vanha ihastus hankaloittaa suhdetta

Liisa30

Olen (nainen 30v.) ajautunut hyvin ikävään tilanteeseen. Keväällä ihastuin mieheen, jota näen viikoittain harrastusten kautta. Ilmaisin tunteeni hänelle, mutta en saanut niihin vastakaikua. Olimme ystäviä ennen tätä ja päätimme pysyä ystävinä tämänkin jälkeen, helpompaa myös harrastuksen takia. Tunteeni tätä miestä kohtaan eivät kuitenkaan laantuneet, vaan pidin ne omana tietonani toivoen että ne menevät ohi.

Tapasin toisen mukavan miehen, joka halusi alkaa seurustelemaan kanssani. Mietin muutaman kuukauden kannattaako minun alkaa tähän suhteeseen, sillä olinhan edelleen ihastunut toiseen. Päätin kuitenkin aloittaa seurustelun tämän toisen kanssa, toivoen että se vanha ihastus siitä laantuisi.

Mutta nyt tämä harrastuskaverini kertoi minulle, että hän olisi nyt kuitenkin ihastunut minuun. Puoli vuotta sen jälkeen kun itse toin ihastumiseni esille.

Nykyinen seurustelukumppanini on oikein mukava, ja meillä menee hyvin. Mutta nyt en todellakaan tiedä mitä teen tämän vanhan ihastukseni suhteen. Kaikki sanovat, että ihastus menee ohi ajan kanssa, mutta se on ollut minulla jo puoli vuotta. Eikä se näytä menevän ohi, varsinkaan nyt kun tiedän, että hänellä on tunteita minua kohtaan.

Parasta nyt varmaan olisi pitää etäisyyttä tähän vanhaan ihastukseeni ja jatkaa nykyistä suhdetta, mutta pystynkö enää panostamaan tähän suhteeseen. Jos jatkan seurustelua, minun pitäisi lopettaa harrastukseni, että saisin otettua etäisyyttä kaveriini. Ja se minua mietityttää, että vaikka pitäisin etäisyyttä häneen, en osaa sanoa tuleeko nykyisestä suhteestani enää mitään.

39

9936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenna_

Tottakai kokeilet mitä sinun ja harrastuskaverisi suhteesta tulee. Toki ensin jätät nykyisen seurustelukumppanisi. Ei ole oikein nykyistäsi kohtaan, että tunteesi ovat toisen luona. Ja myöhemmin todennäköisesti katkeroidut ja kadut, jos et nyt tartu tilaisuuteen ja päästät ihastuksesi menemään. Harmituslistalle tulevat myös harrastuksesta luopuminen ja vaakakupissa painaa toki myös se, että et tiedä tuleeko nykyisestä suhteestasi muutenkaan enää mitään tässä tilanteessa, kun harrastuskaverisi on nyt ilmaissut tunteensa ja ajatuksesi pyörivät hänessä.

• Anonyymi
        UUSI

Olen eri mieltä. Parempi keskittyä yhteen kerrallaan. Jos nykyinen aiheuttaa ongelmia, joihin itse olet syytön, silloin ehkä ymmärrän päätöksen miettiä toista vaihtoehtoa? Minusta on raukkamaista toimia näin.

Jos nykyinen on sinulle lojaali ja luottamuksen arvoinen ja hyvä muutenkin, että jättäisit hänet toisen takia? Mielikuvilla on merkitystä, joku on synnyttänyt mielikuvan paremmasta, joka ei välttämättä ole todellinen, hän voi olla mm. vähemmän luotettava ja lojaali sinulle?

Ajattele pettymystä itseäsi kohtaan, jos vaihdat hyvän toiseen, jonka oletit vielä paremmaksi ja huomaatkin myöhemmin, että oli väärin sekä itseäsi, että toista kohtaan (itsekkyyttä), maine ja haitta tällaisen jälkeen voi olla merkityksellisen. Pahoitat nykyisen miehesi mielen, joka voi katkeroitua naisia kohtaan?

Raukkamaiset teot ovat sellaisia, jotka eivät pyyhkiydy mielestä, ehkä koskaan? Itse olen sellaisen kokenut ja jätti kyllä jäljen mieleen. Jota tuskin unohdan. Hyvästä tuli minulle tämän teon jälkeen paha, josta on vaikea nähdä enää mitään hyvää? Tämä vain oma mutu.

