Miehet ei tajuu..

Rakkautta Etsimässä

Sain taas eilen noin kaksikymmentä viestiä. Useimmat niitä 'morjens, saanko kuvan', ja profiili sellainen, ettei siitä voinut kertoa, kiinnostaisiko mies yhtään vai ei. Ja monilla niin huonosti muistiinpainuvat nimimerkit, joku numeroyhdistelmä tai muuta sellaista tylsää, ettei heistä jää juuri minkäänlaista mielikuvaa. Avaan viestin, vastaan, jos se on yhtään siivo, vaikka sitten sen: "En usko, että meillä olisi paljon sanottavaa toisillemme", tai jopa: "Olet liian nuori ja komea minulle, sori". Sitten poistan viestit. Joskus jätän viestin vähäksi aikaa, odotellessani seuraavaa viestiä, toivoen, että toinen viesti paljastaa jotain kiinnostavaa, jonka takia haluan jatkaa yhteydenpitoa. Viestilistalla näkyvät vain muutamat viimeisimmät viestit, ja vaikka kirjaudun sisään pari kertaa päivässä, en aina edes näe kaikkia uusimpia viestejä.

Ongelma on siis se, että nuo geneeriset viestit tylsine nimineen vievät aikaa, eivät jätä muistikuvaa, ja niiden joukkoon saattaa hukkua mielenkiintoinenkin mies. Joskus vahingossa poistan viestejä, samalla ruksaten sellaisiakin, jotka olisivat olleet kiinnostavia.

Laittakaa, hyvät herrat, itsellenne sellainen nimimerkki, joka jää mieleen ja erottuu, ja otsikoikaa viestinne paremmin kuin "Moikka", niin teillä on enemmän mahdollisuuksia.

Mitä tässä pitäisi tehdä? Kopioida jokainen viesti ja pitää kirjaa kunkin nimimerkin kanssa käydystä keskustelusta? Minusta sellaisen ihmisen, joka on kiinnostava, pitäisi erottua ja jäädä mieleen, eikä pitäisi olla tarvetta printata joka viestiä. Jos ei jää mieleen, vika on viestittäjän.

Sitten herrat valittavat, että nainen, jolle he ovat suvainneet lähettää viestin, käyttää aikaa netissä ja on kirjeenvaihdossa useiden kanssa! Miten heidän mielestään pitäisi menetellä? Odottavatko he, että joka kerran, kun nainen vastaa yhdelle miehelle, hänen pitäisi kokonaan lakata treffisivulle kirjautuminen, kunnes osoittautuu, ettei mies olekaan kovin mielenkiintoinen? Miten monta vuotta siihen menisi, ja miten monta kiinnostavaa miestä jäisi tapaamatta? Minä yritän luovia tässä karikossa, ja kalastella sitä yhtä sopivaa tästä monikalaisesta parvesta. Ei kuulkaa ole helppoa. Varsinkin, kun tehtävä työtäkin. Jos en kaipaisi kumppania, pysyvää elinkumppania, niin kovasti, antaisin olla koko hullunmyllyn ja luottaisin siihen, että joku törmää minuun valintamyymälässä.

Kärsivällisyyttä, hyvät miehet, ja nokkeluutta viestittelyssänne ja profiilienne luomisessa.

29

1819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä on

se oma kärsivällisyytesi ja nokkeluutesi?

Kuvitteletko että saat viestejä sen takia kun olet niin nokkela?

Et. vaan koska olet nainen.

Luuletko että on kovin herkkua luoda persoonallinen profiili, pyrkiä lähettämään persoonalinen kiinnostava viesti naiselle ja sitten jäädä odottelemaan josko tämä jumalan lahja maailmalle voisi ehkä vastata?

Tämä osoittaa sinulle sen ongelman:

"Minä yritän luovia tässä karikossa, ja kalastella sitä yhtä sopivaa tästä monikalaisesta parvesta."

Miehet taaset näkevät lähinnä sen monikalaisen parven joka pyörii sen yhden naaraskalan ympärillä mutta ovat sen ulkopuolella ja sieltä yritämme sitten tuikkia sinne joukkoon josko osuisi kohdalleen.

Minua on turha syyttää geneerisistä viesteistä tai profiilista koska olen saanut niistä palautetta mutta yritä sinä ymmärtää miesten ongelmaa että se miten naiset saavat viestejä eivätkä viisti vastailla vaikkapa mitään yms. niin pakottaa melkein miehet copypastaamaan ja yrittämään viittä misua kerrallaan että edes yhden kanssa pääsisi alkua pitemmälle.

Minusta tuntuu että teillä naiset on liikaa aikaa ja energiaa viestitellä monen miehen kanssa eikä nokkeluutta lainkaan puhumattakaan kyvystä miettiä miltä miehistä tuntuu nettideitissä.

Tämä oli jo sairasta tekstiä:
      "Mitä tässä pitäisi tehdä? Kopioida jokainen viesti ja pitää kirjaa kunkin nimimerkin kanssa käydystä keskustelusta? Minusta sellaisen ihmisen, joka on kiinnostava, pitäisi erottua ja jäädä mieleen, eikä pitäisi olla tarvetta printata joka viestiä. Jos ei jää mieleen, vika on viestittäjän."

Vai on vika viestittäjän?

Onko sulla mitään muuta sanottavaa kuin mollata miehiä ja esittää noin vitun-ylpeää-prinsessaa joka etsii sitä tyyppiä jonka kanssa voitte nauttia siitä puolesta valtakunnasta?

Sinä jäät kyllä mieleen tuon perusteella jo mutta valitettavan negatiivisessa mielessä.

Omalta kohdaltani aivan sama koska nettideittailu lähenee loppuaan sen verran paskaista kokemusta ja kohtelua on taustalla. Mieshuoranakin homojen kanssa touhutessa on hauskempaa varmaan vaikka umphetero olenkin kuin nettideitin naisten kanssa.

Uskomatonta porukkaa.

"Miten monta vuotta siihen menisi, ja miten monta kiinnostavaa miestä jäisi tapaamatta?"

Kuulostat huoralta, sori vaan.
      Onnea sen yhden löytämiseen, ehkä sitten löydät sen hukassa olevan inhimillisen minäsikin.

• Rakkautta Etsimässä

Et siis joko lukenut kirjoitustani, tai et tajunnut lukemaasi.

Ihmisen kanssa, joka pitää viestien lähettämistä 'huoraamisena', mutta vaatii vastausta joka viestiinsä jokaiselta naiselta, ei voi keskustella. Loogisuus ja terve järki on pahasti hukassa sinulta.

Kuten sanoin, pyrin vastaamaan jokaiselle, joka on suhtkoht siivo, jopa teille ykstotisille lähetän sen "ei kiitos" -viestin, jos suinkin voin. No, on sitten kauhean ylimielistä, että en ala kirjeenvaihtoon jokaisen kanssa - eikun siis sen ensimmäisen kanssa, ja poista profiiliani. Siis mitä oikein odotat? Sitä, että naiset vastaavat kaikille viestittäjille, vai, että alkavat kirjeenvaihtoon sen ensimmäisen kanssa, tai muuten ovat 'huoria'? Knock-knock.

Ja miten jatkat viestittelyä edes sen yhden kanssa, jos et kirjaudu sisään? Ehdotatko, että aletaan heti käyttää sähköpostia? Entäpä, jos tuntuu turvallisemmalta käyttää treffipalstan viestitoimintaa? Se antaa mahdollisuuden torjua, jos toisesta tulee maanvaiva. Pakko on siis kirjautua, jotta voi lähettää viestejä sille yhdelle.

Et siis joko ollenkaan käytä päätäsi, tai sinulla on niin vähän älyä, ettei päästäsi juuri käyttöön ole.

• tulkitsin
        Rakkautta Etsimässä kirjoitti:

Ihmisen kanssa, joka pitää viestien lähettämistä 'huoraamisena', mutta vaatii vastausta joka viestiinsä jokaiselta naiselta, ei voi keskustella. Loogisuus ja terve järki on pahasti hukassa sinulta.

Kuten sanoin, pyrin vastaamaan jokaiselle, joka on suhtkoht siivo, jopa teille ykstotisille lähetän sen "ei kiitos" -viestin, jos suinkin voin. No, on sitten kauhean ylimielistä, että en ala kirjeenvaihtoon jokaisen kanssa - eikun siis sen ensimmäisen kanssa, ja poista profiiliani. Siis mitä oikein odotat? Sitä, että naiset vastaavat kaikille viestittäjille, vai, että alkavat kirjeenvaihtoon sen ensimmäisen kanssa, tai muuten ovat 'huoria'? Knock-knock.

Ja miten jatkat viestittelyä edes sen yhden kanssa, jos et kirjaudu sisään? Ehdotatko, että aletaan heti käyttää sähköpostia? Entäpä, jos tuntuu turvallisemmalta käyttää treffipalstan viestitoimintaa? Se antaa mahdollisuuden torjua, jos toisesta tulee maanvaiva. Pakko on siis kirjautua, jotta voi lähettää viestejä sille yhdelle.

Et siis joko ollenkaan käytä päätäsi, tai sinulla on niin vähän älyä, ettei päästäsi juuri käyttöön ole.

kirjoitustasi väärin.

Kuvittelin että olet niitä jotka kirjoittelevat monelle yhtä aikaa vähän miten sattuu eli viestejä saa odotella ja vaikka onlinessa roikutaan jatkuvasti.

Ymmärrän toki että on vaikeaa selvittää kuka on se oikea jos niitä tarjokkaita on useita kuten aivan yhtä vaikeaa ellei hankalampaa jos niitä tarjokkaita ei tahdo olla yhtään.

Kukaan ei vaadi vastauksia jokaiseen viestiin vaan tuo ei kiitos riittää hienosti.

Pahoitteluni, olen ottanut muutaman kaljan joten ymmärrät ehkä tilanteen kun ylireagoin.

Jospa löydät sen oikean.

• anteeksi tuota
        Rakkautta Etsimässä kirjoitti:

törttöilyäni ja tuo huora kommentti varsinkin oli aiheeton.

Takana vain todella surkeita kokemuksia nettideitistä ja naisista jotka pitävät huolen siitä että miehet ovat kärsimättömiä eikä jaksa vaivata itseään nokkeluudella kun huomaa että saa vain huonoa kohtelua osakseen.

• joka osaa
        anteeksi tuota kirjoitti:

törttöilyäni ja tuo huora kommentti varsinkin oli aiheeton.

Takana vain todella surkeita kokemuksia nettideitistä ja naisista jotka pitävät huolen siitä että miehet ovat kärsimättömiä eikä jaksa vaivata itseään nokkeluudella kun huomaa että saa vain huonoa kohtelua osakseen.

ja uskaltaa myöntää erehdyksensä. Kukapa ei joskus lukisi väärin. Ehkä en esittänyt ajatuksiani selkeästi. Etsin todella sitä yhtä oikeaa. Jos on olemassa etsintätapa, joka johtaa takuuvarmasti tuloksiin, tahtoisin oppia sen. Siihen asti rämmin viestien sekametelisopassa ja toivon parasta.

Nostan hattua sinulle, kun osaat pyytää anteeksi, vaikkei nuo kommenttisi edes pahimmasta päästä olleet. Yksikin kirjoitti minulle, kun olin vieraillut hänen sivullaan - haukkui minut pystyyn, kun olin mielestään liian laiha! :))) Siihen viestiin en sitten vastannut!

• Teksi hyvää!

Psyykenlääke.

• Kolmikymppinen mies

"Ongelma on siis se, että nuo geneeriset viestit tylsine nimineen vievät aikaa, eivät jätä muistikuvaa, ja niiden joukkoon saattaa hukkua mielenkiintoinenkin mies."

"Minusta sellaisen ihmisen, joka on kiinnostava, pitäisi erottua ja jäädä mieleen, eikä pitäisi olla tarvetta printata joka viestiä."

Loogisesti jos mies ei herätä mielenkiintoa, hän ei ole kiinnostava, jolloin hän hukkuu tylsien joukkon ja sellaisen unohtamisesta ei aiheudu tappioita.

Eli missä on se varsinainen ongelma tämän suhteen? Kun et halua treffailla miehiä jotka eivät sinua heti alusta asti kiinnosta, joudut käyttämään paljon delete-nappulaa ja hyppimään ei-kiinnostusta aiheuttaneiden viestien yli. Mitä sitten?

"Joskus vahingossa poistan viestejä, samalla ruksaten sellaisiakin, jotka olisivat olleet kiinnostavia. "

Tämä taas on puhtaasti sinun omaa huolimattomuuttasi. Kirjoita mielenkiintoiset nimimerkit vaikka paperille, kertomasi mukaan niitä ei kuitenkaan liian montaa ole.

Jos vastauksia tulee liikaa vääriltä miehiltä, suosittelen terävöittämään omaa profiilia.

• edes vaivautua

vastaamaan miehelle, joka ei kirjoita itsestään mitään eikä vaikuta muutenkaan kiinnostuneelta sinusta, paitsi ulkonäöstäsi?

Poista tuollaiset viestit heti ja nauti elämästä!

• hmm...

Hyvä nimimerkki Rakkautta Etsimässä

Mietin kuvaamiasi pulmia ja tulin aivan samaan tulokseen, miehet ei tajuu. Olisi mielestäni selvästi miehen etu tajuta auttaa naista vaikeassa etsintätyössä kun samalla voi tulla itse helpommin löydetyksi. Yritin löytää ratkaisua, mutta tähän liittyy niin vakavia eettisiä ja oikeudellisia ongelmia sekä kulttuurisia esteitä, etten keksinytkään kuin yhden, miesten tehtäväksi.

Pohtiessani mieleenjäävän nimimerkin ominaispiirteitä, kiinnitin huomioni siihen minkä itse, hyvä nimimerkki, "Rakkautta Etsimässä" olit valinnut. Erottuuko se? Minkälaisia mielikuvia siitä voi saada? Onko se tylsä ja mielenkiinnoton? Jääkö siitä muistikuvaa?

- Pitäisikö olla tarvetta printata huonosti muistiinpainuvana? -

Hyvä nimimerkki Rakkautta Etsimässä, haluan kiittää Sinua, olen tänään, taas kerran, tajunnut sen mikä minulta aina niin äkkiä unohtuu. Nimimerkilläsi muistutit tärkeimmästä asiasta, siitä mitä me etsimme. Vaikeatahan sitä on löytää, jos se meiltä unohtuu, eikä sitä voi nähdä missään.

Miehethän voisivat kokeilla miltä se näyttäisi viestissä, profiilissa, kaikessa mitä tekee. Erottuisiko se? Minkälaisia mielikuvia siitä voisi saada? Olisiko se tylsää ja mielenkiinnotonta? Jäisikö siitä muistikuvaa?

Minäkin yritän asiallisempaa linjaa (ennen unohdusta) ja muuttaa profiiliani, mistä seuraavana sanoituksenpätkä pienenä näytteenä. Aloittajan tunnelmaa mukaillen, sävel - Kalastaja-Eemelin valssi.

oon seuduilla näillä mä tunnettu joutomies
      ja kylähulluksi mainittu on
      mä haaveinein etsin ja löydänkin kukaties
      joku kaivattu jää kainaloon

jos lämmin ompi Hän tai kylmää lämmitän
      niin yhtään ei väliä sen

ei haittaa nälkä näin kun jyrsin kynsiän
      ja palan paineeksi juon huurteisen

mä verkkoon profiilin näin laitan laulellen
      ja sohvalle käyn oottamaan

koukkuhun varmaan jo piankin jää Hän (röyh!)
      netti suo antejaan

• naisten kuullen

niin hän on heidän mielestään ylitunteellinen mammanpoika, lirkutteleva pelimies tai epätoivoisesti huomiota etsivä takertuja.

• ............

Tosiaan jos vaikeata muistaa ihmistä, jolle kirjoittanut, niin mulle vaikuttaisi siltä, että liian monta rautaa tulessa. Ja jotkut, kuten itse sanoitkin, eivät vaikuttaneet edes kovin mielenkiintoisilta. Toki pääset nyt saamaan kerralla mahd. ison otannan, mutta keskittymiskyky tapauksiin herpaantuu. Itse otin riskin ja keskityin vain yhteen kerrallaan (en nyt sinulle yhtä suosittele, enemmänkin voi toki olla). Monta muutakin hyvää varmasti olisi ollut, mutta yhtä sitä silti lähti hakemaan. Eikä se nettideitti mihinkään katoa vaikka ei olisi onnistunutkaan.

Valkkasin sen kaikkein minulle parhaimman ja luonnollisimman ja minulle sopivamman miesyksilön. Keskityin häneen, treffasin ja sille tielle jäin. Aikaa elämästäni tähän prosessiin tuhlasin siis about pari viikkoa. Ja se oli hauskaa! Ei tarvinnut stressata sitä, että kukas tämä nyt oli ja kuka toi oli. Otsikoilla ja nimimerkeillä ei väliä, koska juttu keskittyi ainoastaan tähän yhteen henkilöön ja jäi siten mieleen. Sitä voi helposti jäädä tsekkaamaan "varmuuden vuoks" et löytyskö vielä jotain parempaa ja oliko muitakin hyvänkuulosia miehiä. Sitten huomaakin tuhlanneensa aikaa ihan mahottomasti tsekkailuun.

Toi kuulostaa omaan korvaan kauhean stressaavalta tyyliltä nettideitata. Sama kuin yrittäisin jututtaa yökerhon kaikki mahdolliset miehet. Itse uskon visusti, että tietty kylmyys ja jämptiys on tosi tärkeää tossa nettideittailussa. Että rajaa jämptisti sitä joukkoa eikä edes yrittäkään kalastella jokikistä mahdollista potentiaalista. Jos vaikka ajatellaan pelkästään pästäkertoimia IRL, niin niitä potentiaalisiahan on ihan hurja määrä! Eihän siinä kukaan nainen hommaisi itselleen muuta kuin hermoromahduksen. Suosittelen lämpimästi sitä, että keräät rohkeuden ja uhraat ne aikas potentiaaliset ja treffaat välittömästi sen kaikkein parhaimman tuntuisen tai vaikka ne kaksi parhainta. Et sä mahottomia menetä ja nettideittiin voit palata aina, jos ei onnista. Anna niille parhaiten tuntuville kunnon mahis.

Tuollahan löytyy laidasta laitaan ihmisiltä erilaisia odotuksia. Joistakin pitäisi keskittyä vain yhteen, joistakin pitäisi jokaselle vastata jne jne Mutta kaikkien toiveita ei voi täyttää ja sulla on omatkin toiveesi täytettävänä ja sulla on niistä sun toiveistasi kaikkein suurin vastuu. Muista, että sä olet se nettideitin herra, et renki! Se on ainoastaan väylä löytää joku itselle sopiva, sun ei tartte olla mieliksi jok ikiselle sitä väylää käyttävälle. Onhan se harmittavaa, kun koki tuottavansa pettymyksen joillekin siellä....mutta jälkikäteen ajateltuna se ei paina ollenkaan siihen verrattuna, että oikeasti löytyi se mies (nyk. avioliitosssa, lapsia ja vuosia takana monta) ja me löydettiin toisemme - sitä mä halusin, toivoin. Ihan kuten toi mieskin. Olis kamalaa ajatella, että tämän olisin uhrannut vain sen vuoksi, että yrittäisin vastata ja olla kaikille sitä mitä he haluavat minun olevan.

Tsemppiä etsintään ja toivottavasti löydät jonkun mukavan miehen. :) Äläkä nyt suostu ottamaan itselles yhtään turhaa mielipahaa ja stressiä aiheesta.

• .m.

Keskittyminen tietyssä vaiheessa on tietysti ihan hyvä. Ehkä se sitten naisten tapauksessa on tärkeämpääkin, kun heille tulee viestejä sen verran paljon yleensä että on jo senkin takia syytä valita ne, joille vastailee.

Miehiä en kyllä opastaisi keskittymään yhteen. Harvalle varmasti yhteydenottoja tulee yhtäaikaa niin paljon, etteikö voisi useammankin kanssa keskustella samanaikaisesti. Lisäksi oma kokemukseni miehenä on se, että mikään ei takaa, että lopulta edes tapaat naista, joka on ottanut yhteyttä. Jos samaan aikaan useampi potentiaalinen on yhteydessä, niin en näe oikein syytä miksi keskustelisin vain yhden kanssa siinä alkuvaiheessa kun ei olla vielä edes tavattu. Itsellä on ollut ilmoitus tuolla Cityssä aikanaan ja siellä sain mieheksi ehkä yllättävänkin paljon vastauksia naisilta. Kaikki olivat asiallisia ja varsin hyviä vastauksia. Vain pari oli sellaisia, jotka eivät syystä tai toisesta napanneet heti alusta alkaen. Kaikkien muiden kanssa viestittelin pidemmälle. Osa kuitenkin kaikkosi kuin tuhka tuuleen, vaikka juttu kulki erittänkin hyvin. Pari naista lopulta treffasinkin.

Aiheesta sivuten. On muuten mielenkiintoista kuinka tuolla Cityssä tuntuisi saavan naisilta huomattavastikin vastauksia omaan ilmoitukseen. Olen nyt kokeillut samaa ilmoitustekstiä täällä, mutta eihän profiilia käydä edes katsomassa. Useampiin olen ottanut yhteyttä, mutta kukaan ei tunnu olevan halukas edes aloittamaan keskustelua. Onko täällä tosiaan aivan erilaista porukkaa?

• ...........
        .m. kirjoitti:

Keskittyminen tietyssä vaiheessa on tietysti ihan hyvä. Ehkä se sitten naisten tapauksessa on tärkeämpääkin, kun heille tulee viestejä sen verran paljon yleensä että on jo senkin takia syytä valita ne, joille vastailee.

Miehiä en kyllä opastaisi keskittymään yhteen. Harvalle varmasti yhteydenottoja tulee yhtäaikaa niin paljon, etteikö voisi useammankin kanssa keskustella samanaikaisesti. Lisäksi oma kokemukseni miehenä on se, että mikään ei takaa, että lopulta edes tapaat naista, joka on ottanut yhteyttä. Jos samaan aikaan useampi potentiaalinen on yhteydessä, niin en näe oikein syytä miksi keskustelisin vain yhden kanssa siinä alkuvaiheessa kun ei olla vielä edes tavattu. Itsellä on ollut ilmoitus tuolla Cityssä aikanaan ja siellä sain mieheksi ehkä yllättävänkin paljon vastauksia naisilta. Kaikki olivat asiallisia ja varsin hyviä vastauksia. Vain pari oli sellaisia, jotka eivät syystä tai toisesta napanneet heti alusta alkaen. Kaikkien muiden kanssa viestittelin pidemmälle. Osa kuitenkin kaikkosi kuin tuhka tuuleen, vaikka juttu kulki erittänkin hyvin. Pari naista lopulta treffasinkin.

Aiheesta sivuten. On muuten mielenkiintoista kuinka tuolla Cityssä tuntuisi saavan naisilta huomattavastikin vastauksia omaan ilmoitukseen. Olen nyt kokeillut samaa ilmoitustekstiä täällä, mutta eihän profiilia käydä edes katsomassa. Useampiin olen ottanut yhteyttä, mutta kukaan ei tunnu olevan halukas edes aloittamaan keskustelua. Onko täällä tosiaan aivan erilaista porukkaa?

Minä vastasinkin lähinnä aloittajalle, naisimmeiselle. Jos vastausmäärä noin hermostuttaa, niin silloin multideittaus ei oikein tunnu toimivan saati, että olisi mitenkään hauskaa.

Mä uskon myös, että paljon vaikuttaa se MISSÄ nettideittaa. Itse en suomi24:ssä ole ikinä edes käynytkään, lähinnä negatiivisten ennakkokäsitysten vuoksi ja palstan meno ei innostanut deittejä kokeilemaan. Se missä itse olin taitaa nyt jo olla kuopattu paikka. Varmasti erilaisissa paikoissa erilaisempi henki. Ja ihan nettideitin rakentumisesta (ilmoitus, profiili vai mikä) voi johtua jotkin erot. Jotkut houkuttelee lähinnä "hengaamaan ja tsättäämään" eikä oikeasti ihmistä etsimään.

• näkijäjoko

Tämä ketju tuntui jotenkin näkevän sen ongelman mikä tässä nettideittailussa mättää. Nainen näkee eri tavalla kuin mies. Nainen näkee niinkuin mies tekisi kaiken vain hänen takiaan vaikkei edes tunne häntä ja nainen voi edelleen olla se tuntematon joka ei tarvitse tehdä mitään, ei edes vaivautua tekemään jotain tosissaan sen eteen, että se elämän mies todella löytyisi. Kaikki tietää että naiset haluaa tutustua muihinkin ja jos ei tiedä niin olisi syytä tietää. Niin myös miesten tiedetään tekevän tätä samaa.
      Tämähän on oikeastaan ainoa tapa saada tietää mitä haluaa ja minkälainen se oikea mies on. Toisaalta jos ei vaivaudu tähän antamalla mahdollisuutta tuntea niin ei varmasti löydä ketään. Eri juttu tietysti on jos todella tietää mitä hakee silloinhan ei tarvitse kirjoitella kuin sille yhdelle kerraallaan. Mutta tunteet ei ole tehty leikittäviksi joten molempien on jossain vaiheessa tiedostettava miten jatketaan ilman että siellä on muita kosijoita. Tietysti se on kaikkien oma asia miten tekee ja mitä hakee, mutta periaatteessa peli täytyy olla selvää kaikille. Onko vakavaa vai ei ja jos on vakavaa niin väittäisin että odotuksia on kumminkin puolin ja siltikään sen ei tarvitse olla lopullista. Suhteet rakentuu luottamuksesta ja se ei pysty kehittymään jos muita on pelissä
      Tähän pääsemiseksi on hyvä sekä naisten ja miesten viestittää usealle koska eivät tunne heitä tarpeeksi hyvin jotta voisivat sanoa onko sillä edellytyksiä kehittyä yhtään mihinkään.
      Naiset vetoavat heidän kykyynsä 'tietää' kuka on se oikea.
      oman kokemuksen perusteella ei pidä paikkaansa
      He eivät tiedä sitä sen paremmin kuin miehetkään.
      Naisilla on liian paljon valtaa tässä he luulevat että he voivat päättää kuka on heidän kanssaan, mutta siinä on kyllä kaksi osapuolta
      Miesten olisi paljon helpompaa löytää se oikea jos heille annettaisin edes se ei kiitos vastaus se auttaisi miestä löytämään sen oikean eikä pyörimään ympyrää samassa kehässä.
      Naiset vetoaa tässä vaikka mihin, on töitä, ei kiinnosta, ei kuulu mulle, unohdin , oli juuri kiireitä, deletoin vahingossa jne. vaikka oikea syy on jossain muualla.
      No pyöriihän siellä tietysti kaikenlaista sukankuluttajaa mutta näistä palautteista on kyllä nähtävissä että surutta toimitaan vastaan yleisiä hyviä tapoja
      Tästähän voi tietysti vaikka kirjoittaa kirjan sen verran ihmeellistä tämä nettideittailu on.
      Miehiä syytetään siitä että ovat persoonattomia, miten kivelle puhuminen voisi tuoda persoonan esiin, paitsi jos et osaa näytellä, mutta sitähän tässä ei haeta.
      Profiilin tarkoitus on tuoda vähän esiin persoonaa
      Naiset haluaa parempia ja parempia kuvauksia ja parempia ja parempia viestejä
      entä naiset? naiset voi tietenkin jatkaa samalla linjalla kuin tähänkin asti
      Minullakin oli profiili vuosia sitten jolloin huomasin tämän saman ongelmaan jo silloin, asiat eivät ole siis parantuneet mitään ei ole opittu, mutta oltaisi voitu jos oltaisi kommunikoitu eikä oltu tuppisuita
      Jos inhottava persoona ottaa yhteyttä pars tapa on viestittää sille mitä mieltä omn hänestä. toisista se on vaivalloista mutta mielestäni tehokasta.
      Olen joskut haaveillut että asiat muuttuisi etää ihmiset uskaltaisi kommunikoida toisilleen, mutta se ihme tuskin tapahtuu. Harmi koska ainakin minä uskon että kaikilla on jotain annettavaa. Se voi olla tuskallista joskus se kommunikointi mutta tarpeellista kehittymisen kannalta.
      Jos nyt joku päättää kommunikoida tähän jotain niin jos saa pyytää älyä mukaan kiitos.
      Tämänhän ei tarkoita etteikö tässä ketjussa olisi ollut älyä haluaisin vain että se äly jäisi eloon.
      Yhteinen ymmärrys tarkoittaa sitä että kumpikin ymmärtää toisiaan ei vain sitä että oma asia tulee ymmärretyksi
      Ainakin minä toivon että yhteinen ymmärrys toteutuu.
      Koska silloin ollan vahvempia kuin yksin.
      Nettideittailu vaatii enemmän aikaa ihastumiseen koska olemme kuin 'vammaisia'
      yrittäessämme tuoda itsemme esiin.
      Joten ihastuminen siellä valintatalossa on helpompaa kun näemme ihmisen oikeasti
      mutta siinä on puolensa kun käytämme aikaa tutustumiseen ennen ihastumista eli nettideittailussa on puolensa
      Kaikki silti varmaan tietävät mitä heikkouksia siinä myös on
      Joten eikun onnea kaikille tasapuolisesti.
      Omalta kohdaltani voin sanoa jos ei kommunikoinnin taso parane niin minua anakaan ei näy missään profiileissa se on varma. ehkä joku toinen näkee asian toisin, minä en.
      Olen hyvinkin toiveikas ihminen mutta kun näkee todellisen puolen tästä niin en usko ihan heti löytyvän sitä 'oikeaa'En edes sieltä siwasta koska samat ihmisethän siellä on . Vaikka suon sen onnen muille jos heille parempi.
      Toivonkin vielä kerran onnea kaikille

Terveisin minä

• ............

koska naisille ei kelpaa mikään. Täällä juuri toisessa ketjussa mies valitti, että oli kirjoittanut aina jokaiselle naiselle pitkän ja mahdollisimman kiinnostavan viestin ja naiset ei edes vastanneet takaisin, lopettivat vain yhteydenpidon. Onko tässä taas naisten prinsessa-asennetta eli miehen täytyy panostaa viesteihin 100-prosenttisesti mutta nainen saa vain vastailla "Joo" tai "Aha"?

• niinkuin kaikissa

muissakin teksteissä niinkuin kaikessa muussakin täytyy ymmärtää, että vähän on vähän ja liika on liikaa. Kovin uuvuttava vuodatus ei ole juurikaan parempi kuin "Hei, mä täällä !". - tiedä vaikka olisi päinvastoin. Sopiva on sopivaa. Ja tekstin pitäisi varmaan olla jotenkin kiinnostava tms. Pituus ei ole välttämättä se ratkaiseva tekijä vaan

• eli tosiaan
        niinkuin kaikissa kirjoitti:

muissakin teksteissä niinkuin kaikessa muussakin täytyy ymmärtää, että vähän on vähän ja liika on liikaa. Kovin uuvuttava vuodatus ei ole juurikaan parempi kuin "Hei, mä täällä !". - tiedä vaikka olisi päinvastoin. Sopiva on sopivaa. Ja tekstin pitäisi varmaan olla jotenkin kiinnostava tms. Pituus ei ole välttämättä se ratkaiseva tekijä vaan

ei kannata kirjoittaa oikeastaan mitään.

Muutama hassu rivi riittää jokaiselle naiselle.

Jos se ei riitä kiinnostuksen herättämiseen niin nainen on umpisurkea tapaus.

Koska eihän sieltä takaisin tule sen parempaa tekstiä.

• kirje
        eli tosiaan kirjoitti:

Siis eikö näiden kirjeiden tarkoitus ole että ihmiset oppisivat tuntemaan toisensa ja se edellyttää että myös nainen osallistuu tähän vastaamalla kirjeisiin.
        muutenhan tässä ei ole mitään järkeä. Jos nainen on sellainen ettei vastaa kirjeisiin tai on passiivinen hyvin pitkälti en usko että mies joka on aktiivinen saisi kovin hyvän partnerin hänestä joten menetys ei ole kovin suuri.Nythän on vaan se tilanne ettei naisia saa viestimään kun he vaan ovat niin täynnä itseään eivätkä ole omaksuneet hyviä tapoja.
        En käsitä mistä se johtuu mutta se on aika syvällä tässä nettideittailussa ainakin.
        Hyvä puoli tässä on siis se ettei tarvitse olla naisen kanssa joka ei osaa puhua ja jolla ei ole mitään tapoja ainakaan hyviä sellaisia
        Se nyt vaan on niin. Ei se ole teksteistä kiinni eikä miehistä kinni vaikka jotkut niin haluavat uskotella. Suurin syys viestittömyyteen on varmasti suuri joukko mieheiä yhdelle naiselle. Ei heillä riitä kiinnostusta kaikille jos edes sile yhdelle koska he eivät osaa päättää mitä haluavat.
        Ei siinä tarvita kovin ihmeellistä logiikkaa kun huomaa ettei nettideittipalstat toimi
        Jokuhan tietysti tulee aina kertomaan että kuinka minä olen onnistunut ja vientiä on riittänyt. Mitä sitten? Onko se jotenkin hieno juttu kun massasta on joku onnistunut. Siis yleensä toimivuutta ajatellen. Jos sielää on vaikka 100 miestä ja vaikka 10 onnistuu luomaan ihan oikean kontaktin eikä mitään pilipalisuhdetta niin ollanko edes silloin oikeilla urilla? En usko Jos vaikka katsotaan näitä kirjoituksia täällä. Onko kukaan koskaan sanonut että löysin vaimon itselleni olemme olleet yli vuoden yhdessä
        Se vasta kertoisi että joku on saattanut saada toimivan jutun.
        Mutta mitä täällä puhutaan? Kuinka paljon on nähty ja kuultu mutta ei sen kummenpaa. Jos tapuhtuu tälläistä en hirveästi kehuisi kommunikoimisen tasolla

Mutta perusedellytys sille että voi tapahtua jotain on se että viestejä kulkee puolin ja toisin ei vain toisin.
        tietysti täällä liikkuu niitä oman viehätysvoimansa testaajia se on selvä
        joten täydellistä tästä näillä puitteilla saada. Vaikkei niin NAISET ja MIEHET
        kirjoitelkaa toisillenne se on valitettavasti ainoa tapa saada tietää toisesta se minkä tarvitsee tietää.
        naiset saisi minun mielestä jättää sen etuukäteis arvioinnin vähän vähemmällä
        ja perustaisi tietoon vähän enemmän kuin arvailuihin.
        Miehet pitäisi arvostaa taas naisia enemmän ja jättää ne vonkaamiset vähän vähemmällä
        Tottakai se on paljon pyydetty mutta muuten ei mikään tule muuttumaan.
        En oikeastaan usko että se voisi muuttua, mutta onhan se kiva ainakin toivoa
        koska toivo on ainoa juttu mikä pitää ihmisen hengissä

Siis nyt on totta että ei houkuttele viestiä pitkästi koska vastausten saanti on kiven alla.
        Mutta viestii pitkästi tai lyhesti niin olkaa itsenne, se on kaikille ainoa tapa saada yhteys siihen johon te oikeasti haluatte yhteyden.
        Vielä kerran ilman viestintää, ei ole yhteyksiä
        Tämä siis koskee sekä miehiä että naisia
        Suoraan sanottuna olisin yllättynyt jos niin tapahtuisi, mutta ainakin itse elän siinä toivossa.
        Sellainen asia vielä, älkää mietikö sitä miten saatte naisen mielenkiinnon heräämään vaan etsikää nainen joka saa teidän mielenkiinnon heräämään sen jälkeen se on paljon helpompaa.

kaikille onnea kuitenkin

• aloittaja
        kirje kirjoitti:

Siis eikö näiden kirjeiden tarkoitus ole että ihmiset oppisivat tuntemaan toisensa ja se edellyttää että myös nainen osallistuu tähän vastaamalla kirjeisiin.
        muutenhan tässä ei ole mitään järkeä. Jos nainen on sellainen ettei vastaa kirjeisiin tai on passiivinen hyvin pitkälti en usko että mies joka on aktiivinen saisi kovin hyvän partnerin hänestä joten menetys ei ole kovin suuri.Nythän on vaan se tilanne ettei naisia saa viestimään kun he vaan ovat niin täynnä itseään eivätkä ole omaksuneet hyviä tapoja.
        En käsitä mistä se johtuu mutta se on aika syvällä tässä nettideittailussa ainakin.
        Hyvä puoli tässä on siis se ettei tarvitse olla naisen kanssa joka ei osaa puhua ja jolla ei ole mitään tapoja ainakaan hyviä sellaisia
        Se nyt vaan on niin. Ei se ole teksteistä kiinni eikä miehistä kinni vaikka jotkut niin haluavat uskotella. Suurin syys viestittömyyteen on varmasti suuri joukko mieheiä yhdelle naiselle. Ei heillä riitä kiinnostusta kaikille jos edes sile yhdelle koska he eivät osaa päättää mitä haluavat.
        Ei siinä tarvita kovin ihmeellistä logiikkaa kun huomaa ettei nettideittipalstat toimi
        Jokuhan tietysti tulee aina kertomaan että kuinka minä olen onnistunut ja vientiä on riittänyt. Mitä sitten? Onko se jotenkin hieno juttu kun massasta on joku onnistunut. Siis yleensä toimivuutta ajatellen. Jos sielää on vaikka 100 miestä ja vaikka 10 onnistuu luomaan ihan oikean kontaktin eikä mitään pilipalisuhdetta niin ollanko edes silloin oikeilla urilla? En usko Jos vaikka katsotaan näitä kirjoituksia täällä. Onko kukaan koskaan sanonut että löysin vaimon itselleni olemme olleet yli vuoden yhdessä
        Se vasta kertoisi että joku on saattanut saada toimivan jutun.
        Mutta mitä täällä puhutaan? Kuinka paljon on nähty ja kuultu mutta ei sen kummenpaa. Jos tapuhtuu tälläistä en hirveästi kehuisi kommunikoimisen tasolla

Mutta perusedellytys sille että voi tapahtua jotain on se että viestejä kulkee puolin ja toisin ei vain toisin.
        tietysti täällä liikkuu niitä oman viehätysvoimansa testaajia se on selvä
        joten täydellistä tästä näillä puitteilla saada. Vaikkei niin NAISET ja MIEHET
        kirjoitelkaa toisillenne se on valitettavasti ainoa tapa saada tietää toisesta se minkä tarvitsee tietää.
        naiset saisi minun mielestä jättää sen etuukäteis arvioinnin vähän vähemmällä
        ja perustaisi tietoon vähän enemmän kuin arvailuihin.
        Miehet pitäisi arvostaa taas naisia enemmän ja jättää ne vonkaamiset vähän vähemmällä
        Tottakai se on paljon pyydetty mutta muuten ei mikään tule muuttumaan.
        En oikeastaan usko että se voisi muuttua, mutta onhan se kiva ainakin toivoa
        koska toivo on ainoa juttu mikä pitää ihmisen hengissä

Siis nyt on totta että ei houkuttele viestiä pitkästi koska vastausten saanti on kiven alla.
        Mutta viestii pitkästi tai lyhesti niin olkaa itsenne, se on kaikille ainoa tapa saada yhteys siihen johon te oikeasti haluatte yhteyden.
        Vielä kerran ilman viestintää, ei ole yhteyksiä
        Tämä siis koskee sekä miehiä että naisia
        Suoraan sanottuna olisin yllättynyt jos niin tapahtuisi, mutta ainakin itse elän siinä toivossa.
        Sellainen asia vielä, älkää mietikö sitä miten saatte naisen mielenkiinnon heräämään vaan etsikää nainen joka saa teidän mielenkiinnon heräämään sen jälkeen se on paljon helpompaa.

kaikille onnea kuitenkin

Mutta luin hiukan, ja sinulla on hyviä ajatuksia.

Minulla kävi säkä pian tämän aloituksen kirjoitettuani: lähetin viestin sivullani vierailleelle kiinostavanoloiselle miehelle. Se johti pitkiin viesteihin, monta viestiä päivässä molemmilta, ja nyt suunnittelemme tapaamista.

Jonkun toisen pitkät viestit eivät olisi koskettaneet sydäntäni, mutta hänen viestinsä toivat esiin koko ajan lisää kiinnostavaa, uusia yhteisiä ominaisuuksia, ja halusin lukea lisää. Olemme viettäneet tuntikausia Skypellä. Hän on hauska, mukava, osaa puhua tunteista, kuuntelee minuakin, on kiinnostunut, kiinnostava. Kaipaan häntä. Olen ollut onnellinen siitä asti, kun aloimme viestitellä. Olen edelleen onnellinen!

Ehkä jokaiselle löytyy joku. Täytyy uskoa niin. Jos uskoo, ettei siitä mitään tule, niin ehkä sitten ei. Toivotan kaikkea hyvää kaikille yksinäisille, varsinkin toivotan yksinäisyyden pikaista loppumista.

• onnea vaan
        aloittaja kirjoitti:

Minulla kävi säkä pian tämän aloituksen kirjoitettuani: lähetin viestin sivullani vierailleelle kiinostavanoloiselle miehelle. Se johti pitkiin viesteihin, monta viestiä päivässä molemmilta, ja nyt suunnittelemme tapaamista.

Jonkun toisen pitkät viestit eivät olisi koskettaneet sydäntäni, mutta hänen viestinsä toivat esiin koko ajan lisää kiinnostavaa, uusia yhteisiä ominaisuuksia, ja halusin lukea lisää. Olemme viettäneet tuntikausia Skypellä. Hän on hauska, mukava, osaa puhua tunteista, kuuntelee minuakin, on kiinnostunut, kiinnostava. Kaipaan häntä. Olen ollut onnellinen siitä asti, kun aloimme viestitellä. Olen edelleen onnellinen!

Ehkä jokaiselle löytyy joku. Täytyy uskoa niin. Jos uskoo, ettei siitä mitään tule, niin ehkä sitten ei. Toivotan kaikkea hyvää kaikille yksinäisille, varsinkin toivotan yksinäisyyden pikaista loppumista.

Sepä oli kiva kuulla meinaan että löysit sellaisen miehen
        se on on todella hieno juttu. Onnea vaan.
        Kyllä niitä tapahtuu ihmeitä meinaan.
        Se on nimittäin enemmän kuin ihme, kun tapaa sellaiselta tuntuvan ihmisen kuin sinä.
        Moni tulee olemaan kateellinen sinulle, minäkin
        Tietysti on kiva uskoa että tuolla olisi joku pystyisi tekemään onnelliseksi
        ja niin olisi syytä uskoakkin.
        Itseni kohdalla se tuskin tapahtuu, mutta on ehkä jotain muuta minulle, mene ja tiedä liian paljon on tapahtunut ja jättänyt tapahtumatta. Usko on siis todella kovilla.
        Kaikesta huolimatta toivon minä myös, että ne jotka sitä oikeaa etsivät eivät luovuttaisi vähällä koska voin sanoa itse että mahdollisuudet sen löytämiseen ovat kuitenkin hyvät niinkin uskomattomalta kuin se kuulostaakin

Onnellista ja erittäin pitkää yhdessäoloa sinulle ystäväsi kanssa

• aloittaja
        onnea vaan kirjoitti:

Sepä oli kiva kuulla meinaan että löysit sellaisen miehen
        se on on todella hieno juttu. Onnea vaan.
        Kyllä niitä tapahtuu ihmeitä meinaan.
        Se on nimittäin enemmän kuin ihme, kun tapaa sellaiselta tuntuvan ihmisen kuin sinä.
        Moni tulee olemaan kateellinen sinulle, minäkin
        Tietysti on kiva uskoa että tuolla olisi joku pystyisi tekemään onnelliseksi
        ja niin olisi syytä uskoakkin.
        Itseni kohdalla se tuskin tapahtuu, mutta on ehkä jotain muuta minulle, mene ja tiedä liian paljon on tapahtunut ja jättänyt tapahtumatta. Usko on siis todella kovilla.
        Kaikesta huolimatta toivon minä myös, että ne jotka sitä oikeaa etsivät eivät luovuttaisi vähällä koska voin sanoa itse että mahdollisuudet sen löytämiseen ovat kuitenkin hyvät niinkin uskomattomalta kuin se kuulostaakin

Onnellista ja erittäin pitkää yhdessäoloa sinulle ystäväsi kanssa

Se, että on joku, josta välittää, ja joka tuntuu myös välittävän, tekee joka päivästä kauniin. Toivon, että olisin tosissani etsinyt kumppania jo vuosia sitten, enkä jättänyt sitä sattuman varaan. No, onhan se yhä sattuman varassa, tietysti.

Kaikkea hyvää sinulle, ja kaikille muille etsijöile. Ei kannata olla kateellinen, koska jollekulle toiselle hän ei olisi sopiva mies, ja jollekin toiselle minä olisin kauhukumppani:)

• Hieman pettynyt
        aloittaja kirjoitti:

Minulle kävi ihan samalla tavalla; viestittelin monta kertaa päivässä -tahtiin pitkästi mielenkiintoisen naisen kanssa, meillä oli sama aallonpituus ja henkinen yhteys, ja mitä vielä. Ja sitten kun tapasimme, hän teki heti ensimmäisen tunnin aikana selväksi, että ei häntä kiinnostanutkaan tavata uudelleen. Ei vain kuulemma tullut perhosia vatsaan, eikä sellaista tunnetta että tässä on nyt se.

Joten: nettideittailussa ja siihen liittyvässä viestinnässä on se todellinen vaara että muodostaa toisesta mielikuvia kirjoittelun perusteella. Sitten ne eivät vastaakaan todellisuutta, ja homma menee aivan pieleen. Omassa tapauksessani kuvatkin oli jo vaihdettu ennen tapaamista.

Toivottavasti sinulle käy hyvin. Itse olen edelleen harmissani, ja tunnen kokeneeni jonkinlaista vääryyttä. Mutta minkäs teet, kun ihmiset ovat nykyisin niin hätäisiä, että ensimmäisen vartin jälkeen pitää jo päästä päättämään tuleeko tästä mitään vai ei.

• aloittaja
        Hieman pettynyt kirjoitti:

Minulle kävi ihan samalla tavalla; viestittelin monta kertaa päivässä -tahtiin pitkästi mielenkiintoisen naisen kanssa, meillä oli sama aallonpituus ja henkinen yhteys, ja mitä vielä. Ja sitten kun tapasimme, hän teki heti ensimmäisen tunnin aikana selväksi, että ei häntä kiinnostanutkaan tavata uudelleen. Ei vain kuulemma tullut perhosia vatsaan, eikä sellaista tunnetta että tässä on nyt se.

Joten: nettideittailussa ja siihen liittyvässä viestinnässä on se todellinen vaara että muodostaa toisesta mielikuvia kirjoittelun perusteella. Sitten ne eivät vastaakaan todellisuutta, ja homma menee aivan pieleen. Omassa tapauksessani kuvatkin oli jo vaihdettu ennen tapaamista.

Toivottavasti sinulle käy hyvin. Itse olen edelleen harmissani, ja tunnen kokeneeni jonkinlaista vääryyttä. Mutta minkäs teet, kun ihmiset ovat nykyisin niin hätäisiä, että ensimmäisen vartin jälkeen pitää jo päästä päättämään tuleeko tästä mitään vai ei.

Ymmärrän kyllä, että se riski on olemassa, puolin ja toisin. Miehen täytyy kyllä olla todella epäsiisti ja oudosti elehtivä, että menettäisin kiinnostukseni, pitkän viestittelyn jälkeen. En kyllä antaisi ensivaikutelman määrätä, vaan katselisin pitempään.

Joskus toinen vaan ei vedä puoleensa, oli vaikka miten hyvinhoidettu ja komea ja pitkä ja tumma. Mutta minulla on tässä elämänvaiheessa jo kehittynyt niin paljon suvaitsevaisuutta sellaisia asioita kohtaan kuin miehen ulkonäkö. Keskustelu, samalla aaltopituudella oleminen, ja samantapaiset kiinnostuksen kohteet ovat ne asiat, jotka merkitsevät.

Tietysti voi olla, ettei oma ulkonäköni miellytä miestä. Olisi se taas kolaus itsetunnolle, eikä ensimmäistä kertaa :)

• näissäkin asioissa
        eli tosiaan kirjoitti:

Muutama hassu rivi on kyllä ihan tarpeeksi. Kyllä ihan muutamaan virkkeeseen pitäisi saada sen verran asiaa, että siitä ja profiilista voi päätellä, kirjoittaako moi vaiko ei.

Sitäpaitsi eihän se tarvi tehdä kuin kerran kunnolla. Siitä eteenpäin viestit monistuvat copy/pastella, kunhan muistaa sitten räätälöidä yhden lauseen jotta nainen saa vaikutelman että hänen profiilinsa on luettu. Näin 90%sti kopioitu viesti muuttuu yksilölliseksi ja antaa tuntuman, että se on juuri hänelle kirjoitettu.

• aloittaja
        aloittaja kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että se riski on olemassa, puolin ja toisin. Miehen täytyy kyllä olla todella epäsiisti ja oudosti elehtivä, että menettäisin kiinnostukseni, pitkän viestittelyn jälkeen. En kyllä antaisi ensivaikutelman määrätä, vaan katselisin pitempään.

Joskus toinen vaan ei vedä puoleensa, oli vaikka miten hyvinhoidettu ja komea ja pitkä ja tumma. Mutta minulla on tässä elämänvaiheessa jo kehittynyt niin paljon suvaitsevaisuutta sellaisia asioita kohtaan kuin miehen ulkonäkö. Keskustelu, samalla aaltopituudella oleminen, ja samantapaiset kiinnostuksen kohteet ovat ne asiat, jotka merkitsevät.

Tietysti voi olla, ettei oma ulkonäköni miellytä miestä. Olisi se taas kolaus itsetunnolle, eikä ensimmäistä kertaa :)

Ensi vaikutelma oli: "Voi ei!"
        Miksi, miksi, mies ei vaivaudu edes leikkauttamaan tukkaansa, ja miksi hänen TÄYTYY pukeutua kaikkein kauhtuneimpaan kirppisteepaitaan, ensi tapaamiselle? Eivätkö he ymmärrä ensivaikutelman tärkeyttä? Teki mieli piiloutua väkijoukon sekaan. No, 'deitti' oli kuitenkin sovittu monipäiväiseksi, kun toinen tuli niin kaukaa. Siinä sitten totuteltiin toinen toisiimme. Luonne oli juuri sellainen kuin olin puhelimitse päätellyt. Käynti parturissa auttoi asiaa myös kummasti. 'Poikamiehen karvoitus' vaihtui siistimpään ja nyt miestä kehtaa viedä kavereidenkin luo, eivätkä naapurit säiky turjaketta enää (vitsi, vitsi - ei säikkyneet aluksikaan).

Kärsivällisyydellä on arvonsa. Riskin hän kuitenkin otti, kun ei yhtään vaivautunut. Onneksi on kuitenkin sen verran joustava, että antaa minun hiukan valita hänelle parempia vaatteita jms. Ihan hyvä olo on. Hyvää seuraa hän on. Saa nyt nähdä sitten. Ihan erilaiset päivärytmit hiukan haittaa. Itse olen aamuihminen, hän yökyöpeli. Pikkuseikka ehkä?

• "ystävystyneet"
        aloittaja kirjoitti:

Ensi vaikutelma oli: "Voi ei!"
        Miksi, miksi, mies ei vaivaudu edes leikkauttamaan tukkaansa, ja miksi hänen TÄYTYY pukeutua kaikkein kauhtuneimpaan kirppisteepaitaan, ensi tapaamiselle? Eivätkö he ymmärrä ensivaikutelman tärkeyttä? Teki mieli piiloutua väkijoukon sekaan. No, 'deitti' oli kuitenkin sovittu monipäiväiseksi, kun toinen tuli niin kaukaa. Siinä sitten totuteltiin toinen toisiimme. Luonne oli juuri sellainen kuin olin puhelimitse päätellyt. Käynti parturissa auttoi asiaa myös kummasti. 'Poikamiehen karvoitus' vaihtui siistimpään ja nyt miestä kehtaa viedä kavereidenkin luo, eivätkä naapurit säiky turjaketta enää (vitsi, vitsi - ei säikkyneet aluksikaan).

Kärsivällisyydellä on arvonsa. Riskin hän kuitenkin otti, kun ei yhtään vaivautunut. Onneksi on kuitenkin sen verran joustava, että antaa minun hiukan valita hänelle parempia vaatteita jms. Ihan hyvä olo on. Hyvää seuraa hän on. Saa nyt nähdä sitten. Ihan erilaiset päivärytmit hiukan haittaa. Itse olen aamuihminen, hän yökyöpeli. Pikkuseikka ehkä?

jo niin paljon, että hän ajatteli, ettei ulkoasulla ole väliä? Mutta onhan sillä. Poikamiehet eivät välttämättä osaa huolehtia vaatteistaan ja hiuksistaan (ja ehkä sen takia pysyvät poikamiehinä). Nainen voi auttaa asiassa, kuten sinäkin olet tehnyt. Hyvä, että hänellä on joustavuutta, jos ei tyylitajua olekaan. Luonnetta on vaikeampi korjata kuin vaatetusta.

• en ole autoeroottis.tuul

Kun nyt en ihastele omaa peilikuvaani,en ole kiinnostunut mistään pornografisesta miehen kanssa, vaan realismia on rakkaus joka on seksuaalista.Siinä on myös hellyyttä ja välittämistä, yhdessäoloa ja läheisyyttä.Joku tsättituttu ei tajua et pelkkä pano on mulle jäätelöntötterö ilman jäätelöä!

• huh,huh..

kukaan halua tuntemattoman kanssa heti seksiä.Miehet on kyllä tai ainakin jotkin kummallsia,ihan kun nainen olis joku kertakäyttökama vaan.
        Sitten ihmettelevät kun naista ei enää kiinnosta.

• Kirjoittanut: en ole aut
        huh,huh.. kirjoitti:

kukaan halua tuntemattoman kanssa heti seksiä.Miehet on kyllä tai ainakin jotkin kummallsia,ihan kun nainen olis joku kertakäyttökama vaan.
        Sitten ihmettelevät kun naista ei enää kiinnosta.

häh? En tajunnut

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe