Aloitin pienellä annostuksella 75 mg iltaisin.Kahtena päivänä se rentoutti niin ettei tarvinnut pameja vetää täyttä määrää.Sitten kolmantena päivänä vaikutus oli täysi 0 ei mitään tehoa,ei poistanut edes ahdistusta eikä kipuja (ei nostanut yhtään kivunsietotasoa) Lukemastani päätellen tästä lääkkeestä on vaikea päästä eroon jos sitä on käyttänyt pitkään. Vieroitusoireet tulee kovina. Nostan tänään 150 milliin ja tsekkaan mitä vaikuttaa.En halua tämän lääkkeen viekkareita,ja käytänkin vain viikon kerrallaan,muuten menen buranalla.
Lyrica jääkö koukkuun.
17 vaivaa
3587
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
lihottavat ja koko ajan on kauhea nälkä.
muitakin sivuvaikutuksia jotka eivät ole mukavia. Mulla alkoi suoranainen turvotus heti ja paino nousi vaikka pyrin syömään tavallista vähemmän kuin huomasin painon nousun. Haitat usein hyötyä suuremmat ja lääke on vielä tosi kallis. Muitakin löytynee?
Koukuttaa ja pahasti.... Lopetusoireet syvä masennus, totaali unettomuus, hikoilu ja tärinä yms. juuri itse yritän siitä eroon. Annos kylläkin oli max300mg