• gsgdggg

"Kaikki sanovat, että ihastus menee ohi ajan kanssa, mutta se on ollut minulla jo puoli vuotta. "

Oikein vahva ihastuminen voi viedä kaksikin vuotta.

• kun oikein napiin osuu

""Kaikki sanovat, että ihastus menee ohi ajan kanssa, mutta se on ollut minulla jo puoli vuotta. "

Oikein vahva ihastuminen voi viedä kaksikin vuotta. "

6 vuotta tulee kohta täyteen...

• kun oikein napiin osuu kirjoitti:

""Kaikki sanovat, että ihastus menee ohi ajan kanssa, mutta se on ollut minulla jo puoli vuotta. "

Oikein vahva ihastuminen voi viedä kaksikin vuotta. "

6 vuotta tulee kohta täyteen...

omani kesti 4 vuotta

• Jokin kaduttaa

Ihastuin aikanaan erääseen mieheen, mutta koska seurustelin, niin en tehnyt asian hyväksi tulisia katseita kummempaa. Tämä vilkuilu oli molemmin puolista useamman vuoden. Kun erosin, yritin kontaktia tähän ihastukseen, mutta toinen ei heti lämmennyt, hän ei ilmeisesti tiennyt erostani. Luovutin ja aloin pian seurustelemaan uudelleen toisen miehen kanssa. Vuoden päästä tämä vanha ihastus otti yhteyttä , mutta koska olin uuden rakkauden lumoissa, en vuorostani lämmennyt yrityksille. Tästä hänen yrityksestään on nyt kymmenen vuotta. Silti tämä ihastus on EDELLEEN voimissaan, vaikka aikaa tuosta ensi ihastumisesta tähän päivään on kokonaisuudessaan mennyt vaatimattomat 16-17 vuotta. Edelleen mietin, että jospa sittenkin olisi pitänyt valita toisin. Mies on mielessä joka päivä edelleen. Elämä on ainaista jos jos jos......

• tompala-71
        jefrma kirjoitti:

omani kesti 4 vuotta

Tervehdys vaan..ja nöyryyttä elämäs edessä..anteeksi antoa sinulta hänelle ja toisnpäin..ja kypsyyttä kestää ja tajuta se....oikeesti eläkää ja loistakaa..koska kaksi yhteen liitettyä liekkiä ovat kirkkaampia ja kuumenpia kuin kasi rinnakkain palavaa..eli prhaimmillaa te olette enemmän kuin teidän summa....hmnn..laskin tosin että jos aloitit seurstelu 17 vuotiaana ja siihen 4 niin olet noin 21 vuotiaana lopettanut edellisen..ja nyt olet kulkenut rinnakkain hänen kanssaan 2 vuotta se tekisi tiukassa aikataulussa iäksesi 23..ehkä 24...eli ihan ihanteellinen naiselle valita lapsensa isä...ja samalla täydellistää myös miehen elämä..joten..jos kerran sovitti yhteen kuin nakutetutr..toivotan teille antoisia nakuttelu hetkiä jolloin voitte nautti toisistanne...ja antautua intiimissä hetkessä toisen yhtä herkän hetkenhaavoittuvuudelle..ja kokea että hänen kanssaan ..Se on Sitä Jotain!

• tompala-71 kirjoitti:

Tervehdys vaan..ja nöyryyttä elämäs edessä..anteeksi antoa sinulta hänelle ja toisnpäin..ja kypsyyttä kestää ja tajuta se....oikeesti eläkää ja loistakaa..koska kaksi yhteen liitettyä liekkiä ovat kirkkaampia ja kuumenpia kuin kasi rinnakkain palavaa..eli prhaimmillaa te olette enemmän kuin teidän summa....hmnn..laskin tosin että jos aloitit seurstelu 17 vuotiaana ja siihen 4 niin olet noin 21 vuotiaana lopettanut edellisen..ja nyt olet kulkenut rinnakkain hänen kanssaan 2 vuotta se tekisi tiukassa aikataulussa iäksesi 23..ehkä 24...eli ihan ihanteellinen naiselle valita lapsensa isä...ja samalla täydellistää myös miehen elämä..joten..jos kerran sovitti yhteen kuin nakutetutr..toivotan teille antoisia nakuttelu hetkiä jolloin voitte nautti toisistanne...ja antautua intiimissä hetkessä toisen yhtä herkän hetkenhaavoittuvuudelle..ja kokea että hänen kanssaan ..Se on Sitä Jotain!

opettajani kanssa, jos siis minulle puhuit? Tunteeni häntä kohtaan kyllä kestivät 4v mutten koskaan olisi uskaltanut kertoa miehelle tunnoistani. Noin vuosi ihastumisesta päästyäni rakastuin sitten nykyiseen avomieheeni ja olen siis nyt 24.

• Vagiman
        tompala-71 kirjoitti:

Mäkin diggailen kännisten ihmisten neuvoista. Oon niiiiiiiin liikuttunu hei...

• vanha ja viisas

Tuo kahden vuoden raja on maagisen toimiva.Jos ei kahdessa vuodessa laannu, olet joko kohdannut sen oikean tai sitten olet jotenkin vähän nojoooo.

• unelmelämää
        Jokin kaduttaa kirjoitti:

Ihastuin aikanaan erääseen mieheen, mutta koska seurustelin, niin en tehnyt asian hyväksi tulisia katseita kummempaa. Tämä vilkuilu oli molemmin puolista useamman vuoden. Kun erosin, yritin kontaktia tähän ihastukseen, mutta toinen ei heti lämmennyt, hän ei ilmeisesti tiennyt erostani. Luovutin ja aloin pian seurustelemaan uudelleen toisen miehen kanssa. Vuoden päästä tämä vanha ihastus otti yhteyttä , mutta koska olin uuden rakkauden lumoissa, en vuorostani lämmennyt yrityksille. Tästä hänen yrityksestään on nyt kymmenen vuotta. Silti tämä ihastus on EDELLEEN voimissaan, vaikka aikaa tuosta ensi ihastumisesta tähän päivään on kokonaisuudessaan mennyt vaatimattomat 16-17 vuotta. Edelleen mietin, että jospa sittenkin olisi pitänyt valita toisin. Mies on mielessä joka päivä edelleen. Elämä on ainaista jos jos jos......

Teillä säilyykin "suhde" tuoreena, raikkaana ja salaperäisenä mielikuvitussuhteena.Jos olisitte rohjenneet astua aikuisten oikeeseen parisuhteeseen,olisitte ehkä ehtineet jonerota.Arki nimittäin paljastaa uskomattomia puolia siitä prinssistä.

• vuosikymmeniä sitten

Olen yli viisikymppinen. Olisiko minun jo aika unohtaa ensirakkauteni?

• Anonyymi
        UUSI
        Jokin kaduttaa kirjoitti:

Ihastuin palavasti mieheen 7 vuotta sitten, tavattiin muutamia kertoja vaikka mies asui 100km päässä. Ihastuminen oli molemminpuolista, jonkin hetken kuluttua mies alkoi tehdä ns. Ohareita.. lupasi tulla käymään tms, mutta perui tulonsa pahimmilllaan paria tuntia aiemmin.. jonku kuukauden kuluttua toisen miehen kanssa jo seurusteIlessani, tämä ihastus otti yhteyttä ja sanoi että oli oikeasti halukas olemaan kanssani… no siihen tietysti silloin sanoin että ”meni jo”….. noh… ihastus on edelleen mielessä ollut siitä saakka joka ainoa ikinen päivä. En tiedä miten pääsen tästä eroon. Otanko yhteyttä häneen, jutellakseni hänen kanssa aiemmin tapahtuneesta vai…? Vahva tunne hänen olevan edelleen sinkku.

• Anna ajan kulua

Minulla tulee mieleen, että "harrastusihastus" ilmoitti sinulle tunteistaan kun ehkä kuuli sinun olevan varattu. Olisin hyvin kriittinen ennen kuin jättäisin sinulle sopivan seurustelukumppanin. Antaisin vain ajan kulua ja katsoisin tilannetta. Toisaalta tuntuu kyllä vähän siltä, että nykyinenkään ei ole sinulle paras mahdollinen kun mietit seurusteluvaiheen alkupuolella hänen sopivuutta sinulle. Älä tee mitään hätiköityä puoleen tai toiseen, vaan kuulostele rauhassa mitä itse haluat. Seurustelun tarkoituksena on tutustua ja sitten vasta päättää tulevaisuudesta.

• Been there;)

Päätteleppä Siitä et olet yksin ja kolmekymmentä olet ennenkin ollut vastaavassa tilanteessa... todennäköisesti? ja olet tehnyt valinnan ja olet vieläkin "sinkku" olisko aika aikuistua ja lopettaa tähtiin kurkoittelu...Ennustan et jos seuraat vain "himojas" olet sinkku vielä neljäkymppisenä...Tosin mitään ei saa jos ei yritä ei edes sydänsuruja...

• evamaria

Hei,

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että SYDÄNTÄÄN pitää kuunnella! Minulla on ollut 10 vuotta tunteita yhtä miestä kohtaan, ja vaikka olen koittanut seurustella muiden kaa, se ei ole onnistunut, koska tuo vanha rakkaus ei ole hävinnyt minusta. Siksi en olekaan enää koittanut seurustella vakavasti, pidän vian hauskaa. Ei sydäntään voi pettää!!

• minä-80

voihan sitä valehdella itselleen, ja koittaa tappaa tunteet, en vaan oikein usko että se onnistuu. 10v.pitkä aika, todella pitkä etkä vieläkään ole saanut miestä mielestäsi. tiedätkö hänen tunteitaan? itse olen ollut ihastunut 3v.erääseen mieheen, kaikki tapahtui ensisilmäykseltä ja tuntuu etteivät tunteet muutu mihinkään.- kun yrittää pakottaa itseään, on vaan entistä pahempi olla. meillä ei ole kuin tämä yksi elämä(niin ainakin luulisin) ja se täytyisi jokaisen elää niin onnellisena että on tuntenut elävänsä. nimenomaan TUNTENUT.

• Markkulainen,

Tottakai jatkat tuota nykyistä suhdettasi jos vaan yhtään olette huomanneet, että suhteessa on jotain edellytyksiä jatkumaan pidemmällekin.
      Tuo "harrastus-ihastus" on todennäköisesti sellainen että ei vakavasti sua ota, anteeksi vaan!
      Hän on vaan nyt hieman "mustis" kun tietää sinun seurustelevan toisaalla, niin haluaisi "sotkea" ajatuksesi.
      Todennäköisesti olisit hänelle vaan pelinappula.
      Ohjeeni on että et edes treffeille lähde harrastus-ihastuksesi kanssa!!! Se on turhaa höpinää että "saahan kaverit käydä esim syömässä", höpöhöpö sanon minä!

• Kokemusta myös

Kokemuksesta tiedän, jotta "vakava" ihastus ei mene ohi, vaan seuraa ajatuksissa, kunnes olet katsonut homman loppuun asti. Ei tarvitse tarvitse tavata kuin ohimennen jossain, niin tunteet ponnahtaa pinnalle... edellyttäen tosiaan, että ihastumisesi on ollut tarpeeksi vahva. Mieti ja seuraa sydäntäsi, jottei tarvitse myöhemmin katua.

• Pimmu

Ethän missään nimessä kiirehti suhteen alkamista, päättämistä, jatkamista. Tutki vain sisintäsi mutta siinä voi toki myös ottaa järjen käteen niinsanotusti. Ei ole kiellettyä naiselta vaaleanpunaiset haaveet, pää pilvissä. Se on aivain oiken, että naisen etuoikeuksiin kuuluu olla valloitettavissa, on ihanaa kun joku näyttää kiinnostuksensa, tunteensa. Aina kuitenkin on arki edessä. Voi olla että tekee ihmissuhteissa vääriä valintoja. Arjessa sen vasta huomaa sopiiko pari toisílleen vai ei. Onhan se selvää, että ihastuksen tai suhteen alkuvaiheessa niitä "ns. huonoja" puolia ei halua näyttää ja kaikki vain haluaa myöntää toiselle kun on niin ihastunut tai jotenkin toisen "vallassa". Mutta oikeesti kannattaa tutkia tarkkaan sisintään ja ei aina tunteella tyyliin antaa palaa. Toki Sinulla jo on ikää et ole enää teini, joten ota sekion huomioon. Sinkkuvaihde on kivaa ja biletys ja vapaus. Olet silloin vapaa valloitettavaksi. Kaikki mitä tekee itse, omassa elämässään oli se virhe-arvio tai oikea ratkaisu, joka tuntui hyvältä niin se on vain sinun ja vain sinun ratkaistava itse. Sinun elämästäsi on kysymys.
      - Pimmu -

• kokemusta on

on kyseessä. Neljä vuotta sitten koin vahvan ihastumisen mieheen jonka kanssa pari iltaa vietimme. En ollut kypsä pitempiaikaiseen juttuun juuri erottuani ja tiemme johtivat eri suuntiin. Kuitenkin vieläkin hän käy päivittäinkin mielessäni ja kun näen hänet on käännyttävä pois.siis neljä vuotta mennyt ja ei ala kadota.Kyllä pieniä ihastuksia tulee ja menee mutta rakkaus on vahvempaa ja se pysyy ja jopa voimistuu.Kuuntele sydämesi ääntä sillä sillä kuulee paremmin.Älä hukkaa aikaa turhiin loilotuksiin. Ihastukseni on avioitunut ja siinä mielessä homma on ohi meiltä.

• yhdenillanjuttu

Juu samaa koettu myös täällä ja se on kestänyt jo puolitoistavuotta, joten en usko sen koskaan laatuvan...
      nykyinen on mahtava ja rakastettava ihminen jota en vaihtais ikinä pois vaikkakin tämä ex kumppani jonka kanssa meillä oli myös yhden yön juttu kummittelee mielessäni....
      Kyllä sen näkeminen ja kuuleminen edelleen heittää volttia sydämmessäni mutta sen tiedän mitä siitä olisi loppu pelissä tullut...eli ei yhtään mitään.
      Kaveri vaihtaa naisia kun sukkia ja kertoi muinoin että ei minua koska olen se mitä hän etsii ja tarvitsee...Mutta ei vanha koira uusia sääntöjä opi näin ajattelin myös minä...Ja niillä mennään edelleen....Vaikka väittää sitä edelleen...

• ihastumisesta..

Ihastuminen ja rakastaminen on kaksi eri asiaa. Voit olla vaikka maailman tappiin ihastunut siihen mieheen, mutta seurustelukumppanisi toivon mukaan on se ketä rakastat.

Itsekin olen joskus ollut samanlaisessa tilanteessa, ja oli meillä jotain juttuakin tämän ihastuksen kanssa (olin itse silloin sinkku), mutta eipä siitä mitään tullut. Joskus kannattaa pitää vain se ihastus ihastumisena.

Miksi pilaisit hyvän ja toimivan parisuhteen kumppaniisi vain sen takia, että sitten huomaisitkin, että teidän välillänne tämän ihastuksen kohteen kanssa ei olekaan mitään sen suurempaa. Ihastus ei ole mikään syy erota ja aloittaa heti uusi suhde toisen kanssa.

Olen sitä mieltä, että tällä ihastuksellasi oli tilaisuus olla kanssasi- hän missasi sen omasta valinnastaan, joten eläkööt nyt sen valintansa kanssa. Turha tulla jälkeenpäin ruikuttamaan, koska hän menetti jo tilaisuutensa.
        Jos nyt lankeaisit hänen loveensa niin sanotusti, saisi sinusta sellaisen kuvan, että mieshän vie sinua kuin pässiä narussa.

• Jerppo

Juo 15 lonkeroa ja soita kummallekkin.Alkaa asiat selviämään.Ja seuraavana päivänä kaikkia naurattaa :)

• Mel1nda

Minulle on pari hyvässä suhteessa olevaa naista sanonut että seurustelukumppanin pitää olla se joka vie jalat alta. Toiseksi parhaaseen vaihtoehtoon ei kuulema kannattaisi tyytyä. itse olin yhdessä 16 vuotta sellaisen miehen kanssa johon en ollut alun alkaenkaan ihastunut. Ei se olisi kannattanut, sitä aina haaveili muusta ja nyt en vähempään tyydy. Seksikin on kamalaa jos tunteita ei ole mukana.

Minulla on ollut pari ihastusta, niistä pääsin ohi vaikka en olisi uskonut tuolloin. Ohimeno kesti 2-3 vuotta. Nyt en enää ottaisi kumpaakaan. Nyt olen ihastunut mutta mies on renttu. En siis alkanut seurustelemaan tuon kanssa. Nyt on parempia ja huonompia päiviä. Joskus itkettää. Odotan että tulee vielä joku kunnollinen johon ihastuisin.

• Robertin

Olen samaa mieltä MelinDa .NIIN SE VAAN .täytyy odottaa ehkäpä .Jotakin löydät synppist.Mutta onko renttu JUOPPO.VAI RENTTU.

• ...

Minä lopetin juuri lyhyen seurustelun toisen miehen takia, vaikkakaan en sitä itselleni myönnä... Eipä hän olisi meidän väliin päässyt mikäli se olisi ollut toimiva ja molemminpuolinen rakkaussuhde. Katson tämän vuos sitten tapahtuneen täydellisen ihastukseni loppuun asti. Muuten en siitä eroon pääse ja se tulee häiritsemään kaikkia suhteitani. Tiedän sen itsestäni. Jokaisen on toimittava niin kuin sydän parhaaksi sanoo, sitä vastaan on turha pullikoida...

• tompala-71

..aloitetaan siitä tyrmistyksestä että aloitis suhteen tämän toisen..vähän niikuin lohdutus palan kanssa..mitä se kertoo sinusta..noh ehkä sen että kaipaat kumppania..tai sitten vaan seksuaaliset tarpeesi vaativat täyttymystä ja halusit antaa jätkälle mahdollisuuden "tyrmätä sut"( se luonnon antama mahdollisuus meille miehille jotka emme näytä Brat Pittiltä tai siltä toiselta..hmnn..se Pirateas of Caribean jannulta..hmnn..se suklaa tehtailija siinä leffassa..ihan hyvä näyttelijä...noh ei muistu nyt mieleenn..( ajatus virtaa)ja siinä ei ole tietenkään mitään luonnotonta..säälivään oletan että jannua joka oli ehkä tosissaan..entiedä tietenkään..suhteenne tasoa koska se ei näy alustuksessa..mutta todellakin..mene ja iske siihen johon sä olit so crash!..Me länsi maissa uskotaan helvetinmoiseen alkupamaukseen suhteessa..siis alussa..se vie noin 7 vuotta..(siinä ajassa viriilissä iässä olevat aikuiset ehtivät rakastelemaan jopa tuhansia kertoja..ja olisi outoa jos siinä ajassa ei nainen tulisi kantavaksi...ja siinä ajassa sitä ehtii tajuu oliko toisessa sitä mitä jaksaa kelaa vielä seuraavat 7 vuotta..niinkuin lapset!..esim.sitten kun skidit on teineja..voi ruveta kysyy kuka minä olen ja mitä minä haluan..jos vastaus on että elää hänen kansaan hänen puolisona..niin peukkua tuplan pystyyn..mutta jos ei..niin...ei sekään niin vakavaa ole..ehkä joillekkin meistä on varattu kaksi sielun puolikasta..joillekin useampi..niinkuin ministerillemme Tanja oms.Karpela kin esimerkillään osoittaa....vai oliko se Vienonen..hmnn..en ihan muista kaikkea..vanhuus ei tule yksin..mutta muistakaa ihmiset todistetusti ei ole kuin tämä elämä..joten koittakaa elää se niin kuin se olisi ainoanne..koska mitä suurimmalla todennäköisyydellä se on! Elämääsi suurin rakkaus lähtee sinusta ja säteilee vahvistettuna toiseta takaisin..niin jos hän tajuu sen....se on jackpot!

• Vernetti

Kannan korteni ketoon minäkin.
      Tapasin vuosi sitten mukavan naisen ja ruvettiin seurustelemaan.Aluksi kaikki meni hyvin ja tuntui että tässä se oikea on.Mutta vähän aikaa yhdessä oltuamme naisen aikaisempi ihastus,kuultuaan että olemme ruvenneet seurustelemaan,rupesi pommittamaan naista joka johti siihen että nainen halusikin olla ihastuksen kanssa.
      Meni jonkin aikaa,mutta ihastuksen mielenkiinto ei riittänytkään.
      Päätettiin yrittää vielä uudelleen,ja sama toistui toistamiseen.No se riitti.
      Nyt on mennyt aikaa mutta taas tuli viesti ja pitäisi yrittää uudelleen.No se ei onnistu enää.

Olisi varmaan parasta selvittää omat tunteet ja ruveta vasta sitten suhteeseen kun on varma että ei ole niitä luurankoja kaapissa.
      Itse haluaisin ainakin olla sellaisen ihmisen kanssa joka oikeesti on minusta kiinnostunut ja valmis 100% suhteeseen,eikä haikaile jonkun toisen perään.

• mietteitä

Ihastumisa tulee ja menee, ja niiden suhteen kannattaa pitää järki päässä. Ei sitä pysty milloinkaan vakiintumaan jos lähtee jokaisen ihastuksen perään tai on sitoutumatta sen takia, että on ihastunut johonkin saavuttamattomaan.

• kokemustajoo

Puoli vuotta on lyhyt aika seurustelussa eikä sen takia kannata jatkaa suhteessa jos tunteet eivät mätsää. Täytyy olla se oikea. Ja minusta kuulostat siltä että se oikea löytyy harrastuskentältä. Lopeta seurustelu, et ole 100%-mukana, mietit ihastustasi ja kadut ettet suostunut hänen ehdotukseensa jatkaa muina kuin pelkkinä ystävinä. Tämä haikailu lopulta pilaa nykyisen suhteesi. Ihastus ei laimene.

• Nyt yksinäinen

Ihastun ja rakastuin erääseen mieheen ja hän olisi ollut valmis silloin muuttamaan yhteen.Minä kumminkin menin tyhmyyttäni ihastumaan toiseen ja menin naimisiin.
        Sain katua tätä,sillä mies osoittautui väkivaltaiseksi juopoksi myöhemmin,mutta lasten vuoksi kitkuttelin aika kauan.
        Siitä ensimmäisestä ihastumisesta ja rakastumisesta siihen ensimmäiseen on aikaa kulunut noin 39 vuotta,
        mutta päivääkään ei mene ,etten häntä ajattelisi.
        Olen aina katunut sisimmässäni,että miksi en edes antanut itselleni sitä mahdollisuutta ?? Enhän voi tietää miten olisi käynyt,mutta älä tee samaa virhettä kuin minä tein.
        Epätietoisuus on kaikkein pahinta.Vuosienkin jälkeen. Täytän kohta 60 v.

• tietäjä..
        Nyt yksinäinen kirjoitti:

Ihastun ja rakastuin erääseen mieheen ja hän olisi ollut valmis silloin muuttamaan yhteen.Minä kumminkin menin tyhmyyttäni ihastumaan toiseen ja menin naimisiin.
        Sain katua tätä,sillä mies osoittautui väkivaltaiseksi juopoksi myöhemmin,mutta lasten vuoksi kitkuttelin aika kauan.
        Siitä ensimmäisestä ihastumisesta ja rakastumisesta siihen ensimmäiseen on aikaa kulunut noin 39 vuotta,
        Olen aina katunut sisimmässäni,että miksi en edes antanut itselleni sitä mahdollisuutta ?? Enhän voi tietää miten olisi käynyt,mutta älä tee samaa virhettä kuin minä tein.

Voihan nyt olla niin,että kuvittelet toisen olevan ihastunut myös sinuun,mutta todellisuudessa mies vain oli sinua kohtaan kohtelias,eikä viitsinyt sanoa sinulle mitä sinusta todellisuudessa ajattelee. Hyvin usein naiset kuvittelevat vaikka mitä,jos mies ystävällisesti keskustelee tai hymyilee.Itse olen useasti joutunut oikaisemaan naisten kuvitelmia,pidäpä vaan pöksyt jalassa ;D

• juuuuups
        tietäjä.. kirjoitti:

Voihan nyt olla niin,että kuvittelet toisen olevan ihastunut myös sinuun,mutta todellisuudessa mies vain oli sinua kohtaan kohtelias,eikä viitsinyt sanoa sinulle mitä sinusta todellisuudessa ajattelee. Hyvin usein naiset kuvittelevat vaikka mitä,jos mies ystävällisesti keskustelee tai hymyilee.Itse olen useasti joutunut oikaisemaan naisten kuvitelmia,pidäpä vaan pöksyt jalassa ;D

Lisää tietoa asiasta http://Loukku.mondozoo.com

• Lordi Greyspoke

koko totuuden ihastumisesta ja rakastumisesta. Uros on ihastunut koko ajan. Kun naaras juoksee karkuun ja kirkuu, se ei ehkä ole ihastunut. Kun se pysähtyy, se on muuttanut mielensä. Kun se hymyilee leveästi se, niin kuin sukulaislajienkin naaraat, tarkoittaa kysyä: haluutko sormeilla mun peräpäätä? Ja kun se ojentaa urokselle lapsen, nakki on satavarma. Uroksen on mieluummin etukäteen päätettävä, alkaako juosta ja kirkua.

• nyt onnellinen

Eikö ole jo aika päästää irti; itse olen oppinut ajattelemaan että mennyttä ei voi muuttaa mutta minulla on mahdollisuus vielä vaikuttaa loppuelämääni, aionko tulla katkeraksi ja miettiä miksi elämäni meni näin vai aionko ajatella että tästä päiväst alkaen voin itse vaikuttaa siihen että millaiseksi teen loppuelämäni, ensikis lopetan menneiden mustelu, keskityn tulevaisuuten ja alan tehdä sellaisia asioita joista itse tykkään. Ja sinua syyttämättä ehkä miehesi vaistosi koko ajan että kaduit hänen kanssaan naimisiin menoa ja ajatuksissasi olit toisen luona. Itse tein melkein saman virheen, otin jopa yhteyttä entiseen poikakaveriini koska tapeelimme jatkuvasti nykyisen mieheni kanssa (kohta 40v. aviossa). Viimein eron partaalla aloimme puhua tunteistamme mieheni kanssa, ensin syyttelimme toisiamme tuntikausia, sitten aloimme ymmrtämään toisamme ja viimein eron sijasta päätimme vielä yrittää. Enkä kadu yhtään. Entistä ihastustani en ajattele muutoin kun että toivon että hänkin olisi onnellinen niinkuin itse olen nyt kun viimein jätin menneisyyden taakseni

• pohdiskelija 2

Mä olen ollut 10 vuotta ihastunut yhteen tyyppiin, en ole häntä kyllä nähnyt 8 vuoteen koska opiskelimme samassa koulussa ja asumme kuitenkin aivan eri paikoissa kun opiskelut loppui ja hänellä loppui aiemmin. En varsinaisesti kertonut hänelle ihstumisestani häneen vaan se kävi ilmi muuten hänelle jossain vaiheessa(olimme molemmat sinkkuja silloin) hän vain ei ollut valmis seurusteleen kun oli lopettanut aiemmin edellisen suhteensa, toisaalta minua harmitti. olin pitkään siis salaisesti ihastunut häneen todella pahasti ja epätoivoisesti ja kiduttavasti(olisin niin halunnut olla hänen kanssaan) ennen tuota paljastumista ja myös sen jälkeen. Nykyään seurustelen enkä pilaisi tätä juttua jonkun ihastuksen takia mutta silti tämä tyyppi tulee mieleeni aina välillä enkä voi sille mitään että haikailen hänen peräänsä vaikka ehkä tiedän että siitä ei olisi välttämättä mitää tullut. Joskus muutama vuosi sitten kuulin että hän on jonkun kanssa ja he odottavat lasta. se tuntui pahalta vaikka jo silloin seurustelinkin tämän nykyiseni kanssa. Tuntui että mä olisin halunnut olla se joka saisi tuolle kyseiselle tyypille lapsen, kyselin itseltäni miksi se en voi olla minä. mutta koska tämä nykyinen on sellainen joka tosissaan rakastaa minua ja haluaa minut tosissaan ja on luotettava ja uskollinen en halua pilata tätä millään muotoa. mutta olen varma että saattaa olla että tämä ihastukseni on mielessäni vielä pitkään. Toki sitä miettii että mitä siitä olisi tullut. tuntuu että ihmisen elämä on ainaista mitä jos... sellaista jossittelua. mutta eräs ystäväni on sanonut että niillä valinnoilla jotka teemme on tarkoitus. että on tarkoitettu jollain tavalla tehdä juuri ne valinnat mitä teemme tai olemme tehneet.

• Paas rimpauttaan

..ettei tule tehtyä väärää valintaa. Mulla meni niin että ensin seukkasin nätin ja kiltin tytön kans, jätin hänet kun hokasin räväkämmän ja mulle (luulin) sopivannan gimman. No, me seukattiin pari kuukautta jolloin hokasin ettei tästä tuu yhtään mitään ja tehtiin sovinto ja kantapäät vastakkain.
      Mieltäni kaiveli se kiltti ja nätti tyttö, no eiku luuri käteen ja panin rimpauttaan sille että "Lähetkö leffaan?". No hö, se ei tienny et oon jo jättäny sen toisen, oli ollu surun musertama pari kk. No sit selitin tilanteen ja että mun rintaa on puristanu ja kaduttanut se mitä tein eli jätin sen ja sit se suostu elokuviin.
      No siellä mitään elokuvaa ollu....mentiin kaverin kotio kattoon videota...aivan oikein videota, leffaa en muista, joku Eddie Murphy tms.
      Seukattiin vähän aikaa ja mentiin kihloihin 1.5 v:n päästä. 10 v:n päästä naimisiin ja nyt on 3 lasta omassa kodissa. Että silleen.
      Tämä episodi alkoi vuonna 88.

• mies 20+

Siis tuon sun harrastuskaverin kiinnostus rupes heräämään siinä vaihees ku kuuli että sä seurustelet. Ei se kahvikaa maistu niin hyvälle jos sitä ei oo ansaittu tai sen eteen tehty töitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe