Tapasin ihannemieheni

MinähänSe?

Vihdoin se siis tapahtu, 19 vuotta piti tän naisen odottaa, että unelmien mies astu mun elämään!! Oon onnesta sekasin, vaikka ei tää täydellistä ookaan vastakaiun uupumisen vuoks. Mun oli ihan pakko kirjottaa tästä tänne, kaverit alkaa olla jo kyllästyneitä mun vuodatukseen.

Elikkä ensinnäkin täytyy kertoo kaikki häneen liittyvät mukavat asiat: hän on maailman komein mies (ihan ku malli, oikeesti), omistaa ihanat siniset silmät, on sopivan pitkä (miehekäs), trendikäs, itsestään huolta pitävä, huumorintajunen, viisas ja aivan ihana. Tiedän kuitenki (lähes varmuudella), ettei mulla oo minkäänlaisia mahiksia häneen, koska kuulun täysin eri "luokkaan". Hän käyttää muotivaatteita, ite kuljen ihan tavallisissa vaatteissa, jotka on ihan ok muttei mitenkään erikoiset. Oon myös huomannut, et hän juttelee mielummin muille tytöille kuin mulle tilanteissa, joissa itse olen mukana. En vaan voi muuttaa itteeni ja mennä tyrkylle, sellanen en oo.

Oon siis aivan tavallinen, omasta mielestäni huumorintajunen, välittävä ja muut huomioonottava tyttönen, en aivan epätoivonen niinku tästä viestistä saattais niin kuvitella. Se mua vaan harmittaa, että ensimmäistä kertaa elämässäni tapaan sellasen miehen, jonka kanssa voisin kuvitella eläväni vaikka elämäni loppuun saakka, vaikken häntä tunnekaan. :D Ehkä oon siis hiukan epätoivonen..

Kuitenki, oli pakko kertoo tästä jollekin, koiralle puhuminen alkaa jo nyppimään. Voisko muut jakaa samanlaisia tuntemuksia/tarinoita omista elämänsä miehistä/naisista? Hyviä ja huonoja? Olis kiva kuulla ettei oo ainoo tässä tilanteessa kärsivä..

103

16647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavannut ihannemiehesi

      niin ei muuta kuin tuumasta toimeen :o). Mitä siinä menetät jos yrität hankkia häntä itsellesi? Olisiko vanhana mummona kiva miettiä että tapasin elämäni miehen,mutta en tehnyt asian eteen mitään? Nyt vipinää kinttuihin ja tee asialle jotain! Minä ainakin tekisin ;o).

      Minun elämäni mies asteli elämääni yhtäkkiä,arvaamatta. Olin jo luopunut toivosta ettei sellaista miestä olekaan jonka minä haluaisin. Ja pum...hän ilmestyi :o). Kaikista ihaninta on että hän on MINUN,ihan ikioma :o).

      Hän on minusta maailma söpöin mies,ihanin ja huomaavaisin mitä olen ikinä tuntenut. Hänellä on tilanne tajua ja ymmärtää milloin pitää pyytää anteeksi. Hän huomioi minua kaikilla mahdollisilla tavoilla. Tekee oloni turvalliseksi ja onnelliseksi. Hän pitää minua tärkeänä ja antaa aikaansa minulle.

      Hän pitää eläimistä ja lapsista. Keskustelee niistä mielellään kanssani. On huumorintajuinen ja ERITTÄIN romanttinen mies :o). Pitää elämänsä kunnossa :työ,harrastukset,käyttää alkoholia kohtuudella.

      Minun ihannemieheni,minun mieheni

      • .........

        miestäsi? Vai ymmärretäänkö teilläkin romantiikka ja huomiointi siten, että mies antaa huomiota ja nainen ottaa vastaan?


      • rakastunut nyt

        toivon että olet oikeassa, että vain sinun miehesi... sillä en tosiaankaan luota keneenkään, etenkään hyvännäköisiin miehiin.. sillä naiset osaa kyllä viedä hyvännäköisen miehen ja mies on aina vietävissä....
        Tässä kun päivittäin seuraa palv allalla kuka kenenkin kanssa liikkuu, niin hyvännäköisiin ei oll pätkän vertaa luottamista...Itselläni oli sellainen parivuotta sitten. Hän vannoi rakkautta ja sit kävi exiä hieromassa,sillä hän oli niiiin komea omasta mielestäään että hänen exät ottavat hänet aina kun vain hän on tyrkyllä. Tämänkin selvitin ja niin hän kävi exissä. Siis ei komeaa miestä vaan tavallinen ihminen joka välittää myös toisesta ihmisestä... Onnea Teille.


      • |o||o| Androidin tisulot
        ......... kirjoitti:

        miestäsi? Vai ymmärretäänkö teilläkin romantiikka ja huomiointi siten, että mies antaa huomiota ja nainen ottaa vastaan?

        Komee mies ja koulutettu. Normiperheestä jos sellaista nyt on. Hoitaa hommat ainakin näin aluksi. Kaikki ne mukavia ensin on. Pesen pyykit ja pakkaan tavarat hyllyyn. Katsotaan kuinka piloille hemmoteltu sitten lopulta on ja pysyykö eihän sitä toisaalta ketään väkisin voi pitää ....

        (oYo) Push-up -tisulot

        * Napa

        (__!__) Pulska peppulo


      • Järkee ?

        Mitä tämä oikein tarkoittaa ? Kuka Sulle antoi luvan sotkea tätä tärkeätä keskustelua ?
        Mieti Urpo vähän edes joskus.


      • Täydellinen mies nro 1
        Järkee ? kirjoitti:

        Mitä tämä oikein tarkoittaa ? Kuka Sulle antoi luvan sotkea tätä tärkeätä keskustelua ?
        Mieti Urpo vähän edes joskus.

        joka on kasvatettu pilalle "kaikki mulle heti" ympäristöön, löytänyt hetkeksi aikaa jonkun vitun nysverön, peräkamarin mammanpojan jota imee tyhjiin kiristämällä kaiken huomion itselleen "ymmärtää milloin pitää pyytää anteeksi" kun tämä hyväkäs itsekkyydessään järjestää sitä "anteeksi pyydettävää" alvariinsa. Voi sitä mies parkaa. Onneksi osaa tulla järkiinsä (toivottavasti) jossain vaiheessa ja potkaisee tuollaisen paskiksen tunkiolle. Niin käy aina (tuollaisella naisen käytöksellä) kohdallani kun minuun lankeaa.


      • JaanaKatariina

        Tapasin ihannemieheni vuoden -77 maaliskuussa aivan yllättäen. Tuli vain siihen, oli ja jutteli, pelasi jätkänshakkia suoaraan sydämeeni. Kävimme vihillä,ostimme kodin velalla, saimme kauan odotetut,toivotut lapset neljässä nopeasti kiitävässä vuodessa tuskallisten kalliiden,pitkien neljä vuotta kestävien hoitojen jälkeen. Samana aamuna kun esikoinen täytti 4 vee syntyi 3.s lapsi ja perheemme oli siinä. Kasvattelimme toisiamme näinä vuosina kaiken tämän ohella.
        Rakensimme mökin, hoidin lapset itse kotona, joka päivä olemme syöneet, on ollut katto pään päällä, mitään ei ole puuttunut sellaista jota olisimme tarvinneet.Kaikki tämä ihanne- miehen kanssa eletty yhdessä.Vaatimattomasti vaan onnellisesti.Kuopus vielä kotona, toinen jalka oven välissä jo maailmalle lähdössä. Ihannemieheni on ollut sellainen aina jota olen saanut rakastaa tällaisena kuin olen, ja hän on jaksanut rakastaa minuakin tällaisena kuin olen. Hiljaa toisiimme tutustuen, hyväksyen ja toinen toisiamme kunnioittaen. Ihanne- miehiä on siis oikeasti olemassa. Uskon vakaasti suomalaisiin, ihaniin vaatimattomiin perus-miehiin, kun me naiset vain uskallamme ottaa heidät vastaan ilman minkäänlaisia ulkoapäin tuleviin turhanaikaisiin vaatimuksiin tukeutuen.Rakkaus on ja viipyy luonamme kun luomme sille tervetulleeksi sopivan ilmapiirin lähellämme.


      • ......... kirjoitti:

        miestäsi? Vai ymmärretäänkö teilläkin romantiikka ja huomiointi siten, että mies antaa huomiota ja nainen ottaa vastaan?

        aina vkon loput kännissä tuun taksilla aamuyöstä kotii jostai taas aina en muista ees osotetta tänä aamunaki yks neuvos et jossai päi lumikkoo olin et sai antaa säföörille osottee


      • jerry 1
        JaanaKatariina kirjoitti:

        Tapasin ihannemieheni vuoden -77 maaliskuussa aivan yllättäen. Tuli vain siihen, oli ja jutteli, pelasi jätkänshakkia suoaraan sydämeeni. Kävimme vihillä,ostimme kodin velalla, saimme kauan odotetut,toivotut lapset neljässä nopeasti kiitävässä vuodessa tuskallisten kalliiden,pitkien neljä vuotta kestävien hoitojen jälkeen. Samana aamuna kun esikoinen täytti 4 vee syntyi 3.s lapsi ja perheemme oli siinä. Kasvattelimme toisiamme näinä vuosina kaiken tämän ohella.
        Rakensimme mökin, hoidin lapset itse kotona, joka päivä olemme syöneet, on ollut katto pään päällä, mitään ei ole puuttunut sellaista jota olisimme tarvinneet.Kaikki tämä ihanne- miehen kanssa eletty yhdessä.Vaatimattomasti vaan onnellisesti.Kuopus vielä kotona, toinen jalka oven välissä jo maailmalle lähdössä. Ihannemieheni on ollut sellainen aina jota olen saanut rakastaa tällaisena kuin olen, ja hän on jaksanut rakastaa minuakin tällaisena kuin olen. Hiljaa toisiimme tutustuen, hyväksyen ja toinen toisiamme kunnioittaen. Ihanne- miehiä on siis oikeasti olemassa. Uskon vakaasti suomalaisiin, ihaniin vaatimattomiin perus-miehiin, kun me naiset vain uskallamme ottaa heidät vastaan ilman minkäänlaisia ulkoapäin tuleviin turhanaikaisiin vaatimuksiin tukeutuen.Rakkaus on ja viipyy luonamme kun luomme sille tervetulleeksi sopivan ilmapiirin lähellämme.

        ei kaikki toivonmukaan ole,ehkä


      • cwvvvwww
        Täydellinen mies nro 1 kirjoitti:

        joka on kasvatettu pilalle "kaikki mulle heti" ympäristöön, löytänyt hetkeksi aikaa jonkun vitun nysverön, peräkamarin mammanpojan jota imee tyhjiin kiristämällä kaiken huomion itselleen "ymmärtää milloin pitää pyytää anteeksi" kun tämä hyväkäs itsekkyydessään järjestää sitä "anteeksi pyydettävää" alvariinsa. Voi sitä mies parkaa. Onneksi osaa tulla järkiinsä (toivottavasti) jossain vaiheessa ja potkaisee tuollaisen paskiksen tunkiolle. Niin käy aina (tuollaisella naisen käytöksellä) kohdallani kun minuun lankeaa.

        tuli itsellekin. Todennäköisesti pikku prinsessa kyllästyy pian saamattomaan nysväkkeeseensä ja etsii "pahan pojan" päästäkseen irti tylsyydestä. Siitä taas seuraa omat ongelmansa. Pikku tytöt hakevat äärtunteita, koska tunneryöpyt ovat niin ihkuja.


    • Olipas tyhmä juttu

      Että ihan tällanen "ihannemies". Jos et tunne edes koko tyyppiä niin ihan oikeesti: GET A LIFE. Kuinka tällasta edes julkastaan.

      • cotton1

        ei matsaamalla .se on kaikille nuoruudessa kun hormoonit hyrrää., mutta ratikaikekon?


    • tttttttttttttttt

      on Pamela Anderson, mut oon jo hyväksyny etten häntä saa. Satuprinsessaa tai prinssiä ei ole olemassa ja jos haaveilee jostain itselle liian täydellisestä kumppanista niin voi olla että menee ohi se joka ois oikeesti se oikee. No sä oot nuori vielä ehkä joskus sen opit.

      • vaihtoehtoja löytyy

        Otin Pamelan virolaisen kopion (tosin fiksumman) ja hyvin on mennyt 6 vuotta.


      • Däääm
        vaihtoehtoja löytyy kirjoitti:

        Otin Pamelan virolaisen kopion (tosin fiksumman) ja hyvin on mennyt 6 vuotta.

        Jos sinäkin olet onnistunut löytämään virosta kauniin naisen niin kerrohan nyt miten sen teit....menit lahden toiselle puolelle ja valitsit vai????


      • ...........

        Sitten kun itse kasvoin vielä lisää, niin huomasin, että nää satuprinssit/prinsessat on ihan eri kontekstissa esim. tuossa sinun jutussa kuin vaikka omalla kohdallani. Sillä on merkittävä ero puhutaanko näistä ihanteista täysin mielikuvituksen pohjalta vai silloin, kun se toinen on tavattu, ihastuttu, rakastuttu. Sana "täydellinen" voi tarkoittaa jotain ihan muuta kun siitä puhutaan hypoteettisesti tai jostain julkimosta, joka tiedetään mutta ei tunneta, ja kun taas puhutaan oikeasta ihmisestä.

        Jos mulla olisi ollut vaikkapa ap:n ikäisenä käsitys ihannemiehestä (jota ei ollut), niin se eroaisi paljonkin siitä mikä on nykyinen ihannemiehen käsitykseni. Ihannemies on aamukänkky, katsoo jalkapalloa, silmäpussit ajoittain ja helteillä voi olla hikinäppyä. Kotioloissa voi röyhtäillä ja vetää huumoria pieruista. Painoa aikas vähän kuten lihaksiakin. Eli just prikulleen täydellinen. ;) Sittenhän on tosi paljon kaikenlaisia piirteitä, jotka aina nähnyt postiviiseksi (vastuuntuntoisuus, hellyys, huomioiva, rakastava, hauska, keskustelutaitoinen, vapautunut, mahtava isä, positiivinen, komea). Ja tää ihannemies on tietysti puolisoni. Rakastavan silmin se nyt vaan menee niin, että se toinen on ihan helvetin ihana ja komea/kaunis - ja ihan oikeasti kokee sen ihmisen täydelliseksi (vaikka luettelisi millaisen listan huonoista puolista ja vaikka ne rinnanympärykset, kilot, sentit, hiustenväri jne ei menis yhteen sen kanssa, mitä aikaisemmin käsittänyt täydelliseksi). Eli se satuprinssi/prinsessa ja täydellisyys on lopulta erittäin venyvä käsite, kun kasvaa, niin voikin huomata että se satuprinsessa voikin olla se ihan tavis Maija Lappeenrannasta, jolla ei olekaan DD-kuppia ja 60 sentin vyötäröä. Mutta SILTI se tuntuu satuprinsessalta ja täydelliseltä. Epäloogista varmasti, jos ajatellaan että ihanteen täytyisi olla jotenkin kylmästi järkeilty kokonaisuus, jota ei ikinä voi saadakaan. Mutta jossain vaiheessa se ei aina olekaan niin tärkeää ja huomaa, että on ihan oikeasti kiva uudella asenteella olla sen satuprinssin/prinsessan kanssa.

        Ja mitä tulee tuohon aloitusviestiin, niin mä sanoisin että toivottavasti nyt ottaa aikansa eikä kiirehdi oppimaan siihen kyyniseen elämänvaiheeseen. Tai ainakin nopsaan pois siitä, jos sinne erehtyy menemään. 19-vuotiaiden kuuluukin olla noin ihastuneita ja mikäs siinä jos kokee olevansa ihanteellisen kumppanin kanssa ja saakin olla vähän pinnallisempi. Koska tossa vaiheessa se elo on muutenkin niin kepeää, ei asuntolainoja, lapsia tai sitä uuvuttampaa arkea, johon vaaditaankin sitten pariskunnalta enemmän. Paljon parempi, kuin nämä jotka jaksavat aivan turhista seikoista vähätellä omaa kumppaniaan. Tai oikeasti kuvitella, että ihanneihmisiä itselle ei olisi olemassa! Niitähän on vaikka kuinka paljon! Se vaan riippuu siitä miten kokee sanan täydellinen, kumpuaako se kylmästä järjestä vai vähän lämpimämmistä paikoista (jolloin toki tarvii huomioida, että ne perus luonteenpiirteet on kohillaan kuitenkin).

        Ja jos perusasiat kunnossa myöhemmin eli luonteenpiirteet kohdillaan eikä ole hunsvotti, niin mikäs siinä välillä pitää niitä pinkkejä laseja päällä ja oikeasti nähdä oma kumppani sinä ihanneihmisenä.


    • Lapin mies

      Olit tavannut kuulemma ihanne miehen, hän juttelee muille naisille vaan, et tunne sitä kirjoitit, ethän sinä silloin sen kanssa ole, koska yksinäiset naiset on ottanut koiran ja sitten koira on ihan vauhko kun naiset ei koouluta sitä,kun sanoit puhuvasi koiralle se koira taitaa olla esteenä, ja sit jos nainen käyttää liikaa alkoholia niin mies saa hoitaa koiran.

      sivusta seurannut.

    • Atte A.

      "Hän käyttää muotivaatteita, ite kuljen ihan tavallisissa vaatteissa,"

      Mies on todennäköisesti homo.

      • Onnellinen mummo

        Olipa tyhmiä kommentteja ! Toinen on onnesta mykkyränä ja sitten tulee tuollaista palautetta.
        Olipa joukossa yks täys idioottikin,tuo "kullijuttu".En tiedä missä nurkan takana noita on kasvatettu.

        Pidä sinä nuori nainen kiinni ihanteestasi jos et tätä miestä saa,niin varmasti vielä kohdallesi sattuu se ihan oikea joka näkee vain sinut ja ei muita.
        Minä olen ollut aina hiukan ujo ja hiljainen,mutta löysin kuin löysinkin sen oikean ! Siinä ei senttejä silloin mittailla ! T: Mummo


      • kyrpäjooseppi&eräjorma

        "Ajanhukkaa, homo se on
        Atte A.18.9.2009 14:20
        "Hän käyttää muotivaatteita, ite kuljen ihan tavallisissa vaatteissa,"

        Mies on todennäköisesti homo. "

        Enpä olisi asiaa voinut itse paremmin ilmaista :)

        Ja toinen
        " No,olipa tyhmiä
        Onnellinen mummo18.9.2009 15:38
        Olipa tyhmiä kommentteja ! Toinen on onnesta mykkyränä ja sitten tulee tuollaista palautetta.
        Olipa joukossa yks täys idioottikin,tuo "kullijuttu".En tiedä missä nurkan takana noita on kasvatettu.
        T: Mummo "

        Onnesta mykkyränä kun "melkeimpä kadulla kävellyt vastaan" joku mallipoikanen ruotsalaisen pilke silmäkulmassa, vieressä käveleviä naisia "vokotellen", pahoittelen etten näe edellämainitussa mitään syytä käpertyä hykertelemään onnesta (ja juttelemaan siitä koiransa kanssa!) ellei itse ole joku ladon takana kasvanut sanonkomikä :)
        Joten kannattaako nyt todella onnitella toista moisen takia, jää vielä kotiinsa hykertelemään koiralleen onnestaan loppuelämäkseen odottaen josko tämä kaappi-poika joskus tulla kolkuttaisi oveen..

        Asiahan olisi täysin eri jos jutun kirjoittaja edes tuntisi kyseisen henkilön, ja tätä ei tarinasta ilmennyt.


      • Jos mies pukeutuu muotivaatteisiin niin on auttamattomasti homo. Ei se tarkoita jos sinä tulet sieltä ladon takaa joka aamu paskasissa farmareissa ja kumisaappaissa että kaikki Suomen heteromiehet olisivat tyylitajuttomia tai haluaisivat pukeutua niihin junttiverkkareihin. No mutta suomalaiset ovat metsäläiskansaa.Seurataan maailman menoa 20 vuotta jäljessä...


      • apinanan
        Wilsson_02 kirjoitti:

        Jos mies pukeutuu muotivaatteisiin niin on auttamattomasti homo. Ei se tarkoita jos sinä tulet sieltä ladon takaa joka aamu paskasissa farmareissa ja kumisaappaissa että kaikki Suomen heteromiehet olisivat tyylitajuttomia tai haluaisivat pukeutua niihin junttiverkkareihin. No mutta suomalaiset ovat metsäläiskansaa.Seurataan maailman menoa 20 vuotta jäljessä...

        wilsson on varmaan maahanmuuttaja jolle sossu kustantaa bossit ja armanit..
        musta takatukka sliipattuna ja pizza-veronkierrolla hankittu audi.


      • apinanan kirjoitti:

        wilsson on varmaan maahanmuuttaja jolle sossu kustantaa bossit ja armanit..
        musta takatukka sliipattuna ja pizza-veronkierrolla hankittu audi.

        Ei ole wilsson maahanmuuttaja vaan ihan valkonaama suomalainen. Ja alle 2000 euron kuukausipalkalla ne vaatteet ostetaan. Mutta jos ei kato laita kaikkia rahoja viinaan niin jää johonki muuhunki ja jos ei halua olla normi perusjuntti niin minkäs teet.


    • Kurota kuuseen niin katajasta itsesi löydät

      Eiköhän jokainen meistä nää joka päivä unelmien kumppaneita joita ei saa kuin osa, ne jotka vastaavat tätä vastapuolta tasoltaan. Sinulla ei kertomasi perusteella ole minkäänlaisia mahdollisuuksia, sorry. Tyydy tasoiseesi seuraa niin ei tarvitse jutella koiralle..vai niinkö tässä on jo käynyt..lol

    • rankki

      Huh miten pinnallinen kirjoitus. No ymmärtäähän sen toisaalta kun kirjoittaja on joku teinikakara.

    • adsd

      arvaan että kyseinen ihastuksesi on työpaikallasi?

    • MIL2

      Jos et kyseistä miestä tunne, et voi oikeastaan tietää onko hän todella ihannemiehesi. Hänellä saattaa olla joitakin todella ärsyttäviä tapoja (jotka paljastuvat ehkä vasta kun asuu saman katon alla...) Hänellä voi olla aivan erilainen elämänkatsomus, arvot, toiveet ja odotukset elämältä kuin sinulla. Siksi ehdottaisinkin, että yrittäisit aluksi kaveerata miehen kanssa, päästä keskustelemaan ehkä vähän syvällisemmistäkin asioista kuin säästä niin oppisit tuntemaan miten tämä ihana mies oikeasti ajattelee asioista. Siinä samalla voit itse olla aivan hurmaava ja saada hänet ihastumaan itseesi :) Jos heti antaa ymmärtää että elämänkumppia olen tässä vailla niin mies helposti pelästyy. Siksi kannattaa ensin tutustua kaverimielessä niin siitä on sitten helpompi ja mukavampi siirtyä seurusteluun jos se ihastumisen liekki syttyy toisinkin päin. Mutta jos mies ei olekaan kiinnostunut tai osoittautuukin jollain tapaa sinulle sopimattomaksi, niin älä lannistu! :) Maailma on miehiä pullollaan, yleensä se oikea tulee vastaan kun vähinten odottaa. Eli ei siis kannata etsimällä etsiä, silloin tekee vaan helposti vääriä valintoja. Tsemppiä ja mukavaa syksyä! :)

      • sentti sisäänpäin ja mixei naamki

        Jotain kappale jakoa kiiitos.. ei tota jaksa lukee.mph1 ja 2
        herran jestasta ettenmä osaa ees laskee.. siis tiekste...
        oks toi jotai 37 tai jotai sinne päi no ei ollu!!


    • OI KERRO KUU. KULTAINEN KUU

      löytäneeni ihannemieheni.Toinen asia jo onkin miten hänet saan itsellen. Tähän ikään ei kukaan eikä koskaan ole vienyt jalkoja alta.Nyt on niin käynyt.Onnea sinullekin ,löydöstäsi.

    • MattiTeppo1223

      Ehkä me vielä tavataan ;-).

      • aikuinen nainen

        Tää oli paras vastaus tähän!!
        Saahan sitä unelmoida, ei ny kannata kaikkea niin vakavasti ottaa! :)


    • erizkah

      Noi kaikki sun luettelemat ominaisuudet on aika pinnallisia. Siks toiseks ei oo mtn takuita, että luonne ois kohillaan vaikka ulkonäkö ois moitteeton. Sulla on huono itsetunto, ihan totta nainen jos sä asetat miehen ittes yläpuolelle vaan siks että se sattuu käyttään jotain muotivaatteita tai oleen trendikäs ja sä oot vaan "ihan tavallinen" ni ei hyvin mee. Tavallisuus on hyvä juttu, on ihanaa olla ihan tavallinen tallaaja me ollaan hei Suomessa, ei meidän tarvii leikkiä mitään Hollywood tähtiä tai kulkee ylikireissä pöksyissä läskit pursuen. Kaikki toi on pelkkää kuorta, se mitä on korvien välissä merkkaa eniten, vai haluatko olla komeen kiiltokuvapojan kanssa, joka ajattelee kokoajan vaan itteensä ja on ihan mulkku? Sä oot vielä nuori, kuten moni on täällä sanonu ja tuut ihan varmasti löytään sen "todellisen rakkauden" sillon kun sitä vähiten odotat ja sillon huomaat, että hyvää kantsi odottaa.

    • riepu

      ..mies ei olekaan sitä miltä näyttää/kuulostaa. Minäkin tapasin nyt jo vuosia sitten jo pitkään "tuntemani" komean, hyvin käyttätyvän, kohteliaan ja rauhallisen miehen, joka tuntui olevan kiinnostunut seurastani. No siinä sitten olevinaan rakastuttiin ja 1 1/2 vuoden kuluttua sitten muutettiin yhteen. Totuus paljastui pikkuhiljaa kun hän sitten näytti sen todellisen luonteensa kun asuttiin saman katon alla. en ollut kodinhoitajaa kummempi, mihinkään ei voinut enään lähteä mukaan ja kun kauppaan mentiin yhdessä, minä sain jäädä autoon istuun.. Saattoi ihan yht`äkkiä ilman mitään syytä olla puhumatta kaksikin viikkoa ja jos kysyi vaikka viikon perästä, mikä mättää, niin vastaus oli, ei VIELÄ mikään... Eli ei siis olisi saanut kysyä.
      Ja jos uskalsi sanoa mielipiteensä asiasta jostain asiasta ja se ei häntä miellyttänyt, niin väkisin raahasi hiuksista repien jääkylmään suihkuun.....no oli paljon muutakin järkyttävää käyttäytymistä, kuten johdattelua jutellessa niin että saisi minut sanomaan jotain hänen mielestään väärää ja mihis se sitten taas johtikaan, siihen suihkureissuun josta ei jää jälkiä - eli pahoinpitelyä ei hänen mielestään tapahtunut. Ja tietty kaikki vikahan oli minun. Ei kukaan uskoisi hänen ystävistään ja sukulaisistaan uskoisi, jos kertoisin. Että huonojakin on, siitä huolimatta uskon vielä kokevani jotain parempaa ja täytyy tänä päivänä sanoa, on minulla kuitenkin ollut vahva mielenterveys etten seonnut hänen käsittelyssään.

      • Narsistille "kiitos ei"

        Mieshän oli selvä narsisti. Kun tällaisen tapaa, kannattaa juosta karkuun, ellei halua pilata seuraavaa 10 vuotta elämästään. Narsistimies iskee heikkoluonteisiin ja mielistelylle riippuvaisiin ihmisiin. Usein juuri sellaisiin naisiin, joilla on ollut huono isäsuhde, joita on vähätelty lapsina tai muuten kohdeltu kaltoin. Tuttavani oli naimisissa narsistin kanssa. Minua tämä mies ei halunnut tavata vaan vältteli. Aisti sen, että hän ei pystynyt manipuloimaan tai muuten saamaan minua mielistelyllä valtaansa. Isäni opetti minulle jo lapsena itsekunnioitusta ja mm. sitä että kukaan mies ei saa alistaa naista.


      • ElisaC

        Hän oli narsisti. Hyvä, että kykenit irrottautumaan :)


    • zxczxczxc

      Siis ymmärsinkö ihan oikein että olet 19-vuotias ja "epätoivoinen"??? Jos tämä pitää paikkansa niin olet kyllä heikkoluonteisin ihminen mistä olen koskaan saanut lukea! Tuossa iässä jos ei osaa ilman toista olla niin huonosti menee - todella huonosti. Maailmassa on "hieman" tärkeämpiäkin asioita kuin jostain äijästä hekumointi.

      • Ap

        Nyt vähän jälkeenpäin ymmärsin, että tuosta mun aloitusviestistä saatto tulla ilmi vähän erilainen kuva, kuin mitä olin ajatellu. En tosiaankaan oo mikään teinipelle tai luule viettäväni koko loppuelämääni tän mun ihastuksen kanssa. Kaikki teistä ei näköjään ymmärtänyt et osan tekstistä kirjotin pienellä huumorilla, esim. "Ehkä oon siis hieman epätoivonen.." -kohdan. Näistä keskustelupalstojen viesteistä ei tuu ilmi ihmisten todelliset luonteet ja ajatukset, joten en ees jaksa loukkaantuu noista teidän kommenteista.

        Halusin siis tuoda tässä esille sen, että en oo mikään lapsellinen kakara joka on kiinnostunu ainoastaan ihmisten ulkokuoresta. En vaan oo ehtiny tutustua tähän ihmiseen niin hyvin, et voisin kertoo hänen sisimmästään enemmän kun sen, et hän on huumorintajunen ja viisas (niinkuin kirjotin ap-viestissä), muu ulkoinen oli ainoastaan ekstraa.


    • Dr. Phil

      sillä on? Onko Audi? Kiinnostaako sitä naisessa kapeat nilkat, haluaako se että naisen pitää millyttää häntä?
      Pystytkö sinä täyttämään hänen vaatimuksensa?

      • mahottoman hyvä mies

        Kerrot olevasi välttävä ja melko epätoivoinen tyttönen joten suosittelen vähän rumemman mallista miestä. Yritä löytää keskinkertainen ja muiden mielestä "mikä lie" mies. Helpompi yrittää kouluttaa kuin kuvailemasi hurmuri. Mene kapakkaan ja vedä lärvit ja kato aamulla mitä löyty ja onhan näitä konsteja ...


    • Ihanaa iloa

      Joskus käy vaan niin että vielä alle 5-kymppisenäkin edelleen etsii sitä ihannemiestä ja ne edelliset ihanteet ei ollutkaan sitä mitä luuli. Meni miten meni, luota siihen että se tapahtuu jos on tapahtuakseen ja nauti nuoruudestasi NYT!! Minulla on nyt monenlaista viisautta mutta hehkeää ikää vain rajallisesti enään.

    • :)

      Älä välitä muista teksteistä :) toivottavasti olette ja pysytte onnellisina :)) Kirjotuksestasi tuli mieleen Stephenie Meyerin Edward ja Bella, heh.. kuulostatte kuin heiltä, onnea :)

      • asiaa-.,.

        muilta ihmisiltä mielipidettä mieheen. Mitä ne vastas? jos erittäin hyvin, niin pelätään rikollistaustan takia. Kohtuuhyvin, niin normimies vailla mitään. Huonosti, niin kaikki muut häviäjämiehet pelkää, et oikeesti huippumies ottaa niiden naiset.


    • runkkari2

      No ime sen miehes munaa niin kauan kun ehdit, kohtahan se ero jo tulee.

    • Houttuhaa:

      > ettei mulla oo minkäänlaisia mahiksia häneen

      Elämä on. Kannattaa pokata sellainen ihminen, joka on tasollasi. Muuten petyt aina vain uudestaan.

      Et itsekään varmaan tyytyisi keskinkertaiseen mieheen, jos itse olisit kaunotar, ja ansaitsisit rahaa ja mainetta. Näin se vain menee.

    • t. mies & nais

      Ku täälä on yleensä tapana haukkua, valittaa, keljuilla etc...

      • Letku (Forssa)

        Tässä vielä copypastettuna lista useista suomalaisista nimikummajaisista:
        1 Varvi (tienviitta Raahessa)
        13 Kuhnusta (tienviitta Nunnalahdella tiellä 18 Joensuusta 70 km pohjoiseen)
        Ala-Lemu (Kaarina)
        Ala-Mulkku (Vaala)
        Alapää (Hippi, Nurmo)
        Annamarinhaara (Savo)
        Amerikka (Pori)
        Amerikka (Vieremä)
        Arabia (Kehvon lähellä)
        Arkala (n. 30 km Oulusta Kuusamoon päin)
        Arkkukari (Raahen lähellä)
        Aska
        Askainen
        Askainen-Lemu (tie Varsinais-Suomesa)
        Egypti (Runni, Iisalmen lähellä)
        Egyptin Korpi (Nurmes)
        Ekola (postinumeroluettelossa)
        Elinmylly (Joensuun ja Kiteen välillä)
        Fålafjärt (Saaristomeri)
        Halivaara (Polvelan ja Kaavin välillä)
        Hammaslahti (Pyhäselkä)
        Hankala (Kurusta Ylöjärvelle päin)
        Hassis (Keski-Pohjanmaa)
        Helsinki (Taivassalo)
        Helvetinkolu (Ruovesi)
        Hepojoki (Piikiö)
        Hevonkack (Turun saaristossa)
        Hevonperse (Pudasjärven tai Kuusamon korvilla)
        Hevonvittu (Kuusamo)
        Hiljaisten miesten laakso (Tampereella)
        Hindsby (Sipoo)
        Hippi (Nurmo)
        Homeperseensuo (Haminan lähistöllä)
        Horo (postinumero 64740)
        Hunninko (Urjala)
        Hytti (postinumeroluettelossa)
        Hölö ~Mörkö (tienviitat Tukholman ja Södertäljen välillä)
        Impiö (Oulun seudulla)
        Inha (postinumeroluettelossa)
        Iso-Melanen (Paltamo)
        Isomulkku (Oulujärvi)
        Jalanluiskahtamavaara (Inari)
        Jerusalemi (Joensuu-Ilomantsi-tien varrella)
        Juntti (Kuhmo)
        Junttikylä (Pyhäsalmi)
        Junttila (talo Paltamossa)
        Kakkarainen (entinen tila Skanssinmäellä Turussa)
        Kalmankaltio (Lappi)
        Kalmari
        Kalsaari
        Karvala (postinumeroluettelossa)
        Katinhäntä (Laitila)
        Kattila (Nuuksio)
        Katuma (Hämeenlinna)
        Kekkonen (Ruovesi)
        Keskimulkku (Oulujärvi)
        Ketunperä (Raahen lähellä)
        Kiimankulma (Urjala)
        Kinkku (Kermajärvi, Heinävesi)
        Kissanloso
        Kissanpiiskaajankuja (Kristiinankaupunki)
        Kinthanhukkamajarvi (Inari)
        Kivesjärvi (Paltamo)
        Kiveskylä (Paltamo)
        Kiveslahti (Paltamo)
        Kivesvaara (Paltamo)
        Koirankyrpäoja (Onkamojärvi, Salla)
        Koiransellaisenoja (Rovaniemeltä Kittilään päin)
        Kotikatu (vankilan vieressä Oulussa)
        Korttia (Borgo)
        Koura (postinumeroluettelossa)
        Krääkkiö (Vesilahti)
        Kuckuloro (Saaristomeri)
        Kukkuu (huvila Kuopion ja Joensuun välillä)
        Kumia
        Kuolio (Oulun seudulla)
        Kuoppa (postinumeroluettelossa)
        Kuri
        Kusipää (Pomovaaran huippu Muoniosta itään)
        Kustavi (Varsinais-Suomi)
        Kuuma ("Porintien varressa", ilmeisesti Helsinki-Pori-tien, koska kaikki muut paitsi Helsinkiläiset mainitisisivat tien molemmat päät)
        Kylähiisi (Laitila)
        Kyrpäoja (Lappi)
        Kyrvänsyrjäntie (Kainuu)
        Käpälämäki (Hyvinkään lähellä)
        Kärpänen (Lahti)
        Käyrä
        Kökkö (Turun ja Hämeenlinnan välillä)
        Köyhänperä (Reisjärvi)
        Lahola (Nurmes)
        Leipee (Saatila)
        Lemu (Haminasta itään)
        Lemu (Varsinais-Suomi)
        Lerssi
        Letku (Tammela)
        Livohka (tienviitta Kolarin lähellä)
        Loukusa (Oulun seudulla)
        Löytö (Mikkeli)
        Maailmannapa (Tampereelta)
        Mestauskallio
        Mestauskallio (Raahen lähellä)
        Meteli seis. (Paltamo)
        Mineraali (Outokummun ja Ohtaansalmen välimaastossa)
        Monni (Kehvon lähellä)
        Muhkuri (Turku)
        Mulkkujärvi (Pohjanmaa)
        Mulkkusaari (Kivesjärvi, Paltamo)
        Munapirtti (Pyhtää), Mogenpört på svenska
        Munnikurkkio (Lappi)
        Murhasaari (Porista Tampereelle päin)
        Murtovaara
        Muukala (Oulu)
        Myrkky (Karijoki)
        Möhkö (Ilomantsi)
        Naaman Niska
        Nahkahousut (saari Lauttasaaren edustalla)
        Naimajarvi (Jyväskylän ja Mikkelin välissä)
        Nakertaja (Kajaani)
        Nattase (Lappi)
        Näljänkä (Oulun seudulla)
        Onpahanvaanlampi (Saarijärvi)
        Palatka (Florida)
        Pallivaha (Turku)
        Paska-Avenue
        Paska (Winnipeg, Manitoba, Canada)
        Paskajoki (Tornionjoen länsipuolella)
        Paskalampi (Espoo)
        Paskalampi (Kirkkonummi)
        Paskalomatunturi (Saariselkä)
        Paskasaaret (Näsijärvi)
        Paskatinlahti (Lohjanjärvi)
        Paskatti (Kiikala/Somero)
        Paskatunturi (Saariselältä koilliseen)
        Pasklampi (Uudenkaupungin lähellä)
        Pentti
        Pernaa (postinumeroluettelossa)
        Perseavenue
        Pervomaiskoje (Dagestan)
        Perä-Amerikka (Pori)
        Perälä (Porin ja Tampereen välillä)
        Peräsuolijoki (Tervola)
        Petkula
        Pieru (Saarijärvi)
        Pikkumulkku (Oulujärvi)
        Pillunsilmä (Airisto)
        Piruntasku (Kiikala)
        Pissiniemi (Tornionjoen rannassa)
        Pisu (entinen tila Skanssinmäellä Turussa)
        Piuha (Raisio)
        Polvi (Kristinestad)
        Pomovaara (Muoniosta itään)
        Pummimiehentie (Laanila, Oulu)
        Punkka (Hyvinkään lähellä)
        Pusula
        Putikko (postinumeroluettelossa)
        Puutteenperä (Pelso, Vaala; Kontiomäki)
        Pöksynhaara (Nuuksio)
        Pölhö (Keminmaa)
        Pöljä (Siilinjärvi)
        Pöljänmetsä (Neuvosenniemi)
        Risteys (Fiskars)
        Riukupolku (Helsinki)
        Ronkeli (Nurmeksen lähellä)
        Ruhvana (postinumeroluettelossa)
        Ruustinnanpillu (Olujärvi)
        Rämsöö (Vesilahti)
        Saaranpaskantamasaari (Onkamojärvi, Salla)
        Sakkola
        Sankola (Lammi)
        Seljanperä (Oulusta pohjoiseen)
        Seläntaus (Pihtipudas)
        Siitinjärvi (kuulemma Siilinjärven entinen nimi)
        Siitinselkä (Varkaus)
        Sillikuja (Hanko)
        St. Vitusholt (Hollanti)
        Stockholm (Tenhola)
        Suez (Lappeenrannassa Vehkataipaleelle päin)
        Suolisto (Ulvila)
        Sveitsi (Haminan lähellä)
        Sveitsi (Hyvinkää)
        Taikavarvuntie (vesitornille johtava tie Raisiossa)
        Takalisto (Lapinlahti)
        Takamaa (Tarvasjoki)
        Takapajula (Neuvosenniemi)
        Tallahassee (Florida)
        Taulu (Helsinkgistä Tahkovuorelle päin)
        Tavastkenkä (Oulun seudulla)
        Terskanperä (Pulkkila)
        Tissinpohja (Savo)
        Tiukka (Porin ja Tampereen välillä)
        Tornio (Ruotsalaisen rannalla Heinolassa)
        Tuhnunvuori (Laukon kartanon lähellä)
        Tulliportinkatu (Savonlinna)
        Turkhauta (Hausjärvi)
        Tuuri (postinumeroluettelossa)
        Tyrävaara (Oulun seudulla)
        Umpilampi (Saimaalla)
        Uusi-Eurooppa (Tampere)
        Vallikuja
        Varajärvi
        Varisvaara (Lieksa)
        Veneheitto (Oulun seudulla)
        Venetsia (Lahti)
        Venäjä (Turun ja Tampereen välillä)
        Viheltävän vitun aapa (Sodankylä)
        Viinamäki (Karttula)
        Vitunviheltämäaapa (Salla)
        Vitunviruttama-aapa
        Voltti (Alahärmä)
        Votkaraitti (Tuupovaara)
        Vääkiö (Oulun seudulla)
        Väärinmaja (Ruovesi)
        Ylä-Mulkku (Vaala)
        Yläpää (Pohjanmaa)
        Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkä
        Öljymäki (Kontiomäen läheisyydessä mäellä sijaitsevan huoltoaseman kutsumanimi)
        Öllölä (Tuupovaara)


    • kokemusta on jep

      ..toi on sellasta lapsellista ihastumista ulkonäköön. Tyyppi voi olla luonteeltaan kaikkee muuta kuin kuvittelet. Mutta, tollanen kuuluu elämään...kyllä se siitä :)

      • jerry jee4

        ole kaunis


        t:jerry


    • Iloinen mieli

      Ihan kuin kertoisit omasta ihastuksestani. Hengitys salpautuu ja kieli menee solmuun - unelmien mies. Ehkä vain minun mielestäni. Olemme tulleet viime viikolla ikuistetuksi valokuvaan yksissä julkisissa juhlissa. Se katse - olen aivan heikkona sen edessä!!!
      Nauti tunteesta - itselläni se on kestänyt yli vuoden. Tapailemme silloin tällöin ja - aivan ihanaa.

    • Pitkä märehtiminen ajan hukkaa

      Ensimmäiseksi tulee mieleen, että mies saattaa vastata vain ulkoisesti ihannemieheltäsi. Sisältä mies saattaa olla täysi urpo! Itse olen kokenut muutamat komistukset, vaikka en itse mikään suuri kaunotar olekaan. Nykyään pidän liiallista komeutta rasitteena. Komea miehet ovat usein olleet jo pienestä söpöjä poikia ja tottuneet saamaan huomiota ilman isompaa yrittämistä. Vähän tavallisemman näköiset miehet tekevät naisen eteen enemmän ja ovat usein parempaa seuraa. Tavallisen näköisestäkin miehestä tulee omissa silmissä komea kun tunteet astuu peliin ja vastaavasti komeus kaikkoaa silmistä jos yhdessäolo ei toimi.
      Tietysti paljon poikkeuksiakin löytyy.
      Jos tämä komistus osoittautuu sinulle pettymykseksi, niin häntä vaan pystyy ja uudelle kierrokselle. Muutama pettymys jalostaa naista sopivasti hyville miehille.

      • Mie ja sie

        Onko ihannemies sellanen jolta ei saa vastakaikua....eikö ihannemies ole se joka on kaikkien noiden hulppeiden ominaisuuksien lisäksi myös kiinnostunut susta?


      • naikkonaikkonen

        Allekirjoitan viestisi jokaisen sanan!

        Olet täysin oikeassa!


    • platoon

      kuule,sen voin vain sanoa ,että et ole yksin............................................
      harmittaa vain sinun puolesta,mut yritänyttä ei lannisteta,,,,,eihän?????????

    • tendyli

      Onnea sinulle ja tosi paljon..Itse olen löytänyt onneni 22v odotuksen jälkeen.. Ottaa huomioon myös kaikisa arkisissa asioissa jne.. On vain niin alussa tää juttu ettei osaa vielä ajatella oikein todeksi.Ny on niin kaukana reissussa et sattuu kun on ikävä...

      • Reissarireiska.

        tervemenoa vaan. Luuletko että se siellä... ihan... yksin siellä reissussa... sinua joka tunnin ajan ajattelee ja hekumoi? Hahaa, unta se sulla on vain. Oon itekin reissumies ja tunnen reissumiehiä riveittäin. Voin vakuuttaa omalta ja muiden kohdalta että meidän pikahimot on isommat ja tärkeämmät kuin kaukana odottavat naiset. Niinpä me lipsahdellaan. No tykkäämisessä ja "rakkauden tunteessa" me ollaan uskollisia mutta harvemmin fyysisesti. Silloin pitää panna kun panettaa ja kun saa. Niin yksinkertaista.


      • tendyli
        Reissarireiska. kirjoitti:

        tervemenoa vaan. Luuletko että se siellä... ihan... yksin siellä reissussa... sinua joka tunnin ajan ajattelee ja hekumoi? Hahaa, unta se sulla on vain. Oon itekin reissumies ja tunnen reissumiehiä riveittäin. Voin vakuuttaa omalta ja muiden kohdalta että meidän pikahimot on isommat ja tärkeämmät kuin kaukana odottavat naiset. Niinpä me lipsahdellaan. No tykkäämisessä ja "rakkauden tunteessa" me ollaan uskollisia mutta harvemmin fyysisesti. Silloin pitää panna kun panettaa ja kun saa. Niin yksinkertaista.

        Joo voi ollakin niin mutta olen tuntenut kyseisen kaverin jo 2v ennen kuin aloin oleen yhdessä.. Ja satun tietämään yhtä sun toista kyseisestä kaverista.. Ja reissussa se on helskutin harvoin.


    • L.T.S

      Anna mun jo kestää. Aika haihattelua sanoisin!

      Miten voit sanoa, että hän on se "mies", jonka kanssa voisit kuvitella eläväsi vaikka elämäsi loppuun saakka? Se, että hän on komea ja viisas. Mitenköhän tuo viisaus näkyy hänessä?. Kovin oli heppoisat perustelut viestissäsi. Minkä ikäinen mahdat olla?

      Jaksatte aina vaan huvittaa kertomuksillanne. Kerron näkemykseni tässä kohtaan miesnäkökulmasta sinulle ja muillekin jotain, joka ei ehkä miellytä kaikkia.

      Palaa ensinnäkin maahan. Sinun kaltaisiasi on tämä maailma täynnä. Unelmanainen ei ainakaan toimisi noin kun sinä toimit hehkuttaen. Väistämättä tulee mieleen prinsessa, joka on totaalisessa hädässä ihastuksensa kanssa.

      Näin se yleensä menee: Ensimmäinen taso. Tapaat "unelmiesi miehen". Kun ihastuksen kohde ei huomaa sinua, on aika siirtyä toiselle tasolle, ääliö ukko -tasolle. Tämä tulee yleensä kuin tilauksesta kun vastarakkautta ja singnaaleja ei tule mieheltä.

      Kun sinulla tulee ikää vähän enemmän, huomaat, että kuvitelmat prinsessaajattelusta ei juurikaan kannata. Se on vain ajanhukkaa.

      Niin muuten, Tiedätkö mistä tuntee prinsessa-ajattelijan? ..VASTAUS: ..Riittää kun katsot peiliin.

      Kun katsot peilistä itseäsi silmiin ja kerro itsellesi tuon saman litanian kuin viestin alussa, ilman, että sinulta pettää pokka, niin hyvä on.

      Prinsessa-ajattelijan tunnistaa:

      - näyteikkunapeilailijasta
      - hehkuttajasta
      - pukeutumisesta

    • Mies1985

      Jos olet 19-vuotias, et liene odottanut yhdeksäätoista vuotta. Seksuaalinen herääminen kun tapahtuu joskus teini-ikäisenä, ainakin kunnolla.

      Turha viesti ehkä enkä tarkoita viisastella. En vain malta olla heittämättä tähän.

    • kokenut kaveri

      jos oot vasta 19 vuotias nii heitä nuo hehkutukset unelmamiehestä oikeesti jorpakkoon, et todellakaan voi vielä tuossa iässä sanoa asioista yhtään mitään, älä tee virhettä ja ja älä anna piparia hänelle, oot niin pirun naivi vielä että anna olla, tai voit piparia antaa mutta anna sen jälkeen olla ja anna piparia monelle muullekkin sen jälkeen. NYT ei ole sinulla vielä aika valita loppuelämän kumppania, ja siinäkin kaverissa on varmasti pahoja vikoja, vehkeet haisee, kuorsaa ku justeri, nälvii sinua, pettää, ajaa mielellään ooppelilla tai saabilla ja vielä pahempaa....ranskalaisilla autoilla. nauti vielä, harrasta irtosuhteita paljon ja katsele maailmaa

    • B.M

      Sinuna en todellakaan olisi noin varma asiasta, että hän on mies loppu elämäksi. Tutustu ensin kunnolla luonteeseen ja sitten ala hihkumaan uudestaan

    • Järki hoi

      sellaisen, jonka kaikki idiootit, aivottomat seksihullut haluaa...
      ja onko tosisaan unelmien mies jollakin kuviteltuna.. hyh hyh... Ostakaa ihmeessä elämä, ei niitä miehiä kuvitelmissa luoda ja sitten ryhdytä himoamaan sitä kuvitelman kuviteltua kohdetta. Elämä ei taida mennä ihan noin. Taidat olla 11 vee tai silleen. parikymppisenä jo viimeistään pitäisi olla päässä muutakin kuin hiki (miesten perässäjuoksemisesta)

      et sillee.... Siis tän on pakko olla provo sieltä suurimmasta ...

    • yessir

      Itse huomasin myös kadulla ihannenaiseni! Todella kipakat rinnat, täysin käteeni sopivat. Timmi peppu, josta kämmeneni hyvin kimpoilisivat. Pitkä ja hoikka eli ei mikään lyllerö. Pitkät, tuuheat, ja vaaleat hiukset, jotka hulmusivat tuulessa, korkokenkien kopistessa sateen riivaamalla asvaltilla. Unohdin pyytää hänen numeroaan, koska silmäilin jo toista ehdokasta. :) On se kumma miten naiset kertovat juurta jaksaen ihannemiehen mitat ja kriteerit, mutta kun mies tekee saman, niin on sovinisti sika! Hauska esimerkki miehen ja naisen tasa-arvoisesta asemasta tässä seksuaalisessa maailmassa. Mies ostaa tekopimperon(säälittävä ja epätoivoinen runkkari). Nainen ostaa dildon(Moderni, upea, rohkea ja itsenäinen nainen). :D

      • Ap

        SIIS HERRAN JUMALA HYVÄT IHMISET, JOS ETTE OSAA LUKEA ALKUPERÄSEN KIRJOTTAJAN, ELI MINUN ITSENI, TOISTA VIESTIÄ TUOLTA PUOLIVÄLISTÄ (JOSSA HIUKAN SELITELLÄÄN LISÄÄ TÄTÄ ALKUPERÄSTÄ VIESTIÄ, JOTA ETTE TIETENKÄÄN YMMÄRTÄNEET) OLETTE TYHMIÄ. HANKKIKAA ELÄMÄ.

        JA EI, EN OLE 19-VUOTIAS.

        TOIVOTTAVASTI EDES JOKU LUKEE TÄN EIKÄ LAITA HETI SITÄ OMAA VIESTIÄ, SAATANA NÄHKÄÄ EES VÄHÄN VAIVAA NÄILLÄ PALSTOILLA. KIITÄN JA KUMARRAN, LUUSERIT.

        (HANKKIKAA HIEMAN HUUMORINTAJUA)


      • Johnwoo22
        Ap kirjoitti:

        SIIS HERRAN JUMALA HYVÄT IHMISET, JOS ETTE OSAA LUKEA ALKUPERÄSEN KIRJOTTAJAN, ELI MINUN ITSENI, TOISTA VIESTIÄ TUOLTA PUOLIVÄLISTÄ (JOSSA HIUKAN SELITELLÄÄN LISÄÄ TÄTÄ ALKUPERÄSTÄ VIESTIÄ, JOTA ETTE TIETENKÄÄN YMMÄRTÄNEET) OLETTE TYHMIÄ. HANKKIKAA ELÄMÄ.

        JA EI, EN OLE 19-VUOTIAS.

        TOIVOTTAVASTI EDES JOKU LUKEE TÄN EIKÄ LAITA HETI SITÄ OMAA VIESTIÄ, SAATANA NÄHKÄÄ EES VÄHÄN VAIVAA NÄILLÄ PALSTOILLA. KIITÄN JA KUMARRAN, LUUSERIT.

        (HANKKIKAA HIEMAN HUUMORINTAJUA)

        kuulut niihin harvalukuiseen joukkoon jotka ovat saaneet tähtäimeen sen joka pitääkin olla olemassa.
        Minä rakastuin nuoreen naiseen vanhoilla päivilläni. En kuuna päivänä olisi uskonut että hän vastaisi tunteisiini. Menin ja esitin hänelle asiani, hänen silmänsä alkoivat tuikkia ihan siihen suuntaan mihin toivoinkin...ja nyt sitten taistellaan tunnetta vastaan sillä ikäeroa ei ole kuin 26 vuotta, mutta kattellaan...


    • Owe Långstromf

      Ja sukkahousuissa sekä hameessa on olono vapaa sinun kanssani.

      • Pientä kokemusta

        Eiköhän jokaisen kannta ajatella vain sitä se hetkistä parasta hetkeä. Elämähän olisi hauska elää toisinpäin kun tietäisi "virheet etukäteen". Keskustelun aloittaja pidä mieli korkealla äläkä välitä muiden pettymyksistä...


    • siksi jääköön...

      Voi voi...Oletko siis 19 vee? Tuossa iässä (ja yleensäkin noin parikymppisenä) ne ulkoiset seikat on vielä niiiiiin tärkeitä. 20-vuotiaana minäkin olin tavannut varmaan 10 ihannemiestä, jokainen oli juuri sillä hetkellä se ihminen, jota ilman en voisi elää. Niinpä niin... Oikea ihannemieheni olikin sitten ulkoisesti niiden muiden vastakohta, sisäisestikin aivan erilainen, koska ne "ihannemiehet" paljastui aika idiooteiksi.

      Mutta eihän siinä, jos nyt elämäsi miehen olet löytänyt. Kannattaisi varmaan tehdä asialle jotain, muuten saat häntä ikuisesti kaukaa ihastella. Ja jos nyt ei käykään hyvin, niin kyllä niitä ihania miehiä on maailmassa, vaikka tuntuisikin siltä että on vaan se yksi...

      • minäpä vain

        En ymmärrä miksi ihmiset ei saa enää edes haaveilla, on se elämä aika kylmää ja yksinäistä jos kaiken pitää perusta vaan järkeen. Ai te alatte ensin seurustella ja tutkitte miehen vikoja ja sitten vasta päätätte rakastutteko häneen ja onko hän sen arvoinen. Uskon, että tolla menolla aika moni nainen ja mies jää ikisinkuksi, kun mikään ei kelpaa. Kaikissa on vikoja, pitää vaan yrittää etsiä sellainen ihminen jonka vikoja voi sietää. Sen voi kanssa sanoa, että ketään ei voi koskaan muuttaa,eikä kannatakkaan muuttaa, silloin pitää vaihtaa jos joku piirre äryttää liikaa. Ihan sama jankata samaa paskaa, että voisit tehdä niin ja niin, se tappaa vaan toisen tunteita. Joko eletään toisen vikojen kanssa ja hän elää sinun vikojesi kanssa niistä pitämättä tai sitten vaihdetaa kumppania joiden viat ärsyttää vähemmän.
        Aika köyhää on jos pitää ajatella, että jos on ruma nainen pitää olla ruma mies. Kaunis nainen tai mies pettää heti jos on ruma puoliso kotona odottamassa. Muuten se on kyllä tosi ihana ja rakastan sitä ja kaikki ajatukset menee yhteen ja on ihanaa yhdessä ,mutta se on vaa niin ruma, enemmin etsin kauniin/komean joka on yhtä kaunis/komea kuin minä itse, mutta meillä ei ole mukavaa yhdessä, se on pääasia miltä näytämme kadulla kulkiessa.......
        Oma miehenikin siis pettää minua aina reissussa ollessaan? En taida ihan uskoa siihen vaikka hän on komea, hyvässä työssä, fiksu, menestyvä, ihana, romanttinen, puhuu, hemmottelee, ja kohta joku sanoo, että hän tekee niin vaan koska hänellä on huono omatunto pettäessään minua! voi jessus, katsokaa peiliin ja miettikää mitä omassa elämässänne on pielessä ja mitä haluatte muuttaa ja tehkää asioille jotain! alkakaa haaveilla ja rakastaa ja ajatella positiivisesti, voi olla että joku rakastuu teihin ihan oikeesti . Minäkin haaveilin miehestäni ja menin rohkeasti juttelemaan ja kappas vaan hän rakastui minuun ja muistuttaa päivittäin kuinka paljon rakastaa ja jos on reissussa hänelle voi soittaa koska tahansa ja en ole vielä kertaakaan keskeyttänyt häntä kenenkään muun naisen kanssa ja on se kumma ku taustalta kuuluu hänen miespuolisten kavereidensa äänet, mutta jospa hän onkin homo?, koska huolehtii itsestään ja pukeutuu trendikkkäästi ja hoitaa ihoaan ja ai niin hän osaaa tehdä ruokaa ja tuo minulle aamupalan vuoteeseen ja sanoo huomenta tuleva vaimoni, rakastan sinua ja olet kaunein nainen koko maapallolla!


      • RockGoddess

        Luulenpa että on silkkaa tekopyhyyttä sanoa ettei ulkoisilla olemuksilla ole muka mitään väliä ihannekumppanin tai ylipäätään kumppanin metsästyksessä. Se,että oman miehen tai naisen ulkonäkö miellyttää juuri sinua on tärkeää koska kukapa haluaisi kumppanin jota pitää vastenmielisenä? Ja mikä ihannemies se sellainen on joka on ruma kuin perse mutta "muuten mukava kaveri"? Oma ihannemieheni on poikaystäväni,hän on hyvännäköinen eikä luonteessakaan ole mitään vikaa. Hän on hauska,kohtelias,huomioi minua tarpeeksi ja on tukena. Kirjoituksestasi voi päätellä että olet vain katkera kun et saanut sitä koko pakettia. Eli sisäisesti ja ulkoisesti ihanaa miestä..


      • tipli 60

        Hyvä ystävä, älähän nyt hermostu tyhmistä viesteistä.Jos jaksat vielä lukea minun mielipiteeni niin minusta ihastumisen tunne on aivan iiihanaa.Sitä pitäisi tapahtua useammin, tunne on niin mahtava.Jos haluat ja uskallat ottaa riskin, ja kestät urheasti pettymyksen , jos sellainen tulee, niin tee päätös. Käy kampaajallaja osta itsellesi joku uusi siisti vaate, ei liian yliampuva ja rohkeasti juttelemaan.Ehkä sinut lopultakin noteerataan. Onnea. Ei se paljon ota jos ei annakaan


      • mies:83
        tipli 60 kirjoitti:

        Hyvä ystävä, älähän nyt hermostu tyhmistä viesteistä.Jos jaksat vielä lukea minun mielipiteeni niin minusta ihastumisen tunne on aivan iiihanaa.Sitä pitäisi tapahtua useammin, tunne on niin mahtava.Jos haluat ja uskallat ottaa riskin, ja kestät urheasti pettymyksen , jos sellainen tulee, niin tee päätös. Käy kampaajallaja osta itsellesi joku uusi siisti vaate, ei liian yliampuva ja rohkeasti juttelemaan.Ehkä sinut lopultakin noteerataan. Onnea. Ei se paljon ota jos ei annakaan

        Omassa kaveripiirissäni (n.25-30v) kauniit ja laitetut naiset on vaihdettu mukaviin ja luonnollisen kauniisiin. Valitettavan usein ulkonäkö syö mukavaa luonnetta, joten älä välitä vaikka olisit tavallisen näköinen. Itse ainakin rakastan nykyistä tyttöystävääni yli kaiken hänen luonteensa takia (vaikka tämä lausahdus onkin niin kliseistä). Toki hän on mielestäni myös uskomaton ulkonäöllisesti, mutta eniten ulkonäköön vaikuttaa itseluottamus, joka tuo naiseen paljon enemmän kauneutta kuin yhdetkään muotivaatteet tai meikit. Mene rohkeasti juttelemaan ihastuksesi kohteelle ja näytä olevasi vähintään yhtä hyvä kuin hän!


      • <33333
        mies:83 kirjoitti:

        Omassa kaveripiirissäni (n.25-30v) kauniit ja laitetut naiset on vaihdettu mukaviin ja luonnollisen kauniisiin. Valitettavan usein ulkonäkö syö mukavaa luonnetta, joten älä välitä vaikka olisit tavallisen näköinen. Itse ainakin rakastan nykyistä tyttöystävääni yli kaiken hänen luonteensa takia (vaikka tämä lausahdus onkin niin kliseistä). Toki hän on mielestäni myös uskomaton ulkonäöllisesti, mutta eniten ulkonäköön vaikuttaa itseluottamus, joka tuo naiseen paljon enemmän kauneutta kuin yhdetkään muotivaatteet tai meikit. Mene rohkeasti juttelemaan ihastuksesi kohteelle ja näytä olevasi vähintään yhtä hyvä kuin hän!

        ihanne mieheni kuva


      • minäpä vain kirjoitti:

        En ymmärrä miksi ihmiset ei saa enää edes haaveilla, on se elämä aika kylmää ja yksinäistä jos kaiken pitää perusta vaan järkeen. Ai te alatte ensin seurustella ja tutkitte miehen vikoja ja sitten vasta päätätte rakastutteko häneen ja onko hän sen arvoinen. Uskon, että tolla menolla aika moni nainen ja mies jää ikisinkuksi, kun mikään ei kelpaa. Kaikissa on vikoja, pitää vaan yrittää etsiä sellainen ihminen jonka vikoja voi sietää. Sen voi kanssa sanoa, että ketään ei voi koskaan muuttaa,eikä kannatakkaan muuttaa, silloin pitää vaihtaa jos joku piirre äryttää liikaa. Ihan sama jankata samaa paskaa, että voisit tehdä niin ja niin, se tappaa vaan toisen tunteita. Joko eletään toisen vikojen kanssa ja hän elää sinun vikojesi kanssa niistä pitämättä tai sitten vaihdetaa kumppania joiden viat ärsyttää vähemmän.
        Aika köyhää on jos pitää ajatella, että jos on ruma nainen pitää olla ruma mies. Kaunis nainen tai mies pettää heti jos on ruma puoliso kotona odottamassa. Muuten se on kyllä tosi ihana ja rakastan sitä ja kaikki ajatukset menee yhteen ja on ihanaa yhdessä ,mutta se on vaa niin ruma, enemmin etsin kauniin/komean joka on yhtä kaunis/komea kuin minä itse, mutta meillä ei ole mukavaa yhdessä, se on pääasia miltä näytämme kadulla kulkiessa.......
        Oma miehenikin siis pettää minua aina reissussa ollessaan? En taida ihan uskoa siihen vaikka hän on komea, hyvässä työssä, fiksu, menestyvä, ihana, romanttinen, puhuu, hemmottelee, ja kohta joku sanoo, että hän tekee niin vaan koska hänellä on huono omatunto pettäessään minua! voi jessus, katsokaa peiliin ja miettikää mitä omassa elämässänne on pielessä ja mitä haluatte muuttaa ja tehkää asioille jotain! alkakaa haaveilla ja rakastaa ja ajatella positiivisesti, voi olla että joku rakastuu teihin ihan oikeesti . Minäkin haaveilin miehestäni ja menin rohkeasti juttelemaan ja kappas vaan hän rakastui minuun ja muistuttaa päivittäin kuinka paljon rakastaa ja jos on reissussa hänelle voi soittaa koska tahansa ja en ole vielä kertaakaan keskeyttänyt häntä kenenkään muun naisen kanssa ja on se kumma ku taustalta kuuluu hänen miespuolisten kavereidensa äänet, mutta jospa hän onkin homo?, koska huolehtii itsestään ja pukeutuu trendikkkäästi ja hoitaa ihoaan ja ai niin hän osaaa tehdä ruokaa ja tuo minulle aamupalan vuoteeseen ja sanoo huomenta tuleva vaimoni, rakastan sinua ja olet kaunein nainen koko maapallolla!

        kaikkea hyvää teille


    • itse ihanaa

      mies vain mulku tai molemmat

    • toopeko

      sen ihanne mihen voi tavata, kun toi rekisteröityminen ei ole onnistunut kahteen viikkon. Aina tulee joku teksti, ettei rekisteröityminen onnistunut. Missä tein väärin vai olenko vallan tumpelo?

    • vuotiaastako asti

      olet sitä miestä etsinyt. Sillä yli 19v luulisi olevan jo kokemusta sen verran ettei mainitsemasi seikat ole niitä läheskään tärkeimpiä puolisoa ajatellessa.

    • ex-ihannemies

      Ei ihannemiestä lopulta olekaan. Kaikissa on jotain "karvasta". Parisuhde on enemmän luopumista, sietämistä ja - ehkä kaiken jälkeen todellista rakkautta, ei mitään kestoihailua. Mutta alun ihailu kuuluu biologiaan, miten muuten suhteita syntyisikään.

    • Erottuani viime kesänä aviopuolisostani päätin olla etsimättä ketään uutta miestä rinnalleni, mutta kuinkas kävikään. Loppupelissä löysin itseni chatpalstoilta keskustelemassa jos jonkinmoisen miehen kanssa. Kävin aika monilla treffeillä. Joidenkin miesten kanssa syntyi järkeviäkin keskusteluita, sekä heissä oli sitä "jotain". Nuo eivät kuitenkaan kantaneet mihinkään. Jonkin aikaa kirjoittelimme, soittelimme ja tapailimme, mutta ei muuta. Aloin vaipua jo epätoivon puolelle, päätin lopettaa koko "etsimisen"...kunnes tässä kuussa "tapasin" täältä, Suomi24.fi-sivustoilta, elämäni miehen.

      Parin keskustelun jälkeen hän ehdotti tapaamista. Ajattelin olla kerrankin varovainen, enkä syöksyvän heti treffeille, ja niinpä ehdotinkin treffejä lokakuun puoleen väliin. Hän halusi kuitenkin tavata heti. Niinpä tapasimme viime viikolla luonani (tiedän: rohkeaa päästää ketään tuosta vaan kotiinsa, mutta tunne ihanasta ja turvallisesta ihmisestä oli todella vahva...).

      Hänen astuessa ovesta sisään tiesin oitis, että tässä hän nyt on: elämäni mies! Hänkin kertoi tunteneensa, että oli tuona hetkenä tajunnut löytäneensä sen kuuluisan "toisen puoliskonsa". Olemme tavanneet vain kahtena viikonloppuna, koska asumme aika kaukana toisistamme. (Joo tiedetään: joku pitää minua sinisilmäisenä, yksinkertaisena naisena, koska kahden tapaamiskerran perusteella uskoo löytäneensä elämänsä miehen). Mutta asia on vain niin, että sen kyllä tietää ja ennenkaikkea tuntee, jolloin oikea ihminen on kävellyt elämään. Se on uskomaton fiilis!!! Myöskin se tuntuu ihanalta, kun tietää, että tuolla jossain on mies vain minua ja rakkauttani varten.

      Minä, joka pidin uuden onnen saavuttamista täysin mahdottomana asiana, olen nyt tämän universumin onnellisin nainen...ja täysin ennalta arvaamatta. Toivon kaikkea hyvää kaikille ja varsinkin niille naisille ja miehille, jotka odottavat "sitä oikeaa" tulevaksi. Hän on jossain...

      • johnwoo22

        peliin..


    • nn

      www.taksoabi.edicypages.com

    • tytsy -88

      Kokeilepa mennä tyrkylle? silleen sopivasti :)

      Itselle kävi pari vuotta sitten, ollessani muuten myös 19, vähän samanlainen juttu... En ollut koskaan tuntenu oikeestaan kehenkään mieheen vetoa, ehkä joskus kadulla kävellyt joku vähän hyvännäköinen vastaan, mutta ei muuta. No, lähin (kyllä, ihan normaaleissa vaatteissa ja meikeissä, en näyttäny miltään huippumallilta) kattoo yhtä matsia, ja kuinkas ollakaan, ihan mielettömän komea poika vinkkas silmää!

      No ensimmäinen ajatus oli, että sen silmästä kävi varmaan vetää suonta tai jotain... mutta kun hymyily jatkui, ja se tuli juttelee, niin tajusin että miullehan se tosiaan puhuu:)

      Jälkeenpäin sain kuulla, että tämä poika oli varma, että en hänestä edes kiinnostuisi, eikä meinannut uskaltaa tulla juttelemaan! Vaikka taas minun mielestäni hän näytti hieman ylimieliseltä, itserakkaalta, hyvin pukeutuvalta mieheltä.

      No, niin tai näin, ei kyllä seurustella vieläkään (muuttuvien välimatkojen takia kai...) mutta olen vähän ajan päästä menossa katsomaan häntä, unelmieni urheilijaa, ulkomaille:) Ei olla paljoa nähty, mutta hän vaikuttaa edelleen elämäni mieheltä.
      Ja tosiaan en ole koskaan ollut tyrkky, ihan tavallinen tallaaja. Mutta päätin rohkaistua... ja olla edes vähän tyrkky :o) tai sanotaanko, että en ainakaan kuoreeni vetäydy!

      Suosittelisin että menisit juttelemaan pojalle, ihan rohkeasti. Ehkäpä hän odottaa juuri sitä, ei vaan uskalla sanoa mitään:)

      Etkä mielestäni kuulosta epätoivoiselta, epätoivoisempaa olisi ottaa joku "tavallinen tallaaja", ei niin kiinnostava poika, ja uskoisit hänen "kuuluvan" sinulle, koska et itsekään ole erikoinen! Hyvä itsetunto tarkoittaa haaveilua, unelmien toteuttamista, riskien ottoa:)

      • Vagiman

        että viestiketjun aloittaja ei ole 19 vuotias. SUOSITTELEN, Jos kommentoit, lue koko ketju, kiitos.


      • tytsy -88
        Vagiman kirjoitti:

        että viestiketjun aloittaja ei ole 19 vuotias. SUOSITTELEN, Jos kommentoit, lue koko ketju, kiitos.

        Eikä se mielestäni ole tärkeintä tässä jutussa, että minkä ikäinen on... ihastumisen tunne taitaa olla aina aika samanlainen?

        Toin esille vain oman mielipiteeni, että kannattaa toimia!! Kun kuitenkin itse tietää parhaiten, mitä tuntee, ja ketä kohtaan:)


      • Lai­­

        Kyllä on olemassa niin ihannemiehiä kuin -naisiakin. Kateelliset, yksinäiset ihmiset joilla on naama kuin petolinnun perseellä vain haluavat että muutkin ovat yhtä onnettomia.

        En väitä että itse olisin ihanteellinen. Ja ihanteellisia ihmisiä on tosi pieni osa väestöstä, ehkä 1% miehistä ja naisista tai vähemmänkin.

        On kullanarvoista jos törmää tällaiseen hyvännäköiseen, älykkääseen, järkevään ja jossain määrin empaattiseen henkilöön. Heitä on kaikenlaisia, laihoista mallityypeistä raamikkaisiin ja vahvoihin. Silloin pitäisi tehdä valinta ja mennä tuon henkilön puheille avoimin mielin, sillä toista tilaisutta ei saata tulla toisten elämässä.

        Toki, minäkin olen tapaillut kaikenlaisia henkilöitä. Eivätkä kaikki voi olla 'täydellisiä', en itsekään ole joten miksi edellyttäisin sitä muilta. Mutta niitä kultasydämisiä, oikeamielisiä, henkisesti ja fyysisesti vahvoja, menestyviä ja charmikkaita ihmisiä on niin himputin vähän. Todennäköisyydet tällaisen henkilön tapaamiseen ovat häviävän pienet. Jos se osuu sinun kohdallesi, tartu tilaisuuteen kuten alkuperäinen kirjoittaja!


      • olet aina se mitä sua halutaan eli oma itsesi kaunis


    • + 40 and ...

      Sitä ei noista ulkoisista jutskista tiedä sen p ' ' ' an vertaa onko kyseessä tosiaan IHANNEMIEHESI, sitten kun olette tovin asuneet yhdessä niin ulkokultaisuuden hälvettyä alkaa se todellinen minä ja sopivuus vasta valjeta .... eli herätys(?)!

    • Rautakolisee

      Oletkos se sinä kaunis, nainen tiskin takaa, jonka silmistä hehkuu jollain tavalla elämän myönteinen pilke, kauniin hymyn kera. Hiukset tummahkot yli olkapäitten yleensä ponihännällä. Hoikka naisellinen sopusuhtainen vartalo.
      Tavattuamme olen tuntenu itelleni tuntematonta vetovoimaa.........

      Miksi kuihtuneita ruusuja kantaisin,
      miksi tyhjiä lupauksia antaisin.
      Sydämeni sulkisin sinulta,
      ja olisin yksin.

      Miksi lyhyitä askelia luoksesi ottaisin,
      miksi suljetuin silmin sinua katsoisin.
      Pimeässä vaeltaisin,
      ja olisin yksin.

      Miksi sinua en rakastaisi,
      mitä vuoksesi en tekisi..........

      • Rautakolisee

        Viestini oli tarkoitettu keskustelun aloittajalle.


    • Samassa tilanteessa

      Minulla on myös samantapainen tilanne. Tapasin mukavan naisen johon ihastuin korviani myöten ensi tapaamisella. Minulle ei ole ennen tälläistä tapahtunut ja olen nyt aivan sekaisin. Hän tuli "kulmantakaa" ja pisti rauhallisen miehen pään pyörälle ihan vain kahvikupillisen aikana.

      Ongelmana on se että en tiedä mitä ihastukseni kohde ajattelee, signaalit ovat niin ristiriitaisia. Hän on myöntänyt olevansa kiinnostunut mutta kuitenkin hän tuntuu pelkäävän jotain. Välillä puhumme pitkäänkin puhelimessa, välillä hän ei vastaa mihinkään kuin ei haluisi enää ikinä kuullakaan minusta. Itselläni on taas ajatukset selvät mitä tahdon, pelkään vain että hän lähtee karkuun ja varastaa sydämmeni samalla. Asiaa ei yhtään helpota että meidän välissä on 250km maantietä.

      Olen miettinyt asioita paljon viime päivinä ja vaikken häntä vielä kovin hyvin tunnekaan niin olisin valmis vaikka jättämään työni ja lähtemään hänen luokseen. Jos vain hän huolii, ei voi tietää...

      Miten saan hänet luottamaan itseeni ja tulemaan ulos kotelostaan ? Lähetin jopa kukkia hänelle, ei toiminut. Olen puhelimessa tunnustanut olevani ihastunut, hän sai sukatkin pyörimään jaloissani. Hänelle en oikein uskalla puhua tunteistani koska pelkään että hän ahdistuu ja lähtee karkuun. Tuskaa... Miten siis sulatan hänen sydämmensä? Pitäisikö vaan yrittää kovemmin vai antaa hieman ajan kulua ja antaa hänen tottua ajatukseen että olen tosissani hänen suhteensa.

      • ............

        alkuperäinenkin. Olin ihastunut mieheen varmaan nelisen kuukautta. Mies iski vaan niin lujaa että sen aikainen suhdekin meni poikki. En nähnyt muita miehiä ympärilläni.

        Kun löysin netistä kirjoituksen että mies onkin seurustellut jo kolme vuotta ainakin ja he ovat aikoineet ostaa tai ehkä ostaneet yhteisen omakotitalonkin niin olin niin pettynyt että mahan pohjaan otti ja alkoi oksettaa. Nyt ajattelen että ehkä kuvittelin kaiken. Ehkä kaikki oli vain yksipuolista. Mies varmaan on yrittänyt vältellä minua kokoajan mutta en ole halunnut vaan uskoa sitä todeksi. Olemme töissä samassa paikasta. Ajatuksen kanssa pitää vain oppia olemaan. Hän kuitenkin lopettaa työt tällä parin kuukauden sisään niin sitten helpottaa varmaan kun ei enää nähdä.

        Vaikeaa on ollut. Vkon loput pelkkää tuskaa. Nyt olen ottanut taas itseäni niskasta kiinni. Ostin superkallista kosmetiikkaa. Otin yhteyttä kahteen exään, jotka lupasin ottaa takaisin. Saa nähdä haluanko kumpaakaan enää. Ehkä minuakin varten on olemassa joku jossain.. ehkä..


    • Ex Pimp

      Sä luettelit ainoastaan pintapuolisia ominaisuuksia. Mikä siis oikeasti tekee tästä pojasta ihannemiehesi? Trendivaatteet ei lohduta sua, kun olet surullinen. Pitkä vartalo ei keskustele kanssasi syvällisiä. Siniset silmät eivät auta sua yhtään kotitöissä tai lasten kasvatuksessa. Huumorintajua kyllä elämässä tarvitaan, mutta sopivatko huumorinne yhteen vielä alkuhuuman jälkeen vai ärsyttääkö toisen vitsit sua tai sun vitsit häntä? Onko se viisaus kokemuksella hankittua vai liikaa itsevarmuutta? Mietipä näitä asioita! Pistä mies tulikokeeseen... no mutta sitähän se seurustelu on, että tutustutaan ja katsotaan. Ei ole väärin ihastua ensivaikutelman perusteella, mutta moni tyttö rukka unohtaa että se on pintaa, ja unohtaa suojata sydäntään näissä tilanteissa. Ensikäsitys toisesta ei pidä paikkaansa 99,9% tapauksista.

    • Hullaantunut nainen

      Mä kans tapasin ihanan miehen.Ollaan tutustuttu nyt pari kuukautta ja se on menoa nyt.meikälle,kun olen ollut sinkkuna 10v.Hän saa mun pään sekasin ,oltiin me kaupassa,kaupungilla tai makkarissa.Mukavaa kokea viellä tällä iällä tämmönen huuma,ikää kun on jo 51v.Joten sitä oikeaa kannattaa odottaa joskus pitempäänkin.Hyvää syksyä kaikille ja onnea matkalle.

      • grazyforyou

        Rahikaisella :-)) Ikää tuli juuri täyteen 43 v ja tuntuu, että kaiken turhan soosin jälkeen olen tavannut unelmapakkauksen... Onhan tässä jo jonkin aikaa tunnettu ja tutustuttu, ja aina vaan paremmalta vaikuttaa... Taidan olla elämäni ensimmäisen kerran totaalisen rakastunut, ei tätä voi verrata mihinkään aikaisempaan. Kyllä, kannatti odottaa... :-))


      • grazyforyou kirjoitti:

        Rahikaisella :-)) Ikää tuli juuri täyteen 43 v ja tuntuu, että kaiken turhan soosin jälkeen olen tavannut unelmapakkauksen... Onhan tässä jo jonkin aikaa tunnettu ja tutustuttu, ja aina vaan paremmalta vaikuttaa... Taidan olla elämäni ensimmäisen kerran totaalisen rakastunut, ei tätä voi verrata mihinkään aikaisempaan. Kyllä, kannatti odottaa... :-))

        Miksi aina ( viisaat vetoaa heikkoon Isä / Äiti suhteeseen ) pitääkö kaikessa päästä pätemään omaa viisauttaan. sellaiset juuri etsii sitä täydellistä KUMPPANIA.
        kaikilla meistä on omat heikkoutensa ja vahvuutensa. koittakaa täydelliset Ihmiset ymmärtää.
        ja ketjun alottaneelle,,,,,RAKKAUS ON MAAILMAN MAHTAVIN ASIA. MUTTA IKÄVÄ, SE VIE HAUTAAN.


      • grazyforyou*
        jja kirjoitti:

        Miksi aina ( viisaat vetoaa heikkoon Isä / Äiti suhteeseen ) pitääkö kaikessa päästä pätemään omaa viisauttaan. sellaiset juuri etsii sitä täydellistä KUMPPANIA.
        kaikilla meistä on omat heikkoutensa ja vahvuutensa. koittakaa täydelliset Ihmiset ymmärtää.
        ja ketjun alottaneelle,,,,,RAKKAUS ON MAAILMAN MAHTAVIN ASIA. MUTTA IKÄVÄ, SE VIE HAUTAAN.

        mitä käsite "täydellinen kumppani" tarkoittaa..? Tai no, ainakin ymmärrät sen ilmeisesti aivan eri tavalla kuin esim minä. Minulle täydellinen kumppani ei ole mikään kaikille sopiva "yleismallia" oleva Täydellinen Mies, vaan sellainen, jonka kanssa juuri minä tulen hyvin toimeen ; sellainen, jolle en ole liikaa sitä ja liian vähän tätä - vaan jokalailla sopiva. Ei minun parhaan kaverini tarvitse olla samaa mieltä siitä, että rakastettuni on kerta kaikkiaan upea ja täydellinen, ei kenenkään muunkaan. Riittää, kun olen löytänyt sen oikean itselleni. Onko siinä sitten jotain pahaa, jos hakee / odottaa sitä itselleen "täydellisintä" tai sopivinta tai oikeinta..? Miksi tyytyä kompromisseihin, kun on olemassa parempaa?

        Rakkaus on maailman mahtavin asia - eikä vie hautaan yhtään sen enempää kuin mikään muukaan.


    • Shadowdancer73eikirj

      Hei, et todellakaan oo ainoa. Itse löysin elämäni miehen 20 vuoden jälkeen... On ollut jos minkälaista miestä, mutta mentyäni naimisiin ns. ok-tyypin kanssa kun kuvittelin ettei enää tule "sitä oikeaa", mutta kyllä se vaan tuli, juuri sellainen "ihannemies", jota olen odotellut aina, ja täysin ns. "puun takaa" :D. No, ei auttanut muu kuin ottaa ero, ja nyt asun rakkaan "ihannemieheni" kanssa ja hyvin menee! Joskus se elämä vaan yllättää silloin kun vähiten sitä odottaa...

      Joten anna mennä vaan! Muuten saatat katua koko elämäsi jos et edes yritä... Niin ja ihmeellisintä oli minun tapauksessani että myös tämä mies tunsi samoin kuin minä! Eli jalat meni alta ja vietiin täysin kuusnolla!

      "Älä valitse sitä jonka kanssa voit elää, valitse hän jota ilman et voi elää." :D

    • Heh*

      mä oon samassa tilanteessa.
      19 vuoteen ei o kiinnostanu kukaan.
      sit koikkelehti keinuvin lantein tuo mokoma eteeni, enkä osannu muuta ku tuijottaa.
      Noh, nyt yritän repiä itseni iti hänestä.
      Hänessä kulminoitui kaikki, mitä mieheltä odotin.
      Kaikkein suurin plussa, oli ihana huumori!!!
      Siisti ja katseenkestävä.
      Ja minä.., ihan samanlainen ku tää aloitteen tekijä. En jaksa paneutua rytkyihin, kuljen omana itsenäni..

      Hei.., ootsä varma ettei olla sukulaisia???

      • I. Hanne

        Itse olen urheilullinen, ja mallina toiminut 22 vuotias mies. Olin etsinyt kauan hyvää naista, mutta "kauniit" osoittautuivat laiskoiksi ja tupakoiviksi. Sitten eräänä iltana, kun olin lenkillä, huomasin, kun vastaan tuli yksi tuttu tyttö, joka on keskivertoa rumempi. Mutta kun näin hänet lenkkeilyasussaan, niin tunsin poltteen sydämessäni, ja jäin juttelemaan hänelle. Sen jälkeen olemme käyneet vain yhdessä lenkillä.

        Urheilkaa, hyvät ihmiset, urheilkaa.


      • surkutyttö23
        I. Hanne kirjoitti:

        Itse olen urheilullinen, ja mallina toiminut 22 vuotias mies. Olin etsinyt kauan hyvää naista, mutta "kauniit" osoittautuivat laiskoiksi ja tupakoiviksi. Sitten eräänä iltana, kun olin lenkillä, huomasin, kun vastaan tuli yksi tuttu tyttö, joka on keskivertoa rumempi. Mutta kun näin hänet lenkkeilyasussaan, niin tunsin poltteen sydämessäni, ja jäin juttelemaan hänelle. Sen jälkeen olemme käyneet vain yhdessä lenkillä.

        Urheilkaa, hyvät ihmiset, urheilkaa.

        Löysin aivan täydellisen miehen, ja toinen vei. Vuoden odotus, haaveet ja toiveet päättyivät kyyneliin. Toivottavasti joskus kohtaan jonkun johon ihastuisin noin palavasti ja joka ihastuisi minuun. Pelkään niin kovasti ettei niin käy.


    • Äiti-66..

      että nyt ihastelet omaa mielikuvaasi ja kuvittelet että tämä kaveri täydentäisi sinut kokonaiseksi. Sinä olet ihan kokonainen nainen ilman tämän miehen olemassaoloa. Hän miellyttää silmääsi ja vaikka hän olisi oikeasti tyhmä kuin saapas sinä haluat nyt häntä pitää maailman viisaimpana. Et tiedä miten hän kohtelisi tyttöystäväänsä etkä usko että voisit olla edes oma itsesi? Eikö ihannemiehen seurassa kuitenkin pitäisi tuntea itsensä hyväksytyksi sellaisena kuin oikeasti on ? Sinä epäilet nyt jo sitä ja omia mahdollisuuksiasi?
      Tee aloite ja katso onko hän ihannemiehesi ? Jos saat vastakaikua ja hän viihtyy seurassasi kun olet oma itsesi niin hyvä juttu mutta jos hän ei kiinnostu niin tiedät että ei ollut ihannemiehesi. Tärkeintä on kuitenkin miten sinä viihdyt hänen seurassaan. Voisi kuitenkin käydä niinkin että huomaisit pikimmiten että eipä ole sinun tyyppiäsi. Nyt sinulla on vain mielikuva joka perustuu täysin siihen egoon mitä hän näyttää ulospäin.

    • kentaurus

      Kylläpä kirkkaasti loistaa vaaleanpunaiset ruusunlasit :)))laskeudu jo siriukselta *nauraa*

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe