Millainen nainen kääntää miesten päät?

...

...

14

2569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... Ielena, kuulantyöntäjä, kääntää miesten päitä täydet 360 astetta.

• whatever*

mitä miehet väittää mut, isotissinen pikkusen lutkahtavanolonen pissis blondi bimbo kääntää, jokasen miehen pään

• että ::::!!!

.

naisen pitää olla hiukan *hutsahtava* ja *horahtava* jotta päät kääntyy???????

.

• Kylä näi o
        että ::::!!! kirjoitti:

.

.

Kyl korskea kylälutka kääntää ain poikain päät ku pistää kirkkotietä korot kopisten.

• whatever*
        että ::::!!! kirjoitti:

.

.

muunkinlaiset naiset onnistuvat tuossa :-)

Mutta kuvailin pomminvarman katseenkääntäjän. Tekopyhästi voidaan halveksia Pameloita ja Tuksuja - mutta tuo blondibimbo on niin klassinen ja ajaton malli, että kyllä se jotain syvää yleistä miesten tarvetta tyydyttää. Yritäpä nostaa sen rinnalle toinen, yhtä selkeä ja klassinen tyyppi?

• ...

...

• nainen78.

Olen alusvaatemallin näköinen kasvoiltani, suuri takamus pienet rinnat,kullanhohtoiset aaltoilevat pitkät hiukset, puhelias ja huumorintajuinen, saan kenet vaan nauramaan, olen erittäin hyvin lukenut ja matkustellut vuosia asunut kadullakin nähnyt vähän kaikkea, pukeudun skeittityylisesti- Olen täysin varattu mutta aina vain ehdokkaita riittää ja on aina riittänyt. Minua on stalkattu ja raiskattu muutamia kertoja. Olen vain joka miehen unelma, mistä ei ole enää kuin haittaa koska olen naimisissa.Voisin olla VICTORIAS sECRET malli.

• kirpela

kaunis, persoonallinen, tai vähemmä kaunis.

• nainen tietysti.

• jzz

...millo mistäki syyst..taikka nii joiteki päitä kääntelen niiku tahon..=o)

joiteki silkasta shokista..

• CaroLuna*

Vaan miehet katsovat naisia, kääntelevät siis päätään.. Tuli sieltä sit millainen nainen tahansa.. Enemmänkin kiinnostaa se että kun nainen kääntää päätään naisen suuntaan. Silloin puhutaan katseen kääntäjästä, mut väärä palsta mokoman tulkintaan. :)

• hädässä:::!!!

.

riittää jo naisten polkupyörä kääntämään päät

.

• Riks*raks*poks

Miehet katsoo perään, joskus miesporukat saattavat sanoakin jotain. En tiedä, mistä se johtuu, koska mielestäni olen ihan tavallinen tollukka. Ehkä ne on niitä luolamiehen tasolla olevia miehiä, joilta saa pään sekaisin vaaleat hiukset ja vähän isommat tissit.

Nuorempana kiinnitin tuohon enemmän huomiota, mut nyt siihen on jo tottunut, enkä välitä siitä sen enempää. Ei ole noussut hattuun, enkä tuon vuoksi kuvittele olevani erityisen kaunis tms. Päinvastoin olen uskotellut itselleni, et mua katsotaan siksi että näytän omituiselta ja rumalta.

• Tyyne Tavallinen

omakohtaisesti analysoida, kun persiissä ei ole näkeviä silmiä ja peräänhän ne miehet katsoo, vai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4353
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      1996
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1657
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1353
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      889
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe