Hei!
Olen ollut saman yrityksen palkkalistoilla 4vuotta. Saanko pitää vuorotteluvapaata ja paljonko työkkäristä maksetaan. Olen tähän asti tienannut bruttona n.40 000e vuodessa, nyt työaikana muuttuu siten että melkein kaikki lisät jää pois ja tienaan about 30 000e vuodessa tästä eteenpäin. Paljonko siis saisin rahaa vuodessa jos pitäisin vuoden vuorotteluvapaan? Kiitos vastauksista!
Vuorotteluvapaan palkka
Okkolopoo
2
1766
Vastaukset
- palkanlaskija
Mikäli sinulla on työhistoriaa takana 10 vuotta - tuo toinen ehto 13 kk saman työnantajan palveluksessahan täyttyy kyllä.
Vuorottelukorvaksen tarkka summa on vaikea sanoa, mutta jos kuulut liittoon , se on vuosituloillasi noin
50 € / pv , eli kuukaudessa noin 1.100,00 - verot. (maksetaan 5 pv / vko)
Jos taas et kuuluu liittoon, on vuorottelukorvaus 17,94 € / pv , eli n. 400,00 €/kk-verot
Lisäksi saadaksesi vuorotteluvapaata on se sovittava työnantajalle ja heidän on löydettävä työtön työnhakija tuota sijaisuutta tekemään.- Okkolopoo
Kiios laskelmastasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1568345KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4337428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512567- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530