uusi plus kokojen vaateliike Zizzi

Tanskalainen

26

8799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oidosdui

      eiköhän tuo zizzi ole suomen ensimmäisiä? ainakaan tuolla isotkoot.com -sivuilla ei ole kukaan maininnut toisesta.

    • biggirl84

      kävin tsekkaas zizzin sivuilt millasista vaatteista on kyse, niin kerrankin suomeen tulee isojen tyttöjen liike, josta saa nuorekkaampiakin vaatteita.

      Jos joku on jo kyseiseen liikkeeseen eksynyt, niin minkälainen hinta taso on?!?

      • on sopivan hintaisia
        biggirl84 kirjoitti:

        http://www.zizzi.dk/collection/collection_main.php?language=1

        On sopiva jokaiselle tavallisen paksulle lompakolle. Kävin ruotsin Borlängessä (Kupolen ostoskeskus) Zizzi liikkeessä ja olin aivan ihastunut heidän tavallisen reippaaseen mallistoonsa. Ostin "vähän" juhlavan tunikan joka maksoi 400 kr joka on noin 35 euroa. Kun puuttui yksi nauha sain vielä 10% alennusta. Seuraava liike tulee kuulemma lähiaikoina Sundsvalliin.


      • lady84

        Minä menin heti avajaispäivänä jumbon zizziin ja ihastuin vaatteisiin heti! Ihania malleja ja värejä. Normaalihintaiset vaatteet kalliimpia kuin esim. lindexillä ym, mutta olen itse valmis maksamaan hieman ekstraa, että saa istuvia ja tyyllikkäitä vaatteita!
        Ihanaa, suosittelen


    • Läski nainen

      Myytävät vaatteet ovat räikeän värisiä ja ylihintaisia. Joskus olen jotakin jopa kokeillut, mutta mittasuhteet ovat mielestäni oudot, eikä niillä saa "muotoja piiloo", vaan korostavat niitä. Lisäksi olen huomannut, että vaikka liikkeessä myydään värikkäitä ja "näyttäviä" vaatteita, on liikkeessä usein töissä mustiin mitään sanomattomiin vaatteisiin pukeutunut nainen. Varsinaisia työasuja myyjillähän ei ole. Kyllähän myyjän pitäisi antaa omalla pukeutumisellaan esimerkkiä. Useissa trendipukiiteissahan myyjät ovat selvästi pukeutuneet myytävien vaatteiden tyylisesti. Itse olen läski, suosin mustaa ja toivon voivani peittää muotoni mahdollisimman hyvin. En siis voisi kuvitellakaan meneväni töihin selvästi toisenlaista arvomaailmaa edustavaan kauppaan.

    • MarjaOla

      Sillä huhtikuun puolessa välissä avataan Zizzi-liike Keljon kauppakeskukseen, Jyväskylään.

      • ökljdlfj

        saada jyväkylään joku kunnon xl-vaatteita myyvä liike! aikonaan siellä oli titaani (rouvamalleja, lopettanut), nyt wishwear (pieni valikoima), mutta mitään kunnon ketjua siellä ei ole ollutkaan, kun h&m, lindex, kapahl jne. vähentäneet ja lopettaneet xl-vaatelinjaansa. ja sikäli mikäli jyväkylässä olen oleillut, niin kyllä sielläkin meitä upeita xl-naisia löytyy :)!


      • iita.k
        ökljdlfj kirjoitti:

        saada jyväkylään joku kunnon xl-vaatteita myyvä liike! aikonaan siellä oli titaani (rouvamalleja, lopettanut), nyt wishwear (pieni valikoima), mutta mitään kunnon ketjua siellä ei ole ollutkaan, kun h&m, lindex, kapahl jne. vähentäneet ja lopettaneet xl-vaatelinjaansa. ja sikäli mikäli jyväkylässä olen oleillut, niin kyllä sielläkin meitä upeita xl-naisia löytyy :)!

        Ainakin toi Zizzi Jyväskylän facebook -profiili vaikuttaa mukavan pirteältä.
        Ihanaa saada tänne Jyväskyläänkin kunnon xl -trendikauppa :)


    • Taku66

      Kyllä nyt täytyy sanoa että mä ainakin olen saanut LOISTAVAA palvelua Jumbon Zizzistä!!
      Ja mulla on alkanut aivan uusi elämä kun olen löytänyt Zizzin Jumbosta ;) En ole koskaan löytänyt niin istuvia farkkuja ja parasta mitä mulle on tapahtunut on että uskallan nykyään pukeutua!! Tässä samassa on tukkakin saanut uuden värin, vihdoinkin uskalsin senkin värjätä =)
      Saan aivan mahtavaa palvelua ja opastusta joka ikinen kerta, kun asioin Jumbossa että kyllä on monella vaatekaupalla opettelemista. Ja täytyy kyllä sanoa että siellä on kaikki myyjät kyllä todella ammattilaisia ja ihania ihmisiä, en ole kyllä mitään mustaa hahmoa siellä nähnyt vaikka käyn melkein viikottain?!
      Ei muuta kun kevättä rintaan ja rohkeasti värejä kohden tytöt! Siellä oli muuten pitkiä VÖITÄKIN, jeeeee!
      ja ihania värikkäitä huiveja pilvin-pimein, täytyy taas kohta mennä uudestaan, mekko jäi taas sinne;)
      Niin ja hyvä jos on tullut taas uusi liike, toivotaan että tulee paljon lisääkin!

    • a.eveliina

      Ouluun aukeaa zizzi vuoden 2011 aikana :)

      • japzu

        Onko tieto varma? Olisi huippu juttu jos pitää paikkaansa.


    • a.eveliina

      No olen itse töissä Zizzi liikeessä ja tällaista infoa meille on annettu :)

    • Lady345

      Ihanaa!

      Tosi hyvä, että vaatteita pääsee sovittamaan. Olen itse katsellut netistä http://www.vaatteetverkosta.org/verkkokaupat/zizzi-verkkokauppa/ Zizzin vaatemallistoa, kun täältä pohjoisemmasta ei aina viitsi lähteä Jumboon shoppaamaan ;)

      Toistaiseksi tullut tilattua suoraa ulkomailta hieman halvempaan hintaan, mutta kokoa kun on hieman enemmän, on välillä joutunut taistelemaan palautusten kanssa. Onneksi kaikki on sujunut Brittiläisten liikkeiden suuntaan todella helposti ja asiakaspalvelu on ollut todella ystävällistä.

      Mun mielestä Zizzillä on asiakaspalvelu kohdillaan.

    • tilaisi heti

      Mistä zizziä voi tilata netistä?

      • fpäoadopadou

        Ellokselta. Katso pari viestiä ylöspäin; siinä olevassa linkissä kerrottiin asiasta.


      • Pohjois-Suomi

        Mä oon tilannut postiennakolla suoraan myymälästä, Zizzistä Oulun läheltä (kauppakeskus Zeppelinistä) toimitetaan jos on malli minkä haluaa!! Siellä on ollut kauppa kohta vuoden :)


    • plätski

      Pohjoisemmassa asuvat voi ostaa Zizziä Haaparannalla sijaitsevasta vaateliikkeestä nimeltä CROWN. Todella hyvää palvelua saa... Hinnat kyllä tuntuu aika korkeilta mutta hyvän näköisiä vaatteita on sekä isokokoisille että toisella puolella liikettä pienemmille kokoille.

    • Zizzi Zeppelin

      Oulussa avataan Zeppeliniin Zizzi marraskuun alussa :)

      • PieniKorjaus

        Zeppelinin kauppakeskus on kyllä Kempeleessä.


    • I Looove curves!

      Jyväskylä, Tampere, Seinäjoki... Kohta myös Tampere ja Kempele (marraskuu 2011) Viesti on kyllä pari vuotta myöhässä, mut edelleen ihania vaatteita :)

    • paula 50 -52

      Hyvinkäälle avataan lokakuussa Willa kauppakeskukseen. Nuorekkaita vaatteita ei siinä mitään, ei vaan oikein minulle .. Ikääkin viisikymmentä.

      • Ikään katsomatta

        Äitini 63v löysi Zizzistä ihanan tunikan ja perusfarkut. Eiköhän sieltä löydy 'nuorelle 50v 'jotain...


    • ..-..

      Raisiosta löytyy myös!! :)

    • -.-

      Zizziä voi tilata myös elloksellata (:

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe