karl kani

rap

mitä ootte mieltä kanin vaatteis ... mä tukkään mut on ne kyl aika hintavii.... kanin vyö pitäis saada... tytölle ei oikeen mitään kanin housui suosittelis...

95

29733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klowni

      onhan ne iha hienoi,mut vähä pinnallisii...
      Tai silleen...noh,kaupallista.

      • iidajjau

        miten karl kanin vaatteet ovat pinnallisia/kaupallisia?


        olen tyttö ja käytän karl kanin huppareita usein,
        housuja en käytä,
        kun eivät ne oikein tytöille sovi mielestäni...


      • henez

        Mä oon jo pitkään halunnu Kanin farkkuja, mut ne on äidin mielestä liian kalliit.. no sain äidin leppymään, et saan semmoset farkut joululahjaks (vasta).. en kyllä jaksais odottaa sinne asti..;D


      • gjaa
        henez kirjoitti:

        Mä oon jo pitkään halunnu Kanin farkkuja, mut ne on äidin mielestä liian kalliit.. no sain äidin leppymään, et saan semmoset farkut joululahjaks (vasta).. en kyllä jaksais odottaa sinne asti..;D

        mul o ittel 3 t-paitaa 2 hupparii 2 farkut 1 colleget vyö ja lippis
        t-paidat o 40-50e kpl hupparit 90-100e kpl farkut 75-95e kpl colleget 75e kpl vyö 15-20e ja lippis 35..x// mul o itel menny noihi joku melkee 600 tai tjoai semmost et ei ne kalliit ol...


      • egeevaaan
        gjaa kirjoitti:

        mul o ittel 3 t-paitaa 2 hupparii 2 farkut 1 colleget vyö ja lippis
        t-paidat o 40-50e kpl hupparit 90-100e kpl farkut 75-95e kpl colleget 75e kpl vyö 15-20e ja lippis 35..x// mul o itel menny noihi joku melkee 600 tai tjoai semmost et ei ne kalliit ol...

        joo mäki tos just pari viikkoa takaperin tilasin karlkanin uuden hupparin ja farkut yhteis hinnaksi tuli noin 200euroa... jos joku haluaa hyviä karkanin vaatteita tässä oli muutama sivu: bronx.fi ja syndicatenetstore.com


      • zimizii
        gjaa kirjoitti:

        mul o ittel 3 t-paitaa 2 hupparii 2 farkut 1 colleget vyö ja lippis
        t-paidat o 40-50e kpl hupparit 90-100e kpl farkut 75-95e kpl colleget 75e kpl vyö 15-20e ja lippis 35..x// mul o itel menny noihi joku melkee 600 tai tjoai semmost et ei ne kalliit ol...

        hah tääl lappeerannas saa tost jeans cityst kani vaatteit ja kaikkee muit näit aika halval ny ku o ale :D kani farkkui 49-120e kpl :D kani huppareit 69e vuo 15e cappi 25e ja nii edespäi ja ainii mie ostin myös kani kengätkii sielt ni 30e ja sit siel o muitkii merkkei esm... tribal. bronx, billabom, ny, ja kaikkee tälläst


    • GangstaHolic

      Karl Kanin vaatteet ei oo mitään muutako kaupallista paskaa... muutenki hiphop on menny aivan liian kaupalliseks, ainaki vaatteiden osalta... nii no toi vaan mun mielipide...

      • [Li'oN]

        joo, oon samaa mieltä, että aika kaupallista on. En ite oo ikinä ostanu "räppihousuja". Tykkään pukeutua löysiin housuihin, mut en omista yhtäkään paria sinisiä farkkuja joissa lukee MicMac tai Karl Kani. Ostan ihan mitkä tahansa hyvännäköset isokokoset housut jotka tuntuu hyviltä ja on oikeen malliset siihen, että niitä voi pitää vähän alempana ilman ongelmia. Hyvin viihdyn, eikä oo ikinä haitannu, että mulla ei oo "räppihousuja".

        hmmh. Meniköhän vähän aiheen vierestä.. noh, tulipahan sanottua.

        - [Li'oN]


      • Loyal2ThaGame

        Joo nyt ku näkysit asiantuntija olevan nii mitä vaatteit sit kannattaa ostaa ja mistä.


      • Karl JKani jyrää

        käytän kanei ja ne on hyviii pitää päällä


      • rhehh

        mulle on kylläki melkein aivan sama, maksanko farkuista 79euroa ja hupparista 100euroa.. itehän olen räppä/hip hoppari.... mut kylläki jos jos farkuista saa maksaa 120euroa ja paidasta 150euroa, niin sit se on jo niin rahastusta... mut karl kanin vaatteet on minun omasta mielstäni tosi hyviä, ja olen sen takia melkein joka vuosi ainakin 3 farkut ostanu


      • isow

        olen täysin samaa mieltä.Karl kani on kauhee massatuote


      • lalalllalal
        rhehh kirjoitti:

        mulle on kylläki melkein aivan sama, maksanko farkuista 79euroa ja hupparista 100euroa.. itehän olen räppä/hip hoppari.... mut kylläki jos jos farkuista saa maksaa 120euroa ja paidasta 150euroa, niin sit se on jo niin rahastusta... mut karl kanin vaatteet on minun omasta mielstäni tosi hyviä, ja olen sen takia melkein joka vuosi ainakin 3 farkut ostanu

        mist niitä koruja esim:ne york koru vastatkaa mun on pakko saaha


    • viis3

      Niin,kai se on kaikilla vähän eriasia mikä on tärkeintä. Itse omistan muutamat kanin kollarit ja parit farkut,ja tosi on se että helvetin paljon parempi laatuisempia kanit on ku esim. bronxit tai macit.
      Mulle merkki ei oo tärkee,paljon sen ohi menee vaatteen laatu. Vituttaa vaatteet mistä alkaa langat roikkumaan ja kutistuvat pesussa,vaik myllyttää ne 30' hienopesulla...

    • Rap-lover89

      Joo ne on ihan sairaan hienoi mut hintavii..!!! Ja sitte ei meikäläiselle varmaan sellaasseet sopis koska oon likka.. mut siis et kyl ne on ihan vitun hienoi!!

    • bronx

      moi!itse pidän kanssa kanista..hinta on suhteelista niisä..laatu on hyvä!!tytöille sopii jos tykää löysit farkuista!

      • hiphoplady

        mä en välitä merkist tai hinnast kunha ne on must hyvän näköset mut valitettavasti mä oon tykästyny just noihi aika kalliisii kledjuihi.


      • mr.kk fani

        oon samaa mieltä että jos ne on kaalliita nii ne on myös laadukkaita ja niin ne onkin mulla on itelläni yks pukja paari paitaa.mutta mun mielestä tytöille ei oikein mutta tietty jos on sellainen tyyli ei sille mitään voi mutta silti!!!!!


      • asfasdfasfd
        hiphoplady kirjoitti:

        mä en välitä merkist tai hinnast kunha ne on must hyvän näköset mut valitettavasti mä oon tykästyny just noihi aika kalliisii kledjuihi.

        mä en oo ikin nähny millä halval merkil nii hienoi vaateit ku esm karl kanil näkee joka päivä ne on näyttäviä ja hienointa on esm jos on joku hieno gollege koko puku itselläni muutamia pari kanin ja muitaki merkkejä kuten akademiks ja makaveli ja tykkään myö jos hupparin selkä puolella on iso kuva joka korostaa sitä merkkiä kyllähän sitä muutama tonni vuodessa noihi vaateisii menee


      • iuhaergiuRGIivbUIWRG
        asfasdfasfd kirjoitti:

        mä en oo ikin nähny millä halval merkil nii hienoi vaateit ku esm karl kanil näkee joka päivä ne on näyttäviä ja hienointa on esm jos on joku hieno gollege koko puku itselläni muutamia pari kanin ja muitaki merkkejä kuten akademiks ja makaveli ja tykkään myö jos hupparin selkä puolella on iso kuva joka korostaa sitä merkkiä kyllähän sitä muutama tonni vuodessa noihi vaateisii menee

        tilatkaa mieluummin hoodboyz.de:stä pysyy hinta suht kohtuullisena.


      • ddani
        iuhaergiuRGIivbUIWRG kirjoitti:

        tilatkaa mieluummin hoodboyz.de:stä pysyy hinta suht kohtuullisena.

        just sain eilen hoodboyzist kanin housut ja raw blue hupparin ja aika halval tuli kyl 40housut 50 huppari:D


      • soylja boy

        kanit on hyviä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • HOUSUT.....

      HOUSUJEN MERKKI EI VÄLIÄ KUHAN ON HYVÄT JA ROIKKUU SOPIVASTI AKADEMIKS ROCAVEAR JOKER KANI EI VÄLIÄ JA MITÄ SIITÄ JOS JOKU ON INNOSTUNUT HIENOON KULTTUURIIN PIKKU G EEN KAUTTA SIITÄ SE SITTEN LÄHTEE

    • JEAHHH

      HOUSUJEN MERKKI EI VÄLIÄ KUHAN ON HYVÄT JA ROIKKUU SOPIVASTI AKADEMIKS ROCAVEAR JOKER KANI EI VÄLIÄ JA MITÄ SIITÄ JOS JOKU ON INNOSTUNUT HIENOON KULTTUURIIN PIKKU G EEN KAUTTA SIITÄ SE SITTEN LÄHTEE

      • Blink blink

        Nyt kelpaa Waldo ja Cheek ja Eminem ja Backstreet Boys. Näin muuttuu musamaku paremmaks.


    • k kani

      karl kanin housut on sika siistit. ja ei ne mitkää kalliit oo ei teil oo varaa vaa ostaa niitä kanin housut ja paidat sentää pysyy ehjänä eikä mitkää halpa halli housut. =)



      Karl Kani

      • Karl Kani

        Ostin tänään Karl Kanin farkut..75€..ku ostaa jtn nii ostaa sit saman tien kunnolliset!


      • AitoSentääSaatana
        Karl Kani kirjoitti:

        Ostin tänään Karl Kanin farkut..75€..ku ostaa jtn nii ostaa sit saman tien kunnolliset!

        Oot jätkä melkonen urpo, 75e KARL KANIN HOUSUISTA?!?!?!? tiäksää miten sua on kustu silmään just hahaha


      • kani karl
        Karl Kani kirjoitti:

        Ostin tänään Karl Kanin farkut..75€..ku ostaa jtn nii ostaa sit saman tien kunnolliset!

        kani kamat on just coolii eksnii :D räppi on hyvää ja hiphoppiki


      • jmmrmc97
        AitoSentääSaatana kirjoitti:

        Oot jätkä melkonen urpo, 75e KARL KANIN HOUSUISTA?!?!?!? tiäksää miten sua on kustu silmään just hahaha

        mä hemmetti maksoin 85e onks jotai valittamista


      • hopparit....

        Heii..

        Tietääks joku et onks suomes myytävis esim pro`spotis,bronxis tai dropinmarketis kani ladies kenkiä vai pitääks tilata jos sellaset haluu?


    • Caon

      Jea Jea... Kani vaatteet kuuluu hoppiin
      heitän täs pienen dissin yhest pellest
      valtsusataysiyksi sä oot täs rap geimis iha ypö yksi näyttö löytyy mut ei yhtää fanii tollast pinokkioo ei edes laki salli räppis kuulostaa separeitte itkemiselt pisamii enemmä kun puit suomes mut tän scapa jälkeen kuolet tyylis on köymepi kun huorat venäjält mut täst bätlest et pääs kun koirat veräjäst valtsu oot vittu sekasin älä avaudu mikkiin jos oot separi hei poika ootko ikin kuunnelu ittees vuoden seksikkäimmät hiltunen ja migge mut tiedoks sulle lopeta setitykset ja sun separimaiset selitykset
      ----------------------Caon

    • jep jep

      fuck the kani. get akademiks

      • Loyal2ThaGame

        akademiks on piraattimerkki.


    • Fruide

      rap vaatteet näyttää niin vitun pelleltä hankkikaa ees oikeen kokosia ja väriä :P raitaa etc :DDDD

      • $Hoppari$

        Ai pitäsikö mei hoppareiden käyttää muka naisten housuja ja muuta rumaa paskaa niiku työ fruidet käytätte! oma tyyli kullakin...


      • Rap 4 ever
        $Hoppari$ kirjoitti:

        Ai pitäsikö mei hoppareiden käyttää muka naisten housuja ja muuta rumaa paskaa niiku työ fruidet käytätte! oma tyyli kullakin...

        Oon täysin samaa mielt tän Hopparin kaa, tos yhes viestiski oli et rap vaatteet näyttää ihan pelleilt nii ihan miten vaa mut ite en vetäis päälleni 2 numeroo pienempii farkkui ja raitapaitaa! ``oma tyyli kullakin...``


      • g unit

        haista sä paska oot vaan kade


      • Loyal2ThaGame

        joo fruittikset suksikaa vittuun...siis mikä on homompaa ku käyttää liia pienii vaatteit?Ja sit viel ku joka toine sana on joko ihq tai lol...Ei fruittareil oo varaa aukoo päätään yhtään.


      • Rap 4 Ever
        Loyal2ThaGame kirjoitti:

        joo fruittikset suksikaa vittuun...siis mikä on homompaa ku käyttää liia pienii vaatteit?Ja sit viel ku joka toine sana on joko ihq tai lol...Ei fruittareil oo varaa aukoo päätään yhtään.

        Samaa mielt! joku ``ei lol nää raidat ei sovi yhtää näihin farkkuihi siis LoL....``


      • Homo ja hoppari
        g unit kirjoitti:

        haista sä paska oot vaan kade

        Onks se ny sit vaikee käsittää, et meitsei homohoppareit on olemas vak kuink paljon. Jokapuolel Suomee ja maailmal miljoonia.


      • jmmrmc97
        g unit kirjoitti:

        haista sä paska oot vaan kade

        samaa mieltä ton hopiksen ka kyl oon


      • räp jytää
        Loyal2ThaGame kirjoitti:

        joo fruittikset suksikaa vittuun...siis mikä on homompaa ku käyttää liia pienii vaatteit?Ja sit viel ku joka toine sana on joko ihq tai lol...Ei fruittareil oo varaa aukoo päätään yhtään.

        samaa mielt fruittareiden ei pitäis aukoo sitä saatanan lärvii niit pitäis vetää turpaa nii et niist tulis rumia ainii unohdin ne onkijo valmiiks sikoja heheDD:DD omg


    • Pikkutassu

      En ymmärrä teit jotka rupee dissaa heti ku joku kyselee tai miettii ääneen tällasella keskustelupaikas.
      Ite diggaan kanin housuista ja huppareista mut oon vähän reilumman kokonen kaveri ja esim housuja mun on turha ettii sopivia housuja niitten listoilta, tai ainakin tähän saakka en oo löytäny mitään isoa...
      ite ostan housuni mr.big:istä ja sieltä saan hyvät housut samaan hintaan, huppareita oon löytäny jokusen esim. waldo:sista...
      mut joo ei tarvii alakaa räyhää kellekkään sen mielipiteistä...

      • hiijklö.

        niimpä.


      • negro$$$
        hiijklö. kirjoitti:

        niimpä.

        miks fruittarit tulee tänne aukoon ku ne on selvästi emoja perkele


      • kani$
        negro$$$ kirjoitti:

        miks fruittarit tulee tänne aukoon ku ne on selvästi emoja perkele

        suksijaa nyt jo vitu fruittarit vittuun! Karl Kani on maailman paras vaate merkki


      • jmmrmc97
        kani$ kirjoitti:

        suksijaa nyt jo vitu fruittarit vittuun! Karl Kani on maailman paras vaate merkki

        kyl oon nähny tytöilki


    • olen.porvari

      jostain kanin lippiksestä 30e ei oo paljoo eikä 100e farkuista.. vitun porvarit

      • räppääpää

        Mistä muuten sais kanin hattui tai no cäppei. ku en tunnu mistään löytävän. ??


      • dinga

        itse just ostin paidan ja niihi sopivat farkut, 197e. laadusta pitää maksaa.
        Ja tytöt jos haluatte käyttää kanin housuja, suosittelen ehottomasti.
        Ite ainakin annan propsit niil tytöil ketkä niitä käyttää, ku ei oo iha tavallista. rohkeesti vaan!


      • Nimetön
        räppääpää kirjoitti:

        Mistä muuten sais kanin hattui tai no cäppei. ku en tunnu mistään löytävän. ??

        No niit saa ainaski hesast foorumist semmosest kaupast ku team place


      • fasfsdfs
        räppääpää kirjoitti:

        Mistä muuten sais kanin hattui tai no cäppei. ku en tunnu mistään löytävän. ??

        kanin lippikset on iha perseest new era on paras kanin vaateis ei vikaa


      • egeeveveveev
        fasfsdfs kirjoitti:

        kanin lippikset on iha perseest new era on paras kanin vaateis ei vikaa

        joo new era jyrää! itehä oon käyttäny jo monta monta vuotta new eran lippiksiä :D tällekki kesälle tilannu jo 4 vai 5 lippistä :D


    • jfdik

      miksei tytöillekki voi olla hiphop vaatteita.. tai no ite halusin kanin housut ainaki

      • kaniixxx

        ei näy hyvin onko tyttösellä hyvä perse ;d


      • hop<3

        googleta ;P oon löytäny eri sivuilt paljon hoppi vaatteit tytöile... oon itekki tyttö ja käytän isoi vaatteit ja enimmäksee kanii :D


      • Bling
        hop<3 kirjoitti:

        googleta ;P oon löytäny eri sivuilt paljon hoppi vaatteit tytöile... oon itekki tyttö ja käytän isoi vaatteit ja enimmäksee kanii :D

        Juu eli tota kaikkihan ovat vaate tyylejä ja ihmisillä halu erottua joukosta eikä olla samannäköinen kuin muut... Joten merkeillä G-Unit, D-12, Karl Kani ja Bronx haetaan sitä että erotutaan joukosta. Näitä vaatteita ei tuoda monia kappaleita samaan kauppaan joten se on ainut laatuinen tilaisuus ostaa ja erottua... Tyylejähän ovat esim. HipHop, Räppi, Gootti jne.


      • pipa
        Bling kirjoitti:

        Juu eli tota kaikkihan ovat vaate tyylejä ja ihmisillä halu erottua joukosta eikä olla samannäköinen kuin muut... Joten merkeillä G-Unit, D-12, Karl Kani ja Bronx haetaan sitä että erotutaan joukosta. Näitä vaatteita ei tuoda monia kappaleita samaan kauppaan joten se on ainut laatuinen tilaisuus ostaa ja erottua... Tyylejähän ovat esim. HipHop, Räppi, Gootti jne.

        jokai sella on oma tyyli ja vapaus eks nii ? mut mistä lyöyöis noita bling bling korui ja hoppari vaatteita halvalla


      • Police-mies
        pipa kirjoitti:

        jokai sella on oma tyyli ja vapaus eks nii ? mut mistä lyöyöis noita bling bling korui ja hoppari vaatteita halvalla

        Moro,

        Myydäänkö missään tämmöistä korua enään?
        http://www.police.it/braceletsDet_eng.php?id=8

        Joku innokas data hiiri vois etsiä, kun itse en löytänyt.


      • karl kani htm.voim
        Bling kirjoitti:

        Juu eli tota kaikkihan ovat vaate tyylejä ja ihmisillä halu erottua joukosta eikä olla samannäköinen kuin muut... Joten merkeillä G-Unit, D-12, Karl Kani ja Bronx haetaan sitä että erotutaan joukosta. Näitä vaatteita ei tuoda monia kappaleita samaan kauppaan joten se on ainut laatuinen tilaisuus ostaa ja erottua... Tyylejähän ovat esim. HipHop, Räppi, Gootti jne.

        se on niin ihmeelistä miten kaikki himoillee noit suorii lippiksii kaikkii noit karl kani bronx kisetsii ja 59fity new eraa mulla on vaan 2 kanin hupparii kanini housut ny pipo ja jtn lippiksii ja kanin kaula koru zzz:nn housut ja tollas mut niihin meni yhteensä 459e mun kanin takkiin se makso 126e ja kanin kengät ja rbk kenngät addidas 59fityn kengät niihin me 356e ostin synttäri rahal oon osta nu noikaikki ja ne maksa 867e eli ei kannata pukeuttu niihi nyt kadutti kun meni nii v****i rahaa


      • ei oo muoti-ilmiö hah haa
        Bling kirjoitti:

        Juu eli tota kaikkihan ovat vaate tyylejä ja ihmisillä halu erottua joukosta eikä olla samannäköinen kuin muut... Joten merkeillä G-Unit, D-12, Karl Kani ja Bronx haetaan sitä että erotutaan joukosta. Näitä vaatteita ei tuoda monia kappaleita samaan kauppaan joten se on ainut laatuinen tilaisuus ostaa ja erottua... Tyylejähän ovat esim. HipHop, Räppi, Gootti jne.

        Juu ei tuoda Suomeen kuin ehkä muutamia tuhansia kappaleita samanlaisia kanihousuja, vai olisiko totuus lähempänä kummeniä tuhansia...
        Taas on hopparia kustu linssiin. Vitun massamuotiurpot! Kaikki nauraa HAH HHAH HHAHHHAAA HAAHHAAHAAHAA HAHH HHAH


    • Nimetön

      Munkin mielest ne vaatteet on coolei.Eikä ne vaatteet nyt kyl mitään hirveen kalliita oo kyl mun mielest. Oon tyttö käytän niitä itsekkin mut en kyl tajuu et miks et suosittele niit farkkui tytöille?

      • räpp

        joo,kanin vaatteet o ihan parhaita,ja kyllä ne tytöille käy! kaverit vaan valittaa että ei voi kuunnella esim räppiä ja rockkia,eli tarkotan jos mp3 o pari kappaletta rockia ni se on väärin niitten mukaa....


      • ei oo
        räpp kirjoitti:

        joo,kanin vaatteet o ihan parhaita,ja kyllä ne tytöille käy! kaverit vaan valittaa että ei voi kuunnella esim räppiä ja rockkia,eli tarkotan jos mp3 o pari kappaletta rockia ni se on väärin niitten mukaa....

        mahollista. jokkut viä ostaa suomesta vaatteita?? :D ite tilaan ulkomailt akademiksin, southpolen, sean johnin yms kledjuja kolmasosan hinnalla siitä mitä suomes maksaa. kura kaniin en oo vuoden 2003 jälkeen koskenu ku parempaakin on tarjolla


      • Hobbaari
        ei oo kirjoitti:

        mahollista. jokkut viä ostaa suomesta vaatteita?? :D ite tilaan ulkomailt akademiksin, southpolen, sean johnin yms kledjuja kolmasosan hinnalla siitä mitä suomes maksaa. kura kaniin en oo vuoden 2003 jälkeen koskenu ku parempaakin on tarjolla

        Kanin vaatteet on iha hienoi, mut tosiaa myös aikas hintavia.

        Itellä löytyy 1 Kanin huppari, 1 Vokalin huppari, yhet Kanin farkut ja lippis.
        Tänä vuon pitäis ostaa uudet farkut ja huppari ;)


      • Bunny2010
        Hobbaari kirjoitti:

        Kanin vaatteet on iha hienoi, mut tosiaa myös aikas hintavia.

        Itellä löytyy 1 Kanin huppari, 1 Vokalin huppari, yhet Kanin farkut ja lippis.
        Tänä vuon pitäis ostaa uudet farkut ja huppari ;)

        Myyn kokoa XL kuin uudet KARL KANI -hupparin ja T-Paidan

        Kts linkki:

        http://www.keltainenporssi.fi/ilmoitus/28161945


      • h0pp4ri

        just noi!!"vaateet on coolei"naurettava näky että joku chiksi pitää jotai bagypantsejä puolesperseessä moro vaa gangstapissikset????


    • ewfew

      Oo kovin tyylikkäitä vaatteita, junttien suosimia, hintaviakin!

    • muodikas hopparijannu

      Hopparius on muotijuttu. Nyt ollaan tänään hoppareita ku se on muotii ja pidetää kanei. Huomenna on joku uus juttu ja sit pidetää jotai muuta. Ylihuomenna on taas uus juttu ja sit pidetää jotai uutta. Käytän nyt kanei ja kuuntelen Britney Spearsia ja Antti Tuiskua ja Ezkimoo ja Lady Gagaa...

    • G röön

      Täält halpoi kanivaatteita.
      http://www.punanaamio.fi/product_details.php?p=430

    • Fiittari

      Juu, Karl Kani on paras ! Itel 3 housut (ja 2 kollarihousut), 3 hupparii, yhet kengät.

      - Karl Kani 4 Ever, laatu on hyvä, hintakin on sen verone.

      • asdasdasdasdasd

        Itellä 3 Karl Kanin farkut kahet farkut ostettu Oulun entisestä Jim & Jill kaupasta ja yhet oon tilannu def-shop.com:ista. 2 Karl Kanin t-paitaa ja kaks hupparia. Farkut Jim & Jill joku 60-90e ja def-shopissa 45e. Paijat jtn 40e luokkaa def-shopista nekin. Hupparit jim & jill ku oli alennusta niin sain 30e molemmat. Karl Kanin takkia aattelin nyt talveksi. Ja sanonpa nyt vaan että itse kukin päättää minkälaisia vaatteita käyttää, aattelette varmaan että oon joku helvetin naurettava wnb-hoppari kalleissa ja isoissa kuteissa. Joo farkut on kokoa 38/38 ja hupparit XXL ja pituutta 166cm.


      • snppu kani kanni
        asdasdasdasdasd kirjoitti:

        Itellä 3 Karl Kanin farkut kahet farkut ostettu Oulun entisestä Jim & Jill kaupasta ja yhet oon tilannu def-shop.com:ista. 2 Karl Kanin t-paitaa ja kaks hupparia. Farkut Jim & Jill joku 60-90e ja def-shopissa 45e. Paijat jtn 40e luokkaa def-shopista nekin. Hupparit jim & jill ku oli alennusta niin sain 30e molemmat. Karl Kanin takkia aattelin nyt talveksi. Ja sanonpa nyt vaan että itse kukin päättää minkälaisia vaatteita käyttää, aattelette varmaan että oon joku helvetin naurettava wnb-hoppari kalleissa ja isoissa kuteissa. Joo farkut on kokoa 38/38 ja hupparit XXL ja pituutta 166cm.

        Työnnä se kani housuihis, hah hah wigga!


      • Kanifanit
        snppu kani kanni kirjoitti:

        Työnnä se kani housuihis, hah hah wigga!

        Tehty jo :D


      • Sean Kani
        asdasdasdasdasd kirjoitti:

        Itellä 3 Karl Kanin farkut kahet farkut ostettu Oulun entisestä Jim & Jill kaupasta ja yhet oon tilannu def-shop.com:ista. 2 Karl Kanin t-paitaa ja kaks hupparia. Farkut Jim & Jill joku 60-90e ja def-shopissa 45e. Paijat jtn 40e luokkaa def-shopista nekin. Hupparit jim & jill ku oli alennusta niin sain 30e molemmat. Karl Kanin takkia aattelin nyt talveksi. Ja sanonpa nyt vaan että itse kukin päättää minkälaisia vaatteita käyttää, aattelette varmaan että oon joku helvetin naurettava wnb-hoppari kalleissa ja isoissa kuteissa. Joo farkut on kokoa 38/38 ja hupparit XXL ja pituutta 166cm.

        Oha kani iha ok mut ku nii monella o nykyää kanii nii ite tykkään mielummi käyttää vaik Roca Wearii tai Sean Johnii. Ja turha alkaa mussuttaa mistää liian isoist housuist. Oon 167 pitkä ja farkut on 42 tuumaa ja iha hyvät nää mulle on vaik joku pillihousu fruide oiski eri mieltä. Mitä kokoi muut pitää ja minkä pitusii ootte?


      • kaveril 52"
        Sean Kani kirjoitti:

        Oha kani iha ok mut ku nii monella o nykyää kanii nii ite tykkään mielummi käyttää vaik Roca Wearii tai Sean Johnii. Ja turha alkaa mussuttaa mistää liian isoist housuist. Oon 167 pitkä ja farkut on 42 tuumaa ja iha hyvät nää mulle on vaik joku pillihousu fruide oiski eri mieltä. Mitä kokoi muut pitää ja minkä pitusii ootte?

        42 kokoo farkut? aika isolta vaikuttaa. mä oon ite 165 ja käytän 32-36 vaatteita.


    • demurett

      Syndicatesta saa nopeesti Kania www.syndicate.fi . Palauttaminenkin (vaihtaminen isompaan) onnistu helposti. Sain kanin lippiksen ja tarroja kaupan päälle;)

    • chimpanssi

      aattelin ostaa kanin huppari jossai vaihees, oon tyttö, kani vaatteet on hienoi:)
      luulin muute joskus pienen, et kani on joku suomalainen merkki, ja tarkottaa jänistä :___D (isoveli käytti kanin vaatteit sillo)

      • Takajeejee

        Vittu te kaikki häpeette 5 vuoden päästä, ku ootte ostanu liian suuria colitsi pösyjä 50 euron hintaan. hahahahaha :D


      • jussi jänö
        Takajeejee kirjoitti:

        Vittu te kaikki häpeette 5 vuoden päästä, ku ootte ostanu liian suuria colitsi pösyjä 50 euron hintaan. hahahahaha :D

        Onks tää karl kani väähän niinku jänö jussi?


        näytätte ihan v i t u n tyhmiltä niissä lääpähousuissa. Tois persoonallista ou jee.


      • ...
        jussi jänö kirjoitti:

        Onks tää karl kani väähän niinku jänö jussi?


        näytätte ihan v i t u n tyhmiltä niissä lääpähousuissa. Tois persoonallista ou jee.

        vitun paska mursu haist viddu


    • PSN niga

      karl kani on just vitun kova! top street wearista saa halavalla

      • h0mo

        top street wear o vitu kallis helvetin fruide paska


    • lekzibit

      En diggaa. Näin omast silmäst katottuna sellasille wnb gangstoille koko merkki. Ite suosin LRGtä

    • Hopparijou

      Vittu hopparit jyrää :-D Ja kani vaatteet on parhaita ! en tajuu mite nuo fruidet voi kävellä sellases pillifarkuis eine ees taivu minnekkää -.- ja sit jotkut käyttää punasii pillei eikö ne tajuu et ne on iha homo näkösii -.- BTW Karl kani on best ! (lököttää ) itel on kani farkut 2 t-paitaa . vyö,kollarit

    • merkinpalvojat.. -.-

      Mun mielest sen vaatteen merkil ei oo mitään välii. Kuha ite tykkää, näyttää hyvält, hinta/laatu suhe kohallaa nii hyvä tulee. En tajuu tällasii merkinpalvojii niinku jotkut tääl on. Ittellä Hoodboyzin, P.J. Markin, Kanin, Raw Bluen, (ollut) Regal Jeanssin ja olikohan Mass Denimin vaatteita. Sopivasti lökää, ei kuitenkaan hommaa överiksi. Ei mua se merkki niinkää, ulkonäkö, mukavuus ja laatu enemmän.

    • KaninKuteetOnLaatua

      Juu vanha keskustelu on mut nyt pitää mainita että noi teijän hinnat on kyl keksitty päästä. Ite tilasin syndicate.fi sivustolta kanin hupparin 50e ja farkut 50e et ei ne nykyään oo sen kalliimpia vaatteita kun muuallakaan. Laatu on kohdallaan suosittelen

    • ?KARLKANI?

      Kani on hyvä ja melko halpa merkki (on monellaisia)
      Kannattaa

    • KarlKani89

      Kani on paras mutta on muitakin hyvii jotka o Famous, Bronx, LRG, Hoodboyz ja nii edellee.. 3 parast paikkaa on

      Bronx.fi (Tampereel)
      fi.hoodboyz.de (saksas)
      defshop.de (saksas) KANNATTAA TILATA ON LUOTETTAVIA !!!

    • dig in
    • Anonyymi

      Mun mielestä Kani vaatteet on edellee 2020-luvulla siistejä ja varsinki ku tää oldschool hiphop genre on kuolemassa. Nykyään on liikaa tätä mumble räppii sun muuta paskaa. Karl Kanin vintage vaatteet edustaa mulle sitä mennyttää aikaa, sitä, mitä hiphop ja räp vielä 2000-luvun alussa oli. Peace

    • Anonyymi

      Saa niitä alennuksista.

    • Anonyymi

      Nää kanikset on jotain somaleille tarkoitettua kamaa.

    • Anonyymi

      🐇💩

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe