Väliaikainen paikka ollu vuodesta 2006 samalla puolella kuin poskiturvotus, kipua ei ole.
voiko posken turvotus johtua hampaasta????
muuttuuko ihminen vanhetessaan epäsymmetrikseksi???
Poski turvoksissa
9
598
Vastaukset
- tutkituttaan tuo
Eikö oma järki sano että kannattais mennä lääkäriin? Ties mikä kasvain sulla on suussa.
- ex monte
Mut voihan se toki olla lipooma, mut en jaksa uskoa sitä.
Välillä pientä jomotusta on mut aika harmiton sellainen.
kyllä ymmärrä et lihoessa poskiin tulee läskiä, mut yleensä se tulee tasaisesti,eikä kuten nyt. - boöäl
ex monte kirjoitti:
Mut voihan se toki olla lipooma, mut en jaksa uskoa sitä.
Välillä pientä jomotusta on mut aika harmiton sellainen.
kyllä ymmärrä et lihoessa poskiin tulee läskiä, mut yleensä se tulee tasaisesti,eikä kuten nyt.Miksi hampaassa on edelleen väliaikainen paikka 3 vuoden takaa? Oliko siinä silloin tulehdus, johon laitettiin lääkettä ja väliaikainen paikka päälle? Jos hammasta ei hoidettu loppuun, siinä voi olla tulehdus ja hampaan juuren ympärillä märkää. Tulehdushan ei välttämättä satu. Ois kannattanut mennä hammaslääkäriin jo ajat sitten; hammasta voi olla enää mahdotonta pelastaa.
- ex monte
boöäl kirjoitti:
Miksi hampaassa on edelleen väliaikainen paikka 3 vuoden takaa? Oliko siinä silloin tulehdus, johon laitettiin lääkettä ja väliaikainen paikka päälle? Jos hammasta ei hoidettu loppuun, siinä voi olla tulehdus ja hampaan juuren ympärillä märkää. Tulehdushan ei välttämättä satu. Ois kannattanut mennä hammaslääkäriin jo ajat sitten; hammasta voi olla enää mahdotonta pelastaa.
välillä maistuu se lääke vieläkin :)
- boöäl
ex monte kirjoitti:
välillä maistuu se lääke vieläkin :)
mahdollisimman pian.
- ex monte
boöäl kirjoitti:
mahdollisimman pian.
nääs poski ollut jo 2 vuotta yli turvoksissa :)
vituttaa ne jonot - boöäl
ex monte kirjoitti:
nääs poski ollut jo 2 vuotta yli turvoksissa :)
vituttaa ne jonotjopa samalle päivälle, kun soitat aamulla ja sanot, että se on juuren kohdalta turvonnut ja siihen koskee.
- ZZZZZZ.
Röntgen ja sillä selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197