki polliisin ja oikeuden toimet, joita ei erikseen oikeudessa ole salaisiksi
        julistettu, ovat julkisia. Siis sinäkin, TIUKUISENI, saat tutkinnasta tiedon ottamalla yhteyttä
        polliisinpoikiin.

Ja jos Rami ei tähän vastaa, mitä saatamme siitä päätellä?

• Nimi Erkki
        toopeliini kirjoitti:

Eli siis oletat, että Ram:illa on asioita, joista ei välttämättä uskalla keskustella.

Tiedoksi siis. Kaikki polliisin ja oikeuden toimet, joita ei erikseen oikeudessa ole salaisiksi
        julistettu, ovat julkisia. Siis sinäkin, TIUKUISENI, saat tutkinnasta tiedon ottamalla yhteyttä
        polliisinpoikiin.

> "Ja jos Rami ei tähän vastaa, mitä saatamme siitä päätellä?"

öh...että Ramilla on jotain salattavaa?

• -RaM-

Kyse on juuri siitä tutkintapyynnöstäni.
        Tosin kohdallanihan kyseessä ei ole erottaminen vaan perusteettoman eroamisilmoituksen antaminen viranomaisille (tämä siis on vain yksi osa kantelua). Minä olen pyytänyt tutkimaan myös mm. koko Jt:n taloudellisen toiminnan.

• toopeliini kirjoitti:

polliisinpoikiin.

>>Eli siis oletat, että Ram:illa on asioita, joista ei välttämättä uskalla keskustella.

Piti käyttää sanaa "haluatko valottaa". Jostain syystä epähuomiossa kirjoittelin "uskallatko". Hukkaan meni lillukanvarsiin takertelusi.

>>Siis sinäkin, TIUKUISENI, saat tutkinnasta tiedon ottamalla yhteyttä polliisinpoikiin.

Joo varmasti. Tulee yllättävän harvoin kuitenkaan soiteltua viranomaisille erilaisten nettikeskusteluiden pohjalta. Tähän saakka kaikki on selvinnyt ihan vain keskustelussa kysymällä.

• Ymmärrän huvittuneena
        -RaM- kirjoitti:

Tosin kohdallanihan kyseessä ei ole erottaminen vaan perusteettoman eroamisilmoituksen antaminen viranomaisille (tämä siis on vain yksi osa kantelua). Minä olen pyytänyt tutkimaan myös mm. koko Jt:n taloudellisen toiminnan.

Heh... heh.
        Kaikkia Raamipäitä sitä onkin...

• koo.koo
        -RaM- kirjoitti:

HOHOHO. Siellä Epsoon kaikkeinsta pyhimmässä johtavat varajessulit varmaan (kansanomaisesti ilmaistuna) piere*ät verta. Voi voi, kunpa jessuli tulisi apuun.

• sehän olen mie itte !
        -RaM- kirjoitti:

Ja sä ihan ilkesit mennä sinne poliisille asiasi kanssa ?????

Kaikkea sitä kuuleekin, mutta toisaalta onpahan poliiseillakin hauskaa joskus oltava !

Mikähän se loppuosa kantelua sit on ??? Jään huvittuneena sitä odottaa...

Tuo talouden tutkiminen on ja niin hupaisaa kuin olla voi, sattuu ihan vatsasta nauraminen....

Kiva kun järjestit hauskan päivänniin poliiseille kuin muillekkin ! Tack !

• lusikoija
        Nimi Erkki kirjoitti:

> "Ja jos Rami ei tähän vastaa, mitä saatamme siitä päätellä?"

öh...että Ramilla on jotain salattavaa?

Minkälainen guru hän on, kun niin monessa mukana?
        Onko hän koko espoon sopankeittäjä?

• Lainoppinut.,

Kaikki rikostutkinnat on salassapidettävä rangaistuksen uhalla. Muuttuvat vasta sitten julkisiksi kun on tullut oikeuden päätös ja saanut lainvoiman. Jos ei erikseen ole salaiseksi julistettu. Sikäli RAM liikkuu vähän "vaarallisilla vesillä".

• Tuomari 666

rikkomisesta. Kaverin isä kuoli,niin viikon päästä jehovantodistajat rupesivat ravaamaan sen äitin oven takana.Kielloista huolimatta,tulivat uudestaan ja uudestaan. Mut sit satui että kaveri satui olemaan äitinsä luona kun ne tuli taas oven taakse. Sen jälkeen tuli jehoville äkänen lähtö,eikää sen koommin ole näkynyt.

• koo.koo

Hienoa. On se törkeätä häirintää, etenkin suruaikana.
        Meillä päin ovat onnekseen uskoneet kieltoa tulla jeesustelemaan ovelle. Luulenpa - jos tulevat häiriköimään- saavat vain ja ainoastaan viisi metriä etumatkaa.

