ostin kultasepältä kalevalan "elämän alku" rannekorun, mutta kas kummaa että google ei sitä tunne, eikä myöskään kalevalan sivut.. onkohan minua huijattu?
kuvaa en tähän hätään saa, mutta ranneketju, jossa roikkuu "elämän alku" korvakorun näköinen "kikkare"
kalevala-asiantuntijoita?
7
1947
Vastaukset
- Arvelen aidoksi
Kaikkia Kalevala-koruja ei löydy netistä. Jos olet ostanut korusi kultasepänliikkeestä, voit olla aika varma siitä, että se on aito.
- saa ketjuun kun ketjuun
Tsekkaa nämä:
http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/elaman_alku - RIIPUS Elämän Alku
http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/rannekorut - Ketjut- sukkajumala123
mikä noissa linkeissä oli ideana? luulitko etten ensimmäisenä katsonut kalevalan nettisivuita...
- epäkohtelias
sukkajumala123 kirjoitti:
mikä noissa linkeissä oli ideana? luulitko etten ensimmäisenä katsonut kalevalan nettisivuita...
o"stin kultasepältä kalevalan "elämän alku" rannekorun, mutta kas kummaa että google ei sitä tunne, eikä myöskään kalevalan sivut.. onkohan minua huijattu?"
"mikä noissa linkeissä oli ideana? luulitko etten ensimmäisenä katsonut kalevalan nettisivuita... "
linkeistähän näkyy tuo kikkareesi, jota googlekaan ei tunne - jos se sinun kikkareesi ei siis ole tämän näköinen NIIN SILLOIN sinua on johdettu harhaan (mikäli korua on nimitettu Kaleva -koruksi)
- kaiken selittäjä
Elämän alku -sarjan rannekoru on poistunut jo Kalevalakorun mallistosta, www.huuto.net korut kalevalakorut -sivulta voi vastaavia löytyä (eli sinua ei ole huijattu).
- sukkajumala123
et huomannut että sanoin kyllä suomeksi että ketjussa roikkuu ko. korvakorun näköinen kikkare?
- nauravaaaaa
sukkajumala123 kirjoitti:
et huomannut että sanoin kyllä suomeksi että ketjussa roikkuu ko. korvakorun näköinen kikkare?
kikkare?!? :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693