Mies perui treffit UUDELLEEN

Mita ihmetta?

Mita tasta pitaisi ajatella? Tapasin miehen baarissa, han laittoi viestia seuraavana paivana ja pyysi treffeille. Menimme treffeille, oli tosi mukavaa ja sovimme etta naemme uudelleen. Viesteilimme ja sovimme uudet treffit sunnuntai-illaksi. Han laittoi sunnuntai-aamuna viestia etta han soittaa minulle illalla kun on takaisin kaupungissa reissustaan. Sunnuntai-iltana han kuitenkin laittoikin viestia myohaan, sanoi etta on vasta palannut kotiin, ja etta voisimmeko nahda joku toinen kerta koska on jo myohainen ilta. Sanoin etta ok, soittaa minulle viikolla. Parin paivan paasta han soitti, ja pyysi minua torstaina ulos, sovimme tapaamisajan ja paikan. Torstaina paivalla han kuitenkin soitti, ja sanoi etta hanen oli unohtanut sopineensa majoittavansa veljensa yoksi, ja etta voisimmeko nahda seuraavana paivana. Vastasin tahan etta olen kiireinen (sain tarpeekseni jatkuvista peruutuksista), han sanoi olevansa pahoillaan ja etta todella haluaisi nahda minua jne, ja kysyi viela lauantain suunnitelmistanikin. Sanoin myos silloin olevani kiireinen, joten han pyysi etta mina olisin yhteydessa sitten kun minulle sopii.

Mita tasta pitaa ajatella? Miksi han peruu koko ajan mutta silti innokkaasti sopii uusia treffeja? Vain peruakseen ne taas? Tarkoittaako tama etta mies on esimerkiksi salaa naimisissa tai jotain? Eiko jatkuvat viime hetken peruutukset ole merkkina jostain epailyttavasta? Paatin olla ottamatta yhteytta haneen enaa, mielestani hanen tulee nyt todistaa ja nahda erityista vaivaa asian suhteen, mikali han on rehellinen ja aidosti kiinnostunut. Vai kuinka?

33

4866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen kommentti

      Kyseessä voi olla ihan inhimillisiä unohduksia ja sattumia. Sinuna ottaisin vielä kerran yhteyttä jos mies vaan kiinnostaa kun kerran niin on sovittu. Mies kuitenkin ilmoitti asiallisesti peruuntumisista vaikkakin aika viime tipassa. Jotkut miehet ei ilmoita ollenkaan vaan ottaa joskus päiviä myöhemmin yhteyttä ihan niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kiinnostavia ihmisiä ei kasva joka oksalla joten on typerää heittää hukkaan muuten hyvältä vaikuttava mies pelkästään oman ylpeyden ja epäilysten takia. Käy treffeillä mutta etene rauhassa jos tuntuu ettet luota mieheen vielä ihan täysin.

      • Tosimies on erimies...

        Eka peruminen on ihan järkevä, jos lähtee käymään vaikka kavereiden luona, niin reissu voi helposti venähtää eikä sitten pöllähtäneenä ja krapulaisena kannata tulla treffeille, vaan fiksumpaa on siirtää niitä.

        Sensijaan jos vain unohtaa treffit, niin se kyllä kertoo omaa karua kieltään siitä, kuinka kiinnostava se treffikumppani on. Itse en kyllä unohda ikinä treffejä mielenkiintoisen naisen kanssa.


      • 17+7
        Tosimies on erimies... kirjoitti:

        Eka peruminen on ihan järkevä, jos lähtee käymään vaikka kavereiden luona, niin reissu voi helposti venähtää eikä sitten pöllähtäneenä ja krapulaisena kannata tulla treffeille, vaan fiksumpaa on siirtää niitä.

        Sensijaan jos vain unohtaa treffit, niin se kyllä kertoo omaa karua kieltään siitä, kuinka kiinnostava se treffikumppani on. Itse en kyllä unohda ikinä treffejä mielenkiintoisen naisen kanssa.

        Hän oli unohtanut että veljensä on tulossa yökylään. Ainakaan minun veljeni ei ole mielenkiintoinen nainen, tuskin on tämän miehenkään veli. Olisihan se nyt kumma, jos veli tulee kylään (kenties kaukaakin) ja isäntä ei ole kotona vaan lähtee treffeille.


      • mies_63!!
        Tosimies on erimies... kirjoitti:

        Eka peruminen on ihan järkevä, jos lähtee käymään vaikka kavereiden luona, niin reissu voi helposti venähtää eikä sitten pöllähtäneenä ja krapulaisena kannata tulla treffeille, vaan fiksumpaa on siirtää niitä.

        Sensijaan jos vain unohtaa treffit, niin se kyllä kertoo omaa karua kieltään siitä, kuinka kiinnostava se treffikumppani on. Itse en kyllä unohda ikinä treffejä mielenkiintoisen naisen kanssa.

        huh


    • "Vastasin tahan etta olen kiireinen (sain tarpeekseni jatkuvista peruutuksista),"

      ... NONIIN!

      Ja sitten ihmetellään miksi mikään ei koskaan suju :)

      • Aloittaja

        En siis sanonut hanelle etta olen saanut tarpeekseni jatkuvista peruutuksista, vaan heitin vain ihan iloisen valinpitamattomana etta olen jo tehnyt suunnitelmia seuraaviksi paiviksi (vaikka salaa kiehuinkin). Minkalainen ovimatto on jatkuvasti vapaana ja altis toisten ailahteluille?

        No, han laittoi minulle eilen taas viestia jossa kysyi etta haluanko nahda hanta tanaan. Vastasin leikillani etta kannattaako meidan tehda mitaan suunnitelmia jos han peruu ne kuitenkin, ja hymynaaman peraan. Hanesta ei sen jalkeen ole mitaan kuulunut, joten taisi kolahtaa, ja han tajusi etta naen hanen tekosyidensa lapi. Parempi etta selvisi jo nyt kuin vasta myohemmin!


      • 6+8
        Aloittaja kirjoitti:

        En siis sanonut hanelle etta olen saanut tarpeekseni jatkuvista peruutuksista, vaan heitin vain ihan iloisen valinpitamattomana etta olen jo tehnyt suunnitelmia seuraaviksi paiviksi (vaikka salaa kiehuinkin). Minkalainen ovimatto on jatkuvasti vapaana ja altis toisten ailahteluille?

        No, han laittoi minulle eilen taas viestia jossa kysyi etta haluanko nahda hanta tanaan. Vastasin leikillani etta kannattaako meidan tehda mitaan suunnitelmia jos han peruu ne kuitenkin, ja hymynaaman peraan. Hanesta ei sen jalkeen ole mitaan kuulunut, joten taisi kolahtaa, ja han tajusi etta naen hanen tekosyidensa lapi. Parempi etta selvisi jo nyt kuin vasta myohemmin!

        ainoastaan millainen pikkusieluinen paskiainen olet. Hyvä hänelle.


      • Aloittaja kirjoitti:

        En siis sanonut hanelle etta olen saanut tarpeekseni jatkuvista peruutuksista, vaan heitin vain ihan iloisen valinpitamattomana etta olen jo tehnyt suunnitelmia seuraaviksi paiviksi (vaikka salaa kiehuinkin). Minkalainen ovimatto on jatkuvasti vapaana ja altis toisten ailahteluille?

        No, han laittoi minulle eilen taas viestia jossa kysyi etta haluanko nahda hanta tanaan. Vastasin leikillani etta kannattaako meidan tehda mitaan suunnitelmia jos han peruu ne kuitenkin, ja hymynaaman peraan. Hanesta ei sen jalkeen ole mitaan kuulunut, joten taisi kolahtaa, ja han tajusi etta naen hanen tekosyidensa lapi. Parempi etta selvisi jo nyt kuin vasta myohemmin!

        Puukotat.

        Onko sulla useinkin tapana karkoittaa miehiä jotka ovat kiinnostuneita sinusta?

        Leikkimielisyys ei välity tuollaisessa viestissä, ei edes hymiön kanssa. Se kuulostaa vittuilulta.

        Ah. Naiset. Se sukupuoli joka omasta mielestään on "sosiaalinen" ja "tilannetajuinen" ;-)


      • Kukkomies kirjoitti:

        Puukotat.

        Onko sulla useinkin tapana karkoittaa miehiä jotka ovat kiinnostuneita sinusta?

        Leikkimielisyys ei välity tuollaisessa viestissä, ei edes hymiön kanssa. Se kuulostaa vittuilulta.

        Ah. Naiset. Se sukupuoli joka omasta mielestään on "sosiaalinen" ja "tilannetajuinen" ;-)

        Että entä jos se on ollut ihan oikeasti kiireinen ja on pahoillaan siitä, kenties miettinyt järkkäävänsä jotain ekstrakivaa?

        Se on luultavasti pohjimmiltaan ihan tavallinen jamppa eikä tajua että olet kärmeissäsi - koska sille ei ole välttämättä mitään syytä. Te ette ole pari, te olette vasta deittailuvaiheessa. Asetatko hänelle odotuksia joita voitaisiin asettaa ehkä sanotaan nyt - VAKIINTUNEESSA PARISUHTEESSA jossa pienet närät voidaan selvittää ilman erilleenjoutumista?

        Sanonta kuuluu : Toivo parasta, pelkää pahinta. Nyt et tee oikein kumpaakaan. Kannattavinta olisi positiivinen tulkinta tilanteesta:

        a) Hän on mies - normaali mies - ja siksi ajattelematon
        b) Hän on kiinnostunut sinusta
        c) Hän ei ymmärrä että olet loukkaantunut

        Nyt empatiaa kehiin. Miten tuollaista miestä kohdellaan? Kaadetaan kylmää vettä niskaan?

        Ehei. Hänen kanssaan mennään treffeille kun päästään ja kerrotaan siitä miltä tuntui kun sinua palloteltiin. Tää ei ole paikka pelata eikä olla bitch. Tää on paikka olla aikuinen nainen joka kertoo rehellisesti tarpeistaan ja on myös valmis joustamaan jos sille on hyvä syy - ja antaa myös tilaisuuksia toimia toisin tai kertoa oma näkemys.

        Mutta jos haluat ampua kyselemättä ja miettiä jatkossakin miksi suhteet kuolee sun käytökseen niin ole hyvä vaan. Asettakaan suhteen lopetukseen et tarvi lainaan, sulla näyttää olevan oikein toimivat omastakin takaa.


      • 19+20
        Kukkomies kirjoitti:

        Että entä jos se on ollut ihan oikeasti kiireinen ja on pahoillaan siitä, kenties miettinyt järkkäävänsä jotain ekstrakivaa?

        Se on luultavasti pohjimmiltaan ihan tavallinen jamppa eikä tajua että olet kärmeissäsi - koska sille ei ole välttämättä mitään syytä. Te ette ole pari, te olette vasta deittailuvaiheessa. Asetatko hänelle odotuksia joita voitaisiin asettaa ehkä sanotaan nyt - VAKIINTUNEESSA PARISUHTEESSA jossa pienet närät voidaan selvittää ilman erilleenjoutumista?

        Sanonta kuuluu : Toivo parasta, pelkää pahinta. Nyt et tee oikein kumpaakaan. Kannattavinta olisi positiivinen tulkinta tilanteesta:

        a) Hän on mies - normaali mies - ja siksi ajattelematon
        b) Hän on kiinnostunut sinusta
        c) Hän ei ymmärrä että olet loukkaantunut

        Nyt empatiaa kehiin. Miten tuollaista miestä kohdellaan? Kaadetaan kylmää vettä niskaan?

        Ehei. Hänen kanssaan mennään treffeille kun päästään ja kerrotaan siitä miltä tuntui kun sinua palloteltiin. Tää ei ole paikka pelata eikä olla bitch. Tää on paikka olla aikuinen nainen joka kertoo rehellisesti tarpeistaan ja on myös valmis joustamaan jos sille on hyvä syy - ja antaa myös tilaisuuksia toimia toisin tai kertoa oma näkemys.

        Mutta jos haluat ampua kyselemättä ja miettiä jatkossakin miksi suhteet kuolee sun käytökseen niin ole hyvä vaan. Asettakaan suhteen lopetukseen et tarvi lainaan, sulla näyttää olevan oikein toimivat omastakin takaa.

        Ainakaan minä en enää lähtisi treffeille tuollaisen vittuilevan ämmän kanssa, vaikka kuinka kerjäisi. No ehkä hän ottaa tästä opikseen ja seuraavan miehen kanssa homma sujuu paremmin.


      • 19+20 kirjoitti:

        Ainakaan minä en enää lähtisi treffeille tuollaisen vittuilevan ämmän kanssa, vaikka kuinka kerjäisi. No ehkä hän ottaa tästä opikseen ja seuraavan miehen kanssa homma sujuu paremmin.

        Toiset miehet ymmärtää kun asian selittää. Itse olisin varmaan virnistänyt naisen viestille kun olisin hyvin äkkiä hoksannut mistä kenkä puristaa, vastaus olis että järkkää kivat deitit ja kertoa miten asiat on. Sitten se nainen ei enää oikuttele.

        Jättää, kohdata vai ratkaista pulma? Suhteet ei koskaan toimi ensimmäisellä vaihtoehdolla mentäessä.


      • Aloittaja
        Kukkomies kirjoitti:

        Toiset miehet ymmärtää kun asian selittää. Itse olisin varmaan virnistänyt naisen viestille kun olisin hyvin äkkiä hoksannut mistä kenkä puristaa, vastaus olis että järkkää kivat deitit ja kertoa miten asiat on. Sitten se nainen ei enää oikuttele.

        Jättää, kohdata vai ratkaista pulma? Suhteet ei koskaan toimi ensimmäisellä vaihtoehdolla mentäessä.

        Siksi laitoin viestissa leikillani etta kannattaako suunnitelmia tehda jos han ne taas peruu, jotta saisin tietaa mika hanen suhtautumisensa on. Jos han on aito ja rehellinen, han olisi vastannut tyyliin 'olen pahoillani etta tapaamiset on mennyt monkaan, talla kertaa lupaan ilmaantua paikalle' tms. Mutta se ettei hanesta kuulunut sanaakaan, osoittaa pelailun merkkeja, ja etta sain hanet 'kiinni' omassa pelissaan, ja han nakee ettei kannata jatkaa pidemmalle. Huom, en missaan vaiheessa ole osoittanut pettymystani hanelle, mutta en myoskaan ala ovimatoksi heti alku metreilla.

        Toki on mahdollista, etta han on vilpiton ja rehellinen, mutta talla hetkella tuntuu etta siihen on noin 20% mahdollisuus. Tosi asia on, etta jos on aidosti kiinnostunut toisesta ihmisesta, eika mitaan muita viritelmia meneillaan samaan aikaan, niin nakee vaivaa asian eteen ja aikaa kummasti loytyy treffeille. Nain se vaan menee.

        On kummallista etta taalla miehet ovat heti lynkkaamassa 'pikkusieluiseksi paskiaiseksi' jne, vain siksi etta arvostaa itseaan hieman enemman kuin etta uskoo kaikkien pelimiesten puheita sinisilmaisesti. Kuitenkin nama samat miehet varmasti ovat sita mielta etta rehellinen mies ei peru treffeja useaan otteeseen naisen kanssa josta on aidosti kiinnostunut, vai kuinka?


      • 16+1
        Aloittaja kirjoitti:

        Siksi laitoin viestissa leikillani etta kannattaako suunnitelmia tehda jos han ne taas peruu, jotta saisin tietaa mika hanen suhtautumisensa on. Jos han on aito ja rehellinen, han olisi vastannut tyyliin 'olen pahoillani etta tapaamiset on mennyt monkaan, talla kertaa lupaan ilmaantua paikalle' tms. Mutta se ettei hanesta kuulunut sanaakaan, osoittaa pelailun merkkeja, ja etta sain hanet 'kiinni' omassa pelissaan, ja han nakee ettei kannata jatkaa pidemmalle. Huom, en missaan vaiheessa ole osoittanut pettymystani hanelle, mutta en myoskaan ala ovimatoksi heti alku metreilla.

        Toki on mahdollista, etta han on vilpiton ja rehellinen, mutta talla hetkella tuntuu etta siihen on noin 20% mahdollisuus. Tosi asia on, etta jos on aidosti kiinnostunut toisesta ihmisesta, eika mitaan muita viritelmia meneillaan samaan aikaan, niin nakee vaivaa asian eteen ja aikaa kummasti loytyy treffeille. Nain se vaan menee.

        On kummallista etta taalla miehet ovat heti lynkkaamassa 'pikkusieluiseksi paskiaiseksi' jne, vain siksi etta arvostaa itseaan hieman enemman kuin etta uskoo kaikkien pelimiesten puheita sinisilmaisesti. Kuitenkin nama samat miehet varmasti ovat sita mielta etta rehellinen mies ei peru treffeja useaan otteeseen naisen kanssa josta on aidosti kiinnostunut, vai kuinka?

        Mies kysyi sinulta haluatko vielä nähdä ja sinä vastasit vittuillen oikein hymynaaman kera, ettei kiinnosta. Tuon jälkeen on turha enää odottaa, että oman arvonsa tunteva mies pyytäisi uudemman kerran. Voi myös olla, ettet saa miestä enää treffeille vaikka kuinka ruinaisit.

        Kysymys kuuluu: mitä koet voittaneesi? Nähdäkseni et mitään. Mitä mahdollisesti hävisit: kiinnostavan miehen. Kuinka usein muuten tapaat kiinnostavia miehiä?


      • Mies_1000
        19+20 kirjoitti:

        Ainakaan minä en enää lähtisi treffeille tuollaisen vittuilevan ämmän kanssa, vaikka kuinka kerjäisi. No ehkä hän ottaa tästä opikseen ja seuraavan miehen kanssa homma sujuu paremmin.

        on monia..valitettavasti


      • dayum
        Aloittaja kirjoitti:

        Siksi laitoin viestissa leikillani etta kannattaako suunnitelmia tehda jos han ne taas peruu, jotta saisin tietaa mika hanen suhtautumisensa on. Jos han on aito ja rehellinen, han olisi vastannut tyyliin 'olen pahoillani etta tapaamiset on mennyt monkaan, talla kertaa lupaan ilmaantua paikalle' tms. Mutta se ettei hanesta kuulunut sanaakaan, osoittaa pelailun merkkeja, ja etta sain hanet 'kiinni' omassa pelissaan, ja han nakee ettei kannata jatkaa pidemmalle. Huom, en missaan vaiheessa ole osoittanut pettymystani hanelle, mutta en myoskaan ala ovimatoksi heti alku metreilla.

        Toki on mahdollista, etta han on vilpiton ja rehellinen, mutta talla hetkella tuntuu etta siihen on noin 20% mahdollisuus. Tosi asia on, etta jos on aidosti kiinnostunut toisesta ihmisesta, eika mitaan muita viritelmia meneillaan samaan aikaan, niin nakee vaivaa asian eteen ja aikaa kummasti loytyy treffeille. Nain se vaan menee.

        On kummallista etta taalla miehet ovat heti lynkkaamassa 'pikkusieluiseksi paskiaiseksi' jne, vain siksi etta arvostaa itseaan hieman enemman kuin etta uskoo kaikkien pelimiesten puheita sinisilmaisesti. Kuitenkin nama samat miehet varmasti ovat sita mielta etta rehellinen mies ei peru treffeja useaan otteeseen naisen kanssa josta on aidosti kiinnostunut, vai kuinka?

        "Tosi asia on, etta jos on aidosti kiinnostunut toisesta ihmisesta, eika mitaan muita viritelmia meneillaan samaan aikaan, niin nakee vaivaa asian eteen ja aikaa kummasti loytyy treffeille. Nain se vaan menee."

        Jos sinulla itselläsi menee noin ja tuollaiseen on mahdollisuus, niin hyvä, mutta toisten ihmisten elämistä aikatauluineen ja velvoitteineen sinä et taida kuitenkaan tietää mitään. Eli kannattaakohan miten herkästi olla peilaamassa toisen käytöstä oman käytöksensä kautta, mitäpä olet mieltä?

        Myöskin tuosta "kannattaako suunnitelmia tehda jos han ne taas peruu" ja hymiö perään, niin jotkut miehet saattavat ottaa onkeensa tuollaisesta. Osa näkee, ainakin mielestään, ns. asioiden taakse, ja se voi olla ihan siinä sitten. Kuten Kukkomies tuumi jotenkin, että alkuvaihe, etenkään noin alkuvaihe, ei taida olla oikea paikka alkaa pelailemaan, varsinkaan jos sitä kiinnostusta on. Että syy sille miehen hiljaisuudella voi olla siinäkin, että teki omat johtopäätöksensä sinun kypsästä luonteestasi.


      • Anonyymi
        Aloittaja kirjoitti:

        Siksi laitoin viestissa leikillani etta kannattaako suunnitelmia tehda jos han ne taas peruu, jotta saisin tietaa mika hanen suhtautumisensa on. Jos han on aito ja rehellinen, han olisi vastannut tyyliin 'olen pahoillani etta tapaamiset on mennyt monkaan, talla kertaa lupaan ilmaantua paikalle' tms. Mutta se ettei hanesta kuulunut sanaakaan, osoittaa pelailun merkkeja, ja etta sain hanet 'kiinni' omassa pelissaan, ja han nakee ettei kannata jatkaa pidemmalle. Huom, en missaan vaiheessa ole osoittanut pettymystani hanelle, mutta en myoskaan ala ovimatoksi heti alku metreilla.

        Toki on mahdollista, etta han on vilpiton ja rehellinen, mutta talla hetkella tuntuu etta siihen on noin 20% mahdollisuus. Tosi asia on, etta jos on aidosti kiinnostunut toisesta ihmisesta, eika mitaan muita viritelmia meneillaan samaan aikaan, niin nakee vaivaa asian eteen ja aikaa kummasti loytyy treffeille. Nain se vaan menee.

        On kummallista etta taalla miehet ovat heti lynkkaamassa 'pikkusieluiseksi paskiaiseksi' jne, vain siksi etta arvostaa itseaan hieman enemman kuin etta uskoo kaikkien pelimiesten puheita sinisilmaisesti. Kuitenkin nama samat miehet varmasti ovat sita mielta etta rehellinen mies ei peru treffeja useaan otteeseen naisen kanssa josta on aidosti kiinnostunut, vai kuinka?

        No joo, täällä yksi nainen joka kanssa vähän antaisi nyt objektiivista palautetta.

        Olisit vaan vastannut sille "joo, missä?" ja katsonut sitten siitä rauhassa eteenpäin.

        Nyt sä oot sanoittanu tuon keskustelun ihan yksin sun päässä ja tullut tulokseen että paska mik paska. Ihan ilman mitään konkreettista todistetta.

        Mut no, parempaa onnea enskerralla.


    • kirpela

      molemmat selityksensä perumisista on ihan loogisia. Toisaalta, olen taas kerran oppinut kuinka hyväuskoinen olenkaan.

    • Mielestäni mies on sinusta kiinnostunut, koska muuten hän ei soittelisi ja yrittäisi järjestellä uusia treffejä. Miehen ajankäyttö päällekkäis-bookkauksineen sen sijaan on aika surkuhupaista.

      "Vastasin tahan etta olen kiireinen (sain tarpeekseni jatkuvista peruutuksista)," Tämä lause sen sijaan todistaa sinut pikkusieluiseksi paskiaiseksi, joten miehen kannattaisi varmaan lopettaa se soittelukin. Hyi, häpeä nainen!

      • ----

        ""Vastasin tahan etta olen kiireinen (sain tarpeekseni jatkuvista peruutuksista)," Tämä lause sen sijaan todistaa sinut pikkusieluiseksi paskiaiseksi, joten miehen kannattaisi varmaan lopettaa se soittelukin. Hyi, häpeä nainen!"

        Voisitko selittää? Miten niin nainen on nyt pikkusieluinen paskiainen, vaikka se on mies joka niitä tapaamisia alunperin perui? Ei mene naisen jakeluun nyt tämä...


      • dayum
        ---- kirjoitti:

        ""Vastasin tahan etta olen kiireinen (sain tarpeekseni jatkuvista peruutuksista)," Tämä lause sen sijaan todistaa sinut pikkusieluiseksi paskiaiseksi, joten miehen kannattaisi varmaan lopettaa se soittelukin. Hyi, häpeä nainen!"

        Voisitko selittää? Miten niin nainen on nyt pikkusieluinen paskiainen, vaikka se on mies joka niitä tapaamisia alunperin perui? Ei mene naisen jakeluun nyt tämä...

        katson oikeudekseni vastata. Onpahan kyse provosta tai ei, niin eikö tuollainen käytös, mitä ap on tehnyt, ole vähintään hieman pikkusieluista? Antaa samalla mitalla takaisin, antaa miehen "nähdä erityistä vaivaa" koska mies on sattunut perumaan, siis tosiaan perumaan etukäteen, jo sovitut treffit. Lapsellista sanon minä.


      • Anonyymi

        Aika harvassa on muuten ihmiset ylipäätään, jotka hyväksyvät ohareiden tekemistä. Työelämässä tuo olisi täysin ennenkuulumatonta, että käyttäytyy noin. Ei ole siis mitään naisen pikkusieluisuutta, jos ei viime hetken perumisen jälkeen enää halua tavata. Mies ja ihan sama mikä sukupuoli perujalla on, on silloin menettänyt mahdollisuutensa. Häntä ei enää priorisoida tapaamisissa, koska hän on epäluotettava.

        Oppisiko tällainen tyyppi tavoille, jos hänelle tekisi oharin? Välttämättä ei, koska tällaiset ihmiset ovat täysin rajattomia, ei ole ymmärrystä hyvistä käytöstavoista. Toisten ihmisten aikaa tulee kunnioittaa. Sovituista asioista pidetään kiinni.


    • Näissä tapauksissa todistaminen tapahtuu kahden puolueettoman todistajan läsnäollessa. Ennen varsinaista todistus (joka on suullinen) miehen tulee seistä 32 min yhdellä jalalla (pyörätuoli muuttaa asian 16 leuanvetoon). Sanallisen todistuksen muoto on vapaa, kunhan se sisältää sanat "lupaan ja vannon".

    • viIi

      Onneksi paljastit luonteesi heti alussa..

      näin on!

    • Tri Muchhausen

      Tai muuten päässä jotain vikaa. Tai sitten häntä ei vain oikein jaksa panostaa näkemiseesi yhtään ja ehdottelee aikatauluja ja keksii sitten tilalle jotain kivempaa.

    • v:tutus

      Oot ihan oikeessa!
      Voi helvetti et miehet viittii vielä tehdä tollasii..taitaa olla munattomii, tai luulevat olevansa luonnonlahjoja naisille. Just joo..ostakoon audinsa pallien väliin jos siihenkään rahat riittää.

    • Mies_63!!

      Jos tää idiootti mies ois susta tosissaan kiinnostunut, ja vapaa, niin sehän tois sulle kuun taivaalta.
      Älkää naiset perkele tyytykö liian vähään..

    • dayum

      "Miksi han peruu koko ajan..."

      ...että oletkohan vähän sellainen draamailuun taipuvainen tapaus. Saatatpa vaikka ollakin, olethan vielä vähän antanut turkkilaista kostoakin, eli puukkoa takapuoleen, antamalla omasta mielestäsi samalla mitalla takaisin, vaikka et kuitenkaan taida tietää, onko mies vilpittömästi ollut estynyt, vai selitteleekö. Eikö nyt kuitenkin puhuta kahdesta perumisesta? En tiedä muista, mutta minä ainakaan en pystyisi hyvällä omallatunnolla puhumaan "koko ajan" toistuvista asioista, jos niitä on tapahtunut vasta 2 kertaa.

      "mielestani hanen tulee nyt todistaa ja nahda erityista vaivaa asian suhteen"

      Jaksamista. Ymmärrän pointin, mutta eikö tuo ole (melko lapsellista?)ylireagointia noin vähän perusteella? Ellei sitten ole niin, että mies ei kiinnosta sinua, vaan "kunhan vaan treffailen tässä".

      • narskumagneetti

        Olisin vastannut ihan samalla tavalla. Tuollainen treffien peruuttelu kertoo kyllä miehestä aivan tarpeeksi, turha sellaisen vuoksi on nähdä vaivaa. Jos heti alussa alkaa tuntemaan itsensä kynnysmatoksi niin se on vaaran merkki. Vapaita miehiä on monenlaisia, aika monet ns. pelimiehiä...(lue kusipäitä) ei ne muuten olis vapaina.


      • dayum
        narskumagneetti kirjoitti:

        Olisin vastannut ihan samalla tavalla. Tuollainen treffien peruuttelu kertoo kyllä miehestä aivan tarpeeksi, turha sellaisen vuoksi on nähdä vaivaa. Jos heti alussa alkaa tuntemaan itsensä kynnysmatoksi niin se on vaaran merkki. Vapaita miehiä on monenlaisia, aika monet ns. pelimiehiä...(lue kusipäitä) ei ne muuten olis vapaina.

        Mistä syystä treffit voi perua?


    • No treffaa

      mua.

      HAHAA!

    • Oopust

      etta on se ja sama mita enaa teet. Sa oot nainen ja naiset ottaa nokkiinsa mista asiasta tahansa, tekee sitten mies mita hyvansa. Luulet sa et se ei haistanu et sa vaan kostit sille ku sulle ei sopinu. Pieni vedatys olis ollut sopivaa, mut se toinen sen ehdottama paiva olis pitany sulle sopia.

      Sa kusit koko homman. Se ei enaa ota yhteytta, ei haluu koska se ei haluu olla sellasen naisen kanssa, jolta saa heti napeilleen ilman, etta se vaivautuu ottamaan selvaa, miten asiat oikeasti on.

    • .

      ole kovin kiinnostunut ja vaikka olisikin, niin onhan tulevaisuus tuollaisen kanssa yhtään erilaista. Sinä odottelet kotona, että arvon herralta löytyy hieman aikaa viettää sinun kanssasi ja useimmiten turhaan, kun mies peruuttaa koko illan odotuksen jälkeen. Ei kuulosta hyvältä. Jos olisin sinä, en enää vastaisi hänen yhteydenottoihinsa, vaan etsisin vähän paremman miehen. Varsinkin jos mies heti suuttui, kun huomautit asiasta. Kuulostaa aika lapselliselta tyypiltä.

    • Anonyymi

      Teit oikein. Sullekin on parempi mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe