Onko aupair world tuttu???

Riina-Zeraphina

Ciao!

Olen yrittänyt jo pitkään päästä au pairiksi italiaan, koska se on nyt näemmä ainoa vaihtoehto, jolla pääsen "kotiini", eli maahan jota rakastan.
Mulla on ollu au pair paperit allianssissa jo yli niiden takuu ajan, eli 3 kk, mutta ei oo tärpänny...tosin mulla on kyllä pienenä vaatimuksena päästä Rooman seuduille, joka osittain vaikeuttaa myöskin hakua...mutta silti.

Haluaisin tietää, onko kenelläkään kokemusta au pair world:in toiminnasta, koska löysin ne sivut netistä, ja sieltä löytyisikin jonkin verran perheitä Rooman alueelta.???
Onko tuttu??
Kokemuksia??
Siellä on myöskin useita suomalais perheitä, jotka hakevat au paireja ympäri maailmaa, joten vedin nopeen johtopäätöksen, ettei se kai ihan susi voi olla?? En oo todellakaan edes tutustunu niiden ehtoihin, mutta haluaisin sitä ennen tietää, että jos joltakulta löytyy kokemusta??
Sitten haluaisin tietää, että oletteko menneet toimistojen kautta, kun on ollut hyviä, tai huonoja kokemuksia??

Riina-Zeraphina

5

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiia

Minulla itselläni on ilmoitus juuri kyseisellä sivustolla.Haluan au pairiksi Irlantiin ja ilmaisia suomalaisa järjestöjä ei tietääkseni ole.En aio maksaa yli 100 euroa siitä hyvästä!
      Olen saanut muutamia varteenotettavia paikkatarjouksia perheiltä.Jomman kumman,au pairin tai perheen on maksettava 29 euroa saadakseen nähdä suorat yhteystiedot,enkä ole maksanut sitäkäänkoska sivuston mukaan vain harvat au pairit sen maksavat.Olen tul¨lut siihen tulokseen,että jos perheellä on ennenkin ollut au pair ja he ovat halukkaita antamaan tämän yhteystiedot "suosituksia" varten,niin aika luotettavaa pitäisi olla.Täytyy vaun huolella tutustua perheeseen ennen matkaa!
      Voithan aina kokeilla sivustoa!Rekisteröityminen on ilmaista etkä sitoudu mihinkään!
      onnea tyänhakuun:)

• Riina-Zeraphina

Tiia...

Eli mulla tais mennä nyt hieman ohi...
        Mä maksan allianssille 130 euroo siintä hyvästä, että ne etsii mulle perheen, ja jos sielä ollessani joudun vaihtamaan perhettä, niin mun ei pitäis jäädä puille paljaille, vaan ne auttaa.

Mutta miten siis tässä au pair worldissä??
        Eli jos mä, tai perhe haluaa nähdä jotkut kokonaiset yhteystiedot (ymmärsinkö oikein?), niin jomman kumman on maksettava 29 euroo siintä hyvästä?? Mitä sitten?? Sit ne lukee ne tiedot, ja sit se osapuoli joka sen maksaa, niin päättää, et hyväksyykö tarjouksen vai ei??
        Oonko kärryillä??
        Tiedätkö, onks niillä jotain sellasta takuuta, et jos homma ei toimi sen perheen kanssa sielä paikan päällä, niin onks se vaan sitten kylmästi maitojunalla kotio??
        Onks sulla ollu se ilmotus sielä kauan, ja onks sulle tosiaan tullu ihan hyvin niitä ilmotuksia??
        Ja onks siinä maassa paljon perhe ehdokkaita??
        Tossa italian kohdalla oli 4 sivua niitä.

R-Z

• tiia
        Riina-Zeraphina kirjoitti:

Tiia...

Mä maksan allianssille 130 euroo siintä hyvästä, että ne etsii mulle perheen, ja jos sielä ollessani joudun vaihtamaan perhettä, niin mun ei pitäis jäädä puille paljaille, vaan ne auttaa.

Eli jos mä, tai perhe haluaa nähdä jotkut kokonaiset yhteystiedot (ymmärsinkö oikein?), niin jomman kumman on maksettava 29 euroo siintä hyvästä?? Mitä sitten?? Sit ne lukee ne tiedot, ja sit se osapuoli joka sen maksaa, niin päättää, et hyväksyykö tarjouksen vai ei??
        Oonko kärryillä??
        Tiedätkö, onks niillä jotain sellasta takuuta, et jos homma ei toimi sen perheen kanssa sielä paikan päällä, niin onks se vaan sitten kylmästi maitojunalla kotio??
        Onks sulla ollu se ilmotus sielä kauan, ja onks sulle tosiaan tullu ihan hyvin niitä ilmotuksia??

R-Z

Siis kai puhut osoitteesta www.aupair-world.net?
        Se EI ole mikään järjestö!!!Se on vain sivusto jolle voi jättää ilmoituksia!Siellä on kysymyksiä-ja vastauksia palsta josta saa lisätietoa!!!
        Voit siis rekisteröityä sivustolle ILMAISEKSI,sis.profiilin ja mahdolliset valokuvat.
        Voit lähettää hakemukis haluamillesi perheille aupair worldin sivuston kautta,et voi niitä itse muotoilla,vaan painat nappia "contact family seja se right now!"ja hakemuksesi menee heille heidän aupair worldin omat viestit osioon.Hedän s-postiinsa menee kyllä tieto että he ovat saaneet hakemuksen.Myös sinun s-postiisi tulee tieto kun he ovat vastanneet aupair worldin sivulkle sinun omiin viesteihisi.
        Useimmat perheet,vain harvat au pairit,maksavat täysivaltaisesta jäsenyydestä tuon 29 euroa.Maksanut henkilö näkee suorat yhteystietosi ja voi lähettää vaikkapa s-postia ja sitten voitte sopia lisää keskenänne.
        Olen saanut vastauksia hakemuksiini ihan kivasti.Suoraa s-postiakin muutamalta perheeltä.Kaksi perhettä lähetti sivuston kautta tiedon,että ovat kiinnostuneita ja pyysivät ottamaan yhteyttä allaolevaan e-mailiin.
        Aupair world EI siis ole vastuussa sinusta matkaalla ollessasi!!!!!Menet silloin ihan yksityistä tietä!!!Eli saatat hyvinkin selvitä ilman mitään jäsen/välitys maksuja!Välitysmaksuja heillä ei ole:)

Toivottavasti selkeytti!Mene tutkimaan heidän sivuja tarkemmin!Sieltä löytyy kaiki em.tieto in english!

onnea perheen hakuun
        Tiia

• Takku
        Riina-Zeraphina kirjoitti:

Tiia...

Oonko kärryillä??

R-Z

Siellä sivuilla on ihan selkeät ohjeet joihin kannattaa tutustua.
        Itse suosittelen. Tarkkana pitää kuitenkin olla. Jos sopiva perhe-ehdokas löytyy, puhu ehdottamasti heidän kanssaan puhelimessa. Erityisesti äidin (että sellainen sitten myös löytyy). Lisäksi soita ainakin kerran heille, jotta tiedät, että numero jonka he sinulle kenties antoivat on varmasti käytössä.

• Takku

Huomio, että tuo "entinen au pair" saattaa olla perheenäiti itse (eli mailailee sulle väärällä nimellä). Eli kannattaa olla myös puhelinyhteydessä häneen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe