Kellään kokemuksia?
Hinta/laatusuhde, pitkät jonot, mukavat tatskaajat??
Joker tattoo turku?
12
6301
Vastaukset
- 911
Mun tatskat kaikki Jussin tekemiä. Jussi on kyllä tosi taitava ja monipuolinen. Niin että suosittelen!
- huhhelihei
onko kalliskin paikka?
ois meinaan ihan kiva tietää edes jotain, kun ei edes puskaradiosta kyseistä paikkaa löydy..? - ytktpicgggjcgc
huhhelihei kirjoitti:
onko kalliskin paikka?
ois meinaan ihan kiva tietää edes jotain, kun ei edes puskaradiosta kyseistä paikkaa löydy..?Ihan normaalihintainen paikka. Mutta Jussi on kyllä erittäin taitava, mulla on muutama hänen tekemä tatska. Jussi on kyllä tosi taitava tyyppi, ja mukava myös.
- tatskattu
ihan perus tatskaaja...ei huonoo jälkee mut ei mitään huippuakaan...kannattaa käydä sivuilla kattoon kuvia
- klhwqet
Aika tuore paikka ja kuvat netissä sen mukasia.
Joku siel mainostaa tehneensä kuvia jotain 12 vuotta mut miten se sit joltai 25-jäbält onnistunu nii voi vaa arvailla?!? Oisko vähä reilumpaa kalajuttua...
Liike ei ainakaa o ollu ku vuoden tai reilu?!- kj.gjgkhgkhgkh
Luulisi jo tässä vaiheessa kaikkien tajuavan että liike ei ole sama kuin tatuoijat jotka siellä työskentelee.
Kannattaa suosiolla filtteröidä pois tuon monitaituri-Harrin tekeleet, on niillä omat galleriatkin josta erot selvemmät. En missään nimessä menisi Harrille, kaveri ei saa ehjää viivaa aikaiseksi. Eikä se oikein osa piirtääkään. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen itse aika kranttu.
Jussi on työskennellyt käsittääkseni "renkinä" aikaisemmin, ja on jotain 35. Hän on tehnyt lähes kaikki mun tatskat, ja kuuluu Turun parhaimpiin. Sitten Jussilla on joku naistatuoija siinä samassa huoneessa, ilmeisesti sillä on eri kotisivut, hyvältä näytti jälki viereiseltä tuolilta seurattuna ainakin. - Ei enää sinne.
kj.gjgkhgkhgkh kirjoitti:
Luulisi jo tässä vaiheessa kaikkien tajuavan että liike ei ole sama kuin tatuoijat jotka siellä työskentelee.
Kannattaa suosiolla filtteröidä pois tuon monitaituri-Harrin tekeleet, on niillä omat galleriatkin josta erot selvemmät. En missään nimessä menisi Harrille, kaveri ei saa ehjää viivaa aikaiseksi. Eikä se oikein osa piirtääkään. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen itse aika kranttu.
Jussi on työskennellyt käsittääkseni "renkinä" aikaisemmin, ja on jotain 35. Hän on tehnyt lähes kaikki mun tatskat, ja kuuluu Turun parhaimpiin. Sitten Jussilla on joku naistatuoija siinä samassa huoneessa, ilmeisesti sillä on eri kotisivut, hyvältä näytti jälki viereiseltä tuolilta seurattuna ainakin.Älkää menkö Harrin tatuoitaviksi,veti ihan perseelleen mun tatuoinnin.Vein hienon kuvan,jotain ihan muuta sain.
- se 34v jäbä
tatuoinut vuodesta 1998 laske siitä kyrpä.
- kakaya
se 34v jäbä kirjoitti:
tatuoinut vuodesta 1998 laske siitä kyrpä.
itse aikanaan olin harrilla ottamassa kuvaa, huonoa jälkeä, tarpeeksi kauan olen tuota nyt kattellut ja poisto edessä! epätasainen ja ruma!
- kiippa
kakaya kirjoitti:
itse aikanaan olin harrilla ottamassa kuvaa, huonoa jälkeä, tarpeeksi kauan olen tuota nyt kattellut ja poisto edessä! epätasainen ja ruma!
älä sitten mee kintaroon korjaamaan sitä huonoa kuvaasi koska se sama harri on nykyään siellä töissä.
- Hohohout
kiippa kirjoitti:
älä sitten mee kintaroon korjaamaan sitä huonoa kuvaasi koska se sama harri on nykyään siellä töissä.
Harri on ainakin mulle tehnyt erittäin hyvää jälkeä, eikä kuvat olleet mitään yksinkertaisia.
- Inked
Harri on aivan loistava - täydellistä jälkeä tuli mullekin ja kyseessä oli sentään puolikas käsivarsi ! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139