Nettitreffit todellista ajanhukkaa

kalep

Miksi naiset eivät vastaile lähettämiini posteihin? Luulisi, että saisi edes jonkun vastauksen että ei kiinnosta tms. mutta ei saa minkäänlaista. Ilmeisesti naiset saavat vastauksia niin paljon että ei kerkeä vastaamaan. Sieltä on sitten helpp välitä täydellinen mies, ainakin ulkoisesti. Ja tarvittaessa heivata se pihalle, jos ei kelpaakaan ja siirtyä seuraavaan mieheen. Nettideittailu on miehille todellista ajanhukkaa.

32

1449

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikko Virtanen

Ihan saman todennut. Ei mitään vastausta saa viesteihin,
      paitsi pelkkää hiljaisuutta.
      Enkä tarkoita nyt mitään kaunottaria, vaan ihan tavallisia
      naisia, sellaisia oman tasoisiani, joihin mulla ainakin noin
      teoriassa on mahiksia.
      Kaunottaret olen suosiolla jättäny rauhaan, ne ei huoli
      tällaista tavallista duunaria.

• 12a

Oletko itse kirjoittanut viestejä. Jos on duunari niin sitten on. Kirjoita mahdollisimman monille, jokaisesta tuntuu hyvältä saada postia on minun mielipiteeni

• zvzvxzvxzb

Olen huomannut saman asian. Olen kirjoittanut tytöille, jos profiilissa on edes jotain kiinnostavaa. Hyvällä tuurilla yksi kymmenestä vastaa. Ovatko naiset tosiaan nirsoja vai mistä kiikastaa? Profiilissani lukee, että olen luotettava, sosiaalinen, hauska, urheilullinen. Kaikkea sitä, mitä naiset profiileissaan ilmoittavat haluavansa mieheltä. Nämä nettisysteemit ovat ihan turhia. Jos täältä jotain löytää, niin se on sama kuin voittaisi lotossa.

Toinen asia mikä ihmetyttää on se, että kun joku nainen sattuu vastaamaan, hän kehuu muutaman kirjoituskerran jälkeen, että on saanut minusta hyvän kuvan. Tämän jälkeen hänestä ei kuulu mitään. Aika törkeää voisi sanoa. Mikä naisia tosiaan vaivaa? Ensin kehutaan ja sitten ei kuulu enää mitään. Yksikin tyttö ehdotti itse tapaamista kanssani. Sitten vastasin, että minulle sopii ja kysyin, että milloin nähdään. Tytöstä ei kuulunut enää mitään.

• 12a

Onko se pelkästään naisissa vika. mene itseesi. Kiinnostako sinua joka nainen jonka profiilin näät. Naiset vastaavat kohteliaisuudesta, mutta jos et itse mitään tee suhteen kehittämiseen, niin sitten ei nainenkaan viitsi jatkaa. onnea kuitenkin naisenhakuun

• Neiti.20v

Minulla ei ainakaan ole mitään valittamista nettideittailusta. Olen kirjoitellut monien mukavien poikien kanssa, joita en muuten olisi koskaan tavannut. Netistä olen löytänyt paljon sellaisia, joita etsin, eli tavallisia hieman ujoja poikia/miehiä, joilla on samoja kiinnostuksenkohteita ja harrastuksia. Vielä ei ole seurustelukumppania löytynyt, mutta olen toiveikas :)

Viestejä on tullut todella paljon, enkä ehdi ja jaksa vastata kaikille, että ei kiitos. Ei siitä pitäisi pahoittaa mieltään. Ei minullekaan aina ole vastattu, eikä se minua haittaa, jos toista ei kiinnostakaan.
        Kai sitä nyt saa vastata vain niille, jotka oikeasti kiinnostavat?

• Olet varmaankin kirjoittanut väärille naisille...Tai jotkut naiset etsivät komeita miehiä..vaikka olisi ite ruma.Kaikki eivät osaa arvostaa sitä sisäistä kauneutta..loppu peleissä on just se luonne tärkein..Ei ulkokuorella tee mtn jos on täyttä paskaa sisältä...Kyllä naisetkin joutuvat olemaan varuillaan,ei ikinä tiiä ketä tuolt netistä löytää..siel voi kirjoitella kuka vaan ja millä mielellä vain..teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:) mut mistä sä sitten näet kuka siel niitä ihania lauseita lähettää ja onko tosissaan.

Naiset yleensä rakastuu just sellasiin ketkä puhuvat ihania mutta käyttävät loppupeleissä hyväkseen. En sanois että netti deittailu olisi turhaa mutta jos kaikki naiset osaisivat lukea rivien välistä niin pahat miehet eivät saisi seuraa.mitä ihanamman viestin laitat sitä vähemmän naiset uskoo sitä..Kerro itsestäsi rehellisesti ja ilman tumpeloa huumoria..Panosta just siihen niin varmasti tulee vastauksia..toinen juttu tee itsestäsi mahdollisimman hyvä valokuva ja laita nettiin/lähetä hänelle...sitten ku olette jo jutelleet puhelimessa ja tapaatte voin lyödä vetoa että nainen ei enää välitä ulkonäöstä vaan sun luonteesta..Kokeile,älä anna periksi!

• suoli24

Mä vaan haluaisin huomauttaa, että ei sulla ole yhtään sen parempia takeita livenäkään jos menet baarista hakemaan miestä. Ainoastaan jos tunnet ennestään jostain syystä, niin voit ehkä olla luottavaisin mielin. Tosin sittenkään et voi olla varma, mitä sen ihmisen yksityiselämään kuuluu. Lehdistä saa ainakin lukea jatkuvasti, miten joku on pimahtanut vaikka kaikki läheiset luulivat olevan kunnollinen ihminen kyseessä.

Mietin vaan, että mitä varten juuri netistä tehdään se karmea peikko jota pitää pelätä?

• Delightful

-mies on lyhyempi tai kevyempi kuin minä
      -ei asu hakualueella
      -etsii "prinsessaa"
      -parasta mitä tietää on lemmiskely
      -ei ole sinkku
      -harrastukset eivät täsmää

Siis usein on syynä se, että miehet eivät lue profiilia kunnolla!
      Olen kirjoittanut itsestäni pitkän profiilin, josta kyllä pitäisi ilmetä minkälaista miestä olen hakemassa. Etsin siis mm.verbaalista,ekstroverttia ja trendikästä miestä. Kun sitten katson yhteyttäottaneen miehen profiilia, ei siellä ole mitään näitä ominaisuuksia. Useinmiten vain pari hassua sanaa.
      Miksi minun pitäisi vastailla tällaisiin?

Ja jos miehelle kelpaa kaikki naiset, ikä 18-60 ja paino 30-300 kg, niin kyllä sekin ihmetyttää...

• asiapentinpentti

siinä profiilissa kiinnostaa miehiä ainoastaan pituus, paino, ikä ja mahdollinen kuva
        kaikki muu on pelkkää diibaa siinä vaiheessa kun ei ole vielä kirjoiteltu / tavattu

Normaali reipas mies myös voi alkaa ihan mihin tahansa harrastukseen naisen kanssa, jos se on hyvänäköinen ja mukava.

Ja ne ekstrovertit, verbaalisesti lahjakkaat trendimiehet ei hengaa netissä kun niillä on ihan tarpeeksi sosiaalista toimintaa oikeassa elämässä.

Ja miesten mielestä parasta on se lemmiskely, mut naisillehan ei saa sanoa asioita suoraan..

• ei diipadaapaa
        asiapentinpentti kirjoitti:

siinä profiilissa kiinnostaa miehiä ainoastaan pituus, paino, ikä ja mahdollinen kuva
        kaikki muu on pelkkää diibaa siinä vaiheessa kun ei ole vielä kirjoiteltu / tavattu

Normaali reipas mies myös voi alkaa ihan mihin tahansa harrastukseen naisen kanssa, jos se on hyvänäköinen ja mukava.

Ja ne ekstrovertit, verbaalisesti lahjakkaat trendimiehet ei hengaa netissä kun niillä on ihan tarpeeksi sosiaalista toimintaa oikeassa elämässä.

Ja miesten mielestä parasta on se lemmiskely, mut naisillehan ei saa sanoa asioita suoraan..

se on, että seksikumppania, sieltä oikeasti ollaan hakemassa. Sitä ei tietysti suoraan voi sanoa, kun leimautuu törkimykseksi. Mistään muusta siinä ei oikeasti ole kysymys!

• ei ruuhkaa 40+

Omasta puolestani voin kertoa, että vastaan kaikkiin viesteihin, joissa ei tarjota seksiä ja jotka on kirjoitettu ymmärrettävällä suomellla. Ehkä nuoret saa niin paljon viestejä, etteivät voi kaikille vastata.

• kun vielä...

treffailin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8269703#comment-39011840

Vaikka en saanut pientä osaakaan nuorempien naisten saamista viestimääristä, oli niitä silti enemmän kuin ehdin käsitellä. Tuikitylsät, tyhjien profiilien viestit poistin vastaamatta. Kiinnostaviin vastasin. Mukaville, vaikka tylsillekin, vastasin ainakin jotain positiivista, selityksen kera, ettei meillä ollut paljon yhteistä. Profiilini oli pitkä. Lopulta toinen pitkäprofiilinen alkoi kiinnostaa, ja kiinnostus osoittautui molemminpuoliseksi.

Olemattoman lyhyet profiilit ja parin sanan viestit voivat joitain kiinnostaa, jos on muita hyveitä miehellä, esimerkiksi komea kuva (oma, milloin otettu?) tai isot tulot. Minua kiinnostavat miehet, jotka osaavat puhua ja kirjoittaa. Kuvista viis. Joskus saattoi jokin pienikin asia olla iso. Ilmeisesti jotkut miehet eivät lue profiileja kunnolla. Etsin vain sinkkuja, ja tietynikäisiä, ja lapsettomia, tai miehiä, jonka lapset olivat jo lähteneet omilleen. Minä kun en ole äidillinen tyyppi.

Yritin mahdollisuuksieni mukaan levittää hyvää mieltä kirjoittamalla jotain mukavaa kaikille, jotka mielestäni sen ansaitsivat. Aikani on rajoitettu, kuitenkin, enkä pystynyt tekemään tästä nettitreffailusta kokopäivätyötä.

• urpilaisköyhä

Kannattaako niitä isotuloisia oikeasti metsästää? Jos toinen on puolisoaan selvästi rikkaampi tai isotuloisempi niin tuskin suostuu yksiin ilman avioehtoa. Ei tietysti kannata etsimällä etsiä itseään köyhempää, ettei tarvitse aikanaan tuota avioehtoa edellyttää.

• Justin Credible

Mitäs kirjoittelette naisille liikaa.

Saatan kirjoittaa kerran kuukaudessa aloitteen jollekin naiselle, jos kiinnostun. Ehkä yksi lause missä pyydän ulos. Turha aikaansa enempää hukata, koska luonnossa näkee pitääkö toisesta, todella.

Nimim. vuosia nettideittaillut.

ps. Jos nainen on aloitekyvytön, olkoot yksin.

• 12a

Olen myös todennut saman, mutta eivät miehetkään juuri vastaile. Tai oletko ajatellut, oletko tehnyt kiinnostavan profiilin. Jos nettideitti ei kiinnosta, niin mene ulos juttele ihmisten kanssa esim. yleisissä tapahtumissa. Jos istut kotona odottamassa, että deittiehdokas tulee ovelle hakemaan. Voit edelleen jäädä yksin.

• Justin Credible

Vastaamatta jättäminen on vain sen merkki ettei kiinnosta alkaa kirjoittelemaan. Tai on sillä hetkellä aktiivinen jonkun toisen kanssa. Turha tuosta n-deittailusta on stressiä ottaa.

Sitten jos aletaan valittamaan, ettei ensimmäinen viesti ollut tarpeeksi pitkä tai kiinnostava ja sen takia jätetään vastaamatta. Niin nämä purnaajat jäävät todennäköisesti ilman seuraa.

• Yksi syy....

Etten ole maksanut ko. maksua. Koska on tullut niin paljon lunta tupaan esim. b2;n yliveloituksista ym.

Mieli kyllä tekisi liittyä..mutta mutta...

Että tämä voi ola yksi syy... Eli ei syy ole sinussa!

• juupeli juu 525

yks syy on feikki-jutut, näistä esim. www. be2 ja feikkipersoonat ja googlaa: tseboksary- siitä Darya. Tod,näk. vaihtavat nimiä ja paikkoja, kaikkea muutakin esiintyy, uutisissa oli, että 750 000 pedofiiliä etsii uhrejaan netistä päivittäin, eli ei voi tietää, onko ilmoituksen takana juuri se henkilö esim. nainen ilmoittaa, voi olla joku mieskin.

• XY

Minuakin kiusasi, että ystävällisen tuntuinen nainen ensin kirjoittelee, ja sitten yhtäkkiä lopetti. Hänen kanssaan kirjoitellessa ehdin jo hylätä muutaman yhteydenoton muilta vastaamalla, että olen parhaillaan tutustumassa toiseen.
      Mutta verkko on täynnä kaloja, karkuun päässyttä ei saa jäädä suremaan. Itselläni jo seuraava olikin seurusteluun asti etenevä suhde.

• JJ85

laita netti ilmoitukseen tulot yli 51 000€ niin kummasti rupee postilaatikko olemaan täynnä!

• Jilia

Jos nainen ei ole kiinnostunut profiilistasi tai viestistäsi niin voisihan hän vastata että "en ole kiinnostunut". Mutta eikö tuon viestin informaatioarvo ole sama kuin sen ettei hän vastaa? Miksi haluat lukea viestin "en ole kiinnostunut"? Ei kenenkään ole pakko kiinnostua kenestäkään, turha siitä on murheita ottaa. Jos minä kirjoitan jollekin miehelle eikä hän vastaa niin kohautan olkapäitäni ja ajattelen että eipä ollut kiinnostunut ja sillä hyvä.

Miten pitkään sinun mielestäsi pitäisi jatkaa viestittelyä ihmisen kanssa joka syystä tai toisesta ei kertakaikkiaan kiinnosta?

• Treffilinjat poikki

Minä olen hakenut seuraa nettimarkkinoilta puolisen vuotta. Nyt alkaa hiljalleen riittämään tämä touhu !
        Muutamia vastauksia olen matkan varrella saanut jo jopa tavannut pari.
        Kummalliseksi tämän touhun tekee muutama asia.

Ensimmäinen on kun kirjoittelee jonkun kanssa ja kaikki alkaa näyttää ihan hyvältä ja jopa molemmat ovat innoissaan.
        Kun sitten tulee kuvien vaihdon vuoro niin viestit loppuvat kertalaakista.
        Minusta ainakin hyviin tapoihin kuuluu kertoa että ulkoinen olemus ei minua miellytä. Ei se sen vaikeampaa ole.
        Itse olen näin aina tehnyt eikä ainakaan minulle kukaan ole siitä loukkaantunut.
        Päinvastoin on kiitelty suoraselkäisyyttä. Tätä samaa toivoisin teiltä arvon naiset.

Toisessa tapauksessa on päästy jo tappaamisten asteelle ja on kuljettu yhdessä useampikin viikko jopa kuukausi.
        Aletaan keksiä menoja ja mitä ihmeellisinpiä selityksiä sille ettei ehdi nyt tapaamisiin.
        Samaan aikaan kuitenkin on profiili ilmestynyt takaisin nettiin =) Ei sen enenpää selityksiä. Pelit vaan poikki.

Miehiä syytetään useasti siitä että etsitään aina vaan parempaa. Kyllä naisissa on ihan sitä samaa vikaa.

Ihmettelen vaan sitä että ei oikeati malteta keskittyä asiaan ja anneta edes mahdollisuutta suhteen kehittyä.
        Minne ihmisillä tänään on niin kauhea kiire ja etsitään aina vaan parempaa kaveria rinnalle.
        Minusta tällä ei saada aikaan mitään muuta kuin huono mieli kaikille ja valtava riittämättömyyden tunne.

Antakaa siis toisillenne mahdollisuus tuntea toinen ihan läpikotaisin. Ei parissa kuukaudessa kaikki puolet tule kenestäkään esille. Ei hyvät mutta ei ne huonotkaan puolet.

Rakkaus toista ihmistä kohtaan on tärkeä asia. Se antaa kaikille voimaa tässä elämässä voittaa vaikeudet ja lisää hyvän olon tunnetta että elämä olisi hauskaa eikä loputonta yrittämistä ja etsiskelyä.

En ole omalta kohdaltani mitenkään katkera kun en ole onistunut löytämää ketään rinnalleni.
        Olen vaan hiljalleen alkanut hyväksymään että onni ei tule etsien vaan eläen.
        Juuri tällä hetkell vaan ei ole ketään sopivaa tarjolla tai en vaan ole itse tarpeeksi valmis uudelle suhteelle.

Tänään aion lopulta laittaa nuo treffisivut kiinni ja suunnatta energiani jonnekin muualle kun ruudun tuijottamiseen ja jatkuvien pettymysten vastaan ottamisiin.

Onnea ja voimia teille jotka vielä jaksatte yrittää !
        Ehkä se lopulta osuu kun sen aika tulee. Niin teillä kuin minullakin =))

• Jilia
        Treffilinjat poikki kirjoitti:

Minä olen hakenut seuraa nettimarkkinoilta puolisen vuotta. Nyt alkaa hiljalleen riittämään tämä touhu !

Ensimmäinen on kun kirjoittelee jonkun kanssa ja kaikki alkaa näyttää ihan hyvältä ja jopa molemmat ovat innoissaan.
        Minusta ainakin hyviin tapoihin kuuluu kertoa että ulkoinen olemus ei minua miellytä. Ei se sen vaikeampaa ole.
        Itse olen näin aina tehnyt eikä ainakaan minulle kukaan ole siitä loukkaantunut.
        Päinvastoin on kiitelty suoraselkäisyyttä. Tätä samaa toivoisin teiltä arvon naiset.

Toisessa tapauksessa on päästy jo tappaamisten asteelle ja on kuljettu yhdessä useampikin viikko jopa kuukausi.
        Aletaan keksiä menoja ja mitä ihmeellisinpiä selityksiä sille ettei ehdi nyt tapaamisiin.
        Samaan aikaan kuitenkin on profiili ilmestynyt takaisin nettiin =) Ei sen enenpää selityksiä. Pelit vaan poikki.

Miehiä syytetään useasti siitä että etsitään aina vaan parempaa. Kyllä naisissa on ihan sitä samaa vikaa.

Ihmettelen vaan sitä että ei oikeati malteta keskittyä asiaan ja anneta edes mahdollisuutta suhteen kehittyä.
        Minne ihmisillä tänään on niin kauhea kiire ja etsitään aina vaan parempaa kaveria rinnalle.
        Minusta tällä ei saada aikaan mitään muuta kuin huono mieli kaikille ja valtava riittämättömyyden tunne.

Antakaa siis toisillenne mahdollisuus tuntea toinen ihan läpikotaisin. Ei parissa kuukaudessa kaikki puolet tule kenestäkään esille. Ei hyvät mutta ei ne huonotkaan puolet.

Rakkaus toista ihmistä kohtaan on tärkeä asia. Se antaa kaikille voimaa tässä elämässä voittaa vaikeudet ja lisää hyvän olon tunnetta että elämä olisi hauskaa eikä loputonta yrittämistä ja etsiskelyä.

En ole omalta kohdaltani mitenkään katkera kun en ole onistunut löytämää ketään rinnalleni.
        Juuri tällä hetkell vaan ei ole ketään sopivaa tarjolla tai en vaan ole itse tarpeeksi valmis uudelle suhteelle.

Tänään aion lopulta laittaa nuo treffisivut kiinni ja suunnatta energiani jonnekin muualle kun ruudun tuijottamiseen ja jatkuvien pettymysten vastaan ottamisiin.

Voin tietysti puhua vain omasta puolestani.
        Minun on ainakin todella vaikea muotoilla sanoiksi sitä etten ole kiinnostunut tai että kuva ei miellytä. En suorastaan päätä että enpä vastaa ikinä, mutta kun en tiedä miten asian oikein sanoisin ja tiedän ettei se ole mukava asia sanottavaksi niin sitten se vain jää. Ei kovin hohdokasta mutta niin se vain on. Kyllä minullekin on käynyt ihan samalla tavalla että mies on vain hävinnyt ja tulkitsen sen niin etten ole miellyttänyt tarpeeksi. Mikäs siinä. Ei minun tarvitse sitä erikseen kuulla, ymmärrän kyllä muutenkin.

Mutta sitä en ymmärrä että pitäisi tapailla pari kuukautta ja odottaa että alkaa tuntua jollekin. Fyysinen kiinnostus kyllä tuntuu heti, puolin ja toisin. Joskus olen tyhmyyttäni suostunut tapaamaan parikin kertaa ihmisen joka ei millään tavalla kiinnosta fyysisesti eikä sykähdytä henkisesti, vain siksi että tämä on muuten "ihan ok". Se on aina osoittautunut virheeksi. Kiemurtelen kiusaantuneena kun toinen yrittää koskettaa ja minun tekee mieli vain paeta paikalta, koko sieluni huutaa kun tajuan tilanteen valheellisuuden, häpeän ympäripyöreitä kommenttejani kun toinen viittaa johonkin intiimiin meidän välillämme.

En minä ainakaan ymmärrä miten voi etsiä "parempaa". Minulle miehiä on vain kahdenlaisia: niitä joiden kanssa voi olla intiimissä suhteessa ja sitten niitä muita. Olisin ikionnellinen jos löytäisin ensimmäiseen ryhmään kuuluvan enkä varmasti kaipaisi takaisin tänne nettimarkkinapaikalle. Ikävä kyllä noita jälkimmäisiä on vain niin paljon paljon enemmän....

• Treffilinjat poikki
        Jilia kirjoitti:

Voin tietysti puhua vain omasta puolestani.
        Minun on ainakin todella vaikea muotoilla sanoiksi sitä etten ole kiinnostunut tai että kuva ei miellytä. En suorastaan päätä että enpä vastaa ikinä, mutta kun en tiedä miten asian oikein sanoisin ja tiedän ettei se ole mukava asia sanottavaksi niin sitten se vain jää. Ei kovin hohdokasta mutta niin se vain on. Kyllä minullekin on käynyt ihan samalla tavalla että mies on vain hävinnyt ja tulkitsen sen niin etten ole miellyttänyt tarpeeksi. Mikäs siinä. Ei minun tarvitse sitä erikseen kuulla, ymmärrän kyllä muutenkin.

Mutta sitä en ymmärrä että pitäisi tapailla pari kuukautta ja odottaa että alkaa tuntua jollekin. Fyysinen kiinnostus kyllä tuntuu heti, puolin ja toisin. Joskus olen tyhmyyttäni suostunut tapaamaan parikin kertaa ihmisen joka ei millään tavalla kiinnosta fyysisesti eikä sykähdytä henkisesti, vain siksi että tämä on muuten "ihan ok". Se on aina osoittautunut virheeksi. Kiemurtelen kiusaantuneena kun toinen yrittää koskettaa ja minun tekee mieli vain paeta paikalta, koko sieluni huutaa kun tajuan tilanteen valheellisuuden, häpeän ympäripyöreitä kommenttejani kun toinen viittaa johonkin intiimiin meidän välillämme.

En minä ainakaan ymmärrä miten voi etsiä "parempaa". Minulle miehiä on vain kahdenlaisia: niitä joiden kanssa voi olla intiimissä suhteessa ja sitten niitä muita. Olisin ikionnellinen jos löytäisin ensimmäiseen ryhmään kuuluvan enkä varmasti kaipaisi takaisin tänne nettimarkkinapaikalle. Ikävä kyllä noita jälkimmäisiä on vain niin paljon paljon enemmän....

Täytyy kai vielä takentaa hiukan mitä kirjoittelin.

En tosiaan tarkoittanut sitä että vängällä olisi yritettävä tapailla jos ei toinen yhtään kiinnosta.
        Kyllä sitä ensi tapaamisella voi jotain päätellä tuleeko tästä mitään.

Jos edes pienen kipinän tuntee rinnassaan niin silloin minusta kannattaa edes muutaman kerran tapailla j katsoa vieläkö se kipinä jatkaa paloaan.
        Mielestäni sen verran suora ja rehellinen olisi oltava toista kohtaan ja sanottava jos ei yhtään kiinnosta.
        Säästyypähän kummaltakin aikaa ja mielipaha ei ole niin suuri kun mahdollisimman ajoissa kertoo toiselle omista tunteistaan ja tuntemuksistaan.

• Jilia

Täytyy kai vielä takentaa hiukan mitä kirjoittelin.

En tosiaan tarkoittanut sitä että vängällä olisi yritettävä tapailla jos ei toinen yhtään kiinnosta.
        Kyllä sitä ensi tapaamisella voi jotain päätellä tuleeko tästä mitään.

Jos edes pienen kipinän tuntee rinnassaan niin silloin minusta kannattaa edes muutaman kerran tapailla j katsoa vieläkö se kipinä jatkaa paloaan.
        Mielestäni sen verran suora ja rehellinen olisi oltava toista kohtaan ja sanottava jos ei yhtään kiinnosta.
        Säästyypähän kummaltakin aikaa ja mielipaha ei ole niin suuri kun mahdollisimman ajoissa kertoo toiselle omista tunteistaan ja tuntemuksistaan.

Okei, ehkä olet oikeassa. Jospa päätän nyt jo etukäteen että sanon vain aina "ehkä emme kuitenkaan ole oikeat toisillemme" jos siltä tuntuu, enkä mieti korrektia tapaa esittää asia niin kauan että lopulta koko juttu jää tekemättä. Yritän siis parantaa tapani.

• Treffilinjat poikki
        Jilia kirjoitti:

Okei, ehkä olet oikeassa. Jospa päätän nyt jo etukäteen että sanon vain aina "ehkä emme kuitenkaan ole oikeat toisillemme" jos siltä tuntuu, enkä mieti korrektia tapaa esittää asia niin kauan että lopulta koko juttu jää tekemättä. Yritän siis parantaa tapani.

Hyvä Jilia !
        Ihan hyvä päätös ainakin minun mielestäni.

Ehkä tuolloin ei sitä mielipahaa pääse syntymään kovin paljoa kun sen kertoo jos kipinä ei ole tarpeeksi suuri.
        Onnea vaan sinulle jatkoon.
        Toivotaan että sinun seuraavassa tapaamisessa ei ole kysymys kipinästä vaan oikein kunnon roihusta =)

• Jilia

Hyvä Jilia !
        Ihan hyvä päätös ainakin minun mielestäni.

Ehkä tuolloin ei sitä mielipahaa pääse syntymään kovin paljoa kun sen kertoo jos kipinä ei ole tarpeeksi suuri.
        Onnea vaan sinulle jatkoon.
        Toivotaan että sinun seuraavassa tapaamisessa ei ole kysymys kipinästä vaan oikein kunnon roihusta =)

Kiitos samoin! Enpä kyllä edes taida muistaa miltä se kipinä tuntuu, pari vuotta tässä on yksin oltu...

• Treffilinjat poikki
        Jilia kirjoitti:

Kiitos samoin! Enpä kyllä edes taida muistaa miltä se kipinä tuntuu, pari vuotta tässä on yksin oltu...

Minä olen sen tämän kolmen vuoden yksin olon aikana kerran kokenut mutta kohtalo päätti minun puolestani toisin.
        Tunne on kieltämättä sen verran hyvä että sitä kuitenkin kannattaa tavoitella.

Nyt on profiilit poistettu nettimarkkinoilta ja odottelen että se tunne tulee sitten minua vastaan jos niin on tarkoitettu.
        Jos ei sitten tule niin minä hyväksyn nyt senkin.

Katse nyt kohti uusia haasteita. Ei kai tässä muutakaan voi.

Kaikkea hyvää sinulle Jilia ja kaikille muille myös jotka jaksavat uskoa onnen vielä löytyvän !!
        Ja kyllä se vielä löytyykin. Niin kauan kun on elämää on myöskin toivoa =))

• gefa

Samanlaisia oli kokemukset minullakin, oli jos minkälaista tapausta, sekä livenä, että netissä....mutta löytyi se oikeakin sieltä lopulta, tosin vain tavallaan...muualla törmättiin, kuin nettitreffeillä, oli vain naamat jääneet mieleen, puolin ja toisin S24treffien profiileista xD

• Amadeus2009

Olen tavannut täältä muutaman mukavan naisen, vaikka ei livenä ei sitten kolahtanutkaan. Viesteihini olen pääsääntöisesti saanut vastauksia, mutta muutama on jättänyt vastaamatta parin viestin jälkeen. Ovat varmaan keskittyneet johonkin muuhun, osa on piilottanut profiilinsa, mikä on ymmärrettävää jos tapailee muita. Se on harmittanut, ettei uskalleta sanoa suoraan, että nyt on meneillään muuta, katsotaan myöhemmin jos se ei onnistu. Jos nainen vastaa vasta kahden kuukauden kuluttua, niin antaa olla, jos ei ymmärtänyt laittaa muutamaa riviä aikaisemmin. Joku olikin maininnut näistä varasijoista.
      Ei nettideittaulu ole ajanhukkaa jos ymmärtää mitä on hakemassa ja osaa sanoa sen myös muille. Minulla on hyviä kokemuksia nettideittailusta. Yksin ryypiskely ja itsesäälissä piehtarointi se vasta ajanhukkaa onkin.

• ihan öönä

Aina te miehet jaksatte valittaa, että ette saa viestejä tai että naiset varmasti saavat niitä tonnikaupalla!!! Ja kun asia ei välttämättä ole näin. Olen erittäin säilynyt ja keskivertotallaajaa näyttävämpi nainen, joka kääntää katseita ihan au naturellinakin ollessaan, ihan vaikka ruokakaupassa. Profiilistakin tämä käy hyvin ilmi, mutta hiljaista on kuin huopatossutehtaalla. Ei viestin viestiä kuukauteen! Taitaa olla niin, että naiset yli neljäkymmentä vee, vaikka kuinka timmit ja fiksut, eivät enää kiinnosta miehiä?

• ...........

jos mies laittaa harrastuksena olevan seksi.Se kertoo paljon,enkä myöskään vastaa jos mies hakee paljon itseään nuorempaa ja kuitenkin ottaa yhteyttä.
        Jos on niin ujo,ettei uskalla viestiä,miksi tulee hakemaan ketään.
        Onko se vaan olla mukana jossain,joillekkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe