mites pukeudutaan illaksi.
Minulla hel....n vanhat verkkarit jalassa, isännän vanha iso t-paita, hiukset sekasi ja harmaat, villasukat joissa verttyneet varret ne on rullalla nilkoisssa.
Rintaliivit,, noo jätin jo aamulla pois, helpompi olla ilman niitä.
Naamaki on harmaa ja eloton.
Marttavuodet vaivaa ja jatkuvasti hikinen.
Onko olosi ja vaatetuksesi samanlainen, tule mukaan kerhoon.
Mä meen ny syömään jotain kauhean rasvaista, eihän meillä muuta oo.
Hei naiset
38
241
Vastaukset
oletko menossa jonnekin..illatsuihin?
Jos, niin äkkiä saunaan, ja olet koko illan nätti :)- viivi-amaldiina
tiedä jos äkkilähtö tulee, mutta kun olemme kulahtaneita, huonosti pukeutuvia, niin ollaan sitten. :))))
viivi-amaldiina kirjoitti:
tiedä jos äkkilähtö tulee, mutta kun olemme kulahtaneita, huonosti pukeutuvia, niin ollaan sitten. :))))
.. siis naispuolisia turhapuroja :)
Lisäksi yli kasvanut permanenetti, ilman laittamista - kuin millamagiat..
Luuta vain ja matkaan ...:))
- Meriläinen
oikein makkaramunakkaan ja makkaraa oli paljon, tuli ähky olo.
No tälläinen löysä t-paita ja sellaset olohousut on päällä, jos ois kylmää niin ois vielä se systerin kutoma tooosi iso, maahan ulettuvavillatakki, ja tietty villasukat.
Ihanaa iltaoloa :)) - paapuuri
Minulla on vielä ne samat verkkarit ja t-paita kuin tuolla aikaisemmin vastatessani, mutta
illaksi laitan flanellipöksyt ja toisen pitkähihaisen t-paidan.
Täytyyhän sitä vähän asusteita vaihdella ;))
Syön parhaillaan puolukkarahkaa, vähän rötväsin ryntäille, että senkin takia pitää nuttu vaihtaa ;))
Ja meris, ei ole samaa rahkaa kuin eilen, tein uutta.- Meriläinen
Kentähän syyttäisin kun aamulla ei meinannut työhousut mennä jalkaan, tai siis vetskari kiinni, MRR
Minä sanoin miksi pidän noita tiukkoja housuja töissäkin, siun syy, auttamatta siun syy. - paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
Kentähän syyttäisin kun aamulla ei meinannut työhousut mennä jalkaan, tai siis vetskari kiinni, MRR
Minä sanoin miksi pidän noita tiukkoja housuja töissäkin, siun syy, auttamatta siun syy.Älä ala syyttelemään, ite söit, mutta rahka on kyllä hyvää, hiljakseen alkaa ähkyttämään
jo minuukin.
Pitää vissiin ottaa ohjelmaan pari kevennyspäivää ja jättää syöminen vähemmälle.
Sain puolukat putsattua ja survottua, nyt ei tartte kun survoa ne johonkin säilöön. - Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
Älä ala syyttelemään, ite söit, mutta rahka on kyllä hyvää, hiljakseen alkaa ähkyttämään
jo minuukin.
Pitää vissiin ottaa ohjelmaan pari kevennyspäivää ja jättää syöminen vähemmälle.
Sain puolukat putsattua ja survottua, nyt ei tartte kun survoa ne johonkin säilöön.nyt pakkasessa monen värisiä marjoja, ähäkutti :))
Ja ylihuomenna teen sitä vispipuuroa :) - paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
nyt pakkasessa monen värisiä marjoja, ähäkutti :))
Ja ylihuomenna teen sitä vispipuuroa :)Minul on paaaaljon enemmän marjoja, joka paikka täynnä ;))
Pitää joskus tehdä pojille vispipuuroa ja itelle sitä maissijauhosuurusteellista.
Täältä saat marjoja lisää, jos loppuvat kesken talven.
ja lyhythihainen t-paita, villasukat jalassa. Uunissa valmistuu kohtapuoliin jauheliha-ruusukaali pata, on muuten ekakerta ku sitä teen, tuli tänään kolmosen ruokaohjelmassa, pakko tehä, ku tykkään ruusukaalista, eikä oo paljon ittellä muita ohjeita, ku iänikuinen keittäminen:)))
- kawe
Marimekon t-paita musta-valkoinen ja alkkarit, täällä on edelleen p..n kuuma 27 astetta.
Taisit antaa itsesi provosoitua tuosta yhdestä aloituksesta. Minä antaisin ihmisten olla oman näköisiä, heillä on siihen oikeus.........
Minun ruokani on kinkkukiusaus: jossa on kinkkusuikaleita puoli pussia vain, bataattia, sipulia, perunaa, pansuolaa, pippuria ja kevytkermaa. Kypsentyi reilun tunnin ja on hyvää.........lökäricolleget, popeda-paita, appiukon vanha kauluspaita päällimmäisenä,
sen kohta riisun, mummohikee pukkaa. Hervoton juurikasvu, väriltään harmaa.
- HTZA
Tai tuntuu tutulta.
Muuten en ota kantaa.- ei ei
ei
sinä olet hande - HTZA
ei ei kirjoitti:
ei
sinä olet handepalstalla on kyllä tietoa.
- k/k
Kaks syvällistä ja sit on tää hyvä aloitus,sekin on rajattu vain naisille.Tairan mennä pois
Miekii käin liian keposesti siel yhes syvällises, sain heti kommenttia siihen.
Mut äläs nyt mihkää karkaa, ethän sie meitä pelkää, vaik ollaakii nii mahottoman harmaata porukkaa:))
Kyssäri sulle MIES ?
Mitäs sulla on päällä? Ei kait haalarit:)))sasus kirjoitti:
Miekii käin liian keposesti siel yhes syvällises, sain heti kommenttia siihen.
Mut äläs nyt mihkää karkaa, ethän sie meitä pelkää, vaik ollaakii nii mahottoman harmaata porukkaa:))
Kyssäri sulle MIES ?
Mitäs sulla on päällä? Ei kait haalarit:)))Mä keinussa itteäin liekuttelen,boxerit ja villasukat.
koti-kiusattu kirjoitti:
Mä keinussa itteäin liekuttelen,boxerit ja villasukat.
Villasukka fani sinäki:))
sasus kirjoitti:
Villasukka fani sinäki:))
Viilees talos voi varpaat muuten palella,kunnollisii sukkii on vaan vaikee saara,pitäskö sekin taito opetella.
koti-kiusattu kirjoitti:
Viilees talos voi varpaat muuten palella,kunnollisii sukkii on vaan vaikee saara,pitäskö sekin taito opetella.
Näppärä sorminen mies kun olet, olis ihan uus kokemus, kutoa sukkaa:))) Ihan mielikuvissani nään, ku puikot heilus sun käsissäs.. :)
Miun edes mennyt setäni nypläs pitsiä. Maalari oli ammatiltaan.
Maalaili myös tauluja.sasus kirjoitti:
Näppärä sorminen mies kun olet, olis ihan uus kokemus, kutoa sukkaa:))) Ihan mielikuvissani nään, ku puikot heilus sun käsissäs.. :)
Miun edes mennyt setäni nypläs pitsiä. Maalari oli ammatiltaan.
Maalaili myös tauluja.kun meil ostettiin eka sähkö ompelukone mä opettelin sen käytön myyjän kans ja sit viisasin äitii ja siskoo,mehän tehrään mitä halutaan
koti-kiusattu kirjoitti:
kun meil ostettiin eka sähkö ompelukone mä opettelin sen käytön myyjän kans ja sit viisasin äitii ja siskoo,mehän tehrään mitä halutaan
noi se pittää ollakkii.. Toiset tekee mitä ne osaa:))) Mie kuulun ikävä kyl tähä viimosee kategoriaan):
- viivi-amaldiina
kun tulit meidän kanssa villasukkines. :)
- Suikku
Ennemmin hikistä passipoliisia kuin tätä harmaata, suttuista laumaa!
- minäkö snobi?
Niinkö? Saako olla erilainen, vai tuleeko vittuilua?
- iltapuvussa kotona
Juuri tulin kotiin, Hiukset ojennuksessa, ripset sutaistuna.
Riisuu tiukkoja farkkujaaan ja puseroaan....ja mitä päälle, hah. No kauhtunut iso kylpytakki ja sitten naamapesulle:-) - t.l.
Tulin jokin aika sitten kotia.....ja että mitä ehtooksi päälle, nooo ei täs ny enää oikein niin kovasti mitään taida olla, tarpeeksi kumminkin :))
- uk-ko
Se linkki on mistä voi aloittaa uuden keskustelun?
Anteeksi että tuun tänne häiriköimään väärällä asialla. Mutta halusin alottaa keskustelun, enkä kerta kaikkiaan löydä semmosta linkkiä. Mistä te sen löydätte?
Olen tutkinut tuon palstan pinnan 10 kertaa ja kattonut ohjeestakin: siellä sanotaan että klikkaa "aloita uusi keskustelu -linkkiä"... mutta en vaan löydä.
Jos joku auttais nyt ja taluttais sokeaa? Kiitän etukäteen.- t.l.
Katos ny tarkemmin ja ihan tikkukirjaimilla kirjoitettuna
- halipatsuippaa?
t.l. kirjoitti:
eli olen tullu sokeaksi...niinkö!
- viivi-amaldiina
halipatsuippaa? kirjoitti:
sivulle, siel se on...
halipatsuippaa? kirjoitti:
tol sivul mis on nää otsikot, näihin linkkeihin. Yläpuolel:))
- uk-ko
t.l. kirjoitti:
Ei se kylläkään ollut sinisellä pohjalla vaan harmaalla (ainakin mulla). Se oli niin haalea, että en nähnyt valkoista tekstiä vaalean harmaalta pohjalta... mutta sait mut katsomaan tarkemmin :-)
- Heikunkeikku
Töistä kipittelin korkeilla alaraajakopottimilla, kintujen ympärillä suorat mustat housut ja mustavalkoinen tunika. Hiukset vapaina olkapäillä ja valtsut mustat korvikset ja niihin sopiva koru kurkun ympärillä. Täydellinen meikki naamataulus.
Ne alaraajakopottimet nakkasin eteisen perälle, suorien housujen tilalle vetäsin mustat seisokit elikkä vauvan potkuhousut, ilman alaraajapusseja. Tunikan tilalle toisen tunikan, kirkkaan vihreän. Harmillista, kun väri on niin komia, mutten enää ilikiä sitä pistää ihmisten ilmoille, sen verran monta kertaa pesty, että vähän nuhraantuneen näkönen.
Tukan kietaisin takaraivolle ja sitte keitin kaffetta. Todella törkeän iankaikkisen vanhan talvitakin nakkasin niskaani ja höyryävän kahvikupposen kans istahdin parvekkeelle. Takapuoli korituoliin, kintut suoriksi toiselle tuolille ja siinä lasittunein silmin tuijotin puiden latvoja ja hörpin kahvia.
Ja nyt tässä. Olo pikkasen väsynyt, mutta odotettavissa huomattavaa piristystä ja mahdollisesti auringonpaistetta. - viivi-amaldiina
nyt sillälailla että se ei oo paljon mitenkään.
Ollaan sellaisia kuin olemme, pukeudutaan sillai kun tuntuu kivalle.
Annetaan piut paut arvostelijoille, me olemme me, vahva ja voimakas sukupuoli.
Katteli tuossa tämän Akaton mies, aina se on vaan yhtä huvittava vaik onkin moneen kertaan sen nähnyt. Se "simpauttaja" on kyllä omalla paikallaan noissa roleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4653998Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161516
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891464Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521306
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067