...elikkäs eikös joku jossain ennustanut että tänä maagisena päivänä voi tapahtua mitä vaan, kaikki katoaa ja maapallo räjähtää? Nooh... katosi minulta tänään uudehko taltta tuolla hommissa, ja ihan yks kaks.... ja jääkaappikin on ihan tyhjä...hmmm... mutta missään ei ole vielä räjähtänyt... =)
090909..
15
175
Vastaukset
- Hannahanna
mun kaveri sai vauvan :) ja yksi mies oli kuin ei huomaiskaan :(
- --------
en huomannut että kaverisi sai vauvan
sori vielä
- Jazuli
..ollakkii..mu viel olis 00:00..aikaa..jotta paree ko rupiat valmistautumaa pahimpaa..=o)))
..*syö vatta täytee..ainii jääkaappi oli tyhjä..haje naapurista nakerrettavaa..
..*käy saunas ja uimas..
..*revittele skittalla minkä ehrit sielusi pohjasta..vieläko ehrit..
etc..
=o))) Vuonna 1918! Silloin Sakan sodanjohdon kirjeessä Wilhelm II:lle luki "länsirintamalta ei mitään uutta" ja armeija pani lipun luukulle.
NIIN! :D- Jazuli
HAHA! :D
- vili.
näin on!
niin!- Jazuli
..onneks olkoos..=o)
..*taputtaa käsiisä yhtee*..ihanaa..=o) - vili.
Jazuli kirjoitti:
..onneks olkoos..=o)
..*taputtaa käsiisä yhtee*..ihanaa..=o)puhuu vaan viroo.. on ongelma tuo kommunikaatio :)
- AJAN :::!!!
vili. kirjoitti:
puhuu vaan viroo.. on ongelma tuo kommunikaatio :)
.
jotain sosialisti työn sankar kombinaat kollektiiv pitkään räägivä Saarenmaa valssi levy :)
. - Jazuli
vili. kirjoitti:
puhuu vaan viroo.. on ongelma tuo kommunikaatio :)
..jospa se siit lutviutus..ja löytysi ripaus suomenkielen taitooki...ainaski hyvi näkysitte käsnäävä mitä lujette..=o))))..kerta ketjuki sillain venyi..nii
...jaaps..mun tars rupiaa hankamaa mattoja..suopaa ja harjaa sitte pikkase painepesuria..ja jop säihkyy..=o))))
...*heispulivei*...
=o)
- scale
tänään, eipä sitä nyt ihan maailmanloppuun voi verrata.
- ex monte
minäkin paripävää sitten saunoin,edellinen kerta oli 2006 keväällä.
Minulle ei tapahtunut juuri mitään poikkeuksellista.. Paitsi poikaystävä toi kuusi isoa eläinkirjaa luokseni lapsuudenkodistaan (lienemme siis enemmän sileunkumppaneita kuin uskoinkaan =P)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927