Miesten sukkahousut:)

Mies

Mitä mieltä olette voiko mies pitää sukkahousuja? Itse löysin sukkahousut syksyllä ja jäin heti koukkuun.. Ne ovat mukavammat, sexymmät kuin kalsarit, nykyään käytän niitä päivittäin ja se on musta ihan normaalia..

25

7539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina

Kyllä mun mielestä mies voi käyttää sukkahousuja. Käytän itse ohuita sukkahousuja pitkien housujen alla koko talven, ainoastaan kaikkein kovimmilla pakkasilla käytän pitkiksiä. Miksi miesten siis pitäisi käyttää ainoastaan lyhyitä tai pitkiä kalsareita.

• uniq

Nyt on trendinä, että miehen pitää nimen omaan olla metroseksuaali :) Että sukkahousuja ja pakkelia päälle vaan ihan rohkeesti!

• Tottakai

Tottakai voi mies käyttää sukkahousuja. Olen ollut avioliitossa kohta 14v. ja mieheni alkoi kehotuksestani käyttämään sukkahousuja, eikä ole enää vaihtanut muuhun. Kotona olen saanut hänet käyttämään joskus jopa hametta. Ihanan näköistä!!

• Tottakai kirjoitti:

Tottakai voi mies käyttää sukkahousuja. Olen ollut avioliitossa kohta 14v. ja mieheni alkoi kehotuksestani käyttämään sukkahousuja, eikä ole enää vaihtanut muuhun. Kotona olen saanut hänet käyttämään joskus jopa hametta. Ihanan näköistä!!

Hame on ehdottomasti hyvä vaate paitsi kotioloissa, mutta myös esim. pitkillä automatkoilla. Ei hiosta eikä paina. Sukkiksia käytän lähes ympäri vuoden. Vain kuumimpina kesäpäivinä olen ilman. Ei meinaan toi verenkierto ole paras mahdollinen, kun jalat palelee niin herkästi. Toisin sanoen sopii miehiselle miehellekin erinomaisesti.

• mies sukk...

olen itsekin käyttänyt pari talvea sukkahousuja, vaimoni nitä minulle suositteli,eka vähän epäröin niitä pitää, enää en kyl niitä pitkiin kalsareihin vaihtaisi. ovat mukavammat jalassa ku pitkät kalsarit, mitä kylmempi niin sitä paksummat sukkikset, yleensä 20den. on riittävä. kovalla pakkasella 40den.

• hohhoijaa!

Sairasta!...eiköhän kalsarit kuitenkin kuulu miehille ja sukkahousut naisille!...

• So what

Tosi vanhoillista ajattelutapaa. Ei kai vaatekappale tee miehestä sen enenpää tai vähenpää miestä. Käytämmehän naisetkin kaikkia miesten asusteita, silti olemme naisia. Mitä sillä on väliä mitä vaatetta käyttää, jos kaikki muuten on ok.
        Elämme vuotta 2004, jo olisi aika pistää roskikseen perinteiset roolimallit ja alkaa ajattelemaan vähän avarakatseisemmin.

• Mirkku

Joo ei kyllä sukkahousupojat pitäisi pistää pussiin ja ja lähettää ulkoavaruuteen. olkoot naiset naisia ja miehet miehiä, vaikka harvemmin enää mitään miehekkäitä miehiä tapaakaan. Mutta kuitenkin onneksi joskus.

• queen
        Mirkku kirjoitti:

Joo ei kyllä sukkahousupojat pitäisi pistää pussiin ja ja lähettää ulkoavaruuteen. olkoot naiset naisia ja miehet miehiä, vaikka harvemmin enää mitään miehekkäitä miehiä tapaakaan. Mutta kuitenkin onneksi joskus.

No vaatteetko sen miehen tekee?!
        Haloo, avarra nyt tuota katsettasi hieman. Taidat olla jostain tuppukylästä, kun et tajua, että nykyään kadulla näkee mitä seksikkäämpiä miehiä mitä mageemmissa kuteissa.
        Kyllä nuo vanhoilliset ajattelutavat ottavat nykyaikana päähän.

• meidän mielestä
        Mirkku kirjoitti:

pitäisi myös lähettää sitten ulkoavaruuteen ? Esim. pitkät housut ja pikkutakit ovat miesten vaatteita. Samoin tasapohjaiset kengät ym.

• Jenna

Niin kai mieskin vois käyttää sukkahousuja.......Eihän ne kuitenkaan näy sieltä housujen alta. Mutta sitten pitäis kyllä olla silleen, että ei omia sukkia niitten päälle vaan et rehellisesti näkyis lahkeitten alta. Vois olla ihan makeeta. Ehkei ihan pinkit kuiteskaan.

• mies

olen käyttäny sukkahousuja muutaman kuukauden, tyttö-ystävä ehdotti niitä,sano et kyl niit aika moni muukin mies pitää. no nyt tiedän et ainakin 3 kaverii niit käyttää, pitkien kalsareitten sijaan. tos yks päivä mietittii et miksköhän sukkahousut alkaa nyt vast yleistyy miesten vaatteena, ei olla kyl kukaa ukko viel kehattu sillee niit käyttää et ne näkyis ku on jossain yleisellä paikalla.

• sukkanauhat

Itse käytän mieluummin sukkanauhaliivejä ja pitkiä sukkia, ovat paljon käytännöllisemmät varsinkin miehille, ei tarvitse riisua vessassa jne. Ja jos haluaa vyötäröä vähän ohuemmaksi, voi käyttää sukkanauhallista vyötärökorsettia.

• Denier

Minä voisin kokemuksesta sanoa, että ainakin
        talvella sukkahousut paremmat. Ulkoillessa ne
        lämmittävät paremmin. Paksujenkin sukkien kans-
        sa on käytettävä pitempilahkeisia pikkuhousuja,
        sillä ainakin minä koen viiman iskevän sukka-
        nauhojen kohdalle. Sukkahousujen käyttö ei ai-
        heuta niin paljon ihmettelyä muissa miehissä.
        Ja seksuaalinen vivahde jää pois. Jos olen
        vain vähän ulkona niin sukat on kivemmat. Ja
        antavat tietyn jännityksen tunteen.

• heba

Kaikki miehet ja naiset, mummot ja paapat, nuoret ja vanhat, läskit ja laihat ym ym.
      Heittäkää ulkoavaruuteen nuo ahdistavat vanhanaikaiset mielipiteet, jotka kuuluvat 1800-luvulle! Olis näitten "iik-transu" tyyppien aika myös hyväksyä tosiasia, että nyt eletään jo 2000-lukua!

• muotitietoinen

Ai,että jäit oikein koukkuun? Minä olenkin nähnyt täällä vähän aikaa sitten semmoisen lehden, jossa oli prinssi sukkahousuissa. Taisit olla itse siinä kuvassa.Aika mahtavan näköistä!!!
      Olisi vielä parempi jos käyttäisit mekkoja ja tuohivirsuja.Olisit ihan tytön näköinen!Vähän hienoa!!!

• Mies

Jos haluatte kirjoitella näistä sukkahousujutuista tai haluatte lähettää viestejä. Osoitteeni on: [email protected]

• tauno
        Mies kirjoitti:

Jos haluatte kirjoitella näistä sukkahousujutuista tai haluatte lähettää viestejä. Osoitteeni on: [email protected]

Menee vähä liian pitkälle, sori, koska ei täältä mitään homoseuraa haeta kumminkaan. Kiitos vinkeistä kumminkin!

• no taatusti

hehheh.

• hmmm..

no joo..heheh..eihän siinä mitään vikaa ole jos
      mies tykkää pitää sukkahousuja jalassa..jos ne on mukavat jalassa ja muuten ni kyllähän niitä voi pitää..ei se tee miehestä mitenkään epämiehekästä..

• Vai niin

No just joo ja sitten seuraavaksi ollaan vonkaamassa, että ........."kai mies voi käyttää rintsikoita ja korkokenkiä" ja muita naisten juttuja. EI IKINÄ. MINUN MIEHENI EI KYLLÄ AINAKAAN KÄYTÄ, NIIN KAUAN KUN MINÄ PÄÄTÄN ASIASTA. Helkkarin HOMOT.

• ei homo

Katsoitteko (kysymys suunnattu etenkin nimimerkille 'vai niin') ruotsalaisten Euroviisukarsintaa eli Melodifestivalenia viime lauantaina? Siellä esiintyi ja yllättävän hyvin pärjäsi duo nimeltä After Dark. Poppoon muodostavat kaksi naisiksi pukeutunutta miestä. Aika erikoisen näköistä, mutta näyttää olevan ihan hyväksyttävää tuolla läntisessä naapurimaassa.

Itse olin kyllä iloinen siitä, että aito ja kaunis nainen (sekä hyvä laulaja), Lena Philipsson, voitti.

• Ihme meininki

Ehkä se on miehesi asia päättää, mitä itse pitää päällään. Huomaa, että se reppana elää tossun alla (" NIIN KAUAN KUN MINÄ PÄÄTÄN ASIASTA") ... :)

• Norlyn

Itse käytän lähes päivittäin sukkahousuja pitkien kalsareiden sijaan...

Varsinkin kevyesti tukevat sukkahousut on mun mieleen, koska istun 1300km viikosa auton penkillä.

Avovaimoni ymmärtää minua hyvin ja asiasta kerran puhuttuamme, olen saanut hyvällä omalla tunnolla käyttää sukkahousuja.

On ne vaan mukavat verrattuna roikkuviin kalsareihin. Ainoat hyvät pitkät kalsarit oli city slickersit, mutta ne maksoikin 20€. Tuolla hintaa saan kaksi paria laadukkaita sukkahousuja, vaikka kyllä niihinkin saa rahaa menemään. Emännälle ostin Wolfordin sukkikset ja kas, hintaa oli vain 35€, mutta on myös laadukkaat.

Suosittelen.

• Joku2

Eikö suomen puolelta löydy sitten myymälöitä, jossa olis miehille sukkiksia myynnissä ja eiks sitä voi pitää ihan naisten sukkahousuja/pitkiä sukkia, jos kerran haluaa käyttää niitä ja käyttääkö moni mies tommosia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9574
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3040
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      42
      2821
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      60
      2621
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      200
      2042
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      104
      1944
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1883
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      53
      1440
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1276
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1241
    Aihe