tarvitsen apua

eräs poika

Jos on kutsunut pirua näyttämään merkkiä ja omassa huoneessa tapahtui jotain ja elämä muuttui todella huonoksi on ollut sairauksia.
Miten tästä pääsee eroon?
Onko jollain samoja kokemuksia.

7

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Mervi_
    • ja vapautuminen
    • Rukoile heti alkuun näin: "Jumala, auta minua lukemaan tämä kirjoitus. Puhu minulle ja auta ja vapauta minut pahan vallasta Jeesuksen Kristuksen nimessä. Aamen!"

      Lue sitten seuraava teksti

      Ongelmasi on vakava. Olet kääntynyt Saatanan puoleen ja antanut hänelle valtaa elämässäsi.
      Tästä johtuu ongelmasi. Ne ovat Saatanan vaikutusta sinun elämässäsi. Tämän sinä oletkin jo tiedostanut ja siksi sinä oletkin kääntynyt uskovien puoleen pyytäen apua. Olet tehnyt oikein. Oikeastaan sinä oletkin jo kääntynyt Jumalan puoleen uskovien kautta. Jumala näkee sinut ja Hän tahtoo auttaa sinua.

      " Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua" (Psal 50:15).

      Huuda Jeesusta apuun. Hän on VOIMALLINEN auttaja. Saat nopeimman ja parhaan avun jos annat itsesi Hänelle kokonaan.

      Valinta on kuitenkin sinun. Sinä valitset joko Saatanan tai Herran Jeesuksen Kristuksen herraksesi. Välimuotoja ei ole. Jos et ota vastaan Herraa Jeesusta Kristusta elämääsi Herraksesi, jäät Saatanan orjaksi. Jos valitset ja otat vastaan Jeesuksen Kristuksen Herraksesi, vapaudut Saatanan vallasta. Jumala siirtää sinut heti oman Poikansa Jeesuksen valtakuntaan. Saat kokea että olet tullut pimeydestä valoon. Koska jo nyt olet saanut Saatanasta tarpeeksesi, ehdotan täyskäännöstä ja herran vaihtoa. Jos saatana on herrasi, saat kokea suuria ongelmia. Luit varmaankin tässä ketjussa olevasta lenkistä Päivi Niemen tarinan. Jeesus vapautti Päivin Saatanasta. Jeesus vapauttaa myös sinut. Saatana on todellinen persoona. Hän on paha ja hän vihaa sinua. Hän tahtoo tuhota sinun elämäsi. Mutta ei hätää....

      Myös Jumala ja Jeesus Kristus ovat todellisia persoonia.
      Herra Jeesus Kristus on suurempi kuin Saatana. Jeesus on Golgatan ristillä voittanut Saatanan. Jeesus on Herra myös Saatanan yli. Saatana ei voi tehdä sinulle mitään pahaa kun pyydät Jeesusta elämääsi juuri niin suureksi Herraksi kuin mitä Hän itse haluaa sinun elämässäsi olla. Jeesus rakastaa sinua. Hän tahtoo auttaa ja vapauttaa sinut Saatanan vallasta. Siksi anna itsesi ja koko elämäsi Herralle Jeesukselle Kristukselle.
      Sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa, Saatana tai Jeesus. Kummman valitset? Kun sinä käännyt Jumalan puolen huutamalla Jeesusta apuun, saat olla varma siitä että apu tulee. Jeesus haluaa antaa sinulle todellisen elämisen arvoisen elämän.

      Jeesus sanoi: "Varas (Saatana) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä (Jeesus)olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys" (Joh 10:10).

      Tämä Jeesuksen tarjous yltäkylläisestä elämästä koskee sinua tässä ja nyt.

      Itse olin hengellisessä tienristeyksessä v. 1991. Jumala asetti minut T -risteykseen hengellisessä mielessä.
      Vasemmalla näin Saatanan. Hän teki minulle tarjouksiaan ja pyysi suraamaan itseään.
      Oikealla näin Herran Jeesuksen Kristuksen. Hänkin teki minulle tarjouksia ja pyysi tulemaan luokseen.
      Minun tulisi nyt valita. Tämä oli minulle täysin selvä. Valitsin Jeesuksen. Sanoin ensin Saatanalle: "Saatana, nyt minä sanoudun sinusta irti ja heitän sinut ulos elämästäni Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä. Minä otan vastaan Herran Jeesuksen Kristuksen elämääni Herrakseni ja Vapahtajakseni. En enään kysy sinulta Saatana yhtään mitään enkä seuraa sinua."

      Sitten käännyin Jeesuksen Kristuksen puoleen ja sanoin Hänelle:
      Jeesus Kristus, minä otan sinut vastaan Herrakseni ja Vapahtajakseni tässä ja nyt. Anna minun nyt päästä sinne hengelliseen kokoukseen niin että voin siellä tehdä kokosydämisen ratkaisun koska tiedän sen sinun tahdoksi. Jeesuksen nimessä aamen!

      Niin menin hengelliseen kokoukseen ja jättäydyin kokosydämisesti Jeesukselle Kristukselle.
      Tällä tiellä olen ja Herra on ollut VOIMALLINEN auttaja kaikissa elämäni vaikeuksissa.
      Voit lukea uskoontulokertomuksiani allaolevista lenkeistä.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/6899068

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/6901667

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/6905209

      • alkup kirjoittaja

        Olen noi jo kokeillut ja en ole saanut apua.
        ja olen kyllästynyt jo koko touhuun
        enkä usko että jumala auttaa minua


      • köyhä elämä
        alkup kirjoittaja kirjoitti:

        Olen noi jo kokeillut ja en ole saanut apua.
        ja olen kyllästynyt jo koko touhuun
        enkä usko että jumala auttaa minua

        No, tuota uskotko sinä Jeesukseen, että Hän on Raamatun Jumalan Poika jne ?

        No, jos uskot, niin sitten sinä voit Jeesuksen Kristuksen nimen kautta pyytää apua mielessäsi tai ääneen lausuen, että siis rukoilet apua Jumalalta, mutta Jeesus on tämä välimies meidän ihmisten ja Jumalan välillä, niin Hänen kauttaan me voimme saada esim. tien, totuuden,elämän, kun Hän itse ne on.

        No, kun en tiedä miten tietoinen olet Raamatun tuntemisessa, että sitä kyllä kannattaisi lukea ihan näin itse, että sieltä kyllä pikkuhiljaa kertyy tarvittavia tietoja miten pääset pois paholaisen alaisuudesta jne.

        Meidän ihmisten on tehtävä tämä valinta, että palvelemmeko pahaa vai Hyvää, että Raamatussa kerrotaan, että pahuus tuli meidän ihmisten tietoisuuteen silloin, kun Aatami ja Eeva söivät sen puun hedelmää, josta Jumala kyllä oli heitä kieltänyt syömästä, että siitä lähtien on meillä ollut sitten tämä pahuus olemassa, että sitä vastaan on taisteleminen Jeesukseen Kristukseen uskoen, ja katumalla syntejään, että Jumala voi antaa ne anteeksi, kun kaikki mitä maailmassa pahoja on tehty, niin ne saadaan kyllä anteeksi, että Jumala kyllä näkee kaikkien tilanteet, että me joudumme kamppailemaan pahan kanssa ennenkuin me herätään uskoon Jeesukseen, että näin on.
        No, sitten on kyllä tämä yksi asia, jota meille ei anteeksi anneta, että se on Pyhän Hengen pilkkaaminen, niin vain tämä on Raamatussa kerrottu olevan anteeksi antamatonta, niin sitä meidän ei kannata tehdä.

        Jumala ei hylkää ketään, joka Hänen Poikaansa Jeesukseen Kristukseen uskoo !

        Sinulla on mahdollisuus Jeesuksen kautta päästä tuntemaan Jumalan armoa.


      • kuulija
        köyhä elämä kirjoitti:

        No, tuota uskotko sinä Jeesukseen, että Hän on Raamatun Jumalan Poika jne ?

        No, jos uskot, niin sitten sinä voit Jeesuksen Kristuksen nimen kautta pyytää apua mielessäsi tai ääneen lausuen, että siis rukoilet apua Jumalalta, mutta Jeesus on tämä välimies meidän ihmisten ja Jumalan välillä, niin Hänen kauttaan me voimme saada esim. tien, totuuden,elämän, kun Hän itse ne on.

        No, kun en tiedä miten tietoinen olet Raamatun tuntemisessa, että sitä kyllä kannattaisi lukea ihan näin itse, että sieltä kyllä pikkuhiljaa kertyy tarvittavia tietoja miten pääset pois paholaisen alaisuudesta jne.

        Meidän ihmisten on tehtävä tämä valinta, että palvelemmeko pahaa vai Hyvää, että Raamatussa kerrotaan, että pahuus tuli meidän ihmisten tietoisuuteen silloin, kun Aatami ja Eeva söivät sen puun hedelmää, josta Jumala kyllä oli heitä kieltänyt syömästä, että siitä lähtien on meillä ollut sitten tämä pahuus olemassa, että sitä vastaan on taisteleminen Jeesukseen Kristukseen uskoen, ja katumalla syntejään, että Jumala voi antaa ne anteeksi, kun kaikki mitä maailmassa pahoja on tehty, niin ne saadaan kyllä anteeksi, että Jumala kyllä näkee kaikkien tilanteet, että me joudumme kamppailemaan pahan kanssa ennenkuin me herätään uskoon Jeesukseen, että näin on.
        No, sitten on kyllä tämä yksi asia, jota meille ei anteeksi anneta, että se on Pyhän Hengen pilkkaaminen, niin vain tämä on Raamatussa kerrottu olevan anteeksi antamatonta, niin sitä meidän ei kannata tehdä.

        Jumala ei hylkää ketään, joka Hänen Poikaansa Jeesukseen Kristukseen uskoo !

        Sinulla on mahdollisuus Jeesuksen kautta päästä tuntemaan Jumalan armoa.

        Joka tekee syntiä on synnin orja,ei pääse vapauteen omin voimin tarvitsee ulkopuolisen apua.
        Tämä ulkopuolinen on jeesus herra itse, on käänyttävä hänen puoleensa, tarkoittaa sitä on kaikesta luovuttava entisestä elämästä,synni harjoittamisesta.
        Jumalalla on täysi vapaus,se on niin suurta ettei voi olla muille siitä kertomatta sen jälkeen kun on todella vapaa.


    • Totuus.

      Jumala ei auta ketään vaikka uskovaiset niin valehtelevatkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe