Miksi huudan ja raivoan miehelleni?

*J*

Miksi huudan ja raivoan miehelleni?

Saan aivan tolkuttomia raivokohtauksia miehelleni ja myöhemmin kadun ja pyydän anteeksi.
Olemme seurustellet vasta vähän yli 3kk ja viimeiset kolme viikkoa olen varmaan joka päviä tai yö saanut raivo kohtauksia.
Mieheni muutti minun luokseni väliaikaisesti, koska yksityinen vuokranantaja sanoin hänet ilman syytä irti.
Minulla on kaksi vuotias poika ja miehelläni on kolme lasta joista yksi on joka toinen viikko täällä ja kaksi joka toinen viikonloppu.
Asumme kaksiossa ja me nukumme olohuoneessa ja lapset makuuhuoneessa.
En tiedä miten suhtautusin mieheni lapsiin, en tietenkää vihaa heitä ,mutta en tiedä mitä tunnen heitä kohtaan.
Oma lapseni tulee hyvin toimeen mieheni lapsien kanssa ja mieheni kanssa.
Lapseni isä lähti armeijaan ,koska oli jättänyt sen kesken. Minä sekä lapseni olimme tottuneet siihen, että lapseni oli yleensä saman verran meillä molemmilla
ja,että minullakin oli hieman omaa aikaa...
Lapseni on aika sekaisin tästä elämän muutoksesta, minulla on uusi mies ja lapsi ei nää oikein isäänsä.
Lapseni on alkanut kiukutella päivisin kamalasti ja öisin herää itkemään enkä saa häntä rauhoittumaan...
Silloin rupean raivoamaan miehelleni ja haukkumaan häntä.
Esim: Tänää lapseni heräsi puoli kuusi aamulla itkemään enkä saanut häntä rauhoittumaan.
Rupesin huutamaan miehelleni ja sanoin, että hänkään ei saa nukkua ja potkasin alas sängystä.
Mieheni meni keittiöön ja minä menin tönäisemään häntä ja haukuin minkä kerkesin. jossain vaiheessa rupesin itkemään ja
mieheni rupesi lohduttamaan minua vaikka en olisi sitä ansainu... En tiedä mikä minulla on hermostun ihan pienistä asioista ja sitten itken ja pyydän anteeksi.
En halua käyttäytyä näin ja mieheni ei ansaitse tälläistä kohtelua. Välitän hänestä todella ja tahtoisn muuttua, mutta en voi muutua ennen kuin tiedän syyn käytökseeni.
pitäisikö minun mennä johonkin terapiaan?? olen todella väsynyt tähän ja tahdon miehelleni pelkää hyvää... onko kelläkään antaa neuvoja?

6

2040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsiptsop

että ymmärrät käytöksesi olevan huonoa. Ymmärrän, että olet väsynyt. Pienen lapsen äitinä on jo muutenkin raskasta, saatikka tuoreena uusperheen "äitinä".

Nopeasti te yhteen menitte ja vielä lapsetkin asuvat siellä. Oliko kenties tehty hiukan hätiköity päätös? Ei sinun tarvitse toimia miesystäväsi "pelastajana", jos hän asunnottomaksi jää. Ethän voi edes millään tuntea miesystävääsi näin lyhyellä ajalla. Suhteenne täytyy olla jo kovin vakavalla pohjalla, kun lapsetkin on jo esitelty toisilleen?
      Olen kanssasi samaa mieltä, HAE apua. Mahdollismman nopeasti, ennenkuin huomaat aiheuttavasi vielä lapsillekin korvaamatonta vahinkoa.

Ei sinun tarvitse olla vahva, eikä ole lainkaan häpeä pyytää apua. Häpeä on, jos itse huomaat käytöksesi olevan kamalaa, etkä kuitenkaan tee asialle mitään. Voimia sinulle.

• ....nainen....

olette ilmeisesti kokoajan yhdessä. Mene ulos tyttöystävien kanssa, edes kahville,lenkille tai jotain. Tarvitset myös omaa aikaa välillä. Ihan oikeasti.

• piparrmintttu

meillä täällä sama tilanne.. 5 ihmistä kaksiossa joka toinen viikko ja syy selvisi kaikkien pahaan oloon.. (pieni tila)
      onhan se sanomattakin selvää eettä jos 5 rottaa pistetään pieneen koppiin.. ne kaivavat itsensä ulos..

eli nyt etäisyyttä tilanteeseen.. joko mies pellolle tai sit isompi asunto.. ihan oikesti se toimii.. syötte toisenne elävältä..

voimia ja haleja!!

niele kiukku ja raivo hetkeksi ja mieti et kaikilla on paha olla.. ja tehkää asialle jotain..

• Anonyymi

Mä inhoan miehiä,otan vain hyötyä niistä. Siksi pysyn sinkkuna. Ainoat miehet joita arvostan ovat oma isä ja poikani ja lapsenlapsi joka on poika.

• Anonyymi

Aloittaja olette liikaa yhdessä...

• Anonyymi

Hyvänen aika! Eihän teillä kenelläkään ole tilaa edes hengittää! Nyt mies kavereiden luokse sohvapunkkariksi, tai minne tahaansa muualle pois sinun ja lastesi kodista!!!!!!!!

Sinun VELVOLLISUUS numero 1 ovat omat, huolellisesti ja harkiten hankitut lapsesi.
      EI asunnottomat poikatystävät, miehet. Ehkä hätätilanteessa yksi (1) päivä, mutta tuo mies royhkeästi käyttää hyväkseen sinun perhettä tunkeutumalla jo nyt pieneen kotiisi.

Kaikki me ymmärrämme että sinun ja lastesi koti on täynnä rakkautta ja huolenmpitoa. Mutta se on VAIN sinua ja lapsiasi varten, EI vieraita miehiä varten.
      Sinä voit tavata hyväksikäyttäjää ystävääsi kotinne ulkopuolella, (virhetikki, mutta jos sinun on aivan kuoleman pakko tehdä se niin... :( ) EI sisäpuolella.

Kuinka ihmeessä sinulla on edes ollut aikaa laukata miesten perässä ja raahata kotiisi???!!!!!!!!!!!!

Lopeta tuo nyt heti. Mies ulos ja sinulle ja lapsillesi mielenrauha ja kotiinne turvallinen ilmapiiri!!!! Se on sinun itsesi hankkima ja vaatima VELVOLLISUUS.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3376
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3166
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3004
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      70
      2928
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2881
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2648
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2460
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2331
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2185
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1953
    Aihe