PalstaParannusta

NainenKirjoittaa

Mikä mättää? Onko porukat syyssynkkyyden sisäistämiä? Vai sanasokeuden sokeuttamia? Painaako huoli huomisesta, vaikko eilisen ikävä?
Mistä rohto tähän tautiin? Miten lääkitä potevia?
Huhuile edes, jos paikalle eksyt:-)

43

372

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eksyin kuin eksyinkin. Oma kone hajos ja nyt on vävykokelaan kone lainassa. Eipä läppärin ikä kovin vanhaksi päässyt ku jo pitää kait uusia koko käyttöjärjestelmä, vai mikä se nyt onkaan. No perjantaina tai lauantaina tiedän mikä vaivaa.

      • Olen todennutkin, että mitä fiksumpi tekniikka, sen vähemmän kestää:- Arkikäytössäni on perumallinen mummokänny ja se hienompi on piirongin laatikossa. Nyt olen päässyt digikameran makuun. Ohjeet saivat pääni sekaisin; jos teet noin, tai niin, niin tulee sähköisku, tai syttyy tulipalo....Siunasin sen kymmenellä aavamarialla ja ties millä mantroilla, sekä rituaaleilla, kumartelin pojoiseen ja itään, käärin siteisiin ja valmistin untuvapetin mokomalle hienohelmalle. Kysäisen väliin, josko se on kunnossa.


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Olen todennutkin, että mitä fiksumpi tekniikka, sen vähemmän kestää:- Arkikäytössäni on perumallinen mummokänny ja se hienompi on piirongin laatikossa. Nyt olen päässyt digikameran makuun. Ohjeet saivat pääni sekaisin; jos teet noin, tai niin, niin tulee sähköisku, tai syttyy tulipalo....Siunasin sen kymmenellä aavamarialla ja ties millä mantroilla, sekä rituaaleilla, kumartelin pojoiseen ja itään, käärin siteisiin ja valmistin untuvapetin mokomalle hienohelmalle. Kysäisen väliin, josko se on kunnossa.

        noi kännytkin vielä. Ikivanha mullakin käytössä taas, kun ei kameralla ja millä lie kuorrutettu nokialainen kestänyt edes vuoden yli, just ku takuu meni umpeen niin hajos koko rotjake.


      • Nittaminax kirjoitti:

        noi kännytkin vielä. Ikivanha mullakin käytössä taas, kun ei kameralla ja millä lie kuorrutettu nokialainen kestänyt edes vuoden yli, just ku takuu meni umpeen niin hajos koko rotjake.

        Ehkä olivat testanneet etukäteen kestoajan:-


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Ehkä olivat testanneet etukäteen kestoajan:-

        tuli sellanen tunne että näin ovat tehneet. Ensin hajos kamera ja lopuksi koko näyttö pimeni. Kyl sillä soittaa pystyy jos vain näkis kelle soittais. Ai kauheeta..mitä jos ihan vain kokeeksi yrittäis jollekkin ja siellä vastaakin ihan eri henkilö. Kertoo ummet ja lammet, sit toisessa päässä vastataan et kelle sun pitikään soitella. *hervottomana naurusta*


      • Symbian
        Nittaminax kirjoitti:

        noi kännytkin vielä. Ikivanha mullakin käytössä taas, kun ei kameralla ja millä lie kuorrutettu nokialainen kestänyt edes vuoden yli, just ku takuu meni umpeen niin hajos koko rotjake.

        Nokian puhelimissa on kaksi vuotta.


      • Symbian kirjoitti:

        Nokian puhelimissa on kaksi vuotta.

        ainakaan tässä ollut, kait riippuu mistä ostat ja mikä malli.


      • Symbian
        Nittaminax kirjoitti:

        ainakaan tässä ollut, kait riippuu mistä ostat ja mikä malli.

        Nokian malleissa on kahden vuoden takuu, ostopaikasta riippumatta.


      • Symbian kirjoitti:

        Nokian malleissa on kahden vuoden takuu, ostopaikasta riippumatta.

        sit mun kysyä lahjan antajalta et kuin asia oikein on. Hän kyllä sano et takuu meini umpeen.


      • Hah haa
        Nittaminax kirjoitti:

        sit mun kysyä lahjan antajalta et kuin asia oikein on. Hän kyllä sano et takuu meini umpeen.

        Noin mennään retkuun kun puhutaan paskaa.


      • Symbian


      • Symbian
        Nittaminax kirjoitti:

        perskele. Onkohan sillä sit enään edes sitä ostokuittia tallessa. Pitääpä soittaa sille ja kysyä . Tämähän oli hieno asia.

        ei tarvita. Myyntitiedot ovat myyjän järjestelmässä.

        Tuolta lahjan antajalta ei kannata kysyä mitään.


      • Nittaminax
        Symbian kirjoitti:

        ei tarvita. Myyntitiedot ovat myyjän järjestelmässä.

        Tuolta lahjan antajalta ei kannata kysyä mitään.

        sen verran siltä udella et mistä liikkeestä sen osti. Mutta kiitti tiedoista, puhelimella on takuuta viel voimassa noilla tiedoilla ensvuoden vappuun asti.


      • No niin, nyt sujuu huhuilu kuin tyhjää vaan.

        Hu - huu...


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        No niin, nyt sujuu huhuilu kuin tyhjää vaan.

        Hu - huu...

        mutta oliko vastauksesi minulle tarkoitettu :)


      • Nittaminax kirjoitti:

        mutta oliko vastauksesi minulle tarkoitettu :)

        aloittajalle mutta menee tähtäin sekaisin tässä uudessa pohjassa.

        Haitanneeko tuo?


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        aloittajalle mutta menee tähtäin sekaisin tässä uudessa pohjassa.

        Haitanneeko tuo?

        ja uskon että aloittajakin on nyt lukenut viestisi ja vastaa sitten kun kerkeää. :)


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        No niin, nyt sujuu huhuilu kuin tyhjää vaan.

        Hu - huu...

        Huhuilut tulivat perille:-)


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Huhuilut tulivat perille:-)

        Sitä aina tännekin eksyy, mutta ei tarvitse kuin lukea ketju tai pari, kuten nytkin tuo viereinen tosi pitkä, niin tekee kummasti taas mieli muualle.

        No ei ole sun vikasi, vaan noiden kusipäiden mutta taas tuli mitta nopeasti täyteen.


    • ei mätä ainaskaa mikään..:))

      Viime viikolla mätti,mutta se on onneksi mennyttä aikaa.Nyt taas on valoisa mieli kaikista asioista huolimatta.:)

      Nii juu..täällähän piti huhuilla jos tänne tulee, joten HUHUU..;)

      • Tälläsilmällä

        Silloin näkyvät oikein, muuten aina avaajan piikissä.
        Terveisiä!:)


      • Eikös oliski aika kumallista,jos mua ei täällä näkyisi? :DD

        Ei ollu töissä mitenkää kova päivä,ku otin ihan vaa lunkisti.Pomo on matkoilla.

        Koputikkos muutes päätäs vai pöytää? ;)) Tota flunssaa on ollu hirveesti liikkeellä.. :(

        Mä eilen taas sorruin karkkiostoksiin..En mä näköjään pääse niistä ikinä eroon,mut oon mä kyllä syöny porkkanoitaki..:))


    • Ak:n lapio

      Ei vaan.Ei. Suivaitseekohan avauksen tekijä lainkaa sellaista selitystä, että jotta koska sattumoisin en ollut lainkaan kiinnostunut juri hetkellisesti yhdistämään mielenkiintoani Suoli24jässä sijaitsevaan töttörööhön. Nytkynnytkyn avasin tään ihmerasian, hiffasin saman kuni monasti aiemminkin, etä ei uuttaa tuuttia jäätelötehtaalta. Notta musta on yhtä kusta mitä moninaisimmata utelut, että, mikksi kuksi ektäkin kutakin ja eihän täällä oo taskaan ketää!!!!

      • NK:-

        Kunhan tässä pitkän tauon jälkeen testailin, jotta vieläkös täällä verbaalia sanotusta ilmentyy:-) Myönnettävä, että köykänen on tulos, josko lasketaan, montako huhuilua ilmaantui.Mutta se tästä!
        Onko tilanne ymmärrettävissä palstan hiutumisesta? Kun ei ole enää sefuja, joita vastaan pitäisi taistella, tai muutakaan kyllin pätevä ongelmaa, mistä käydä käden/sananvääntöä....niin kirjoittajat vetäytyvät.
        Lukijamäärätkin ovat kutistuneet, kuin ylipyykätyt villasukat.Taisi olla turhaa tohinaa tämä palstanparannus:-(


      • Masse-setä

        Ei oo ketään ja tuskin sitäkään. Ja loput on poistaneet viestinsä, paitsi ei kaikki.
        No ei hätää, sanoi Viinanenkin aikoinaan. Jos tulee hätä, niin Sipoossa olisi vielä vähän korpea jäljellä.


      • Ak:n lapio
        Masse-setä kirjoitti:

        Ei oo ketään ja tuskin sitäkään. Ja loput on poistaneet viestinsä, paitsi ei kaikki.
        No ei hätää, sanoi Viinanenkin aikoinaan. Jos tulee hätä, niin Sipoossa olisi vielä vähän korpea jäljellä.

        Ja ei konsana pidä pidää läppäriä sylis, ku eka kerran pökkää sormen kirjaimelle o. Tuleepi yupla P.


    • Yhteenlaskun.tulos

      Jaha, huuto vaan ei nimen huuto: HuHuuuu

      • vastaajille:-)
        Kokeilkoot nyt joku muu vuorostaan, josko palstakoomasta vielä herätään! Mikäli ei, niin hyvää syksyä kaikille!


      • eikuulumulle
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        vastaajille:-)
        Kokeilkoot nyt joku muu vuorostaan, josko palstakoomasta vielä herätään! Mikäli ei, niin hyvää syksyä kaikille!

        Jokainen halunnee aloittaa itse sen kunnian kukkulalle (suosituimmaksi, parhaaksi keskustelijaksi) Ketjun,
        eikä silloin kiinnosta osallistua (nähtävästi) kilpailijan avaukseen.

        Pitääkö sitä egoa niin rutosti pullistella?


      • anton tsehov
        eikuulumulle kirjoitti:

        Jokainen halunnee aloittaa itse sen kunnian kukkulalle (suosituimmaksi, parhaaksi keskustelijaksi) Ketjun,
        eikä silloin kiinnosta osallistua (nähtävästi) kilpailijan avaukseen.

        Pitääkö sitä egoa niin rutosti pullistella?

        mitä kirjoitit, että jollakin ois into ja halu kunniankukkulalle :((

        Muutenkin kirjoituksesi haiskahtaa ihan liian "reilulta", pitääkseen paikkaansa :))


      • eikuulumulle
        anton tsehov kirjoitti:

        mitä kirjoitit, että jollakin ois into ja halu kunniankukkulalle :((

        Muutenkin kirjoituksesi haiskahtaa ihan liian "reilulta", pitääkseen paikkaansa :))

        Olen reilu, mutten Reilu.
        Kukapa sitä totuutta tunnustaisi, palstalla.


    • Skarppi

      Skarppaa vähän aloitukseesi vastanneita ja kannattaako heille mitään vastata.

    • Masse-setä

      Kylläkin heti, kun pyrkii sisäistämään ulkoistamisen, tulee pieni paine väärään paikkaan.
      Tiedän kyllä, että oikeanlaisella elämänhallintakurssilla moni ihminen voi päästä vaikka hirvenjahtiporukkaan ajomieheksi.

      • Sinä se saat aina minut hyvälle tuulelle:) Ikunaan en unohda Silakkasanomien Päivänsanan tekstejäsi. Jos kaltasiasi pastoreita" kirkkoon ilmaantuisi, niin istuisin siellä takamus turtana ja nauruhermot hervottomina:)))
        Pusut sulle*


    • ja aikakin on kortilla ja konettakin käyttää muut kuin minä.* marinaa*
      Tosin ei sitä aina jaksa vastata vaikka olisi kuinka haastava tai mielenkiinnon tempaava juttu ja sitäpaitsi kuka mun juttuja edes jaksaa lukea. *märehtii*
      Selvää syysvihtutusta tai elämänvihtutusta tai sitten se on vihtuuntumista kaikkeen liikkuvaan.

      Huhhuh! Kelpaako huhuiluksi?;)

      • Tänään on Tyynen ja Tyynin päivä...Tyttikin mahtuu joukkoon.
        Tää tytti haluaa tyynesti olla tyyni:D


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        Tänään on Tyynen ja Tyynin päivä...Tyttikin mahtuu joukkoon.
        Tää tytti haluaa tyynesti olla tyyni:D

        pitää sitten onnitella kolminkertaisesta nimpparipäivästä :))


      • TaikisN kirjoitti:

        pitää sitten onnitella kolminkertaisesta nimpparipäivästä :))

        mulla nimppareita mut saa onnitella ja laittaa vielä satakolehdin kiertämään:)


    • Puhurix

      Minä aloitan täällä taas välittömästi, kun jostain löytyy se vanha huumori, johon kaffeella pomppasin mukaan. Ei ole enää virtuaalibaari-iltoja, ei virtuaalipikkujouluja, ei virtuaalilaiffinrakennusta eikä mitään muutakaan. Totista on nykyään vanhaan menoon verrattuna.

      • se hjuumorin vielä päänsä nostaisi:- Kunhan lopettaisivat ekana nuo toisilleen huutelut:-( Niitä en minä vaan jymmärrä*


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        se hjuumorin vielä päänsä nostaisi:- Kunhan lopettaisivat ekana nuo toisilleen huutelut:-( Niitä en minä vaan jymmärrä*

        se tästä vielä iloks muuttuu,ku syksy etenee..:)


    • Välillä ei nappaa naputella, ei sitten mitenkään. Tietysti asia on toinen jos palstalle tulisi äksöniä enemmän kuin mitä nyt viimepäivinä on nähty. Rimanalituksia ei jaksa edes joutessaan selata saati syventyä niiden tarkoitusperiin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe