Yhdet nahka(luultavasti tekonahkaa)saappaat mitkä haluaisin, ovat loppu koostani nähtävästi koko maailmasta mustan värisenä, ja nyt saatavilla olisi enää ruskeaa. Mietin, että ostaisinko ne ruskeat sitten, ja kävisin suutarilla ne maalauttamassa mustaksi? Yleensäkin ottaen, millainen lopputulos siitä tulee, näyttääkö se maalatulta vai mustalta nahalta, siis luonnolliselta? Ja tuleeko se kovinkin kalliiksi, saapas on melkein polveen asti ja korkoja myötenhän se pitäisi maalata.
Kiitän avusta!
Kenkämaali/kenkien maalaus
3
1821
Vastaukset
- Jouninpulla
Hei!
Pahoittelut hieman viiveellä tulevasta vastauksesta.
Itse olen suutarina maalannut kenkiä useita pareja. Jälki on useimmiten alkuperäisen näköinen, ja pysyy varmasti hyvin.
Hintaa on vaikea sanoa suoraan, mutta arvioisin sen tuon kokoisissa saappaissa olevan n. 50€ luokkaa /pari.
Kaveri kerran maalasi kenkänsä mastonin matta mustalla, ihmeen hyvä siitäkin jäljestä tuli. Harmi vaan että meni maalaamaan myös itsensä siinä samalla ja kyllähän sen tietää "once you go Black, you'll never go back"
Oli siis pakko Jounin kanssa ottaa vähän pullaa ja jättää kaveri omalle tielleen :( - Jouninpulla
Hei!
Itse olen suutarina maalannut kenkiä useita pareja. Jälki on useimmiten alkuperäisen näköinen, ja pysyy varmasti hyvin.
Hintaa on vaikea sanoa suoraan, mutta arvioisin sen tuon kokoisissa saappaissa olevan n. 50€ luokkaa /pari.
Kaveri kerran maalasi kenkänsä mastonin matta mustalla, ihmeen hyvä siitäkin jäljestä tuli. Harmi vaan että meni maalaamaan myös itsensä siinä samalla ja kyllähän sen tietää "once you go Black, you'll never go back"
Oli siis pakko Jounin kanssa ottaa vähän pullaa ja jättää kaveri omalle tielleen :( - Jouninpulla
Hei!
Oli siis pakko Jounin kanssa ottaa vähän pullaa ja jättää kaveri omalle tielleen :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196438- 51004
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192867- 36838
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47811- 260785
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin20761- 63742
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo25691Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa34680