Miksi huudan ja raivoan miehelleni?
Saan aivan tolkuttomia raivokohtauksia miehelleni ja myöhemmin kadun ja pyydän anteeksi.
Olemme seurustellet vasta vähän yli 3kk ja viimeiset kolme viikkoa olen varmaan joka päviä tai yö saanut raivo kohtauksia.
Mieheni muutti minun luokseni väliaikaisesti, koska yksityinen vuokranantaja sanoin hänet ilman syytä irti.
Minulla on kaksi vuotias poika ja miehelläni on kolme lasta joista yksi on joka toinen viikko täällä ja kaksi joka toinen viikonloppu.
Asumme kaksiossa ja me nukumme olohuoneessa ja lapset makuuhuoneessa.
En tiedä miten suhtautusin mieheni lapsiin, en tietenkää vihaa heitä ,mutta en tiedä mitä tunnen heitä kohtaan.
Oma lapseni tulee hyvin toimeen mieheni lapsien kanssa ja mieheni kanssa.
Lapseni isä lähti armeijaan ,koska oli jättänyt sen kesken. Minä sekä lapseni olimme tottuneet siihen, että lapseni oli yleensä saman verran meillä molemmilla
ja,että minullakin oli hieman omaa aikaa...
Lapseni on aika sekaisin tästä elämän muutoksesta, minulla on uusi mies ja lapsi ei nää oikein isäänsä.
Lapseni on alkanut kiukutella päivisin kamalasti ja öisin herää itkemään enkä saa häntä rauhoittumaan...
Silloin rupean raivoamaan miehelleni ja haukkumaan häntä.
Esim: Tänää lapseni heräsi puoli kuusi aamulla itkemään enkä saanut häntä rauhoittumaan.
Rupesin huutamaan miehelleni ja sanoin, että hänkään ei saa nukkua ja potkasin alas sängystä.
Mieheni meni keittiöön ja minä menin tönäisemään häntä ja haukuin minkä kerkesin. jossain vaiheessa rupesin itkemään ja
mieheni rupesi lohduttamaan minua vaikka en olisi sitä ansainu... En tiedä mikä minulla on hermostun ihan pienistä asioista ja sitten itken ja pyydän anteeksi.
En halua käyttäytyä näin ja mieheni ei ansaitse tälläistä kohtelua. Välitän hänestä todella ja tahtoisn muuttua, mutta en voi muutua ennen kuin tiedän syyn käytökseeni.
pitäisikö minun mennä johonkin terapiaan?? olen todella väsynyt tähän ja tahdon miehelleni pelkää hyvää... onko kelläkään antaa neuvoja?
Miksi huudan ja raivoan miehelleni?
5
1944
Vastaukset
- tsiptsop
että ymmärrät käytöksesi olevan huonoa. Ymmärrän, että olet väsynyt. Pienen lapsen äitinä on jo muutenkin raskasta, saatikka tuoreena uusperheen "äitinä".
Nopeasti te yhteen menitte ja vielä lapsetkin asuvat siellä. Oliko kenties tehty hiukan hätiköity päätös? Ei sinun tarvitse toimia miesystäväsi "pelastajana", jos hän asunnottomaksi jää. Ethän voi edes millään tuntea miesystävääsi näin lyhyellä ajalla. Suhteenne täytyy olla jo kovin vakavalla pohjalla, kun lapsetkin on jo esitelty toisilleen?
Olen kanssasi samaa mieltä, HAE apua. Mahdollismman nopeasti, ennenkuin huomaat aiheuttavasi vielä lapsillekin korvaamatonta vahinkoa.
Ei sinun tarvitse olla vahva, eikä ole lainkaan häpeä pyytää apua. Häpeä on, jos itse huomaat käytöksesi olevan kamalaa, etkä kuitenkaan tee asialle mitään. Voimia sinulle. - ....nainen....
olette ilmeisesti kokoajan yhdessä. Mene ulos tyttöystävien kanssa, edes kahville,lenkille tai jotain. Tarvitset myös omaa aikaa välillä. Ihan oikeasti.
- piparrmintttu
meillä täällä sama tilanne.. 5 ihmistä kaksiossa joka toinen viikko ja syy selvisi kaikkien pahaan oloon.. (pieni tila)
onhan se sanomattakin selvää eettä jos 5 rottaa pistetään pieneen koppiin.. ne kaivavat itsensä ulos..
eli nyt etäisyyttä tilanteeseen.. joko mies pellolle tai sit isompi asunto.. ihan oikesti se toimii.. syötte toisenne elävältä..
voimia ja haleja!!
niele kiukku ja raivo hetkeksi ja mieti et kaikilla on paha olla.. ja tehkää asialle jotain.. - Anonyymi
Mä inhoan miehiä,otan vain hyötyä niistä. Siksi pysyn sinkkuna. Ainoat miehet joita arvostan ovat oma isä ja poikani ja lapsenlapsi joka on poika.
- Anonyymi
Aloittaja olette liikaa yhdessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952222
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391537Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321194Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56952Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol267947- 55886
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20872Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis246788Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18755Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753