• Säälivä...
        koo.koo kirjoitti:

Hienoa. On se törkeätä häirintää, etenkin suruaikana.
        Meillä päin ovat onnekseen uskoneet kieltoa tulla jeesustelemaan ovelle. Luulenpa - jos tulevat häiriköimään- saavat vain ja ainoastaan viisi metriä etumatkaa.

No mitäköhän joku kookoonpelle pystyis tekemään parille eläkeläismuorille vaikkei ne sais kun puolimetriä etumatkaa. Kaikkea sitä saakin lukea.

• koo.koo
        Säälivä... kirjoitti:

No mitäköhän joku kookoonpelle pystyis tekemään parille eläkeläismuorille vaikkei ne sais kun puolimetriä etumatkaa. Kaikkea sitä saakin lukea.

Sopii tulla kokeilemaan. Saa olla minkä lajin uskisparvi tahansa, lähdöt tulee. Ja hätäset sellaiset.
        Ai eläkeläismummuja? Ovatko jt tienraivaajat muka olleet oikeissa töissä? HOHOHOHOH.

• Ovi ei aukea koskaan

Minä en avaa koskaan ovea kenellekään.Viimeksi olen avannut oven viisi vuotta sitten.Siellä oli Jehovan todistaja.Nyt en ole tavannut heitä sen jälkeen,vaan olen saanut olla rauhassa.

• adesse
        Ovi ei aukea koskaan kirjoitti:

Minä en avaa koskaan ovea kenellekään.Viimeksi olen avannut oven viisi vuotta sitten.Siellä oli Jehovan todistaja.Nyt en ole tavannut heitä sen jälkeen,vaan olen saanut olla rauhassa.

ovi. Itse ainakin käyn ovella niin monta kertaa kunnes tapaan sieltä jonkun. Vaikka kuulisin ääntä sisältä, koska koskaan ei voi tietää kuuliko ovenavaaja koputuksen/ovikellon. Ovelle voi tulla sanomaan ei kiitos.

• ???
        adesse kirjoitti:

ovi. Itse ainakin käyn ovella niin monta kertaa kunnes tapaan sieltä jonkun. Vaikka kuulisin ääntä sisältä, koska koskaan ei voi tietää kuuliko ovenavaaja koputuksen/ovikellon. Ovelle voi tulla sanomaan ei kiitos.

varsinaainen ihmisten kiusaaja, vai mikä on motiivisi tavata henkilöt kasvosta kasvoihin....???

Minä en ainakaan ava sinulle ovea ja piste...!!!

• -RaM-
        adesse kirjoitti:

Tulisitko keskustelemaan raamatusta ja totuudesta? Tarjolla leppoisan jutustelun ohella kahvia ja känttyä (toivomuksen mukaista).

• Ovi pysyy aina kiinni
        adesse kirjoitti:

tulla avaamaan ovi?Kun ei avaa ovea,siitä oven takana oleva tietää,että ei kiinnosta.

• Yhteyksiä on!!!!!!!!!

Kerro mikä poliisin yksikkö asiaa tutkii, ja kenelle olet tehnyt rikosilmoituksen.

Kyslen sitten sieltä perään, jotta saan ajantasatietoja, mieten JT:t pannaan kyykkyyn!

• -RaM-

Mainitsinhan jo tuossa avauksessani että asiaa tutkii Espoon poliisi. Tarkemmin en tiedä mutta jos sinulla on sinne kerran suhteita, niin piankos sen saat selville.

• Lainoppinut,.
        -RaM- kirjoitti:

Mainitsinhan jo tuossa avauksessani että asiaa tutkii Espoon poliisi. Tarkemmin en tiedä mutta jos sinulla on sinne kerran suhteita, niin piankos sen saat selville.

mitään tutki. Korkeintaan Ramin osalta perätöntä lausumaa poliisitutkinnassa?

• -RaM-
        Lainoppinut,. kirjoitti:

mitään tutki. Korkeintaan Ramin osalta perätöntä lausumaa poliisitutkinnassa?

Vai että 'lainoppinut'. Pelkkä kävelevä vitsihän sinä olet. Ei tällaisessa yhteydessä voi olla 'perätöntä lausumaa'. Et tiedä mistään mitään vaan olet pelkkä yksinkertainen lahkolainen joka tässäKIN asiassa puhuu taas läpiä päähänsä.

• Lainoppinut
        -RaM- kirjoitti:

Vai että 'lainoppinut'. Pelkkä kävelevä vitsihän sinä olet. Ei tällaisessa yhteydessä voi olla 'perätöntä lausumaa'. Et tiedä mistään mitään vaan olet pelkkä yksinkertainen lahkolainen joka tässäKIN asiassa puhuu taas läpiä päähänsä.

voi jos olet tehnyt perättömän ilmiannon. Sinulla on totuusvelvollisuus.

• -RaM-
        Lainoppinut kirjoitti:

voi jos olet tehnyt perättömän ilmiannon. Sinulla on totuusvelvollisuus.

Sinä pässi tunnet lakia yhtä paljon kun sika ruoan valmistamista. Vain täydellinen IDIOOTTI kutsuu itseään 'lainoppineeksi' ja samalla sönköttää typeryyksiä tutkimuspyynnöstä ja perättömästä ilmiannosta. Ethän sinä tiedä mistään mitään.
        Mutta miten voisitkaan - olethan hyvin yksinkertainen Jt-lahkolainen.

• Lainoppinut,.
        -RaM- kirjoitti:

Sinä pässi tunnet lakia yhtä paljon kun sika ruoan valmistamista. Vain täydellinen IDIOOTTI kutsuu itseään 'lainoppineeksi' ja samalla sönköttää typeryyksiä tutkimuspyynnöstä ja perättömästä ilmiannosta. Ethän sinä tiedä mistään mitään.
        Mutta miten voisitkaan - olethan hyvin yksinkertainen Jt-lahkolainen.

tutkimuspyynti? En ole sellaista termiä käyttänyt. Ymmärsin, että olet tehnyt poliisille tutkintapyyntöjä? Perättömiä sellaisia?

• -RaM-
        Lainoppinut,. kirjoitti:

tutkimuspyynti? En ole sellaista termiä käyttänyt. Ymmärsin, että olet tehnyt poliisille tutkintapyyntöjä? Perättömiä sellaisia?

Oikein terävästi hoksasit minun kirjoittaneen hieman erilailla tuossa viestissä. Tutkimuspyynnön sijaan lipsahti 'tutkimuspyynti'. Vähemmin terävänä hämmästelet mistä oikein on kyse - tosin lahkolaisen aivoilla asia muuttuikin varmasti hämmennystä aiheuttavaksi. Pahoittelen kirjoitusvirhettäni ja päässäsi syntyneen sekamelskan aiheuttamista.

Tuo kirjoitusvirheeni on kuitenkin itseasiassa mitätön verrattaessa sitä itsestäsi käyttämään nimikkeeseen 'lainoppinut'. Se viittaa oikeustieteelliseen koulutukseen, jota sinulla ei todellakaan ole. Se paistaa noista tietämättömyyttäsi huutavista kommenteistasi.

Kyseessä ei ole tutkintapyyntöjä vaan tutkintapyyntö.
        Lisäksi tutkintapyyntö ei voi olla perätön - sen tietää ja ymmärtää moni yksinkertaisempikin ihminen, mutta sinulta tuo perustieto puuttuu kokonaan.

Mitä enemmän sinä 'lainoppineena' kirjoittelet, sen naurettavammaksi itsesi teet! :D

• -RaM-
        -RaM- kirjoitti:

Oikein terävästi hoksasit minun kirjoittaneen hieman erilailla tuossa viestissä. Tutkimuspyynnön sijaan lipsahti 'tutkimuspyynti'. Vähemmin terävänä hämmästelet mistä oikein on kyse - tosin lahkolaisen aivoilla asia muuttuikin varmasti hämmennystä aiheuttavaksi. Pahoittelen kirjoitusvirhettäni ja päässäsi syntyneen sekamelskan aiheuttamista.

Tuo kirjoitusvirheeni on kuitenkin itseasiassa mitätön verrattaessa sitä itsestäsi käyttämään nimikkeeseen 'lainoppinut'. Se viittaa oikeustieteelliseen koulutukseen, jota sinulla ei todellakaan ole. Se paistaa noista tietämättömyyttäsi huutavista kommenteistasi.

Kyseessä ei ole tutkintapyyntöjä vaan tutkintapyyntö.
        Lisäksi tutkintapyyntö ei voi olla perätön - sen tietää ja ymmärtää moni yksinkertaisempikin ihminen, mutta sinulta tuo perustieto puuttuu kokonaan.

Mitä enemmän sinä 'lainoppineena' kirjoittelet, sen naurettavammaksi itsesi teet! :D

Onko sinulla edes käsitystä siitä, mitä tutkintapyyntöni on pitänyt sisällään?
        Vai teetkö asioista täysin tietämättömänä itsestäsi tuollaisen pellen?

• Etsijänä
        -RaM- kirjoitti:

Onko sinulla edes käsitystä siitä, mitä tutkintapyyntöni on pitänyt sisällään?
        Vai teetkö asioista täysin tietämättömänä itsestäsi tuollaisen pellen?

? tietämättömänä ?

? käsitystä siitä, mitä tutkintapyyntöni on pitänyt sisällään?

Kukapa sen tietäisi?

"Kuvitteletko" että joku meistä tietää mitä teetkin joka päivä?

• -RaM-
        Etsijänä kirjoitti:

? tietämättömänä ?

? käsitystä siitä, mitä tutkintapyyntöni on pitänyt sisällään?

Kukapa sen tietäisi?

"Kuvitteletko" että joku meistä tietää mitä teetkin joka päivä?

...väittämästä että olen tehnyt perättömän lausuman. Kai silloin pitäisi olla jotain tietoakin asiasta. Vai mitä?

• Ramit suomessa

? Espoon poliisi on ryhtynyt tutkimaan Jehovan todistajien toimintaa. Muutamilla vanhimmilla niin Espoossa kuin Tikkurilassakin lienee nyt odotettavissa kutsu poliisin kuulusteluun.?

Kuulustelut ovat aina pelottavia mihinkä olemme sotkeutuneetkaan?

• lainoppinut.

syyllistyä tutkintapyyntöäkin tehdessä perättömään lausumaan viranomaismenettelyssä. Senkin Juntti.

• -RaM-
        lainoppinut. kirjoitti:

syyllistyä tutkintapyyntöäkin tehdessä perättömään lausumaan viranomaismenettelyssä. Senkin Juntti.

Kerro jo viimein MILLAINEN perätön lausuma tutkintapyynnössäni on?
        Jos et kykene muuhun kuin saman typeryyden jankkaamiseen, oletan päässäsi olevan aivojen sijasta mädäntynyttä paskaa.

• -RaM-

Tiedustelin tutkinnan tilannetta poliisilta. Ilmoittivat että asioiden tutkimisessa menee vielä viikkoja, sillä uskonnollisten yhdyskuntien toimet eivät kuulu kiireisimpien tutkittavien joukkoon (on ollut kuulemma kiireitä isompien asioiden kanssa). On kuitenkin hyvä tietää, että asia on työn alla ja etenee siellä omia polkujaan pikkuhiljaa.
      Vapise lahko - "vainoja" on tulossa ja "vainooja" laittaa pian teidät rikoksistanne vastuuseen.

• Pyhä Sylvi

Mitä vaatimuksia aijot muuta esittää, tutkinta pyynnön lisäksi? Siis jos katsotaan että on toimittu väärin tai rangaistavalla tavalla? Veikkaan, että syyttäjä katsoo asian olevan niin vähäinen, ettei nosta syytettä. Tosin voithan asian viedä oikeuteen ilman syyttäjän vaatimustakin.

• -RaM-
        Pyhä Sylvi kirjoitti:

Mitä vaatimuksia aijot muuta esittää, tutkinta pyynnön lisäksi? Siis jos katsotaan että on toimittu väärin tai rangaistavalla tavalla? Veikkaan, että syyttäjä katsoo asian olevan niin vähäinen, ettei nosta syytettä. Tosin voithan asian viedä oikeuteen ilman syyttäjän vaatimustakin.

Voihan se olla, että toteavat löytäneensä vain pienen rikkeen, mutta toisaalta... voihan se olla että löytävät jotain isompaakin. Tutkintapyyntööni kun sisältyy muutakin kuin vain eroilmoitukseni väärä antaminen viranomaiselle.

• ilmoitusviranomainen
        -RaM- kirjoitti:

Voihan se olla, että toteavat löytäneensä vain pienen rikkeen, mutta toisaalta... voihan se olla että löytävät jotain isompaakin. Tutkintapyyntööni kun sisältyy muutakin kuin vain eroilmoitukseni väärä antaminen viranomaiselle.

Mikä se eroilmoitus ja viranomaiselin on?

Käsittääkseni valtiokirkko ja väestörekisteri esim. on kompuksessa ja kyse on kirkolliseroasia.

Eihän vapaissa suunnissa ole linkkiä siihen mihin kirkkoon kuuluu kukin ja valtionkirjanpitäjä.

Tosin, en näitä pyrökratian rattaita niin tänään tunne. Mutta tuntuu vain oudota puhheesi.

valota hieman että tiijetään mistä puhutaan!

• 17+8=25

et taida olla espoosta,veikkaisin itä-helsinkiä?

• fucking idiot

Heh, RaM aikoo kaataa tornin, heh.

• koulukiusattu

kaatuivat 11.09.2001
        Rautarakeenteet pettivät ja kumppanit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      19
      4983
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1575
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1450
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1389
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      328
      1309
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      49
      1298
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1200
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      4
      1035
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      935
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      928
    Aihe