Venttiilinhattu varkaat

Hatuton

Kuka ihme noita venttilihattuja pöllii? Mopopennut?
Eikö tosiaan ole nuorilla varaa ostaa alle 2e maksavia venttiilihattuja?

Olen jo varmaan kilon ostanut venttiilihattuja motonetistä, biltemasta yms... ja aina ne vaan varastetaan.
Se nyt ei minulle suuri menetys ole jos joudun viikossa 2e paketin noita ostamaan, mutta olen vaan jo niin kyllästynyt huomaamaan että "taas ne on joku vieny!"


Kysymykseni siis on:
Tietääkö kukaan jotain ainetta (esim. pihka, mutta tujumpaa ja pahempaa) joka jäisi näitten rosvojen sormiin venttiilihattuja pölliessää. Joku Happo olisi hyvä, mutta suomen laki ei oikeen moiseen lupaa anna. =)

19

4501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukkaa

      vaseliinia niihin, sotkeentuupahan sormet. Happo ei taida kovin pitkään niissä pysyä, ja toisekseen voipi pelti/alumiinivanne ajan mittaan ottaa itseensä siitä.
      Jossain näin myynnissä rengaspainevahteja, jotka tulevat venttiilihatun tilalle ja lähtevät vain omalla erikoisavaimella pois.

      Se vaarahan aina näissä jäynähommissa on että mopopoika kun sotkee sormensa em. tapauksessa, voipi sitten autosi peilit olla seuraavana vuorossa.

    • jeejeeasas

      laita lappu renkaan viereen "sinä, joka viet jatkuvasti venttiilinhatut, ota nyt tuosta 2e ja mene ostamaan säkillinen niitä kaupasta niin ei tarvi täällä hääriä" ja teippaat 2 eurosen siihen lappuun. Pennut repeilevät lapulle ja huomaavat sut huumorimiehenä ja lopettavat luultavasti niiden viemisen. :D

      • aina oikeassa

        jeejeeasas
        voi vittu,mikä idiootti... suoraan naamaan tästä,ilman sanoja!!!


      • Hatuton

        Kävin ostamassa rumimmat venttiilihatut mitä kaupasta löysin. Ei kyllä varmasti kelpaa pennuille. =)
        Voishan tuo lappu homma toimia, mutta en ainakaan vielä kokeile. =)
        Täytyy sit kai joskus ostaa sellaset "rengaspainevahdit" jos rötöstely vielä jatkuu.


    • eboks

      laita liimaa kierteisiin, niin eivät vie.

      • Fiksu miäs

        Ookkona iha hölömö?


      • luultavasti. asialla..
        Fiksu miäs kirjoitti:

        Ookkona iha hölömö?

        Itse ainakin epäilen että kyseessä ovat paikalliset mopopojat...

        Sillä omasta autostani on nk. Alfred J Nussi jo kahteen otteeseen pihistänyt 2 kpl venttiiliinhattuja.

        Tämän tosin ymmärrän koska kyseessä ovat kuitenkin olleet suhteellisen harvinaiset arpakuution malliset venttiilinhatut joita paikallinen "halpakauppa" myy "riistohintaan" 2,50e/4kpl...

        Mutta tämän kanssa pitää vain elää...

        Varashälyttimiähän ei noiden äpäröiden takia kannata edes virittää (kyttiä ei kiinnosta ja itse jos menet väliin niin olet varmasti syyllinen...)

        Eli kannataa vain luottaa siihen että saavat esim. "hieman huonoa polttoainetta" tankkeihinsa... tms


    • Hatuton

      Tiedoksi teille jotka venttiilihattuja varastaa.

      Mulla on nyt kahdesta renkaasta mennyt rikki renkaat ventiilit siten, että renkaat on joutunut viemää korjattavaksi (10e per kerta, per rengas). Kiitos siis tästäkin.

      Siis jos luulette että pieni varkaus / rötöstely ei ketään haittaa, niin en yhtään ihmettele kun pyöriä ja pärriä potkitaan ja rikotaan viikonloppuisin.


      Pitäisikö minunkin laittaa vahinko kiertoon!?


      Järkikäteen!

    • NIKSI!

      kun tämän teet nii ei pölli enää. ota pieni viila. (hyvin pieni 0.5mm) viilaa viistossa auki kierrettävään suuntaan. ota partaveitsen teriä (mielellään uusia) ja vahvaa liimaa ja kiinnitä vietsen terät jokaiseen viilaukseen. jos on vanne punainen varkaat ovat käyneet muttei tule toiste :D

    • ventskanhaddu

      Ei yhtään hullumpi idea. Ei taida vaan olla laillista tälläisten "ansojen" virittely. Alkaa itseäänkin rasittaa, kun heti uusien hattujen jälkeen seuraavana päivänä niitä ei enää ole.

    • musti0205

      Laita veden kestävää vaseliinia esim shell 4000 punainen
      jää käsiin eikä lähde hellposti sormistakaan

    • JonesA
      • JonesB

        Samalta sivulta saa tilattua avaimen joka käy noihin hattuhin.
        Ja taas pöllitään :)


      • popopojo
        JonesB kirjoitti:

        Samalta sivulta saa tilattua avaimen joka käy noihin hattuhin.
        Ja taas pöllitään :)

        Ja onko se nyt kovinkin haastavaa tuikata tuohon reikään joku tikku ja pyörittää hattu irti, hmmm. No, ehkä mopojonnejen ÄO ei moiseen piisaa.


    • Varas xD

      XD

    • Pää palelee

      Tänä aamuna tarvitsi hattua. Kuka nyysi sen?

    • Liian kallista?

      Aijaa että kilon olet niitä ostanut? eli noin 4000 kappaletta

      Ja jos 4 kappaletta maksaa 2€ niin onhan sitten tonni niihin mennyt, että kyllä tommonen summa tuntuu

      Ja jos kerran viikossa ne katoaa niin eihän niitä ole sitten kadonnut kuin vasta 20 vuoden ajan

    • varasd

      on kans niit harvinaisempii venttiilihattui esim lyijypintaiset joita suomessa on enää noin 15 kappaletta. yhes autos oli semmoset nii eiköhän ne siit messiin lähteny. aattelin myydä ne. kyllähä joku ämmä kytät musta soitti ja haravoivat vähän aluetta koska olin pölliny muitakin harvinaisia venttiiliihattuja, niin moni muukin oli tehny must ilmotuksen. ei kannata pitää mitää arvokkaita venttiilihattuja koska niit ei ihan kaupast saa

    • jonneus

      Tuliha näitä venttiilinhattuja joskus junnuna (alle 10v) kavereitten kans pöllityä ku se oli nii "kovaa" laittaa niit omii tuning bmx -polkupyöriin :D
      Sillon ei tienny mist niit saa ostaa ja luultii niit nii kalliiks tuning-osiks, ettei meiä massit ois kumminkaa riittäny (nehä meni karkkii ja energiajuomiin)
      Ne oli kovimmat äiät kel oli hienoimmat venttiilinhatut ja joku tietenki vei ne siit pyörästäki jo seuraavan päivän, jolloin pöllittii lokaaliamiksilt uusii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe