Mitä me tilataan?

ounou.

Sinkku-palstalta kaapattua. Mitä ajattelet mies, kun tuntematon nainne sanoo, sinulle näin baaritiskillä? Mitä ajattelet nainen, jos sanot tuntemattomalle miehelle näin?

68

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dayum

Miksiköhän tuli sellainen tunne, että muutaman kerran olisi noin käynyt... Omista fiiliksistä ja naisesta riippuen, en ajattele tilannetta sen kauemmas, tai sitten jotain sellaista, että "mitähän tästä seuraa".

• jfdpoirgå

toivottavasti ei mitään törkeen kallista... Mutta mä kysyn että "mitä sä ottaisit/haluaisit", en mitä me tilataan.

• Jazuli

..sanonpa tuolle näi.."emmä susta tiiä mitä meinaat tilaa.. mu mä tilaan keppanaa"... =o)

..*ahahaa*..voilaa..

• että...

kerrankin olen oikeassa paikassa; ja vielä oikeaan aikaankin:)

• tosivaitaru

"Sulle taksi ja mulle juoma"
      "Elämä" ja silmänisku perään jos on velmuilija-tyyppiä
      "Joisit sä vaikka keppanan, mä juon vettä" Ton jälkeen ei tarvitse odotella jutunjuurta lisää :)

• tosivaitaru

Miksi kysymys on eri naisille, höh. Vastataan nyt sitten tähänkin.

"Mitä ajattelet nainen, jos sanot tuntemattomalle miehelle näin? "
        Ensinnäkään en sanoisi noin kenellekään, mutta voisin kuvitella keskivertonaisen ajattelevan tuossa tilanteessa tietysti; tässä taitaa saada lihaa luolaan, kun pelaa korttinsa oikein.

Joo.
        ;)

• mulla tulee aina paniikkireaktio, jos joku tuntematon haluaa tarjota juomia. Yritän keplotella tilanteesta pois jotenkin huumorin avulla. Itse saattaisin sanoa ihan hölmöyttäni vitsinä noin (mitä me tilataan), jos olen vaikka lähempänä baarimikkoa. Voin sanoa toisen tilauksen, vaikken mulla mitään aikomusta olisi hänen juomiaan maksaa, saatikka että olettasin hänen haluavan maksaa. Onneksi en käy yökerhoissa, joten tällaisia tilanteita ei juurikaan tapahdu.

• "Tarjoatko?"

• Hehe, jos mä sanoisin miehelle, että mitä me tilataan niin kai mä silloin ajattelisin olevani jo niin kännissä, että toi iskurepkliikki uppoo mieheen kuin mieheen ja jälkiseuraukset tulee kestettyä :DD

• nainteen

Sehän on selvä aloite. Tai kiinnostuksenosoitus kuten naiset virkkaa.

Haastavaahan tuossa on sitten keksiä mitä vastaisi. Skaala on laaja. "Tiedän hyvän illalispaikan. Mitä jos poistuisimme sinne ja tilaisimme taksin jälkiruoaksi".

• outsis

Ei ole välttämättä ollenkaan mikään aloitus. Tuollaisen kommentin voi heittää mies tai nainen baarissa ihan lonkalta ja tarkoittaa ihan mitä tahansa. Vaikka omalle sukupuolelle. Kuten y.bkin totesi. Sit kun tulisi tuollainen vastaus, niin johan se naurattaisi. Vaikka eihän se tietenkään e nauru huonokaan juttu olisi.

• vainoharhaisia
        outsis kirjoitti:

Ei ole välttämättä ollenkaan mikään aloitus. Tuollaisen kommentin voi heittää mies tai nainen baarissa ihan lonkalta ja tarkoittaa ihan mitä tahansa. Vaikka omalle sukupuolelle. Kuten y.bkin totesi. Sit kun tulisi tuollainen vastaus, niin johan se naurattaisi. Vaikka eihän se tietenkään e nauru huonokaan juttu olisi.

vai muuten vainko 'harhaisia'? En epäile lainkaan jos tätä palstaa luet.

Kuten sanoin skaala on laaja ja huumorillakin voi illallisen maustaa.

Naisen nauruhan on jo puoli jälkiruokaa.

• En mä noin menis tuntemattomalle miehelle sanoon.. en sanois edes tuntemalleni ellei se ole mulle velkaa paukkua/jotain.

Epäilisin että olisin ryhtynyt huoraksi tai sitten vaikkapa olisin muuttunut alkoholistiksi sekä persaukiseksi ja tuolla yrittäisin pummia viinaa ilmaiseksi.. tai pientä "luonnossa" tapahtuvaa korvausta vastaan.

Jos mä olisin baaritiskillä töissä niin vippaisin sen köyhän pummin ulos häiritsemästä maksavia asiakkaita.

• sanoen ymmärtänyt mitä tuossa tytössä oli niin kamalaa. Hymyili liikaa? Miksi sitä ei voinut uskoa todeksi? Oliko se nyt varma, että se halusi nimenomaan että drinkit maksettaisiin? Jos se olisi aidosti kiinnostunut, eikä keksinyt mitään muutakaan repliikkiä? Mikä sen teki niin "epätasokkaaksi" ja tissi-mikäsenyt oli?

• PÖYTÄÄN::::!!!!!!
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

sanoen ymmärtänyt mitä tuossa tytössä oli niin kamalaa. Hymyili liikaa? Miksi sitä ei voinut uskoa todeksi? Oliko se nyt varma, että se halusi nimenomaan että drinkit maksettaisiin? Jos se olisi aidosti kiinnostunut, eikä keksinyt mitään muutakaan repliikkiä? Mikä sen teki niin "epätasokkaaksi" ja tissi-mikäsenyt oli?

.

siis kimppuun kuin sika limppuun

.

• PÖYTÄÄN::::!!!!!! kirjoitti:

.

siis kimppuun kuin sika limppuun

.

Mulla meni se kohta kokonaan ohi:(

• naiset::::????

Mulla meni se kohta kokonaan ohi:(

.

osaakaan lukea rivien välistä :)

.

• naiset::::???? kirjoitti:

.

osaakaan lukea rivien välistä :)

.

Tää ei ole mikään vitsi edes. Mä en osaa, olen siinä yksinkertainen. En myöskään osaa kovin taitavasti kirjoittaa rivien väliin. Joskus onnistuu, joskus ei:(

• Tissilissublondi

sanoen ymmärtänyt mitä tuossa tytössä oli niin kamalaa. Hymyili liikaa? Miksi sitä ei voinut uskoa todeksi? Oliko se nyt varma, että se halusi nimenomaan että drinkit maksettaisiin? Jos se olisi aidosti kiinnostunut, eikä keksinyt mitään muutakaan repliikkiä? Mikä sen teki niin "epätasokkaaksi" ja tissi-mikäsenyt oli?

Mä oisin voinut heittää tiskillä samassa tilanteessa ihan samalla tavalla, tarkoittamatta sillä mitään. Saapuvat samaan aikaan tiskille, ovat tuttuja, aikeissa tilata drinkin. Mikä siihen paremmin sopisikaan? Olla niin kuin ei tuntisikaan?

Jos tuollaisista repliikeistä kuvitellaan olevan iskupuuhissa tai drinkkiä kerjäämässä, niin en ihmettele et mun kuvitellaan aina flirttailevan! :D Täytyy pitää naama rutussa ja turpa kii tästä lähtien, niin saavat miehet sit valittaa siitä.

Tässä sen nyt näkee, mitä siitä seuraa jos nainen alkaa tekemään niitä alotteita, on avoin ja iloinen niinkuin miehet MUKA tahtovat.

• tissibrune
        Tissilissublondi kirjoitti:

Mä oisin voinut heittää tiskillä samassa tilanteessa ihan samalla tavalla, tarkoittamatta sillä mitään. Saapuvat samaan aikaan tiskille, ovat tuttuja, aikeissa tilata drinkin. Mikä siihen paremmin sopisikaan? Olla niin kuin ei tuntisikaan?

Jos tuollaisista repliikeistä kuvitellaan olevan iskupuuhissa tai drinkkiä kerjäämässä, niin en ihmettele et mun kuvitellaan aina flirttailevan! :D Täytyy pitää naama rutussa ja turpa kii tästä lähtien, niin saavat miehet sit valittaa siitä.

Tässä sen nyt näkee, mitä siitä seuraa jos nainen alkaa tekemään niitä alotteita, on avoin ja iloinen niinkuin miehet MUKA tahtovat.

sinkkumiehet ovat niin ylivirittäytyneitä, että tulkitsevat kaikki hymyt ja satunnaiset repliikit kiinnikäymiseksi. Ja sit äkkiä pakoon:D On ne naiset pelottavia!

• Tissilissublondi
        tissibrune kirjoitti:

sinkkumiehet ovat niin ylivirittäytyneitä, että tulkitsevat kaikki hymyt ja satunnaiset repliikit kiinnikäymiseksi. Ja sit äkkiä pakoon:D On ne naiset pelottavia!

Eivät todellakaan taida tietää, mitä tahtovat.

• dayum

Eikö lähtökohta kuitenkin ollut se, että mies ei ole tuntemattomasta naisesta kiinnostunut alunperinkään, nainen on suorittanut jotain silmäpelejä, ja kun he ovat vaihtaneet muutaman sanan, niin juttu on tyrehtynyt siihen. Tuon jälkeen miehen ollessa baaritiskillä, nainen on pölähtänyt siihen heittämään repliikkinsä "mitä tilataan?".

Mitä miehen pitäisi tuollaisessa tilanteessa tehdä, jossa nainen ei kiinnosta ja on vähän epäselvää, jotta onko se kinuamassa juomista, vai tekemässä tuttavuutta? Olla nössö herrasmies ja tarjota, vai sanoa että "tämän baarin viinamäärä ei saa tehtyä sinusta kaunista silmissäni, joten pysyn ihan kaljalinjalla"?

"Jos tuollaisista repliikeistä kuvitellaan olevan iskupuuhissa tai drinkkiä kerjäämässä, niin en ihmettele et mun kuvitellaan aina flirttailevan!"

ja

"Tässä sen nyt näkee, mitä siitä seuraa jos nainen alkaa tekemään niitä alotteita,"

Eikö nuo lauseet ole vähän ristiriidassa? Sinä kun toimit noin, niin se ei ole mitään, ei tietenkään, mutta sitten muiden kohdalla tuollainen on aloitteiden tekemistä. Kyllä, viilaan pilkkua.

• qqqqqqqqq
        dayum kirjoitti:

Eikö lähtökohta kuitenkin ollut se, että mies ei ole tuntemattomasta naisesta kiinnostunut alunperinkään, nainen on suorittanut jotain silmäpelejä, ja kun he ovat vaihtaneet muutaman sanan, niin juttu on tyrehtynyt siihen. Tuon jälkeen miehen ollessa baaritiskillä, nainen on pölähtänyt siihen heittämään repliikkinsä "mitä tilataan?".

Mitä miehen pitäisi tuollaisessa tilanteessa tehdä, jossa nainen ei kiinnosta ja on vähän epäselvää, jotta onko se kinuamassa juomista, vai tekemässä tuttavuutta? Olla nössö herrasmies ja tarjota, vai sanoa että "tämän baarin viinamäärä ei saa tehtyä sinusta kaunista silmissäni, joten pysyn ihan kaljalinjalla"?

"Jos tuollaisista repliikeistä kuvitellaan olevan iskupuuhissa tai drinkkiä kerjäämässä, niin en ihmettele et mun kuvitellaan aina flirttailevan!"

ja

"Tässä sen nyt näkee, mitä siitä seuraa jos nainen alkaa tekemään niitä alotteita,"

Eikö nuo lauseet ole vähän ristiriidassa? Sinä kun toimit noin, niin se ei ole mitään, ei tietenkään, mutta sitten muiden kohdalla tuollainen on aloitteiden tekemistä. Kyllä, viilaan pilkkua.

vaikken olekaan edellinen. Minusta tässä on nyt vain kyse erilaisista tavoista suhtautua, kepeästä ja raskaasta. Jotkut ihmiset laukovat positiivisia ja flirttailevia kommentteja, vaikkeivat tarkoita niillä yhtään mitään. Niihin odotetaan kommentoivan samalla tyylillä, oli kiinnostusta tai ei. Voihan sen lyylin jättää siihen tiskille sen kommentin jälkeen. Sanoa siinä vitsikkäässä vastakommentissa jotain sellaista missä käy ilmi, ettei kuitenkaan ole vakavissaan kiinnostunut, vaan vain kohtelias. "Pakit" voi antaa kohteliaasti tai tylysti, vaikkei edes tietäisi onko toinen edes iskemässä vai vaan huulta heittämässä.

• Tissilissu
        dayum kirjoitti:

ja

ei yllätä.

Aikaisemmin tuo nainen teki aloitteen, mutta mies ei ollut kiinnostunut. Pitäisikö naisen siis myöhemmin käyttäytyä niinkuin ei tuntisi miestä? Häpeillen luikkia häntä koipien välissä karkuun? Tuo baaritiskirepla ei ole enään mikään iskuyritys.

Eikö ole naiselta parempi säilyttää itsevarmuutensa, itsekunnioituksensa ja iloisuutensa ja käyttäytyä miestä kohtaan normaalisti pakit saatuaan? Mieshän tossa nyt idiootti on.

Miehen kuuluisi tuossa tilanteessa käyttäytyä tilanteen mukaan ja olla kohtelias. Typerää olettaa naisten olevan jotain pummeja aina drinkkejä vailla. Mikä teitä miehiä vaivaa?!? Jos nainen sanoo tiskillä noin, voi siihen vastata vaikka että: Katsotaas mitä hyvää täältä saa.

Jos ei halua tarjota drinkkiä, eikä halua naisen kanssa edes rupattelututtavuutta, niin sit mies tilaa juoman vain itselleen ja marssii matkoihinsa. Ei siinä kannata alkaa mitään neitimäistä draamaa vetämään, et hui kauhea eikö tuo ämmä tajua, etten mä ole kiinnostunut siitä! Voi leikkiä vaikka yksinkertaista ja vastata että: en mä ota kuin kaljan.

• Ursula Ulpukka
        dayum kirjoitti:

ja

Mitäs me tilattaisiin?

• .
        Ursula Ulpukka kirjoitti:

Mitäs me tilattaisiin?

jotain hedelmäistä, paperisateenvarjon kanssa jalallisesta lasista.

• Serpico

Kyllä mä suosittelen sulle, että turpa kiinni baaritiskillä jos et kaipaa seuraa. Kyllä se vaan on niin, että itse ainakin ajattelen tuossa tilanteessa automaattisesti naisen olevan kiinnostunut. Kyllä mun sen verran täytyy itseäni arvostaa. Eikö jokaisen pitäisi? Onko jotain pahaa tämän tyyppisessä positiivisuudessa? Eri asia miten siihen vastaan, muahan ei välttämättä kiinnosta.

• Tissilissu
        Serpico kirjoitti:

Kyllä mä suosittelen sulle, että turpa kiinni baaritiskillä jos et kaipaa seuraa. Kyllä se vaan on niin, että itse ainakin ajattelen tuossa tilanteessa automaattisesti naisen olevan kiinnostunut. Kyllä mun sen verran täytyy itseäni arvostaa. Eikö jokaisen pitäisi? Onko jotain pahaa tämän tyyppisessä positiivisuudessa? Eri asia miten siihen vastaan, muahan ei välttämättä kiinnosta.

Nehän oli tuttuja. Kai tutuille puhutaan? Eri asia sit, jos tuntemattomille menee tollasta heittään, siinä tapauksessa mäkin ajattelisin sen olevan iskemistä, mut en jos on edes vähän tuttu tyyppi.

• -S-
        Tissilissu kirjoitti:

Nehän oli tuttuja. Kai tutuille puhutaan? Eri asia sit, jos tuntemattomille menee tollasta heittään, siinä tapauksessa mäkin ajattelisin sen olevan iskemistä, mut en jos on edes vähän tuttu tyyppi.

Ei iskemisessä mitään pahaa ole. Jos ne olivat tuttuja viisi minuuttia aikaisemmin, niin sitä suuremmalla syyllä voi olettaa iskumieltä. Eihän tuossa ollut kyse että olisivat "vain kaverita" jo kymmenen vuoden takaa.

• Tissilissu
        -S- kirjoitti:

Ei iskemisessä mitään pahaa ole. Jos ne olivat tuttuja viisi minuuttia aikaisemmin, niin sitä suuremmalla syyllä voi olettaa iskumieltä. Eihän tuossa ollut kyse että olisivat "vain kaverita" jo kymmenen vuoden takaa.

Täytyy näköjään alkaa varomaan sanojaan, jos miehet noin herkästi olettavat naisen olevan iskupuuhissa ja drinkkejä pummaamassa.

• -S-
        Tissilissu kirjoitti:

Täytyy näköjään alkaa varomaan sanojaan, jos miehet noin herkästi olettavat naisen olevan iskupuuhissa ja drinkkejä pummaamassa.

Miehen kannattaa ajatella noin. Paras tulos.

Iskupuuhat ja iskupuuhat... Iskuhan alkaa siitä että tutustutaan. Jutellessa tutustuu. Tutustumisen ei ole pakko johtaa pitemmälle. Mutta ei iskua ilman tutustumista. Joten suun avaaminen saattaa AINA johtaa "iskupuuhiin"

• .
        Serpico kirjoitti:

?

• dayum
        qqqqqqqqq kirjoitti:

vaikken olekaan edellinen. Minusta tässä on nyt vain kyse erilaisista tavoista suhtautua, kepeästä ja raskaasta. Jotkut ihmiset laukovat positiivisia ja flirttailevia kommentteja, vaikkeivat tarkoita niillä yhtään mitään. Niihin odotetaan kommentoivan samalla tyylillä, oli kiinnostusta tai ei. Voihan sen lyylin jättää siihen tiskille sen kommentin jälkeen. Sanoa siinä vitsikkäässä vastakommentissa jotain sellaista missä käy ilmi, ettei kuitenkaan ole vakavissaan kiinnostunut, vaan vain kohtelias. "Pakit" voi antaa kohteliaasti tai tylysti, vaikkei edes tietäisi onko toinen edes iskemässä vai vaan huulta heittämässä.

hyvin pitkälle kyse ihmisten eroista ja toisen erilaisuuden ymmärtämisestä/ymmärtämättömyydestä. Eli myöskin odotuksista, jos ei ymmärretä: minä olen tällainen, ja muidenkin pitäisi olla. Minäkin saatan/saattaisin huonona päivänä sanoa noin vailla sen kummempaa syytä, sosiaalisen kanssakäymisen nimissä, jos vaan tilanne on jotenkin otollinen, kohde "oikeanlainen" ja omat fiilikset oikeanlaiset. Eli tosi harvoin.

Mitä tulee noihin tilanteisiin, niin kaikkihan eivät ole niin sanavalmiita, tai huumorintajuisia tai eivät välttämättä ole huumorituulella. Klaaraapa siinä tilanne kotiin siten, ettei nainen loukkaantuisi hyvin paljoa. Jos sitä edes haluaa ajatella.

• dayum
        Tissilissu kirjoitti:

ei yllätä.

Aikaisemmin tuo nainen teki aloitteen, mutta mies ei ollut kiinnostunut. Pitäisikö naisen siis myöhemmin käyttäytyä niinkuin ei tuntisi miestä? Häpeillen luikkia häntä koipien välissä karkuun? Tuo baaritiskirepla ei ole enään mikään iskuyritys.

Eikö ole naiselta parempi säilyttää itsevarmuutensa, itsekunnioituksensa ja iloisuutensa ja käyttäytyä miestä kohtaan normaalisti pakit saatuaan? Mieshän tossa nyt idiootti on.

Miehen kuuluisi tuossa tilanteessa käyttäytyä tilanteen mukaan ja olla kohtelias. Typerää olettaa naisten olevan jotain pummeja aina drinkkejä vailla. Mikä teitä miehiä vaivaa?!? Jos nainen sanoo tiskillä noin, voi siihen vastata vaikka että: Katsotaas mitä hyvää täältä saa.

Jos ei halua tarjota drinkkiä, eikä halua naisen kanssa edes rupattelututtavuutta, niin sit mies tilaa juoman vain itselleen ja marssii matkoihinsa. Ei siinä kannata alkaa mitään neitimäistä draamaa vetämään, et hui kauhea eikö tuo ämmä tajua, etten mä ole kiinnostunut siitä! Voi leikkiä vaikka yksinkertaista ja vastata että: en mä ota kuin kaljan.

"Tuo baaritiskirepla ei ole enään mikään iskuyritys.

Eikö ole naiselta parempi säilyttää itsevarmuutensa, itsekunnioituksensa ja iloisuutensa ja käyttäytyä miestä kohtaan normaalisti pakit saatuaan?"

Vähästäpä on itsevarmuus, itsekunnioitus ja iloisuus kiinni. Eikö tuo repla tarkoita ainakin sitä, että "ollaan kuitenkin vähintään tuttuja, joohan"? Nou hard fiilings? Ihan kiva ja hyvä juttu sinänsä, oikeasti, mutta jos lähtökohta on tuollainen, mikä kyseisessä tilanteessa, niin eikö kannattaisi tehdä se jotenkin muuten, jos se on kerran pakko tehdä? Miksi se tuttavuuden hierominen yleensä pitäisi tehdä, eikö joku hymy, nyökkäys tai muunlainen noteeraaminen aja saman asian? Yltiösosiaalisen toimintatapoja? Toimintatapoja niiden kohdalla, jotka kyllä ulkoisen habituksensa tähden kelpaisivat muuhunkin, mutta silloin ei vaan kärynnyt ja lähtenyt, niin onhan se kiva pitää tuttuna sellaisia, joilla on sitä ulkoista habitusta jos vaikka jutut natsaisi joskus myöhemmin?

"Miehen kuuluisi tuossa tilanteessa käyttäytyä tilanteen mukaan ja olla kohtelias."

Eli millä kaikilla tavoin mies voi olla kohtelias? Jos on käynyt niinkin, ettei jutut ole natsanneet eikä tekisi mieli tarjotakaan, eikä ole niin huumorituulellakaan että keksisi jotain nokkelaa vastinetta? Mitä mies voi siinä tilanteessa tehdä KUN hän haluaa olla kohtelias?

"Jos ei halua tarjota drinkkiä, eikä halua naisen kanssa edes rupattelututtavuutta, niin sit mies tilaa juoman vain itselleen ja marssii matkoihinsa."

Niin tuo vain itselleen tilaaminen, (mahdollinen naisen noteeraamatta jättäminen ja) matkoihinsa marssiminen on... kohteliasta?

Muuten, eikö nuo lainausten lauseet taas kumoa toisensa, ja ole ristiriidassa? Kis, kis...

Jatkan viilailuani.

• dayum

Mitäs me tilattaisiin?

Taksi?

*läps*

öh... lonkeroa?

• Tissilissu
        dayum kirjoitti:

"Tuo baaritiskirepla ei ole enään mikään iskuyritys.

Eikö ole naiselta parempi säilyttää itsevarmuutensa, itsekunnioituksensa ja iloisuutensa ja käyttäytyä miestä kohtaan normaalisti pakit saatuaan?"

Vähästäpä on itsevarmuus, itsekunnioitus ja iloisuus kiinni. Eikö tuo repla tarkoita ainakin sitä, että "ollaan kuitenkin vähintään tuttuja, joohan"? Nou hard fiilings? Ihan kiva ja hyvä juttu sinänsä, oikeasti, mutta jos lähtökohta on tuollainen, mikä kyseisessä tilanteessa, niin eikö kannattaisi tehdä se jotenkin muuten, jos se on kerran pakko tehdä? Miksi se tuttavuuden hierominen yleensä pitäisi tehdä, eikö joku hymy, nyökkäys tai muunlainen noteeraaminen aja saman asian? Yltiösosiaalisen toimintatapoja? Toimintatapoja niiden kohdalla, jotka kyllä ulkoisen habituksensa tähden kelpaisivat muuhunkin, mutta silloin ei vaan kärynnyt ja lähtenyt, niin onhan se kiva pitää tuttuna sellaisia, joilla on sitä ulkoista habitusta jos vaikka jutut natsaisi joskus myöhemmin?

"Miehen kuuluisi tuossa tilanteessa käyttäytyä tilanteen mukaan ja olla kohtelias."

Eli millä kaikilla tavoin mies voi olla kohtelias? Jos on käynyt niinkin, ettei jutut ole natsanneet eikä tekisi mieli tarjotakaan, eikä ole niin huumorituulellakaan että keksisi jotain nokkelaa vastinetta? Mitä mies voi siinä tilanteessa tehdä KUN hän haluaa olla kohtelias?

"Jos ei halua tarjota drinkkiä, eikä halua naisen kanssa edes rupattelututtavuutta, niin sit mies tilaa juoman vain itselleen ja marssii matkoihinsa."

Niin tuo vain itselleen tilaaminen, (mahdollinen naisen noteeraamatta jättäminen ja) matkoihinsa marssiminen on... kohteliasta?

Muuten, eikö nuo lainausten lauseet taas kumoa toisensa, ja ole ristiriidassa? Kis, kis...

Jatkan viilailuani.

Sä olet aika väsyttävä jankuttaja, tämä keskustelu ei inspiroi mua enää. Mä en tykkää rautalanka-tilataideteoksista, joten sä saat jatkaa vääntelyä ja viilamista nyt jonkun toisen kanssa. Anna mä arvaan, sä olet sinkku?

• Ursula Ulpukka
        dayum kirjoitti:

Taksi?

*läps*

öh... lonkeroa?

tietysti samalla taksilla sun kanssa lähteä sun luokse.

• dayum
        Tissilissu kirjoitti:

Sä olet aika väsyttävä jankuttaja, tämä keskustelu ei inspiroi mua enää. Mä en tykkää rautalanka-tilataideteoksista, joten sä saat jatkaa vääntelyä ja viilamista nyt jonkun toisen kanssa. Anna mä arvaan, sä olet sinkku?

Ymmärrän kyllä jos ei inspiroi. Semmoistahan se vähän on jos joutuu tarkastelemaan omia mielipiteitään.

• Kalukallepirkkoliisa
        dayum kirjoitti:

Ymmärrän kyllä jos ei inspiroi. Semmoistahan se vähän on jos joutuu tarkastelemaan omia mielipiteitään.

oikein? Oletko sä sinkku?

• dayum

tietysti samalla taksilla sun kanssa lähteä sun luokse.

Etten turhaan siivoa paljoa etukäteen. Täällä päin vain on tapana, että pirssillä mennään kuin parempikin väki, eli jokaiselle omansa. Minullehan tuo on ihan tuttua, sillä menen itse toisella, ja lompakko tulee toisen pirssin mukana. Mut osaan kyllä tehdä kompromisseja, että kai me voitaisiin samalla kyydillä mennä.

• dayum
        Kalukallepirkkoliisa kirjoitti:

oikein? Oletko sä sinkku?

Sitä ei varmastikaan ollut vaikea arvata.

• Tissilissu
        dayum kirjoitti:

Sä jankutat ja pyörität yhtä ja samaa asiaa, se vie mielenkiinnon keskustelusta, tekee sen kuivaksi.

• dayum
        Tissilissu kirjoitti:

Sä jankutat ja pyörität yhtä ja samaa asiaa, se vie mielenkiinnon keskustelusta, tekee sen kuivaksi.

Niinhän sinäkin teet, minähän vain kysyn että oletko tosissasi. Mutta samapa tuo.

• Ursula Ulpukka
        dayum kirjoitti:

Etten turhaan siivoa paljoa etukäteen. Täällä päin vain on tapana, että pirssillä mennään kuin parempikin väki, eli jokaiselle omansa. Minullehan tuo on ihan tuttua, sillä menen itse toisella, ja lompakko tulee toisen pirssin mukana. Mut osaan kyllä tehdä kompromisseja, että kai me voitaisiin samalla kyydillä mennä.

olet valmis.

• huhhui.
        . kirjoitti:

?

Naisten on parempi pitää turpansa tukossa, jos eivät meinaa antaa Serpicolle. Puute kiristää vannetta päässä. Ei naisten kanssa voi vitsailla ja flirttailla muuten vaan.

• dayum

olet valmis.

Yrität vain saada jauhot suuhun. Melkein saitkin.

Olen ollut syntymästä asti. Ja on täällä sen verran perussiistiä, ettei ihan tarvitse hävetä silmiään päästään.

• Ursula Ulpukka
        dayum kirjoitti:

Yrität vain saada jauhot suuhun. Melkein saitkin.

Olen ollut syntymästä asti. Ja on täällä sen verran perussiistiä, ettei ihan tarvitse hävetä silmiään päästään.

Suomea tämä perussiisti kotisi sijaitsee?

• Serpico
        . kirjoitti:

?

Mua ihmetyttää tuo joidenkin naisten ajattelu että hui kauheeta jos se luulee että olen iskemässä. Mutta oot tietysti oikeassa että ei pitäis ihmetyttää. Naisten ajatteluhan on niin lukemattomien sosiaalisten sääntöjen mutkistamaa. Baariin mennään yleensä tutustumaan ihmisiin. Siinä ei pitäis olla ihme jos saa seuraa avaamalla suunsa. Mut säännöt sanoo ettei nainen saa olla iskemä'ssä. Nainen saa toki toivoa (salaa) iskun alkamista jos itse aloittaa jutun. Mutta sitä ei saa sanoa ääneen. Ääneen pitää sanoa että mää vaan juttelen niinkun lähikauppias tarmollekin.

• Serpico
        huhhui. kirjoitti:

Naisten on parempi pitää turpansa tukossa, jos eivät meinaa antaa Serpicolle. Puute kiristää vannetta päässä. Ei naisten kanssa voi vitsailla ja flirttailla muuten vaan.

käänny ymmärtämään sun johtopäätöksiä. Osaatko selittää?

Filrttailu ja vitsailu muuten vaan on mun toinen nimeni! Mutta jos jotakuta pelottaa ajatus että joku saattaa luulla hänen olevan kiinnostunut itsestään, niin silloin kannattaa olla kyllä hiljaa ja omissa oloissaan. Maailma on sosiaalinen paikka.

• dayum

Suomea tämä perussiisti kotisi sijaitsee?

Ymmärrät varmaan etten voi tuota näin julkisesti paljastaa. Liian monen henkilöllisyys olisi vaarassa paljastua......

• dayum
        Serpico kirjoitti:

Mua ihmetyttää tuo joidenkin naisten ajattelu että hui kauheeta jos se luulee että olen iskemässä. Mutta oot tietysti oikeassa että ei pitäis ihmetyttää. Naisten ajatteluhan on niin lukemattomien sosiaalisten sääntöjen mutkistamaa. Baariin mennään yleensä tutustumaan ihmisiin. Siinä ei pitäis olla ihme jos saa seuraa avaamalla suunsa. Mut säännöt sanoo ettei nainen saa olla iskemä'ssä. Nainen saa toki toivoa (salaa) iskun alkamista jos itse aloittaa jutun. Mutta sitä ei saa sanoa ääneen. Ääneen pitää sanoa että mää vaan juttelen niinkun lähikauppias tarmollekin.

konkarille tätä on turha kertoa, mutta jos noviiseja on kuulolla, niin menköön nämä täydennykset heille.

Naiset eivät mene - tietenkään - baariin iskemään ketään, saatika että olisivat etsimässä miesseuraa tai jopa yhden illan huvitusta. Naiset pitävät baarissa vain hauskaa tyttöjen kesken.

Jos nainen menee juttelemaan, tai joutuu juttelemaan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, niin se_ei_ole_koskaan_ikinä, voiko tuota tarpeeksi alleviivata, iskuyritys, vaan täysin tavallista sosiaalista kanssakäymistä, joskus tosin mukana voi olla vähän flirttiäkin, mutta flirttailukin juontaa juurensa siitä, ja vain siitä, että sillä nainen piristää päiväänsä (iltaansa), mitään muuta hän ei koskaan sillä tarkoita. Jos kuitenkin mies erehtyy luulemaan naisen tehneen aloitteen - huonot naiset kun niitä tekevät, että on niitä olemassa(miesten mielestä siis) - niin mies on "suomalainen perusjuntti, joka ei tajuu flirttailusta mitään".

Naiset eivät myöskään koskaan, ikinä!!, pukeudu muita kuin vain itseään varten. Ainoa, ja ihan ainoa!!, poikkeus on naisen ikioma, rakas mielitietty, jota varten hän tietenkin pukeutuu - mutta vain tiukasti kotioloissa. Muulloin nainen tosiaankin pukeutuu vain itseään varten, mitäs ne kaikkein paljastavimmat vaatteet ovat kaikkein eniten kivoja yllä, höh.

• Ursula Ulpukka
        dayum kirjoitti:

Ymmärrät varmaan etten voi tuota näin julkisesti paljastaa. Liian monen henkilöllisyys olisi vaarassa paljastua......

et voi tehdä tätä mulle. Mä oon monta tuntia istunut ja odottanut vastaustasi.

Mä en kestä jos nyt saan pakit :`(

• gmbghthut
        dayum kirjoitti:

konkarille tätä on turha kertoa, mutta jos noviiseja on kuulolla, niin menköön nämä täydennykset heille.

Naiset eivät mene - tietenkään - baariin iskemään ketään, saatika että olisivat etsimässä miesseuraa tai jopa yhden illan huvitusta. Naiset pitävät baarissa vain hauskaa tyttöjen kesken.

Jos nainen menee juttelemaan, tai joutuu juttelemaan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, niin se_ei_ole_koskaan_ikinä, voiko tuota tarpeeksi alleviivata, iskuyritys, vaan täysin tavallista sosiaalista kanssakäymistä, joskus tosin mukana voi olla vähän flirttiäkin, mutta flirttailukin juontaa juurensa siitä, ja vain siitä, että sillä nainen piristää päiväänsä (iltaansa), mitään muuta hän ei koskaan sillä tarkoita. Jos kuitenkin mies erehtyy luulemaan naisen tehneen aloitteen - huonot naiset kun niitä tekevät, että on niitä olemassa(miesten mielestä siis) - niin mies on "suomalainen perusjuntti, joka ei tajuu flirttailusta mitään".

Naiset eivät myöskään koskaan, ikinä!!, pukeudu muita kuin vain itseään varten. Ainoa, ja ihan ainoa!!, poikkeus on naisen ikioma, rakas mielitietty, jota varten hän tietenkin pukeutuu - mutta vain tiukasti kotioloissa. Muulloin nainen tosiaankin pukeutuu vain itseään varten, mitäs ne kaikkein paljastavimmat vaatteet ovat kaikkein eniten kivoja yllä, höh.

vaikutatte molemmat piintyneiltä vanhoilta pojilta, sorry:)

• dayum

et voi tehdä tätä mulle. Mä oon monta tuntia istunut ja odottanut vastaustasi.

Mä en kestä jos nyt saan pakit :`(

(toivoin) että olet odottanut, siksi kaikessa rauhassa touhuilin kaikkea muuta. Harmi kun sinulla ei tietenkään ole galleriaan nimimerkkiä, tai sähköpostiosoitettakaan. No, noin säästyt tietty pettymykseltä...

• dayum
        gmbghthut kirjoitti:

Mitäs sitä anteeksi pyytelemään, saa sanoa jos siltä tuntuu.

• Ursula Ulpukka
        dayum kirjoitti:

(toivoin) että olet odottanut, siksi kaikessa rauhassa touhuilin kaikkea muuta. Harmi kun sinulla ei tietenkään ole galleriaan nimimerkkiä, tai sähköpostiosoitettakaan. No, noin säästyt tietty pettymykseltä...

sinällään, ehkä otan sen riskin kuitenkin.

• dayum

sinällään, ehkä otan sen riskin kuitenkin.

Niin, ethän sinä ota, jos minä en anna. Eiku...

• Ursula Ulpukka
        dayum kirjoitti:

Niin, ethän sinä ota, jos minä en anna. Eiku...

ny jo.

• Serpico
        gmbghthut kirjoitti:

vaikka vaikuttaisin sun mummoltasi. Mulle on tähän mennessäkin ollut pääasia mitä mä olen.

• "Taksi."

• jonkun "hauskan" jutun kännipäissäni, koska tuo ei ole mitenkään liialle herkkyysasteelle menevä intiimi heitto, mikä alkais ujostuttaa.

• bsdvc

drinkin, turn-off.

• Tosimies on erimies

"Mitä ajattelet mies, kun tuntematon nainne sanoo, sinulle näin baaritiskillä?"

Ajattelen että onpa kiva, joku tarjoaa mulle drinkin :)

• ...tilaa mulle viski, jos välttämättä haluat tarjota.
      Ja just viski ihan vaan sen takia, että omien kokemuksieni mukaan harvat naiset pitävät miehistä jotka juovat (ja/tai haisevat) viskille.

• 13+16

Mitäs jos nainen vastaisi tuohon kysymykseen, että viski maistuis, kiitos?

Mitäs miehet ajattelee naisista, jotka juo viskiä ja sitä myöten myös haisee kyseiselle aineelle?

• 13+16 kirjoitti:

Mitäs jos nainen vastaisi tuohon kysymykseen, että viski maistuis, kiitos?

Mitäs miehet ajattelee naisista, jotka juo viskiä ja sitä myöten myös haisee kyseiselle aineelle?

...mielenkiinnon. Ainakin sen aikaa viihtyisin naisen seurassa, että näkisin miten hän viskinsä juo. Voisin tarjota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7768
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3732
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1180
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1033
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      983
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      782
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    10. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      740
    Aihe