Minun, eli 22-vuotiaan naisen miesihanne

Audrie22

Suunnilleen itseni pituinen, eli noin 170 tai vähän yli, muttei missään tapauksessa mikään honkkeli 180cm:stä ylöspäin. Normaalivartaloinen, ei mikään lihastenkasvattajapölhö, saa olla pientä kaljamahaakin sillä mielestäni on vain seksikästä ja miehekästä, että mies juo kaljaa (ja polttaa tupakkaa! Se siis on yksi valintakriteereistäni). Kasvoiltaan söpö/normaali tai jopa rumahko, muttei silmiinpistävällä tavalla. Ei missään tapauksessa mikään "kiiltokuva"nössykkä jolle tyyli, klubit ja hiustenlaitto ovat arkipäivää. Pukeutumiselta sellainen että "heittää päällensä mitä ekana käteen sattuu" mutta kuitenkin niin, että kaikki vaatekappaleet mätsää ja on siedettävän neutraaleja, jopa vanhoja ja kulahtaneitakin. Työkseen tekisi miehekästä hommaa, vaikka raksalla. Ja tietenkin, että kelpuuttaisi minut omakseen ;)

34

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hottisboy90

      haluat siis per(u)sjuntin, niitähän Suomessa riittää.

      • Audrie22

        Vai haluan minä perusjuntin, no jos sitä sillä nimellä kutsutaan, niin sittenhän haluan. Jos tällaisia miehiä on Suomi pullollaan niin miksi minä olen vielä sinkku ja tuntuu, että tällaiset miehet ovat kiven alla?


      • Hottisboy90
        Audrie22 kirjoitti:

        Vai haluan minä perusjuntin, no jos sitä sillä nimellä kutsutaan, niin sittenhän haluan. Jos tällaisia miehiä on Suomi pullollaan niin miksi minä olen vielä sinkku ja tuntuu, että tällaiset miehet ovat kiven alla?

        vaan sussa, oot joko säkkiruma tai ronkeli.


      • Audrie22
        Hottisboy90 kirjoitti:

        vaan sussa, oot joko säkkiruma tai ronkeli.

        Jaahas.. Nyt oon jo säkkiruma ;) Asun Helsingissä, täällä tuntuu olevan enemmän kuntosalipellejä kuin missään, tosin eiköhän kyseinen buumi ole jo aika hyvin levittäytynyt myös kehäkolmosen ulkopuolelle. Olen itse seurustellut kahden lihastenkasvattajan kanssa, ja olen sitä myötä oppinut huomaamaan, etteivät sellaiset viehätäkään minua. Olenhan jo kuitenkin 22, joten en mene enää yleisen pissismaun mukana, ja osaan jo ihan itse päättää mikä onkaan se oma miesihanteeni.


      • Audrie22
        Audrie22 kirjoitti:

        Jaahas.. Nyt oon jo säkkiruma ;) Asun Helsingissä, täällä tuntuu olevan enemmän kuntosalipellejä kuin missään, tosin eiköhän kyseinen buumi ole jo aika hyvin levittäytynyt myös kehäkolmosen ulkopuolelle. Olen itse seurustellut kahden lihastenkasvattajan kanssa, ja olen sitä myötä oppinut huomaamaan, etteivät sellaiset viehätäkään minua. Olenhan jo kuitenkin 22, joten en mene enää yleisen pissismaun mukana, ja osaan jo ihan itse päättää mikä onkaan se oma miesihanteeni.

        Niin ja tykkäisi eläimistä niin kuin minä. Pitäisi yhtä vähän shoppailusta kuin minä.


      • Audrie22 kirjoitti:

        Jaahas.. Nyt oon jo säkkiruma ;) Asun Helsingissä, täällä tuntuu olevan enemmän kuntosalipellejä kuin missään, tosin eiköhän kyseinen buumi ole jo aika hyvin levittäytynyt myös kehäkolmosen ulkopuolelle. Olen itse seurustellut kahden lihastenkasvattajan kanssa, ja olen sitä myötä oppinut huomaamaan, etteivät sellaiset viehätäkään minua. Olenhan jo kuitenkin 22, joten en mene enää yleisen pissismaun mukana, ja osaan jo ihan itse päättää mikä onkaan se oma miesihanteeni.

        "Olenhan jo kuitenkin 22"

        Jep...kyllähän tohon kypsään 22v ikään on jo kokemuksia karttunut! XD *repeeeeee...*


    • ..olevan ongelma löytää jotai kaljaa kittaavaa kaljamahaa joka vetää röökii posket lommolla... XD
      Kaljan juominen ja röökääminen on kaks ehkä oksettavinta (ja junteinta) piirrettä miehissä...sama naisissakin!
      Ai niin, meinas unohtua se oksettava kaljamaha... *laatta*

      Usko, että löydät "ihanne"miehesi noilla kriteereillä! X)

      • Audrie22

        Mielestäni 22 (kohta 23 ;)) on jo ihan tarpeeksi kypsä ikä siihen, että tietää millaisista miehistä tykkää.
        Toivon kyllä löytäväni vielä jonkun kuvailemani kaltaisen miehen. Moni tuollainen "perusjuntti" ei edes tajua olevansa joidenkin mielestä seksikäs. Se jos mikä vielä lisää seksikkyyttä. Kyllä mä voisin sanoa olevani jo aika kypsä ikäisekseni näin miesmaun suhteen, kun en puhu mistään Brad Pitteistä niin kuin ne olisivat luomakunnan ainoita miehiä jotka kiinnostuksen voivat herättää. Ehei. Itsekin olen kyllä ollut korviani myöten rakastunut Pittiin, tosin olinkin silloin ala-asteella.


      • dsfsdf
        Audrie22 kirjoitti:

        Mielestäni 22 (kohta 23 ;)) on jo ihan tarpeeksi kypsä ikä siihen, että tietää millaisista miehistä tykkää.
        Toivon kyllä löytäväni vielä jonkun kuvailemani kaltaisen miehen. Moni tuollainen "perusjuntti" ei edes tajua olevansa joidenkin mielestä seksikäs. Se jos mikä vielä lisää seksikkyyttä. Kyllä mä voisin sanoa olevani jo aika kypsä ikäisekseni näin miesmaun suhteen, kun en puhu mistään Brad Pitteistä niin kuin ne olisivat luomakunnan ainoita miehiä jotka kiinnostuksen voivat herättää. Ehei. Itsekin olen kyllä ollut korviani myöten rakastunut Pittiin, tosin olinkin silloin ala-asteella.

        Mee Ouluun :D siellä ei muuta ookaan.


      • Ihmettelen suuresti

        sinulla on tulla tänne arvostelemaan toisen miesihannetta ja oksentelemaan? Ei kaikki voi olla sinusta kiinnostuneita ja sullahan on jo vaimo ja lapsi!


      • Oikea arvostelu paikallaan
        Ihmettelen suuresti kirjoitti:

        sinulla on tulla tänne arvostelemaan toisen miesihannetta ja oksentelemaan? Ei kaikki voi olla sinusta kiinnostuneita ja sullahan on jo vaimo ja lapsi!

        Ja hyvä että tuli arvostelemaan, niin minun ei tarvinnut.

        100% samaa mieltä olen.


      • Ihmettelen suuresti kirjoitti:

        sinulla on tulla tänne arvostelemaan toisen miesihannetta ja oksentelemaan? Ei kaikki voi olla sinusta kiinnostuneita ja sullahan on jo vaimo ja lapsi!

        ..on se mikä antaa mulle (ja kaikille muillekkin) oikeuden tulla tänne naureskelemaan toisten mies ja naisihanteita! ;D

        Riippumatta omasta parisuhdestatuksestani...mikä ei muuten ole se minkä väitit sen olevan!


      • ihmettelen---
        TheOne kirjoitti:

        ..on se mikä antaa mulle (ja kaikille muillekkin) oikeuden tulla tänne naureskelemaan toisten mies ja naisihanteita! ;D

        Riippumatta omasta parisuhdestatuksestani...mikä ei muuten ole se minkä väitit sen olevan!

        No ajattelin ennen että olet herrasmies. Mutta ole mikä olet. En väittänyt mitään, luulin vain, että kun olet miehen logiikassa puhunut naisestasi ja muksustasi. No saahan sitä puhua...

        Minä ajattelen että täällä voi puhua ihanteistaan, mutta onko silti pakko tulla naureskelemaan toisen ihanteelle? Onko niin että hyvät tavat roskikseen kun ollaan netissä?


      • niinkö?
        Oikea arvostelu paikallaan kirjoitti:

        Ja hyvä että tuli arvostelemaan, niin minun ei tarvinnut.

        100% samaa mieltä olen.

        eli tällä naisella ei sun mielestä saa olla tuollasta ihannetta?


      • ihmettelen--- kirjoitti:

        No ajattelin ennen että olet herrasmies. Mutta ole mikä olet. En väittänyt mitään, luulin vain, että kun olet miehen logiikassa puhunut naisestasi ja muksustasi. No saahan sitä puhua...

        Minä ajattelen että täällä voi puhua ihanteistaan, mutta onko silti pakko tulla naureskelemaan toisen ihanteelle? Onko niin että hyvät tavat roskikseen kun ollaan netissä?

        ..nauraisin sulle kyllä ihan livenäkin päin naamaa! X)


      • vai tällaista
        TheOne kirjoitti:

        ..nauraisin sulle kyllä ihan livenäkin päin naamaa! X)

        Onko siis niin että hyvät tavat roskikseen ihan missä vaan. Mä taidan tietää sut. Sä olet se joka nauraa kikattaa kadulla taukoamatta. Kun kaikki vastaantulijat on niin hassuja. XD


      • vai tällaista kirjoitti:

        Onko siis niin että hyvät tavat roskikseen ihan missä vaan. Mä taidan tietää sut. Sä olet se joka nauraa kikattaa kadulla taukoamatta. Kun kaikki vastaantulijat on niin hassuja. XD

        ..ja kiertelemättä mielipiteeni AINA! Olipa sitten netissä tai livessä... ;)


    • Ettei näitä kavereita ole kovinkaan vaikea löytää, ehkä nuorempana ei ole vielä monille kasvanut kunnon kaljamahaa, mutta kyllä aika senkin ongelman hoitaa ja luontoäiti pitää huolen sitetn vanhempana näiden kaverien suhteen. :)

      Ehkä toi pituus on ainut ongelma kun meitä lyhyitä miehiä ei paljoa ole, mutta muuten helppo lista.

      • Frank Sinatra

        Nyt vaan taitaa olla näin että Audrie22 on itse melko ruma. Muut kun rumat ei hyväksy mitään kaljamahaisia, lyhyitä tupakoivia kaljasieniä. Tuo yli 180 cm pituisen honkkelius viittaa hieman siihen että siellä olisi mies, koska ei kukaan 170 cm pitkä nainen pidä 180 cm miehiä honkkeleina. Ellei Audrie ole saanut niin moneen kertaan pakkeja komeilta ja pitkiltä miehiltä että kirjoittelee tänne katkerana omia listojansa, jotka on kirjoittanut se mielessä että "kukakohan mut nyt suostuis ottamaan". 22 vuotias ehtii vielä hyvin laihduttamaan Audrie kultsi.


      • perusjuntti nainen ja perusjuntti mies... :P
        Frank Sinatra kirjoitti:

        Nyt vaan taitaa olla näin että Audrie22 on itse melko ruma. Muut kun rumat ei hyväksy mitään kaljamahaisia, lyhyitä tupakoivia kaljasieniä. Tuo yli 180 cm pituisen honkkelius viittaa hieman siihen että siellä olisi mies, koska ei kukaan 170 cm pitkä nainen pidä 180 cm miehiä honkkeleina. Ellei Audrie ole saanut niin moneen kertaan pakkeja komeilta ja pitkiltä miehiltä että kirjoittelee tänne katkerana omia listojansa, jotka on kirjoittanut se mielessä että "kukakohan mut nyt suostuis ottamaan". 22 vuotias ehtii vielä hyvin laihduttamaan Audrie kultsi.

        niinhän se onkin joo...
        " Muut kun rumat ei hyväksy mitään kaljamahaisia, lyhyitä tupakoivia kaljasieniä. "

        HAH!!! valitettavasti mulla on samat linjaukset miehien suhteen kuin aloittajalla..
        ite henk koht en voi sietää miehiä joille muoti ja kaikki semmoinen on niiiin tärkeitä... ne on mun mielestä kaikki homoja...
        se että mies on normaali ja osaa korjata autoja eikä säkähä jos nainenkin on joskus siellä auton konepellin alla ni on mun mielestä aivan paras mies!!!
        ja luojan lykky että olen semmoisen itelleni löytänyt.. enkä ollut luopumassa tuosta miehestä ikuna... :D

        eräs eksäni oli juurikin semmoinen stadin pelle jolle oli aivan kamala ongelma se et nainen osas autoista sitä sun tätä korjata ja tykkäs niistä ja ties melko paljon..ja mikä kamalinta.. nainen poltti tupakkia.. se oli joo ko miehelle aivan ylitsepääsemätöntä ku nainen olikin jotai muuta ku pulassa oleva pikku rinsressa joka tarvii miestä jopa oven aukaisuun... ja siihen et saa takin pois päältä saati ees saa sitä rotsia päällee.. :D naurettavaa..
        semmonen perus "juntti" mies on kaikkesta paras!!! ei tarvi miettiä koko aikaa et pitäs olla meikattuna ja pitäs olla aina ykköset päällä... nyt saan olla täysin oma itteni ja nauttia elämästäni juuri niinkuin ite haluan!!!!!

        ja aloittajalle... jos oikeesti haluat normi miehen jolle elämä on tukkaa tärkeämpi.. ni muuta stadist hemmetii... keski suomee on hyvä tulla.. ;) täällä niitä miehiä riittää ku osaa oikeet mestat ettii... :D


      • Joe The Scrap
        perusjuntti nainen ja perusjuntti mies... :P kirjoitti:

        niinhän se onkin joo...
        " Muut kun rumat ei hyväksy mitään kaljamahaisia, lyhyitä tupakoivia kaljasieniä. "

        HAH!!! valitettavasti mulla on samat linjaukset miehien suhteen kuin aloittajalla..
        ite henk koht en voi sietää miehiä joille muoti ja kaikki semmoinen on niiiin tärkeitä... ne on mun mielestä kaikki homoja...
        se että mies on normaali ja osaa korjata autoja eikä säkähä jos nainenkin on joskus siellä auton konepellin alla ni on mun mielestä aivan paras mies!!!
        ja luojan lykky että olen semmoisen itelleni löytänyt.. enkä ollut luopumassa tuosta miehestä ikuna... :D

        eräs eksäni oli juurikin semmoinen stadin pelle jolle oli aivan kamala ongelma se et nainen osas autoista sitä sun tätä korjata ja tykkäs niistä ja ties melko paljon..ja mikä kamalinta.. nainen poltti tupakkia.. se oli joo ko miehelle aivan ylitsepääsemätöntä ku nainen olikin jotai muuta ku pulassa oleva pikku rinsressa joka tarvii miestä jopa oven aukaisuun... ja siihen et saa takin pois päältä saati ees saa sitä rotsia päällee.. :D naurettavaa..
        semmonen perus "juntti" mies on kaikkesta paras!!! ei tarvi miettiä koko aikaa et pitäs olla meikattuna ja pitäs olla aina ykköset päällä... nyt saan olla täysin oma itteni ja nauttia elämästäni juuri niinkuin ite haluan!!!!!

        ja aloittajalle... jos oikeesti haluat normi miehen jolle elämä on tukkaa tärkeämpi.. ni muuta stadist hemmetii... keski suomee on hyvä tulla.. ;) täällä niitä miehiä riittää ku osaa oikeet mestat ettii... :D

        Siellä stadissa taida enää asuakkaan kuin savolaisia, jotka ovat "tatilaisempia" kuin "tatilaiset" itse.


      • aito landelainen
        Joe The Scrap kirjoitti:

        Siellä stadissa taida enää asuakkaan kuin savolaisia, jotka ovat "tatilaisempia" kuin "tatilaiset" itse.

        toi on kyl totta.. loppuin lopuks stadi on täynnä muualta tulleita.. vain murto-osa on "paljas jalkasia stadilaisia"... et et... mut sinne ku muuttaa joku ni huomaa kuinka siitä helposti tulee koppava ja mun mielestä täysin idiootti.. "landella" asuvat on siis niinku niin idiootteja jotka ei osaa elää oikeeta elämää ja blaa blaa..
        veljeni muutti sinne ja voin sanoa et siinä meni hyvä mies pilalle.. nykyää mäkää en saisi julki tuoda sitä että olen muualta kotosin.. ja varsinki se on pakko pitää salassa et asun todellakin muualla ku siellä niitten pintaliito idioottien kaupungissa...
        oon ylpeä siit et asun muualla ja varsinki et oon syntyny muual!!!!


      • Audrie22
        Frank Sinatra kirjoitti:

        Nyt vaan taitaa olla näin että Audrie22 on itse melko ruma. Muut kun rumat ei hyväksy mitään kaljamahaisia, lyhyitä tupakoivia kaljasieniä. Tuo yli 180 cm pituisen honkkelius viittaa hieman siihen että siellä olisi mies, koska ei kukaan 170 cm pitkä nainen pidä 180 cm miehiä honkkeleina. Ellei Audrie ole saanut niin moneen kertaan pakkeja komeilta ja pitkiltä miehiltä että kirjoittelee tänne katkerana omia listojansa, jotka on kirjoittanut se mielessä että "kukakohan mut nyt suostuis ottamaan". 22 vuotias ehtii vielä hyvin laihduttamaan Audrie kultsi.

        On se nyt kumma, että silloin jos joku tulee kertomaan miesihanteekseen yleisesti määriteltynä tavallisen miehen, heti ollaan väittämässä, että kyllä siellä nyt on mies kirjoittamassa ja esittämässä naista, eihän kukaan nainen (ellei sitten tosi ruma!) voi pitää ihanteenaan "tavallista pulliaista". Sitten taas ne naiset, jotka sanovat miesihanteekseen "lihaksikkaan Brad Pittin"... ovatko he sitten parempia? Eikös heitä haukuta siinä missä meitä muitakin? Ei ole mitään syytä valehdella, että miesihanteeni olisi jotain muuta.

        Rumuussyytöksenne ovat todella naiiveja. Tiedän paljon naisia, jotka ovat ns. säkkirumia ja reilusti ylipainoisia, mutta ihannoivat ja luulevat saavansa jonkun adoniksen. Minä olen tavallinen, nätti, normaalipainoinen. Miehet kohtelevat välillä "liiankin" ystävällisesti. Tuskinpa siksi, että olisin ruma ja kuvottava. Ulkonäköäni ei ole koskaan haukuttu, vain kehuttu. Siitäkään huolimatta en pidä itseäni ihmeellisenä, vaan tavallisena tallaajana. Ehkäpä minunkin kohdallani "vaatimattomuus kaunistaa", kun en kulje nokka pystyssä luullen olevani joku huippumalli, mitä en olekaan. Samaa arvostan miehissä.


      • ruma läski nainen
        Audrie22 kirjoitti:

        On se nyt kumma, että silloin jos joku tulee kertomaan miesihanteekseen yleisesti määriteltynä tavallisen miehen, heti ollaan väittämässä, että kyllä siellä nyt on mies kirjoittamassa ja esittämässä naista, eihän kukaan nainen (ellei sitten tosi ruma!) voi pitää ihanteenaan "tavallista pulliaista". Sitten taas ne naiset, jotka sanovat miesihanteekseen "lihaksikkaan Brad Pittin"... ovatko he sitten parempia? Eikös heitä haukuta siinä missä meitä muitakin? Ei ole mitään syytä valehdella, että miesihanteeni olisi jotain muuta.

        Rumuussyytöksenne ovat todella naiiveja. Tiedän paljon naisia, jotka ovat ns. säkkirumia ja reilusti ylipainoisia, mutta ihannoivat ja luulevat saavansa jonkun adoniksen. Minä olen tavallinen, nätti, normaalipainoinen. Miehet kohtelevat välillä "liiankin" ystävällisesti. Tuskinpa siksi, että olisin ruma ja kuvottava. Ulkonäköäni ei ole koskaan haukuttu, vain kehuttu. Siitäkään huolimatta en pidä itseäni ihmeellisenä, vaan tavallisena tallaajana. Ehkäpä minunkin kohdallani "vaatimattomuus kaunistaa", kun en kulje nokka pystyssä luullen olevani joku huippumalli, mitä en olekaan. Samaa arvostan miehissä.

        no.. nyt sit mä varmaankin kuulun sun mielestäsi tähän "säkkiruma" asetelmaasi...
        olen jonkin verran ylipainoinen ja olen siitä saanut kuulla monesti, mutta ovatpa jotkut aidosti myös kauniiksi kehuneet..


        mut en vain tajua miksi.. siis MIKSI joka helvetin paikassa toitotetaa et jos oot ylipainoinen oot heti ruma, säälittävä, huono ihminen....???? vittu mä en todellakaan ole koskaan painolleni voinut mitään.. musta ei laihaa saada vaikka kuinka sitä ihmiset tahtoisi!!

        mut ehkäpä mun sit vaan pitää tyytyä elämää elämäni loppuun rumana ja hyljeksittynä yhteiskunnan kauneisihanteista...


      • Audrie22
        ruma läski nainen kirjoitti:

        no.. nyt sit mä varmaankin kuulun sun mielestäsi tähän "säkkiruma" asetelmaasi...
        olen jonkin verran ylipainoinen ja olen siitä saanut kuulla monesti, mutta ovatpa jotkut aidosti myös kauniiksi kehuneet..


        mut en vain tajua miksi.. siis MIKSI joka helvetin paikassa toitotetaa et jos oot ylipainoinen oot heti ruma, säälittävä, huono ihminen....???? vittu mä en todellakaan ole koskaan painolleni voinut mitään.. musta ei laihaa saada vaikka kuinka sitä ihmiset tahtoisi!!

        mut ehkäpä mun sit vaan pitää tyytyä elämää elämäni loppuun rumana ja hyljeksittynä yhteiskunnan kauneisihanteista...

        Säkkiruma ja ylipainoinen nyt ei ole mikään yleinen kauneusihanne, kun taas "lihaksikas Brad Pittin näköinen" on. En väitä, etteikö jonkun mielestä säkkirumakin voisi olla viehättävä, mutta ei yleisen kauneusihanteen mukaan. Myöskin ylipainoisuus menee länsimaisen kauneusihanteen ulkopuolelle, mutta ei se tarkoita että kaikki pitäisivät heitä ällöttävinä. Älä siis vedä hernettä nenään, ihmisillä kun on omat mieltymyksensä.


      • Audrie22 kirjoitti:

        Säkkiruma ja ylipainoinen nyt ei ole mikään yleinen kauneusihanne, kun taas "lihaksikas Brad Pittin näköinen" on. En väitä, etteikö jonkun mielestä säkkirumakin voisi olla viehättävä, mutta ei yleisen kauneusihanteen mukaan. Myöskin ylipainoisuus menee länsimaisen kauneusihanteen ulkopuolelle, mutta ei se tarkoita että kaikki pitäisivät heitä ällöttävinä. Älä siis vedä hernettä nenään, ihmisillä kun on omat mieltymyksensä.

        Aika paljon ihmisiltä tulee tuollaista katkeraa ja syyttelevää kommenttia..Mikä siinä niin pistää silmään jos joku niin poikkeavan miesihanteen tänne kirjoittaa?Saahan tänne oman näkemyksen laittaa, sitä en kiellä ja onhan se suotavaakin.Mutta ihmetyttää vaan silti vastaukset, ollaanko me niin itsetunnottomia ettei kestetä jos toinen haluaa aivan ääripäätä olevan miehen?Kyllä minä ole oppinut hyväksymään sen seikan ettei kaikille voi kelvata eikä tarvitsekkaan, en minä muitten takia täällä elämääni elä vaan itseni:)


      • voi kukin
        ruma läski nainen kirjoitti:

        no.. nyt sit mä varmaankin kuulun sun mielestäsi tähän "säkkiruma" asetelmaasi...
        olen jonkin verran ylipainoinen ja olen siitä saanut kuulla monesti, mutta ovatpa jotkut aidosti myös kauniiksi kehuneet..


        mut en vain tajua miksi.. siis MIKSI joka helvetin paikassa toitotetaa et jos oot ylipainoinen oot heti ruma, säälittävä, huono ihminen....???? vittu mä en todellakaan ole koskaan painolleni voinut mitään.. musta ei laihaa saada vaikka kuinka sitä ihmiset tahtoisi!!

        mut ehkäpä mun sit vaan pitää tyytyä elämää elämäni loppuun rumana ja hyljeksittynä yhteiskunnan kauneisihanteista...

        vaikuttaa hyvinkin paljon. Laihduttaminen toki on läskille helpompaa kuin painon kasvattaminen laihalle, koska vähemmän voi aina syödä ja liikkua enemmän, mutta jossain kohtaa tulee vastaan raja, jossa hyvinvointi kärsii liiallisesta liikkumattomuudesta ja syömisestä.

        Rumat läskit eivät välttämättä olisi rumia laisinkaan jos tajuaisivat laihduttaa normaalin rajoille tai jopa hoikiksi, on olemassa jopa pohjimmiltaan kauniita ihmisiä jotka tahallaan pilaavat ulkonäkönsä ylläpitämällä terveydelle haitallisia läskimassoja. Esimerkkejä onnistuneista taisteluista huonoa ruokavaliota ja sairaalloisia liikuntatottumuksia vastaan on vaikka kuinka. Kannattaa vähän laskeskella millä vatsansa oikeasti täyttää ja onko yksi vaivainen laahustava kävelylenkki viikossa sittenkään riittävä määrä ylläpitämään toimivaa kehoa.

        Sinun on aivan turha kadehtia lähimmäistäsi siitä, että hän voi syödä lähes yhtä huonosti kuin sinä lihomatta tippaakaan. Ihmiset ovat erilaisia ja kerran itsensä läskiksi päästäneelle tulee valitettavasti aina olemaan vaikeampi pysyä hyvässä kunnossa sillä menneitä virheitä ei voi pyyhkiä, mutta sinullekaan ei ole millään tavalla mahdotonta päästä samantasoiseen vartaloon. Konsultoi tietenkin lääkärin kanssa mikäli ylipainosi on erittäin vakava tai siihen liittyy vakavia sairauksia.


        Lopuksi tahtoisin vielä todeta, että on tietenkin olemassa myös miehiä jotka aidosti pitävät vähän pyöreämmistä naisista eivätkä pelkästään tyydy heihin koska eivät luule ansaitsevansa parempaa. Jotkut harvat jopa läskeistä, mutta karu totuus on, että Suomessa on niin järkyttävä määrä ylipainoisia naisia, ettei kaikille voi löytää tälläistä poikkeusta, joten jollet halua muokata elämäntapojasi merkittävästi terveellisempään suuntaan joudut taistelemaan löytääksesi kumppanin joka oikeasti pitää sinusta henkisistä puutteistasi riippumatta (ylipaino on harvoja poikkeuksia lukuunottamatta osoitus heikosta luonteesta, ei niinkään parantumattoman sairaasta kehosta).


        Ja ei herneitä nenään, kunhan tässä hieman vastasin seuraavaan väittämään:
        "vittu mä en todellakaan ole koskaan painolleni voinut mitään.. musta ei laihaa saada vaikka kuinka sitä ihmiset tahtoisi!!"

        Tuo on selvä merkki paitsi ei-toivotusta hyvin negatiivisesta luonteesta, joka varmasti pohjimmiltaan on se suurin este kyseisen henkilön sosiaalisille kanssakäymisille, myös järkyttävästä tietämättömyydestä, joka sekään ei ole mikään valttikortti.


        Näin lopuksi lienee paikallaan mainita, ettei minulla ole mitään juuri ylipainoisia vastaan, kunhan toivoisin heidän ymmärtävän muutoksen riippuvan vain ja ainostaan heistä itsestään. Ylipainoisten jotka syyttävät muita läskeistään ja väittävät yhteiskunnan terveysihanteiden olevan vääristyneitä toivon löytävän totuuden ja virikkeen muutokseen, tai edes hyväksyvän itsensä ja lopettavan ainaisen valitusvirtensä.

        Ymmärrän ylipainoisia jotka viihtyvät sellaisina kuin ovat, heillä luonne kestää sen ja he ovat tietoisesti valinneet laiskottelun ja mässäilyn terveyden kustannuksella eivätkä peittele valintaansa, he ovat valintansa tehneet eivätkä aio sitä katua ainakaan ennen kuin sairaudet pahentuvat ja kuolema heidät ennenaikaisesti korjaa. Positiivisen asenteensa ansiosta he löytävät sen kumppaninkin paljon edellisiä valittajia helpommin ja yleisesti viihtyvät elämässään.


      • kiloistaan ylpeä kihlattu nainen
        voi kukin kirjoitti:

        vaikuttaa hyvinkin paljon. Laihduttaminen toki on läskille helpompaa kuin painon kasvattaminen laihalle, koska vähemmän voi aina syödä ja liikkua enemmän, mutta jossain kohtaa tulee vastaan raja, jossa hyvinvointi kärsii liiallisesta liikkumattomuudesta ja syömisestä.

        Rumat läskit eivät välttämättä olisi rumia laisinkaan jos tajuaisivat laihduttaa normaalin rajoille tai jopa hoikiksi, on olemassa jopa pohjimmiltaan kauniita ihmisiä jotka tahallaan pilaavat ulkonäkönsä ylläpitämällä terveydelle haitallisia läskimassoja. Esimerkkejä onnistuneista taisteluista huonoa ruokavaliota ja sairaalloisia liikuntatottumuksia vastaan on vaikka kuinka. Kannattaa vähän laskeskella millä vatsansa oikeasti täyttää ja onko yksi vaivainen laahustava kävelylenkki viikossa sittenkään riittävä määrä ylläpitämään toimivaa kehoa.

        Sinun on aivan turha kadehtia lähimmäistäsi siitä, että hän voi syödä lähes yhtä huonosti kuin sinä lihomatta tippaakaan. Ihmiset ovat erilaisia ja kerran itsensä läskiksi päästäneelle tulee valitettavasti aina olemaan vaikeampi pysyä hyvässä kunnossa sillä menneitä virheitä ei voi pyyhkiä, mutta sinullekaan ei ole millään tavalla mahdotonta päästä samantasoiseen vartaloon. Konsultoi tietenkin lääkärin kanssa mikäli ylipainosi on erittäin vakava tai siihen liittyy vakavia sairauksia.


        Lopuksi tahtoisin vielä todeta, että on tietenkin olemassa myös miehiä jotka aidosti pitävät vähän pyöreämmistä naisista eivätkä pelkästään tyydy heihin koska eivät luule ansaitsevansa parempaa. Jotkut harvat jopa läskeistä, mutta karu totuus on, että Suomessa on niin järkyttävä määrä ylipainoisia naisia, ettei kaikille voi löytää tälläistä poikkeusta, joten jollet halua muokata elämäntapojasi merkittävästi terveellisempään suuntaan joudut taistelemaan löytääksesi kumppanin joka oikeasti pitää sinusta henkisistä puutteistasi riippumatta (ylipaino on harvoja poikkeuksia lukuunottamatta osoitus heikosta luonteesta, ei niinkään parantumattoman sairaasta kehosta).


        Ja ei herneitä nenään, kunhan tässä hieman vastasin seuraavaan väittämään:
        "vittu mä en todellakaan ole koskaan painolleni voinut mitään.. musta ei laihaa saada vaikka kuinka sitä ihmiset tahtoisi!!"

        Tuo on selvä merkki paitsi ei-toivotusta hyvin negatiivisesta luonteesta, joka varmasti pohjimmiltaan on se suurin este kyseisen henkilön sosiaalisille kanssakäymisille, myös järkyttävästä tietämättömyydestä, joka sekään ei ole mikään valttikortti.


        Näin lopuksi lienee paikallaan mainita, ettei minulla ole mitään juuri ylipainoisia vastaan, kunhan toivoisin heidän ymmärtävän muutoksen riippuvan vain ja ainostaan heistä itsestään. Ylipainoisten jotka syyttävät muita läskeistään ja väittävät yhteiskunnan terveysihanteiden olevan vääristyneitä toivon löytävän totuuden ja virikkeen muutokseen, tai edes hyväksyvän itsensä ja lopettavan ainaisen valitusvirtensä.

        Ymmärrän ylipainoisia jotka viihtyvät sellaisina kuin ovat, heillä luonne kestää sen ja he ovat tietoisesti valinneet laiskottelun ja mässäilyn terveyden kustannuksella eivätkä peittele valintaansa, he ovat valintansa tehneet eivätkä aio sitä katua ainakaan ennen kuin sairaudet pahentuvat ja kuolema heidät ennenaikaisesti korjaa. Positiivisen asenteensa ansiosta he löytävät sen kumppaninkin paljon edellisiä valittajia helpommin ja yleisesti viihtyvät elämässään.

        olen ylipainoinen ja olen erittäin onnellinen itseeni!!!
        ja olen todellakin kauniiksi kehuttu nainen.. ja kummallista on se et baariin kun meen ni kyllä sieltä miehiä mukaan lähtis vaikka millä mitalla, mut eipä kiinnosta... koska mulla on kotona enemmän kuin täydellinen mies... :) ja se on just mulle tarkoitettu mies..
        ja miehenikää ole mikää lihaskimppu... vaan sillä on juurikin semmoi pieni söpö kaljamasu ja ei todellakaa mikää brad pittin näkönen tapaus.. vaan just mun mielestä komein mies päällä maan... :)

        enkä viä toistaseks oo juurikaa jaksanu kitistä painostani.. toki lekurit siitä narisee (ja eipä mulle juuri suurta ylipainoa ole ehkä jotai 10-15 kiloa.. mikä on vähän moniin muihin verrattuna!!)

        vaikka liikun ja syön terveellisesti niin eipä se paino silti ole tippunut..


      • bonanza§
        kiloistaan ylpeä kihlattu nainen kirjoitti:

        olen ylipainoinen ja olen erittäin onnellinen itseeni!!!
        ja olen todellakin kauniiksi kehuttu nainen.. ja kummallista on se et baariin kun meen ni kyllä sieltä miehiä mukaan lähtis vaikka millä mitalla, mut eipä kiinnosta... koska mulla on kotona enemmän kuin täydellinen mies... :) ja se on just mulle tarkoitettu mies..
        ja miehenikää ole mikää lihaskimppu... vaan sillä on juurikin semmoi pieni söpö kaljamasu ja ei todellakaa mikää brad pittin näkönen tapaus.. vaan just mun mielestä komein mies päällä maan... :)

        enkä viä toistaseks oo juurikaa jaksanu kitistä painostani.. toki lekurit siitä narisee (ja eipä mulle juuri suurta ylipainoa ole ehkä jotai 10-15 kiloa.. mikä on vähän moniin muihin verrattuna!!)

        vaikka liikun ja syön terveellisesti niin eipä se paino silti ole tippunut..

        Tätä viestiketjua ei ollut kyllä alunperin tarkoitettu läskien taistelutantereeksi...?


      • RockGoddess
        voi kukin kirjoitti:

        vaikuttaa hyvinkin paljon. Laihduttaminen toki on läskille helpompaa kuin painon kasvattaminen laihalle, koska vähemmän voi aina syödä ja liikkua enemmän, mutta jossain kohtaa tulee vastaan raja, jossa hyvinvointi kärsii liiallisesta liikkumattomuudesta ja syömisestä.

        Rumat läskit eivät välttämättä olisi rumia laisinkaan jos tajuaisivat laihduttaa normaalin rajoille tai jopa hoikiksi, on olemassa jopa pohjimmiltaan kauniita ihmisiä jotka tahallaan pilaavat ulkonäkönsä ylläpitämällä terveydelle haitallisia läskimassoja. Esimerkkejä onnistuneista taisteluista huonoa ruokavaliota ja sairaalloisia liikuntatottumuksia vastaan on vaikka kuinka. Kannattaa vähän laskeskella millä vatsansa oikeasti täyttää ja onko yksi vaivainen laahustava kävelylenkki viikossa sittenkään riittävä määrä ylläpitämään toimivaa kehoa.

        Sinun on aivan turha kadehtia lähimmäistäsi siitä, että hän voi syödä lähes yhtä huonosti kuin sinä lihomatta tippaakaan. Ihmiset ovat erilaisia ja kerran itsensä läskiksi päästäneelle tulee valitettavasti aina olemaan vaikeampi pysyä hyvässä kunnossa sillä menneitä virheitä ei voi pyyhkiä, mutta sinullekaan ei ole millään tavalla mahdotonta päästä samantasoiseen vartaloon. Konsultoi tietenkin lääkärin kanssa mikäli ylipainosi on erittäin vakava tai siihen liittyy vakavia sairauksia.


        Lopuksi tahtoisin vielä todeta, että on tietenkin olemassa myös miehiä jotka aidosti pitävät vähän pyöreämmistä naisista eivätkä pelkästään tyydy heihin koska eivät luule ansaitsevansa parempaa. Jotkut harvat jopa läskeistä, mutta karu totuus on, että Suomessa on niin järkyttävä määrä ylipainoisia naisia, ettei kaikille voi löytää tälläistä poikkeusta, joten jollet halua muokata elämäntapojasi merkittävästi terveellisempään suuntaan joudut taistelemaan löytääksesi kumppanin joka oikeasti pitää sinusta henkisistä puutteistasi riippumatta (ylipaino on harvoja poikkeuksia lukuunottamatta osoitus heikosta luonteesta, ei niinkään parantumattoman sairaasta kehosta).


        Ja ei herneitä nenään, kunhan tässä hieman vastasin seuraavaan väittämään:
        "vittu mä en todellakaan ole koskaan painolleni voinut mitään.. musta ei laihaa saada vaikka kuinka sitä ihmiset tahtoisi!!"

        Tuo on selvä merkki paitsi ei-toivotusta hyvin negatiivisesta luonteesta, joka varmasti pohjimmiltaan on se suurin este kyseisen henkilön sosiaalisille kanssakäymisille, myös järkyttävästä tietämättömyydestä, joka sekään ei ole mikään valttikortti.


        Näin lopuksi lienee paikallaan mainita, ettei minulla ole mitään juuri ylipainoisia vastaan, kunhan toivoisin heidän ymmärtävän muutoksen riippuvan vain ja ainostaan heistä itsestään. Ylipainoisten jotka syyttävät muita läskeistään ja väittävät yhteiskunnan terveysihanteiden olevan vääristyneitä toivon löytävän totuuden ja virikkeen muutokseen, tai edes hyväksyvän itsensä ja lopettavan ainaisen valitusvirtensä.

        Ymmärrän ylipainoisia jotka viihtyvät sellaisina kuin ovat, heillä luonne kestää sen ja he ovat tietoisesti valinneet laiskottelun ja mässäilyn terveyden kustannuksella eivätkä peittele valintaansa, he ovat valintansa tehneet eivätkä aio sitä katua ainakaan ennen kuin sairaudet pahentuvat ja kuolema heidät ennenaikaisesti korjaa. Positiivisen asenteensa ansiosta he löytävät sen kumppaninkin paljon edellisiä valittajia helpommin ja yleisesti viihtyvät elämässään.

        Itse olen kyllä normaalipainoinen mutta ihmetyttää tuo alentava asenteesi ylipainoisia/pyöreitä ihmisiä kohtaan. Ihan kuin et voisi hyväksyä että myös tälläiset ihmiset voisivat olla jonkun mielestä kauniita ja haluttuja. Tekstistäsi painottui koko ajan agressiivinen sanoma höystettynä omalla huonolla itsetunnollasi joten pyrit lyttäämään kaikki naiset jotka eivät ole kuin sinä (lue:urheiluhullu viherpiipertäjä jonka elämä kuluu murehtiessa ulkonäkökysymyksiä puhumattakaan vaa'alla ravaamisesta) koska hui,kaikki miehet eivät pidä sinusta ja ulkonäöstäsi. Ja jos olet todellakin sitä mieltä että nykyinen kauneusihanne ei ole sairas niin silloin sinulla on päässä vikaa. Anorektisen näköiset silikonitissithän ovatkin todella terveen ja luonnollisen näköisiä. Ihan kuvottaa tuollaiset idiootit jotka luulevat olevansa joka miehen unelmia ja sen takia voivat muka sanoa mitä vain kenelle vain..Kasva aikuiseksi ja anna kaikkien näyttää siltä miltä näyttävät,ei pitäisi olla sinulta pois mitenkään


    • Jani K.

      Voisin alkaa juoda jos ostat mulle, kato kyllä sunkin on nähtävä vaivaa ihannemiehen saavuttaaksesi.

      Tupakkaa et saa enää koskaan polttamaan, mut tota, sovitaanko niin että mulla on sellasta resuista historiaa josta olen suoritunut eroon ja se tasapainottaa tätä nk. savuttomuuttani. Vähän kellertävät hampaat mulla on muistona pössyttelyajoilta.

      Kaljamaha... saatana. Olisit tullut kyseleen vuosi sitten. Mä ehdin treenata sen vekka jo, mut lupaan että keskivartalosta et löydä ainuttakaan sixpackia, onepack on.

      Sit toi duuni... joo, siis olen mä ollut hyvin miehekkäissä töissä ja nyt vielä miehekkäämmin työtön. Mä tarvin just sun jeesausta koska rahat ei riitä kaljaan ja mä haluaisin tosiaan ottaa kuoppia useammin.

      Muuten kaikki kyl meni yksiin. Ja kultaseni, tottakai kelpuutan just sinut koska aavistelen että olet ihan kuuma mimmi. Teillä on vaan noita fiksaatiota kaltaisiini julleihin ja mähän siitä tietenkin nautin kun silittelet sekaista hampputukkaani ja tiedät jossain mieles sopukoissa että toi äijänkutale tosiaan tykkää susta koska oot sen mielestä parasta mitä maailmassa on. Niinhän tää kuvio katsos menee ja se on ihan ok mulle, aina mä hienon naisen joka pitää mut onnellisena kelpuutan...

    • ...........

      on kaljamahainen kaljaa juova ja tupakkia polttava nainen, jolla on normaalit, ehkä jopa rumahkot kasvot. Ei saa olla kiiltokuvanössykkä jolle vaatteet, meikit, ja hiustenlaitto ovat arkipäivää. Pitää mielellään mitä vaatteita sattuu ja tekee työkseen jotain raksahommia. Sinä kenties olet tuo nainen?

      • miehen akka

        on:

        Iso, vatsakas, keski-ikäinen, hiljainen, tavallinen, kiltti, ei mikään adonis, mutta kilttija hyväsydäminen, hymy asesita riisuva, nauru tulee sydämestä..

        sellasen halusin, sellasen sain


    • jennuska­

      alkuperäinen kirjoittaja on säälittävä, yksinäinen mies!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe